Aah, goeie idd. Hij moest het nog ff met zijn werkcoach ook opnemen, maar ik zla het zeggenquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Pssst, laat die uwv gast dat nog even op papier bevestigen. Mijn ervaring met het UWV is dat ze namelijk allemaal wat anders zeggen.
Op zoek naar een groene weide?quote:
ik ookquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga die balletjes van de week ook es maken
Ik tel voor 3 ballen op die caloriesite 1 normale gehaktbal van rundergehakt bereid met eiquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:24 schreef indaha het volgende:
Greys je ballen zijn gaar, ze zijn lekker
![]()
Hoeveel calorieen moet ik tellen per bal, ik heb er al 3 op
Zwabberrrrrrrrrrrrrr, welkom terug!quote:
Het zijn geen afslankwonders ofzo hoorquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga die balletjes van de week ook es maken
En dat is precies wat ik NU ga doen!quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:27 schreef Pheno het volgende:
Je moet calorieën niet tellen, je moet ze verbranden
Hiiihihihihihihiquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:28 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat is precies wat ik NU ga doen!
Met een lame filmpje op de computer en veel gehups in de woonkamer waar niemand me ziet![]()
Ach wat hebben ze? * indaha rent naar topicquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:27 schreef Oognip het volgende:
Ik zit voor vandaag al op bijna 900 kcalontbijt en lunch.
En ik heb weer zieke kittens: 3
Woeiquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Met een lame filmpje op de computer en veel gehups in de woonkamer waar niemand me ziet![]()
teringquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:27 schreef Oognip het volgende:
Ik zit voor vandaag al op bijna 900 kcalontbijt en lunch.
En ik heb weer zieke kittens: 3
quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:28 schreef Greys het volgende:
[..]
okee, dan blijf ik lekkerquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik tel voor 3 ballen op die caloriesite 1 normale gehaktbal van rundergehakt bereid met ei
Want ik kon geen 'kleine ballen van mager gehakt' vinden
[..]
Zwabberrrrrrrrrrrrrr, welkom terug!![]()
En je moet je door deze TT () niet aangesproken, want jou 'hadden we al'.
Kom op, een beetje doorrennen! Goed voor je verbrandingquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:30 schreef indaha het volgende:
[..]
Ach wat hebben ze? * indaha rent naar topic
aantal kcalquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
Tering voor het aantal kcal of voor de kittens?
Hoax, ik heb geen zwabber daar gezien .quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
okee, dan blijf ik lekker![]()
en ik heb deze vakantie bijzonder weinig op fok gezeten inderdaad
kom net terug uit Keulen
Keulenquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
okee, dan blijf ik lekker![]()
en ik heb deze vakantie bijzonder weinig op fok gezeten inderdaad
kom net terug uit Keulen
aaah, stakker. Kom in DH wonen, heb je altijd wind tegenquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga vanavond wel ff op de fiets naar de kat van m'n ouders, heb ik gisteren ook gedaan![]()
En ik had wind tegen
quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vind ik echt veeeel te weinigquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:33 schreef Qwea het volgende:
Ik zit op 1295 voor de hele dag. Inclusief diner straks.
En toch heb ik alles binnenquote:
quote:
Nee, m'n mandje voorop is al zo anti-aerodynamisch, dat ga ik niet overlevenquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
aaah, stakker. Kom in DH wonen, heb je altijd wind tegen
Das wel weinig, ik zal rond de 1500 zitten, als ik tenminste van die ballen af kan blijvenquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:33 schreef Qwea het volgende:
Ik zit op 1295 voor de hele dag. Inclusief diner straks.
Ik ook, in de koelkastquote:
Ja, same here, dat waterquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb een handje pepitamix gehad net![]()
En al heel veel glazen water....die ik inmiddels ook al weer kwijt ben geloof ik
Rosbiefquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:36 schreef Pheno het volgende:
Ik ga op een soepje en een paar broodjes met rosbief leven. Vanavond een uur spinning en dan weer aan de kwarkMorgen nog eens uithongeren. Misschien gaan de manboobs ooit weg
Is goed hoorquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, same here, dat waterik moet pissen als een mofo
1.5 uur , heb je ze dolgedraaid of zo,quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:36 schreef Qwea het volgende:
ooh en Greys, bedankt he. Ik kan als die ballen op zijn weer gaan draaien hoor ik net
Ik heb er godverdomme 1.5u over gedaan. Had ik ze eindelijk klaar, konden ze weer in de schaal want ik was de ui vergeten!
Heel irritantquote:
Ik had 42 balletjes he!quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:38 schreef indaha het volgende:
[..]
1.5 uur , heb je ze dolgedraaid of zo,ik een half uurtje hoogstens met bakken erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |