He, vervelend he dat het niet dezelfde titel is? Tsja, open dan een nieuw topic als dit zo nodig moet.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:49 schreef Afhaalchinees het volgende:
IK VERZOEK EEN SLOTJE OF EEN NIEUWE TT
Nu je het zo stelt is het idd wel apart. Misschien zien ze voetbal als een simpel spelletje, en willen ze niet accepteren dat het eigenlijk een heel tactisch en diep spel is en willen ze daarom geen energie steken om het echt te begrijpen?quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:30 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar ja, journalisten zien ook wat wij zien en dan kan je toch op zijn minst kritische vragen stellen, toch? Dat kan jij ook, ik ook, dus waarom geen journalist?
Excuseer me.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:49 schreef Afhaalchinees het volgende:
Tevens VVV - Ajax uit de OP, die is geweest
Beetje moeite in een topic kan wel
Dit is toch dom?quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:49 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
He, vervelend he dat het niet dezelfde titel is? Tsja, open dan een nieuw topic als dit zo nodig moet.
Tsja, ik had het even niet gezien.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:50 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Dit is toch dom?
Een OP maken en de aankomende wedstrijden updaten kost niet veel moeite. (en ajacied422 is er niet dus je hebt ook nog even tijd om een net topic te maken)
Die wedstrijden kan je nog wijzigen alleen de TT nietquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:51 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Tsja, ik had het even niet gezien.
Zegt eigenlijk wel genoeg over vandaagquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:52 schreef gniffie het volgende:
Nog steeds die TT zet ons zelf wel heel erg voor lul
Bij op bedoelde ik trouwens TTquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:51 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Tsja, ik had het even niet gezien.
De wedstrijd van vandaag uit het lijstje gehaald. De TT moet een mod maar even aanpassen als hij of zij er is.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die wedstrijden kan je nog wijzigen alleen de TT niet
Volgens mij straks een herhaling op de TV, en anders op nos.nl (maar dit is zonder de beelden van het voetbal.)quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, Jojoortje heeft me bij de FA's aangemeld, ik zal dus wel geband worden me dunkt. Maar kan ik nog ergens de uitzending van Studio Voetbal ergens ziens. Ik was nl. in de Moskee.²
Ik neem de complimenten in ontvangst.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Contador, ik vind je een welkome aanvulling van ons reeds degelijke clubje in VBL. Je voegt echt wat toe.
Ik hoop dat je blijft posten. Ik weet niet of je nieuw bent of dat je me nu pas opvalt.²
Blind en De Jong idd zo snel mogelijk lozen uit de basis. Serero tegen Vitesse rechter aanvallende middenvelder. Eriksen links. Daarachter Anita. Lodeiro en Janssen in laten vallen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:02 schreef wolferl het volgende:
Lering trekken van de fouten, en snel vergeten deze wedstrijd.
Hopelijk is Frank niet meer zo naïef om Blind een basisplaats te gunnen, en halsstarrig vasthouden aan De Jong.
Oh, en Serero was een verademing, Speedy Gonzales.
Nee zo'n Serero viel lekker inquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:09 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Blind en De Jong idd zo snel mogelijk lozen uit de basis. Serero tegen Vitesse rechter aanvallende middenvelder. Eriksen links. Daarachter Anita. Lodeiro en Janssen in laten vallen.
Ik moet zeggen dat wij veel dingen hetzelfde zien. Ik kan me hier erg in vinden, net als in je verhaal over buitenspelers.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:09 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Blind en De Jong idd zo snel mogelijk lozen uit de basis. Serero tegen Vitesse rechter aanvallende middenvelder. Eriksen links. Daarachter Anita. Lodeiro en Janssen in laten vallen.
Op het middenveld ( voor de aanvallende posities ) 4 goede middenvelders. Eriksen, Serero, Lodeiro en Janssen. Mis ik iemand?
Als rechtsbuiten jaquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee zo'n Serero viel lekker inIk blijf bij Anita voor De Jong en Janssen op de plek van De Jong.
Serero viel wat ongelukkig in. Maar het gegeven dat hij op de rechtsbuiten-positie werd gezet, hielp natuurlijk ook niet echt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee zo'n Serero viel lekker inIk blijf bij Anita voor De Jong en Janssen op de plek van De Jong.
Ik wil niet veel zeggen, maar Serero was ongrijpbaar aan die kant. Balvast en behendig in het manoeuvreren van zijn tegenstander(s).quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is een extreem goede voetballer.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:14 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen, maar Serero was ongrijpbaar aan die kant. Balvast en behendig in het manoeuvreren van zijn tegenstander(s).
Ja, ik denk dat dat komt doordat ik ( en jij ook volgens mij ) erg gesteld ben om het voetbal zo simpel en effectief mogelijk te maken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat wij veel dingen hetzelfde zien. Ik kan me hier erg in vinden, net als in je verhaal over buitenspelers.²
Idd hors-categorie. Niet alleen omdat hij snel en goed kan dribbelen en zijn tegenstanders vaak het bos in kan sturen vanwege quasi onnavolgbare bewegingen, ook vanwege het feit dat hij van het gewenste positiespel zeer veel kaas heeft gegeten.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij is een extreem goede voetballer.²
Vooral niet als het positief is.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:26 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Gaan we het hier nou echt over voetbal hebben? Dat hoort niet!
Hij was 1 moment ongrijpbaar daarna en ervoor heeft hij passen in de voeten van VVV spelers gegeven en een enkele keer zelfs over de zijlijn gedribbeld. Zijn enige belangrijke moment was die mislukte steekpass in de voeten van Yashuda zodat deze de bal netjes terug aan Ajax kon gevenquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:14 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen, maar Serero was ongrijpbaar aan die kant. Balvast en behendig in het manoeuvreren van zijn tegenstander(s).
Jij wil dus Theo eruit dan?quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:54 schreef JR-Style het volgende:
Serero is wel een baasje en hoort natuurlijk altijd de voorkeur te krijgen boven Siem de Jong. ook vind ik dat Lodeiro wel eens kansen verdient en natuurlijk moet Anita op het middenveld. maar iedereen ziet dat, behalve Frankie. heel jammer.
JR-Style is jouw kloon? Vroeg het hemquote:
Oké, ik dacht dat je bedoelde dat Serero een basisplaats verdiende vandaar mijn vraag.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:20 schreef JR-Style het volgende:
frank zou met roulatie-systeem, dus gewoon theo in belangrijke competitiepotjes en CL en dan Lodeiro ook gewoon basisplaatsen gunnen in de minder belangrijke potjes. gewoon kansen gunnen die jongenMijn ideale middenveld is gewoon zoals de meeste : eriksen-anita-janssen met backup : serero-enoh-lodeiro
De Jong mag lekker banken als backup van Kolbeinn. De Jong heeft niks op het middenveld te zoeken, gaat totaal geen dreiging vanuitquote:
Een speler als de Jong zet je er ook niet zomaar buiten. Dat gaat niet alleen om het signaal naar die speler, maar ook om het groepsproces. De Jong manifesteert zich binnen de groep als een leider, dus is het niet gemakkelijk om hem te passeren omdat je niet weet hoe de groep daar op reageert.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:54 schreef JR-Style het volgende:
Serero is wel een baasje en hoort natuurlijk altijd de voorkeur te krijgen boven Siem de Jong. ook vind ik dat Lodeiro wel eens kansen verdient en natuurlijk moet Anita op het middenveld. maar iedereen ziet dat, behalve Frankie. heel jammer.
Het gebeurt dan ook meer onderbewust, ze zeggen allemaal wel scherp te zijn, maar eigenlijk zijn ze dat gewoon niet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:09 schreef Plus_Ultra het volgende:
het onderschatten van een tegenstander als VVV is sowieso dom, voor het zelfde geld speelt daar iemand die over 2 jaar bij Arsenal speelt. En op zo'n speler kijk je dan neer, heel dom.
Dat zal VVV wel lukken. Musa is een groot talent die zeker naar een goede club in het buitenland zal gaan komend seizoen. Tottenham had in een eerder stadium al interesse voor Musa.quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:08 schreef TheVulture het volgende:
De voorzitter van VVV denkt 10 miljoen! voor Musa te kunnen vangen
Ok het is een talent maar come on
10 miljoenquote:Op maandag 22 augustus 2011 09:08 schreef TheVulture het volgende:
De voorzitter van VVV denkt 10 miljoen! voor Musa te kunnen vangen
Ok het is een talent maar come on
En dan krijgt hij deze erbij:quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Met alle respect. Musa is geen 10 miljoen waard. Ik schaal hem in op een schamele 2,5 miljoen.²
taak voor de coach dus, imo heeft de Boer hier gewoon gefaald.quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het gebeurt dan ook meer onderbewust, ze zeggen allemaal wel scherp te zijn, maar eigenlijk zijn ze dat gewoon niet.
Je schuift de zwarte piet wel erg makkelijk naar Frank. Wat heb je tegen hem?quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:25 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
taak voor de coach dus, imo heeft de Boer hier gewoon gefaald.
Heb je zelf ooit op (redelijk) niveau gevoetbald? Dan weet je dat het moeilijk is om je voor zulke wedstrijden op te laden. En kom niet aan met het "ze krijgen betaald, dat moet genoeg motivatie zijn" argument, want dat is onzin. Onderschatting/arrogantie is menselijk.quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:25 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
taak voor de coach dus, imo heeft de Boer hier gewoon gefaald.
Maar wie dan? Met uitzondering van het middenveld is de bank gewoon kut. Dan kom je met een team aan wat redelijk gelijk is aan de middenmoot van de Eredivisie.quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:34 schreef HeatWave het volgende:
Dan moet je zo'n pot niet beginnen met je vaste 11, dan moet je de lichting die er vlak tegenaan zit de kans geven om zich te bewijzen.
En dan nog, Ebicilio is gewoon kut, waarom niet gewoon Ozbiliz erin dan?
Nee, het leek allemaal heel erg leuk te beginnen dit seizoen, maar zo geweldig liep het allemaal niet, voornamelijk achterin.
Er moeten gewoon nog mensen bij.
taak voor de coach dusquote:Op maandag 22 augustus 2011 09:30 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Heb je zelf ooit op (redelijk) niveau gevoetbald? Dan weet je dat het moeilijk is om je voor zulke wedstrijden op te laden. En kom niet aan met het "ze krijgen betaald, dat moet genoeg motivatie zijn" argument, want dat is onzin. Onderschatting/arrogantie is menselijk.
Mwah, ik vind sowieso dat Frank te laat ingrijpt. Waarom is er in het Ajax-handboek toch opgenomen dat je pas wisselt in de 70ste minuut?quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:38 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Maar wie dan? Met uitzondering van het middenveld is de bank gewoon kut. Dan kom je met een team aan wat redelijk gelijk is aan de middenmoot van de Eredivisie.
als ik dat wist dan was ik coach.quote:
Ozbiliz was wel een optie geweest idd. Vind sowieso dat Sulejmani er wel wat vaker uit mag. Het lijkt inmiddels of ze gewoon aan het hopen zijn dat hij die 16 miljoen eindelijk een keer waar maakt, want zo goed speelt hij niet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, ik vind sowieso dat Frank te laat ingrijpt. Waarom is er in het Ajax-handboek toch opgenomen dat je pas wisselt in de 70ste minuut?.
2de helft gewoon meteen Micky en Eriksen eruit voor Ozbiliz en Serero had je een gretigere voorhoede gegeven waarbij zeker Ozbiliz al heeft laten zien meer te kunnen scoren dan die hele Imbecilio.
Anita voor Blind meteen na rust en je had gewoon met 0-3 gewonnen.
Wat dacht je van 1 'makkelijke' wedstrijd. Uit tegen Heracles gaat het lastig genoeg worden hoor.quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:49 schreef Devv het volgende:
Ajax krijgt dus nog twee relatief makkelijke wedstrijden. Daarna volgen de zware wedstrijden elkaar tot en met 6 november in rap tempo op. Ik kan niet wachten. Dan weten we gelijk of deze ploeg top of flop is.
Ozbiliz is nog steeds niet fit toch?quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, ik vind sowieso dat Frank te laat ingrijpt. Waarom is er in het Ajax-handboek toch opgenomen dat je pas wisselt in de 70ste minuut?.
2de helft gewoon meteen Micky en Eriksen eruit voor Ozbiliz en Serero had je een gretigere voorhoede gegeven waarbij zeker Ozbiliz al heeft laten zien meer te kunnen scoren dan die hele Imbecilio.
Ik vind het wel dramatisch. 1-4, 1-5 en nu had het 1-6 moeten zijn, maar omdat de jochies dat zelf ook vonden van te voren mag je blij zijn met een 2-2..quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:29 schreef Tarado het volgende:
Verder moeten we er ook weer niet te dramatisch over doen, de boel staat in ieder geval weer op scherp, wel opvallend na 3 wedstrijden slechts 1 ploeg met 100% punten
Blind en Siem hopelijk.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:23 schreef HeatWave het volgende:
Ik denk dat Frank best een goed systeem in zijn hoofd heeft. Maar er zijn een aantal pionnen die niet doen wat hij verwacht.
Het is gewoon jammer dat het nu meteen weer mis ging, had je nou gewoon 2-3 gewonnen (wat natuurlijk gewoon had gemoeten) was er minder onrust. Elke speler die nu ff uit de basis wordt gehaald gaat meteen moeilijk doen uit angst.
Ik denk en hoop dat dat iig voor Blind opgaat, die is gewoon niet goed genoeg, klaar.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het wel dramatisch. 1-4, 1-5 en nu had het 1-6 moeten zijn, maar omdat de jochies dat zelf ook vonden van te voren mag je blij zijn met een 2-2..
Ik denk dat ze beiden in de basis beginnenquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:39 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Blind begint op de bank en Siem natuurlijk in de basis, let maar op.
Kom op zeg. Heracles moet je gewoon van het veld afblazenquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:04 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wat dacht je van 1 'makkelijke' wedstrijd. Uit tegen Heracles gaat het lastig genoeg worden hoor.
Ja, VVV dus ook.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:41 schreef Devv het volgende:
[..]
Kom op zeg. Heracles moet je gewoon van het veld afblazen.
Dat dus, wel beter dan eind vorig seizoen maar geen topteam, goed genoeg om kampioen te worden maar dat is Twente ook mits intact en PSV afhankelijk van wat daar nog bijkomt/weggaat doet ook gewoon mee om de titel.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is een redelijk team. met te weinig power.
Precies, het is een redelijk team voor in NL, ik hoop niet dat er echt mensen zijn die denken dat dit lichtgewichtteam iets in de CL gaat presteren.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat dus, wel beter dan eind vorig seizoen maar geen topteam, goed genoeg om kampioen te worden maar dat is Twente ook mits intact en PSV afhankelijk van wat daar nog bijkomt/weggaat doet ook gewoon mee om de titel.
Pas maar op met negatief praten over Eriksen hier, dan word je direct voor gek verklaard.quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:26 schreef HeatWave het volgende:
En please, stuur Eriksen een jaar naar een degradatiekandidaat ofzo, wat een hinderend brandhout is dat, leuk die 2-3 mooie steekballetjes per wedstrijd, voor de rest is het "Eriksen...bal kwijt". Paar maanden bikkelen en het krachhonk in, dat heeft dat spijkertje nodig...
Ja, vertel mij watquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Pas maar op met negatief praten over Eriksen hier, dan word je direct voor gek verklaard.
Twente gaat niet zoveel punten verspelen als vorig jaar. Ajax kan niet zoveel puntverlies permitteren als vorig jaar, anders word Twente makkelijk kampioen ben ik bang.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat dus, wel beter dan eind vorig seizoen maar geen topteam, goed genoeg om kampioen te worden maar dat is Twente ook mits intact en PSV afhankelijk van wat daar nog bijkomt/weggaat doet ook gewoon mee om de titel.
Ik vind het ook een toptalent, maar met enorm veel balverlies. Bovendien voegt hij niks toe als er op kracht gespeeld word. Straks Utrecht of AZ die er vol in knallen en Eriksen is onzichtbaar. Dat heb je vorig jaar gezien bij Roda uit, 2x Utrecht en 2x ADO bijvoorbeeld.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, vertel mij wat.
Die mensen lullen elkaar na, baseren hun mening op de mening van anderen en de samenvattingen.
Op dit moment is het een hele matige speler, met een leuk passje maar ook helemaal niets meer dan dat.
Dat het een groot talent is is voor velen de reden om hem op te stellen, ik stel liever iemand met rendement op.
Dat dus. Elk duel verliest hij, alle "schoten" zijn lachwekkend. En sorry, die 1 of 2 briljante passjes zijn voor mij niet voldoende om dat te compenseren.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:14 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik vind het ook een toptalent, maar met enorm veel balverlies. Bovendien voegt hij niks toe als er op kracht gespeeld word. Straks Utrecht of AZ die er vol in knallen en Eriksen is onzichtbaar. Dat heb je vorig jaar gezien bij Roda uit, 2x Utrecht en 2x ADO bijvoorbeeld.
Ik durf mijn hand er voor in het vuur te steken dat er zeker een kans was geweest dat dat dit seizoen had gebeurd. ( dus geen enkel puntenverlies )quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, VVV dus ook.
Aan de ene kant is het zonde van de punten, aan de andere kant zien mensen nu ook eens in dat gelul als "34 wedstrijden ongeslagen kampioen worduuuuh!!!" bullshit is.
Het is een redelijk team. met te weinig power.
Ik zit er continu over te piekeren als ik die vraag opnieuw probeer op te lossen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:15 schreef stoeltafel het volgende:
Maar is iedereen nou zo slim of frank zo dom? Hoe kan het dat supporters er meer verstand van lijken te hebben dan frank?
Frank is een topvoetballers geweest
Frank heeft met de beste trainers/spelers gewerkt
Frank ziet Ajax dagelijks
Vermeer, van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Boilesen, Anita, Janssen, Eriksen, Boerrigter, Sigthorsson en Sulejmani
Klopt idd. Ik denk dat het neerzetten van Janssen als controleur/VM mede de oorzaak is ( afgezien van dat Vertonghen nog zeker niet op zijn oude niveau is ) van het niet volledig functioneren van Vertonghen op de LCV-positie.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:23 schreef HeatWave het volgende:
Alderweireld vind ik dan ook alleen goed als Vertonghen goed speelt. En ook die was niet top gisteren.
Feit is dat Ajax nog steeds teveel kansen verneukt, als je 25-7 staat qua schoten is 2-2 debiel. Al was Gentenaar wel erg goed gisteren...
Dit. Eerder wisselen, het ongemotiveerde brandhout z.s.m. eruit halen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik denk omdat hij nog erg jong is en de Boer hem niet heel het seizoen wil laten spelen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:24 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ik zit er continu over te piekeren als ik die vraag opnieuw probeer op te lossen.
Het is idd een zorgwekkend feit dat de trainer van Ajax, De Boer dus, idd minder verstand van het spelletje lijkt te hebben dan de gemiddelde persoon.
Kan iemand mij trouwens vertellen waarom Boilesen gepasseerd werd tegen VVV en dat Blind ( die er op die positie gewoon niet aan te pas komt ) daar kwam te spelen?
Dat kan idd zo zijn, maar waarom dan niet met Anita daar spelen ( voor één keertje dan ) tegen een héle snelle Musa?quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:35 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ik denk omdat hij nog erg jong is en de Boer hem niet heel het seizoen wil laten spelen.
Dat klopt, dus Janssen is op CVM een miskoop en een versterking op de plek van Eriksen of De Jong. Maar Frank probeert zijn aankoop te rechtvaardigen. Dus nu Verthongen weer terug is, is Janssen op CVM helemaal waardeloos.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:28 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Klopt idd. Ik denk dat het neerzetten van Janssen als controleur/VM mede de oorzaak is ( afgezien van dat Vertonghen nog zeker niet op zijn oude niveau is ) van het niet volledig functioneren van Vertonghen op de LCV-positie.
Waar Vertonghen vorig jaar regelmatig opstoomde, remt Janssen dat eigenlijk nu.
En Alderweireld wordt wanhopig ( zo lijkt het toch ) als er ook maar iemand hem flink opjaagt. Is Ooijer geen optie om tegen Vitesse in te zetten? Of ga ik nu te ver?
Ik denk dat de Boer zelf ook wel inziet dat dit fout was, maar hij moet zijn keuzes voor de wedstrijd maken en als Blind die Musa wel goed had afgestopt was dat voor deze jongen weer een stap in de goede richting geweest, ik vond hem de eerste 2 wedstrijden goed spelen dus ik kan het nog wel begrijpen ookquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:48 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Dat kan idd zo zijn, maar waarom dan niet met Anita daar spelen ( voor één keertje dan ) tegen een héle sneller Musa?
Het is niet zo zeer dat ik iets heb tegen de persoon Blind, maar als voetballer komt hij alles te kort voor de linksback. Hoogstens mag en zou hij als backup voor Vertonghen mogen fungeren. Ik zie geen andere plek voor Blind om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat de Boer zelf ook wel inziet dat dit fout was, maar hij moet zijn keuzes voor de wedstrijd maken en als Blind die Musa wel goed had afgestopt was dat voor deze jongen weer een stap in de goede richting geweest, ik vond hem de eerste 2 wedstrijden goed spelen dus ik kan het nog wel begrijpen ook
Nu is iedereen weer heel depri en teleurgesteld na één pot waar je gewoon onterecht punten verspeeld. Ajax was gewoon veel beter, Gentenaar haalde echt een paar onmogelijke ballen eruit, vooral die kopbal.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:49 schreef HeatWave het volgende:
Iedereen was alweer in de wolken na 2 potjes, ik was nog lang niet overtuigd van dit Ajax, helaas.
Ze kunnen het wel, maar niet iedereen elke week. En dat kan gewoon niet bij Ajax...
Het punt is juist dat niet na alleen deze wedstrijd de pijnpunten worden aangehaald, maar al veel eerder. Alleen als Ajax wint wordt dat dan een beetje verdoezeld. Maar de pijnpunten die tegen VVV zichbaar waren, zijn nog altijd hetzelfde als wat er in de voorbereiding gebeurde en ook tegen De Graafschap en Heerenveen in de competitie.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:29 schreef Omega het volgende:
[..]
Nu is iedereen weer heel depri en teleurgesteld na één pot waar je gewoon onterecht punten verspeeld. Ajax was gewoon veel beter, Gentenaar haalde echt een paar onmogelijke ballen eruit, vooral die kopbal.
Ik kan me geen redding van Vermeer herinneren behalve een afstand schot. Gentenaar wel minstens 6 fantastische reddingen.
Blind is wel een goede back up voor het centrum, maar laat (nu) wel zien dat hij geen goede linksback is. En Sulejmani is vooral zo passief, heeft dan 1 of 2 momenten (hij had moeten afgeven op Kolbein!!!!!!).
Klopt. Maar ja, leg dat maar eens uit aan De Boer.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:52 schreef HeatWave het volgende:
Dat het achterin kut was/is zag je tegen de Graafschap natuurlijk al.
quote:Janssen: ‘Als we met 1-5 winnen, hoor ik niemand over het middenveld’
Maandag, 22 augustus 2011 om 12:17
Ajax won de eerste twee wedstrijden in de Eredivisie eenvoudig van De Graafschap en sc Heerenveen, maar tegen VVV-Venlo lieten de Amsterdammers zondag twee punten liggen. Met voorzichtige kritiek op het middenveld van Ajax is controleur Theo Janssen het echter niet eens.
De van FC Twente overgenomen linkspoot speelt in Amsterdam wat verdedigender dan hij afgelopen seizoen gewend was, maar Janssen vindt het nog te vroeg om daar conclusies aan te verbinden. “Als je de afgelopen wedstrijden hebt gekeken, spelen we vrij behoorlijk”, vertelt de middenvelder aan Ajax Life. “Als we met 1-5 winnen, hoor ik niemand over het middenveld”, vervolgt Janssen enigszins geprikkeld.
De aanwinst van Ajax wil niet zeggen of hij vindt dat Vurnon Anita een basisplaats verdient. “We winnen 1-4 en 5-1 en nu spelen we gelijk terwijl we vier, vijf of zes grote kansen creëren. Die kansen moeten erin, ja, maar als Anita speelt, is dat geen garantie voor het benutten ervan. Het eerste halfuur spelen we De Graafschap moe en na rust beslissen we de wedstrijd. Maar, ik bedoel: als Anita de missende schakel is, moet hij volgende week maar spelen.”
Iedere wedstrijd nog een goal tegen gekregen, tegen PSV of Twente kun je dat niet je permitteren denk ik. Vrij beroerd eigenlijk aangezien je na genoeg dezelfde verdediging hebt als onder Jol waar je er zo weinig tegen kreeg.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:52 schreef HeatWave het volgende:
Dat het achterin kut was/is zag je tegen de Graafschap natuurlijk al.
Hij is moslim hoorquote:Op maandag 22 augustus 2011 09:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Met alle respect. Musa is geen 10 miljoen waard. Ik schaal hem in op een schamele 2,5 miljoen.²
quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:13 schreef Smoofie het volgende:
Mijn hart doet nog steeds pijn. Geen VI voor mij deze week
Lol wut?quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
waar was je sinds 2004? Ik vind juist dat het weer een beetje op voetbal begint te lijken, zulke misstappen zijn vervelend maar inherent aan het niveau
Ik bedoelde omdat Smoofie de VI deze week niet wil lezen vraag ik me af of hij die na 2004 tot een maand of 6 geleden dan wel las, want er was toch weinigs positief te melden in het algemeen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lol wut?
Dus omdat Ajax zo goed is waren ze niet zo goed.
DIE mag je uitleggen.
Ach als PSV tegen Ajax speelt zoals tegen RKC dan winnen we ook makkelijk. En Twente zoals tegen AZ, dan wint Ajax ook makkelijk. Het is gewoon een moment opname, en ja er zijn nog steeds punten in het elftal die (nog) niet goed gaan. Daarentegen had je de wedstrijd gewoon gewonnen als spelers wel de grote kansen afmaken en/of Gentenaar niet een wereld partij keept.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Iedere wedstrijd nog een goal tegen gekregen, tegen PSV of Twente kun je dat niet je permitteren denk ik. Vrij beroerd eigenlijk aangezien je na genoeg dezelfde verdediging hebt als onder Jol waar je er zo weinig tegen kreeg.
Ja dat zou geen overbodige luxe zijn... maar noem maar eens iemand die er gelijk staat en die niet teveel kost... ik zou het niet meteen wetenquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:00 schreef HeatWave het volgende:
Spits mag, hoeft niet. Verdediger moet.
Wat? Dat is bijna iedereen hier het wel met je eens.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:25 schreef Pan.da het volgende:
En Anita op CVM ipv Janssen. Janssen gewoon linkshalf.
Maar dat heb ik hier al vaker geopperd en toen bleek ik te vloeken in de kerk...
Twee weken terug was er een clown die het belachelijk vond dat ik dit opperde. Overigens heb ik ook wel geopperd voor Eriksen linkshalf, Anita als controleur en Serero rechtshalf. Toen werd ik al helemaal verketterd omdat de grote Janssen ALTIJD moet spelen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:28 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wat? Dat is bijna iedereen hier het wel met je eens.
Omdat één iemand het een slecht idee vond? Serero en Eriksen op het middenveld is wel erg frivool. Beide hebben ook aardig wat balverlies, en scorend vermogen is ook al wat minder dan.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:29 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Twee weken terug was er een clown die het belachelijk vond dat ik dit opperde. Overigens heb ik ook wel geopperd voor Eriksen linkshalf, Anita als controleur en Serero rechtshalf. Toen werd ik al helemaal verketterd omdat de grote Janssen ALTIJD moet spelen.
Wat een onzin zeg!!!!!quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:57 schreef Omega het volgende:
[..]
En waarom mensen nog steeds een nieuwe spits willen, begrijp ik echt niet. 3 (gedeeltes van) wedstrijden en Kolbein moet al vertrekken?
Ozbiliz is toch geblesseerd?quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:08 schreef HeatWave het volgende:
Helaas kiest Frank nog steeds voor Ebicilio lijkt het ipv Ozbiliz....
Dit, of anders Mees de Witquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:09 schreef J2T het volgende:
Desnoods Tom Boere in de spits. Gewoon voor de leeuwen gooien. Worden ze hard van.
En waarom? Omdat hij geblesseerd is. Lees je een beetje in als je commentaar gaat geven. Het is al heel positief dat Ebicilio op de bank zit. Verder is Erikssen prima hoor. Check even hoeveel assist geeft. Las gisteren nog een theorie waarom hij zoveel loopt met de bal. Omdat de Ajax spelers niet vrij lopen want als hij een bal kan geven in de diepte doet hij het zeker.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:08 schreef HeatWave het volgende:
Helaas kiest Frank nog steeds voor Ebicilio lijkt het ipv Ozbiliz....
Ze willen de competitie gewoon spannend houden.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:26 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Ook jammer dat Ajax niet door drukte na de 2-2, als je binnen 3min twee keer scoort en je hebt nog 20min moet je gewoon winnen.
Ook in de voorbereiding kreeg Ebicilio duidelijk de voorkeur, en ik had al gezegd dat ie NU geblesseerd is. Over le-zen gesproken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:26 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
En waarom? Omdat hij geblesseerd is. Lees je een beetje in als je commentaar gaat geven. Het is al heel positief dat Ebicilio op de bank zit. Verder is Erikssen prima hoor. Check even hoeveel assist geeft. Las gisteren nog een theorie waarom hij zoveel loopt met de bal. Omdat de Ajax spelers niet vrij lopen want als hij een bal kan geven in de diepte doet hij het zeker.
Wel moet hij meer scoren maar dat weet iedereen. Jammer dat Mickey zo blind was om de bal keihard naast schoot. Ook jammer dat Ajax niet door drukte na de 2-2, als je binnen 3min twee keer scoort en je hebt nog 20min moet je gewoon winnen.
Hij heeft gewoon een vormdipje. Daar hebben alle voetballers wel eens last van.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:34 schreef Santello het volgende:
Siem kan het niveau gewoon niet, nooit gekund. Ik zal hem altijd dankbaar zijn voor de treffers in de laatste wedstrijden van vorig seizoen maar hij moet gewoon banken.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:43 schreef keesjeislief het volgende:
Dit team heeft wel even wat tijd nodig om te 'groeien' hoor. Ik vind al die negatieve commentaren hier nogal belachelijk (vooral dat gezeik van die HeatWave, wat een zure negatieve betweter..). De Boer probeert ze weer aan het type voetbal te krijgen dat Ajaxsupporters graag zien (incl. mezelf), probeert jonge talenten een kans te geven en dat alles gaat niet van de ene op de andere dag. VVV deed het bijzonder goed met een handbalverdediging, een paar rappe counterspitsen en een dodelijke efficientie. Het is 'maar' VVV wordt dan geroepen, maar dat is onzin. Elke ploeg had het erg moeilijk gehad tegen een team met een hechte en goed georganiseerde verdediging en snelle spitsen die uit 2 kansen 2 goals maken. Het lukte Ajax nog een aantal grote kansen te creeeren vooral door goed aanvalsspel over de rechtervleugel en een spits voor de goal die slim is, zoals we Ajax graag zien. Ik gun Frank de Boer graag de tijd om de zaken verder naar zijn hand te zetten en het team om zich te ontwikkelen.
.
Waarom ben jij nog geen coach bij Ajax?quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:45 schreef HeatWave het volgende:
Ach, elke nieuwe lichting komt met dezelfde kutopmerkingen jegens mij,en elke lichting moet aan het eind van het seizoen weer toegeven dat ik gelijk had. Zo gaat het hier al jaren.
Ga lekker verder hoor.
Gelijk in wat? Eriksen is een geweldige speler die Ajax naar een hoger niveau tilt. Dat jij dat niet ziet, dat is dan jammer voor jou, maar gelijk zul je daar niet in krijgen. Wel moet hij leren om beter te schieten. Hij wil vaak alleen maar kracht geven aan zijn schot, maar dan vliegt de bal gewoon hoog over. Maar zijn vrij lopen, zijn steekpassen, inzicht en toch zijn werklust (voor een technicus) is noemenswaardig.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:45 schreef HeatWave het volgende:
Ach, elke nieuwe lichting komt met dezelfde kutopmerkingen jegens mij,en elke lichting moet aan het eind van het seizoen weer toegeven dat ik gelijk had. Zo gaat het hier al jaren.
Ga lekker verder hoor.
Omdat ik alleen meer verstand heb dan 90% van de blinde paarden hier, die al geilen op 1 leuk passjequote:Op maandag 22 augustus 2011 15:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom ben jij nog geen coach bij Ajax?
Ja hoor, dat mag, lig ik niet wakker vanquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:55 schreef FireFox1 het volgende:
Je mening mag arrogant worden genoemd
Het is gewoon een beetje een treurige instelling die je hebt. Als je continu zeikt heb je per definitie vaker gelijk dan ongelijk, er kan ten slotte per seizoen maar een team kampioen worden en van alle andere teams kunnen de eeuwige azijnpissers zich in de handen wrijven en 'zie je wel!' roepen. Ik zou niet graag naast je in de kroeg een wedstrijd bekijken in ieder geval. Ik hoop (en verwacht) bijv. dat Eriksen blijft staan. Hij heeft het talent en de mogelijkheden, het is een kwestie van stabieler worden en beter ingespeeld raken, vooral met Sigthorsson, zodat hij vaker op de juiste momenten de juiste afspeelmogelijkheden heeft.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:45 schreef HeatWave het volgende:
Ga lekker verder hoor.
Ja klopt, fijn, bedankt, doei.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:58 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Het is gewoon een beetje een treurige instelling die je hebt. Als je continu zeikt heb je per definitie vaker gelijk dan ongelijk, er kan ten slotte per seizoen maar een team kampioen worden en van alle andere teams kunnen de eeuwige azijnpissers zich in de handen wrijven en 'zie je wel!' roepen. Ik zou niet graag naast je in de kroeg een wedstrijd bekijken in ieder geval. Ik hoop (en verwacht) bijv. dat Eriksen blijft staan. Hij heeft het talent en de mogelijkheden, het is een kwestie van stabieler worden en beter ingespeeld raken, vooral met Sigthorsson, zodat hij vaker op de juiste momenten de juiste afspeelmogelijkheden heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |