Aah, goeie idd. Hij moest het nog ff met zijn werkcoach ook opnemen, maar ik zla het zeggenquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Pssst, laat die uwv gast dat nog even op papier bevestigen. Mijn ervaring met het UWV is dat ze namelijk allemaal wat anders zeggen.
Op zoek naar een groene weide?quote:
ik ookquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga die balletjes van de week ook es maken
Ik tel voor 3 ballen op die caloriesite 1 normale gehaktbal van rundergehakt bereid met eiquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:24 schreef indaha het volgende:
Greys je ballen zijn gaar, ze zijn lekker
![]()
Hoeveel calorieen moet ik tellen per bal, ik heb er al 3 op
Zwabberrrrrrrrrrrrrr, welkom terug!quote:
Het zijn geen afslankwonders ofzo hoorquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga die balletjes van de week ook es maken
En dat is precies wat ik NU ga doen!quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:27 schreef Pheno het volgende:
Je moet calorieën niet tellen, je moet ze verbranden
Hiiihihihihihihiquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:28 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat is precies wat ik NU ga doen!
Met een lame filmpje op de computer en veel gehups in de woonkamer waar niemand me ziet![]()
Ach wat hebben ze? * indaha rent naar topicquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:27 schreef Oognip het volgende:
Ik zit voor vandaag al op bijna 900 kcalontbijt en lunch.
En ik heb weer zieke kittens: 3
Woeiquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Met een lame filmpje op de computer en veel gehups in de woonkamer waar niemand me ziet![]()
teringquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:27 schreef Oognip het volgende:
Ik zit voor vandaag al op bijna 900 kcalontbijt en lunch.
En ik heb weer zieke kittens: 3
quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:28 schreef Greys het volgende:
[..]
okee, dan blijf ik lekkerquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik tel voor 3 ballen op die caloriesite 1 normale gehaktbal van rundergehakt bereid met ei
Want ik kon geen 'kleine ballen van mager gehakt' vinden
[..]
Zwabberrrrrrrrrrrrrr, welkom terug!![]()
En je moet je door deze TT () niet aangesproken, want jou 'hadden we al'.
Kom op, een beetje doorrennen! Goed voor je verbrandingquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:30 schreef indaha het volgende:
[..]
Ach wat hebben ze? * indaha rent naar topic
aantal kcalquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
Tering voor het aantal kcal of voor de kittens?
Hoax, ik heb geen zwabber daar gezien .quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
okee, dan blijf ik lekker![]()
en ik heb deze vakantie bijzonder weinig op fok gezeten inderdaad
kom net terug uit Keulen
Keulenquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
okee, dan blijf ik lekker![]()
en ik heb deze vakantie bijzonder weinig op fok gezeten inderdaad
kom net terug uit Keulen
aaah, stakker. Kom in DH wonen, heb je altijd wind tegenquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga vanavond wel ff op de fiets naar de kat van m'n ouders, heb ik gisteren ook gedaan![]()
En ik had wind tegen
quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vind ik echt veeeel te weinigquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:33 schreef Qwea het volgende:
Ik zit op 1295 voor de hele dag. Inclusief diner straks.
En toch heb ik alles binnenquote:
quote:
Nee, m'n mandje voorop is al zo anti-aerodynamisch, dat ga ik niet overlevenquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
aaah, stakker. Kom in DH wonen, heb je altijd wind tegen
Das wel weinig, ik zal rond de 1500 zitten, als ik tenminste van die ballen af kan blijvenquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:33 schreef Qwea het volgende:
Ik zit op 1295 voor de hele dag. Inclusief diner straks.
Ik ook, in de koelkastquote:
Ja, same here, dat waterquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb een handje pepitamix gehad net![]()
En al heel veel glazen water....die ik inmiddels ook al weer kwijt ben geloof ik
Rosbiefquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:36 schreef Pheno het volgende:
Ik ga op een soepje en een paar broodjes met rosbief leven. Vanavond een uur spinning en dan weer aan de kwarkMorgen nog eens uithongeren. Misschien gaan de manboobs ooit weg
Is goed hoorquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, same here, dat waterik moet pissen als een mofo
1.5 uur , heb je ze dolgedraaid of zo,quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:36 schreef Qwea het volgende:
ooh en Greys, bedankt he. Ik kan als die ballen op zijn weer gaan draaien hoor ik net
Ik heb er godverdomme 1.5u over gedaan. Had ik ze eindelijk klaar, konden ze weer in de schaal want ik was de ui vergeten!
Heel irritantquote:
Ik had 42 balletjes he!quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:38 schreef indaha het volgende:
[..]
1.5 uur , heb je ze dolgedraaid of zo,ik een half uurtje hoogstens met bakken erbij
Ik hoefde vandaag nergens heen, alleen ff bij opa en oma geweest.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heel irritantIk kan verdomme nergens heen gaan of ik moet wel pissen
quote:
Ik 20 , maar het bakken kost net zoveel tijdquote:
Ik heb ooit 2 dagen geSB'd, maar ik vond het ook veel te weinig heurquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:38 schreef Oognip het volgende:
Q, heb je niet een enorm honger-gevoel met zo weinig kcal?
Toen ik vorig jaar Sonja Bakker deed () Kreeg ik ongeveer 1100 kcal binnen, dan had ik echt nog wel heel veel honger. Op zo'n manier is het voor mij niet vol te houden iig.
Ontbijt : Magere yoghurt met 7 druifjes en 7 aardbeien, wasa volkoren cracker met kipfiletquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:38 schreef Greys het volgende:
Ontbijt: smoothie (130 kcal. staat er op het kleine flesje)
Plus schaaltje cornflakes met halfvolle melk, zonder suiker (170 kcal. volgens de site)
Lunch: een soort maaltijd/pindareep ding. Van 78 kcal.
Dus totaal tot nu toe 378.
Mss fiets ik straks nog wel ff naar de supert, rundergehakt halen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:39 schreef Greys het volgende:
Ik neem zo direct een paar ballen
Die ruimte heb ik nog wel in mijn kcal zie ik net
Nee want dat is het grappige, ik had zaterdag hier gepost dat ik normaal rond de 3600 kcal zou zitten... maar nu zit ik dan op 1295 en ik ben best vol. En dan zit zelfs dat ijsje erin.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:38 schreef Oognip het volgende:
Q, heb je niet een enorm honger-gevoel met zo weinig kcal?
Toen ik vorig jaar Sonja Bakker deed () Kreeg ik ongeveer 1100 kcal binnen, dan had ik echt nog wel heel veel honger. Op zo'n manier is het voor mij niet vol te houden iig.
Ballenquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:39 schreef Greys het volgende:
Ik neem zo direct een paar ballen
Die ruimte heb ik nog wel in mijn kcal zie ik net
Pietsaaa is echt funest qua calorietje en KH'squote:Op maandag 22 augustus 2011 15:41 schreef Maes het volgende:
Ik zet op 621 tot nu toe. Maandag is pizzadag bij ons maar daar doe ik dus vandaag niet aan mee
quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoax, ik heb geen zwabber daar gezien .
Echt he... Ik heb het boek 'zomerslank' gekocht, dat is helemaal een dieet waarbij je heel weinig binnen krijgt. De eerste paar dagen zat ik krap aan 900 kcalquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb ooit 2 dagen geSB'd, maar ik vond het ook veel te weinig heur
Ik ga ff wat nootjes halen, ipv die ballen. Ik heb trek in noten.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:41 schreef Greys het volgende:
Q, echt netjes hoor![]()
Doe wel af en toe een dagje rond de 1500-1600 kcal tussendoor, om de paar dagen. Anders gaat jouw lijf teveel wennen aan die 1200 en dan kan je straks minder eten om af te vallen
Dus neem gerust nog een balletje of twee! Of een stukkie koude kip met sweet chili saus
Maar als je dan daarna weer een paar dagen 'normaal' eet zit het er ook zo weer aanquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Echt he... Ik heb het boek 'zomerslank' gekocht, dat is helemaal een dieet waarbij je heel weinig binnen krijgt. De eerste paar dagen zat ik krap aan 900 kcalMaar ja dan ben je wel in 4 weken mooi dun als je het volhoudt
Walnoten!quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga ff wat nootjes halen, ipv die ballen. Ik heb trek in noten.
Nog noot aanraders? Ik lees onderweg wel
http://games.fok.nl/speci(...)om-de-afronding.htmlquote:
oh wow, heb wachtrijen gehad van meer dan 3 uurquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://games.fok.nl/speci(...)om-de-afronding.html
had maar efkes gezegd, dan had je de pershal even kunnen bezoeken. free food en geen wachtrijen
Ik vind het ook super knap dat ze het meteen zo goed volhoudt, juist de eerste paar dagen vind ik iig erg lastig. Bijzonder dat ze ook gewoon een vol gevoel heeft terwijl ze 2000 kcal minder binnen krijgtquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar als je dan daarna weer een paar dagen 'normaal' eet zit het er ook zo weer aan
Voor Q is dit sowieso echt super, want die gaat van hordes ongezonde meuk en veel te veel bier ineens al een flinke tijd op 'normaal en vrij gezond' eten. Die zal ook wel merken dat ze er veel meer energie van gaat krijgen
Ja daarom doe ik het ook, het zal wel langzaam gaan bij mij, maar nu pas kom ik erachter wat ik tussendoor allemaal pakte zonder er bij na te denken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar als je dan daarna weer een paar dagen 'normaal' eet zit het er ook zo weer aan
Voor Q is dit sowieso echt super, want die gaat van hordes ongezonde meuk en veel te veel bier ineens al een flinke tijd op 'normaal en vrij gezond' eten. Die zal ook wel merken dat ze er veel meer energie van gaat krijgen
Dat is het bij mij ook vooralquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:47 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja daarom doe ik het ook, het zal wel langzaam gaan bij mij, maar nu pas kom ik erachter wat ik tussendoor allemaal pakte zonder er bij na te denken.
Ik sta bij action en die hebben katjang, met sambal.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Walnoten!
Of katjangnootjes! Hoewel dat misschien te pittig is voor jouw darmen?
Katjang zijn te heet voor jou denk ik?quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik sta bij action en die hebben katjang, met sambal.
Ik scoor walnoten. Geen cashew of pinda?
Dan doe je op de caloriechecker:quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:56 schreef indaha het volgende:
Ja heel fout![]()
Morgen ga ik dat roerei maken, dan moet ik de calorieen gewoon apart tellen van alles wat er in gaat zeker
Ja katjang begin ik niet aan. Wallnuts en cashew. Thnx!quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Katjang zijn te heet voor jou denk ik?
Walnoten sowieso, lekker! Cashew kan je ook nemen, pinda's vind ik zelf het minst lekker (en lijken altijd zo glimmend vet, geen idee of dat ook zo is).
Quoted for truthquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:53 schreef Greys het volgende:
hobbeltje onder mijn navel![]()
(dit klinkt fout, ik weet het
)
Ah, hoeiiiiiii!quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:04 schreef indaha het volgende:
Greys er is van het voedingcentrum een nieuwe calorien checker, de eetmeter en daar staat tzaziki wel in , die andere was verouderd (toen at nog niemand dat denk ik)
http://eetmeter.voedingscentrum.nl/
Tha's my middle namequote:
Deze gaat ook sneller want je kunt gewoon intypen wat je nodig hebt ipv te zoeken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, hoeiiiiiii!
*bookmarkt*
En nu toch maar dat filmpje en het gehups
Hehehe, ik las van alles in het weekend. Ik ben zaterdagochtend naar huis gegaan. geen media meer aanwezig dus weinig meer te doen. Ik had je mijn perspas kunnen geven, dan had je echt overal kunnen voorkruipenquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh wow, heb wachtrijen gehad van meer dan 3 uur
eens eventjes lezen
Oei en teveel zoutquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:19 schreef indaha het volgende:
O en bij deze site meet hij alles dus koolhydraten vezels eiwit vet enz en geeft hij aan of je vanalles genoeg binnenkrijgt.
Mijn vezels zijn aan de krappe kant en ik drink te weinig maar de rest is goed zeg hij
Dat kies je aan de rechterkant in het dropdown menu. Ik zat hem ook net in te vullen daar vandaarquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:22 schreef Greys het volgende:
Waarom zie ik de kcal niet dan als ik de producten kies op die site?
Ik zie alleen natrium enzo. En dat interesseert me nou net niet zoveel
Bwahahaha ik zie het net ja en ik voelde me echt heel dwaasquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat kies je aan de rechterkant in het dropdown menu. Ik zat hem ook net in te vullen daar vandaar
Diabloquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://games.fok.nl/speci(...)om-de-afronding.html
had maar efkes gezegd, dan had je de pershal even kunnen bezoeken. free food en geen wachtrijen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |