Dat is ook cheatenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Volgens mij maak je dan een behoorlijke knieval naar de PC en haal je het bankgemak onderuit.
Daarnaast vind ik het glashard cheaten.
Basis uitrusting console = controllerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:51 schreef Roces18 het volgende:
Wat let iemand anders om dat ding ook te kopen?
quote:. PC is qua accuratesse een stuk beter , maar het weegt niet op tegen de voordelen van een console (veel goedkoper, lekker op de bank zitten)
linkjequote:Ben ik het niet helemaal mee eens...
Ik ken een aantal mensen met een xbox360 die kopen iedere 3 maanden een xbox live kaart á ¤ 20
Daarnaast kopen ze 4 spellen waarvoor ze 20 euro per stuk meer voor betalen t.o.v. de PC versie.
Dat is al ¤ 160 per jaar.
Ze hebben daarnaast meestal een PC
Reken het is over 3 jaar uit
Aanschaf XBOX360 ¤ 250
xbox live + meerprijs spellen ¤ 380
= ¤ 630
PC upgrade: niet highend maar voldoende voor BF3
M4A78LT-M LE ¤ 50
Phenom2 QuadCore X4 840 ¤ 86
4GB CompuStocx 1600 DIMM CL9 Dual Kit ¤ 28
XFX HD 6850 ¤ 127
Spire CoolBox 208 420 Watt ¤ 30
Toetsenbord, muis,HDD, dvd-rom en monitor van hun oude PC
Windows 7 oem ¤ 79
= ¤ 400
Heb je eventueel nog geld over voor nieuwe andere hardware...
een game PC hoeft dus geen cent duurder te zijn t.o.v. van een xbox360 en je krijgt er veel meer voor terug.
BF3 + war sounds + goede 5,1 set + high graphicsquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:56 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Basis uitrusting console = controller
Basisuitrusting PC = muis/tobo
Als je dan niet begrijpt waarom ik dit als cheaten zie heb je het niet begrepen.
[..]
[..]
linkje
En op de bank spelen... FFS, met een vriendin is dat al lastig als je een paar uur wil knallen, laat staan als je een gezin hebt. Gamen is toch solitair, achter mijn PC zit ik net zo fijn.
Mocht ik het echt willen, knal ik hem aan mijn TV en 5.1 op hoog volume.
Vond ik ook, maar inmiddels gewend. Vandaag eens terugschakelen, kijken of het veel uitmaakt.quote:
Tapes ja sorry. En ja, ik heb ook een headphone + clip-on micquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:00 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Vond ik ook, maar inmiddels gewend. Vandaag eens terugschakelen, kijken of het veel uitmaakt.
20 euro per drie maanden voor Xbox LIVE? Het is wat overdreven, voor 40 euro kun je een jaar online. Dat is hetzelfde als klagen over te dure games en alles halen bij de FRSquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:56 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Als je dan niet begrijpt waarom ik dit als cheaten zie heb je het niet begrepen.
[..]
[..]
linkje
True. Al vraag ik me bv af of zo'n ding van Razer (wat toch ook niet goedkoop is) met aparte dolby-speakers echt veel gaat uitmaken. Dan liever een 'echt' merk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:59 schreef Skull-splitter het volgende:
Goede, degelijke koptelefoon kopen ipv aanklooien met modellen van 20-60 euro. Losse mic erbij. Gaan.
Klopt. Maar games op een console zijn rond de 65 euro bij launch? Tel in het geval van Live daar nog ¤40 bij op, en bij tien games in een jaar tikt dat behoorlijk aan, voor het verschil heb je dus jaarlijks een nieuwe grafische kaart die weer anderhalf jaar mee kan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:05 schreef Pheno het volgende:
Een pc kopen die het lekkerste uit BF3 haalt zal duurder zijn dan een console van 250 euro.
-Nog steeds 64 playerquote:Waarom zou je met minder genoegen nemen? Dan kun je net zo goed de consoleversie nemen
Niks. Want goede geluidsengines/geluidsprocessing en een stereokoptelefoon klinken nog altijd beter (mits goede koptelefoon natuurlijk, shitty 20 euro panasonics moet je niet gaan vergelijken met een koptelefoon van razer van 200 euro)quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
True. Al vraag ik me bv af of zo'n ding van Razer (wat toch ook niet goedkoop is) met aparte dolby-speakers echt veel gaat uitmaken. Dan liever een 'echt' merk.
1 verschil: wij janken niet om de haverklap UTFS en dergelijkequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:11 schreef jpjedi het volgende:
Geinig dat hier dezelfde topics en dezelfde inhoud passeren, volledige parallel aan GoT.
Ik heb geen idee waarom games duurder zouden moeten zijn van een console? Zoals gezegd, dat wordt geroepen door pc-lovers, net zoals console-lovers de pc gaan uitfoeteren om weet ik bij god wat allemaal, dure hardware schijnt populair te zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:09 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Klopt. Maar games op een console zijn rond de 65 euro bij launch? Tel in het geval van Live daar nog ¤40 bij op, en bij tien games in een jaar tikt dat behoorlijk aan, voor het verschil heb je dus jaarlijks een nieuwe grafische kaart die weer anderhalf jaar mee kan.
Ik zou Audio-Technica eens proberen. Erg goed geluid. Vooral als je een sound card hebt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:09 schreef Skull-splitter het volgende:
Niks. Want goede geluidsengines/geluidsprocessing en een stereokoptelefoon klinken nog altijd beter (mits goede koptelefoon natuurlijk, shitty 20 euro panasonics moet je niet gaan vergelijken met een koptelefoon van razer van 200 euro)
Beyers
Moderering bij VBL zuigt ook.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:16 schreef jpjedi het volgende:
Die moderering is echt ziekelijk daar. Echt elke letter in een post moet op een zilveren blaadje worden gewogen en elke 5 posts een modbreak.
Ik beeld me dan ook altijd in dat het die mods van die puistige kutventjes zijn van 15 jaar of volwassen kerels die thuis het licht nog niet uit maken..
Met clanwars maakten ze tijdens de war eigen aanpassingen op de server zonder die te overleggen. Echt zo zielig ook al waren ze sowieso wel beter.
Haha heel erg hypocriet maar wel een logische reactiequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]En de knoppen dan
En over BF3, het lijkt me toch raar voor de consoles. Rennen en dan snel naar prone, opstaan in jet stappen en vliegen. En dat zonder mouse en keyboard
BC2 op consoles heeft auto-aim enz. Het is echt heel anders dan de PCquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:18 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Haha heel erg hypocriet maar wel een logische reactie![]()
Ik had nog nooit op de pc gegamed, alleen op console, en een shooter nooit zo intensief als BC2, ik vond de controls echt zalig, of je het gelooft of niet! Repairen/spotten/2 headshots/1 dodtag in een fractie van een seconde en ondertussen switchen naar alt fire, helemaal automatisme.
Roces kan het bevestigen, het is maar net wat je gewend ben!
Btw dit topic is echt niet meer te volgen op een mobiel terwijl je aan het werk ben![]()
En je denkt dat dat voor PC games niet opgaat? Crysis 2 @ launch voor 29 euro, BC2 voor 26 euro, and on and on...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:15 schreef Pheno het volgende:
Elke gamer kijkt rond en kan ze voor gem. 49 euro vinden. Of je moet FRS graag willen spekken
Overwogen, Beyerdynamic beter bevondenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zou Audio-Technica eens proberen. Erg goed geluid. Vooral als je een sound card hebt.
Aah oke. Ik zal eens kijken naar Beyer danquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:20 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En je denkt dat dat voor PC games niet opgaat? Crysis 2 @ launch voor 29 euro, BC2 voor 26 euro, and on and on...
[..]
Overwogen, Beyerdynamic beter bevonden
Ik zeg toch elke gamerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:20 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En je denkt dat dat voor PC games niet opgaat? Crysis 2 @ launch voor 29 euro, BC2 voor 26 euro, and on and on...
PC gamers dus lager.quote:
Zijn nog goedkoper ook. Zoals ik al zei: niet sexy om te zien, wel om te horen, and built like a tank.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aah oke. Ik zal eens kijken naar Beyer dan
Geen idee, ik koop mijn consolegames voor 15~20 euro dus mij hoor je niet klagen. Meestal is een maandje of twee wachten genoeg om een goede deal te vinden.quote:
Was even weg maar over die basisuitrusting heb je inderdaad gelijk. Het cheaten noemen vind ik te ver gaan want het is tenslotte een legaal middel anders word het vanzelf wel geband.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:56 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
[..]
[..]
linkje
En op de bank spelen... FFS, met een vriendin is dat al lastig als je een paar uur wil knallen, laat staan als je een gezin hebt. Gamen is toch solitair, achter mijn PC zit ik net zo fijn.
Mocht ik het echt willen, knal ik hem aan mijn TV en 5.1 op hoog volume.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |