vrouwenlogicaquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:48 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Mijn uitleg was duidelijk en als jij het niet begrijpt ligt dat aan jou.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:50 schreef dawg het volgende:
[..]
vrouwenlogica
wanneer heb je weinig respect? als je nooit wat laat horen? of heel laat? bullshit.
weinig om gevoelens geven? ze spelen juist in de op gevoelens van vrouwen en zij zijn zo dom om erop in te gaan. overigens is neuken ook een lekker gevoel. ook bullshit dus.
nogmaals: wanneer ben je dan een bad guy? als je elke week je wijf de tering in slaat? een wijf zwanger maakt om er daarna uit te naaien? of iemand die niet meteen terugsmst?
hoezo, wil je persoonlijk worden? zeggen dat ik er geen fuck van begrijp? of wat?quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:53 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Weinig respect, niet geven om de gevoelens van het meisje, wat zij wil of haar wensen. Dat snap je toch wel? Enkel aan jezelf denken. Ze geven niks om haar gevoelens. Ze doen wat ze willen ook al is dat nadelig voor het meisje.
Wtf type jij echt voor stront.Ze gaan in op de gevoelens maar dat betekent nog niet dat ze er iets om geven of het meisje zich ongelukkig voelt of niet. En wat heeft neuken er nou weer mee te maken.
Hoe oud ben jij? Heb je enige ervaring met vrouwen?
pfff, rot gewoon op met je persoonlijke sneren, oh uwe wijze sufkut.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:57 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Het is een malloot, daar kan ik verder ook niks aan doen.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:57 schreef dawg het volgende:
[..]
hoezo, wil je persoonlijk worden? zeggen dat ik er geen fuck van begrijp? of wat?
verder begrijp ik niet wat je nu wilt zeggen. mijn reactie was duidelijk, de jouwe niet. dat ligt toch echt aan jou.
voorbeeld. ik loop in de stad met mijn vriendin. we krijgen ruzie en ze zegt dat er met mij toch geen fuck aan is en ik net zo goed naar huis kan gaan. daarop ga ik naar huis, omdat ik dat soort uitspraken belachelijk vind en ze dan maar in haar eigen sop mag gaar koken. is dat dan respectloos? of had ik haar in haar gezicht moeten slaan? wanneer is het respectloos en wanneer niet? dat zijn geen keiharde grenzen ofzo hoor. dus leg dat nou eens uit.
welke eikel wordt er met dit topic bedoeld?
Jij bent volgens mij precies zo'n onrespectloze gozer. Daar is je definitie.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:58 schreef dawg het volgende:
[..]
pfff, rot gewoon op met je persoonlijke sneren, oh uwe wijze sufkut.
wat een simpele reactie. ik ga in op jou en kennelijk heb jij met jouw reacties dit dus bij mij losgemaakt. voor vrouwen als jou heb ik absoluut geen respect inderdaad, misplaatste arrogantie, met je persoonlijk worden en je vooringenomenheid.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:00 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
[..]
Jij bent volgens mij precies zo'n onrespectloze gozer. Daar is je definitie.
Er zijn ook geen keiharde grenzen, die moet je als man zelf kunnen begrijpen en jij doet dat blijkbaar niet.
Chill.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:03 schreef dawg het volgende:
[..]
wat een simpele reactie. ik ga in op jou en kennelijk heb jij met jouw reacties dit dus bij mij losgemaakt. voor vrouwen als jij heb ik absoluut geen respect inderdaad, misplaatste arrogantie, met je persoonlijk worden en je vooringenomenheid.
Hoho, ze geeft je een compliment. Ze noemt je onrespectloos.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:03 schreef dawg het volgende:
[..]
wat een simpele reactie. ik ga in op jou en kennelijk heb jij met jouw reacties dit dus bij mij losgemaakt. voor vrouwen als jou heb ik absoluut geen respect inderdaad, misplaatste arrogantie, met je persoonlijk worden en je vooringenomenheid.
doe ff normaal gastquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:03 schreef dawg het volgende:
[..]
wat een simpele reactie. ik ga in op jou en kennelijk heb jij met jouw reacties dit dus bij mij losgemaakt. voor vrouwen als jou heb ik absoluut geen respect inderdaad, misplaatste arrogantie, met je persoonlijk worden en je vooringenomenheid.
dat vind ik absoluut geen compliment. ik ken mezelf, ik ben altijd respectvol naar anderen toe. maar respect is wel iets wat je bij mij kunt verliezen. ik hou niet van (voor)oordelen en zulks.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:06 schreef Westerling het volgende:
[..]
Hoho, ze geeft je een compliment. Ze noemt je onrespectloos.
aan je posts te lezen ben je dat juist niet..quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:07 schreef dawg het volgende:
[..]
dat vind ik absoluut geen compliment. ik ken mezelf, ik ben altijd respectvol naar anderen toe. maar respect is wel iets wat je bij mij kunt verliezen. ik hou niet van (voor)oordelen en zulks.
actie = reactie. ik hou er niet van als iemand bij met allerlei oordelen aan komt schijten die gebaseerd zijn op een stuk tekst. niet hier en niet in het echt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:07 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Blijkbaar niet want je wind je nogal op en begint te schelden.
Niet op ingaan.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:07 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Blijkbaar niet want je wind je nogal op en begint te schelden.
vraag eens rond in r&p aan de mensen die mij ook in het echt kennen. lekker makkelijk oordelen op basis van een stuk tekst. ik ga daar lekker tegenin, itt velen anderen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
aan je posts te lezen ben je dat juist niet..
Jij doet dat.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:09 schreef dawg het volgende:
[..]
actie = reactie. ik hou er niet van als iemand bij met allerlei oordelen aan komt schijten die gebaseerd zijn op een stuk tekst. niet hier en niet in het echt.
Hoiquote:
Wat achtergrond informatie bij dat stukje crap wat je typte was wel handig.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:11 schreef dawg het volgende:
[..]
de vragen over mijn leeftijd en ervaring zeggen anders meer dan genoeg. zei deze malloot.
nouja aan de manier waarop mensen dingen verwoorden kun je een hoop afleiden. Dit zal zeker niet altijd 100% kloppen maar het geeft je wel een indicatie.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:10 schreef dawg het volgende:
[..]
vraag eens rond in r&p aan de mensen die mij ook in het echt kennen. lekker makkelijk oordelen op basis van een stuk tekst. ik ga daar lekker tegenin, itt velen anderen.
waarom? ik mag toch ook een mening hebben zonder dat ik hier uit de doeken doe hoe ik ben en wat mijn levenservaringen zijn?quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:11 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Wat achtergrond informatie bij dat stukje crap wat je typte was wel handig.
Je reacties waren nogal dom, dus ik vroeg me af hoe dat kwam. Er was werkelijk geen touw aan vast te knopen en dan kom je ook nog met een asoverhaal met je vriendin aanzetten.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:13 schreef dawg het volgende:
[..]
waarom? ik mag toch ook een mening hebben zonder dat ik hier uit de doeken doe hoe ik ben en wat mijn levenservaringen zijn?
dan kan wel zijn, maar ik voel me dan ook nu door luxor respectloos benaderd. dan kun je het terugkrijgen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
nouja aan de manier waarop mensen dingen verwoorden kun je een hoop afleiden. Dit zal zeker niet altijd 100% kloppen maar het geeft je wel een indicatie.
En atm kom je nogal reapectloos over.
om eerlijk te zijn lokte je het nogal uitquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:13 schreef dawg het volgende:
[..]
dan kan wel zijn, maar ik voel me dan ook nu door luxor respectloos benaderd. dan kun je het terugkrijgen.
dat vond ik van de jouwe ook maar ik vraag toch ook niet naar je achtergrond?quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:13 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Je reacties waren nogal dom, dus ik vroeg me af hoe dat kwam.
dat dus.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:13 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Je reacties waren nogal dom, dus ik vroeg me af hoe dat kwam. Er was werkelijk geen touw aan vast te knopen en dan kom je ook nog met een asoverhaal met je vriendin aanzetten.
De mijne waren logisch. Ik praat echt niet zo moelijk dat het niet te snappen valt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:14 schreef dawg het volgende:
[..]
dat vond ik van de jouwe ook maar ik vraag toch ook niet naar je achtergrond?
mensen hebben nu eenmaal meningen die niet altijd (meestal niet zelfs) gebaseerd zijn op ervaringen etc.
ik zei dat het een voorbeeld was. en ik heb daar geen antwoord op gehad. kennelijk was ik aso maar mag alles wel gezegd worden?quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:13 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Je reacties waren nogal dom, dus ik vroeg me af hoe dat kwam. Er was werkelijk geen touw aan vast te knopen en dan kom je ook nog met een asoverhaal met je vriendin aanzetten.
goede interpunctiequote:Op maandag 22 augustus 2011 17:17 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zei dat het een voorbeeld was. en ik heb daar geen antwoord op gehad. kennelijk was ik aso maar mag alles wel gezegd worden?
dan moet je dus niet bij mij wezen, simpel. misschien zit hem daar het verschil, ik zeg meestal gewoon wat ik denk en behandel iedereen met respect in beginsel totdat ik persoonlijk vind dat ze het niet (meer) verdienen.
verder heb ik ook geen antwoord gekregen, een concreet antwoord, op de vraag wat nu een eikel precies is. wanneer wel, wanneer niet? en ook met het voorafgaande in acht genomen te hebben, zoals in mijn voporbeeld.
Jouw voorbeelden zijn veel te extreem, natuurlijk is een gozer een enorme zak als hij zijn vrouw slaat of wat dan ook. Ik had het dus over respectloos naar een vrouw toe zijn op een veel lager niveau. De manier waarop je met haar praat of aan haar gevoelens denkt of dingen voor haar doet en voor haar over hebt. Of je eerlijk bent tegen haar en niet loze beloftes maakt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:17 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zei dat het een voorbeeld was. en ik heb daar geen antwoord op gehad. kennelijk was ik aso maar mag alles wel gezegd worden?
dan moet je dus niet bij mij wezen, simpel. misschien zit hem daar het verschil, ik zeg meestal gewoon wat ik denk en behandel iedereen met respect in beginsel totdat ik persoonlijk vind dat ze het niet (meer) verdienen.
verder heb ik ook geen antwoord gekregen, een concreet antwoord, op de vraag wat nu een eikel precies is. wanneer wel, wanneer niet? en ook met het voorafgaande in acht genomen te hebben, zoals in mijn voorbeeld.
Zo issie braaf!quote:
jij noemt het toch een asoverhaal over mijn vriendin? dat jij niet snapt wat ik schrijf ligt toch echt aan jou, dus wie is er dan dom? je stelt je erg aan vind ik.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:21 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Jouw voorbeelden zijn veel te extreem, natuurlijk is een gozer een enorme zak als hij zijn vrouw slaat of wat dan ook. Ik had het dus over respectloos naar een vrouw toe zijn op een veel lager niveau. De manier waarop je met haar praat of aan haar gevoelens denkt of dingen voor haar doet en voor haar over hebt. Of je eerlijk bent tegen haar en niet loze beloftes maakt.
Een eikel is natuurlijk voor iedereen anders. Maar om een voorbeeld te geven, constant afzeggen voor afspraken en wel beloftes maken dat het de volgende keer echt niet gebeurt dat noem ik eikelig en respectloos gedrag.
En wat bedoel je hier nou weer mee: Kennelijk was ik aso maar mag alles wel gezegt worden? Dat soort zinnen komen gewoon dom over, er is geen touw aan vast te knopen wat je nu bedoelt.
Wat?quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:25 schreef dawg het volgende:
[..]
jij noemt het toch een asoverhaal over mijn vriendin? dat jij niet snapt wat ik schrijf ligt toch echt aan jou, dus wie is er dan dom? je stelt je erg aan vind ik.
en afzeggen etc, dat noem ik geen eikelig gedrag, maar gewoon laksheid. aan het lijntje houden, etc. eikelig noem ik eerder echt kwetsend. en daar zit ook een eigen verantwoordelijkheid in voor de vrouw danwel man. voor een deel laat je je namelijk ook aan het lijntje houden.
nogal.. ik zou dan zelf gaan piekeren over waarom ze telkens af zegtquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:27 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Wat?![]()
Altijd afzeggen is kwetsend.
Gewoon laksheid, dat is een manier om eikelig gedrag goed te praten.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:25 schreef dawg het volgende:
[..]
jij noemt het toch een asoverhaal over mijn vriendin? dat jij niet snapt wat ik schrijf ligt toch echt aan jou, dus wie is er dan dom? je stelt je erg aan vind ik.
en afzeggen etc, dat noem ik geen eikelig gedrag, maar gewoon laksheid. aan het lijntje houden, etc. eikelig noem ik eerder echt kwetsend. en daar zit ook een eigen verantwoordelijkheid in voor de vrouw danwel man. voor een deel laat je je namelijk ook aan het lijntje houden.
ben je nu zo dom of doe je alsof? ik geef een voorbeeld, jij noemt het een asoverhaal over mijn vriendin, daarop zeg ik kennelijk was ik aso maar mag alles wel gezegd worden?quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:27 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Wat?Leg die zin gewoon uit. Je typt raar, daarom snap ik je niet.
Altijd afzeggen is kwetsend. Als je dat niet snapt ben je dus blijkbaar een eikel.
Ik vind dat niet kwetsend. Ik vind dat bot. Zo'n vent is een hufter, en dat is wat anders dan iemand die uit is op kwetsen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:27 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Altijd afzeggen is kwetsend. Als je dat niet snapt ben je dus blijkbaar een eikel.
Ik snap je zin niet. Type normaal. Wat mag gezegd worden? Waar heb je het over?quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:33 schreef dawg het volgende:
[..]
ben je nu zo dom of doe je alsof? ik geef een voorbeeld, jij noemt het een asoverhaal over mijn vriendin, daarop zeg ik kennelijk was ik aso maar mag alles wel gezegd worden?
wat the fuck snap je niet dan?
dat snap ik, maar als iemand bij mij 3x afzegt kan ze het de 4e keer vergeten. dat vind ik nou logisch, er continu achteraan blijven huppelen dus niet. of snap je dit ook niet?
Kan je het als vrouw nog wel kwetsend opvatten van de man waar je verliefd op bent.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dat niet kwetsend. Ik vind dat bot. Zo'n vent is een hufter, en dat is wat anders dan iemand die uit is op kwetsen.
Ik zie niet zoveel verschil, eigenlijk.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dat niet kwetsend. Ik vind dat bot. Zo'n vent is een hufter, en dat is wat anders dan iemand die uit is op kwetsen.
echt, ik geef het op. lees jij eerst maar eens goed, ipv je eigen incompetentie op mij proberen af te schuiven.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:34 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Ik snap je zin niet. Type normaal.
Yeah, maar dat verandert niks aan het feit dat het eikelig gedrag is van die gozer.
Ja je kunt je gekwetst voelen maar dat is snel opgelost als je hem in de plomp laat zakken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:34 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Kan je het als vrouw nog wel kwetsend opvatten van de man waar je verliefd op bent.
Ik denk dat sommige mannen niet snappen dat 'aan het lijntje houden en laksheid' ook eikelig gedrag is.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zie niet zoveel verschil, eigenlijk.
Dat is puur pragmatisme: er is veel meer kans op succes.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:25 schreef snakelady het volgende:
Om dezelfde reden als dat veel mannen voor het "sletterige"type gaan.
Dat is leuk om even tijd mee door te brengen.
ik ben laks, en niet meteen reageren of heel laat afzeggen oid doe ik niet bewust. of te laat komen of whatever. dus geen doel om iemand te kwetsen. ik probeer er dan wel rekening mee te houden als ze dat vervelend vind. en dat is het verschil met een eikel.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zie niet zoveel verschil, eigenlijk.
Leer jij normaal typen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:35 schreef dawg het volgende:
[..]
echt, ik geef het op. lees jij eerst maar eens goed, ipv je eigen incompetentie op mij proberen af te schuiven.
ik zelf heb het meegemaakt en als je echt om diegene heeft is dat heel kwetsendquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:34 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Kan je het als vrouw nog wel kwetsend opvatten van de man waar je verliefd op bent.
Nou en, doet er net toe of je het doel hebt haar te kwetsen, je doet het nog steeds.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:36 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ben laks, en niet meteen reageren of heel laat afzeggen oid doe ik niet bewust. of te laat komen of whatever. dus geen doel om iemand te kwetsen. ik probeer er dan wel rekening mee te houden als ze dat vervelend vind. en dat is het verschil met een eikel.
Je vriendin mag zeggen dat ze er met jou niks aan vindt, maar jij mag vervolgens niet naar huis gaan. Bedoel je dat?quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:35 schreef dawg het volgende:
[..]
echt, ik geef het op. lees jij eerst maar eens goed, ipv je eigen incompetentie op mij proberen af te schuiven.
Hij zegt toch dat hij er rekening mee probeert te houden? Dat zou een eikel niet doen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:37 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Nou en, doet er net toe of je het doel hebt haar te kwetsen, je doet het nog steeds.
doe eens niet zo debiel en lees mijn voorbeeld eens, het voorbeeld wat jij een asoverhaal noemde. alles mag tegen mij gezegd worden ongeacht of het kwetsend overkomt of niet, maar als ik dan alleen naar huis ga als reactie op die imo kwetsende woorden ben ik de eikel?quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:37 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Leg je fucking zin gewoon uit. In plaats van hem telkens te herhalen.
allesvattende postquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:39 schreef Psy-freak het volgende:
Woei, ik val in elke categorie!
Ik ben erg zorgzaam maar ik kan in bed mezelf 'uiten'. Daarnaast is het koesjiekoe en verzorgen en helpen.
En heeft het resultaat dan? Hoe merkt dat meisje dan dat hij er rekening meer houdt? Tenzij hij het tegen haar zegt maar dan nog.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat hij er rekening mee probeert te houden? Dat zou een eikel niet doen.
min of meer, naar huis gaan stond gelijk aan het eikelig zijn. en dat vind ik dus niet. niet in dit voorbeeld maar daarbuiten ook niet altijd.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je vriendin mag zeggen dat ze er met jou niks aan vindt, maar jij mag vervolgens niet naar huis gaan. Bedoel je dat?
Beetje ingewikkeld voorbeeld als het toch gaat om illustratie van eikeligheid van de man, niet om aan te geven dat vrouwen ook niet altijd lieverdjes zijn.
Nou, laten we dat open houden en ervan uitgaan dat hij oprecht is.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:40 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
En heeft het resultaat dan? Hoe merkt dat meisje dan dat hij er rekening meer houdt? Tenzij hij het tegen haar zegt maar dan nog.
Dat 'nou en' vind ik een lelijke reactie. Een man doet zijn best en krijgt nog een trap van jou. Wie is er dan aan het kwetsen?quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:37 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Nou en, doet er net toe of je het doel hebt haar te kwetsen, je doet het nog steeds.
Oh zo, debiel.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:39 schreef dawg het volgende:
[..]
doe eens niet zo debiel en lees mijn voorbeeld eens, het voorbeeld wat jij een asoverhaal noemde. alles mag tegen mij gezegd worden ongeacht of het kwetsend overkomt of niet, maar als ik dan alleen naar huis ga als reactie op die imo kwetsende woorden ben ik de eikel?
lees gewoon eens. je hebt duidelijk niet goed gelezen, ik ben nergens onduidelijk. jij begint nota bene zelf over dat mijn voorbeeld een asoverhaal was/is.
wel bewust sneller terug sms'en bijvoorbeeld. of niet meer het laatste moment afzeggen. damn dat kun je zelf toch wel bedenken?quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:40 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
En heeft het resultaat dan? Hoe merkt dat meisje dan dat hij er rekening meer houdt? Tenzij hij het tegen haar zegt maar dan nog.
Hoe merk je dan dat hij zijn best doet?quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat 'nou en' vind ik een lelijke reactie. Een man doet zijn best en krijgt nog een trap van jou. Wie is er dan aan het kwetsen?
Laks grenst erg aan onverschillig en aan geen rekening willen houden met iemand anders.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:41 schreef dawg het volgende:
[..]
min of meer, naar huis gaan stond gelijk aan het eikelig zijn. en dat vind ik dus niet. niet in dit voorbeeld maar daarbuiten ook niet altijd.
vandaar dat ik vraag om een strakkere definitie. die wordt hier niet gegeven maar laks gedrag is per definitie wel eikelig?
tja, daar kan toch niemand tegenop?
Dat zegt hij toch? Lees je nog wel, of zit je helemaal vast in je verontwaardigingquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:42 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Hoe merk je dan dat hij zijn best doet?
wat ben jij dom. iemand die zegt dat er met mij geen zak aan is, daar ga ik op dat moment echt geen moeite insteken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:42 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Oh zo, debiel.Jij typt echt heel bizar.
Weet je wat je ook had kunnen doen ipv als een kleuter naar huis gaan? Er met haar over praten en uitleggen.
Ik bedoelde trouwens dat jij en je vriendin als een asostel overkomen.
Doe eens ff normaal. Alleen omdat iemand een andere reactie zou hebben betekend nog niet dat diegene dom is.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:43 schreef dawg het volgende:
[..]
wat ben jij dom. iemand die zegt dat er met mij geen zak aan is, daar ga ik op dat moment echt geen moeite insteken.
zelfrespect noemen ze zoiets.
Ik bedoel of hij dat tegen zijn vriendin ook zegt. En dat doet hij blijkbaar dus dat is prima.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zegt hij toch? Lees je nog wel, of zit je helemaal vast in je verontwaardiging
Prima.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Laks grenst erg aan onverschillig en aan geen rekening willen houden met iemand anders.
Als je onbewust laks bent en je gedrag aanpast zodra je vriendin je erop wijst, dan ben je een klein eikeltje.
Dit ja.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:44 schreef stefanhaan het volgende:
Kunnen we nu gewoon weer normaal doen?
jij leest gewoon niet. dat zeg ik niet alleen maar meerderen hier.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:44 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Doe eens ff normaal. Alleen omdat iemand een andere reactie zou hebben betekend nog niet dat diegene dom is.
[..]
Ik bedoel of hij dat tegen zijn vriendin ook zegt. En dat doet hij blijkbaar dus dat is prima.
Ik moest ook wel even moeite doen en nog een keer navragen wat je nou bedoelde.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:45 schreef dawg het volgende:
[..]
jij leest gewoon niet. dat zeg ik niet alleen maar meerderen hier.
verder doe je nogal verontwaardigd, gaat het wel goed of zit je iets persoonlijks dwars nav dit topic?
Doe normaal. Dat zegt iedereen ook tegen jou. Check de reactie hierboven ook maar.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:45 schreef dawg het volgende:
[..]
jij leest gewoon niet. dat zeg ik niet alleen maar meerderen hier.
verder doe je nogal verontwaardigd, gaat het wel goed of zit je iets persoonlijks dwars nav dit topic?
ja hoor. waarom nou weer een klein eikeltje? dit is echt de omgekeerde wereld zegquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Laks grenst erg aan onverschillig en aan geen rekening willen houden met iemand anders.
Als je onbewust laks bent en je gedrag aanpast zodra je vriendin je erop wijst, dan ben je een klein eikeltje.
zo onduidelijk praat ik toch niet hoor. maar soit.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik moest ook wel even moeite doen en nog een keer navragen wat je nou bedoelde.
Jawel.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:49 schreef dawg het volgende:
[..]
zo onduidelijk praat ik toch niet hoor. maar soit.
Kun je niet tegen een klein grapje?quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:48 schreef dawg het volgende:
[..]
ja hoor. waarom nou weer een klein eikeltje? dit is echt de omgekeerde wereld zeg
ik doe nota bene mijn best om mijn onbewust gedrag aan te passen en dan nog is het niet goed. onbegrijpelijk.
jij hebt trouwens volgens mij echt een probleem met mannen/eikels. dat spijt me oprecht voor je, ik vind het jammer dat je daardoor je mening zo laat kleuren en dat je blijkbaar heel wantrouwend tegenover mannen bent. de meesten zijn echt geen eikels hoor, ookal is dat misschien wel jouw ervaring.quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kun je niet tegen een klein grapje?
quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:54 schreef dawg het volgende:
[..]
jij hebt trouwens volgens mij echt een probleem met mannen/eikels. dat spijt me oprecht voor je, ik vind het jammer dat je daardoor je mening zo laat kleuren en dat je blijkbaar heel wantrouwend tegenover mannen bent. de meesten zijn echt geen eikels hoor, ookal is dat misschien wel jouw ervaring.
quote:
ik meende het wel.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:58 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Helaas ja, maar je leert het wel af. Ervaringsdeskundige
Mooi tochquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:40 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
allesvattende postherken er mezelf ook wel in
Schatjequote:Op maandag 22 augustus 2011 18:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Over eikelig gedrag gesproken...
quote:Fathers, be good to your daughters
Daughters will love like you do
Girls become lovers who turn into mothers
So mothers, be good to your daughters too
Onrespectloos lees ik als respectvolquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:07 schreef dawg het volgende:
[..]
dat vind ik absoluut geen compliment. ik ken mezelf, ik ben altijd respectvol naar anderen toe. maar respect is wel iets wat je bij mij kunt verliezen. ik hou niet van (voor)oordelen en zulks.
Oh, oops.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:19 schreef Westerling het volgende:
[..]
Onrespectloos lees ik als respectvol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |