Echt, what the fuckquote:Laatst bewerkt door spiketrain op Donderdag 25 aug 2011 om 12:50:48; reden: Eén fotolink is genoeg, Somda is geen fotoforum.
Gewoon die post weer editenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:15 schreef James1988 het volgende:
De 3 foto's van die ICE in Breda had ik ook op Somda gedumpt... nu zie ik daar onder mijn post dit staat:
[..]
Echt, what the fuck
Überhaupt, Somdaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:15 schreef James1988 het volgende:
De 3 foto's van die ICE in Breda had ik ook op Somda gedumpt... nu zie ik daar onder mijn post dit staat:
[..]
Echt, what the fuck
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben weer thuis. Tot Bilthoven kon nog wel en daar wist ik een goede aansluiting op CXX lijn 77. De rest is techniek
garantie/verzekering gevalletje, en wel voor de zetter maar wel kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De reis Utrecht-Breda heb ik gepland zónder een 'Via' in te geven.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Hij heeft weer een voorbeeldje verzonnen hoor![]()
En plan nou nogeens 5 opties voor Schiphol - Breda?
Nope. Eén van de weinige toffe dingen aan de Fyra is het personeelquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:29 schreef greavy het volgende:
Dan ga je toch niet voor die idiote Fyra een toeslag betalen op Rotterdam - Breda
Behalve dan degenen die het "Deze toeslag kunt u aan boord van deze trein kopen voor 10 euro" op het meest denigrerend mogelijke toontje omroepenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:53 schreef James1988 het volgende:
[..]
Nope. Eén van de weinige toffe dingen aan de Fyra is het personeel
ik kijk naar de datum en concludeer dat er iets niet kloptquote:Geachte heer PSM,
Op 19-09-2011 is uw gratis Voordeelurenabonnement verlopen. We hopen dat hier met veel plezier gebruik van hebt gemaakt en hopen u nog regelmatig in de trein te mogen begroeten. U reist extra voordelig als u nu gebruik maakt van de mogelijkheid het Uitgestudeerd aanbod te verlengen.
Tussen Antwerpen en Brussel zal er geen 300 km/h-baan gebouwd gaan worden. Dat kost kapitalen, slechts weinig treinen kunnen daadwerkelijk zo hard, en voordat ze die snelheid hebben mogen ze weer gaan remmen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Iemand enig idee hoe lang het nog gaat duren voordat er tussen Antwerpen en Brussel een fatsoenlijke HSL ligt? Want dan heb je er pas ECHT wat aan natuurlijk
300 hoeft ook niet. Maar 200 zou al lekker zijn. Er is nu al jaren een beperking tot 40 km/h geloof ik omdat er bij Duffel een brug op instorten staat. Ook vlak na Mechelen zit zo'n brug waar je alleen stapvoets overheen kan. Dat slaat gewoon nergens op. Die 48 km moet in 20-25 minuten kunnen en niet in de 41 die er nu voor staat.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:10 schreef James1988 het volgende:
[..]
Tussen Antwerpen en Brussel zal er geen 300 km/h-baan gebouwd gaan worden. Dat kost kapitalen, slechts weinig treinen kunnen daadwerkelijk zo hard, en voordat ze die snelheid hebben mogen ze weer gaan remmen.
Wat wél gebeurt is dat het bestaande spoor wordt aangepakt zodat de gemiddelde snelheid omhoog gaat (er zijn stukken waar je echt maar 60 mag ofzo). Daarnaast is er de nieuwe spoorlijn 25N, onderdeel van het Diabolo-project, waarmee ook weer wat snelheidswinst geboekt wordt. Oplevering voor lijn 25N staat gepland in 2012 en ligt op schema.
25N gaat dat als maximumsnelheid krijgen. Die snelheid zal alleen amper gehaald worden vanwege een paar bochten in het traject.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
300 hoeft ook niet. Maar 200 zou al lekker zijn.
Dat wordt ook aangepakt, naar mijn weten.quote:Er is nu al jaren een beperking tot 40 km/h geloof ik omdat er bij Duffel een brug op instorten staat. Ook vlak na Mechelen zit zo'n brug waar je alleen stapvoets overheen kan.
Helemaal mee eens. Het is vergelijkbaar aan Amsterdam - Rotterdam dus moet het ook net zo snel kunnen.quote:Dat slaat gewoon nergens op. Die 48 km moet in 20-25 minuten kunnen en niet in de 41 die er nu voor staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |