Wie is er gestressed? Ik niet?quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Happel, laat gaan joh, niet zo gestressed doen
neequote:Op zondag 21 augustus 2011 14:08 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Eerst waren we toch degradatiekandidaat?
Klopt, maar dat komt omdat Fernandez weliswaar op papier in het centrum staat, maar in de praktijk vaak aan de buitenkant staat.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:09 schreef onlogisch het volgende:
Er staat echt nooit iemand voor de goal als we er een keer aan de zijkanten langs komen.
die kost ons gewoon 2 puntenquote:Op zondag 21 augustus 2011 14:18 schreef Caland het volgende:
Weet iemand wat rijmt op Wiedemeijer? Juist ja...
Uiensnijer?quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:18 schreef Caland het volgende:
Tut tut, dat kan toch niet.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:18 schreef Caland het volgende:
Koeienvrijer?quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:18 schreef Caland het volgende:
Kijk ik gun Ajax die 3 punten ook niet, maar ik kan ook inzien dat VVV volstrekt kansloos ten onder zal gaan.quote:
Vooral ook de naam van die vent. Ronnie Bravo.quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
TIJD VOOR DOELPUNTEN
TIJD VOOR ECHT VOETBAL
TIJD VOOR KAMPIOENEN
TIJD VOORA
J
A
X
Hoe oud ben jij?quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
TIJD VOOR DOELPUNTEN
TIJD VOOR ECHT VOETBAL
TIJD VOOR KAMPIOENEN
TIJD VOORA
J
A
X
Dank je, en maar 20% bijtelling. Ik ben alleen bang dat er erg veel gaan rijden straks.quote:
Sportief van je voor AZ-fan.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:26 schreef FireFox1 het volgende:
Even een mededeling:
Aan alle Ajax haters en liefhebbers....
DOE NORMAAL!
Dat idiote gelul hier altijd![]()
Dat weet ik. Maar je mag toch wel hopen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:22 schreef Grielen het volgende:
[..]
Kijk ik gun Ajax die 3 punten ook niet, maar ik kan ook inzien dat VVV volstrekt kansloos ten onder zal gaan.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:26 schreef FireFox1 het volgende:
Even een mededeling:
DOE NORMAAL!
Nee want Ajax is de beste. Wie is Barcelona? Wie is Manchester United?quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:26 schreef Swomp het volgende:
Zijn we niet een beetje aan het overdrijven met Ajax
Dit.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:26 schreef FireFox1 het volgende:
Even een mededeling:
DOE NORMAAL!
12 toch? Niet stiekem een paar jaartjes erbij geteld?quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee want Ajax is de beste. Wie is Barcelona? Wie is Manchester United?
Kampioenuhhh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |