Lol die afbeelding, Wtf gastquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:06 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dus als het verschil nihil is, waarom dan voor de console gaan, uberhaupt?
[ afbeelding ]
Maar bedankt om het punt nog eens duidelijk maken: consoles zijn niet goedkoper, het gemak van een bank (waarbij je de rest van de wereld naar een andere kamer moet verbannen) wordt teniet gedaan door shoddy controls en de algehele ervaring is nog eens beter ook.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:09 schreef Skull-splitter het volgende:
voor 3/4 spellen heb ik ook een console staan, maar dat zijn echt 3rd person spelers die mijn vriendin ook trekt.
ah darnquote:
Kennelijk. Of ze zijn nogal willekeurig. Een commanche was ook wel tof geweestquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:11 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens, zoals BF2, waarom de super cobra en niet de apache. Spelen we weer met de USMC
?
Volgens mij niet, met fictieve soldaten dacht ik ergens gelezen te hebbenquote:
F-18 Super Hornet, M1A1, Super cobra, super Huey. Is allemaal USMC stuffquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:13 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Volgens mij niet, met fictieve soldaten dacht ik ergens gelezen te hebben
whut?!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
F-18 Super Hornet, M1A1, Super cobra, super Huey. Is allemaal USMC stuff
Weet ik, maar er zit ook zat tussen wat niet russisch is en ook niet amerikaansquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
F-18 Super Hornet, M1A1, Super cobra, super Huey. Is allemaal USMC stuff
Ik lees net pas dat die idd ook bij de marines gebruikt wordt, andere versie maar toch.quote:
BC2 was de M1A2 met TUSK. Misschien dat ze die weer gaan gebruiken hoor, ik heb nog geen updated vehicle list doorgenomenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:18 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik lees net pas dat die idd ook bij de marines gebruikt wordt, andere versie maar toch.
Precies. En voor shooters: pc. Gaan jullie nog de singleplayer doen, of is het meteen online afknallen? Bij dit soort releases ben ik daar wel naar benieuwd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:09 schreef Skull-splitter het volgende:
voor 3/4 spellen heb ik ook een console staan, maar dat zijn echt 3rd person spelers die mijn vriendin ook trekt.
Ik denk dat ik eerst een rondje SP ga doen en daarna MP induikquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies. En voor shooters: pc. Gaan jullie nog de singleplayer doen, of is het meteen online afknallen? Bij dit soort releases ben ik daar wel naar benieuwd.
Scopen!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:35 schreef Skull-splitter het volgende:
net als voorheen, instant erin en eruit.
Is er al een FOK!clan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:36 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eerst een rondje SP ga doen en daarna MP induik
I'm afraid I don't quite follow.quote:
Er is altijd wel iemand die niet doorheeft wat er gebeurd maar dat maakt niet uit zolang je maar op het juiste moment op E druktquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:37 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
I'm afraid I don't quite follow.
Ken je forum!quote:
Bitches of FOK!?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:41 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ken je forum!
BoF.. al is het na BF2 aan het scheuren op het digitale strijdtoneel tussen console en PC, in reallife nog even close. We kunnen de PC tak van BoF gewoon doorstarten voor pcgaming. We zijn nu nog met 3 pc gamers () en met wat nieuwe leden draait het zo weer. Dan hebben we gelijk een naam die ook al wat bekender is in de clan wereld.
3 maar?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:41 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ken je forum!
BoF.. al is het na BF2 aan het scheuren op het digitale strijdtoneel tussen console en PC, in reallife nog even close. We kunnen de PC tak van BoF gewoon doorstarten voor pcgaming. We zijn nu nog met 3 pc gamers () en met wat nieuwe leden draait het zo weer. Dan hebben we gelijk een naam die ook al wat bekender is in de clan wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |