Goed punt, dat is wel vaker enigszins verwarrend.quote:
En ook niet te verwarren met het EBI-switch-wissel, dat een gele kist heeft tussen de spoorstaven.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:38 schreef James1988 het volgende:
[..]
en ziet eruit als een rechthoekig geel plankje tussen de sporen (niet te verwarren met de schuine gele plankjes naast het spoor, dat is ATB-Vv),
Nee dat is de vrijbalkquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:57 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
En ook niet te verwarren met EBI-switch-wissel, dat een gele kist heeft tussen de spoorstaven.
Dat verschil zie je ook lekker met die oranje natriumlampen in de nacht wou je zeggenquote:
Huh, wat? Failsafe installatie aan het spoor? Ze leren het nog wel eensquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:38 schreef James1988 het volgende:
[..]
Op de HSL zijn zowel ERTMS Level 1 als Level 2 geïnstalleerd, zodat bij een storing in het GSM-R-netwerk de treinen alsnog kunnen rijden.
Die boog zijn ze nu juist aan het aanleggenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe dan? Zonder boog tussen Melsbroek en Diegem heb je er voor de luchthaven nog steeds geen klap aanMaar daar liggen al ZO veel snelwegen...
Dat duurt drie minuten volgens mij dat je niet opnieuw in kunt checken, met die vijf minuten vertraging had je dus ook nog een keer kunnen proberen in te checkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:25 schreef ErkendFokker het volgende:
Dus ik dat pasje nog een keer ervoor: u bent uigecheckt reis kost 0 cent. So far dus niet echt een probleem, want ik zou gewoon nog een keer inchecken en dan zou alles goed zijn. Ware het niet dat je niet meteen weer kan inchecken. Ik kreeg tekens de melding: u bent al uitgecheckt.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:51 schreef greavy het volgende:
Conclusie: Fyra is gewoon kut. Alleen op rechtstreekse trajecten levert het veel op.
ik durfde het er niet op te wagen, je weet nooit wat er nog meer kan gebeuren met die kaart : pquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:31 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Dat duurt drie minuten volgens mij dat je niet opnieuw in kunt checken, met die vijf minuten vertraging had je dus ook nog een keer kunnen proberen in te checken
maar wel handig dat ik het weet, voor de volgende keerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:31 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Dat duurt drie minuten volgens mij dat je niet opnieuw in kunt checken, met die vijf minuten vertraging had je dus ook nog een keer kunnen proberen in te checken
Als je niet die 3 minuten wacht krijg je PWIEPWOEPWIE "U bent al uitgecheckt". Oh ja, en je krijgt dan een schok van 230 Volt door je flikker, maar daar leer je vanquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:34 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
ik durfde het er niet op te wagen, je weet nooit wat er nog meer kan gebeuren met die kaart : p
Nou, dat is eerder vanwege politieke druk. Valt Level 2 weg, dan is er tenminste nog een beetje snelheid (160 km/h) i.p.v. stilstaande treinen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:32 schreef V2 het volgende:
[..]
Huh, wat? Failsafe installatie aan het spoor? Ze leren het nog wel eens![]()
Ach, het is het een of het ander.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je niet die 3 minuten wacht krijg je PWIEPWOEPWIE "U bent al uitgecheckt". Oh ja, en je krijgt dan een schok van 230 Volt door je flikker, maar daar leer je van
Ik begrijp dan weer niet waarom er twéé handelingen nodig zijn als je daar wilt uitstappen. Waarom gaat niet gewoon vanzelf de deur open als je uitcheckt? Kan je die deur-open-knopjes gewoon afschaffen in de tram.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:56 schreef Igen het volgende:
[..]
Bij het GVB hebben toeristen in de tram vaak niet door dat je op een knopje moet drukken voor de deur open gaat, dus die checken dan tig keer achter elkaar wanhopig in en uit terwijl de deur dicht blijft. Een melding "U bent al uitgecheckt" zou dan volgens mij wel helpen om het duidelijk te laten worden dat nog een andere handeling nodig is.
Nee hoor, ze stonden er gister nog.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
een Köf en een Sik. Hebben daar jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren op een achterafje gestaan. ZIjn nu wel weg, al een tijdje
http://nl.wikipedia.org/wiki/Baureihe_360quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
http://maps.google.nl/map(...)=nl&t=h&z=21&vpsrc=6
Wat voor loc's staan daar op het harde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |