99 % van de problemen komt toch aan het begin of het einde van de trein aan het licht. Meestal bij het einde is het gebrekkig onderhoud de hoofdoorzaak. Langere garantie betekent ook hogere kosten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:15 schreef James1988 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: de V250- en IC4-bestellingen worden niet ineens stopgezet.
[..]
Als je kijkt naar de SLT's: daar zit maar 2 jaar fabrieksgarantie op. Daarna hebben Siemens en Bombardier geen enkele contractuele verplichting meer, want het onderhoud doet NS zelf.
Duidelijkquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:18 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Volgens mij heeft James die ICE gewoon bewust stil gehouden zodat hij de enige was die er foto's van kon maken![]()
Als je 10 minuten langer had gewacht, had je 'm kunnen hebben. De trein bleef van 11:00 tot ongeveer 12:00 in Breda ivm lunch enzo.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:16 schreef greavy het volgende:
Dat kak-ding heb ik tot 12:15 niet terug gezien
Heel station Breda gaat op de schop, tegen 2015 moet er een gloednieuw station staan. Lijkt me wel dat er dan ook nieuwe toiletten komen. Eerder verwacht ik het nietquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:46 schreef Ireyon het volgende:
Zijn er trouwens plannen om (zeer binnenkort) fatsoenlijk sanitair op Breda te plaatsen? Je kan je rijke internationale Fyra-reizigers toch niet naar een ander perron in zo'n coke- en spermakluis verwijzen? 'k Bedoel.. in Rotterdam en Den Haag kan 't ook, tijdens een verbouwing..
Sterkte!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Stroomstoring rond Utrecht. Sta nu stil bij Bilthoven, we worden teruggebracht naar Amersfoort
Dat is wel kut ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Stroomstoring rond Utrecht. Sta nu stil bij Bilthoven, we worden teruggebracht naar Amersfoort
*pakt gelijk de spullen en rent naar de scooter*quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:19 schreef Zug-Chef het volgende:
greavy moet je niet ff naar Zwijndrecht station gaan, de HUSA 189 096 met bologna komt zo langs daar ri haven.
lelijke trein manquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:19 schreef Zug-Chef het volgende:
greavy moet je niet ff naar Zwijndrecht station gaan, de HUSA 189 096 met bologna komt zo langs daar ri haven.
Je maakt écht prachtige foto's. Heb je eigenlijk een persoonlijk favoriet?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:27 schreef Zug-Chef het volgende:
Mensen die denken, wtf gaat dit over. Nou deze trein dus:
[ link | afbeelding ]
Maar dan 350 kilometer verderop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Echt, what the fuckquote:Laatst bewerkt door spiketrain op Donderdag 25 aug 2011 om 12:50:48; reden: Eén fotolink is genoeg, Somda is geen fotoforum.
Gewoon die post weer editenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:15 schreef James1988 het volgende:
De 3 foto's van die ICE in Breda had ik ook op Somda gedumpt... nu zie ik daar onder mijn post dit staat:
[..]
Echt, what the fuck
Überhaupt, Somdaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:15 schreef James1988 het volgende:
De 3 foto's van die ICE in Breda had ik ook op Somda gedumpt... nu zie ik daar onder mijn post dit staat:
[..]
Echt, what the fuck
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |