Een vriendin van me studeert en zo spreken ze serieus met elkaar af. Checken ze in in het vondelpark en zo kan iedereen gewoon langs komen. Oh leuk die en die is er. Daar ga ik heen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:46 schreef rival het volgende:
[..]
noem eens wat....
ik misdraag me nogal eens.... ik wil later kunnen ontkennen dat ik ergens was. gaat lastig als je incheckt
Panties waren dit jaar de nieuwe rage op LL...quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sowieso, mensen die zich drukmaken om hun outfit op een festival..... nee, ik bedoel niet dat iedereen zich maar zo en zo moet kleden, maar ga je vooral druk maken om een spatje modder oid.
Dan was het eigenlijk jammer dat het niet regendequote:Op maandag 22 augustus 2011 13:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Panties waren dit jaar de nieuwe rage op LL...
Seriously, ga jij mij nou vertellen naar welke feestjes ik moet?quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan kom je op de verkeerde feestjes, ben ik bang. Ik ben natuurlijk geen vrouw, dus beleef het feest anders, maar ik heb geen bitchy sfeer op die feesten meegemaakt.
Mensen komen voor de muziek, niet om te scoren.
Ik zie er ook goed uit als vrouw, maar ik kom daar niet in outfits waar je pumps onder draagt terwijl je over gras en bagger sjouwt de hele dag.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:45 schreef DenHosselaar het volgende: [..] Nee, het is natuurlijk een straf om er een beetje goed uit te zien als vrouw.
Zou die wijvennijd daar nu inzitten? Echt?
alhoewel pumps gewoon onhandig zijn natuurlijk, agreed
Heel Lowlands is tegenwoordig een rage. Ik heb welgeteld één punker gezien.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Panties waren dit jaar de nieuwe rage op LL...
JIJ WAS ER WEL!! Volgens mij heb ik je gespotquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Heel Lowlands is tegenwoordig een rage. Ik heb welgeteld één punker gezien..
Maar als iemand anders wel in pumps wil komen, dan mag dat niet? Diegene kiest daar toch voor, what's the problem?quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:49 schreef Kluts het volgende:
Ik zie er ook goed uit als vrouw, maar ik kom daar niet in outfits waar je pumps onder draagt terwijl je over gras en bagger sjouwt de hele dag.
Dat idee had ik ook al een beetje, ook al omdat het al 2 jaar opeens zo fucking snel is uitverkocht.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Heel Lowlands is tegenwoordig een rage. Ik heb welgeteld één punker gezien..
Nee, 3, zoals echte toffe mensen. Ik stond op 5 meter van Babs kwam ik vanmorgen achter.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
JIJ WAS ER WEL!! Volgens mij heb ik je gespotStond je op camping 5?
Kom op zeg, waarom zou je in godsnaam pumps aantrekken naar een modderpoel. Je komt daar geen modeshow lopen ofzo.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:50 schreef DenHosselaar het volgende:
[..]
Maar als iemand anders wel in pumps wil komen, dan mag dat niet? Diegene kiest daar toch voor, what's the problem?
Dan zijn het gelijk breezahsletjes etc...
De rage waait wel weer over en dan wordt het weer tof.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook al een beetje, ook al omdat het al 2 jaar opeens zo fucking snel is uitverkocht.
Oh well, RIP LowLands dan maar. Over 2 jaar is het alleen nog maar R&B en dance denk ik.
Ist weer Rooie Kluts?quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Seriously, ga jij mij nou vertellen naar welke feestjes ik moet?![]()
Ja, dat zijn de typjes die janken over aan vlekje, dat dr rose is omgevallen etc... En die hebben dan vaak een vriendje met petje en oorbel dat maar al te graag zijn vriendin komt beschermen.. ergo, matten.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:50 schreef DenHosselaar het volgende:
[..]
Maar als iemand anders wel in pumps wil komen, dan mag dat niet? Diegene kiest daar toch voor, what's the problem?
Dan zijn het gelijk breezahsletjes etc...
Ik ken ook wel vrouwen die daar wel kunnen dansen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:51 schreef Kluts het volgende:
Kom op zeg, waarom zou je in godsnaam pumps aantrekken naar een modderpoel. Je komt daar geen modeshow lopen ofzo.
Hoe vaak was je ook alweer op een technofeest geweest?quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de typjes die janken over aan vlekje, dat dr rose is omgevallen etc... En die hebben dan vaak een vriendje met petje en oorbel dat maar al te graag zijn vriendin komt beschermen.. ergo, matten.
Rock over de gehele linie is dood.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook al een beetje, ook al omdat het al 2 jaar opeens zo fucking snel is uitverkocht.
Oh well, RIP LowLands dan maar. Over 2 jaar is het alleen nog maar R&B en dance denk ik.
Oh, wat makkelijk.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ist weer Rooie Kluts?
Pff, whatever meisje.
Ow. Maar toch blijf ik erbij dat ik een paar keer dacht dat ik je zagquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, 3, zoals echte toffe mensen. Ik stond op 5 meter van Babs kwam ik vanmorgen achter.
Jij begrijpt me tenminste.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de typjes die janken over aan vlekje, dat dr rose is omgevallen etc... En die hebben dan vaak een vriendje met petje en oorbel dat maar al te graag zijn vriendin komt beschermen.. ergo, matten.
Wie de fuck ben jij en waar bemoei je je mee?quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:52 schreef DenHosselaar het volgende:
[..]
Ik ken ook wel vrouwen die daar wel kunnen dansen.
Ben je van de modepolitie?
Dagjesmensen, breezahsletjes, iedereen loopt JOUW pis wel lauw te maken zeg.
Wat meer selecteren misschien?quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, wat makkelijk.
Nee, meer het feit dat ik volgens mij toch net ff wat meer feestjes bezocht heb.
Mwah. Afgelopen zaterdag bij Decibel ook zat op pumps gezien, tot slippers aan toe. Op een gabberfeest dus ffs.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:53 schreef DenHosselaar het volgende:
Hoe vaak was je ook alweer op een technofeest geweest?
Ik ben selectief genoeg tegenwoordig.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat meer selecteren misschien?
Of je minder laten afleiden door wat anderen van je zouden vinden. Je kwam er voor de muziek, zei je net.
plausibel.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een vriendin van me studeert en zo spreken ze serieus met elkaar af. Checken ze in in het vondelpark en zo kan iedereen gewoon langs komen. Oh leuk die en die is er. Daar ga ik heen.
En ik constateer een bepaalde lijn in je bewering en hou je een spiegel voor. Je felle reactie zegt genoeg.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij begrijpt me tenminste.
[..]
Wie de fuck ben jij en waar bemoei je je mee?
We hebben hier gewoon een discussie over festivals en het is een constatering.
Toch mooi dat 2 mensen het het ene moment 100% oneens en het andere 100% eens kunnen zijnquote:
Jij kent blijkbaar mijn manier van posten niet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:56 schreef DenHosselaar het volgende:
[..]
En ik constateer een bepaalde lijn in je bewering en hou je een spiegel voor. Je felle reactie zegt genoeg.
Moet ik nog uitleggen dat dit een (discussie) forum is? Er zitten ook mensen op die het niet met je eens gaan zijn.
Tof he.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Toch mooi dat 2 mensen het het ene moment 100% oneens en het andere 100% eens kunnen zijn.
Een common enemy helptquote:
Vandaar dat ik daar nooit in terecht kom!quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:58 schreef rival het volgende:
[..]
van vrouwen die pumps dragen komen vechtpartijen, nu snap ik het
Nee, ik heb niet al je posts gezien en nee ik heb niet je manier van posten onderzocht. Dat ga ik ook niet doen. Dank je de koekoek!quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij kent blijkbaar mijn manier van posten niet.
Nee. maar ik heb jou in deze reeks nog nooit weten te betrappen dat je iets snapte dat dieper was dan 1 laagjequote:Op maandag 22 augustus 2011 13:58 schreef rival het volgende:
[..]
van vrouwen die pumps dragen komen vechtpartijen, nu snap ik het
je posts zeggen wat anders.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:55 schreef Kluts het volgende:
En het gaat helemaal niet om wat anderen van me zouden vinden, daar heb ik maling aan.
Dat kan goed, ik was er immers.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ow. Maar toch blijf ik erbij dat ik een paar keer dacht dat ik je zagMaar er waren ook wel heul veul kale mannen
Wel paar keer drankje gedaan met Air, even hoi gezegd tegen Angel (die veel kleiner is dan ik dacht!) en zelfs Yuki nog even gezien
Was gezellig!
Ik ken mezelf iets langer dan vandaag. Ik heb gewoon niet zoveel met nep.quote:
Een andere realiteit is niet gelijk nep.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ken mezelf iets langer dan vandaag. Ik heb gewoon niet zoveel met nep.
Ik irriteer me ook niet zo snel, maar was gister in de bravo aan het genieten van Lamb die gruwelijk goed speelden, stonden een paar van die dagjes/VIP/:r - mensen voor me die keihard erdoorheen gingen praten, uitgebreid begroeten en bijkletsen en voor mn neus staan...quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:59 schreef Godtje het volgende:
Mij zal het allemaal aan mijn reet roesten en ik irriteer me niet zo snel.
Ik irriteer me pas als de sfeer niet goed is en dat is niet gebaseerd op een outfit.
Oh, vertel?quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:01 schreef HeatWave het volgende:
Ik doe niet meer aan FOK!kers IRL, teveel gezeik.
leuke pogingquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee. maar ik heb jou in deze reeks nog nooit weten te betrappen dat je iets snapte dat dieper was dan 1 laagje.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ken mezelf iets langer dan vandaag. Ik heb gewoon niet zoveel met nep.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een andere realiteit is niet gelijk nep.
Die "attitude" is er alleen maar omdat jij hem zo ziet dan wel erop let. Het beinvloedt ej, waarom?quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:55 schreef Kluts het volgende:
En het gaat helemaal niet om wat anderen van me zouden vinden, daar heb ik maling aan. Het gaat meer om de attitude.
Zucht, met mensen die zich met uiterlijkheden profileren en daar andere mensen ook op beoordelen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een andere realiteit is niet gelijk nep.
Dan spreek je de mensen aan?quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:01 schreef Spirit82 het volgende:
mensen voor me die keihard erdoorheen gingen praten, uitgebreid begroeten en bijkletsen en voor mn neus staan...Ga dan gewoon ff buiten de tent staan ofzo... Daar kan ik wel erg geirriteerd van raken
Je bedoelt net zoals ik al jaren hier mijn ziel bloot geef?quote:
Mja, het was te proberen...quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:02 schreef HeatWave het volgende:
Je bedoelt net zoals ik al jaren hier mijn ziel bloot geef?
Bij dezen.
Gelukkig is jouw betiteling van breezahsletjes voor meisjes met pumps echt heel anders?quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zucht, met mensen die zich met uiterlijkheden profileren en daar andere mensen ook op beoordelen.
Is het echt zo moeilijk voor je om te begrijpen dat het als vrouw anders is dan als man?quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die "attitude" is er alleen maar omdat jij hem zo ziet dan wel erop let. Het beinvloedt ej, waarom?
jij bent toch juist op die uiterlijkheden aan het beoordelen? je doet de hele dag niks anders... je hebt met geen hippe muts gesproken maar weet precies het hoe en waarom van die hele groepquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zucht, met mensen die zich met uiterlijkheden profileren en daar andere mensen ook op beoordelen.
Wat jij dus doet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ergens wel. Wat ik al zei.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is het echt zo moeilijk voor je om te begrijpen dat het als vrouw anders is dan als man?
Neuh, ben er gewoon voor gaan staanquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:02 schreef DenHosselaar het volgende:
[..]
Dan spreek je de mensen aan?
het was ook geen 100% stelling hoor, ik ga echt geen mensen die ik al jaren ken opeens zomaar zonder reden negeren. Maar ik ben wel klaar met bepaalde aspecten van FOK!quote:
Ach, als de band goed is ben je het zo weer vergeten toch?quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Neuh, ben er gewoon voor gaan staanMaar dan moet ik wel even heel erg diep zuchten om die irritatie kwijt te raken
![]()
Prachtig!quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een common enemy helpt.
Ik betrap mezelf erop dat ik opeens meer en meer Engelse termen gebruik, ik heb vakantiekriebels denk ik.
True, ik oordeel misschien te snel. Maar het is gewoon mijn ervaring aan de hand van talloze feestjes, een vibe die ik erbij krijg. Oftewel, wat ik al probeerde aan te geven, een verandering in sfeer.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat jij dus doet.
Heb je een hekel aan jezelf? Niet krassen klutsie!
Absoluut!! Maar ik snap wel over wat soort mensen het hier nu gaat. Mensen betalen echt niet zomaar 165 euro voor een kaartje en nog gemiddeld 150 euro totaal eten en drinken als de muziek ze geen kut interesseert. Maar er loopt ook een zooi mensen rond die door connecties e.d. gratis toegang krijgt. Die komen niet voor de muziek, maar voor het netwerken en het gezien worden. Dat zijn de mensen die perfect gestyled zijn terwijl elk normaal mens met een second skin rondloopt. Het is gewoon een bepaald type dat puur voor zijn eigen ego daar komt en niet voor de sfeer of de muziek. Je kunt lopen zeiken op mensen in een indianenpak of whatever, maar die maken tenminste wel lol en genieten ervan.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:04 schreef DenHosselaar het volgende:
[..]
Ach, als de band goed is ben je het zo weer vergeten toch?
En wat ik je aangaf, misschien niet meer nar die feestjes gaan.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
True, ik oordeel misschien te snel. Maar het is gewoon mijn ervaring aan de hand van talloze feestjes, een vibe die ik erbij krijg. Oftewel, wat ik al probeerde aan te geven, een verandering in sfeer.
Wij moeten gewoon trouwen, kinderen krijgen en in de 2 onder 1 kap gaan wonen kluts (nee, niet wij 2 samen)quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
True, ik oordeel misschien te snel. Maar het is gewoon mijn ervaring aan de hand van talloze feestjes, een vibe die ik erbij krijg. Oftewel, wat ik al probeerde aan te geven, een verandering in sfeer.
Ik ga nu ook alleen nog naar de feestjes die ik zodanig leuk vind, dat het publiek me helemaal geen reet meer uitmaakt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
En wat ik je aangaf, misschien niet meer nar die feestjes gaan.
Zijn toch wel leukere andere?
Probleem opgelost!quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ga nu ook alleen nog naar de feestjes die ik zodanig leuk vind, dat het publiek me helemaal geen reet meer uitmaakt.
Daarom!quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Probleem opgelost!![]()
Daarom ga ik zelden naar Bloemendaal strand feestjes omdat het dagjesmensen zijn die er komen om gezien te worden.
En soms ga ik wel als ik een bui heb dat ik het aan kan en er zin in heb. Die bui heb je wel eens.
Ze hebben wel allemaal een BB, vrijwel niet 1 uitgezonderdquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:09 schreef Kluts het volgende:
Maar het is toch niet zo gek dat ik zo generaliseer als het over vrouwen gaat. Bijna alle meiden zien er tegenwoordig hetzelfde uit!
Ja, maar die was binnen een uur leeg!quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:17 schreef rival het volgende:
Jullie liepen vroeger ook met een walkman toch?
ik kwam erachter dat waterdicht niet echt waterdicht wasquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar die was binnen een uur leeg!
Vergeet je niet om een paar crocs aan te schaffen. Kun je die ook aantrekken bij het volgende festival.quote:
Mijn walkman heeft het een week gedaan. Toen gooide ik hem uit frustratie stuk omdat hij mijn favo bandje had verkloot.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:23 schreef rival het volgende:
[..]
ik kwam erachter dat waterdicht niet echt waterdicht was
Waterdicht en niet kapot te krijgenquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:23 schreef rival het volgende:
[..]
ik kwam erachter dat waterdicht niet echt waterdicht was
Ik ga morgen nog ff lekker rammen in de Paradiso bij de Deftones, fuck festivalsquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Vergeet je niet om een paar crocs aan te schaffen. Kun je die ook aantrekken bij het volgende festival.
volgens mij was dat em, een gele sony was het iig.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waterdicht en niet kapot te krijgen
[ afbeelding ]
Ik weet zelfs nog dat je die rubbertjes om de knopjes omhoog kon trekken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:37 schreef rival het volgende:
[..]
volgens mij was dat em, een gele sony was het iig.
Ik had tot 2 jaar geleden nog een discman. Is nog meegeweest naar australie.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik had een blauwe discmanDie heb ik echt lang gebruikt. Tof ding.
Dat was ook zo kut ja, je kon eigenlijk niet lopen met die dingen in het begin. Om over het meeslepen van verschillende cd's in je tas maar te zwijgen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:40 schreef HeatWave het volgende:
Nee, dan de discman.
Leuk idee, maar voor er een beetje schokbescherming opzat was het echt een kutuitvinding.
Die ontwikkeling was noodzakkelijk.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:40 schreef HeatWave het volgende:
Nee, dan de discman.
Leuk idee, maar voor er een beetje schokbescherming opzat was het echt een kutuitvinding.
het was eigenlijk een achteruitgang van de walkman in het begin, max 70 min ipv 90 etc en tapes zijn kleiner etc..quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat was ook zo kut ja, je kon eigenlijk niet lopen met die dingen in het begin. Om over het meeslepen van verschillende cd's in je tas maar te zwijgen.
Minidisc heb ik ook gehad, een paar vrienden van me hadden dat ook en zo kon je ook muziek van elkaar overnemen. Minidisc was echt een fijne uitvinding, werkte ook goed en was compact. Naar mijn idee nooit zo'n hit geweest, maar was een goed product.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het was eigenlijk een achteruitgang van de walkman in het begin, max 70 min ipv 90 etc en tapes zijn kleiner etc..
Ik heb ook nog een tijd een Minidisc gehad. En al vrij snel een mp3 speler. Maar tot de iPod was het eigenlijk allemaal een beetje gepruts.
Nu zit alles in mijn telefoon.
Ik toen mijn ouders voor het eerst een cd-speler hadden gekocht en de cd afgelopen was:quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:44 schreef Godtje het volgende:
Films huren bij de videotheek en op je kop krijgen dat je de band niet terug gespoeld had.![]()
Ik was blij dat er later spelers kwamen die zelf terug spoelde.
/oud
Was idd een prima uitvinding. Kwaliteit was niet geweldig, maar voor onderweg goed zat.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Minidisc heb ik ook gehad, een paar vrienden van me hadden dat ook en zo kon je ook muziek van elkaar overnemen. Minidisc was echt een fijne uitvinding, werkte ook goed en was compact. Naar mijn idee nooit zo'n hit geweest, maar was een goed product.
Je had wel dubbelzijdige laserdiscsquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik toen mijn ouders voor het eerst een cd-speler hadden gekocht en de cd afgelopen was:
"Mam, zal ik de cd even omdraaien?"
Ja, dat moest met bandjes en LP's ook altijd!
Van Phillips die dingen? Waar je ook mee kon gamen?quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je had wel dubbelzijdige laserdiscs.
Dat was CD-i denk ik, die konden weer Video-CD's aan.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Van Phillips die dingen? Waar je ook mee kon gamen?
En de fabeltjes marketing dat CD's niet konden krassenquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik toen mijn ouders voor het eerst een cd-speler hadden gekocht en de cd afgelopen was:
"Mam, zal ik de cd even omdraaien?"
Ja, dat moest met bandjes en LP's ook altijd!
Stickertjes krijgen als je hem wel had teruggespoeld en dan sparen voor een gratis filmquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:44 schreef Godtje het volgende:
Films huren bij de videotheek en op je kop krijgen dat je de band niet terug gespoeld had.![]()
Ik was blij dat er later spelers kwamen die zelf terug spoelde.
/oud
Ja dat ja!quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat was CD-i denk ik, die konden weer Video-CD's aan.
Laserdisc was van Pioneer zover ik weet...quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:49 schreef Godtje het volgende:
Van Phillips die dingen? Waar je ook mee kon gamen?
"Hij past in je hand!"quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Laserdisc was van Pioneer zover ik weet...
[ afbeelding ]
Video's uit de muur trekkenquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stickertjes krijgen als je hem wel had teruggespoeld en dan sparen voor een gratis film
ja, die zouden onbreekbaar zijn, echtquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
En de fabeltjes marketing dat CD's niet konden krassen
En nog belangrijker, ze konden nooit meer overslaan of blijven hangen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:52 schreef HeatWave het volgende:
ja, die zouden onbreekbaar zijn, echt.
Platen moest je dan ok ongeveer vast pakken met handschoentjes en die moest je poetsen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, die zouden onbreekbaar zijn, echt.
Er zijn zat mensen die weer vinyl draaien, ikzelf vind het gewoon onhandig eigenlijk. Ik ben nu wel gewend aan een playlist en er niet meer naar omkijken eigenlijk..quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:53 schreef Kluts het volgende:
LP's heb ik vroeger als kind wel heul veul gehad. Het is nu weer in opkomst en je kan heel veel nieuwe albums dan ook op LP kopen. Zit toch te denken of dat niet ook leuk is.
Hoewel het volgens mij meer leuk als hebbeding is dan dat het geluid beter is ofzo.
Maar blijkt niet nu dat cd's van pakweg 20 jaar oud half aan het wegrotten zijn? Oftewel, dat de data op cd's niet eeuwig leesbaar blijft en een plaat eigenlijk langer meegaat?quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Platen moest je dan ok ongeveer vast pakken met handschoentjes en die moest je poetsen.
We hadden er hele borstels voor. Langzaam in cirkels helemaal stof vrij maken.![]()
In dat opzicht was het wel een flinke verbetering.
Dat zijn voornamelijk beschrijfbare CD's geloof ik.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar blijkt niet nu dat cd's van pakweg 20 jaar oud half aan het wegrotten zijn? Oftewel, dat de data op cd's niet eeuwig leesbaar blijft en een plaat eigenlijk langer meegaat?
Ja, het is ook meer het nostalgische en de kraakjes wat me echt aanspreekt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn zat mensen die weer vinyl draaien, ikzelf vind het gewoon onhandig eigenlijk. Ik ben nu wel gewend aan een playlist en er niet meer naar omkijken eigenlijk..
Op feestjes is het nog wel grappig soms,maar ook dan is een bak Mp3's gewoon makkelijker. Nostalgie is vaak niet meer dan dat.
THANK GOD dat ik alles digitaal heb dan.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zijn voornamelijk beschrijfbare CD's geloof ik.
Ze rotten al veel eerder bij een gemiddelde CD. Zeker de zelf gebrande crap.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar blijkt niet nu dat cd's van pakweg 20 jaar oud half aan het wegrotten zijn? Oftewel, dat de data op cd's niet eeuwig leesbaar blijft en een plaat eigenlijk langer meegaat?
Dat vond ik voordat de CD bestond al bloedirritantquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, het is ook meer het nostalgische en de kraakjes wat me echt aanspreekt.
De platen die hier liggen is meer gekraak dan muziekquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, het is ook meer het nostalgische en de kraakjes wat me echt aanspreekt.
Nee, ik heb LP's altijd tof gevonden. Vroeger op mijn kamertje met mijn roze platenspeler met hartjes de oude LP's van paps en mams luisteren.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat vond ik voordat de CD bestond al bloedirritant.
Ik had al heel snel een Cdspeler, oprotten met die muziekverneukende kraakjesquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, ik heb LP's altijd tof gevonden. Vroeger op mijn kamertje met mijn roze platenspeler met hartjes de oude LP's van paps en mams luisteren.
Wij hadden denk ik pas sinds '91 ofzo een cdspeler thuis, best laat. En ik zelf kocht er pas een op mijn 15e.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had al heel snel een Cdspeler, oprotten met die muziekverneukende kraakjes.
En ook nu heb ik nog geen nostalgische gevoelens bij de LP eigenlijk, waar eigenlijk wel bij op dat gebied, alles is nu makkelijker, sneller, uitgebreider en beter.
Nostalgie gaat voor mij niet op voor technologie eigenlijk. Tegenwoordig is alles beter.
Ik heb dat eigenlijk niet zo, ja soms met speelgoedquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wij hadden denk ik pas sinds '91 ofzo een cdspeler thuis, best laat. En ik zelf kocht er pas een op mijn 15e.
Ach ja, ik ben nou eenmaal iemand die van ouderwetse meuk houdt soms.
die had mijn pappa.... "hallo thuisfront, ik rij nu bij de.... piep piep piep....."quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:51 schreef Godtje het volgende:
En in before the kermit telefoon![]()
[ afbeelding ]
Wij liepen laatst in Berlijn in een gigantisch warenhuis met een mega-speelgoedafdeling. Heel veel speelgoed van vroeger bestaat nog kwam ik achter! Van die schattige aappoppetjes enzo.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb dat eigenlijk niet zo, ja soms met speelgoed. Maar alles wat ik vroeger had is inferieur aan wat ik nu heb. En dingen als oude spellen kan ik op mijn telefoon spelen nu
.
Op dit gebied is new ook gewoon betterquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:05 schreef Ripley het volgende:
New is better!
Je bent wele en beetje een barney, HW
geef mij geen bak met echte transformers of een verzameling StarWars, dan ben ik ook wegquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wij liepen laatst in Berlijn in een gigantisch warenhuis met een mega-speelgoedafdeling. Heel veel speelgoed van vroeger bestaat nog kwam ik achter! Van die schattige aappoppetjes enzo.
Ik vond de LEGO-afdeling ook erg tof.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geef mij geen bak met echte transformers of een verzameling StarWars, dan ben ik ook weg.
Ook leuk jaquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vond de LEGO-afdeling ook erg tof.
Mits technisch Lego, dat gewone spul is veel minder boeiend.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:10 schreef HeatWave het volgende:
Ook leuk ja. Zou ik me ook nog wel mee kunnen vermaken denk ik
.
neuh, dat is me al te voorgekauwd, gewoon totaal geen voorbeeldvormpjes, gewoon met rechthoekjes en vierkantjes dingen bouwen!quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Mits technisch Lego, dat gewone spul is veel minder boeiend.
Een A/V receivertje. Tja, genoeg. Verder ligt het er maar aan wat je uit wilt geven aan zo'n ding.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:11 schreef rival het volgende:
nu we toch met de digi/hifi bezig zijn....
ik zoek een versterker achtig ding met hdmi voor beneden.. voor mijn muziek/films en het gamen e.d....
wat voor hebbedingen heb je daar tegenwoordig voor?
bij het postkantoor hebben ze vaak lego staan, is inderdaad nog steeds leukquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook leuk ja. Zou ik me ook nog wel mee kunnen vermaken denk ik
.
Bij het wat? (over ouderwets gesproken)quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
bij het postkantoor hebben ze vaak lego staan, is inderdaad nog steeds leuk
Hoezo voorgekauwd? Als je een versnellingsbak o.i.d. wilt bouwen zijn tandwieltjes e.d. toch wel handig.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:12 schreef HeatWave het volgende:
neuh, dat is me al te voorgekauwd, gewoon totaal geen voorbeeldvormpjes, gewoon met rechthoekjes en vierkantjes dingen bouwen!
in principe moet dat ding gewoon geluid maken uiteraardquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Een A/V receivertje. Tja, genoeg. Verder ligt het er maar aan wat je uit wilt geven aan zo'n ding.
Ja, dat bedoel ik, veels te handig, dat doe je maar met de basisblokjesquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Hoezo voorgekauwd? Als je een versnellingsbak o.i.d. wilt bouwen zijn tandwieltjes e.d. toch wel handig.
Ik ook niet. Maar goed, de twee tofste FOK!kers, lijkt me voldoende.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat kan goed, ik was er immers.Behalve Babs heb ik geen FOK!kers gespot.
Wat doe je dan ook in hemelsnaam in de Bravo. Die zuigt stiereballen. Ga liever naar de Grolsch of Limaquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik irriteer me ook niet zo snel, maar was gister in de bravo aan het genieten van Lamb die gruwelijk goed speelden, stonden een paar van die dagjes/VIP/:r - mensen voor me die keihard erdoorheen gingen praten, uitgebreid begroeten en bijkletsen en voor mn neus staan...Ga dan gewoon ff buiten de tent staan ofzo... Daar kan ik wel erg geirriteerd van raken
Er schijnen er nog een paar te zijn, maar niet lang meer!quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bij het wat? (over ouderwets gesproken).
Helemaal niet! Ik bouwde en bedacht mijn eigen huizen die ik ook zelf inrichtte met zelfgemaakte legomeubeltjes!quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
neuh, dat is me al te voorgekauwd, gewoon totaal geen voorbeeldvormpjes, gewoon met rechthoekjes en vierkantjes dingen bouwen!
Ik had ook niets met Playmobile, dat was allemaal al vast etc. Lego is van niets iets makenquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Helemaal niet! Ik bouwde en bedacht mijn eigen huizen die ik ook zelf inrichtte met zelfgemaakte legomeubeltjes!
Nu heb ik de Sims.
Oktober gaat de laatste dichtquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er schijnen er nog een paar te zijn, maar niet lang meer!
Playmobile vond ik ook geen flikker aan nee. Poppen ook niet overigens en barbies eigenlijk ook niet echt. Het enige wat ik daarmee deed was zelf kleertjes maken van restjes stof die ik van mijn ma kreeg.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had ook niets met Playmobile, dat was allemaal al vast etc. Lego is van niets iets maken.
Drugsquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Playmobile vond ik ook geen flikker aan nee. Poppen ook niet overigens en barbies eigenlijk ook niet echt. Het enige wat ik daarmee deed was zelf kleertjes maken van restjes stof die ik van mijn ma kreeg.
Damn wat was ik een creatief blaag vroeger, what happened?
Als we EM moeten geloven word je daar juist creatiever van.quote:
Tja, dan had je dat meisje-meisje imago maar niet af moeten schudden hoor...quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:27 schreef Kluts het volgende:
Als we EM moeten geloven word je daar juist creatiever van.
Laat maar.
Ik ben heel creatief. Ik doe mee aan doop je tampon in de vodka en prop hem in je vers gebleektje sterretje.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als we EM moeten geloven word je daar juist creatiever van.
Laat maar.
Tegenwoordig laten ze van die honden in je kruis snuiven bij de ingang...quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:30 schreef Godtje het volgende:
Fuck die feesten waar je je eigen drank niet mee mag nemen! Dit vinden ze nooit.
Dat is gewoon puur opdracht van de financiele commissie ofzo. Elke cent moet uit je geperst worden op een festival tegenwoordig.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Tegenwoordig laten ze van die honden in je kruis snuiven bij de ingang...
Lekker!quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Tegenwoordig laten ze van die honden in je kruis snuiven bij de ingang...
Voor die beesten wel ja, die zijn de hele dag gratis stoned en dronken...quote:
Sommige dingen waren vroeger gewoon écht beter.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:37 schreef HeatWave het volgende:
Dat is gewoon puur opdracht van de financiele commissie ofzo. Elke cent moet uit je geperst worden op een festival tegenwoordig.
Ja, zoals festivals die nog niet door de massa waren ontdektquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Sommige dingen waren vroeger gewoon écht beter.
Die heb ik nooit gehad volgens mij. Of nee, als kleuter was ik een meisje-meisje.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, dan had je dat meisje-meisje imago maar niet af moeten schudden hoor...
Dat dus steeds minder, 90% van de bezoekers was dit jaar gewoon hipster.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:46 schreef Ripley het volgende:
Ik vind LL nog steeds wel relaxed. Ben dit jaar niet geweest, maar ik vind het juist leuk dat er van alles en nog wat door elkaar loopt
Het was nog steeds wel relaxed. Alleen de beveiliging was beduidend strenger dan de jaren daarvoor. Belachelijk strenge controles op de meest vreemde tijdstippen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:46 schreef Ripley het volgende:
Ik vind LL nog steeds wel relaxed. Ben dit jaar niet geweest, maar ik vind het juist leuk dat er van alles en nog wat door elkaar loopt
terecht want :quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het was nog steeds wel relaxed. Alleen de beveiliging was beduidend strenger dan de jaren daarvoor. Belachelijk strenge controles op de meest vreemde tijdstippen.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat dus steeds minder, 90% van de bezoekers was dit jaar gewoon hipster.
Alleen vrijdag geprobeerd. In het weekend was ik recreatief bezig met drank en golfen dus geen tijd gehad.quote:
Nieuwe week, nieuwe kansenquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alleen vrijdag geprobeerd. In het weekend was ik recreatief bezig met drank en golfen dus geen tijd gehad.
Allemaal ouwelullengeneuzel. Oeh, mensen die tien jaar jonger zijn dan ik die kleden zich anders, dus het is niet meer zoals het vroeger was. Kansloos!quote:
spannendquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zal het zo weer proberen in de auto naar huis.
Au.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Allemaal ouwelullengeneuzel. Oeh, mensen die tien jaar jonger zijn dan ik die kleden zich anders, dus het is niet meer zoals het vroeger was. Kansloos!
Kluts, ben jij het?quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Allemaal ouwelullengeneuzel. Oeh, mensen die tien jaar jonger zijn dan ik die kleden zich anders, dus het is niet meer zoals het vroeger was. Kansloos!
Je doet het overkomen alsof het slecht is voor je eigenwaarde.quote:
Ik heb hier vanmiddag zwaar lopen bashen op hipstervolk op feestjes.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je doet het overkomen alsof het slecht is voor je eigenwaarde.
Een universum slechtsquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:01 schreef Cue_ het volgende:
Is er verschil tussen hipstervolk en hippyvolk?
wereld van verschilquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:01 schreef Cue_ het volgende:
Is er verschil tussen hipstervolk en hippyvolk?
Ze zijn er, en ze gaan nooit meer weg. Zo heeft de generatie voor jou, jou lopen bashen toen je als 15-jarige snotneus op 'hun' feestjes rondliep. En zo zullen de hipsters het ook weer doen bij de generatie die na hen komt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:00 schreef Kluts het volgende:
Ik heb hier vanmiddag zwaar lopen bashen op hipstervolk op feestjes.
Ja pap, ik weet het. Tot die pijnlijke conclusie was ik al gekomen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze zijn er, en ze gaan nooit meer weg. Zo heeft de generatie voor jou, jou lopen bashen toen je als 15-jarige snotneus op 'hun' feestjes rondliep. En zo zullen de hipsters het ook weer doen bij de generatie die na hen komt.
natuurlijk gaan die weer weg man, het is de trendsgevoeligste groep die er isquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze zijn er, en ze gaan nooit meer weg. Zo heeft de generatie voor jou, jou lopen bashen toen je als 15-jarige snotneus op 'hun' feestjes rondliep. En zo zullen de hipsters het ook weer doen bij de generatie die na hen komt.
Hipstervolk: Mensen die er allemaal hetzelfde bijlopen maar ohzo hip zijn. Vaak inclusief blackberry in de hand op feestjes.quote:
Rijd die kinderwagen maar naar binnen want dat wordt de onvermijdelijke volgende stap.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:02 schreef Kluts het volgende:
Ja pap, ik weet het. Tot die pijnlijke conclusie was ik al gekomen.
Maar dat betekent niet dat je geen kritiek mag hebben op kansloze dikke tieners met een te kleine broek.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je eigen feestjes organiserenquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg, wil jij even niet zo eng doen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rijd die kinderwagen maar naar binnen want dat wordt de onvermijdelijke volgende stap.
Ze delen helaas een eigenschap met jou. Ze trekken zich geen reet aan van kritiek, hoe terecht die ook is.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:03 schreef Kreator het volgende:
Maar dat betekent niet dat je geen kritiek mag hebben op kansloze dikke tieners met een te kleine broek.
Ik vind het wel geil om zo een brilletje vol te spetterenquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:05 schreef HeatWave het volgende:
Ik bedoel, de bril, jarenlang HET symbool van niet sexy, nerdy, kansloos.
En nu draag je er 1 omdat het "in" is. Is het sexy? Ja natuurlijk!! want "die en die dragen er ook 1"
Niet als je dat met een slappe Beta-mannetjes-stem doet nee. Mijn alfamannetjesuitstraling heeft altijd wel effect.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze delen helaas een eigenschap met jou. Ze trekken zich geen reet aan van kritiek, hoe terecht die ook is.
Het zijn net Applegebruikers.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:05 schreef HeatWave het volgende:
En nu draag je er 1 omdat het "in" is. Is het sexy? Ja natuurlijk!! want "die en die dragen er ook 1"
NOG erger: Van die gasten die het cool vinden om hun zonnebril die ze bij AWFS kregen, op elk feestje daarna te dragen. "Kijk eens, ik was ook op AWFS"quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:05 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind het wel geil om zo een brilletje vol te spetteren
Jaloers! jaloers! Het drupt er vanafquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
NOG erger: Van die gasten die het cool vinden om hun zonnebril die ze bij AWFS kregen, op elk feestje daarna te dragen. "Kijk eens, ik was ook op AWFS"
En nu hou ik erover op. Echt.
Heb jij een bril?quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:06 schreef Kreator het volgende:
[..]je mag de mijne wel even gebruiken?
Wedden dat haar eerste spruit een Awakenings rompertje aankrijgt? Of een FC Utrecht shirtje?quote:
NO FUCKING WAY dat mijn koters voetbalkleding/trainingspakjes/sportschoentjes aan krijgen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wedden dat haar eerste spruit een Awakenings rompertje aankrijgt? Of een FC Utrecht shirtje?
Vertel dat maar es aan Beet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:09 schreef Kluts het volgende:
NO FUCKING WAY dat mijn koters voetbalkleding/trainingspakjes/sportschoentjes aan krijgen.
Ja, als hij op voetbal gaat, eerder niet. Dat is voor tokkies.
En wat wil je daar mee zeggen?quote:
Samzz.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:09 schreef Ripley het volgende:
of al die bandjes van festivals omhouden. Leuk dat je de afgelopen 18 jaar naar LL bent geweest maar ik geloof je zo ook wel hoor.
Zonnebrillen toch wel?quote:
Die probeerde mij laatst in een Utreg-vrouwenshirtje te lullen.quote:
Dat iedere generatie zijn eigen accessoire kiest.quote:
Daarbij bereik je met simpel inchecken op facebook bij lowlands een veel grotere groep.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:09 schreef Ripley het volgende:
of al die bandjes van festivals omhouden. Leuk dat je de afgelopen 18 jaar naar LL bent geweest maar ik geloof je zo ook wel hoor.
Hij heeft zelf wel voetbalshirts?quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die probeerde mij laatst in een Utreg-vrouwenshirtje te lullen.
Ten eerste, ik ben voor Feyenoord, ten tweede, ik heb geen naamketting en woon ook niet in een wagen.
Och, die valt toch in slaap na een paar biertjes schijnt.quote:
Die naamketting komt vast bij je eerstvolgende verjaardag. Als volgende stap in het transformatieproces.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:11 schreef Kluts het volgende:
Die probeerde mij laatst in een Utreg-vrouwenshirtje te lullen.
Ten eerste, ik ben voor Feyenoord, ten tweede, ik heb geen naamketting en woon ook niet in een wagen.
Ik heb het nieuwste Utreg-shirt zelfs voor hem gekocht. Maar hij draagt dat alleen thuis, echt niet buiten.quote:
Maar dan zou ik eerst mijn naam moeten veranderen in Delilah, of ik moet voor die tijd een kind krijgen wat ik Delano of Devany kan noemen ofzo.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die naamketting komt vast bij je eerstvolgende verjaardag. Als volgende stap in het transformatieproces.
Hmmm. Zie je erg weinig zonder bril?quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zonder bril is het vinden van een clit als een speld in een hooiberg..
Dit zijn al een hoop voorwaarde. Ik zat te hopen alleen in het stadion.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb het nieuwste Utreg-shirt zelfs voor hem gekocht. Maar hij draagt dat alleen thuis, echt niet buiten.
Niet waar ik naast loop iig.
Ik heb -2, dus dat valt wel mee.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Hmmm. Zie je erg weinig zonder bril?
Nee, hij loopt er niet in op straat ofzo.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dit zijn al een hoop voorwaarde. Ik zat te hopen alleen in het stadion.
Maar thuis dus ook?
En als jij er niet bij bent ook?
Die namen laat je op je decolleté tatoeëren.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:13 schreef Kluts het volgende:
Maar dan zou ik eerst mijn naam moeten veranderen in Delilah, of ik moet voor die tijd een kind krijgen wat ik Delano of Devany kan noemen ofzo.
Met zo'n roosje. En de data erbij uiteraard.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die namen laat je op je decolleté tatoeëren.
Chelsea, Destiny en rest van die kansloze namen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar dan zou ik eerst mijn naam moeten veranderen in Delilah, of ik moet voor die tijd een kind krijgen wat ik Delano of Devany kan noemen ofzo.
Dan nog 50 kilo aankomen en je hoort er helemaal bij.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:15 schreef Kluts het volgende:
Met zo'n roosje. En de data erbij uiteraard.
Owh dus ketsen zonder bril lukt nog net?quote:
Euhm, in de Arena ook hoorquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:14 schreef Kluts het volgende:
Supporters van verschillende clubs zitten daar gewoon door elkaar heen, geen probleem.
Nee, Beetman wilde er heel graag heen en ik heb zo mijn lieve kant. Eng he!quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:16 schreef Kreator het volgende:
@Kluts. Jij bij voetbal? Was je vreemdgegaan en had je wat goed te maken ofzo.
Als je geen kind had uitgepoept, had ik het bewezen Taly.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:16 schreef Tally het volgende:
Owh dus ketsen zonder bril lukt nog net?
Ja, daar kom ik toch nooit?quote:
"supporters" die hun eigen spelers uitschelden idd ja.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
In de Arena zitten geen supporters. Daar zitten alleen maar resultaatklappers.
Tenminste wel met een stevig dak en 3 sterren.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
In de Arena zitten geen supporters. Daar zitten alleen maar resultaatklappers.
Dat is je clubje uit Rotterdam die de hele wedstrrijd Fer uitschelden.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
"supporters" die hun eigen spelers uitschelden idd ja.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je geen kind had uitgepoept, had ik het bewezen Taly.
Heb ik totaal niets van meegekregen, maar is ook kinderachtig.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is je clubje uit Rotterdam die de hele wedstrrijd Fer uitschelden.
zegmaar in de "familievakken". je hoeft dat niet bij de harde kern te verwachten nee.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, daar kom ik toch nooit?
En dat is dan een unicum volgens mij, maar ik kan het mis hebben.
En dat zal vast niet zo zijn bij Ajax-Feyenoord.
het is zo simpel hequote:Op maandag 22 augustus 2011 16:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tenminste wel met een stevig dak en 3 sterren.
Oh, dat wist ik niet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:21 schreef rival het volgende:
[..]
zegmaar in de "familievakken". je hoeft dat niet bij de harde kern te verwachten nee.
en uiteraard niet bij een Ajax-Feyenoord
dat was echt netjes ja! we hebben er vrede mee en wensen je veel succes iets in die trant...quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heb ik totaal niets van meegekregen, maar is ook kinderachtig.
ADO dan met die gast die naar PSV ging, dat vond ik pas stijl!
Ging het allemaal maar van een leien dakje...quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:19 schreef Godtje het volgende:
Tenminste wel met een stevig dak en 3 sterren.
Ja, dat van ADO vond ik een toffe actie.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:22 schreef rival het volgende:
[..]
dat was echt netjes ja! we hebben er vrede mee en wensen je veel succes iets in die trant...
maar Fer is zelfs met de dood bedreigt en kreeg bewaking
Misschien kan die samen rijden met Geert. Scheelt bewaking.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:22 schreef rival het volgende:
[..]
dat was echt netjes ja! we hebben er vrede mee en wensen je veel succes iets in die trant...
maar Fer is zelfs met de dood bedreigt en kreeg bewaking
1 wedstrijdje winnen van een ploeg die je al vaak genoeg had verslagen, altijd lastigquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Onverwachte grap!
VVV uit. Altijd lastig.
3. En van Ajax, voor zo'n nietszeggende beker.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
1 wedstrijdje winnen van een ploeg die je al vaak genoeg had verslagen, altijd lastig.
Was Derijck naar Ajax vertrokken denk ik dat ze ook een stuk minder relaxed erover geweest waren eerlijk gezegdquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heb ik totaal niets van meegekregen, maar is ook kinderachtig.
ADO dan met die gast die naar PSV ging, dat vond ik pas stijl!
Ja, dat zeg ik, maar 1 die er echt toe doet, altijd lastigquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
3. En van Ajax, voor zo'n nietszeggende beker.
Of een dochter, dan komt ze ook nog eens met een Jood thuisquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:35 schreef Kluts het volgende:
Als ik later maar geen zoon krijg die voor Ajax is.
Dochter dan?quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:35 schreef Kluts het volgende:
Dat heb ik mijn ouders vroeger ooit geflikt. De eerste keer dat hij bij ons thuiskwam had hij een Ajaxshirt aan.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of een dochter, dan komt ze ook nog eens met een Jood thuis.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:35 schreef Kluts het volgende:
Kluts maak je niet drukquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:35 schreef Kluts het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso, naar je "schoonouders" gaan in een voetbalshirt, classyquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat heb ik mijn ouders vroeger ooit geflikt. De eerste keer dat hij bij ons thuiskwam had hij een Ajaxshirt aan.
Voor ik het wist had mijn vader hem gestrikt om samen naar Ajax-Feyenoord te gaan.
Maar voordat het zover kwam had ik hem al aan de kant gezet omdat het me niet aanstond dat hij te dikke gouden kettingen droeg en ik dat te Sjonnie vond. Niet eens om Ajax!![]()
Als ie maar geen ajacied wordt, dan schop ik hem misschien wel doohooohooohoood!quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:38 schreef rival het volgende:
[..]
Kluts maak je niet drukPak van mijn hart dit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Ah daar is de Feijenoord mentaliteit weerquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ie maar geen ajacied wordt, dan schop ik hem misschien wel doohooohooohoood!
Ja, dat, en die gouden ketting, dat was wel een teken aan de wand voor me toen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sowieso, naar je "schoonouders" gaan in een voetbalshirt, classy.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:38 schreef Kluts het volgende:
had ik hem al aan de kant gezet omdat het me niet aanstond dat hij te dikke gouden kettingen droeg
We hebben het hier over 10 jaar terug he!quote:
Sowieso, het beeld wat je op je pakweg 18e van de ideale man of vrouw hebt, lijkt, tenminste in mijn geval, totaal niet op het meer realistische beeld wat je later ontwikkeld.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:43 schreef HeatWave het volgende:
Ách, ik maakte altijd de fout om voor de "gewonde vogeltjes"te gaan, ieder zijn jeugdzondes. Tot je erachter komt dat je gewoon gebruikt bent en die persoon eigenlijk geen moer meer om je geeft dan dat je wel handig en makkelijk was om uit de shit te raken. Daarna zoek je het maar uit.
Nee, al was het alleen maar omdat ik vroeger om de 3 min verliefd wasquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sowieso, het beeld wat je op je pakweg 18e van de ideale man of vrouw hebt, lijkt, tenminste in mijn geval, totaal niet op het meer realistische beeld wat je later ontwikkeld.
weet je hoe hoog de goudprijs nu staat?quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
We hebben het hier over 10 jaar terug he!
Toen ik nog wel eens incidenteel een sjonnievriendje had.
Daar was ik ook dol op inderdaad. Kan niet zeggen hoe relaxt het is om nu eens niet met dat gezeik te zittenquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:43 schreef HeatWave het volgende:
Ách, ik maakte altijd de fout om voor de "gewonde vogeltjes"te gaan, ieder zijn jeugdzondes. Tot je erachter komt dat je gewoon gebruikt bent en die persoon eigenlijk geen moer meer om je geeft dan dat je wel handig en makkelijk was om uit de shit te raken. Daarna zoek je het maar uit.
Ik vind gouden sieraden per definitie niet mooi, ik draag zelf ook alleen maar zilver.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:47 schreef rival het volgende:
[..]
weet je hoe hoog de goudprijs nu staat?
Ja, dat moeten we allemaal nog afwachten, maar ik ben er wel klaar mee. En al helemaal via FOK!quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daar was ik ook dol op inderdaad. Kan niet zeggen hoe relaxt het is om nu eens niet met dat gezeik te zitten
die ketting had je nu, na 10 jaar, eindelijk voor een mooi bedrag kunnen verpatsenquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind gouden sieraden per definitie niet mooi, ik draag zelf ook alleen maar zilver.
Teletekst, pagina 819.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik, maar 1 die er echt toe doet, altijd lastig.
Is dat een prijs in Twente tegenwoordig, 1 weekje bovenaan staan?quote:
Dan had ik het 10 jaar uit moeten houden met een Ajacied. That's just not worth it.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:48 schreef rival het volgende:
[..]
die ketting had je nu, na 10 jaar, eindelijk voor een mooi bedrag kunnen verpatsen
te vroeg gedumpt
Zelfs Feyenoord kan het!quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is dat een prijs in Twente tegenwoordig, 1 weekje bovenaan staan?.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:49 schreef HeatWave het volgende:
Is dat een prijs in Twente tegenwoordig, 1 weekje bovenaan staan?.
Vast niet, maar wat zei je dan wel?quote:
jouw vriendje is toevallig fucking blij met "zijn" nieuwe Ajacied! daar ga ik vanuitquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan had ik het 10 jaar uit moeten houden met een Ajacied. That's just not worth it.
Als het zo hoort dan hadden ze 1 wedstrijdje meer gewonnen vorig jaarquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat Twente boven Ajax staat, zoals het hoort.
Hej dat ken ik! Geld niet alleen voor 'relaties' maar ook voor zogenaamde vrienden.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:43 schreef HeatWave het volgende:
Gelukkig hebben we de foto's nogquote:
Er zijn er een paar die nageslacht hebbenquote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat Twente boven Ajax staat, zoals het hoort.
Ja want dat is ook echt een goede reden waarom Ajax bovenaan zou moeten staanquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:40 schreef Boudibou het volgende:
[..]![]()
Want Twente heeft zo'n rijke en succesvolle geschiedenis.
hoe denk jij te weten wat er in mijn broekje zit?quote:
Het kan geen SOA zijn singles hebben geen seksquote:
Ik denk niks, jij begint met drup drup drup....quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:21 schreef clevy het volgende:
[..]
hoe denk jij te weten wat er in mijn broekje zit?
True.... tenzij een gloryhole of de hoeren.....quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het kan geen SOA zijn singles hebben geen seks
dat jaquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het kan geen SOA zijn singles hebben geen seks
klopt.. was uitbeelding van zweet. sporten in deze benauwdheid is best wel moordendquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik denk niks, jij begint met drup drup drup....
Euh? Geen seks en hoeren matched nietquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
True.... tenzij een gloryhole of de hoeren.....
Dat zijn leugens... singles sporten ook niet....quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:23 schreef clevy het volgende:
[..]
dat ja
[..]
klopt.. was uitbeelding van zweet. sporten in deze benauwdheid is best wel moordend
Ik zeg ook: "tenzij"quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Euh? Geen seks en hoeren matched niet
nvmquote:
* clevy mopelt iets over uitzondering en regelquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat zijn leugens... singles sporten ook niet....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |