Dus er komt een hele grote waterstofcyanide condensator langsvliegen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:26 schreef Truthfinder7 het volgende:
http://iamamalaysian.word(...)011-to-january-2012/
Staat ons dit te wachten?
Speelduur bijna 40 mins.
En als er niets gebeurd dan is hier alvast de uitvlucht voor de doemdenkers:quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:51 schreef Bankfurt het volgende:
Meneer AVerstraten vindt dit vast niet leuk om hiermee geconfronteerd te worden:
(o.a. over de naam Leonid Elenin, de 3e tube)
bronquote:Maandag, 29 augustus 2011 23:49
Astronomen die komeet Elenin in de gaten houden merken op dat de helderheid van de komeet de afgelopen week zeer sterk is afgenomen en dat de coma steeds langgerekter wordt.
Diverse astronomen denken dat de komeet uiteen zal vallen voordat het perhelium wordt bereikt, het punt waarop de afstand tot de Zon het kleinst is.
Op 19 augustus jongstleden werd de komeet geraakt door een enorme zonnevlam en coronale massa-ejectie die mogelijk het einde betekenen voor het brok ijs en stof. Als gevolg van de zonneactiviteit (zie onderstaande video) nam de helderheid van de komeet binnen enkele dagen af tot waarden van begin augustus.
“We volgen de komeet met behulp van de STEREO-satellieten en verschillende amateurastronomen monitoren Elenin met hun telescopen,” zei de Australische amateurastronoom Ian Musgrave van de website Astroblog. “Kort nadat de komeet oplichtte als gevolg van de coronale massa-ejectie werd de staart rondgedraaid als gevolg van de zonnewind. Daarop zagen amateurastronomen een enorme afname in de intensiteit van de komeet. Dit is mogelijk een voorbode dat de komeet uit elkaar zal vallen.”
De afname in helderheid na de CME is mogelijkerwijs een indicatie dat de komeet het niet zal overleven. Een andere mogelijkheid is dat de CME de coma, de heldere wolk van deeltjes rond de komeet, deels weg heeft gevaagd en dat deze weer opnieuw wordt gecreëerd.
De voorspelde omloopbaan plaatst Elenin op 16 oktober aanstaande het dichtst bij de Aarde. Elenin nadert onze planeet tot op ongeveer 34 miljoen kilometer.
Een andere Australische amateurastronoom, Michael Mattiazzo, nam foto’s van de komeet en merkte op dat de nucleus ook steeds langgerekter van vorm lijkt te worden. Dit is doorgaans een indicatie dat de komeet zich opsplitst of uiteenvalt.
De door doemdenkers voorspelde seismische activiteit op 17 augustus bleef uit en nu is er een aanzienlijke kans dat de komeet de Zon nooit zal bereiken.
P-X??quote:En dan maar hopen dat P-X maar een fabeltje is.
Kan je je die komeet herinneren die op Jupiter neerstortte? Shoemaker-Levy9. Die viel ook uit elkaar en vormde een mooi kralensnoer. Geen probleem dusquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:23 schreef Maurice76 het volgende:
Wordt de trefcirkel van die komeet niet juist veel groter als hij uit elkaar valt, met de kans dat we daar iets van "meepikken"? We zouden dan niet botsen op de volledige, compacte komeet, maar een deel ervan dat is losgebroken. Of zouden de brokstukken dusdanig bij elkaar in de buurt blijven, dat dat geen probleem vormt?
SO MUCH FOR DOOMSDAY: Comet Elenin (C/2010 X1), widely known for inaccurate reports of its threat to Earth, appears to be breaking apart.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:20 schreef Truthfinder7 het volgende:
Zal heel mooi zijn als deze komeet uit elkaar valt en dat er niet veel meer van overblijft.
Planeet-Xquote:
Ja, zo'n snoer van kleine kraaltjes is makkelijker te raken dan een enkele grote kraalquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:27 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Kan je je die komeet herinneren die op Jupiter neerstortte? Shoemaker-Levy9. Die viel ook uit elkaar en vormde een mooi kralensnoer. Geen probleem dus
nuanceverschillenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 07:46 schreef Bastard het volgende:
Begrijp ik het nou goed dat ding uit elkaar viel?
Dus.. dat stuk steen ijs zweeft voor god weet hoe lang, duizend jaar of veel langer en vlak voor hij in de buurt van de aarde zon komt spat hij uit elkaar.
Bizar
Nou, er is nooit het gevaar geweest van een botsing. Al die kralen vliegen nog steeds dezelfde richting uit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:12 schreef Maurice76 het volgende:
[..]
Ja, zo'n snoer van kleine kraaltjes is makkelijker te raken dan een enkele grote kraal. Dat bedoelde ik eigenlijk te vragen.
Ah dat zijn wel kleine verschillenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:19 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
nuanceverschillen
Niet zo heel raar. Getijdenkrachten wringen het ding uit elkaar. Net als die Shoemaker-Levy9 die ik eerder aanhaalde.
Er zijn nog 3 man aanwezig tot half november dus die zijn er nog ten tijde dat Elenin voorbij zal gaan komen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:33 schreef Truthfinder7 het volgende:
Als komeet Elenin een cluster van kometen is kan het stukje dat er van af lijkt te komen ook een komeet uit deze cluster zijn. Ook vind ik het wel weer heel verdacht dat ze de ISS aan het verlaten zijn. De ISS kan namelijk gewoonweg niet zonder bemanning!
Ik heb hier geen goed gevoel over.
Misschien verwachten ze nog iets anders?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Er zijn nog 3 man aanwezig tot half november dus die zijn er nog ten tijde dat Elenin voorbij zal gaan komen.
http://www.astroblogs.nl/(...)or-problemen-sojoez/
Als ze erop door willen kauwen.... Dan komen er vanaf nu verhalen over de brokstukkenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:55 schreef DemonRage het volgende:
Het is afgelopen met Elenin dus... nu is het afwachten wat 2012 ons brengt.
Die verhalen zijn er al genoeg, op YouTube...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:15 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Als ze erop door willen kauwen.... Dan komen er vanaf nu verhalen over de brokstukken
OEPS ik breng ze op ideeën
Wat als het een moederschip was die nu verschillende kleinere schepen los heeft gelaten?quote:Op donderdag 1 september 2011 08:19 schreef Truthfinder7 het volgende:
http://boinnk.nl/blog/207(...)arheid-t-a-v-elenin/
http://www.wordwakkerwereld.nl/viewtopic.php?f=28&t=960
http://www.coasttocoastam.com/article/enterprise-images-of-elenin
Net als je denkt dat het over is
Zou zomaar kunnen, doet me wel hieraan denken>>>http://www.unexplained-mysteries.com/viewnews.php?id=171434quote:Op donderdag 1 september 2011 08:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat als het een moederschip was die nu verschillende kleinere schepen los heeft gelaten?
Independence day 2 komt pas in 2013quote:Op donderdag 1 september 2011 08:42 schreef Bastard het volgende:
Wat als het een moederschip was die nu verschillende kleinere schepen los heeft gelaten?
Ah, ja. Dat ding zo groot als een stardestroyer die urenlang boven het kremlin hing & slechts door 2 amateurs op een mobieltje is gefilmd.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:10 schreef Truthfinder7 het volgende:
Zou zomaar kunnen, doet me wel hieraan denken>>>http://www.unexplained-mysteries.com/viewnews.php?id=171434
Deze dingen werden toen in zeker 6 verschillende landen gefilmd. Piramide vormig, snap je?
Nu wil ik niets beweren hoor
Wat als ze zich gelijk vijandig opstellen ?quote:Maar als het een buitenaards moederschip is hoop ik niet dat ze gelijk als vijandig worden beschouwt, dat zou wel heel stom zijn. De amerikanen kennen we onderhand wel, eerst schieten dan afvragen of er wel terecht geschoten was. Wat zou er gebeuren als ze hierop gaan schieten? als we er van uitgaan dat het een buitenaards ruimteschip is. Ik denk dat het veel beter is om ze met open armen te ontvangen (daar kunnen we toch niets tegen inbrengen) Ik denk dat we heel wat van ze kunnen leren.
yeah! Zat meteen te zoeken naar een plaatje van die film waarin je die shot ziet namelijkquote:Op donderdag 1 september 2011 10:43 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Moest er wel gelijk al aan denken toen ik hoorde dat ie uit elkaar viel
Wat als ze zich gelijk vijandig opstellen ?
& waarmee zouden wij hun moeten aanvallen ? Luchtdoelraketten ofzo ? Volgens mij is dat net zo iets als met pijl & boog proberen een Abrams M1A2 uit te schakelen.
Je bedoelt het befaamde 'Starwars' (SDI) programma wellicht ?quote:Op donderdag 1 september 2011 10:47 schreef Bastard het volgende:
yeah! Zat meteen te zoeken naar een plaatje van die film waarin je die shot ziet namelijk
Maar was er niet een programma waarbij geschoten kon worden vanuit de ruimte? Vlgs mij wel hoor..
Ja dat! Misschien was er ook wel een sidetrack in het programma om te kunnen richten op meteoren ofzo?quote:Op donderdag 1 september 2011 10:51 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Je bedoelt het befaamde 'Starwars' (SDI) programma wellicht ?
Waarbij het de bedoeling was om intercontinentale raketten te onderscheppen/vernietigen voor ze hun doel bereiken (op het moment dat ze buiten de atmosfeer zitten)
Hahaha, Bastard je bent heel warm, heel warm, ....quote:Op donderdag 1 september 2011 08:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Er ook bij stil gestaan dat er veelmeer mensen dat ding hebben gefilmd en niet op het internet hadden geplaatst? Alles wat dit betreft is gefotoshopt nietwaar?quote:Op donderdag 1 september 2011 10:43 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ah, ja. Dat ding zo groot als een stardestroyer die urenlang boven het kremlin hing & slechts door 2 amateurs op een mobieltje is gefilmd.![]()
Geloofwaardigheid 0,0
Ja vlgs mij ook.. nou ja goed, tijd zal het leren hequote:Op donderdag 1 september 2011 11:02 schreef R0N1N het volgende:
Hmm, het maakte gebruik van lasers dacht ik, sterk genoeg om een raket te slopen, maar een meteoriet of komeet is even wat anders.
Zoiets is volgens mij zelfs in één zo'n rampenfilm aan bod gekomen, met geheime atoombommen verstopt in satelieten, van zowel de russen als yanks, waarmee ze (vergeefs) probeerden een meteoriet op te blazen ?
Dit kun je meneer A Verstraten niet aandoen.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja vlgs mij ook.. nou ja goed, tijd zal het leren he
Rond oktober zou die rommel toch voorbij moeten gaan komen, tenzij ze echt een heel andere baan gaan volgen, wat ook bizar zou wezen.
Ik waardeer zijn nuchtere kijk er wel op hoor, en heeft vlgs mij een hoop verstand van astronomie wat erg handig is met zaken verklaren.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:18 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Dit kun je meneer A Verstraten niet aandoen.
Aannamequote:Op donderdag 1 september 2011 11:08 schreef Truthfinder7 het volgende:
Er ook bij stil gestaan dat er veelmeer mensen dat ding hebben gefilmd en niet op het internet hadden geplaatst?
Nee hoor, niet alles. Op sommige filmpjes zie je duidelijk meeuwen die als "UFO" gebracht worden of andere natuurfenomenen. Moerasgas & weerballonnen enzoquote:Alles wat dit betreft is gefotoshopt nietwaar?
Net zoals jij (totaal niet) open staat voor andere verklaringen dan 'Aliens' ?quote:Je hebt altijd mensen die nergens voor open staan.
Als door de koersverandering de brokstukken toch op Aarde knallen dan krijgen we nog wat 'schade' te verwerken. (Bijlange na geen ELE, maar wel een Catastrofe voor de getroffen gebieden)quote:Op donderdag 1 september 2011 11:09 schreef Bastard het volgende:
Ja vlgs mij ook.. nou ja goed, tijd zal het leren he
Rond oktober zou die rommel toch voorbij moeten gaan komen, tenzij ze echt een heel andere baan gaan volgen, wat ook bizar zou wezen.
Nou dan moeten we goed in de gaten houden of er brokstukken deze kant op vliegen.. maar de kans op raken van de aarde is als een doel raken voor een sluipschutter van 5 km afstand (onmogeljik) denk ikquote:Op donderdag 1 september 2011 11:24 schreef R0N1N het volgende:
Als door de koersverandering de brokstukken toch op Aarde knallen dan krijgen we nog wat 'schade' te verwerken. (Bijlange na geen ELE, maar wel een Catastrofe voor de getroffen gebieden)
Ik heb zoveel nep filmpjes gezien waar vogels of zelfs vliegtuigen aangezien worden voor ufo`squote:Op donderdag 1 september 2011 11:24 schreef R0N1N het volgende:
Nee hoor, niet alles. Op sommige filmpjes zie je duidelijk meeuwen die als "UFO" gebracht worden of andere natuurfenomenen. Moerasgas & weerballonnen enzo
[..]
Net zoals jij (totaal niet) open staat voor andere verklaringen dan 'Aliens' ?
Het gaat nog niet eens om het bestaan van die paar wazige videotjes ... eerder het totale gebrek aan meer, met betere kwaliteit. Profesionele 'news covarge' etc. etc.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:32 schreef Truthfinder7 het volgende:
Ik heb zoveel nep filmpjes gezien waar vogels of zelfs vliegtuigen aangezien worden voor ufo`s![]()
Maar ziet dat ding eruit als een vogel? een nieuw soort misschienEn hoe zit het dan met al die andere foto`s (video's) waarop hetzelfde gevormde ding te zien is?
Hier wat voorbeelden (allemaal fotoshop?)
http://www.telegraph.co.u(...)ed-over-Kremlin.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Black_triangle_(UFO)
http://www.ufoevidence.org/cases/case699.htm
http://www.godlikeproductions.com/forum1/message1078488/pg1
Ik vermoed dat TRU daar achter zit.. check de AT!quote:Op donderdag 1 september 2011 12:57 schreef Maron het volgende:
Augustus 2011, opmerkelijke stijging van het aantal UFO meldingen..
http://www.earth-matters.(...).TlyxCJmSjDs.twitter
Neen. Een krantenberichtje over het feit dat een amateur beweert een ufo te hebben gefilmd die uren boven het Kremlin hing, en door nog een paar kranten klakkeloos wordt overgenomen telt niet.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:46 schreef Truthfinder7 het volgende:
Het gaat er niet zo zeer om of die piramide vormige ufo boven Moskou echt is of niet het gaat er om dat ze de laatste jaren vaak worden waargenomen. Maar deze ufo kwam wel degelijk in het nieuws.
Wat een vreemd, paranoide aandoend, figuur. & die 'avatar' ...quote:Oja volgens VonHelton was het niet komeet Elenin die uit elkaar viel.....http://www.youtube.com/user/VonHelton
http://en.wikipedia.org/wiki/C/2010_X1quote:Given the orbital eccentricity of this object, its orbital period is not a fixed value, because it is frequently perturbed by the gravity of the planets. Near perihelion, using an August 2011 epoch, Kazuo Kinoshita shows C/2010 X1 to have a heliocentric orbital period of 600,000 years
Zo zie je wat gedachtenkracht kan doen hequote:Op donderdag 1 september 2011 15:47 schreef Ticker het volgende:
We hebben het over een komeet die waarschijnlijk al weet ik het hoelang in de ruimte zweeft en nu onze aandacht ernaar is, blijkt deze spontaan uit elkaar te vallen.
@Ticker,quote:Op donderdag 1 september 2011 15:47 schreef Ticker het volgende:
Zeg ik wil niet mensen op ideeën brengen hoor.. maar luister even:
Dus nu blijkt 'komeet' Elenin in stukjes te breken?
What the fuck?
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/C/2010_X1
Kom.. op.. man!
Dus van alle kometen in alle jaren, zijn we massaal gaan focussen op een vaag verhaal met een vage komeet, met een vage baan die op een vage datum op het middelpunt van ons zonnestelsel zou zijn..
En nu.. kapot! We hebben het over een komeet die waarschijnlijk al weet ik het hoelang in de ruimte zweeft en nu onze aandacht ernaar is, blijkt deze spontaan uit elkaar te vallen. Of met een beetje hulp want ik lees iets over een puls richting te komeet waarna deze uit elkaar brak en van baan veranderde..
Heb me nog niet ingelezen, maar dit was wel het eerste van ik me kon bedenken.
Heee weet je wat: toeval!!!!![]()
Dat probeerde ik dus ook voorzichtig te zeggen.. heel bizar, maar het schijnt nogal natuurlijk te wezen, ijsklomp, zon, frictie. Nou opgelost dan maar he.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:47 schreef Ticker het volgende:
Zeg ik wil niet mensen op ideeën brengen hoor.. maar luister even:
Dus nu blijkt 'komeet' Elenin in stukjes te breken?
What the fuck?
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/C/2010_X1
Kom.. op.. man!
Dus van alle kometen in alle jaren, zijn we massaal gaan focussen op een vaag verhaal met een vage komeet, met een vage baan die op een vage datum op het middelpunt van ons zonnestelsel zou zijn..
En nu.. kapot! We hebben het over een komeet die waarschijnlijk al weet ik het hoelang in de ruimte zweeft en nu onze aandacht ernaar is, blijkt deze spontaan uit elkaar te vallen. Of met een beetje hulp want ik lees iets over een puls richting te komeet waarna deze uit elkaar brak en van baan veranderde..
Heb me nog niet ingelezen, maar dit was wel het eerste van ik me kon bedenken.
Heee weet je wat: toeval!!!!![]()
Ja, en Elenin is eigenlijk Niburu. En het moederschip heeft nu allemaal kleine schepen losgelaten.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:00 schreef Truthfinder7 het volgende:
De Maya`s gingen van het jaar -1 naar het jaar plus 1 in hun kalender dus het jaar 0 bestond bij hen niet.
Ergo: dit zou betekenen dat een planeet-x of Nibiru of zoals de NASA hem noemt Tyche, 1 jaar eerder komt dus 2012 wordt 2011!
Klopt, 28 oktober dit jaar om precies te zijn [9 Maart] de eerste dag van de laatste maya cyclus #4quote:Op donderdag 1 september 2011 19:00 schreef Truthfinder7 het volgende:
De Maya`s gingen van het jaar -1 naar het jaar plus 1 in hun kalender dus het jaar 0 bestond bij hen niet.
Ergo: dit zou betekenen dat een planeet-x of Nibiru of zoals de NASA hem noemt Tyche, 1 jaar eerder komt dus 2012 wordt 2011!
Hett is ook nog een blokkendoos. Nu valt t uiteen, en straks vormt weer 1 geheel.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:13 schreef ChungLingSoo het volgende:
Tering, er gebeurt dus niets vreemds (Want Elenin is helemaal niet zo'n vreemde komeet). En dan toch al dit gezeik![]()
En vooral bankfurt met z'n 'Elenin beschermt ons tegen erger' gelul.
Dus als er NIETS gebeurt is dat duidelijk een teken van 'iets', ik werd vanochtend gezond wakker DUS de onzichtbare gele ninja's hebben mij beschermd tegen een aardbeving.
Kolere
Maar als een halve zool op internet post dat t een ruimteschip is, nemen we dat gelul natuurlijk wel serieus toch?quote:Op donderdag 1 september 2011 19:19 schreef Truthfinder7 het volgende:
Laat maar eens echte originele foto`s zien van Elenin.
Wij weten niet eens wat Elenin precies is, dus laat dat gel*l maar zitten.
Je moet eens opletten, want dat doe je blijkbaar dus niet.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:26 schreef marsan het volgende:
[..]
Maar als een halve zool op internet post dat t een ruimteschip is, nemen we dat gelul natuurlijk wel serieus toch?
Zal je zien dat de wetenschap daar weer op gepakt gaat worden he. De waarneming is dat het LIJKT of de kern uiteen aan het breken is. Hoeft niet waar te zijn. Blijkt (misschien) straks dat de kern nog een geheel te vormen DAN heeft onze Elenin zichzelf weer bij elkaar geraapt.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:16 schreef marsan het volgende:
[..]
Hett is ook nog een blokkendoos. Nu valt t uiteen, en straks vormt weer 1 geheel.
![]()
Echt?quote:Op donderdag 1 september 2011 19:28 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
Je moet eens opletten, want dat doe je blijkbaar dus niet.
Is in ieder geval beter dan de rotzooi die jij postquote:Op donderdag 1 september 2011 19:30 schreef marsan het volgende:
[..]
Echt?
Gooi er nog eens een leuke theorie in anders. En dan ben ik benieuwd wat je eigenlijk zult posten als Elenin weer voorbij is.
Ah ik heb anders nog nergens gepost dat t Nibiru is ofzo hoorquote:Op donderdag 1 september 2011 19:32 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
Is in ieder geval beter dan de rotzooi die jij post
Zie je mij hier ergens zeggen dat Nibiru ook echt komt?? Ik zeg alleen dat de Maya kalender ophoud in 2011 en dat wordt weer gelinkt aan Nibiru, dus maak er van wat je zelf wiltquote:Op donderdag 1 september 2011 19:35 schreef marsan het volgende:
[..]
Ah ik heb anders nog nergens gepost dat t Nibiru is ofzo hoor
Jij post net dat die dit jaar nog komt toch?
Ik ben benieuwd naar je verklaring in 2012 waarom hij niet kwam
Klopt, was een slecht voorbeeld. Maar de hele reeks staat vol met aannames van je.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:38 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
Zie je mij hier ergens zeggen dat Nibiru ook echt komt?? Ik zeg alleen dat de Maya kalender ophoud in 2011 en dat wordt weer gelinkt aan Nibiru, dus maak er van wat je zelf wilt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |