Prima.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Laks grenst erg aan onverschillig en aan geen rekening willen houden met iemand anders.
Als je onbewust laks bent en je gedrag aanpast zodra je vriendin je erop wijst, dan ben je een klein eikeltje.
Dit ja.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:44 schreef stefanhaan het volgende:
Kunnen we nu gewoon weer normaal doen?
jij leest gewoon niet. dat zeg ik niet alleen maar meerderen hier.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:44 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Doe eens ff normaal. Alleen omdat iemand een andere reactie zou hebben betekend nog niet dat diegene dom is.
[..]
Ik bedoel of hij dat tegen zijn vriendin ook zegt. En dat doet hij blijkbaar dus dat is prima.
Ik moest ook wel even moeite doen en nog een keer navragen wat je nou bedoelde.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:45 schreef dawg het volgende:
[..]
jij leest gewoon niet. dat zeg ik niet alleen maar meerderen hier.
verder doe je nogal verontwaardigd, gaat het wel goed of zit je iets persoonlijks dwars nav dit topic?
Doe normaal. Dat zegt iedereen ook tegen jou. Check de reactie hierboven ook maar.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:45 schreef dawg het volgende:
[..]
jij leest gewoon niet. dat zeg ik niet alleen maar meerderen hier.
verder doe je nogal verontwaardigd, gaat het wel goed of zit je iets persoonlijks dwars nav dit topic?
ja hoor. waarom nou weer een klein eikeltje? dit is echt de omgekeerde wereld zegquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Laks grenst erg aan onverschillig en aan geen rekening willen houden met iemand anders.
Als je onbewust laks bent en je gedrag aanpast zodra je vriendin je erop wijst, dan ben je een klein eikeltje.
zo onduidelijk praat ik toch niet hoor. maar soit.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik moest ook wel even moeite doen en nog een keer navragen wat je nou bedoelde.
Jawel.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:49 schreef dawg het volgende:
[..]
zo onduidelijk praat ik toch niet hoor. maar soit.
Kun je niet tegen een klein grapje?quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:48 schreef dawg het volgende:
[..]
ja hoor. waarom nou weer een klein eikeltje? dit is echt de omgekeerde wereld zeg
ik doe nota bene mijn best om mijn onbewust gedrag aan te passen en dan nog is het niet goed. onbegrijpelijk.
jij hebt trouwens volgens mij echt een probleem met mannen/eikels. dat spijt me oprecht voor je, ik vind het jammer dat je daardoor je mening zo laat kleuren en dat je blijkbaar heel wantrouwend tegenover mannen bent. de meesten zijn echt geen eikels hoor, ookal is dat misschien wel jouw ervaring.quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kun je niet tegen een klein grapje?
quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:54 schreef dawg het volgende:
[..]
jij hebt trouwens volgens mij echt een probleem met mannen/eikels. dat spijt me oprecht voor je, ik vind het jammer dat je daardoor je mening zo laat kleuren en dat je blijkbaar heel wantrouwend tegenover mannen bent. de meesten zijn echt geen eikels hoor, ookal is dat misschien wel jouw ervaring.
quote:
ik meende het wel.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:58 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Helaas ja, maar je leert het wel af. Ervaringsdeskundige
Mooi tochquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:40 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
allesvattende postherken er mezelf ook wel in
Schatjequote:Op maandag 22 augustus 2011 18:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Over eikelig gedrag gesproken...
quote:Fathers, be good to your daughters
Daughters will love like you do
Girls become lovers who turn into mothers
So mothers, be good to your daughters too
Onrespectloos lees ik als respectvolquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:07 schreef dawg het volgende:
[..]
dat vind ik absoluut geen compliment. ik ken mezelf, ik ben altijd respectvol naar anderen toe. maar respect is wel iets wat je bij mij kunt verliezen. ik hou niet van (voor)oordelen en zulks.
Oh, oops.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:19 schreef Westerling het volgende:
[..]
Onrespectloos lees ik als respectvol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |