abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101311013
http://iamamalaysian.word(...)011-to-january-2012/
Staat ons dit te wachten?
Speelduur bijna 40 mins.
  zondag 28 augustus 2011 @ 23:14:05 #152
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_101314024
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 22:26 schreef Truthfinder7 het volgende:
http://iamamalaysian.word(...)011-to-january-2012/
Staat ons dit te wachten?
Speelduur bijna 40 mins.
Dus er komt een hele grote waterstofcyanide condensator langsvliegen. :P
pi_101340982
[h]ISS may have to go without crew[/h]

The International Space Station might have to be temporarily abandoned if the investigation into last week's Russian Soyuz rocket failure stretches into mid-November, a senior NASA official said today.

Two factors could prompt an unprecedented de-staffing of the outpost: the certified orbital lifetimes of the two Soyuz lifeboats now at the station, and flight rules that call for crews to return to Earth during daylight, NASA International Space Station Program Manager Mike Suffredini said.

As it stands, three station crewmates scheduled to return to Earth on Sept. 8 will remain onboard the outpost at least an extra week while the investigation into the loss or a robotic Progress space freighter continues. A third-stage Soyuz rocket shutdown caused the failure. Investigators are trying to determine the exact cause.

Those space fliers -- two Russian cosmonauts and American astronaut Ron Garan -- likely will return to Earth before Sept. 19 -- the last daylight landing opportunity that month in the central steppes of Kazakhstan.

The three other station crew members -- including U.S. astronaut Mike Fossum would return before Nov. 19 -- the last daylight landing opportunity that month.

The planned Sept. 21 launch of a new station crew is being postponed indefinitely.

http://www.floridatoday.c(...)-may-go-without-crew
Veni vidi foetsie
pi_101349522
Meneer AVerstraten vindt dit vast niet leuk om hiermee geconfronteerd te worden:

(o.a. over de naam Leonid Elenin, de 3e tube)

pi_101351734
Lol, heb er even snel doorheen gefietst, maar hij zoekt wel overal verbanden zeg _O- .
True strength is not a measure of the body,
It's a measure of the soul.
pi_101352251
ik ben er nu toch wel zeker van dat er iets te gebeuren staat hoor ;p heeft niet perse met deze filmpjes te maken ofzo, er zijn tekens genoeg.
pi_101360975
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 21:51 schreef Bankfurt het volgende:
Meneer AVerstraten vindt dit vast niet leuk om hiermee geconfronteerd te worden:

(o.a. over de naam Leonid Elenin, de 3e tube)

En als er niets gebeurd dan is hier alvast de uitvlucht voor de doemdenkers:

quote:
Maandag, 29 augustus 2011 23:49

Astronomen die komeet Elenin in de gaten houden merken op dat de helderheid van de komeet de afgelopen week zeer sterk is afgenomen en dat de coma steeds langgerekter wordt.
Diverse astronomen denken dat de komeet uiteen zal vallen voordat het perhelium wordt bereikt, het punt waarop de afstand tot de Zon het kleinst is.
Op 19 augustus jongstleden werd de komeet geraakt door een enorme zonnevlam en coronale massa-ejectie die mogelijk het einde betekenen voor het brok ijs en stof. Als gevolg van de zonneactiviteit (zie onderstaande video) nam de helderheid van de komeet binnen enkele dagen af tot waarden van begin augustus.
“We volgen de komeet met behulp van de STEREO-satellieten en verschillende amateurastronomen monitoren Elenin met hun telescopen,” zei de Australische amateurastronoom Ian Musgrave van de website Astroblog. “Kort nadat de komeet oplichtte als gevolg van de coronale massa-ejectie werd de staart rondgedraaid als gevolg van de zonnewind. Daarop zagen amateurastronomen een enorme afname in de intensiteit van de komeet. Dit is mogelijk een voorbode dat de komeet uit elkaar zal vallen.”
De afname in helderheid na de CME is mogelijkerwijs een indicatie dat de komeet het niet zal overleven. Een andere mogelijkheid is dat de CME de coma, de heldere wolk van deeltjes rond de komeet, deels weg heeft gevaagd en dat deze weer opnieuw wordt gecreëerd.
De voorspelde omloopbaan plaatst Elenin op 16 oktober aanstaande het dichtst bij de Aarde. Elenin nadert onze planeet tot op ongeveer 34 miljoen kilometer.
Een andere Australische amateurastronoom, Michael Mattiazzo, nam foto’s van de komeet en merkte op dat de nucleus ook steeds langgerekter van vorm lijkt te worden. Dit is doorgaans een indicatie dat de komeet zich opsplitst of uiteenvalt.
De door doemdenkers voorspelde seismische activiteit op 17 augustus bleef uit en nu is er een aanzienlijke kans dat de komeet de Zon nooit zal bereiken.
bron
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_101361819
Zal heel mooi zijn als deze komeet uit elkaar valt en dat er niet veel meer van overblijft.
En dan maar hopen dat P-X maar een fabeltje is.
pi_101367734
Wordt de trefcirkel van die komeet niet juist veel groter als hij uit elkaar valt, met de kans dat we daar iets van "meepikken"? We zouden dan niet botsen op de volledige, compacte komeet, maar een deel ervan dat is losgebroken. Of zouden de brokstukken dusdanig bij elkaar in de buurt blijven, dat dat geen probleem vormt?
pi_101367835
quote:
En dan maar hopen dat P-X maar een fabeltje is.
P-X??
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:27:06 #161
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_101367844
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:23 schreef Maurice76 het volgende:
Wordt de trefcirkel van die komeet niet juist veel groter als hij uit elkaar valt, met de kans dat we daar iets van "meepikken"? We zouden dan niet botsen op de volledige, compacte komeet, maar een deel ervan dat is losgebroken. Of zouden de brokstukken dusdanig bij elkaar in de buurt blijven, dat dat geen probleem vormt?
Kan je je die komeet herinneren die op Jupiter neerstortte? Shoemaker-Levy9. Die viel ook uit elkaar en vormde een mooi kralensnoer. Geen probleem dus :)
I follow you......but not on Twitter
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:27:50 #162
49558 1-of-6Billion
pi_101367876
quote:
11s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:26 schreef vosss het volgende:

[..]

P-X??
Pedro Ximinez? :9
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:30:47 #163
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_101367966
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 09:20 schreef Truthfinder7 het volgende:
Zal heel mooi zijn als deze komeet uit elkaar valt en dat er niet veel meer van overblijft.

SO MUCH FOR DOOMSDAY: Comet Elenin (C/2010 X1), widely known for inaccurate reports of its threat to Earth, appears to be breaking apart.
http://spaceweather.com/
pi_101371909
Ik ga dit later ff beter doornemen....
pi_101372245
quote:
11s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:26 schreef vosss het volgende:

[..]

P-X??
Planeet-X ;)

Het begint er op te lijken dat bepaalde mensen geld roken toen komeet Elenin ontdekt werd.

[ Bericht 8% gewijzigd door Truthfinder7 op 30-08-2011 15:41:23 ]
pi_101380675
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:27 schreef 1-of-6Billion het volgende:

[..]

Kan je je die komeet herinneren die op Jupiter neerstortte? Shoemaker-Levy9. Die viel ook uit elkaar en vormde een mooi kralensnoer. Geen probleem dus :)
Ja, zo'n snoer van kleine kraaltjes is makkelijker te raken dan een enkele grote kraal :P. Dat bedoelde ik eigenlijk te vragen.
pi_101399784
Rond 0:11 zie je Elenin volgens mij uit elkaar vallen, net daarvoor licht hij een beetje op.
Het einde van het filmpje vind ik ook vreemd, het lijkt erop dat het pad ineens veranderd.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 07:46:24 #168
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101400009
Begrijp ik het nou goed dat ding uit elkaar viel?
Dus.. dat stuk steen zweeft voor god weet hoe lang, duizend jaar of veel langer en vlak voor hij in de buurt van de aarde komt spat hij uit elkaar.
Bizar :D
The truth was in here.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 09:19:31 #169
49558 1-of-6Billion
pi_101400986
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 07:46 schreef Bastard het volgende:
Begrijp ik het nou goed dat ding uit elkaar viel?
Dus.. dat stuk steen ijs zweeft voor god weet hoe lang, duizend jaar of veel langer en vlak voor hij in de buurt van de aarde zon komt spat hij uit elkaar.
Bizar :D
nuanceverschillen :D
Niet zo heel raar. Getijdenkrachten wringen het ding uit elkaar. Net als die Shoemaker-Levy9 die ik eerder aanhaalde.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 09:28:50 #170
49558 1-of-6Billion
pi_101401155
(8>
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 19:12 schreef Maurice76 het volgende:

[..]

Ja, zo'n snoer van kleine kraaltjes is makkelijker te raken dan een enkele grote kraal :P. Dat bedoelde ik eigenlijk te vragen.
Nou, er is nooit het gevaar geweest van een botsing. Al die kralen vliegen nog steeds dezelfde richting uit. (8>
Ik weet niet of de baan van Aarde gekruist wordt. Je zou kunnen denken dat zo'n snoer inderdaad langer over zo'n kruising doet dan 1 sneeuwbal.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 09:54:06 #171
8898 Darklight
pi_101401675
Volgens Richard C. Hoagland gaat het alsnog mis, hij heeft het over ISS en Elenin
  woensdag 31 augustus 2011 @ 11:02:46 #172
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101402928
quote:
14s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:19 schreef 1-of-6Billion het volgende:

[..]

nuanceverschillen :D
Niet zo heel raar. Getijdenkrachten wringen het ding uit elkaar. Net als die Shoemaker-Levy9 die ik eerder aanhaalde.
Ah dat zijn wel kleine verschillen :P
The truth was in here.
pi_101403783
Als komeet Elenin een cluster van kometen is kan het stukje dat er van af lijkt te komen ook een komeet uit deze cluster zijn. Ook vind ik het wel weer heel verdacht dat ze de ISS aan het verlaten zijn. De ISS kan namelijk gewoonweg niet zonder bemanning!
Ik heb hier geen goed gevoel over.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 11:42:44 #174
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101404057
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 11:33 schreef Truthfinder7 het volgende:
Als komeet Elenin een cluster van kometen is kan het stukje dat er van af lijkt te komen ook een komeet uit deze cluster zijn. Ook vind ik het wel weer heel verdacht dat ze de ISS aan het verlaten zijn. De ISS kan namelijk gewoonweg niet zonder bemanning!
Ik heb hier geen goed gevoel over.
Er zijn nog 3 man aanwezig tot half november dus die zijn er nog ten tijde dat Elenin voorbij zal gaan komen.

http://www.astroblogs.nl/(...)or-problemen-sojoez/
The truth was in here.
pi_101407921
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 11:42 schreef Bastard het volgende:

[..]

Er zijn nog 3 man aanwezig tot half november dus die zijn er nog ten tijde dat Elenin voorbij zal gaan komen.

http://www.astroblogs.nl/(...)or-problemen-sojoez/
Misschien verwachten ze nog iets anders?
  woensdag 31 augustus 2011 @ 13:49:47 #176
8898 Darklight
pi_101408635
Het probleem is ook niet dat er nog mannen zijn, maar dat er niemand meer omhoog kan de komende tijd
Die mannen die er nog zijn kunnen vluchten in een aangedocked capsule mocht dat nodig zijn
pi_101424445
Alle Doom scenarios kunnen de prullebak in :W

SO MUCH FOR DOOMSDAY:
Comet Elenin (C/2010 X1), widely known for inaccurate reports of its threat to Earth, appears to be breaking apart. Observations by amateur astronomer Michael Mattiazzo of Castlemaine, Australia show a marked dimming and elongation of the comet's nucleus over a ten day period:

The behavior of Comet Elenin is akin to that of Comet LINEAR (C/1999 S4), which disintegrated when it approached the sun in back in 2000. Mattiazzo witnessed that event, too. "Yes I did observe the breakup of C/1999 S4 in July 2000," he recalls. "It was quite spectacular watching the nucleus spread out into a cigar shape over a period of days. The apparent breakup of C/2010 X1 is similar, although less visually spectacular."

Comets are fragile objects, easily disrupted by solar heat. As a result, the possible breakup of Comet Elenin, while unexpected, comes as no surprise.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  woensdag 31 augustus 2011 @ 20:55:55 #178
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_101424856
Het is afgelopen met Elenin dus... nu is het afwachten wat 2012 ons brengt. :+
pi_101426088
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:55 schreef DemonRage het volgende:
Het is afgelopen met Elenin dus... nu is het afwachten wat 2012 ons brengt. :+
Als ze erop door willen kauwen.... Dan komen er vanaf nu verhalen over de brokstukken
OEPS ik breng ze op ideeën _O-
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_101429745
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:15 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Als ze erop door willen kauwen.... Dan komen er vanaf nu verhalen over de brokstukken
OEPS ik breng ze op ideeën _O-
Die verhalen zijn er al genoeg, op YouTube...
Dat bijv het pad gewijzigd is door het uiteenvallen. Misschien is dat ook wel mogelijk, geen idee :)
pi_101430116
Grappig om al de gelovers hier (oa Truth) ineens 180 graden gedraaid te zien.
pi_101437135
Arme Elenin.. :'( door al dat gezeur heeft hij het opgegeven.. :N
Triest en roemloos einde voor dat veelbesproken komeetje wat niet aan de verwachtingen kon voldoen..
Waarschijnlijk heeft de Galactische federatie hem/haar aan stukken gepangd..Rest in pieces Elenin :W
  donderdag 1 september 2011 @ 06:26:48 #183
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101439031
Elenin, wat doe je met het topic ;(
Te vroeg opgebrand.
The truth was in here.
  donderdag 1 september 2011 @ 08:42:55 #185
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101439791
quote:
Wat als het een moederschip was die nu verschillende kleinere schepen los heeft gelaten?
The truth was in here.
pi_101440198
quote:
11s.gif Op donderdag 1 september 2011 08:42 schreef Bastard het volgende:

[..]

Wat als het een moederschip was die nu verschillende kleinere schepen los heeft gelaten?
Zou zomaar kunnen, doet me wel hieraan denken>>>http://www.unexplained-mysteries.com/viewnews.php?id=171434

Deze dingen werden toen in zeker 6 verschillende landen gefilmd. Piramide vormig, snap je?
Nu wil ik niets beweren hoor :)
Maar als het een buitenaards moederschip is hoop ik niet dat ze gelijk als vijandig worden beschouwt, dat zou wel heel stom zijn. De amerikanen kennen we onderhand wel, eerst schieten dan afvragen of er wel terecht geschoten was. Wat zou er gebeuren als ze hierop gaan schieten? als we er van uitgaan dat het een buitenaards ruimteschip is. Ik denk dat het veel beter is om ze met open armen te ontvangen (daar kunnen we toch niets tegen inbrengen) Ik denk dat we heel wat van ze kunnen leren.

[ Bericht 3% gewijzigd door Truthfinder7 op 01-09-2011 09:46:53 ]
  donderdag 1 september 2011 @ 10:43:59 #187
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_101441964
quote:
Independence day 2 komt pas in 2013 :Y)

Moest er wel gelijk al aan denken toen ik hoorde dat ie uit elkaar viel :')

quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 09:10 schreef Truthfinder7 het volgende:
Zou zomaar kunnen, doet me wel hieraan denken>>>http://www.unexplained-mysteries.com/viewnews.php?id=171434

Deze dingen werden toen in zeker 6 verschillende landen gefilmd. Piramide vormig, snap je?
Nu wil ik niets beweren hoor :)
Ah, ja. Dat ding zo groot als een stardestroyer die urenlang boven het kremlin hing & slechts door 2 amateurs op een mobieltje is gefilmd. :')
Geloofwaardigheid 0,0 :P

quote:
Maar als het een buitenaards moederschip is hoop ik niet dat ze gelijk als vijandig worden beschouwt, dat zou wel heel stom zijn. De amerikanen kennen we onderhand wel, eerst schieten dan afvragen of er wel terecht geschoten was. Wat zou er gebeuren als ze hierop gaan schieten? als we er van uitgaan dat het een buitenaards ruimteschip is. Ik denk dat het veel beter is om ze met open armen te ontvangen (daar kunnen we toch niets tegen inbrengen) Ik denk dat we heel wat van ze kunnen leren.
Wat als ze zich gelijk vijandig opstellen ?
& waarmee zouden wij hun moeten aanvallen ? Luchtdoelraketten ofzo ? Volgens mij is dat net zo iets als met pijl & boog proberen een Abrams M1A2 uit te schakelen. ;)
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  donderdag 1 september 2011 @ 10:47:26 #188
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101442046
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 10:43 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Moest er wel gelijk al aan denken toen ik hoorde dat ie uit elkaar viel :')

Wat als ze zich gelijk vijandig opstellen ?
& waarmee zouden wij hun moeten aanvallen ? Luchtdoelraketten ofzo ? Volgens mij is dat net zo iets als met pijl & boog proberen een Abrams M1A2 uit te schakelen. ;)
yeah! Zat meteen te zoeken naar een plaatje van die film waarin je die shot ziet namelijk :P

Maar was er niet een programma waarbij geschoten kon worden vanuit de ruimte? Vlgs mij wel hoor..
The truth was in here.
  donderdag 1 september 2011 @ 10:51:34 #189
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_101442144
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 10:47 schreef Bastard het volgende:
yeah! Zat meteen te zoeken naar een plaatje van die film waarin je die shot ziet namelijk :P

Maar was er niet een programma waarbij geschoten kon worden vanuit de ruimte? Vlgs mij wel hoor..
Je bedoelt het befaamde 'Starwars' (SDI) programma wellicht ?
Waarbij het de bedoeling was om intercontinentale raketten te onderscheppen/vernietigen voor ze hun doel bereiken (op het moment dat ze buiten de atmosfeer zitten)
  donderdag 1 september 2011 @ 10:54:41 #190
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101442205
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 10:51 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Je bedoelt het befaamde 'Starwars' (SDI) programma wellicht ?
Waarbij het de bedoeling was om intercontinentale raketten te onderscheppen/vernietigen voor ze hun doel bereiken (op het moment dat ze buiten de atmosfeer zitten)
Ja dat! Misschien was er ook wel een sidetrack in het programma om te kunnen richten op meteoren ofzo?
The truth was in here.
pi_101442358
quote:

[..]

Hahaha, Bastard je bent heel warm, heel warm, .... ^O^ ^O^ ^O^

"zij" nemen de Illuminati in de maling; NASA en speciaal meneer AVerstraten staan voor paal !

Meneer AVerstraten, waar bent u .... ? w/
  donderdag 1 september 2011 @ 11:02:26 #192
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_101442407
Hmm, het maakte gebruik van lasers dacht ik, sterk genoeg om een raket te slopen, maar een meteoriet of komeet is even wat anders.

Zoiets is volgens mij zelfs in één zo'n rampenfilm aan bod gekomen, met geheime atoombommen verstopt in satelieten, van zowel de russen als yanks, waarmee ze (vergeefs) probeerden een meteoriet op te blazen ?
pi_101442579
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 10:43 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Ah, ja. Dat ding zo groot als een stardestroyer die urenlang boven het kremlin hing & slechts door 2 amateurs op een mobieltje is gefilmd. :')
Geloofwaardigheid 0,0 :P

Er ook bij stil gestaan dat er veelmeer mensen dat ding hebben gefilmd en niet op het internet hadden geplaatst? Alles wat dit betreft is gefotoshopt nietwaar?
Je hebt altijd mensen die nergens voor open staan.
  donderdag 1 september 2011 @ 11:09:50 #194
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101442622
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 11:02 schreef R0N1N het volgende:
Hmm, het maakte gebruik van lasers dacht ik, sterk genoeg om een raket te slopen, maar een meteoriet of komeet is even wat anders.

Zoiets is volgens mij zelfs in één zo'n rampenfilm aan bod gekomen, met geheime atoombommen verstopt in satelieten, van zowel de russen als yanks, waarmee ze (vergeefs) probeerden een meteoriet op te blazen ?
Ja vlgs mij ook.. nou ja goed, tijd zal het leren he :D

Rond oktober zou die rommel toch voorbij moeten gaan komen, tenzij ze echt een heel andere baan gaan volgen, wat ook bizar zou wezen.
The truth was in here.
pi_101442865
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 11:09 schreef Bastard het volgende:

[..]

Rond oktober zou die rommel toch voorbij moeten gaan komen, tenzij ze echt een heel andere baan gaan volgen, wat ook bizar zou wezen.
Dit kun je meneer A Verstraten niet aandoen.
  donderdag 1 september 2011 @ 11:21:12 #196
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101442923
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 11:18 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Dit kun je meneer A Verstraten niet aandoen.
Ik waardeer zijn nuchtere kijk er wel op hoor, en heeft vlgs mij een hoop verstand van astronomie wat erg handig is met zaken verklaren.
But then again, I leave the door open for more *)
The truth was in here.
  donderdag 1 september 2011 @ 11:24:49 #197
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_101443024
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 11:08 schreef Truthfinder7 het volgende:
Er ook bij stil gestaan dat er veelmeer mensen dat ding hebben gefilmd en niet op het internet hadden geplaatst?
Aanname
quote:
Alles wat dit betreft is gefotoshopt nietwaar?
Nee hoor, niet alles. Op sommige filmpjes zie je duidelijk meeuwen die als "UFO" gebracht worden of andere natuurfenomenen. Moerasgas & weerballonnen enzo :P
quote:
Je hebt altijd mensen die nergens voor open staan.
Net zoals jij (totaal niet) open staat voor andere verklaringen dan 'Aliens' ?

quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 11:09 schreef Bastard het volgende:

Als door de koersverandering de brokstukken toch op Aarde knallen dan krijgen we nog wat 'schade' te verwerken. (Bijlange na geen ELE, maar wel een Catastrofe voor de getroffen gebieden)
  donderdag 1 september 2011 @ 11:28:02 #198
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101443108
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 11:24 schreef R0N1N het volgende:

Als door de koersverandering de brokstukken toch op Aarde knallen dan krijgen we nog wat 'schade' te verwerken. (Bijlange na geen ELE, maar wel een Catastrofe voor de getroffen gebieden)
Nou dan moeten we goed in de gaten houden of er brokstukken deze kant op vliegen.. maar de kans op raken van de aarde is als een doel raken voor een sluipschutter van 5 km afstand (onmogeljik) denk ik
The truth was in here.
pi_101443226
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 11:24 schreef R0N1N het volgende:

Nee hoor, niet alles. Op sommige filmpjes zie je duidelijk meeuwen die als "UFO" gebracht worden of andere natuurfenomenen. Moerasgas & weerballonnen enzo :P

[..]

Net zoals jij (totaal niet) open staat voor andere verklaringen dan 'Aliens' ?

Ik heb zoveel nep filmpjes gezien waar vogels of zelfs vliegtuigen aangezien worden voor ufo`s ;)
Maar ziet dat ding eruit als een vogel? een nieuw soort misschien :? En hoe zit het dan met al die andere foto`s (video's) waarop hetzelfde gevormde ding te zien is?
Hier wat voorbeelden (allemaal fotoshop?)

http://www.telegraph.co.u(...)ed-over-Kremlin.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Black_triangle_(UFO)
http://www.ufoevidence.org/cases/case699.htm
http://www.godlikeproductions.com/forum1/message1078488/pg1

[ Bericht 49% gewijzigd door Truthfinder7 op 01-09-2011 11:45:28 ]
  donderdag 1 september 2011 @ 12:37:55 #200
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_101445058
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 11:32 schreef Truthfinder7 het volgende:
Ik heb zoveel nep filmpjes gezien waar vogels of zelfs vliegtuigen aangezien worden voor ufo`s ;)
Maar ziet dat ding eruit als een vogel? een nieuw soort misschien :? En hoe zit het dan met al die andere foto`s (video's) waarop hetzelfde gevormde ding te zien is?
Hier wat voorbeelden (allemaal fotoshop?)

http://www.telegraph.co.u(...)ed-over-Kremlin.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Black_triangle_(UFO)
http://www.ufoevidence.org/cases/case699.htm
http://www.godlikeproductions.com/forum1/message1078488/pg1
Het gaat nog niet eens om het bestaan van die paar wazige videotjes ... eerder het totale gebrek aan meer, met betere kwaliteit. Profesionele 'news covarge' etc. etc.

Een stad als Moskou, met 11.501.000 inwoners, waar een 'UFO' met de afmetingen van een Stardestroyer (1,6 kilometer !!! breedt, volgens 'ooggetuigen') UREN boven het Kremlin hangt, waar normaal gesproken een duif nog wordt teruggefloten als die te dicht in de buurt komt ...
& dan hebben we geen duizenden foto's & video's compleet met live nieuwsverslagen van diverse media :? 8)7 (Ok, niet de grote jongens want die zijn van de Iluminati uiteraard :P )

Wereldnieuws !!! ... gebracht door (2 ?) amateur(s) met een mobieltje ... :{
Dat geloof je echt ?
pi_101445285
Het gaat er niet zo zeer om of die piramide vormige ufo boven Moskou echt is of niet het gaat er om dat ze de laatste jaren vaak worden waargenomen. Maar deze ufo kwam wel degelijk in het nieuws.

Oja volgens VonHelton was het niet komeet Elenin die uit elkaar viel.....http://www.youtube.com/user/VonHelton

[ Bericht 22% gewijzigd door Truthfinder7 op 01-09-2011 12:52:21 ]
pi_101445571
Augustus 2011, opmerkelijke stijging van het aantal UFO meldingen..
http://www.earth-matters.(...).TlyxCJmSjDs.twitter
  donderdag 1 september 2011 @ 13:00:08 #203
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101445630
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 12:57 schreef Maron het volgende:
Augustus 2011, opmerkelijke stijging van het aantal UFO meldingen..
http://www.earth-matters.(...).TlyxCJmSjDs.twitter
Ik vermoed dat TRU daar achter zit.. check de AT!
Nee, volgens mij is er ieder jaar rond deze tijd meer UFO meldingen, althans kan het mij van vorig jaar herrineren.
Normaal zijn mensen langer buiten, kijken naar de sterrenhemel en zien shizzle.
Plus komkommertijd.
The truth was in here.
pi_101445919
73P/Schwassmann-Wachmann 3 is uit elkaar gevallen in 2006! dat gebruikt de NASA om ons op het verkeerde been te zetten! Dus Elenin is nog intact.
http://hubblesite.org/newscenter/archive/releases/2006/18
  donderdag 1 september 2011 @ 13:12:37 #205
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_101445938
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 12:46 schreef Truthfinder7 het volgende:
Het gaat er niet zo zeer om of die piramide vormige ufo boven Moskou echt is of niet het gaat er om dat ze de laatste jaren vaak worden waargenomen. Maar deze ufo kwam wel degelijk in het nieuws.
Neen. Een krantenberichtje over het feit dat een amateur beweert een ufo te hebben gefilmd die uren boven het Kremlin hing, en door nog een paar kranten klakkeloos wordt overgenomen telt niet.

In het nieuws komen is: live uitzending met camera ploeg & verslaggever op het rode plein, met verslaggever in beeld die zegt: "Behind me you can see this humongous triangle shaped UFO which has been hovering here for hours ..." etc.etc.

Anyway, we dwalen af. Er zijn nog 100 UFO topics in TRU waar dit beter past ;)

quote:
Oja volgens VonHelton was het niet komeet Elenin die uit elkaar viel.....http://www.youtube.com/user/VonHelton
Wat een vreemd, paranoide aandoend, figuur. & die 'avatar' ... :|W Lijkt sprekend op een yankee-doodle gunlovin redneck. Maar ja, dat is 'perceptie' ;)

Anyway: Wat dan wel ?

(geen tijd voor zoektocht, heb werk)

Edit: Aah, laat maar, zie dat je net het antwoord post ;)
pi_101446122
Wel een apart figuur die VonHelton ja, maar hij komt soms wel met degelijke info :)
Dat verklaart ook gelijk dat die zonne vlam van de verkeerde kant kwam (tegenover gestelde richting van de zon) Ze hadden gewoon dat filmpje gedeeltelijk omgedraaid.

En wat die ufo betreft boven Moskou, zelfs de politie had geen commentaar dus...
Ook de journalistiek is eigendom van de staat daar.

[ Bericht 19% gewijzigd door Truthfinder7 op 01-09-2011 13:32:34 ]
  donderdag 1 september 2011 @ 15:47:17 #207
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_101450582
Zeg ik wil niet mensen op ideeën brengen hoor.. maar luister even:

Dus nu blijkt 'komeet' Elenin in stukjes te breken?
What the fuck?

quote:
Given the orbital eccentricity of this object, its orbital period is not a fixed value, because it is frequently perturbed by the gravity of the planets. Near perihelion, using an August 2011 epoch, Kazuo Kinoshita shows C/2010 X1 to have a heliocentric orbital period of 600,000 years
http://en.wikipedia.org/wiki/C/2010_X1

Kom.. op.. man!
Dus van alle kometen in alle jaren, zijn we massaal gaan focussen op een vaag verhaal met een vage komeet, met een vage baan die op een vage datum op het middelpunt van ons zonnestelsel zou zijn..
En nu.. kapot! We hebben het over een komeet die waarschijnlijk al weet ik het hoelang in de ruimte zweeft en nu onze aandacht ernaar is, blijkt deze spontaan uit elkaar te vallen. Of met een beetje hulp want ik lees iets over een puls richting te komeet waarna deze uit elkaar brak en van baan veranderde..

Heb me nog niet ingelezen, maar dit was wel het eerste van ik me kon bedenken.

Heee weet je wat: toeval!!!! :O
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_101452722
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 15:47 schreef Ticker het volgende:
We hebben het over een komeet die waarschijnlijk al weet ik het hoelang in de ruimte zweeft en nu onze aandacht ernaar is, blijkt deze spontaan uit elkaar te vallen.
Zo zie je wat gedachtenkracht kan doen he :')
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_101456271
quote:

What the fuck?

[..]

Kom.. op.. man!
Dus van alle kometen in alle jaren, zijn we massaal gaan focussen op een vaag verhaal met een vage komeet, met een vage baan die op een vage datum op het middelpunt van ons zonnestelsel zou zijn..
En nu.. kapot! We hebben het over een komeet die waarschijnlijk al weet ik het hoelang in de ruimte zweeft en nu onze aandacht ernaar is, blijkt deze spontaan uit elkaar te vallen. Of met een beetje hulp want ik lees iets over een puls richting te komeet waarna deze uit elkaar brak en van baan veranderde..

@Ticker,

Blijf inlezen Ticker; zie ook BNW

Mooie post trouwens. ^O^
pi_101456357
De Maya`s gingen van het jaar -1 naar het jaar plus 1 in hun kalender dus het jaar 0 bestond bij hen niet.
Ergo: dit zou betekenen dat een planeet-x of Nibiru of zoals de NASA hem noemt Tyche, 1 jaar eerder komt dus 2012 wordt 2011!
  donderdag 1 september 2011 @ 19:04:34 #211
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101456547
quote:

What the fuck?

[..]

Kom.. op.. man!

Dat probeerde ik dus ook voorzichtig te zeggen.. heel bizar, maar het schijnt nogal natuurlijk te wezen, ijsklomp, zon, frictie. Nou opgelost dan maar he.
Ik hoop wel dat ze het in de gaten houden zodat we het verdere verloop er van kunnen volgen ;)
The truth was in here.
pi_101456605
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 19:00 schreef Truthfinder7 het volgende:
De Maya`s gingen van het jaar -1 naar het jaar plus 1 in hun kalender dus het jaar 0 bestond bij hen niet.
Ergo: dit zou betekenen dat een planeet-x of Nibiru of zoals de NASA hem noemt Tyche, 1 jaar eerder komt dus 2012 wordt 2011!
Ja, en Elenin is eigenlijk Niburu. En het moederschip heeft nu allemaal kleine schepen losgelaten.

En wat als er gewoon niets anders is dan een komeet? Een die gewoon uiteen is gevallen?

Dan geloven we een volgende keer weer NASA niet, en elke idioot met een theorie die in Hollywood zou worden afgekeurd omdat t te ver gezocht is geloven we ook dan weer nog steeds eerder dan logica.

TRU; t blijft kostelijk.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  donderdag 1 september 2011 @ 19:06:01 #213
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101456609
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 19:00 schreef Truthfinder7 het volgende:
Klopt, 28 oktober dit jaar om precies te zijn [9 Maart] de eerste dag van de laatste maya cyclus #4
Toeval?
The truth was in here.
pi_101456903
Tering, er gebeurt dus niets vreemds (Want Elenin is helemaal niet zo'n vreemde komeet). En dan toch al dit gezeik :')

En vooral bankfurt met z'n 'Elenin beschermt ons tegen erger' gelul.

Dus als er NIETS gebeurt is dat duidelijk een teken van 'iets', ik werd vanochtend gezond wakker DUS de onzichtbare gele ninja's hebben mij beschermd tegen een aardbeving.

Kolere :N
All opinions are not equal. Some are a very great deal more robust, sophisticated and well supported in logic and argument than others. [Douglas Adams]
pi_101457064
quote:
13s.gif Op donderdag 1 september 2011 19:13 schreef ChungLingSoo het volgende:
Tering, er gebeurt dus niets vreemds (Want Elenin is helemaal niet zo'n vreemde komeet). En dan toch al dit gezeik :')

En vooral bankfurt met z'n 'Elenin beschermt ons tegen erger' gelul.

Dus als er NIETS gebeurt is dat duidelijk een teken van 'iets', ik werd vanochtend gezond wakker DUS de onzichtbare gele ninja's hebben mij beschermd tegen een aardbeving.

Kolere :N
Hett is ook nog een blokkendoos. Nu valt t uiteen, en straks vormt weer 1 geheel.

_O- _O-
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_101457165
Laat maar eens echte originele foto`s zien van Elenin.
Wij weten niet eens wat Elenin precies is, dus laat dat gel*l maar zitten.
pi_101457520
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 19:19 schreef Truthfinder7 het volgende:
Laat maar eens echte originele foto`s zien van Elenin.
Wij weten niet eens wat Elenin precies is, dus laat dat gel*l maar zitten.
Maar als een halve zool op internet post dat t een ruimteschip is, nemen we dat gelul natuurlijk wel serieus toch?
pi_101457603
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 19:26 schreef marsan het volgende:

[..]

Maar als een halve zool op internet post dat t een ruimteschip is, nemen we dat gelul natuurlijk wel serieus toch?
Je moet eens opletten, want dat doe je blijkbaar dus niet.
pi_101457686
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 19:16 schreef marsan het volgende:

[..]

Hett is ook nog een blokkendoos. Nu valt t uiteen, en straks vormt weer 1 geheel.

_O- _O-
Zal je zien dat de wetenschap daar weer op gepakt gaat worden he. De waarneming is dat het LIJKT of de kern uiteen aan het breken is. Hoeft niet waar te zijn. Blijkt (misschien) straks dat de kern nog een geheel te vormen DAN heeft onze Elenin zichzelf weer bij elkaar geraapt.

blah blah, er gebeurt iets dus wij hebben gelijk, blah blah, er gebeurt niets dus we hebben nog meer gelijk. (met als subnote dat we gered zijn door hen 'die er meer van weten')

En laten we niet vergeten

blah blah ofifciele/wetenschappelijke bronnen liegen altijd behalve wanneer het ons uitkomt.
All opinions are not equal. Some are a very great deal more robust, sophisticated and well supported in logic and argument than others. [Douglas Adams]
pi_101457705
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 19:28 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]

Je moet eens opletten, want dat doe je blijkbaar dus niet.
Echt?
Gooi er nog eens een leuke theorie in anders. En dan ben ik benieuwd wat je eigenlijk zult posten als Elenin weer voorbij is.
pi_101457801
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 19:30 schreef marsan het volgende:

[..]

Echt?
Gooi er nog eens een leuke theorie in anders. En dan ben ik benieuwd wat je eigenlijk zult posten als Elenin weer voorbij is.
Is in ieder geval beter dan de rotzooi die jij post :P
pi_101457924
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 19:32 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]

Is in ieder geval beter dan de rotzooi die jij post :P
Ah ik heb anders nog nergens gepost dat t Nibiru is ofzo hoor ;)
Jij post net dat die dit jaar nog komt toch?

Ik ben benieuwd naar je verklaring in 2012 waarom hij niet kwam ;)

Edit: Ik vind t leuk leesvoer allemaal hoor, maar neem t niet echt serieus.
Op zich is t wel te prijzen dat je onderzoekt, maar op een gegeven moment lijkt t me dat je ook gewoon moet accepteren dat NASA gelijk had/heeft.
pi_101458066
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 19:35 schreef marsan het volgende:

[..]

Ah ik heb anders nog nergens gepost dat t Nibiru is ofzo hoor ;)
Jij post net dat die dit jaar nog komt toch?

Ik ben benieuwd naar je verklaring in 2012 waarom hij niet kwam ;)
Zie je mij hier ergens zeggen dat Nibiru ook echt komt?? Ik zeg alleen dat de Maya kalender ophoud in 2011 en dat wordt weer gelinkt aan Nibiru, dus maak er van wat je zelf wilt ;)

Oh heeft NASA gelijk? met nep foto`s van Elenin?
  donderdag 1 september 2011 @ 19:41:08 #224
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101458194
Ik begrijp niet helemaal over welk gezeik we het hebben geloof ik. Ding is ontploft, nou mooi.
Apart en prima als het normaal is, zo ineens na duizenden jaren plof.
The truth was in here.
pi_101458218
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 19:38 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]

Zie je mij hier ergens zeggen dat Nibiru ook echt komt?? Ik zeg alleen dat de Maya kalender ophoud in 2011 en dat wordt weer gelinkt aan Nibiru, dus maak er van wat je zelf wilt ;)
Klopt, was een slecht voorbeeld. Maar de hele reeks staat vol met aannames van je.
En er is geen 1 uitgekomen.

Ik had nog iets toegevoegd overigens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')