abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101045805
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 17:11 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Wat achtergrond informatie bij dat stukje crap wat je typte was wel handig.
waarom? ik mag toch ook een mening hebben zonder dat ik hier uit de doeken doe hoe ik ben en wat mijn levenservaringen zijn?
pi_101045810
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 17:13 schreef dawg het volgende:

[..]

waarom? ik mag toch ook een mening hebben zonder dat ik hier uit de doeken doe hoe ik ben en wat mijn levenservaringen zijn?
Je reacties waren nogal dom, dus ik vroeg me af hoe dat kwam. Er was werkelijk geen touw aan vast te knopen en dan kom je ook nog met een asoverhaal met je vriendin aanzetten.
pi_101045822
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2011 17:12 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

nouja aan de manier waarop mensen dingen verwoorden kun je een hoop afleiden. Dit zal zeker niet altijd 100% kloppen maar het geeft je wel een indicatie.

En atm kom je nogal reapectloos over.
dan kan wel zijn, maar ik voel me dan ook nu door luxor respectloos benaderd. dan kun je het terugkrijgen.
  maandag 22 augustus 2011 @ 17:14:27 #229
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_101045842
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 17:13 schreef dawg het volgende:

[..]

dan kan wel zijn, maar ik voel me dan ook nu door luxor respectloos benaderd. dan kun je het terugkrijgen.
om eerlijk te zijn lokte je het nogal uit :{
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_101045856
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 17:13 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Je reacties waren nogal dom, dus ik vroeg me af hoe dat kwam.
dat vond ik van de jouwe ook maar ik vraag toch ook niet naar je achtergrond?
mensen hebben nu eenmaal meningen die niet altijd (meestal niet zelfs) gebaseerd zijn op ervaringen etc.
  maandag 22 augustus 2011 @ 17:15:05 #231
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_101045859
quote:

[..]

Je reacties waren nogal dom, dus ik vroeg me af hoe dat kwam. Er was werkelijk geen touw aan vast te knopen en dan kom je ook nog met een asoverhaal met je vriendin aanzetten.
dat dus.
pi_101045863
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 17:14 schreef dawg het volgende:

[..]

dat vond ik van de jouwe ook maar ik vraag toch ook niet naar je achtergrond?
mensen hebben nu eenmaal meningen die niet altijd (meestal niet zelfs) gebaseerd zijn op ervaringen etc.
De mijne waren logisch. Ik praat echt niet zo moelijk dat het niet te snappen valt.
pi_101045926
quote:

[..]

ik zei dat het een voorbeeld was. en ik heb daar geen antwoord op gehad. kennelijk was ik aso maar mag alles wel gezegd worden?

dan moet je dus niet bij mij wezen, simpel. misschien zit hem daar het verschil, ik zeg meestal gewoon wat ik denk en behandel iedereen met respect in beginsel totdat ik persoonlijk vind dat ze het niet (meer) verdienen.

verder heb ik ook geen antwoord gekregen, een concreet antwoord, op de vraag wat nu een eikel precies is. wanneer wel, wanneer niet? en ook met het voorafgaande in acht genomen te hebben, zoals in mijn voorbeeld.
  maandag 22 augustus 2011 @ 17:19:01 #234
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_101045965
Gare topic kaap.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  maandag 22 augustus 2011 @ 17:19:06 #235
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_101045970
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 17:17 schreef dawg het volgende:

[..]

ik zei dat het een voorbeeld was. en ik heb daar geen antwoord op gehad. kennelijk was ik aso maar mag alles wel gezegd worden?

dan moet je dus niet bij mij wezen, simpel. misschien zit hem daar het verschil, ik zeg meestal gewoon wat ik denk en behandel iedereen met respect in beginsel totdat ik persoonlijk vind dat ze het niet (meer) verdienen.

verder heb ik ook geen antwoord gekregen, een concreet antwoord, op de vraag wat nu een eikel precies is. wanneer wel, wanneer niet? en ook met het voorafgaande in acht genomen te hebben, zoals in mijn voporbeeld.
goede interpunctie :') _O_ je mist alleen hoofdletters :P
pi_101046049
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 17:17 schreef dawg het volgende:

[..]

verder heb ik ook geen antwoord gekregen, een concreet antwoord, op de vraag wat nu een eikel precies is. wanneer wel, wanneer niet? en ook met het voorafgaande in acht genomen te hebben, zoals in mijn voorbeeld.
Jouw voorbeelden zijn veel te extreem, natuurlijk is een gozer een enorme zak als hij zijn vrouw slaat of wat dan ook. Ik had het dus over respectloos naar een vrouw toe zijn op een veel lager niveau. De manier waarop je met haar praat of aan haar gevoelens denkt of dingen voor haar doet en voor haar over hebt. Of je eerlijk bent tegen haar en niet loze beloftes maakt.

Een eikel is natuurlijk voor iedereen anders. Maar om een voorbeeld te geven, constant afzeggen voor afspraken en wel beloftes maken dat het de volgende keer echt niet gebeurt dat noem ik eikelig en respectloos gedrag.

En wat bedoel je hier nou weer mee: Kennelijk was ik aso maar mag alles wel gezegt worden? Dat soort zinnen komen gewoon dom over, er is geen touw aan vast te knopen wat je nu bedoelt.
  maandag 22 augustus 2011 @ 17:22:24 #237
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_101046076
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 17:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Hoi
hoi :* O+
  maandag 22 augustus 2011 @ 17:24:39 #238
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_101046138
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2011 17:22 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

hoi :* O+
Zo issie braaf!
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_101046178
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 17:21 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Jouw voorbeelden zijn veel te extreem, natuurlijk is een gozer een enorme zak als hij zijn vrouw slaat of wat dan ook. Ik had het dus over respectloos naar een vrouw toe zijn op een veel lager niveau. De manier waarop je met haar praat of aan haar gevoelens denkt of dingen voor haar doet en voor haar over hebt. Of je eerlijk bent tegen haar en niet loze beloftes maakt.

Een eikel is natuurlijk voor iedereen anders. Maar om een voorbeeld te geven, constant afzeggen voor afspraken en wel beloftes maken dat het de volgende keer echt niet gebeurt dat noem ik eikelig en respectloos gedrag.

En wat bedoel je hier nou weer mee: Kennelijk was ik aso maar mag alles wel gezegt worden? Dat soort zinnen komen gewoon dom over, er is geen touw aan vast te knopen wat je nu bedoelt.
jij noemt het toch een asoverhaal over mijn vriendin? dat jij niet snapt wat ik schrijf ligt toch echt aan jou, dus wie is er dan dom? je stelt je erg aan vind ik.

en afzeggen etc, dat noem ik geen eikelig gedrag, maar gewoon laksheid. aan het lijntje houden, etc. eikelig noem ik eerder echt kwetsend. en daar zit ook een eigen verantwoordelijkheid in voor de vrouw danwel man. voor een deel laat je je namelijk ook aan het lijntje houden.
pi_101046228
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 17:25 schreef dawg het volgende:

[..]

jij noemt het toch een asoverhaal over mijn vriendin? dat jij niet snapt wat ik schrijf ligt toch echt aan jou, dus wie is er dan dom? je stelt je erg aan vind ik.

en afzeggen etc, dat noem ik geen eikelig gedrag, maar gewoon laksheid. aan het lijntje houden, etc. eikelig noem ik eerder echt kwetsend. en daar zit ook een eigen verantwoordelijkheid in voor de vrouw danwel man. voor een deel laat je je namelijk ook aan het lijntje houden.
Wat? :') Leg die zin gewoon uit. Je typt raar, daarom snap ik je niet.

Altijd afzeggen is kwetsend. Als je dat niet snapt ben je dus blijkbaar een eikel.
  maandag 22 augustus 2011 @ 17:27:49 #241
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_101046235
De uitdaging om gewild te worden door iemand die niet om je geeft. Perceptueel waardevolle aandacht, dat is het.
  maandag 22 augustus 2011 @ 17:28:56 #242
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_101046273
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 17:27 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Wat? :')

Altijd afzeggen is kwetsend.
nogal.. ik zou dan zelf gaan piekeren over waarom ze telkens af zegt
  maandag 22 augustus 2011 @ 17:32:31 #243
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_101046384
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 17:25 schreef dawg het volgende:

[..]

Gewoon laksheid, dat is een manier om eikelig gedrag goed te praten.
The love you take is equal to the love you make.
pi_101046402
quote:

[..]

Wat? :') Leg die zin gewoon uit. Je typt raar, daarom snap ik je niet.

Altijd afzeggen is kwetsend. Als je dat niet snapt ben je dus blijkbaar een eikel.
ben je nu zo dom of doe je alsof? ik geef een voorbeeld, jij noemt het een asoverhaal over mijn vriendin, daarop zeg ik kennelijk was ik aso maar mag alles wel gezegd worden?
wat the fuck snap je niet dan? :')

dat snap ik, maar als iemand bij mij 3x afzegt kan ze het de 4e keer vergeten. dat vind ik nou logisch, er continu achteraan blijven huppelen dus niet. of snap je dit ook niet?
  † In Memoriam † maandag 22 augustus 2011 @ 17:34:08 #245
137949 Disana
pi_101046436
quote:

Ik vind dat niet kwetsend. Ik vind dat bot. Zo'n vent is een hufter, en dat is wat anders dan iemand die uit is op kwetsen.
pi_101046442
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 17:33 schreef dawg het volgende:

[..]

ben je nu zo dom of doe je alsof? ik geef een voorbeeld, jij noemt het een asoverhaal over mijn vriendin, daarop zeg ik kennelijk was ik aso maar mag alles wel gezegd worden?
wat the fuck snap je niet dan? :')

dat snap ik, maar als iemand bij mij 3x afzegt kan ze het de 4e keer vergeten. dat vind ik nou logisch, er continu achteraan blijven huppelen dus niet. of snap je dit ook niet?
Ik snap je zin niet. Type normaal. Wat mag gezegd worden? Waar heb je het over? :')

Yeah, maar dat verandert niks aan het feit dat het eikelig gedrag is van die gozer.
pi_101046463
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 17:34 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik vind dat niet kwetsend. Ik vind dat bot. Zo'n vent is een hufter, en dat is wat anders dan iemand die uit is op kwetsen.
Kan je het als vrouw nog wel kwetsend opvatten van de man waar je verliefd op bent.
  maandag 22 augustus 2011 @ 17:35:14 #248
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_101046489
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 17:34 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik zie niet zoveel verschil, eigenlijk.
The love you take is equal to the love you make.
pi_101046500
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 17:34 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Ik snap je zin niet. Type normaal.

Yeah, maar dat verandert niks aan het feit dat het eikelig gedrag is van die gozer.
echt, ik geef het op. lees jij eerst maar eens goed, ipv je eigen incompetentie op mij proberen af te schuiven.
  † In Memoriam † maandag 22 augustus 2011 @ 17:35:47 #250
137949 Disana
pi_101046504
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 17:34 schreef LuxorBeetroots het volgende:

Kan je het als vrouw nog wel kwetsend opvatten van de man waar je verliefd op bent.
Ja je kunt je gekwetst voelen maar dat is snel opgelost als je hem in de plomp laat zakken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')