Aah, goeie idd. Hij moest het nog ff met zijn werkcoach ook opnemen, maar ik zla het zeggenquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Pssst, laat die uwv gast dat nog even op papier bevestigen. Mijn ervaring met het UWV is dat ze namelijk allemaal wat anders zeggen.
Op zoek naar een groene weide?quote:
ik ookquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga die balletjes van de week ook es maken
Ik tel voor 3 ballen op die caloriesite 1 normale gehaktbal van rundergehakt bereid met eiquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:24 schreef indaha het volgende:
Greys je ballen zijn gaar, ze zijn lekker
![]()
Hoeveel calorieen moet ik tellen per bal, ik heb er al 3 op
Zwabberrrrrrrrrrrrrr, welkom terug!quote:
Het zijn geen afslankwonders ofzo hoorquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga die balletjes van de week ook es maken
En dat is precies wat ik NU ga doen!quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:27 schreef Pheno het volgende:
Je moet calorieën niet tellen, je moet ze verbranden
Hiiihihihihihihiquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:28 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat is precies wat ik NU ga doen!
Met een lame filmpje op de computer en veel gehups in de woonkamer waar niemand me ziet![]()
Ach wat hebben ze? * indaha rent naar topicquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:27 schreef Oognip het volgende:
Ik zit voor vandaag al op bijna 900 kcalontbijt en lunch.
En ik heb weer zieke kittens: 3
Woeiquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Met een lame filmpje op de computer en veel gehups in de woonkamer waar niemand me ziet![]()
teringquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:27 schreef Oognip het volgende:
Ik zit voor vandaag al op bijna 900 kcalontbijt en lunch.
En ik heb weer zieke kittens: 3
quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:28 schreef Greys het volgende:
[..]
okee, dan blijf ik lekkerquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik tel voor 3 ballen op die caloriesite 1 normale gehaktbal van rundergehakt bereid met ei
Want ik kon geen 'kleine ballen van mager gehakt' vinden
[..]
Zwabberrrrrrrrrrrrrr, welkom terug!![]()
En je moet je door deze TT () niet aangesproken, want jou 'hadden we al'.
Kom op, een beetje doorrennen! Goed voor je verbrandingquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:30 schreef indaha het volgende:
[..]
Ach wat hebben ze? * indaha rent naar topic
aantal kcalquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
Tering voor het aantal kcal of voor de kittens?
Hoax, ik heb geen zwabber daar gezien .quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
okee, dan blijf ik lekker![]()
en ik heb deze vakantie bijzonder weinig op fok gezeten inderdaad
kom net terug uit Keulen
Keulenquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
okee, dan blijf ik lekker![]()
en ik heb deze vakantie bijzonder weinig op fok gezeten inderdaad
kom net terug uit Keulen
aaah, stakker. Kom in DH wonen, heb je altijd wind tegenquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga vanavond wel ff op de fiets naar de kat van m'n ouders, heb ik gisteren ook gedaan![]()
En ik had wind tegen
quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vind ik echt veeeel te weinigquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:33 schreef Qwea het volgende:
Ik zit op 1295 voor de hele dag. Inclusief diner straks.
En toch heb ik alles binnenquote:
quote:
Nee, m'n mandje voorop is al zo anti-aerodynamisch, dat ga ik niet overlevenquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
aaah, stakker. Kom in DH wonen, heb je altijd wind tegen
Das wel weinig, ik zal rond de 1500 zitten, als ik tenminste van die ballen af kan blijvenquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:33 schreef Qwea het volgende:
Ik zit op 1295 voor de hele dag. Inclusief diner straks.
Ik ook, in de koelkastquote:
Ja, same here, dat waterquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb een handje pepitamix gehad net![]()
En al heel veel glazen water....die ik inmiddels ook al weer kwijt ben geloof ik
Rosbiefquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:36 schreef Pheno het volgende:
Ik ga op een soepje en een paar broodjes met rosbief leven. Vanavond een uur spinning en dan weer aan de kwarkMorgen nog eens uithongeren. Misschien gaan de manboobs ooit weg
Is goed hoorquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, same here, dat waterik moet pissen als een mofo
1.5 uur , heb je ze dolgedraaid of zo,quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:36 schreef Qwea het volgende:
ooh en Greys, bedankt he. Ik kan als die ballen op zijn weer gaan draaien hoor ik net
Ik heb er godverdomme 1.5u over gedaan. Had ik ze eindelijk klaar, konden ze weer in de schaal want ik was de ui vergeten!
Heel irritantquote:
Ik had 42 balletjes he!quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:38 schreef indaha het volgende:
[..]
1.5 uur , heb je ze dolgedraaid of zo,ik een half uurtje hoogstens met bakken erbij
Ik hoefde vandaag nergens heen, alleen ff bij opa en oma geweest.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heel irritantIk kan verdomme nergens heen gaan of ik moet wel pissen
quote:
Ik 20 , maar het bakken kost net zoveel tijdquote:
Ik heb ooit 2 dagen geSB'd, maar ik vond het ook veel te weinig heurquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:38 schreef Oognip het volgende:
Q, heb je niet een enorm honger-gevoel met zo weinig kcal?
Toen ik vorig jaar Sonja Bakker deed () Kreeg ik ongeveer 1100 kcal binnen, dan had ik echt nog wel heel veel honger. Op zo'n manier is het voor mij niet vol te houden iig.
Ontbijt : Magere yoghurt met 7 druifjes en 7 aardbeien, wasa volkoren cracker met kipfiletquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:38 schreef Greys het volgende:
Ontbijt: smoothie (130 kcal. staat er op het kleine flesje)
Plus schaaltje cornflakes met halfvolle melk, zonder suiker (170 kcal. volgens de site)
Lunch: een soort maaltijd/pindareep ding. Van 78 kcal.
Dus totaal tot nu toe 378.
Mss fiets ik straks nog wel ff naar de supert, rundergehakt halen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:39 schreef Greys het volgende:
Ik neem zo direct een paar ballen
Die ruimte heb ik nog wel in mijn kcal zie ik net
Nee want dat is het grappige, ik had zaterdag hier gepost dat ik normaal rond de 3600 kcal zou zitten... maar nu zit ik dan op 1295 en ik ben best vol. En dan zit zelfs dat ijsje erin.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:38 schreef Oognip het volgende:
Q, heb je niet een enorm honger-gevoel met zo weinig kcal?
Toen ik vorig jaar Sonja Bakker deed () Kreeg ik ongeveer 1100 kcal binnen, dan had ik echt nog wel heel veel honger. Op zo'n manier is het voor mij niet vol te houden iig.
Ballenquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:39 schreef Greys het volgende:
Ik neem zo direct een paar ballen
Die ruimte heb ik nog wel in mijn kcal zie ik net
Pietsaaa is echt funest qua calorietje en KH'squote:Op maandag 22 augustus 2011 15:41 schreef Maes het volgende:
Ik zet op 621 tot nu toe. Maandag is pizzadag bij ons maar daar doe ik dus vandaag niet aan mee
quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoax, ik heb geen zwabber daar gezien .
Echt he... Ik heb het boek 'zomerslank' gekocht, dat is helemaal een dieet waarbij je heel weinig binnen krijgt. De eerste paar dagen zat ik krap aan 900 kcalquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb ooit 2 dagen geSB'd, maar ik vond het ook veel te weinig heur
Ik ga ff wat nootjes halen, ipv die ballen. Ik heb trek in noten.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:41 schreef Greys het volgende:
Q, echt netjes hoor![]()
Doe wel af en toe een dagje rond de 1500-1600 kcal tussendoor, om de paar dagen. Anders gaat jouw lijf teveel wennen aan die 1200 en dan kan je straks minder eten om af te vallen
Dus neem gerust nog een balletje of twee! Of een stukkie koude kip met sweet chili saus
Maar als je dan daarna weer een paar dagen 'normaal' eet zit het er ook zo weer aanquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Echt he... Ik heb het boek 'zomerslank' gekocht, dat is helemaal een dieet waarbij je heel weinig binnen krijgt. De eerste paar dagen zat ik krap aan 900 kcalMaar ja dan ben je wel in 4 weken mooi dun als je het volhoudt
Walnoten!quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga ff wat nootjes halen, ipv die ballen. Ik heb trek in noten.
Nog noot aanraders? Ik lees onderweg wel
http://games.fok.nl/speci(...)om-de-afronding.htmlquote:
oh wow, heb wachtrijen gehad van meer dan 3 uurquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://games.fok.nl/speci(...)om-de-afronding.html
had maar efkes gezegd, dan had je de pershal even kunnen bezoeken. free food en geen wachtrijen
Ik vind het ook super knap dat ze het meteen zo goed volhoudt, juist de eerste paar dagen vind ik iig erg lastig. Bijzonder dat ze ook gewoon een vol gevoel heeft terwijl ze 2000 kcal minder binnen krijgtquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar als je dan daarna weer een paar dagen 'normaal' eet zit het er ook zo weer aan
Voor Q is dit sowieso echt super, want die gaat van hordes ongezonde meuk en veel te veel bier ineens al een flinke tijd op 'normaal en vrij gezond' eten. Die zal ook wel merken dat ze er veel meer energie van gaat krijgen
Ja daarom doe ik het ook, het zal wel langzaam gaan bij mij, maar nu pas kom ik erachter wat ik tussendoor allemaal pakte zonder er bij na te denken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar als je dan daarna weer een paar dagen 'normaal' eet zit het er ook zo weer aan
Voor Q is dit sowieso echt super, want die gaat van hordes ongezonde meuk en veel te veel bier ineens al een flinke tijd op 'normaal en vrij gezond' eten. Die zal ook wel merken dat ze er veel meer energie van gaat krijgen
Dat is het bij mij ook vooralquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:47 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja daarom doe ik het ook, het zal wel langzaam gaan bij mij, maar nu pas kom ik erachter wat ik tussendoor allemaal pakte zonder er bij na te denken.
Ik sta bij action en die hebben katjang, met sambal.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Walnoten!
Of katjangnootjes! Hoewel dat misschien te pittig is voor jouw darmen?
Katjang zijn te heet voor jou denk ik?quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik sta bij action en die hebben katjang, met sambal.
Ik scoor walnoten. Geen cashew of pinda?
Dan doe je op de caloriechecker:quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:56 schreef indaha het volgende:
Ja heel fout![]()
Morgen ga ik dat roerei maken, dan moet ik de calorieen gewoon apart tellen van alles wat er in gaat zeker
Ja katjang begin ik niet aan. Wallnuts en cashew. Thnx!quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Katjang zijn te heet voor jou denk ik?
Walnoten sowieso, lekker! Cashew kan je ook nemen, pinda's vind ik zelf het minst lekker (en lijken altijd zo glimmend vet, geen idee of dat ook zo is).
Quoted for truthquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:53 schreef Greys het volgende:
hobbeltje onder mijn navel![]()
(dit klinkt fout, ik weet het
)
Ah, hoeiiiiiii!quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:04 schreef indaha het volgende:
Greys er is van het voedingcentrum een nieuwe calorien checker, de eetmeter en daar staat tzaziki wel in , die andere was verouderd (toen at nog niemand dat denk ik)
http://eetmeter.voedingscentrum.nl/
Tha's my middle namequote:
Deze gaat ook sneller want je kunt gewoon intypen wat je nodig hebt ipv te zoeken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, hoeiiiiiii!
*bookmarkt*
En nu toch maar dat filmpje en het gehups
Hehehe, ik las van alles in het weekend. Ik ben zaterdagochtend naar huis gegaan. geen media meer aanwezig dus weinig meer te doen. Ik had je mijn perspas kunnen geven, dan had je echt overal kunnen voorkruipenquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh wow, heb wachtrijen gehad van meer dan 3 uur
eens eventjes lezen
Oei en teveel zoutquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:19 schreef indaha het volgende:
O en bij deze site meet hij alles dus koolhydraten vezels eiwit vet enz en geeft hij aan of je vanalles genoeg binnenkrijgt.
Mijn vezels zijn aan de krappe kant en ik drink te weinig maar de rest is goed zeg hij
Dat kies je aan de rechterkant in het dropdown menu. Ik zat hem ook net in te vullen daar vandaarquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:22 schreef Greys het volgende:
Waarom zie ik de kcal niet dan als ik de producten kies op die site?
Ik zie alleen natrium enzo. En dat interesseert me nou net niet zoveel
Bwahahaha ik zie het net ja en ik voelde me echt heel dwaasquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat kies je aan de rechterkant in het dropdown menu. Ik zat hem ook net in te vullen daar vandaar
Diabloquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://games.fok.nl/speci(...)om-de-afronding.html
had maar efkes gezegd, dan had je de pershal even kunnen bezoeken. free food en geen wachtrijen
Ik voel het verschil al na bijna twee dagenquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:53 schreef Greys het volgende:
Oh en of het nou belachelijk is of niet, ik zie volgens mij ECHT al verschil na ruim een week netjes eten in het hobbeltje onder mijn navel![]()
(dit klinkt fout, ik weet het
)
quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hehehe, ik las van alles in het weekend. Ik ben zaterdagochtend naar huis gegaan. geen media meer aanwezig dus weinig meer te doen. Ik had je mijn perspas kunnen geven, dan had je echt overal kunnen voorkruipen
[ afbeelding ]
Jouw lunch stelde dan ook geen flikker voor. Doe ff normaal zouden ze in slank zeggenquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:29 schreef Greys het volgende:
476 kcal tot nu toe, inclusief snaaigehaktballetje
Maar het is duidelijk te weinig, want ik heb echt honger
Dus ik neem nog even een cracker met kaas
Mijn lunch ga ik zo uitbreiden nogquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Jouw lunch stelde dan ook geen flikker voor. Doe ff normaal zouden ze in slank zeggen
ik wilde Diablo nog proberen, maar mijn god, de rij werd op een gegeven moment gewoon afgesloten omdat hij langer dan 4 of 5 uur duurdequote:
Wat het bier bij Q gaat schelen, dat doet de melk bij jouquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik voel het verschil al na bijna twee dagen
3 liter minder melk sofar: 3000 calorieen minder
Soms wel 2 liter per dagquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:30 schreef indaha het volgende:
hoeveel melk dronk jij wel nietals je in 2 dagen 3 liter minder kan drinken
Ik had t/m de lunch 630 kcal en dat vind ik best goedquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Jouw lunch stelde dan ook geen flikker voor. Doe ff normaal zouden ze in slank zeggen
Ja, echt welquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:31 schreef Greys het volgende:
Wat het bier bij Q gaat schelen, dat doet de melk bij jou![]()
Ik heb hem in preorder staan al, als dat spel uitkomt ben ik wel een paar dagen wat verminderd aanwezig ben ik bangquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik wilde Diablo nog proberen, maar mijn god, de rij werd op een gegeven moment gewoon afgesloten omdat hij langer dan 4 of 5 uur duurde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik sta er zo slecht op
[ Bericht 17% gewijzigd door DeZwabber op 22-08-2011 16:42:15 ]🐙
Doe, gezellig!quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:36 schreef DeZwabber het volgende:
en ik kan ook wel mee doen met dat afslankproject
dat was het idee jaquote:
Je geniet er ook veel meer van vind ik, normaal proefde ik de helft niet het werd gewoon onder het tv kijken of computeren erin geproptquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:37 schreef Greys het volgende:
Ik heb een cracker met kaas met op de kaas uitgesmeerd een theelepel sweet chili saus.
OMNOMNOM
Ja dat heb ik idd gemerkt dat dat veel beter werkt, je moet eigenlijk voorkomen dat je echt honger krijgtquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat ik onthouden heb van SHE's geleuter al die maanden in Slank was dat je vooral elke twee uur gezond moet blijven eten. Drie maaltijden per dag is niet genoeg en veroorzaken snaaibuien.
En ondanks de vele kcals is pindakaas goed vanwege de vetten!![]()
Maar GB hangt nog steeds rond in Slank dus die weet het veel beter te vertellen.
2 keer gespeeldquote:
Idd, nu denk ik echt al aan wat ik straks ga nemen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:40 schreef indaha het volgende:
[..]
Je geniet er ook veel meer van vind ik, normaal proefde ik de helft niet het werd gewoon onder het tv kijken of computeren erin gepropt
Een invite?quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
2 keer gespeeldOm 9:00 gaan de hallen open voor pers, dus dan heb je een uur voordat die andere bezoekers komen
Naar de persconferentie geweest van Blizzard
En dan nog een interview van veertig minuten met de creative director
En ik heb een demo invite
Ik heb niet eens een druppel alcohol gehad. En dat al 8 dagen!quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:43 schreef Greys het volgende:
[..]
caloriecheker van voedingscentrum heeft dat ookquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:04 schreef indaha het volgende:
Greys er is van het voedingcentrum een nieuwe calorien checker, de eetmeter en daar staat tzaziki wel in , die andere was verouderd (toen at nog niemand dat denk ik)
http://eetmeter.voedingscentrum.nl/
I know the feeling. Ze blijven hopen op Q3 voor de demo, dus hopelijk...quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:49 schreef senesta het volgende:
[..]
Een invite?Oooh man, ik heb de verkeerde FOK!job gekozen
![]()
Geintje, erg tof Pheno, ik ben zo benieuwd naar het spel, ik kan echt niet wachten
Ja dit zal best goed werken ,maar dit is zoiets wat ik een week volhou en dan is het gebeurd met opletten.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Btw dit is het SHE schema wat destijds zeer populair was en wat bij Greys vast nog wel herkenning oproept. Slank de zomer in # 167: Met een buurman met ludduvudu
quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Btw dit is het SHE schema wat destijds zeer populair was en wat bij Greys vast nog wel herkenning oproept. Slank de zomer in # 167: Met een buurman met ludduvudu
quote:14.00 : wat ongezouten nootjes; liefst amandelen. Neem tot je genoeg hebt.
Ik eet niet elke 2u nu, en heb geen snaaibuien. Op het moment dat ik trek begin te krijgen prop ik er wat in.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het is ook meer dat ik het voor de goede oude tijd nog even uit den ouden doos viste. Maar op zich staan er wel wat nuttige dingetjes in. Zoals groente wat ook laag in de glycemische index staat.
Er wordt voornamelijk suiker geschrapt en het is de verslaving aan suiker die veel mensen de das om doet.
Maar elke twee uur eten is juist wel erg belangrijk! Dat scheelt echt snaaibuien.
Daarnaast is honger een emotie en die kun je uitschakelenquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:08 schreef indaha het volgende:
Ja dat is wel waar, ik doe ongeveer om de 3 uur en ik heb ook geen echte honger meer
Juist door die dip ga je dingen tot je nemen die niet goed voor je zijn vaak.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:14 schreef indaha het volgende:
Dat is zo bij jou misschienmaar als ik echt rammel van de honger dan is mijn suikergehalte te laag en ga ik van mijn stokje dus dat doe ik maar niet
Ooh ja nee, die indruk had ik ook niet hoorquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Qwea, het was ook niet mijn bedoeling om het je te laten volgen hoor! Het was meer, wie weet staat er nog iets nuttigs in en de goede oude tijd voor Greys![]()
Waarom?quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Thanks dames![]()
Nu zal ik mij weer onthouden van commentaar hier hoor. Sorry dat ik kwam binnen vallen
Omdat ik niet meer de tijd heb om het wel en wee van iedereen te volgen. Ik lees zo tussendoor als ik de tijd heb maar het lukt me gewoon niet om alles bij te houden en iedereen is hier daar zo netjes in. Dan voel ik me schuldig. Maar soms, zoals nu met het UWV dan hoop ik toch even iets nuttigs toe te voegen maar dan voel ik me ook weer schuldig dat ik zomaar binnen kom stampen.quote:
Tsss doe even normaalquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Omdat ik niet meer de tijd heb om het wel en wee van iedereen te volgen. Ik lees zo tussendoor als ik de tijd heb maar het lukt me gewoon niet om alles bij te houden en iedereen is hier daar zo netjes in. Dan voel ik me schuldig. Maar soms, zoals nu met het UWV dan hoop ik toch even iets nuttigs toe te voegen maar dan voel ik me ook weer schuldig dat ik zomaar binnen kom stampen.
Je komt toch met nuttige dingen johquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Omdat ik niet meer de tijd heb om het wel en wee van iedereen te volgen. Ik lees zo tussendoor als ik de tijd heb maar het lukt me gewoon niet om alles bij te houden en iedereen is hier daar zo netjes in. Dan voel ik me schuldig. Maar soms, zoals nu met het UWV dan hoop ik toch even iets nuttigs toe te voegen maar dan voel ik me ook weer schuldig dat ik zomaar binnen kom stampen.
Pizza, lasagna, vino...quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:37 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik lees ook niet alles terug
Oh ja, ik ben nu online een cursus Italiaans aan het doen voor de vakantie
Zelfs ik lees amper terug. Of Greys moet dropshot op hebben en in ene met Elies gaan lullen over stront en kerstversieringquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je komt toch met nuttige dingen joh
En ik lees ook niet alles meer terug hoor
Of de eerste postsquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik lees alleen terug als de TT van het topic waar ik in val enigzins uitnodigt om terug te lezen
quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zelfs ik lees amper terug. Of Greys moet dropshot op hebben en in ene met Elies gaan lullen over stront en kerstversiering
Serieus?quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:29 schreef Greys het volgende:
476 kcal tot nu toe, inclusief snaaigehaktballetje
Maar het is duidelijk te weinig, want ik heb echt honger
Dus ik neem nog even een cracker met kaas
Sure, maar ik moet toch nog avondeten?quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Je hoort toch gewoon 1200 kcal per dag te eten ofzo?
Nee, dat was toch al eerder op de dagquote:
Dit is de eerste en enige dag in die ruim een week dat ik 'aan de lijn' ben dat ik aan zo weinig kcal kom en het is echt niet expres!quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:40 schreef Loveless85 het volgende:
Nou vooruit, maar eigenlijk vind ik het echt belachelijk, minder dan 1000 kcal eten op een dagMaar je bent oud (en wijs) genoeg
Jeumig! die bomenquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:45 schreef Loveless85 het volgende:
Zo, op die luchtfoto's van het Pukkelpop terrein kan je echt pas goed zien wat een mega storm het was...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We zijn net begonnenquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:45 schreef Ynske het volgende:
nog altijd bezig met de kcal? hoeveel moeten jullie nog
/slank
quote:Columns Dorenbos
19 augustus 2011
De bliksems in de toren en de tent
In Hasselt in België sloeg gisteravond plotseling de bliksem en de storm in op een pop festival met 60.000 jongeren. Paniek. Er vielen doden en vele gewonden. Wat heeft het ons te zeggen. Hoe zijn drugs, porno, pop en liederlijkheid en criminaliteit niet verweven met die hele popcultuur. Is dit ook niet een teken om eindelijk ons gezond verstand te gebruiken en onze huizen en onze kinderen schoon te maken van deze verwoestende invloeden. Er zijn nu toch wel genoeg slachtoffers gevallen! De Bijbel zegt dat het oordeel bij het huis Gods begint. Ons als christenen treft eerst het oordeel zegt de Bijbel. Als wij onze kinderen niet behoeden voor de occulte krachhten, de boze en niet de jongeren in Nederland waarschuwen dan gaat de pop, drank-, drugs- en porno- orgie door die jongeren tot (zelf)moord aanzet.
Ja vooral die derde foto, echt de helft van de bomen gewoon uit de grond gerukt. En dan heb je nog die hele discussie wiens 'schuld' het wasquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
Jeumig! die bomen
met wortel en al omgemept
Oh jezus fuck zeg... ik vind zoiets ronduit eng, van die mensen die het direct daarop gaan betrekkenquote:
Hele enge mensen iddquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh jezus fuck zeg... ik vind zoiets ronduit eng, van die mensen die het direct daarop gaan betrekken![]()
Ja, als je zo je leven laat bepalenquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh jezus fuck zeg... ik vind zoiets ronduit eng, van die mensen die het direct daarop gaan betrekken![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:53 schreef Loveless85 het volgende:
Oh nou dan heb ik vast iets ergs gedaan, want dit jaar al 2x de toorn van Moeder Natuur getart dan![]()
Eerst die blizzard met Greys, en nu dit weer
Uhuhquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:58 schreef Loveless85 het volgende:
Dat viel toch ook best in de categorie 'bizar natuurgeweld'
Owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Sure, maar ik moet toch nog avondeten?
En ik zeg toch zelf ook dat het te weinig is?
(Sterker nog, een vrouw die niet af hoeft te vallen moet 1800-2000 kcal eten).
Hij eet zeker 120 kcal per dag?quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
Geen ideequote:
Dat dus, zie ik er uit als een hij ofzo?quote:
Picsquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:16 schreef tombolafan het volgende:
Oh, vandaag moesten we op mn werk op de foto voor de website en ik vond voor het eerst van mn leven dat ik niet vreselijk op de foto stond
Omdat ik vast ook niet aan de 1800 komquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:19 schreef Greys het volgende:
Vanwaar dan de 'owwwwwwwwwwwwwwwwwwww' ?
Eh... heeeeeeeeeeeeeel even misschienquote:
Ja vandaar dat Q nu minder de helft aan kcal eet/drinkt per dagquote:
Bereken je BMR, dan weet je hoeveel je nodig hebtquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja vandaar dat Q nu minder de helft aan kcal eet/drinkt per dag
Maar serieus, als je snoep en chips weglaat enzo en normaal eet, dan is het nog best een opgave om aan die 1800 ofzo te komen
Goed, 2 tellen:quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh... heeeeeeeeeeeeeel even misschien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:39 schreef tombolafan het volgende:
En dit is een webcamfoto van laatst, daar lijk ik niet eens opToen vroeg mn moeder 2 minuten na het maken "zoooooooooooo, hoe lang geleden is dat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:54 schreef Rewimo het volgende:
Nah, ze hadden geen lekkere chocola bij LindtVorig jaar hadden ze allemaal lekkere breukchocola maar nu alleen maar repen puur en melk en vage bonbons
Wel beter voor de lijn natuurlijk
Q, wat een vreselijke bende maakt die werkgever ervan![]()
Vandaag hebben mijn mannen een eind gelopen en ik heb ze opgewacht met de Kindle, heerlijk zitten lezenIk heb al zeker een stuk of 12 boeken achter mijn kiezen deze vakantie. Ben nu bezig met de ontvoering van Heineken. Spannend!
Ja, het groeit sowieso altijd superhard, maar als ik het los heb zie je het nu echtquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:00 schreef Greys het volgende:
Tombo echt superleuke foto!![]()
![]()
En ik zei ook al tegen je bij Elies dat je haar zo lang wordt, het gaat echt opvallen nu
Er was bij mij ook echt een moment dat binnen een week of drie heel veel mensen ineens allemaal zeiden 'wat wordt je haar langquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, het groeit sowieso altijd superhard, maar als ik het los heb zie je het nu echt
quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Foto gemist, ik had het druk met anderhalve km fietsen ja![]()
Op de fiets naar m'n ouders en weer terug, maar heej, ik heb wel heul hard gefietstquote:
... en met tegenwind!quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Op de fiets naar m'n ouders en weer terug, maar heej, ik heb wel heul hard gefietst
Hoe lang is jouw haar?quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:27 schreef senesta het volgende:
Mijn haar is ook alweer langEerdaags maar weer een eindje eraf laten knippen, mijn moeder verdrietig maken
En datquote:
Als er geen suiker/melk inzit zal het niet zo veel schelen denk ik?quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Koppie thee ipv koffie 's avonds, da's vast ook betert denk ik
Koppie rose is nog beterquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Koppie thee ipv koffie 's avonds, da's vast ook betert denk ik
quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goed, 2 tellen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt een harige kin en een bril op.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
Koffie houdt vocht vast, thee drijft het afquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als er geen suiker/melk inzit zal het niet zo veel schelen denk ik?
Straks, 1 wit wijntjequote:
Oooooooooooooooooooooohquote:
You and I must fiiiight for our rightssssquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:39 schreef Loveless85 het volgende:
No one is going to take me alive, the time has come to make things riiiiiiiiiiiiiiiiightttttttt
to parteh?quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
You and I must fiiiight for our rightssss
quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
You and I must fiiiight for our rightssss
Ik heb alleen slechte foto's sorry, ooit eens voor Hara gemaakt, het is nu net zo langquote:
Weinigquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:48 schreef Loveless85 het volgende:
Doe je 'm weleens Kietar Hieroen Ing?
And so we did. Op de snelweg.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
You and I must fight to survive
... en met dank aan de baliemedewerker.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:54 schreef Loveless85 het volgende:
Ja, met dank aan onszelf, niet aan de medeweggebruikers
en dat is gatver want?quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:57 schreef Oognip het volgende:
Gatver ik heb vandaag ongeveer 1600 kcal gehad
So?quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:57 schreef Oognip het volgende:
Nah ik heb het idee dat het best wel een boel is. Ik ben niet zo groot dus misschien heb ik wel aan 1600 voldoende en val ik dus niet af, dat bedoel ikquote:
1600 is prachtigquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nah ik heb het idee dat het best wel een boel is. Ik ben niet zo groot dus misschien heb ik wel aan 1600 voldoende en val ik dus niet af, dat bedoel ikMaar ja dat moet nog maar blijken.
ik zou er minsten 600 uitkotsenquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:57 schreef Oognip het volgende:
Ja? Zal ik dat maar doen danquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ik zou er minsten 600 uitkotsen
Oh, dat kan ik dus echt niet hequote:Op maandag 22 augustus 2011 21:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ik zou er minsten 600 uitkotsen
dat dusquote:
sorry dat ik me ermee bemoei. maar als je zo gaat denken, dan praat je jezelf nog wat aan.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:57 schreef Oognip het volgende:
Oh nou, ik vind het wel meevallen hoor hier!quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat dus
[..]
sorry dat ik me ermee bemoei. maar als je zo gaat denken, dan praat je jezelf nog wat aan.
bewegen, gezond eten etc is beter dan kcal tellen en je daar op deze manier over eten etc gaan denken
misschien ook wel mijn fout, maar dat is een van de reden waarom t mij toch best wel tegenstaat als er zoveel over afvallen, kcal tellen etc gesproken word.
whaaaaa, wat heb jij gaaf haarquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:49 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb alleen slechte foto's sorry, ooit eens voor Hara gemaakt, het is nu net zo lang
Ah, het werkt dus heel 'stimulerend' al die lijstje en tellers enzoquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:11 schreef Oognip het volgende:
Het komt omdat Greys en Q bijvoorbeeld maar 1200 kcal hebben gegeten en ik dan 'zoveel'
Maar goed, ik heb even gekeken hoeveel ik normaal binnen krijg op een dag en dat is 1800 kcal en dat is blijkbaar al te veel voor mij.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah, het werkt dus heel 'stimulerend' al die lijstje en tellers enzo
Tuurlijkquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:16 schreef Loveless85 het volgende:
nou goed, ik ben sowieso meer van de Ynske aanpak dan obsessief tellen hoeveel je eet en weet ik wat allemaal, maar wie ben ikEn als je collectief doet (afvallen, of wat dan ook) is er altijd eentje die het het 'slechts' doet, en die kan je dus van alles aanpraten blijkt nu maar weer
Nee maar goed, dat heb je toch gewoon als je op getallen gaat kijken, en of dat nou aantal kcal's of afname van gewicht is maakt niet uit, dan ís er toch altijd iemand de verliezer, en als dat dan een beetje een instabiel persoontje is ofzo dan kunnen ze zich dat erg aantrekken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
TuurlijkMaar na 2 dagen lijstjes al spreken over "het slechtst" is gewoon jammer
![]()
En we moeten bijvoorbeeld ook geen vergelijking tussen tekeningen gaan doen, dan ben ík het slechtst namelijk
Nou dit iddquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:22 schreef Greys het volgende:
Jeetje
Het is toch gewoon even leuk elkaar een beetje enthousiasmeren enzo? We praten volgens mij nog over veel meer andere dingen hier dan afslanken. En het nieuwtje is er vast snel weer vanaf.
En ik zou het serieus vervelend vinden om dat nou steeds te moeten gaan laten om er af en toe over te praten, omdat anderen daar dan *raar* mee bezig gaan. Ik vind dat toch echt de verantwoording voor diegenen zelf![]()
Net wat Tombo al zegt, we zijn meer bezig met gezond eten enzo en gewoon proberen wat kilootjes kwijt te raken. En als je elkaar daar dan af en toe een beetje mee kunt helpen is alleen maar leuk. Beetje aanmoedigen enzo.
Laat niemand zich er verder vooral aan storen hoor.
Zou het lullig vinden als we dat ineens per PM moesten gaan doen, omdat volgens mij alles hier gewoon besproken kan worden. Maar mocht het echt zo irritant zijn voor sommigen, dan zetten we het allemaal wel in spoilers
Da's dan voor diegene zijn/haar verantwoordingquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee maar goed, dat heb je toch gewoon als je op getallen gaat kijken, en of dat nou aantal kcal's of afname van gewicht is maakt niet uit, dan ís er toch altijd iemand de verliezer, en als dat dan een beetje een instabiel persoontje is ofzo dan kunnen ze zich dat erg aantrekken.
Ja okee, maar dat is dan toch echt de verantwoording van die persoon denk ik hoorquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee maar goed, dat heb je toch gewoon als je op getallen gaat kijken, en of dat nou aantal kcal's of afname van gewicht is maakt niet uit, dan ís er toch altijd iemand de verliezer, en als dat dan een beetje een instabiel persoontje is ofzo dan kunnen ze zich dat erg aantrekken.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik haal de 1000 vandaag niet eens, dus ik neem maar wat nootjes bij m'n wijntje....[b]heel vervelend, maar ja, wat moet dat moet he?[/b]
Crapquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's dan voor diegene zijn/haar verantwoordingHard maar waar.
Dan kan je nergens meer lezen, want dan is er altijd wel ergens iemand die meer verdient, een toffere auto heeft, een knapper vriendje, een leukere poes of een aardiger baas.
Is ook diegene haar verantwoordelijkheidquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan kan je nergens meer lezen, want dan is er altijd wel ergens iemand die meer verdient, een toffere auto heeft, een knapper vriendje, een leukere poes of een aardiger baas.
En da's het enige dat teltquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:25 schreef Oognip het volgende:
Even voor de duidelijkheid: ik probeer wel 'normale' dingen te eten en daarmee wil ik een paar kilo afvallen. Ik wil het op zo'n manier doen dat ik het volhoud en op zo'n manier dat ik mijn levensstijl aan kan passen. Ik wil dus helemaal geen crashdieet doen ofzoiets, maar gewoon andere dingen gaan eten zodat ik voor altijd wat gezonder kan blijven eten.
Maar goed 1600 kcal is inderdaad niet zoveel, maar ik wil wel graag dat het genoeg is om iets af te vallen en dat vraag ik me af. En nee ik ga niet kotsen en nee ik ga niet maar 1200 kcal eten want dat houd ik niet vol en toch voelde ik me even dikNou en, laat me lekker
het is pas mijn eerste dag dus ik moet nog een beetje uitvogelen wat wel en wat niet kan.
Naja ik vind het iig fijn dat ik niet de enige ben die wat gezonder probeert te leven, het werkt voor mij erg motiverend
Natuurlijk is dat zo hoorquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Pure chocola met mint heb ik dan weer WELquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
CrapIk heb vrijwel alles niet
* kraskraskras*
quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:27 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat Ing d'r man ook in elkaar gaat laten slaan binnenkort omdat hij al 6 kilo is afgevallen met diezelfde shakes, terwijl hij er anderhalf per avondeten neemt
En dit dusquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat dus, proberen om wat bewuster te worden van wat je op een dag zo allemaal naar binnenstouwt en wat gezonder.
En niet jammeren als je es een gebakje of wat anders lekkers hebt genomen of op een soepstengel kauwen als je een feestje of BBQ hebt.
En gezond kan gewoon heel lekker zijn, het is alleen vaak dat een graai in een zak chips of M&M's wat sneller is dan bijv. een broodje roerei met groenten maken
quote:
Wat is een turkse tosti?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:29 schreef Greys het volgende:
[..]
En dit dus
Ik riep van de week al dat ik a.s. zaterdag in de sauna gewoon de gesuikerde cake, de appeltaart met slagroom en de Turkse tosti ga nemen, want dat maakt mede mijn leuke dag namelijk D
Dus die ga ik mooi niet laten liggen. Als ik dat moet doen bederft dat mijn dagje uit.
maar wat ik me dan afvraag, Oognip heeft het over 'voor altijd wat gezonder eten' ofzo. Zie je je serieus ALTIJD shakes blijven nemen als eten, of voor eeuwig balletjes rollen, eitjes bakken, broodje roerei maken, etc. etc. maken dan gewoon weer dat glaasje Rose pakken met een zak chips ofzo. Ik kan me het niet voorstellen namelijkquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat dus, proberen om wat bewuster te worden van wat je op een dag zo allemaal naar binnenstouwt en wat gezonder.
En niet jammeren als je es een gebakje of wat anders lekkers hebt genomen of op een soepstengel kauwen als je een feestje of BBQ hebt.
En gezond kan gewoon heel lekker zijn, het is alleen vaak dat een graai in een zak chips of M&M's wat sneller is dan bijv. een broodje roerei met groenten maken
Dat klinkt serieus GODDELIJK!quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:29 schreef nokwanda het volgende:
Ik had vandaag wel heul lekker eten. lekker kippetje, zoete aardappelpatatjes met zelfgemaakte satehsaus
Ik wil de carpaccioquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:29 schreef Greys het volgende:
[..]
En dit dus
Ik riep van de week al dat ik a.s. zaterdag in de sauna gewoon de gesuikerde cake, de appeltaart met slagroom en de Turkse tosti ga nemen, want dat maakt mede mijn leuke dag namelijk D
Dus die ga ik mooi niet laten liggen. Als ik dat moet doen bederft dat mijn dagje uit.
Ik kende het ook niet, maar nu ben ik verkocht! En Goodbye ook!quote:
als ik zulk haar had zou ik ze nooit knippen, behalve dan dooie puntjes.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:29 schreef senesta het volgende:
[..]thnx
Ik ben er niet altijd even blij mee geweest hoor, ben er wat mee gepest als kind
Ik heb het inderdaad over voor altijd wat gezonder eten, maar dan doel ik natuurlijk niet op shakes, maar al het andere kan toch prima?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
maar wat ik me dan afvraag, Oognip heeft het over 'voor altijd wat gezonder eten' ofzo. Zie je je serieus ALTIJD shakes blijven nemen als eten, of voor eeuwig balletjes rollen, eitjes bakken, broodje roerei maken, etc. etc. maken dan gewoon weer dat glaasje Rose pakken met een zak chips ofzo. Ik kan me het niet voorstellen namelijkZeker als wat mensen hier voorheen amper een normale maaltijd kookten en nu ineens dagen vooruit allerlei snackjes en tussendoortjes brouwen. Kan me niet voorstellen dat als je je eetpatroon zó omgooit je dat ook daadwerkelijk vast blijft houden.
Zeker, maar ik kan me niet voorstellen dat mensen het écht leuk vinden (en vooral blijven vinden) om keer op keer weer in de keuken te gaan staan om een of ander gezond brouwseltje te maken, of een shake als diner te hebben, waar je met veel meer gemak even een zak chips opentrekt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb het inderdaad over voor altijd wat gezonder eten, maar dan doel ik natuurlijk niet op shakes, maar al het andere kan toch prima?En een keertje een roseetje met wat chips is op zijn tijd ook niet erg.
Ik geloof wel dat als je echt een gezond eetpatroon hebt gevonden waar je je goed bij voelt dat het dan makkelijk vol te houden is. Van chips en andere ongezonde dingen krijg je niet bepaald energie en word je lui, van gezond eten krijg je meer energie en lekkerder in je vel
Ik ga echt niet voor altijd shaken,maar ik maakte sowieso altijd voor mezelf al ander eten dan voor S.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
maar wat ik me dan afvraag, Oognip heeft het over 'voor altijd wat gezonder eten' ofzo. Zie je je serieus ALTIJD shakes blijven nemen als eten, of voor eeuwig balletjes rollen, eitjes bakken, broodje roerei maken, etc. etc. maken dan gewoon weer dat glaasje Rose pakken met een zak chips ofzo. Ik kan me het niet voorstellen namelijkZeker als wat mensen hier voorheen amper een normale maaltijd kookten en nu ineens dagen vooruit allerlei snackjes en tussendoortjes brouwen. Kan me niet voorstellen dat als je je eetpatroon zó omgooit je dat ook daadwerkelijk vast blijft houden.
Door de krullen pluist het heel snel en het klit erg snel en ik ben niet zo tutterig dus dan gooi ik het al snel in een staart als het lang gaat wordenquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
als ik zulk haar had zou ik ze nooit knippen, behalve dan dooie puntjes.
Maar ik heb haar dat nooit zeker weet wat het doet. Niet krul, niet stijl. Niet bruin, niet blond. Dus de schaar en de verf erin dan maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |