abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 augustus 2011 @ 13:49:47 #176
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_101408635
Het probleem is ook niet dat er nog mannen zijn, maar dat er niemand meer omhoog kan de komende tijd
Die mannen die er nog zijn kunnen vluchten in een aangedocked capsule mocht dat nodig zijn
pi_101424445
Alle Doom scenarios kunnen de prullebak in :W

SO MUCH FOR DOOMSDAY:
Comet Elenin (C/2010 X1), widely known for inaccurate reports of its threat to Earth, appears to be breaking apart. Observations by amateur astronomer Michael Mattiazzo of Castlemaine, Australia show a marked dimming and elongation of the comet's nucleus over a ten day period:

The behavior of Comet Elenin is akin to that of Comet LINEAR (C/1999 S4), which disintegrated when it approached the sun in back in 2000. Mattiazzo witnessed that event, too. "Yes I did observe the breakup of C/1999 S4 in July 2000," he recalls. "It was quite spectacular watching the nucleus spread out into a cigar shape over a period of days. The apparent breakup of C/2010 X1 is similar, although less visually spectacular."

Comets are fragile objects, easily disrupted by solar heat. As a result, the possible breakup of Comet Elenin, while unexpected, comes as no surprise.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  woensdag 31 augustus 2011 @ 20:55:55 #178
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_101424856
Het is afgelopen met Elenin dus... nu is het afwachten wat 2012 ons brengt. :+
pi_101426088
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:55 schreef DemonRage het volgende:
Het is afgelopen met Elenin dus... nu is het afwachten wat 2012 ons brengt. :+
Als ze erop door willen kauwen.... Dan komen er vanaf nu verhalen over de brokstukken
OEPS ik breng ze op ideeën _O-
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_101429745
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:15 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Als ze erop door willen kauwen.... Dan komen er vanaf nu verhalen over de brokstukken
OEPS ik breng ze op ideeën _O-
Die verhalen zijn er al genoeg, op YouTube...
Dat bijv het pad gewijzigd is door het uiteenvallen. Misschien is dat ook wel mogelijk, geen idee :)
pi_101430116
Grappig om al de gelovers hier (oa Truth) ineens 180 graden gedraaid te zien.
pi_101437135
Arme Elenin.. :'( door al dat gezeur heeft hij het opgegeven.. :N
Triest en roemloos einde voor dat veelbesproken komeetje wat niet aan de verwachtingen kon voldoen..
Waarschijnlijk heeft de Galactische federatie hem/haar aan stukken gepangd..Rest in pieces Elenin :W
  donderdag 1 september 2011 @ 06:26:48 #183
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101439031
Elenin, wat doe je met het topic ;(
Te vroeg opgebrand.
The truth was in here.
  donderdag 1 september 2011 @ 08:42:55 #185
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101439791
quote:
Wat als het een moederschip was die nu verschillende kleinere schepen los heeft gelaten?
The truth was in here.
pi_101440198
quote:
11s.gif Op donderdag 1 september 2011 08:42 schreef Bastard het volgende:

[..]

Wat als het een moederschip was die nu verschillende kleinere schepen los heeft gelaten?
Zou zomaar kunnen, doet me wel hieraan denken>>>http://www.unexplained-mysteries.com/viewnews.php?id=171434

Deze dingen werden toen in zeker 6 verschillende landen gefilmd. Piramide vormig, snap je?
Nu wil ik niets beweren hoor :)
Maar als het een buitenaards moederschip is hoop ik niet dat ze gelijk als vijandig worden beschouwt, dat zou wel heel stom zijn. De amerikanen kennen we onderhand wel, eerst schieten dan afvragen of er wel terecht geschoten was. Wat zou er gebeuren als ze hierop gaan schieten? als we er van uitgaan dat het een buitenaards ruimteschip is. Ik denk dat het veel beter is om ze met open armen te ontvangen (daar kunnen we toch niets tegen inbrengen) Ik denk dat we heel wat van ze kunnen leren.

[ Bericht 3% gewijzigd door Truthfinder7 op 01-09-2011 09:46:53 ]
  donderdag 1 september 2011 @ 10:43:59 #187
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_101441964
quote:
Independence day 2 komt pas in 2013 :Y)

Moest er wel gelijk al aan denken toen ik hoorde dat ie uit elkaar viel :')

quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 09:10 schreef Truthfinder7 het volgende:
Zou zomaar kunnen, doet me wel hieraan denken>>>http://www.unexplained-mysteries.com/viewnews.php?id=171434

Deze dingen werden toen in zeker 6 verschillende landen gefilmd. Piramide vormig, snap je?
Nu wil ik niets beweren hoor :)
Ah, ja. Dat ding zo groot als een stardestroyer die urenlang boven het kremlin hing & slechts door 2 amateurs op een mobieltje is gefilmd. :')
Geloofwaardigheid 0,0 :P

quote:
Maar als het een buitenaards moederschip is hoop ik niet dat ze gelijk als vijandig worden beschouwt, dat zou wel heel stom zijn. De amerikanen kennen we onderhand wel, eerst schieten dan afvragen of er wel terecht geschoten was. Wat zou er gebeuren als ze hierop gaan schieten? als we er van uitgaan dat het een buitenaards ruimteschip is. Ik denk dat het veel beter is om ze met open armen te ontvangen (daar kunnen we toch niets tegen inbrengen) Ik denk dat we heel wat van ze kunnen leren.
Wat als ze zich gelijk vijandig opstellen ?
& waarmee zouden wij hun moeten aanvallen ? Luchtdoelraketten ofzo ? Volgens mij is dat net zo iets als met pijl & boog proberen een Abrams M1A2 uit te schakelen. ;)
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  donderdag 1 september 2011 @ 10:47:26 #188
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101442046
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 10:43 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Moest er wel gelijk al aan denken toen ik hoorde dat ie uit elkaar viel :')

Wat als ze zich gelijk vijandig opstellen ?
& waarmee zouden wij hun moeten aanvallen ? Luchtdoelraketten ofzo ? Volgens mij is dat net zo iets als met pijl & boog proberen een Abrams M1A2 uit te schakelen. ;)
yeah! Zat meteen te zoeken naar een plaatje van die film waarin je die shot ziet namelijk :P

Maar was er niet een programma waarbij geschoten kon worden vanuit de ruimte? Vlgs mij wel hoor..
The truth was in here.
  donderdag 1 september 2011 @ 10:51:34 #189
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_101442144
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 10:47 schreef Bastard het volgende:
yeah! Zat meteen te zoeken naar een plaatje van die film waarin je die shot ziet namelijk :P

Maar was er niet een programma waarbij geschoten kon worden vanuit de ruimte? Vlgs mij wel hoor..
Je bedoelt het befaamde 'Starwars' (SDI) programma wellicht ?
Waarbij het de bedoeling was om intercontinentale raketten te onderscheppen/vernietigen voor ze hun doel bereiken (op het moment dat ze buiten de atmosfeer zitten)
  donderdag 1 september 2011 @ 10:54:41 #190
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101442205
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 10:51 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Je bedoelt het befaamde 'Starwars' (SDI) programma wellicht ?
Waarbij het de bedoeling was om intercontinentale raketten te onderscheppen/vernietigen voor ze hun doel bereiken (op het moment dat ze buiten de atmosfeer zitten)
Ja dat! Misschien was er ook wel een sidetrack in het programma om te kunnen richten op meteoren ofzo?
The truth was in here.
pi_101442358
quote:

[..]

Hahaha, Bastard je bent heel warm, heel warm, .... ^O^ ^O^ ^O^

"zij" nemen de Illuminati in de maling; NASA en speciaal meneer AVerstraten staan voor paal !

Meneer AVerstraten, waar bent u .... ? w/
  donderdag 1 september 2011 @ 11:02:26 #192
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_101442407
Hmm, het maakte gebruik van lasers dacht ik, sterk genoeg om een raket te slopen, maar een meteoriet of komeet is even wat anders.

Zoiets is volgens mij zelfs in één zo'n rampenfilm aan bod gekomen, met geheime atoombommen verstopt in satelieten, van zowel de russen als yanks, waarmee ze (vergeefs) probeerden een meteoriet op te blazen ?
pi_101442579
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 10:43 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Ah, ja. Dat ding zo groot als een stardestroyer die urenlang boven het kremlin hing & slechts door 2 amateurs op een mobieltje is gefilmd. :')
Geloofwaardigheid 0,0 :P

Er ook bij stil gestaan dat er veelmeer mensen dat ding hebben gefilmd en niet op het internet hadden geplaatst? Alles wat dit betreft is gefotoshopt nietwaar?
Je hebt altijd mensen die nergens voor open staan.
  donderdag 1 september 2011 @ 11:09:50 #194
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101442622
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 11:02 schreef R0N1N het volgende:
Hmm, het maakte gebruik van lasers dacht ik, sterk genoeg om een raket te slopen, maar een meteoriet of komeet is even wat anders.

Zoiets is volgens mij zelfs in één zo'n rampenfilm aan bod gekomen, met geheime atoombommen verstopt in satelieten, van zowel de russen als yanks, waarmee ze (vergeefs) probeerden een meteoriet op te blazen ?
Ja vlgs mij ook.. nou ja goed, tijd zal het leren he :D

Rond oktober zou die rommel toch voorbij moeten gaan komen, tenzij ze echt een heel andere baan gaan volgen, wat ook bizar zou wezen.
The truth was in here.
pi_101442865
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 11:09 schreef Bastard het volgende:

[..]

Rond oktober zou die rommel toch voorbij moeten gaan komen, tenzij ze echt een heel andere baan gaan volgen, wat ook bizar zou wezen.
Dit kun je meneer A Verstraten niet aandoen.
  donderdag 1 september 2011 @ 11:21:12 #196
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101442923
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 11:18 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Dit kun je meneer A Verstraten niet aandoen.
Ik waardeer zijn nuchtere kijk er wel op hoor, en heeft vlgs mij een hoop verstand van astronomie wat erg handig is met zaken verklaren.
But then again, I leave the door open for more *)
The truth was in here.
  donderdag 1 september 2011 @ 11:24:49 #197
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_101443024
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 11:08 schreef Truthfinder7 het volgende:
Er ook bij stil gestaan dat er veelmeer mensen dat ding hebben gefilmd en niet op het internet hadden geplaatst?
Aanname
quote:
Alles wat dit betreft is gefotoshopt nietwaar?
Nee hoor, niet alles. Op sommige filmpjes zie je duidelijk meeuwen die als "UFO" gebracht worden of andere natuurfenomenen. Moerasgas & weerballonnen enzo :P
quote:
Je hebt altijd mensen die nergens voor open staan.
Net zoals jij (totaal niet) open staat voor andere verklaringen dan 'Aliens' ?

quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 11:09 schreef Bastard het volgende:

Als door de koersverandering de brokstukken toch op Aarde knallen dan krijgen we nog wat 'schade' te verwerken. (Bijlange na geen ELE, maar wel een Catastrofe voor de getroffen gebieden)
  donderdag 1 september 2011 @ 11:28:02 #198
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101443108
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 11:24 schreef R0N1N het volgende:

Als door de koersverandering de brokstukken toch op Aarde knallen dan krijgen we nog wat 'schade' te verwerken. (Bijlange na geen ELE, maar wel een Catastrofe voor de getroffen gebieden)
Nou dan moeten we goed in de gaten houden of er brokstukken deze kant op vliegen.. maar de kans op raken van de aarde is als een doel raken voor een sluipschutter van 5 km afstand (onmogeljik) denk ik
The truth was in here.
pi_101443226
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 11:24 schreef R0N1N het volgende:

Nee hoor, niet alles. Op sommige filmpjes zie je duidelijk meeuwen die als "UFO" gebracht worden of andere natuurfenomenen. Moerasgas & weerballonnen enzo :P

[..]

Net zoals jij (totaal niet) open staat voor andere verklaringen dan 'Aliens' ?

Ik heb zoveel nep filmpjes gezien waar vogels of zelfs vliegtuigen aangezien worden voor ufo`s ;)
Maar ziet dat ding eruit als een vogel? een nieuw soort misschien :? En hoe zit het dan met al die andere foto`s (video's) waarop hetzelfde gevormde ding te zien is?
Hier wat voorbeelden (allemaal fotoshop?)

http://www.telegraph.co.u(...)ed-over-Kremlin.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Black_triangle_(UFO)
http://www.ufoevidence.org/cases/case699.htm
http://www.godlikeproductions.com/forum1/message1078488/pg1

[ Bericht 49% gewijzigd door Truthfinder7 op 01-09-2011 11:45:28 ]
  donderdag 1 september 2011 @ 12:37:55 #200
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_101445058
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 11:32 schreef Truthfinder7 het volgende:
Ik heb zoveel nep filmpjes gezien waar vogels of zelfs vliegtuigen aangezien worden voor ufo`s ;)
Maar ziet dat ding eruit als een vogel? een nieuw soort misschien :? En hoe zit het dan met al die andere foto`s (video's) waarop hetzelfde gevormde ding te zien is?
Hier wat voorbeelden (allemaal fotoshop?)

http://www.telegraph.co.u(...)ed-over-Kremlin.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Black_triangle_(UFO)
http://www.ufoevidence.org/cases/case699.htm
http://www.godlikeproductions.com/forum1/message1078488/pg1
Het gaat nog niet eens om het bestaan van die paar wazige videotjes ... eerder het totale gebrek aan meer, met betere kwaliteit. Profesionele 'news covarge' etc. etc.

Een stad als Moskou, met 11.501.000 inwoners, waar een 'UFO' met de afmetingen van een Stardestroyer (1,6 kilometer !!! breedt, volgens 'ooggetuigen') UREN boven het Kremlin hangt, waar normaal gesproken een duif nog wordt teruggefloten als die te dicht in de buurt komt ...
& dan hebben we geen duizenden foto's & video's compleet met live nieuwsverslagen van diverse media :? 8)7 (Ok, niet de grote jongens want die zijn van de Iluminati uiteraard :P )

Wereldnieuws !!! ... gebracht door (2 ?) amateur(s) met een mobieltje ... :{
Dat geloof je echt ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')