He, vervelend he dat het niet dezelfde titel is? Tsja, open dan een nieuw topic als dit zo nodig moet.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:49 schreef Afhaalchinees het volgende:
IK VERZOEK EEN SLOTJE OF EEN NIEUWE TT
Nu je het zo stelt is het idd wel apart. Misschien zien ze voetbal als een simpel spelletje, en willen ze niet accepteren dat het eigenlijk een heel tactisch en diep spel is en willen ze daarom geen energie steken om het echt te begrijpen?quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:30 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar ja, journalisten zien ook wat wij zien en dan kan je toch op zijn minst kritische vragen stellen, toch? Dat kan jij ook, ik ook, dus waarom geen journalist?
Excuseer me.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:49 schreef Afhaalchinees het volgende:
Tevens VVV - Ajax uit de OP, die is geweest
Beetje moeite in een topic kan wel
Dit is toch dom?quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:49 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
He, vervelend he dat het niet dezelfde titel is? Tsja, open dan een nieuw topic als dit zo nodig moet.
Tsja, ik had het even niet gezien.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:50 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Dit is toch dom?
Een OP maken en de aankomende wedstrijden updaten kost niet veel moeite. (en ajacied422 is er niet dus je hebt ook nog even tijd om een net topic te maken)
Die wedstrijden kan je nog wijzigen alleen de TT nietquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:51 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Tsja, ik had het even niet gezien.
Zegt eigenlijk wel genoeg over vandaagquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:52 schreef gniffie het volgende:
Nog steeds die TT zet ons zelf wel heel erg voor lul
Bij op bedoelde ik trouwens TTquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:51 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Tsja, ik had het even niet gezien.
De wedstrijd van vandaag uit het lijstje gehaald. De TT moet een mod maar even aanpassen als hij of zij er is.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die wedstrijden kan je nog wijzigen alleen de TT niet
Volgens mij straks een herhaling op de TV, en anders op nos.nl (maar dit is zonder de beelden van het voetbal.)quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, Jojoortje heeft me bij de FA's aangemeld, ik zal dus wel geband worden me dunkt. Maar kan ik nog ergens de uitzending van Studio Voetbal ergens ziens. Ik was nl. in de Moskee.²
Ik neem de complimenten in ontvangst.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Contador, ik vind je een welkome aanvulling van ons reeds degelijke clubje in VBL. Je voegt echt wat toe.
Ik hoop dat je blijft posten. Ik weet niet of je nieuw bent of dat je me nu pas opvalt.²
Blind en De Jong idd zo snel mogelijk lozen uit de basis. Serero tegen Vitesse rechter aanvallende middenvelder. Eriksen links. Daarachter Anita. Lodeiro en Janssen in laten vallen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:02 schreef wolferl het volgende:
Lering trekken van de fouten, en snel vergeten deze wedstrijd.
Hopelijk is Frank niet meer zo naïef om Blind een basisplaats te gunnen, en halsstarrig vasthouden aan De Jong.
Oh, en Serero was een verademing, Speedy Gonzales.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |