He, vervelend he dat het niet dezelfde titel is? Tsja, open dan een nieuw topic als dit zo nodig moet.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:49 schreef Afhaalchinees het volgende:
IK VERZOEK EEN SLOTJE OF EEN NIEUWE TT
Nu je het zo stelt is het idd wel apart. Misschien zien ze voetbal als een simpel spelletje, en willen ze niet accepteren dat het eigenlijk een heel tactisch en diep spel is en willen ze daarom geen energie steken om het echt te begrijpen?quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:30 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar ja, journalisten zien ook wat wij zien en dan kan je toch op zijn minst kritische vragen stellen, toch? Dat kan jij ook, ik ook, dus waarom geen journalist?
Excuseer me.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:49 schreef Afhaalchinees het volgende:
Tevens VVV - Ajax uit de OP, die is geweest
Beetje moeite in een topic kan wel
Dit is toch dom?quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:49 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
He, vervelend he dat het niet dezelfde titel is? Tsja, open dan een nieuw topic als dit zo nodig moet.
Tsja, ik had het even niet gezien.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:50 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Dit is toch dom?
Een OP maken en de aankomende wedstrijden updaten kost niet veel moeite. (en ajacied422 is er niet dus je hebt ook nog even tijd om een net topic te maken)
Die wedstrijden kan je nog wijzigen alleen de TT nietquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:51 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Tsja, ik had het even niet gezien.
Zegt eigenlijk wel genoeg over vandaagquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:52 schreef gniffie het volgende:
Nog steeds die TT zet ons zelf wel heel erg voor lul
Bij op bedoelde ik trouwens TTquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:51 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Tsja, ik had het even niet gezien.
De wedstrijd van vandaag uit het lijstje gehaald. De TT moet een mod maar even aanpassen als hij of zij er is.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die wedstrijden kan je nog wijzigen alleen de TT niet
Volgens mij straks een herhaling op de TV, en anders op nos.nl (maar dit is zonder de beelden van het voetbal.)quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, Jojoortje heeft me bij de FA's aangemeld, ik zal dus wel geband worden me dunkt. Maar kan ik nog ergens de uitzending van Studio Voetbal ergens ziens. Ik was nl. in de Moskee.²
Ik neem de complimenten in ontvangst.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Contador, ik vind je een welkome aanvulling van ons reeds degelijke clubje in VBL. Je voegt echt wat toe.
Ik hoop dat je blijft posten. Ik weet niet of je nieuw bent of dat je me nu pas opvalt.²
Blind en De Jong idd zo snel mogelijk lozen uit de basis. Serero tegen Vitesse rechter aanvallende middenvelder. Eriksen links. Daarachter Anita. Lodeiro en Janssen in laten vallen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:02 schreef wolferl het volgende:
Lering trekken van de fouten, en snel vergeten deze wedstrijd.
Hopelijk is Frank niet meer zo naïef om Blind een basisplaats te gunnen, en halsstarrig vasthouden aan De Jong.
Oh, en Serero was een verademing, Speedy Gonzales.
Nee zo'n Serero viel lekker inquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:09 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Blind en De Jong idd zo snel mogelijk lozen uit de basis. Serero tegen Vitesse rechter aanvallende middenvelder. Eriksen links. Daarachter Anita. Lodeiro en Janssen in laten vallen.
Ik moet zeggen dat wij veel dingen hetzelfde zien. Ik kan me hier erg in vinden, net als in je verhaal over buitenspelers.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:09 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Blind en De Jong idd zo snel mogelijk lozen uit de basis. Serero tegen Vitesse rechter aanvallende middenvelder. Eriksen links. Daarachter Anita. Lodeiro en Janssen in laten vallen.
Op het middenveld ( voor de aanvallende posities ) 4 goede middenvelders. Eriksen, Serero, Lodeiro en Janssen. Mis ik iemand?
Als rechtsbuiten jaquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee zo'n Serero viel lekker inIk blijf bij Anita voor De Jong en Janssen op de plek van De Jong.
Serero viel wat ongelukkig in. Maar het gegeven dat hij op de rechtsbuiten-positie werd gezet, hielp natuurlijk ook niet echt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee zo'n Serero viel lekker inIk blijf bij Anita voor De Jong en Janssen op de plek van De Jong.
Ik wil niet veel zeggen, maar Serero was ongrijpbaar aan die kant. Balvast en behendig in het manoeuvreren van zijn tegenstander(s).quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is een extreem goede voetballer.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:14 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen, maar Serero was ongrijpbaar aan die kant. Balvast en behendig in het manoeuvreren van zijn tegenstander(s).
Ja, ik denk dat dat komt doordat ik ( en jij ook volgens mij ) erg gesteld ben om het voetbal zo simpel en effectief mogelijk te maken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat wij veel dingen hetzelfde zien. Ik kan me hier erg in vinden, net als in je verhaal over buitenspelers.²
Idd hors-categorie. Niet alleen omdat hij snel en goed kan dribbelen en zijn tegenstanders vaak het bos in kan sturen vanwege quasi onnavolgbare bewegingen, ook vanwege het feit dat hij van het gewenste positiespel zeer veel kaas heeft gegeten.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij is een extreem goede voetballer.²
Vooral niet als het positief is.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:26 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Gaan we het hier nou echt over voetbal hebben? Dat hoort niet!
Hij was 1 moment ongrijpbaar daarna en ervoor heeft hij passen in de voeten van VVV spelers gegeven en een enkele keer zelfs over de zijlijn gedribbeld. Zijn enige belangrijke moment was die mislukte steekpass in de voeten van Yashuda zodat deze de bal netjes terug aan Ajax kon gevenquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:14 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen, maar Serero was ongrijpbaar aan die kant. Balvast en behendig in het manoeuvreren van zijn tegenstander(s).
Jij wil dus Theo eruit dan?quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:54 schreef JR-Style het volgende:
Serero is wel een baasje en hoort natuurlijk altijd de voorkeur te krijgen boven Siem de Jong. ook vind ik dat Lodeiro wel eens kansen verdient en natuurlijk moet Anita op het middenveld. maar iedereen ziet dat, behalve Frankie. heel jammer.
JR-Style is jouw kloon? Vroeg het hemquote:
Oké, ik dacht dat je bedoelde dat Serero een basisplaats verdiende vandaar mijn vraag.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:20 schreef JR-Style het volgende:
frank zou met roulatie-systeem, dus gewoon theo in belangrijke competitiepotjes en CL en dan Lodeiro ook gewoon basisplaatsen gunnen in de minder belangrijke potjes. gewoon kansen gunnen die jongenMijn ideale middenveld is gewoon zoals de meeste : eriksen-anita-janssen met backup : serero-enoh-lodeiro
De Jong mag lekker banken als backup van Kolbeinn. De Jong heeft niks op het middenveld te zoeken, gaat totaal geen dreiging vanuitquote:
Een speler als de Jong zet je er ook niet zomaar buiten. Dat gaat niet alleen om het signaal naar die speler, maar ook om het groepsproces. De Jong manifesteert zich binnen de groep als een leider, dus is het niet gemakkelijk om hem te passeren omdat je niet weet hoe de groep daar op reageert.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:54 schreef JR-Style het volgende:
Serero is wel een baasje en hoort natuurlijk altijd de voorkeur te krijgen boven Siem de Jong. ook vind ik dat Lodeiro wel eens kansen verdient en natuurlijk moet Anita op het middenveld. maar iedereen ziet dat, behalve Frankie. heel jammer.
Het gebeurt dan ook meer onderbewust, ze zeggen allemaal wel scherp te zijn, maar eigenlijk zijn ze dat gewoon niet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:09 schreef Plus_Ultra het volgende:
het onderschatten van een tegenstander als VVV is sowieso dom, voor het zelfde geld speelt daar iemand die over 2 jaar bij Arsenal speelt. En op zo'n speler kijk je dan neer, heel dom.
Dat zal VVV wel lukken. Musa is een groot talent die zeker naar een goede club in het buitenland zal gaan komend seizoen. Tottenham had in een eerder stadium al interesse voor Musa.quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:08 schreef TheVulture het volgende:
De voorzitter van VVV denkt 10 miljoen! voor Musa te kunnen vangen
Ok het is een talent maar come on
10 miljoenquote:Op maandag 22 augustus 2011 09:08 schreef TheVulture het volgende:
De voorzitter van VVV denkt 10 miljoen! voor Musa te kunnen vangen
Ok het is een talent maar come on
En dan krijgt hij deze erbij:quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Met alle respect. Musa is geen 10 miljoen waard. Ik schaal hem in op een schamele 2,5 miljoen.²
taak voor de coach dus, imo heeft de Boer hier gewoon gefaald.quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het gebeurt dan ook meer onderbewust, ze zeggen allemaal wel scherp te zijn, maar eigenlijk zijn ze dat gewoon niet.
Je schuift de zwarte piet wel erg makkelijk naar Frank. Wat heb je tegen hem?quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:25 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
taak voor de coach dus, imo heeft de Boer hier gewoon gefaald.
Heb je zelf ooit op (redelijk) niveau gevoetbald? Dan weet je dat het moeilijk is om je voor zulke wedstrijden op te laden. En kom niet aan met het "ze krijgen betaald, dat moet genoeg motivatie zijn" argument, want dat is onzin. Onderschatting/arrogantie is menselijk.quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:25 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
taak voor de coach dus, imo heeft de Boer hier gewoon gefaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |