Een vriendin van me studeert en zo spreken ze serieus met elkaar af. Checken ze in in het vondelpark en zo kan iedereen gewoon langs komen. Oh leuk die en die is er. Daar ga ik heen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:46 schreef rival het volgende:
[..]
noem eens wat....
ik misdraag me nogal eens.... ik wil later kunnen ontkennen dat ik ergens was. gaat lastig als je incheckt
Panties waren dit jaar de nieuwe rage op LL...quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sowieso, mensen die zich drukmaken om hun outfit op een festival..... nee, ik bedoel niet dat iedereen zich maar zo en zo moet kleden, maar ga je vooral druk maken om een spatje modder oid.
Dan was het eigenlijk jammer dat het niet regendequote:Op maandag 22 augustus 2011 13:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Panties waren dit jaar de nieuwe rage op LL...
Seriously, ga jij mij nou vertellen naar welke feestjes ik moet?quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan kom je op de verkeerde feestjes, ben ik bang. Ik ben natuurlijk geen vrouw, dus beleef het feest anders, maar ik heb geen bitchy sfeer op die feesten meegemaakt.
Mensen komen voor de muziek, niet om te scoren.
Ik zie er ook goed uit als vrouw, maar ik kom daar niet in outfits waar je pumps onder draagt terwijl je over gras en bagger sjouwt de hele dag.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:45 schreef DenHosselaar het volgende: [..] Nee, het is natuurlijk een straf om er een beetje goed uit te zien als vrouw.
Zou die wijvennijd daar nu inzitten? Echt?
alhoewel pumps gewoon onhandig zijn natuurlijk, agreed
Heel Lowlands is tegenwoordig een rage. Ik heb welgeteld één punker gezien.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Panties waren dit jaar de nieuwe rage op LL...
JIJ WAS ER WEL!! Volgens mij heb ik je gespotquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Heel Lowlands is tegenwoordig een rage. Ik heb welgeteld één punker gezien..
Maar als iemand anders wel in pumps wil komen, dan mag dat niet? Diegene kiest daar toch voor, what's the problem?quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:49 schreef Kluts het volgende:
Ik zie er ook goed uit als vrouw, maar ik kom daar niet in outfits waar je pumps onder draagt terwijl je over gras en bagger sjouwt de hele dag.
Dat idee had ik ook al een beetje, ook al omdat het al 2 jaar opeens zo fucking snel is uitverkocht.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Heel Lowlands is tegenwoordig een rage. Ik heb welgeteld één punker gezien..
Nee, 3, zoals echte toffe mensen. Ik stond op 5 meter van Babs kwam ik vanmorgen achter.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
JIJ WAS ER WEL!! Volgens mij heb ik je gespotStond je op camping 5?
Kom op zeg, waarom zou je in godsnaam pumps aantrekken naar een modderpoel. Je komt daar geen modeshow lopen ofzo.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:50 schreef DenHosselaar het volgende:
[..]
Maar als iemand anders wel in pumps wil komen, dan mag dat niet? Diegene kiest daar toch voor, what's the problem?
Dan zijn het gelijk breezahsletjes etc...
De rage waait wel weer over en dan wordt het weer tof.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook al een beetje, ook al omdat het al 2 jaar opeens zo fucking snel is uitverkocht.
Oh well, RIP LowLands dan maar. Over 2 jaar is het alleen nog maar R&B en dance denk ik.
Ist weer Rooie Kluts?quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Seriously, ga jij mij nou vertellen naar welke feestjes ik moet?![]()
Ja, dat zijn de typjes die janken over aan vlekje, dat dr rose is omgevallen etc... En die hebben dan vaak een vriendje met petje en oorbel dat maar al te graag zijn vriendin komt beschermen.. ergo, matten.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:50 schreef DenHosselaar het volgende:
[..]
Maar als iemand anders wel in pumps wil komen, dan mag dat niet? Diegene kiest daar toch voor, what's the problem?
Dan zijn het gelijk breezahsletjes etc...
Ik ken ook wel vrouwen die daar wel kunnen dansen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:51 schreef Kluts het volgende:
Kom op zeg, waarom zou je in godsnaam pumps aantrekken naar een modderpoel. Je komt daar geen modeshow lopen ofzo.
Hoe vaak was je ook alweer op een technofeest geweest?quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de typjes die janken over aan vlekje, dat dr rose is omgevallen etc... En die hebben dan vaak een vriendje met petje en oorbel dat maar al te graag zijn vriendin komt beschermen.. ergo, matten.
Rock over de gehele linie is dood.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook al een beetje, ook al omdat het al 2 jaar opeens zo fucking snel is uitverkocht.
Oh well, RIP LowLands dan maar. Over 2 jaar is het alleen nog maar R&B en dance denk ik.
Oh, wat makkelijk.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ist weer Rooie Kluts?
Pff, whatever meisje.
Ow. Maar toch blijf ik erbij dat ik een paar keer dacht dat ik je zagquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, 3, zoals echte toffe mensen. Ik stond op 5 meter van Babs kwam ik vanmorgen achter.
Jij begrijpt me tenminste.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de typjes die janken over aan vlekje, dat dr rose is omgevallen etc... En die hebben dan vaak een vriendje met petje en oorbel dat maar al te graag zijn vriendin komt beschermen.. ergo, matten.
Wie de fuck ben jij en waar bemoei je je mee?quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:52 schreef DenHosselaar het volgende:
[..]
Ik ken ook wel vrouwen die daar wel kunnen dansen.
Ben je van de modepolitie?
Dagjesmensen, breezahsletjes, iedereen loopt JOUW pis wel lauw te maken zeg.
Wat meer selecteren misschien?quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, wat makkelijk.
Nee, meer het feit dat ik volgens mij toch net ff wat meer feestjes bezocht heb.
Mwah. Afgelopen zaterdag bij Decibel ook zat op pumps gezien, tot slippers aan toe. Op een gabberfeest dus ffs.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:53 schreef DenHosselaar het volgende:
Hoe vaak was je ook alweer op een technofeest geweest?
Ik ben selectief genoeg tegenwoordig.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat meer selecteren misschien?
Of je minder laten afleiden door wat anderen van je zouden vinden. Je kwam er voor de muziek, zei je net.
plausibel.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een vriendin van me studeert en zo spreken ze serieus met elkaar af. Checken ze in in het vondelpark en zo kan iedereen gewoon langs komen. Oh leuk die en die is er. Daar ga ik heen.
En ik constateer een bepaalde lijn in je bewering en hou je een spiegel voor. Je felle reactie zegt genoeg.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij begrijpt me tenminste.
[..]
Wie de fuck ben jij en waar bemoei je je mee?
We hebben hier gewoon een discussie over festivals en het is een constatering.
Toch mooi dat 2 mensen het het ene moment 100% oneens en het andere 100% eens kunnen zijnquote:
Jij kent blijkbaar mijn manier van posten niet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:56 schreef DenHosselaar het volgende:
[..]
En ik constateer een bepaalde lijn in je bewering en hou je een spiegel voor. Je felle reactie zegt genoeg.
Moet ik nog uitleggen dat dit een (discussie) forum is? Er zitten ook mensen op die het niet met je eens gaan zijn.
Tof he.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Toch mooi dat 2 mensen het het ene moment 100% oneens en het andere 100% eens kunnen zijn.
Een common enemy helptquote:
Vandaar dat ik daar nooit in terecht kom!quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:58 schreef rival het volgende:
[..]
van vrouwen die pumps dragen komen vechtpartijen, nu snap ik het
Nee, ik heb niet al je posts gezien en nee ik heb niet je manier van posten onderzocht. Dat ga ik ook niet doen. Dank je de koekoek!quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij kent blijkbaar mijn manier van posten niet.
Nee. maar ik heb jou in deze reeks nog nooit weten te betrappen dat je iets snapte dat dieper was dan 1 laagjequote:Op maandag 22 augustus 2011 13:58 schreef rival het volgende:
[..]
van vrouwen die pumps dragen komen vechtpartijen, nu snap ik het
je posts zeggen wat anders.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:55 schreef Kluts het volgende:
En het gaat helemaal niet om wat anderen van me zouden vinden, daar heb ik maling aan.
Dat kan goed, ik was er immers.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ow. Maar toch blijf ik erbij dat ik een paar keer dacht dat ik je zagMaar er waren ook wel heul veul kale mannen
Wel paar keer drankje gedaan met Air, even hoi gezegd tegen Angel (die veel kleiner is dan ik dacht!) en zelfs Yuki nog even gezien
Was gezellig!
Ik ken mezelf iets langer dan vandaag. Ik heb gewoon niet zoveel met nep.quote:
Een andere realiteit is niet gelijk nep.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ken mezelf iets langer dan vandaag. Ik heb gewoon niet zoveel met nep.
Ik irriteer me ook niet zo snel, maar was gister in de bravo aan het genieten van Lamb die gruwelijk goed speelden, stonden een paar van die dagjes/VIP/:r - mensen voor me die keihard erdoorheen gingen praten, uitgebreid begroeten en bijkletsen en voor mn neus staan...quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:59 schreef Godtje het volgende:
Mij zal het allemaal aan mijn reet roesten en ik irriteer me niet zo snel.
Ik irriteer me pas als de sfeer niet goed is en dat is niet gebaseerd op een outfit.
Oh, vertel?quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:01 schreef HeatWave het volgende:
Ik doe niet meer aan FOK!kers IRL, teveel gezeik.
leuke pogingquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee. maar ik heb jou in deze reeks nog nooit weten te betrappen dat je iets snapte dat dieper was dan 1 laagje.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ken mezelf iets langer dan vandaag. Ik heb gewoon niet zoveel met nep.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een andere realiteit is niet gelijk nep.
Die "attitude" is er alleen maar omdat jij hem zo ziet dan wel erop let. Het beinvloedt ej, waarom?quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:55 schreef Kluts het volgende:
En het gaat helemaal niet om wat anderen van me zouden vinden, daar heb ik maling aan. Het gaat meer om de attitude.
Zucht, met mensen die zich met uiterlijkheden profileren en daar andere mensen ook op beoordelen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een andere realiteit is niet gelijk nep.
Dan spreek je de mensen aan?quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:01 schreef Spirit82 het volgende:
mensen voor me die keihard erdoorheen gingen praten, uitgebreid begroeten en bijkletsen en voor mn neus staan...Ga dan gewoon ff buiten de tent staan ofzo... Daar kan ik wel erg geirriteerd van raken
Je bedoelt net zoals ik al jaren hier mijn ziel bloot geef?quote:
Mja, het was te proberen...quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:02 schreef HeatWave het volgende:
Je bedoelt net zoals ik al jaren hier mijn ziel bloot geef?
Bij dezen.
Gelukkig is jouw betiteling van breezahsletjes voor meisjes met pumps echt heel anders?quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zucht, met mensen die zich met uiterlijkheden profileren en daar andere mensen ook op beoordelen.
Is het echt zo moeilijk voor je om te begrijpen dat het als vrouw anders is dan als man?quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die "attitude" is er alleen maar omdat jij hem zo ziet dan wel erop let. Het beinvloedt ej, waarom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |