vrouwenlogicaquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:48 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Mijn uitleg was duidelijk en als jij het niet begrijpt ligt dat aan jou.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:50 schreef dawg het volgende:
[..]
vrouwenlogica
wanneer heb je weinig respect? als je nooit wat laat horen? of heel laat? bullshit.
weinig om gevoelens geven? ze spelen juist in de op gevoelens van vrouwen en zij zijn zo dom om erop in te gaan. overigens is neuken ook een lekker gevoel. ook bullshit dus.
nogmaals: wanneer ben je dan een bad guy? als je elke week je wijf de tering in slaat? een wijf zwanger maakt om er daarna uit te naaien? of iemand die niet meteen terugsmst?
hoezo, wil je persoonlijk worden? zeggen dat ik er geen fuck van begrijp? of wat?quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:53 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Weinig respect, niet geven om de gevoelens van het meisje, wat zij wil of haar wensen. Dat snap je toch wel? Enkel aan jezelf denken. Ze geven niks om haar gevoelens. Ze doen wat ze willen ook al is dat nadelig voor het meisje.
Wtf type jij echt voor stront.Ze gaan in op de gevoelens maar dat betekent nog niet dat ze er iets om geven of het meisje zich ongelukkig voelt of niet. En wat heeft neuken er nou weer mee te maken.
Hoe oud ben jij? Heb je enige ervaring met vrouwen?
pfff, rot gewoon op met je persoonlijke sneren, oh uwe wijze sufkut.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:57 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Het is een malloot, daar kan ik verder ook niks aan doen.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:57 schreef dawg het volgende:
[..]
hoezo, wil je persoonlijk worden? zeggen dat ik er geen fuck van begrijp? of wat?
verder begrijp ik niet wat je nu wilt zeggen. mijn reactie was duidelijk, de jouwe niet. dat ligt toch echt aan jou.
voorbeeld. ik loop in de stad met mijn vriendin. we krijgen ruzie en ze zegt dat er met mij toch geen fuck aan is en ik net zo goed naar huis kan gaan. daarop ga ik naar huis, omdat ik dat soort uitspraken belachelijk vind en ze dan maar in haar eigen sop mag gaar koken. is dat dan respectloos? of had ik haar in haar gezicht moeten slaan? wanneer is het respectloos en wanneer niet? dat zijn geen keiharde grenzen ofzo hoor. dus leg dat nou eens uit.
welke eikel wordt er met dit topic bedoeld?
Jij bent volgens mij precies zo'n onrespectloze gozer. Daar is je definitie.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:58 schreef dawg het volgende:
[..]
pfff, rot gewoon op met je persoonlijke sneren, oh uwe wijze sufkut.
wat een simpele reactie. ik ga in op jou en kennelijk heb jij met jouw reacties dit dus bij mij losgemaakt. voor vrouwen als jou heb ik absoluut geen respect inderdaad, misplaatste arrogantie, met je persoonlijk worden en je vooringenomenheid.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:00 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
[..]
Jij bent volgens mij precies zo'n onrespectloze gozer. Daar is je definitie.
Er zijn ook geen keiharde grenzen, die moet je als man zelf kunnen begrijpen en jij doet dat blijkbaar niet.
Chill.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:03 schreef dawg het volgende:
[..]
wat een simpele reactie. ik ga in op jou en kennelijk heb jij met jouw reacties dit dus bij mij losgemaakt. voor vrouwen als jij heb ik absoluut geen respect inderdaad, misplaatste arrogantie, met je persoonlijk worden en je vooringenomenheid.
Hoho, ze geeft je een compliment. Ze noemt je onrespectloos.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:03 schreef dawg het volgende:
[..]
wat een simpele reactie. ik ga in op jou en kennelijk heb jij met jouw reacties dit dus bij mij losgemaakt. voor vrouwen als jou heb ik absoluut geen respect inderdaad, misplaatste arrogantie, met je persoonlijk worden en je vooringenomenheid.
doe ff normaal gastquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:03 schreef dawg het volgende:
[..]
wat een simpele reactie. ik ga in op jou en kennelijk heb jij met jouw reacties dit dus bij mij losgemaakt. voor vrouwen als jou heb ik absoluut geen respect inderdaad, misplaatste arrogantie, met je persoonlijk worden en je vooringenomenheid.
dat vind ik absoluut geen compliment. ik ken mezelf, ik ben altijd respectvol naar anderen toe. maar respect is wel iets wat je bij mij kunt verliezen. ik hou niet van (voor)oordelen en zulks.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:06 schreef Westerling het volgende:
[..]
Hoho, ze geeft je een compliment. Ze noemt je onrespectloos.
aan je posts te lezen ben je dat juist niet..quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:07 schreef dawg het volgende:
[..]
dat vind ik absoluut geen compliment. ik ken mezelf, ik ben altijd respectvol naar anderen toe. maar respect is wel iets wat je bij mij kunt verliezen. ik hou niet van (voor)oordelen en zulks.
actie = reactie. ik hou er niet van als iemand bij met allerlei oordelen aan komt schijten die gebaseerd zijn op een stuk tekst. niet hier en niet in het echt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:07 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Blijkbaar niet want je wind je nogal op en begint te schelden.
Niet op ingaan.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:07 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Blijkbaar niet want je wind je nogal op en begint te schelden.
vraag eens rond in r&p aan de mensen die mij ook in het echt kennen. lekker makkelijk oordelen op basis van een stuk tekst. ik ga daar lekker tegenin, itt velen anderen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
aan je posts te lezen ben je dat juist niet..
Jij doet dat.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:09 schreef dawg het volgende:
[..]
actie = reactie. ik hou er niet van als iemand bij met allerlei oordelen aan komt schijten die gebaseerd zijn op een stuk tekst. niet hier en niet in het echt.
Hoiquote:
Wat achtergrond informatie bij dat stukje crap wat je typte was wel handig.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:11 schreef dawg het volgende:
[..]
de vragen over mijn leeftijd en ervaring zeggen anders meer dan genoeg. zei deze malloot.
nouja aan de manier waarop mensen dingen verwoorden kun je een hoop afleiden. Dit zal zeker niet altijd 100% kloppen maar het geeft je wel een indicatie.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:10 schreef dawg het volgende:
[..]
vraag eens rond in r&p aan de mensen die mij ook in het echt kennen. lekker makkelijk oordelen op basis van een stuk tekst. ik ga daar lekker tegenin, itt velen anderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |