abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101045022
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:48 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Mijn uitleg was duidelijk en als jij het niet begrijpt ligt dat aan jou.
vrouwenlogica :')

wanneer heb je weinig respect? als je nooit wat laat horen? of heel laat? bullshit.
weinig om gevoelens geven? ze spelen juist in de op gevoelens van vrouwen en zij zijn zo dom om erop in te gaan. overigens is neuken ook een lekker gevoel. ook bullshit dus.

nogmaals: wanneer ben je dan een bad guy? als je elke week je wijf de tering in slaat? een wijf zwanger maakt om er daarna uit te naaien? of iemand die niet meteen terugsmst?

:')
pi_101045127
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:50 schreef dawg het volgende:

[..]

vrouwenlogica :')

wanneer heb je weinig respect? als je nooit wat laat horen? of heel laat? bullshit.
weinig om gevoelens geven? ze spelen juist in de op gevoelens van vrouwen en zij zijn zo dom om erop in te gaan. overigens is neuken ook een lekker gevoel. ook bullshit dus.

nogmaals: wanneer ben je dan een bad guy? als je elke week je wijf de tering in slaat? een wijf zwanger maakt om er daarna uit te naaien? of iemand die niet meteen terugsmst?

:')

Weinig respect, niet geven om de gevoelens van het meisje
, wat zij wil of haar wensen. Dat snap je toch wel? Enkel aan jezelf denken. Ze geven niks om haar gevoelens. Ze doen wat ze willen ook al is dat nadelig voor het meisje.

Wtf type jij echt voor stront. :') Ze gaan in op de gevoelens maar dat betekent nog niet dat ze er iets om geven of het meisje zich ongelukkig voelt of niet. En wat heeft neuken er nou weer mee te maken.

Hoe oud ben jij? Heb je enige ervaring met vrouwen?
pi_101045262
Jongens niet ruzie maken...
Rustig aan.
pi_101045288
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:56 schreef kingtoppie het volgende:
Jongens niet ruzie maken...
Het is een malloot, daar kan ik verder ook niks aan doen.
pi_101045297
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:53 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Weinig respect, niet geven om de gevoelens van het meisje
, wat zij wil of haar wensen. Dat snap je toch wel? Enkel aan jezelf denken. Ze geven niks om haar gevoelens. Ze doen wat ze willen ook al is dat nadelig voor het meisje.

Wtf type jij echt voor stront. :') Ze gaan in op de gevoelens maar dat betekent nog niet dat ze er iets om geven of het meisje zich ongelukkig voelt of niet. En wat heeft neuken er nou weer mee te maken.

Hoe oud ben jij? Heb je enige ervaring met vrouwen?
hoezo, wil je persoonlijk worden? zeggen dat ik er geen fuck van begrijp? of wat?

verder begrijp ik niet wat je nu wilt zeggen. mijn reactie was duidelijk, de jouwe niet. dat ligt toch echt aan jou.

voorbeeld. ik loop in de stad met mijn vriendin. we krijgen ruzie en ze zegt dat er met mij toch geen fuck aan is en ik net zo goed naar huis kan gaan. daarop ga ik naar huis, omdat ik dat soort uitspraken belachelijk vind en ze dan maar in haar eigen sop mag gaar koken. is dat dan respectloos? of had ik haar in haar gezicht moeten slaan? wanneer is het respectloos en wanneer niet? dat zijn geen keiharde grenzen ofzo hoor. dus leg dat nou eens uit.

welke eikel wordt er met dit topic bedoeld?
pi_101045314
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:57 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Het is een malloot, daar kan ik verder ook niks aan doen.
pfff, rot gewoon op met je persoonlijke sneren, oh uwe wijze sufkut. :r
  maandag 22 augustus 2011 @ 16:59:00 #207
347320 Velma
nerdy vamp
pi_101045336
Alle mannen zijn eikels. Dus we hebben geen keus.

/opzijmodus

Stiekem vinden vrouwen het prachtig een 'echte klootzak' te 'temmen'. Terwijl die vent zo klootzakkerig doet, omdat he's just not that into you.

Zo'n wijf op mijn opleiding ook. Wilde de pretty/slick boy in een hoger jaar binnenhalen. Hij deed heel koel naar haar toe, zij liet hem maar niet met rust. Na maanden inspanning van haar kant ging ie er eens op in, hadden ze een maand een relatie (zegt zij, hij noemde het 'sporadisch daten'). Zij trots, blij en nog irritanter, hij komt chick tegen die hem echt aanspreekt en hij stuurde een smsje met de woorden 'ik date iemand die ik écht leuker vind, sorry'.

Tof van hem? Nee. Begrijpelijk gezien ze hem maar bleef pushen? Ja. Terecht gedumpt? Ja.
I lost my glasses again
pi_101045387
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:57 schreef dawg het volgende:

[..]

hoezo, wil je persoonlijk worden? zeggen dat ik er geen fuck van begrijp? of wat?

verder begrijp ik niet wat je nu wilt zeggen. mijn reactie was duidelijk, de jouwe niet. dat ligt toch echt aan jou.

voorbeeld. ik loop in de stad met mijn vriendin. we krijgen ruzie en ze zegt dat er met mij toch geen fuck aan is en ik net zo goed naar huis kan gaan. daarop ga ik naar huis, omdat ik dat soort uitspraken belachelijk vind en ze dan maar in haar eigen sop mag gaar koken. is dat dan respectloos? of had ik haar in haar gezicht moeten slaan? wanneer is het respectloos en wanneer niet? dat zijn geen keiharde grenzen ofzo hoor. dus leg dat nou eens uit.

welke eikel wordt er met dit topic bedoeld?
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:58 schreef dawg het volgende:

[..]

pfff, rot gewoon op met je persoonlijke sneren, oh uwe wijze sufkut. :r
Jij bent volgens mij precies zo'n onrespectloze gozer. Daar is je definitie.

Er zijn ook geen keiharde grenzen als het gaat om met mensen omgaan, die moet je als man zelf kunnen begrijpen en jij doet dat blijkbaar niet.
pi_101045467
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 17:00 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

[..]

Jij bent volgens mij precies zo'n onrespectloze gozer. Daar is je definitie.

Er zijn ook geen keiharde grenzen, die moet je als man zelf kunnen begrijpen en jij doet dat blijkbaar niet.
wat een simpele reactie. ik ga in op jou en kennelijk heb jij met jouw reacties dit dus bij mij losgemaakt. voor vrouwen als jou heb ik absoluut geen respect inderdaad, misplaatste arrogantie, met je persoonlijk worden en je vooringenomenheid. :r
pi_101045498
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 17:03 schreef dawg het volgende:

[..]

wat een simpele reactie. ik ga in op jou en kennelijk heb jij met jouw reacties dit dus bij mij losgemaakt. voor vrouwen als jij heb ik absoluut geen respect inderdaad, misplaatste arrogantie, met je persoonlijk worden en je vooringenomenheid. :r
Chill. :')
pi_101045548
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 17:04 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Chill. :')
ik ben 'chillax' hoor, don't worry. :7
  maandag 22 augustus 2011 @ 17:06:03 #212
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_101045564
Dit topic :')
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_101045577
quote:

[..]

wat een simpele reactie. ik ga in op jou en kennelijk heb jij met jouw reacties dit dus bij mij losgemaakt. voor vrouwen als jou heb ik absoluut geen respect inderdaad, misplaatste arrogantie, met je persoonlijk worden en je vooringenomenheid. :r
Hoho, ze geeft je een compliment. Ze noemt je onrespectloos.
  maandag 22 augustus 2011 @ 17:07:07 #214
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_101045602
quote:

[..]

doe ff normaal gast :{w
pi_101045603
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 17:05 schreef dawg het volgende:

[..]

ik ben 'chillax' hoor, don't worry. :7
Blijkbaar niet want je wind je nogal op en begint te schelden.
pi_101045632
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 17:06 schreef Westerling het volgende:

[..]

Hoho, ze geeft je een compliment. Ze noemt je onrespectloos.
dat vind ik absoluut geen compliment. ik ken mezelf, ik ben altijd respectvol naar anderen toe. maar respect is wel iets wat je bij mij kunt verliezen. ik hou niet van (voor)oordelen en zulks. ~:)
  maandag 22 augustus 2011 @ 17:09:02 #217
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_101045682
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 17:07 schreef dawg het volgende:

[..]

dat vind ik absoluut geen compliment. ik ken mezelf, ik ben altijd respectvol naar anderen toe. maar respect is wel iets wat je bij mij kunt verliezen. ik hou niet van (voor)oordelen en zulks. ~:)
aan je posts te lezen ben je dat juist niet..
pi_101045690
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 17:07 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

actie = reactie. ik hou er niet van als iemand bij met allerlei oordelen aan komt schijten die gebaseerd zijn op een stuk tekst. niet hier en niet in het echt. :)
pi_101045694
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 17:07 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Niet op ingaan. :*
Rustig aan.
pi_101045718
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2011 17:09 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

aan je posts te lezen ben je dat juist niet..
vraag eens rond in r&p aan de mensen die mij ook in het echt kennen. lekker makkelijk oordelen op basis van een stuk tekst. ik ga daar lekker tegenin, itt velen anderen. :9
pi_101045727
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 17:09 schreef dawg het volgende:

[..]

actie = reactie. ik hou er niet van als iemand bij met allerlei oordelen aan komt schijten die gebaseerd zijn op een stuk tekst. niet hier en niet in het echt. :)
Jij doet dat.
  maandag 22 augustus 2011 @ 17:10:37 #222
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_101045728
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 17:06 schreef stefanhaan het volgende:
Dit topic :')
Hoi
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_101045745
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 17:10 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Jij doet dat.
de vragen over mijn leeftijd en ervaring zeggen anders meer dan genoeg. zei deze malloot. :7
pi_101045766
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 17:11 schreef dawg het volgende:

[..]

de vragen over mijn leeftijd en ervaring zeggen anders meer dan genoeg. zei deze malloot. :7
Wat achtergrond informatie bij dat stukje crap wat je typte was wel handig.
  maandag 22 augustus 2011 @ 17:12:45 #225
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_101045791
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 17:10 schreef dawg het volgende:

[..]

vraag eens rond in r&p aan de mensen die mij ook in het echt kennen. lekker makkelijk oordelen op basis van een stuk tekst. ik ga daar lekker tegenin, itt velen anderen. :9
nouja aan de manier waarop mensen dingen verwoorden kun je een hoop afleiden. Dit zal zeker niet altijd 100% kloppen maar het geeft je wel een indicatie.

En atm kom je nogal reapectloos over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')