abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101445285
Het gaat er niet zo zeer om of die piramide vormige ufo boven Moskou echt is of niet het gaat er om dat ze de laatste jaren vaak worden waargenomen. Maar deze ufo kwam wel degelijk in het nieuws.

Oja volgens VonHelton was het niet komeet Elenin die uit elkaar viel.....http://www.youtube.com/user/VonHelton

[ Bericht 22% gewijzigd door Truthfinder7 op 01-09-2011 12:52:21 ]
pi_101445571
Augustus 2011, opmerkelijke stijging van het aantal UFO meldingen..
http://www.earth-matters.(...).TlyxCJmSjDs.twitter
  donderdag 1 september 2011 @ 13:00:08 #203
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101445630
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 12:57 schreef Maron het volgende:
Augustus 2011, opmerkelijke stijging van het aantal UFO meldingen..
http://www.earth-matters.(...).TlyxCJmSjDs.twitter
Ik vermoed dat TRU daar achter zit.. check de AT!
Nee, volgens mij is er ieder jaar rond deze tijd meer UFO meldingen, althans kan het mij van vorig jaar herrineren.
Normaal zijn mensen langer buiten, kijken naar de sterrenhemel en zien shizzle.
Plus komkommertijd.
The truth was in here.
pi_101445919
73P/Schwassmann-Wachmann 3 is uit elkaar gevallen in 2006! dat gebruikt de NASA om ons op het verkeerde been te zetten! Dus Elenin is nog intact.
http://hubblesite.org/newscenter/archive/releases/2006/18
  donderdag 1 september 2011 @ 13:12:37 #205
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_101445938
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 12:46 schreef Truthfinder7 het volgende:
Het gaat er niet zo zeer om of die piramide vormige ufo boven Moskou echt is of niet het gaat er om dat ze de laatste jaren vaak worden waargenomen. Maar deze ufo kwam wel degelijk in het nieuws.
Neen. Een krantenberichtje over het feit dat een amateur beweert een ufo te hebben gefilmd die uren boven het Kremlin hing, en door nog een paar kranten klakkeloos wordt overgenomen telt niet.

In het nieuws komen is: live uitzending met camera ploeg & verslaggever op het rode plein, met verslaggever in beeld die zegt: "Behind me you can see this humongous triangle shaped UFO which has been hovering here for hours ..." etc.etc.

Anyway, we dwalen af. Er zijn nog 100 UFO topics in TRU waar dit beter past ;)

quote:
Oja volgens VonHelton was het niet komeet Elenin die uit elkaar viel.....http://www.youtube.com/user/VonHelton
Wat een vreemd, paranoide aandoend, figuur. & die 'avatar' ... :|W Lijkt sprekend op een yankee-doodle gunlovin redneck. Maar ja, dat is 'perceptie' ;)

Anyway: Wat dan wel ?

(geen tijd voor zoektocht, heb werk)

Edit: Aah, laat maar, zie dat je net het antwoord post ;)
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_101446122
Wel een apart figuur die VonHelton ja, maar hij komt soms wel met degelijke info :)
Dat verklaart ook gelijk dat die zonne vlam van de verkeerde kant kwam (tegenover gestelde richting van de zon) Ze hadden gewoon dat filmpje gedeeltelijk omgedraaid.

En wat die ufo betreft boven Moskou, zelfs de politie had geen commentaar dus...
Ook de journalistiek is eigendom van de staat daar.

[ Bericht 19% gewijzigd door Truthfinder7 op 01-09-2011 13:32:34 ]
  donderdag 1 september 2011 @ 15:47:17 #207
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_101450582
Zeg ik wil niet mensen op ideeën brengen hoor.. maar luister even:

Dus nu blijkt 'komeet' Elenin in stukjes te breken?
What the fuck?

quote:
Given the orbital eccentricity of this object, its orbital period is not a fixed value, because it is frequently perturbed by the gravity of the planets. Near perihelion, using an August 2011 epoch, Kazuo Kinoshita shows C/2010 X1 to have a heliocentric orbital period of 600,000 years
http://en.wikipedia.org/wiki/C/2010_X1

Kom.. op.. man!
Dus van alle kometen in alle jaren, zijn we massaal gaan focussen op een vaag verhaal met een vage komeet, met een vage baan die op een vage datum op het middelpunt van ons zonnestelsel zou zijn..
En nu.. kapot! We hebben het over een komeet die waarschijnlijk al weet ik het hoelang in de ruimte zweeft en nu onze aandacht ernaar is, blijkt deze spontaan uit elkaar te vallen. Of met een beetje hulp want ik lees iets over een puls richting te komeet waarna deze uit elkaar brak en van baan veranderde..

Heb me nog niet ingelezen, maar dit was wel het eerste van ik me kon bedenken.

Heee weet je wat: toeval!!!! :O
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_101452722
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 15:47 schreef Ticker het volgende:
We hebben het over een komeet die waarschijnlijk al weet ik het hoelang in de ruimte zweeft en nu onze aandacht ernaar is, blijkt deze spontaan uit elkaar te vallen.
Zo zie je wat gedachtenkracht kan doen he :')
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_101456271
quote:

What the fuck?

[..]

Kom.. op.. man!
Dus van alle kometen in alle jaren, zijn we massaal gaan focussen op een vaag verhaal met een vage komeet, met een vage baan die op een vage datum op het middelpunt van ons zonnestelsel zou zijn..
En nu.. kapot! We hebben het over een komeet die waarschijnlijk al weet ik het hoelang in de ruimte zweeft en nu onze aandacht ernaar is, blijkt deze spontaan uit elkaar te vallen. Of met een beetje hulp want ik lees iets over een puls richting te komeet waarna deze uit elkaar brak en van baan veranderde..

@Ticker,

Blijf inlezen Ticker; zie ook BNW

Mooie post trouwens. ^O^
pi_101456357
De Maya`s gingen van het jaar -1 naar het jaar plus 1 in hun kalender dus het jaar 0 bestond bij hen niet.
Ergo: dit zou betekenen dat een planeet-x of Nibiru of zoals de NASA hem noemt Tyche, 1 jaar eerder komt dus 2012 wordt 2011!
  donderdag 1 september 2011 @ 19:04:34 #211
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101456547
quote:

What the fuck?

[..]

Kom.. op.. man!

Dat probeerde ik dus ook voorzichtig te zeggen.. heel bizar, maar het schijnt nogal natuurlijk te wezen, ijsklomp, zon, frictie. Nou opgelost dan maar he.
Ik hoop wel dat ze het in de gaten houden zodat we het verdere verloop er van kunnen volgen ;)
The truth was in here.
pi_101456605
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 19:00 schreef Truthfinder7 het volgende:
De Maya`s gingen van het jaar -1 naar het jaar plus 1 in hun kalender dus het jaar 0 bestond bij hen niet.
Ergo: dit zou betekenen dat een planeet-x of Nibiru of zoals de NASA hem noemt Tyche, 1 jaar eerder komt dus 2012 wordt 2011!
Ja, en Elenin is eigenlijk Niburu. En het moederschip heeft nu allemaal kleine schepen losgelaten.

En wat als er gewoon niets anders is dan een komeet? Een die gewoon uiteen is gevallen?

Dan geloven we een volgende keer weer NASA niet, en elke idioot met een theorie die in Hollywood zou worden afgekeurd omdat t te ver gezocht is geloven we ook dan weer nog steeds eerder dan logica.

TRU; t blijft kostelijk.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  donderdag 1 september 2011 @ 19:06:01 #213
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101456609
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 19:00 schreef Truthfinder7 het volgende:
Klopt, 28 oktober dit jaar om precies te zijn [9 Maart] de eerste dag van de laatste maya cyclus #4
Toeval?
The truth was in here.
pi_101456903
Tering, er gebeurt dus niets vreemds (Want Elenin is helemaal niet zo'n vreemde komeet). En dan toch al dit gezeik :')

En vooral bankfurt met z'n 'Elenin beschermt ons tegen erger' gelul.

Dus als er NIETS gebeurt is dat duidelijk een teken van 'iets', ik werd vanochtend gezond wakker DUS de onzichtbare gele ninja's hebben mij beschermd tegen een aardbeving.

Kolere :N
All opinions are not equal. Some are a very great deal more robust, sophisticated and well supported in logic and argument than others. [Douglas Adams]
pi_101457064
quote:
13s.gif Op donderdag 1 september 2011 19:13 schreef ChungLingSoo het volgende:
Tering, er gebeurt dus niets vreemds (Want Elenin is helemaal niet zo'n vreemde komeet). En dan toch al dit gezeik :')

En vooral bankfurt met z'n 'Elenin beschermt ons tegen erger' gelul.

Dus als er NIETS gebeurt is dat duidelijk een teken van 'iets', ik werd vanochtend gezond wakker DUS de onzichtbare gele ninja's hebben mij beschermd tegen een aardbeving.

Kolere :N
Hett is ook nog een blokkendoos. Nu valt t uiteen, en straks vormt weer 1 geheel.

_O- _O-
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_101457165
Laat maar eens echte originele foto`s zien van Elenin.
Wij weten niet eens wat Elenin precies is, dus laat dat gel*l maar zitten.
pi_101457520
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 19:19 schreef Truthfinder7 het volgende:
Laat maar eens echte originele foto`s zien van Elenin.
Wij weten niet eens wat Elenin precies is, dus laat dat gel*l maar zitten.
Maar als een halve zool op internet post dat t een ruimteschip is, nemen we dat gelul natuurlijk wel serieus toch?
pi_101457603
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 19:26 schreef marsan het volgende:

[..]

Maar als een halve zool op internet post dat t een ruimteschip is, nemen we dat gelul natuurlijk wel serieus toch?
Je moet eens opletten, want dat doe je blijkbaar dus niet.
pi_101457686
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 19:16 schreef marsan het volgende:

[..]

Hett is ook nog een blokkendoos. Nu valt t uiteen, en straks vormt weer 1 geheel.

_O- _O-
Zal je zien dat de wetenschap daar weer op gepakt gaat worden he. De waarneming is dat het LIJKT of de kern uiteen aan het breken is. Hoeft niet waar te zijn. Blijkt (misschien) straks dat de kern nog een geheel te vormen DAN heeft onze Elenin zichzelf weer bij elkaar geraapt.

blah blah, er gebeurt iets dus wij hebben gelijk, blah blah, er gebeurt niets dus we hebben nog meer gelijk. (met als subnote dat we gered zijn door hen 'die er meer van weten')

En laten we niet vergeten

blah blah ofifciele/wetenschappelijke bronnen liegen altijd behalve wanneer het ons uitkomt.
All opinions are not equal. Some are a very great deal more robust, sophisticated and well supported in logic and argument than others. [Douglas Adams]
pi_101457705
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 19:28 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]

Je moet eens opletten, want dat doe je blijkbaar dus niet.
Echt?
Gooi er nog eens een leuke theorie in anders. En dan ben ik benieuwd wat je eigenlijk zult posten als Elenin weer voorbij is.
pi_101457801
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 19:30 schreef marsan het volgende:

[..]

Echt?
Gooi er nog eens een leuke theorie in anders. En dan ben ik benieuwd wat je eigenlijk zult posten als Elenin weer voorbij is.
Is in ieder geval beter dan de rotzooi die jij post :P
pi_101457924
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 19:32 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]

Is in ieder geval beter dan de rotzooi die jij post :P
Ah ik heb anders nog nergens gepost dat t Nibiru is ofzo hoor ;)
Jij post net dat die dit jaar nog komt toch?

Ik ben benieuwd naar je verklaring in 2012 waarom hij niet kwam ;)

Edit: Ik vind t leuk leesvoer allemaal hoor, maar neem t niet echt serieus.
Op zich is t wel te prijzen dat je onderzoekt, maar op een gegeven moment lijkt t me dat je ook gewoon moet accepteren dat NASA gelijk had/heeft.
pi_101458066
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 19:35 schreef marsan het volgende:

[..]

Ah ik heb anders nog nergens gepost dat t Nibiru is ofzo hoor ;)
Jij post net dat die dit jaar nog komt toch?

Ik ben benieuwd naar je verklaring in 2012 waarom hij niet kwam ;)
Zie je mij hier ergens zeggen dat Nibiru ook echt komt?? Ik zeg alleen dat de Maya kalender ophoud in 2011 en dat wordt weer gelinkt aan Nibiru, dus maak er van wat je zelf wilt ;)

Oh heeft NASA gelijk? met nep foto`s van Elenin?
  donderdag 1 september 2011 @ 19:41:08 #224
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101458194
Ik begrijp niet helemaal over welk gezeik we het hebben geloof ik. Ding is ontploft, nou mooi.
Apart en prima als het normaal is, zo ineens na duizenden jaren plof.
The truth was in here.
pi_101458218
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 19:38 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]

Zie je mij hier ergens zeggen dat Nibiru ook echt komt?? Ik zeg alleen dat de Maya kalender ophoud in 2011 en dat wordt weer gelinkt aan Nibiru, dus maak er van wat je zelf wilt ;)
Klopt, was een slecht voorbeeld. Maar de hele reeks staat vol met aannames van je.
En er is geen 1 uitgekomen.

Ik had nog iets toegevoegd overigens.
pi_101458365
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 19:41 schreef marsan het volgende:

[..]

Klopt, was een slecht voorbeeld. Maar de hele reeks staat vol met aannames van je.

Ik had nog iets toegevoegd overigens.
Ik neem niets voor waar aan, ik ben gewoon aan het onderzoeken wat Elenin precies is en of het waar is dat er ook een bruine dwerg op ons af komt (nibiru)
pi_101458486
Hoe groot is/was dat ding eigenlijk?
pi_101458495
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 19:44 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]

Ik neem niets voor waar aan, ik ben gewoon aan het onderzoeken wat Elenin precies is en of het waar is dat er ook een bruine dwerg op ons af komt (nibiru)
En dat is wel prijzenswaardig. Niet alles meteen aannemen en zelf onderzoeken.

Maar wanneer zou jij zelf dan ook geloven dat Elenin gewoon een komeet is?

Want alles wat daarop wijst, lijk jij af te wijzen. NASA geloof je per definitie niet. Wanneer zou jij zeggen: Ja t is gewoon een komeet. Niets meer, Niets minder.
pi_101458922
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 19:47 schreef marsan het volgende:

[..]

En dat is wel prijzenswaardig. Niet alles meteen aannemen en zelf onderzoeken.

Maar wanneer zou jij zelf dan ook geloven dat Elenin gewoon een komeet is?

Want alles wat daarop wijst, lijk jij af te wijzen. NASA geloof je per definitie niet. Wanneer zou jij zeggen: Ja t is gewoon een komeet. Niets meer, Niets minder.
Alle foto`s van NASA van Elenin blijken niet van Elenin te zijn rede genoeg om wantrouwen te hebben jegens NASA vind je niet? De diameter van de nucleus is nog niet bekend gemaakt, we moeten het dus doen met schattingen.
pi_101459106
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 19:57 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]

Alle foto`s van NASA van Elenin blijken niet van Elenin te zijn rede genoeg om wantrouwen te hebben jegens NASA vind je niet? De diameter van de nucleus is nog niet bekend gemaakt, we moeten het dus doen met schattingen.
Ik zeg niet dat je NASA meteen met alles moet geloven hoor, maar je gaf geen antwoord op mijn vraag. ;)
pi_101459245
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 19:57 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]

Alle foto`s van NASA van Elenin blijken niet van Elenin te zijn (...)
Op welke foto's doel je? En kun je toelichten op basis waarvan je concludeert dat deze foto's niet van Elenin zijn?
quote:
De diameter van de nucleus is nog niet bekend gemaakt, we moeten het dus doen met schattingen.
De diameter van de nucleus is berekend en werd op basis van de berekeningen geschat op ongeveer 4 km. De ervaring leert dat deze berekeningen behoorlijk nauwkeurig zijn.
pi_101464212
@AVerstrate, ik had je gemist ;) waar was je?
Mijn post niet gelezen? met die zonne vlam die van de verkeerde kant kwam?
Of hebben we er opeens een 2e zon bij :? Jij kan mij nog meer vertellen, maar ik geloof NASA gewoon steeds minder! En ik zeg niet dat Elenin geen gewone komeet is, laat dat duidelijk zijn.
pi_101464834
Er is mij niets bekend van een zonnevlam die van een "verkeerde" kant kwam.

Overigens vroeg ik op welke foto's van NASA je doelde - foto's van Elenin die niet van Elenin zouden zijn en waar je dat op baseerde.

Komeet Elenin is nog niet volledig uit elkaar gevallen, alle tekenen wijzen er op dat hij bezig is uit elkaar te vallen. Dat is een proces dat wel een aantal weken kan duren. Ik heb nog helemaal niets gezien of gelezen van NASA over Elenin want ben een paar dagen weggeweest, zonder internet. Wat ik zojuist wel gezien heb zijn foto's van Elenin, gemaakt door een aantal amateurastronomen, waarop te zien is dat de komeet vrijwel zeker uiteen gaat vallen. Voordat ik wegging was al bekend dat dit werd verwacht. De relevantie van NASA hierbij begrijp ik niet.

Wat je bedoelt met een "tweede zon" is mij niet duidelijk.

[ Bericht 6% gewijzigd door AVerstraten op 02-09-2011 09:58:37 ]
pi_101465297
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 21:35 schreef AVerstraten het volgende:
Er is mij niets bekend van een zonnevlam die van een "verkeerde" kant kwam.

Overigens vroeg ik op welke foto's van NASA je doelde - foto's van Elenin die niet van Elenin zouden zijn en waar je dat op baseerde.

Komeet Elenin is nog niet uit elkaar gevallen, alle tekenen wijzen er op dat hij hoogstwaarschijnlijk bezig is uit elkaar te vallen. Dat is een proces dat wel een aantal weken kan duren.

Wat je bedoelt met een "tweede zon" is mij niet duidelijk.
Is goed Verstrate, lees mijn post maar en zoek het even op.
Het lijkt er sterk op dat NASA foto`s gebruikt (en filmpjes) van kometen uit bijvoorbeeld 2006
en daar de naam Elenin op plakken.
pi_101466928
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 12:46 schreef Truthfinder7 het volgende:
Heb even dat fimpje bekeken van VonHelton. Wat kletst die man uit zijn nek zeg.

Om te beginnen zegt hij dat er geen enkele foto is van komeet Elenin die bezig is uit elkaar te vallen, terwijl er meerdere zijn, waaronder die van Michael Mattiazzo. Maar ja, als je met je neus kijkt - wat meneer VonHelton dus duidelijk doet... Dat met de neus kijken is er waarschijnlijk ook de oorzaak van dat hij ons een foto laat zien van komeet S4 LINEAR en beweert dat het om komeet 73/P Schwassmann-Wassman gaat. *zucht*

[ Bericht 0% gewijzigd door AVerstraten op 02-09-2011 07:29:30 ]
pi_101478790
Volgens mij is er hier een pro debunker }:|
Er is trouwens nog geen bevestiging van NASA dat komeet Elenin uit elkaar is gevallen!

[ Bericht 15% gewijzigd door Truthfinder7 op 02-09-2011 12:57:37 ]
pi_101504008
Hoe dan ook, als ELEnin werkelijk uiteen is gevallen, dan zal de massa van het object ook veranderd zijn (deze is immers verdeeld over kleinere brokstukken).
Dit betekent dat de oorspronkelijk berekende baan niet meer klopt, want de zwaartekracht van het object is immers minder geworden.

De zon zal ELEnin dus minder aantrekken waardoor de baan van het object minder scherp om de zon zal gaan.
Als je het orbit diagram van ELEnin erbij pakt kun je zien dat ELEnin nu VOOR de aarde langs scheert. Nu het object minder massa heeft zou het object de aarde wel eens kunnen raken, omdat immers de bocht die ELEnin om de zon maakt minder scherp is en de baan dus achter of OP de aarde terecht komt.....
Veni vidi foetsie
pi_101504780
De gezamenlijke massa is niet veranderd, de massa van het totaal van de brokstukken is gelijk aan de massa van de oorspronkelijke kern.

quote:
Dit betekent dat de oorspronkelijk berekende baan niet meer klopt, want de zwaartekracht van het object is immers minder geworden.

De zon zal ELEnin dus minder aantrekken waardoor de baan van het object minder scherp om de zon zal gaan.
Dit is niet juist. De aantrekkingskracht van de zon zou juist sterker uitwerken op een object met minder massa.

Als een komeet uiteenvalt, blijven de brokstukken zich in de dezelfde baan als de komeet bewegen: ook de brokstukken blijven gewoon gehoorzamen aan de wetten van Newton. En ook een uiteengevallen komeet Elenin levert geen enkel gevaar op voor de aarde.

Het is werkelijk dieptriest dat deze domme bangmakerij maar blijft voortduren.

[ Bericht 1% gewijzigd door AVerstraten op 02-09-2011 21:38:14 ]
pi_101505532
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 08:37 schreef Truthfinder7 het volgende:
(...)
Er is trouwens nog geen bevestiging van NASA dat komeet Elenin uit elkaar is gevallen!
Daar hebben we NASA ook helemaal niet voor nodig. Waarom ben je toch zo geobsedeerd door NASA?? Ook zonder NASA kunnen we prima zien wat er met Elenin gebeurt.
pi_101507744
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 21:40 schreef AVerstraten het volgende:

[..]

Daar hebben we NASA ook helemaal niet voor nodig. Waarom ben je toch zo geobsedeerd door NASA?? Ook zonder NASA kunnen we prima zien wat er met Elenin gebeurt.
Ja dat blijkt :P ik heb al aardig wat fake Elenin plaatjes gezien. Dus wat en waar zijn nu eigenlijk de echte foto`s van Elenin?
Je hoeft ook niet zo je best te doen om obsessief alles te debunken.
pi_101508461
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:16 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]

Ja dat blijkt :P ik heb al aardig wat fake Elenin plaatjes gezien. Dus wat en waar zijn nu eigenlijk de echte foto`s van Elenin?
Die heb ik je al talloze keren laten zien. Maar er is geen zo blind als hij die niet wil zien, dat blijkt maar weer. Het heeft daarom geen enkele zin om je die foto's nogmaals te laten zien, want over een paar dagen vraag je het gewoon weer. Ga dus zelf maar eens zoeken voor de verandering, misschien onthou je het dan eindelijk.
pi_101508654
Interessant Verstraten, maar dit linkje vind ik toch echt interessanter ;)
http://www.ufo-blogger.co(...)admits-pyramids.html

Je kan willekeurig kometen uitzoeken uit 2005-2006 en zeggen dat dat Elenin is :P
Een beetje fotoshoppen en whala
pi_101509381
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:30 schreef Truthfinder7 het volgende:
Je kan willekeurig kometen uitzoeken uit 2005-2006 en zeggen dat dat Elenin is :P
Een beetje fotoshoppen en whala
Inderdaad. Maar alleen mensen als jij laten zich daardoor in de maling nemen.
pi_101510773
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:43 schreef AVerstraten het volgende:

[..]

Inderdaad. Maar alleen mensen als jij laten zich daardoor in de maling nemen.
Uhm?? tja als je zo gaat beginnen, dat slaat werkelijk nergens op!
Jij denkt alles te weten maar laat me je dit vertellen, jij hebt hier totaal geen verstand van door die gigantische dikke plaat voor je arrogante hoofd. En als jij zo op andere mensen neer kijkt zegt dat voor mij meer dan genoeg, ik hoop dat je mij verder met rust laat als je niet gewoon normaal kan doen en andere mensen met respect kan behandelen. Je hebt blijkbaar niet eens door hoe respectloos je naar andere doet. Ik neem dit hoog op Verstraten.

[ Bericht 2% gewijzigd door Truthfinder7 op 02-09-2011 23:16:44 ]
pi_101511938
Vriendjes, blijven we wel een beetje aardig voor elkaar? }:|
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_101512969
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 08:37 schreef Truthfinder7 het volgende:
[...]
Waarom zou jij daar aan hechten ? Je gelooft NASA per definitie niet.
pi_101513722
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 23:07 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]

Uhm?? tja als je zo gaat beginnen, dat slaat werkelijk nergens op!
Jij denkt alles te weten maar laat me je dit vertellen, jij hebt hier totaal geen verstand van door die gigantische dikke plaat voor je arrogante hoofd. En als jij zo op andere mensen neer kijkt zegt dat voor mij meer dan genoeg, ik hoop dat je mij verder met rust laat als je niet gewoon normaal kan doen en andere mensen met respect kan behandelen. Je hebt blijkbaar niet eens door hoe respectloos je naar andere doet. Ik neem dit hoog op Verstraten.

Maak je niet zo druk @Truth..je weet toch wel dat degenen met de grootste monden zelf de langste tenen hebben..?
(en btw de grootst weigerende pielemuis;)
pi_101514743
quote:
5s.gif Op vrijdag 2 september 2011 23:51 schreef ChungLingSoo het volgende:

[..]

Waarom zou jij daar aan hechten ? Je gelooft NASA per definitie niet.
Klopt! dus kan je nagaan hoe serieus we het moeten nemen dat ze zeggen dat Elenin uit elkaar aan het vallen is als NASA er niet eens achter kan staan. En ik heb de reden al gegeven waarom ik NASA niet serieus neem als het om mogelijk angstwekkende informatie gaat.
pi_101515952
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 23:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
Vriendjes, blijven we wel een beetje aardig voor elkaar? }:|
'Vriendjes' gaan over het algemeen respectvol met elkaar om..(schijnbare) vriendjes bijten een 'vriendje' niet tot op het bot...(tenzij het 'vriendjes' zijn die je in de hakken bijten zodra de gelegenheid tot vals en achterbaks bijten zich voordoet)
pi_101520299
@Truthfinder, semexo e.a.:

quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 19:41 schreef marsan het volgende:

[..]

Van alle aannames hier over Elenin die geen komeet zou zijn, bruine dwerg, Nibiru enzovoorts, is er nog niet een uitgekomen. Van alle aannames is al tientallen keren aangetoond waarom ze ook niet kunnen uitkomen. Dat zou de complotters hier toch iets moeten zeggen. Maar nee, men is niet van plan om zich te laten hinderen door enige vorm van kennis over het onderwerp en zet diegenen die zich wel de moeite hebben getroost om de relevante kennis te verwerven, weg als zijnde "arrogant". Vandaar mijn verwijzing naar dit artikel. En daar blijf ik achter staan. Want: wie is er nou arrogant; degene met een diepgaande kennis die kan aantonen dat er geen wetenschappelijke basis is voor beweringen dat Elenin iets heel anders is dan een gewone komeet, dat er een bruine dwerg in ons zonnestelsel is beland, etc, of degene zonder enige wetenschappelijke achtergrond die zonder enig bewijs beweert dat dat allemaal wel zo is?

[ Bericht 0% gewijzigd door AVerstraten op 03-09-2011 10:05:22 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')