ik heb weer geholpen bij de kleding inname (4 vrachtwagens).....daar was ook niet gerekend op het noodweer.quote:Op zondag 18 september 2011 16:38 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Ja het was echt een verzopen parcours. Heb echt letterlijk in plassen gestaan van 4 centimeter diep. Maar de regen opzich vond ik niet zo erg. Ik denk dat ik meer moeite heb met 20+ graden.
Ik vind het steeds erger worden, ik werd ook geraakt door een gek die plots overstak, kon hem nog ontwijken maar ze paraplu niet.quote:Op maandag 19 september 2011 10:56 schreef beertenderrr het volgende:
bananablues
@raptorix, komt misschien ooit nog eens als je de ambitie hebt
Heb overigens een man door de drukte bijna in een plas gegooidhij kon geen kant kiezen en kon hem niet meer ontwijken dus liep frontaal op hem. Excuses aangeboden en daarna een middelvinger voor zijn gemopper op mij. Eigen schuld
Heb je het rustig aan gedaan haha. Mensen die oversteken denken echt dat hardlopers voor ze uitwijken, maar het is meer een soort kudde wilde stieren die op je af komt en overal doorheen loopt. Hopelijk dringt het ooit nog een keer door dat ze snel en voorzichtig moeten oversteken.quote:Op maandag 19 september 2011 11:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik vind het steeds erger worden, ik werd ook geraakt door een gek die plots overstak, kon hem nog ontwijken maar ze paraplu niet.
Overigens is me PR op de Dam to Damloop 1:06:30
Nou of bij voorkeur niet oversteken, zeker niet op de hele smalle delen waar het druk is.quote:Op maandag 19 september 2011 11:35 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
Heb je het rustig aan gedaan haha. Mensen die oversteken denken echt dat hardlopers voor ze uitwijken, maar het is meer een soort kudde wilde stieren die op je af komt en overal doorheen loopt. Hopelijk dringt het ooit nog een keer door dat ze snel en voorzichtig moeten oversteken.
En de derde (laatste) heuvel op de zevenheuvelenweg niet als een gek naar beneden rennen, maar de afdaling ook een beetje gebruiken om te herstellen, want er komt nog een pittige klim achteraan. Na hotel Erica kun je los gaan, dan zit er nog een heel klein bultje in het parcours en gaat het voor de rest naar beneden.quote:Op maandag 19 september 2011 13:29 schreef No-P het volgende:
... met de 7heuvelen niet op het fietspad gaan lopen. Die is een stuk steiler en zwaarder dan de normale weg ...
nog steeds vrij? Anders schrijf ik mezelf namelijk in. En is het een goede startgroep?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:56 schreef beertenderrr het volgende:
@star, balen
@The_Hives: Goed bezigIk heb nog een startbewijs voor de halve van Amsterdam. Ik zou er zelf gaan lopen, maar familieverplichtingen gooien roet in het eten
je moet het wel even voordat je op vakantie gaat laten weten, anders ga ik opzoek naar een andere kandidaat. Fijne vakantie alvast
hmmz dat had ik ook. Waar heeft dat mee te maken? Het weer of gewoon omdat je eigenlijk te hard loopt?quote:Op maandag 19 september 2011 08:16 schreef beertenderrr het volgende:
wow knnth, kwartier sneller dan PR, hulde!Rest ook gefeliciteerd met mooie tijden
![]()
Heb zelf 1:03:22 gelopen. Helaas kreeg ik onderweg kramp tussen mijn ribben, waardoor mijn hele ademhaling terug viel.
Sub 1:30 gaat wel lukken hoor als je nu 1:05 loopt...quote:Op maandag 19 september 2011 18:30 schreef The_Hives het volgende:
En ook hier in hondeweer gelopen. Vorig jaar 1:06:32 net terug van 3 weken vakantie met pasta, pizza enzovoort dus had niet veel hoop. Wel 4 keer getraind in de vakantie.
Onderweg na de tunnel alleen maar hondeweer. Ook de zware schoenen en koude papbenen door de regen. Toch een super tijd gelopen van 1:05:08. Mijn doel was 1:10 omdat ik eigenlijk pas 6 weken weer aan het trainen was. Vandaag weinig last dus ga in oktober voor het eerst een halve marathon lopen met als doel tussen de 1:30 en 1:35
Dit heb ik geprobeeerd na de duurloop, maar ik had nog steeds hoofdpijn. Wel minder, dus het heeft wel een beetje geholpen denk ik.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:53 schreef ShadyLane het volgende:
kepler, ik kreeg na wedstrijden en na sommige trainingen ook steevast na een paar uur hoofdpijn, behoorlijk erge hoofdpijn ook. Veel geexperimenteerd met 'genoeg drinken', 'genoeg eten na afloop' e.d. Dat bleek allemaal niet te helpen. Na saunabezoek heb ik hetzelfde probleem. Google leerde me dat bij sommige mensen het hoofd gewoon niet goed afkoelt, heeft iets met haarvaten te maken of zoiets, geen idee hoe het zit, maar sinds ik in de sauna bewust vooral m'n hoofd heel goed koel, en onmiddellijk na wedstrijden een natte, koude handdoek om m'n hoofd doe of om m'n nek hang en dat ding minstens 'n uur laat hangen, heb ik er bijna nooit meer last van.
Kan best zijn dat het bij jou aan totaal iets anders ligt, maar wie weet, wie weet.
Bij welke wedstrijden wordt daar gebruik van gemaakt, is er een redelijke kans dat je dat geld er ooit uit gaat halen?quote:Gele chip kost ¤ 28,- in aanschaf en is bij gebruik gratis. Gele chip kan wereldwijd gebruikt worden bij wedstrijden en op ChampionChip TimePoints.
En die doe ik ook wel mee.quote:Op maandag 19 september 2011 14:28 schreef ShadyLane het volgende:
Een mooie generale voor de Zevenheuvelen is ook de Maldense Bosloop. Is twee weken voor de Zevenheuvelen en je kunt er kiezen voor 5, 10 of 15 km.
Jij woont dus in Nieuw Zeeland?quote:Op maandag 19 september 2011 21:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
Hoop op 13 November mijn eerste (na 15 jaar) halve weer te lopen.
http://www.sportsouthland(...)events/half_marathon
Ik train nagenoeg alleen maar op heuvelachtig parkoers en het parkoers van deze halve is vlak dus ik verwacht een redelijke tijd te lopen...zeker nu ik in de masters (lees: ouwe lullen) klasse mag starten.
Afgelopen weekend 16km gelopen in 1.30 op een sterk heuvelachtig terrein (3 km waren vlak, de rest heuvels) dus ik heb goede hoop.
Mijn PR ligt net boven de 1.30 als ik het me goed kan herinneren dus ik zet een beetje in op 1.40
Komend weekend hoop ik een trainingsronde van 20km te lopen op een gelijkwaardig parkoers om te kijken of deze tijd realistisch is of dat ik hem zelfs nog een beetje bij kan stellen
Inderdaad Kepler, ik woon al ruim 14 jaar in NZ.quote:Op maandag 19 september 2011 23:16 schreef kepler het volgende:
[..]
Jij woont dus in Nieuw Zeeland?Supertof, ik heb daar 4 maanden stage gelopen. Prachtig land
We hebben ook Star_Gazer die in Australie woont
Ook ben ik daar mijn hardloop carriere begonnen, 5 kilometer langs de baai in Auckland. Helemaal kapot
Dit dus, daarom zul je mij nooit bij een groot evenement zoals de DtD zien... zal gerust leuk zijn maar niet voor mijquote:Op dinsdag 20 september 2011 10:43 schreef annoh het volgende:
Ik heb ook de dam tot dam gelopen, 16 seconden sneller dan mijn snelste tijd van vorig jaar, 1.26.54. Was ik wel tevreden over aangezien ik 2 weken niet had gelopen. Ik heb mijn marathon omgezet naar de halve trouwens, door allerlei omstandigheden was de marathon niet meer realistisch helaas. Wel zin in de halve, vond de dam tot dam weer erg leuk, ondanks de sjacherijnige mensen van de businessloop waar ik dit keer aan mee deed. Ik heb nog nooit zoveel ellebogen gekregen tijdens een loop. En sjacherijnig kijken allemaal! Echt NIEMAND hield rechts aan. Ik ben echt niet de snelste maar ik heb 16.1 km geslalomd, omdat van die hobbelende iets te dikke bankiers gewoon allemaal links bleven lopen. Ik raakte een man aan toen ik m inhaalde omdat hij strak langs de kant liep, gaat die vent versnellen om mij van opzij te beuken en mij in te halen. Waarna hij dat tempo natuurlijk niet vol hield en ik m zwaaiend en lachend in kon halen. Wat een sukkel!
Ik ben ook zo een dikke businessloperquote:Op dinsdag 20 september 2011 10:43 schreef annoh het volgende:
Ik heb ook de dam tot dam gelopen, 16 seconden sneller dan mijn snelste tijd van vorig jaar, 1.26.54. Was ik wel tevreden over aangezien ik 2 weken niet had gelopen. Ik heb mijn marathon omgezet naar de halve trouwens, door allerlei omstandigheden was de marathon niet meer realistisch helaas. Wel zin in de halve, vond de dam tot dam weer erg leuk, ondanks de sjacherijnige mensen van de businessloop waar ik dit keer aan mee deed. Ik heb nog nooit zoveel ellebogen gekregen tijdens een loop. En sjacherijnig kijken allemaal! Echt NIEMAND hield rechts aan. Ik ben echt niet de snelste maar ik heb 16.1 km geslalomd, omdat van die hobbelende iets te dikke bankiers gewoon allemaal links bleven lopen. Ik raakte een man aan toen ik m inhaalde omdat hij strak langs de kant liep, gaat die vent versnellen om mij van opzij te beuken en mij in te halen. Waarna hij dat tempo natuurlijk niet vol hield en ik m zwaaiend en lachend in kon halen. Wat een sukkel!
Jawel, maar niet allemaal tegelijk, volgens mij per 3000 lopers tegelijk met 10 minuten interval ofzo.quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:54 schreef Don_Vanelli het volgende:
Ik heb zelf de DTD nooit gelopen, maar starten ze dan niet gewoon met een fuik? Dat scheelt al een hoop ellende.
Hadden jullie nog problemen met de uitgifte van de tassen? Ik zag dat het enorme chaos was bij de nummers in de buurt van de 30.000.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:50 schreef thettes het volgende:
Ik vind het wat overdreven kritiek. Ik kon overal vrij gemakkelijk langs, zowel dit jaar als vorig jaar. Voor mij is dat juist deel van de sfeer. Als je snel wilt kun je beter een lokale wedstrijd met 50 lopers doen, als je sfeer wilt doe je de damloop. En sfeer was er, ondanks het weer. Vond het wederom gezellig langs de kant en ik ben juist alleen maar sympathieke mensen tegengekomen in de wedstrijd, of ze nu mijn tempo liepen of wat langzamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |