quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:06 schreef Swomp het volgende:
Voorspelling van 2-3 gaat het dus ook niet meer worden zo
Spannende TT, je weet toch.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:07 schreef Happel het volgende:
Gut, Smoofie heeft zijn kinderlijke humor weer van stal gehaald.
Dat je er überhaupt op reageert joh.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:07 schreef Happel het volgende:
Want? Alsof een overwinning van Feyenoord geen stunt zou zijn...quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:07 schreef Happel het volgende:
Dat is heel het (tot nu toe korte) seizoen al.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:09 schreef TC03 het volgende:
Ik sla echt op tilt van hoe slecht Cissé speelt.![]()
Letterlijk elke bal is balverlies. Zonder overdrijven.
Gaan we de ene voor de andere prutser wisselen. Echt al die buitenspelers van ons zijn waardeloos. Beter spelen ze gewoon alles door het midden.quote:
ik durf het haast niet te zeggen maar je hebt een puntquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik zie hem inderdaad nog veel liever dan Cissé.
Het is wachten op De Bies.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Gaan we de ene voor de andere prutser wisselen. Echt al die buitenspelers van ons zijn waardeloos. Beter spelen ze gewoon alles door het midden.
Schaken een prutser noemen, duidelijk geen kenner.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Gaan we de ene voor de andere prutser wisselen. Echt al die buitenspelers van ons zijn waardeloos. Beter spelen ze gewoon alles door het midden.
niet doenquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:12 schreef Stofje het volgende:
Ik overweeg nú 6 euro te betalen om deze wedstrijd nog mee te pakken!
Doe maar nietquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:12 schreef Stofje het volgende:
Doen!quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:12 schreef Stofje het volgende:
Ik snap het wel, alleen Cabral en Biseswar zijn toch een keer of twee, drie beter dan Schaken en Cissé.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan al die buitenspelers.
Had je iets anders verwacht dan?quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:09 schreef TC03 het volgende:
Ik sla echt op tilt van hoe slecht Cissé speelt.![]()
Letterlijk elke bal is balverlies. Zonder overdrijven.
Ze hebben af en toe grillige acties, ja. Helaas lukken ze 9 van de 10 keer niet. Maar inderdaad beter dan een Cissé en Schaken die een 10 uit 10 scoren wat betreft mislukte acties.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik snap het wel, alleen Cabral en Biseswar zijn toch een keer of twee, drie beter dan Schaken en Cissé.
Volgens mij maandagmorgen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:14 schreef Stofje het volgende:
Wanneer zijn die samenvattingen eigenlijk gratis te bekijken op EL? Er zit nu nog een slotje op, is dat slotje er vandaag of morgen eigenlijk af?
maandag pasquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:14 schreef Stofje het volgende:
Wanneer zijn die samenvattingen eigenlijk gratis te bekijken op EL? Er zit nu nog een slotje op, is dat slotje er vandaag of morgen eigenlijk af?
maandag kan je ze bekijken.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:14 schreef Stofje het volgende:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik snap het wel, alleen Cabral en Biseswar zijn is toch een keer of twee, drie beter dan Schaken en Cissé.
Gebeurd bij alle groten der aarde.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:15 schreef Hamilcar het volgende:
Hebben ze de opdracht meegekregen om Fernandez kapot te schoppen? Elke keer dat er een bal in de buurt is van die jongen kleunen ze er keihard in >>
Messi heeft er ook last van.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:16 schreef inZanity het volgende:
[..]
Gebeurd bij alle groten der aarde.
valt wel mee. die krijgt genoeg tikken in 1 wedstrijd.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:18 schreef inZanity het volgende:
[..]Messi heeft alleen last van de huilziekte.
Heracles doet het dus goed.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:20 schreef Caland het volgende:
Feyenoord komt nauwelijks aan voetballen toe.
Hou op hoor. Messi is een van de meest onsportieve spelers van het huidige voetbal. Altijd maar vallen, janken en kaarten vragen. Wat overigens voor zo'n beetje heel Barcelona geld.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:19 schreef eight het volgende:
[..]
valt wel mee. die krijgt genoeg tikken in 1 wedstrijd.
Busquetsquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:22 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hou op hoor. Messi is een van de meest onsportieve spelers van het huidige voetbal. Altijd maar vallen, janken en kaarten vragen. Wat overigens voor zo'n beetje heel Barcelona geld.
Tsja, als je voorin geen enkele bal kan vasthouden wordt dat altijd moeilijk. Opbouw van achteruit is ook veel te zwak.quote:
Zelfs in het Eredivisie topic kunnen sommige mensen het niet laten om te haten op Barcelonaquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:22 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hou op hoor. Messi is een van de meest onsportieve spelers van het huidige voetbal. Altijd maar vallen, janken en kaarten vragen. Wat overigens voor zo'n beetje heel Barcelona geld.
Ga zelf eens 90 minuten spelen met Pepe die je stalktquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:22 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zo vermoeiend dit hequote:Op zondag 21 augustus 2011 13:25 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Ga zelf eens 90 minuten spelen met Pepe die je stalkt
Ik haat beide clubsquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:28 schreef Caland het volgende:
Is er geen Barca - Real fanboi topic ofzo?
Je kunt er wel goed op vakantie gaanquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sowieso Spanje.Failliet en rellende pubers aan de costa's. Opheffen aub.
Lekker Engels.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:33 schreef GGMM het volgende:
Wat een slechte wedstrijd tussen Feyenoord en Heracles.
Alsof er tegenwoordig nog iemand naar Spanje op vakantie gaat..quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:32 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Je kunt er wel goed op vakantie gaan
Daarom dwalen we ook af.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:33 schreef GGMM het volgende:
Wat een slechte wedstrijd tussen Feyenoord en Heracles.
Es geht nicht so gut.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:34 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik zap net naar EL, wat gemist de eerste helft?
En faka met de skaffa boys?
quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:41 schreef Caland het volgende:
Je zal daar maar eerste rij lange zijde zitenconstant mongolen die langs je lopen.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:41 schreef LudoSanders het volgende:
Even overgeschakeld naar Foppe in Tuvalu.
Zoveel? Dat geloof ik niet.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:42 schreef Afhaalchinees het volgende:
Statistieken deze wedstrijd: succesvolle passes: 16%
Beetje aan de hoge kantquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:42 schreef Afhaalchinees het volgende:
Statistieken deze wedstrijd: succesvolle passes: 16%
En ik vraag me af waarom ik al uit mijn bed ben.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:45 schreef LudoSanders het volgende:
Van het kijken naar deze wedstrijd vallen mijn pindarotsjes uiteen.
Ik benijd je momenteel ten zeerste.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:45 schreef LudoSanders het volgende:
Van het kijken naar deze wedstrijd vallen mijn pindarotsjes uiteen.
Omdat je geen tokkie bent wellicht?quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En ik vraag me af waarom ik al uit mijn bed ben.
Allemaal de schuld van Roda voor deze hoge verwachtingenquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:48 schreef onlogisch het volgende:
In ieder geval staan we, voor zover dat nog niet het geval was, weer met beide benen op de grond.
Wat ontstellend slecht is Feyenoord zeg.
We worden kampioen!quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:48 schreef onlogisch het volgende:
In ieder geval staan we, voor zover dat nog niet het geval was, weer met beide benen op de grond.
Roepen de trainers bij de F'jes ook altijdquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:53 schreef Saekerhett het volgende:
"Nooit met je rug naar de bal, altijd met je GEZICHT!!!!!"
Lijdt hij al aan zelfoverschatting? En zo ja, hoe staat het met zijn postzegelverzameling?quote:
Ik denk Erwin, die heeft nu al mot met de directie over Sneijderquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:54 schreef eight het volgende:
De echte wedstrijd is natuurlijk welke broer er als eerste ontslagen wordt, Erwin of Ronald?
Vind het wel een goeie, rustige coach. Alles zit tegen, helaas.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:55 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik denk Erwin, die heeft nu al mot met de directie over Sneijder
vooral het bestuurquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vind het wel een goeie, rustige coach. Alles zit tegen, helaas.
Weer lekker objectief, zoals altijd.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:59 schreef eight het volgende:
Je merkt goed aan Happel dan Feijenoord achter staat
Dat is een woordgrapje. Leuk!quote:
Ach, het is nog een jochiequote:Op zondag 21 augustus 2011 14:00 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Weer lekker objectief, zoals altijd.
Wie is er gestressed? Ik niet?quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Happel, laat gaan joh, niet zo gestressed doen
neequote:Op zondag 21 augustus 2011 14:08 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Eerst waren we toch degradatiekandidaat?
Klopt, maar dat komt omdat Fernandez weliswaar op papier in het centrum staat, maar in de praktijk vaak aan de buitenkant staat.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:09 schreef onlogisch het volgende:
Er staat echt nooit iemand voor de goal als we er een keer aan de zijkanten langs komen.
die kost ons gewoon 2 puntenquote:Op zondag 21 augustus 2011 14:18 schreef Caland het volgende:
Weet iemand wat rijmt op Wiedemeijer? Juist ja...
Uiensnijer?quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:18 schreef Caland het volgende:
Tut tut, dat kan toch niet.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:18 schreef Caland het volgende:
Koeienvrijer?quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:18 schreef Caland het volgende:
Kijk ik gun Ajax die 3 punten ook niet, maar ik kan ook inzien dat VVV volstrekt kansloos ten onder zal gaan.quote:
Vooral ook de naam van die vent. Ronnie Bravo.quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
TIJD VOOR DOELPUNTEN
TIJD VOOR ECHT VOETBAL
TIJD VOOR KAMPIOENEN
TIJD VOORA
J
A
X
Hoe oud ben jij?quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
TIJD VOOR DOELPUNTEN
TIJD VOOR ECHT VOETBAL
TIJD VOOR KAMPIOENEN
TIJD VOORA
J
A
X
Dank je, en maar 20% bijtelling. Ik ben alleen bang dat er erg veel gaan rijden straks.quote:
Sportief van je voor AZ-fan.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:26 schreef FireFox1 het volgende:
Even een mededeling:
Aan alle Ajax haters en liefhebbers....
DOE NORMAAL!
Dat idiote gelul hier altijd![]()
Dat weet ik. Maar je mag toch wel hopen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:22 schreef Grielen het volgende:
[..]
Kijk ik gun Ajax die 3 punten ook niet, maar ik kan ook inzien dat VVV volstrekt kansloos ten onder zal gaan.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:26 schreef FireFox1 het volgende:
Even een mededeling:
DOE NORMAAL!
Nee want Ajax is de beste. Wie is Barcelona? Wie is Manchester United?quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:26 schreef Swomp het volgende:
Zijn we niet een beetje aan het overdrijven met Ajax
Dit.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:26 schreef FireFox1 het volgende:
Even een mededeling:
DOE NORMAAL!
12 toch? Niet stiekem een paar jaartjes erbij geteld?quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee want Ajax is de beste. Wie is Barcelona? Wie is Manchester United?
Kampioenuhhh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |