quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:06 schreef Swomp het volgende:
Voorspelling van 2-3 gaat het dus ook niet meer worden zo
Spannende TT, je weet toch.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:07 schreef Happel het volgende:
Gut, Smoofie heeft zijn kinderlijke humor weer van stal gehaald.
Dat je er überhaupt op reageert joh.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:07 schreef Happel het volgende:
Want? Alsof een overwinning van Feyenoord geen stunt zou zijn...quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:07 schreef Happel het volgende:
Dat is heel het (tot nu toe korte) seizoen al.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:09 schreef TC03 het volgende:
Ik sla echt op tilt van hoe slecht Cissé speelt.![]()
Letterlijk elke bal is balverlies. Zonder overdrijven.
Gaan we de ene voor de andere prutser wisselen. Echt al die buitenspelers van ons zijn waardeloos. Beter spelen ze gewoon alles door het midden.quote:
ik durf het haast niet te zeggen maar je hebt een puntquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik zie hem inderdaad nog veel liever dan Cissé.
Het is wachten op De Bies.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Gaan we de ene voor de andere prutser wisselen. Echt al die buitenspelers van ons zijn waardeloos. Beter spelen ze gewoon alles door het midden.
Schaken een prutser noemen, duidelijk geen kenner.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Gaan we de ene voor de andere prutser wisselen. Echt al die buitenspelers van ons zijn waardeloos. Beter spelen ze gewoon alles door het midden.
niet doenquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:12 schreef Stofje het volgende:
Ik overweeg nú 6 euro te betalen om deze wedstrijd nog mee te pakken!
Doe maar nietquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:12 schreef Stofje het volgende:
Doen!quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:12 schreef Stofje het volgende:
Ik snap het wel, alleen Cabral en Biseswar zijn toch een keer of twee, drie beter dan Schaken en Cissé.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan al die buitenspelers.
Had je iets anders verwacht dan?quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:09 schreef TC03 het volgende:
Ik sla echt op tilt van hoe slecht Cissé speelt.![]()
Letterlijk elke bal is balverlies. Zonder overdrijven.
Ze hebben af en toe grillige acties, ja. Helaas lukken ze 9 van de 10 keer niet. Maar inderdaad beter dan een Cissé en Schaken die een 10 uit 10 scoren wat betreft mislukte acties.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik snap het wel, alleen Cabral en Biseswar zijn toch een keer of twee, drie beter dan Schaken en Cissé.
Volgens mij maandagmorgen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:14 schreef Stofje het volgende:
Wanneer zijn die samenvattingen eigenlijk gratis te bekijken op EL? Er zit nu nog een slotje op, is dat slotje er vandaag of morgen eigenlijk af?
maandag pasquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:14 schreef Stofje het volgende:
Wanneer zijn die samenvattingen eigenlijk gratis te bekijken op EL? Er zit nu nog een slotje op, is dat slotje er vandaag of morgen eigenlijk af?
maandag kan je ze bekijken.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:14 schreef Stofje het volgende:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik snap het wel, alleen Cabral en Biseswar zijn is toch een keer of twee, drie beter dan Schaken en Cissé.
Gebeurd bij alle groten der aarde.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:15 schreef Hamilcar het volgende:
Hebben ze de opdracht meegekregen om Fernandez kapot te schoppen? Elke keer dat er een bal in de buurt is van die jongen kleunen ze er keihard in >>
Messi heeft er ook last van.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:16 schreef inZanity het volgende:
[..]
Gebeurd bij alle groten der aarde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |