Ik denk dat sommige mannen niet snappen dat 'aan het lijntje houden en laksheid' ook eikelig gedrag is.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zie niet zoveel verschil, eigenlijk.
Dat is puur pragmatisme: er is veel meer kans op succes.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:25 schreef snakelady het volgende:
Om dezelfde reden als dat veel mannen voor het "sletterige"type gaan.
Dat is leuk om even tijd mee door te brengen.
ik ben laks, en niet meteen reageren of heel laat afzeggen oid doe ik niet bewust. of te laat komen of whatever. dus geen doel om iemand te kwetsen. ik probeer er dan wel rekening mee te houden als ze dat vervelend vind. en dat is het verschil met een eikel.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zie niet zoveel verschil, eigenlijk.
Leer jij normaal typen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:35 schreef dawg het volgende:
[..]
echt, ik geef het op. lees jij eerst maar eens goed, ipv je eigen incompetentie op mij proberen af te schuiven.
ik zelf heb het meegemaakt en als je echt om diegene heeft is dat heel kwetsendquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:34 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Kan je het als vrouw nog wel kwetsend opvatten van de man waar je verliefd op bent.
Nou en, doet er net toe of je het doel hebt haar te kwetsen, je doet het nog steeds.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:36 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ben laks, en niet meteen reageren of heel laat afzeggen oid doe ik niet bewust. of te laat komen of whatever. dus geen doel om iemand te kwetsen. ik probeer er dan wel rekening mee te houden als ze dat vervelend vind. en dat is het verschil met een eikel.
Je vriendin mag zeggen dat ze er met jou niks aan vindt, maar jij mag vervolgens niet naar huis gaan. Bedoel je dat?quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:35 schreef dawg het volgende:
[..]
echt, ik geef het op. lees jij eerst maar eens goed, ipv je eigen incompetentie op mij proberen af te schuiven.
Hij zegt toch dat hij er rekening mee probeert te houden? Dat zou een eikel niet doen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:37 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Nou en, doet er net toe of je het doel hebt haar te kwetsen, je doet het nog steeds.
doe eens niet zo debiel en lees mijn voorbeeld eens, het voorbeeld wat jij een asoverhaal noemde. alles mag tegen mij gezegd worden ongeacht of het kwetsend overkomt of niet, maar als ik dan alleen naar huis ga als reactie op die imo kwetsende woorden ben ik de eikel?quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:37 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Leg je fucking zin gewoon uit. In plaats van hem telkens te herhalen.
allesvattende postquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:39 schreef Psy-freak het volgende:
Woei, ik val in elke categorie!
Ik ben erg zorgzaam maar ik kan in bed mezelf 'uiten'. Daarnaast is het koesjiekoe en verzorgen en helpen.
En heeft het resultaat dan? Hoe merkt dat meisje dan dat hij er rekening meer houdt? Tenzij hij het tegen haar zegt maar dan nog.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat hij er rekening mee probeert te houden? Dat zou een eikel niet doen.
min of meer, naar huis gaan stond gelijk aan het eikelig zijn. en dat vind ik dus niet. niet in dit voorbeeld maar daarbuiten ook niet altijd.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je vriendin mag zeggen dat ze er met jou niks aan vindt, maar jij mag vervolgens niet naar huis gaan. Bedoel je dat?
Beetje ingewikkeld voorbeeld als het toch gaat om illustratie van eikeligheid van de man, niet om aan te geven dat vrouwen ook niet altijd lieverdjes zijn.
Nou, laten we dat open houden en ervan uitgaan dat hij oprecht is.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:40 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
En heeft het resultaat dan? Hoe merkt dat meisje dan dat hij er rekening meer houdt? Tenzij hij het tegen haar zegt maar dan nog.
Dat 'nou en' vind ik een lelijke reactie. Een man doet zijn best en krijgt nog een trap van jou. Wie is er dan aan het kwetsen?quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:37 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Nou en, doet er net toe of je het doel hebt haar te kwetsen, je doet het nog steeds.
Oh zo, debiel.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:39 schreef dawg het volgende:
[..]
doe eens niet zo debiel en lees mijn voorbeeld eens, het voorbeeld wat jij een asoverhaal noemde. alles mag tegen mij gezegd worden ongeacht of het kwetsend overkomt of niet, maar als ik dan alleen naar huis ga als reactie op die imo kwetsende woorden ben ik de eikel?
lees gewoon eens. je hebt duidelijk niet goed gelezen, ik ben nergens onduidelijk. jij begint nota bene zelf over dat mijn voorbeeld een asoverhaal was/is.
wel bewust sneller terug sms'en bijvoorbeeld. of niet meer het laatste moment afzeggen. damn dat kun je zelf toch wel bedenken?quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:40 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
En heeft het resultaat dan? Hoe merkt dat meisje dan dat hij er rekening meer houdt? Tenzij hij het tegen haar zegt maar dan nog.
Hoe merk je dan dat hij zijn best doet?quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat 'nou en' vind ik een lelijke reactie. Een man doet zijn best en krijgt nog een trap van jou. Wie is er dan aan het kwetsen?
Laks grenst erg aan onverschillig en aan geen rekening willen houden met iemand anders.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:41 schreef dawg het volgende:
[..]
min of meer, naar huis gaan stond gelijk aan het eikelig zijn. en dat vind ik dus niet. niet in dit voorbeeld maar daarbuiten ook niet altijd.
vandaar dat ik vraag om een strakkere definitie. die wordt hier niet gegeven maar laks gedrag is per definitie wel eikelig?
tja, daar kan toch niemand tegenop?
Dat zegt hij toch? Lees je nog wel, of zit je helemaal vast in je verontwaardigingquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:42 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Hoe merk je dan dat hij zijn best doet?
wat ben jij dom. iemand die zegt dat er met mij geen zak aan is, daar ga ik op dat moment echt geen moeite insteken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:42 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Oh zo, debiel.Jij typt echt heel bizar.
Weet je wat je ook had kunnen doen ipv als een kleuter naar huis gaan? Er met haar over praten en uitleggen.
Ik bedoelde trouwens dat jij en je vriendin als een asostel overkomen.
Doe eens ff normaal. Alleen omdat iemand een andere reactie zou hebben betekend nog niet dat diegene dom is.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:43 schreef dawg het volgende:
[..]
wat ben jij dom. iemand die zegt dat er met mij geen zak aan is, daar ga ik op dat moment echt geen moeite insteken.
zelfrespect noemen ze zoiets.
Ik bedoel of hij dat tegen zijn vriendin ook zegt. En dat doet hij blijkbaar dus dat is prima.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zegt hij toch? Lees je nog wel, of zit je helemaal vast in je verontwaardiging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |