SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers:
** Inschrijving is nog open **
Als je dus kills doorgeeft via PM, aan BEIDE spelleiders PM'en..Gebeurt dit niet, dan geldt jouw rol die dag/nacht niet!
Spelleiders deze ronde: Tha_Erik en Liesje1979
Belangrijke posts:
----###----
HUUUUUUUUH, WAT IS DEZE?! Hier heb je een leuke oude ronde om te bekijken:
Het grote Fok! Mafia spel #42. Hallo
Deze OP is hier te vinden
[ Bericht 0% gewijzigd door liesje1979 op 21-08-2011 23:20:04 ]Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Jaja, pressure, ik weet het.quote:
Dat kreeg ik ook, gewoon doorgezetquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:25 schreef liesje1979 het volgende:
Ik was hem aan het openen maar kreeg toen de melding dat het niet kon omdat er al een andere open was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Je hebt het gewoon ipgezochtquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jaja, pressure, ik weet het.
Het komt alleen niet altijd even goed door de vingertjes na ietwat gedronken te hebben.
Ipgezocht, natuurlijk heb ik het ipgezocht.quote:
Dat was mijn TT.quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:32 schreef 08gnoT. het volgende:
Nieuuwweee ronnddeeee nieeeuuuwwee kannssseennn!!!!
dan doe je er stiekum een w bijquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:32 schreef liesje1979 het volgende:
[quote]Op zondag 21 augustus 2011 00:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat was mijn TT.
Welke dag?quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:34 schreef liesje1979 het volgende:
08gnoT ik was niet heel blij toen een paar seconden nadat ik stemde de stem van de doprsoudste doorkwam.
De dag voor ik stierfquote:
Toen was ik zelf ook vrij laat met stemmen. De tweede dag had ik inderdaad gevraagd het in de loop van de dag toe te voegen omdat ik toen een van de eerste was die stemdequote:Op zondag 21 augustus 2011 00:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De dag voor ik stierf
De dag daarna gaf de SL hem pas om 19:00 door. Ik weet niet precies welke dag. Twee geloof ik.
Nou bedankt SL. Kreeg ook gelijk een DM van Crazy dat ik dorpsoudste was.quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:45 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Toen was ik zelf ook vrij laat met stemmen. De tweede dag had ik inderdaad gevraagd het in de loop van de dag toe te voegen omdat ik toen een van de eerste was die stemde
Don Leki gaat de straten van MIS weer eens ouderwets onveilig maken.quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:32 schreef 08gnoT. het volgende:
Nieuuwweee ronnddeeee nieeeuuuwwee kannssseennn!!!!
quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:43 schreef Harajuku. het volgende:
NW moest van iedereen Crazy killen, dus daar kan je moeilijk NW de schuld van geven.
Ja, daar ben ik het (achteraf) zelfs mee eens, maar ja, gevoel...quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:44 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Maar die van Breezer was wel kut, after all
Schrijf je dan inquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:46 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Don Leki gaat de straten van MIS weer eens ouderwets onveilig maken.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou bedankt SL. Kreeg ook gelijk een DM van Crazy dat ik dorpsoudste was.
Blijkbaar dacht de maffia dat ook gelijkquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Laat ik dan zeggen dat ik je met liefde heb vermoord, of is dat een hele schrale troost?quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:51 schreef Crazy-M het volgende:
ja die nw kill op mij lag aan iedereen. Jullie vonden mij gewoon niet meer liefverbannen uit mijn dorp.
1e nacht gebeurde er niets meer met jequote:Op zondag 21 augustus 2011 00:51 schreef liesje1979 het volgende:
En de eerste nacht werd ik beschermd of verwisseld dacht ik? Of was dat alleen in mijn hoofd? En was ik anders is nacht 1 al dood geweest?
jij maakte jezelf ook wel heel verdachtquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:51 schreef Crazy-M het volgende:
ja die nw kill op mij lag aan iedereen. Jullie vonden mij gewoon niet meer liefverbannen uit mijn dorp.
maar je was eerlijk dat je het niet was. En jij vertrouwde mij dat ik geen maffia was. Ik stem alvast op je voor burgemeesterquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
ik zocht andere hintsquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:53 schreef tdrone het volgende:
[..]
jij maakte jezelf ook wel heel verdacht
Gelukkigquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik zocht andere hintsen roger dat verzacht het een klein beetje
Oh ok, omdat je schreef dat er weer iemand voor me was, dacht ik dat het de nacht daarvoor ook was.quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:52 schreef lynda het volgende:
[..]
1e nacht gebeurde er niets meer met je
Ik denk niet dat ik mij deze ronde beschikbaar zal stellen, maar bedankt alvast voor een ronde waarin ik geen SL ben.quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar je was eerlijk dat je het niet was. En jij vertrouwde mij dat ik geen maffia was. Ik stem alvast op je voor burgemeester
heb je al 1 stem hahaquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ok, omdat je schreef dat er weer iemand voor me was, dacht ik dat het de nacht daarvoor ook was.
[..]
Ik denk niet dat ik mij deze ronde beschikbaar zal stellen, maar bedankt alvast voor een ronde waarin ik geen SL ben.
Ik vertrouwde jou zonder enige twijfel, Iederen die op mij stemde bij de BM trouwens.quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Sorry voor de moord Liesje.
Maar het doel om het actief te houden is wel ruim gehaald dacht ik.
(Oh, en bier, dus mogelijke wartaal)
Ik ge me niet verontschuldigen voor mijn moorden.quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Sorry voor de moord Liesje.
Maar het doel om het actief te houden is wel ruim gehaald dacht ik.
(Oh, en bier, dus mogelijke wartaal)
quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vertrouwde jou zonder enige twijfel, Iederen die op mij stemde bij de BM trouwens.![]()
Je hebt altijd baas boven baas.quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb geen drank nodig om wartaal uit te slaan.
Nodig niet, maar zonder autocorrect was het echt warrig geworden. Iets met hand-oogcoördinatie.quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb geen drank nodig om wartaal uit te slaan.
Bij deze dan.quote:
ja eerste nacht de busdriver en tweede nacht was de maffia al bezig geweest met jequote:Op zondag 21 augustus 2011 00:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ok, omdat je schreef dat er weer iemand voor me was, dacht ik dat het de nacht daarvoor ook was.
[..]
Ik denk niet dat ik mij deze ronde beschikbaar zal stellen, maar bedankt alvast voor een ronde waarin ik geen SL ben.
Dat hoop ikquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien starten we wel eerder dan woensdag.
We doen de helft van de mensen maffiaquote:
Whehe DOEN!quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
We doen de helft van de mensen maffia. En de andere helft is allemaal geliefde van elkaar. Dat zou de uitdaging wel wat moeten vergroten.
En dan noemen we het "Bejaardentehuis".quote:
jaweeel ze is alleen traagquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Doet Hara niet mee? Zelfs niet nu Lynda ook weer meedoet?
En flink ingewikkeld voor Erik en mij.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat wordt flink zoeken voor het dorp
Ja, hier -> Het Grote Fok! Maffia Spel #21quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Gaat hard
Is er in een vorig topic nog een overzicht geplaatst met wat nu daadwerkelijk de moorden en hints waren? Dan ga ik even terug zoeken!
Ah, Dank!quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:56 schreef lynda het volgende:
[..]
Ja, hier -> Het Grote Fok! Maffia Spel #21
quote:
Erik wilde geloof ik liever niet in het weekend beginnen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
kunnen we niet gewoon beginnen dan?
Heb liever een vriend van vlees en bloedquote:
Sorryquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb liever een vriend van vlees en bloed.
Wij hoeven ons er niet meer druk over te makenquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:01 schreef lynda het volgende:
Ik heb nu al medelijden ivm hoeveelheid PM/DM
ik zorg wel voor een leuk aandeel van mijn kant.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:01 schreef lynda het volgende:
Ik heb nu al medelijden ivm hoeveelheid PM/DM
Dit.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind 2 maffiafamilies vooral ingewikkeld.
2 van 4 dan, want ze moeten ook nog elkaar uitmoordenquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit.
Daarnaast zouden we met dit aantal deelnemers op ongeveer 6 maffia komen, dat zou betekenen dat elke familie uit 3 leden zou bestaan.
Neen, 4 elk. rivaliserende families kunnen elkaar ook makkelijk afmaken. Derhalve is de verdeling dorp mafia dan niet gelijk.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit.
Daarnaast zouden we met dit aantal deelnemers op ongeveer 6 maffia komen, dat zou betekenen dat elke familie uit 3 leden zou bestaan.
Uhm, anders ga je je even inschrijven? Ik ga echt niet voor mezelf denken hoorquote:
Grotere kans om te winnenquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
een grote maffia famili heeft ook wel wat hoor
flink opzoek naar hintsquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:04 schreef lynda het volgende:
30 man bijna.. owwwwwww 6/7 maffia moet wel lukken dan
woepiequote:
Joh, dat komt allemaal in de OP te staan.quote:
Wij zijn gewoon benieuwdquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Joh, dat komt allemaal in de OP te staan.
Je moet met harde hand regeren.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:32 schreef Tha_Erik het volgende:
En ongeduldig. Het is een hele operatie om alles geordend te krijgen voor zo'n chaoot als ik
.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:32 schreef Tha_Erik het volgende:
En ongeduldig. Het is een hele operatie om alles geordend te krijgen voor zo'n chaoot als ik
.
Nope, ik neem genoegen met de tweeling.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
Erik, heb je nu toch je Cupido niet gekregen?![]()
Ik zie wel een paar erg interessante rollen.
Is in principe hetzelfde, lijkt me.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nope, ik neem genoegen met de tweeling.
Als dat maffialid niks doet die avond gebeurt er ook niks. Als er die avond een nachtwaker op bezoek komt dan kaan ze beiden dood. Als dat maffialid zelf gaat moorden denk ik dat het meisje alleen eventjes thuis blijft en gebeurt er dus niksquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wat gebeurt r als meisje op bezoek gaat bij maffia?
Niets tenzij die maffia gekilld wordt.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wat gebeurt r als meisje op bezoek gaat bij maffia?
Ja. Maffia weet wie de heks is en vice versa.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:49 schreef lynda het volgende:
Voodooheks De voodooheks kiest elke nacht 1 persoon en 1 woord, dit woord wordt van te voren gecheckt door SL. Wanneer de uitgekozen speler dit woord de volgende dag zegt, zal deze speler sterven. Staat aan de kant van de maffia, maar telt niet mee in het aantal kills. De voodoo heks mag elke speler maar 1x uitkiezen.
Weet de voodoo wie de maffia is en andersom?
Zijn er nog regeltjes waar het woord aan moet voldoen?quote:Voodooheks De voodooheks kiest elke nacht 1 persoon en 1 woord, dit woord wordt van te voren gecheckt door SL. Wanneer de uitgekozen speler dit woord de volgende dag zegt, zal deze speler sterven. Staat aan de kant van de maffia, maar telt niet mee in het aantal kills. De voodoo heks mag elke speler maar 1x uitkiezen.
Ehm. Daar ga ik nog even over in overleg. Ja, er zijn regels aan verbonden, welke weet ik nog nietquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zijn er nog regeltjes waar het woord aan moet voldoen?
Aantal letters, alleen werkwoorden, geen eigennamen etc. etc.
Het wordt nog wat met jou als SLquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ehm. Daar ga ik nog even over in overleg. Ja, er zijn regels aan verbonden, welke weet ik nog niet.
Niet haten hequote:Op zondag 21 augustus 2011 23:01 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Het wordt nog wat met jou als SL
We zijn nog niet begonnen dus ik zie niet in waarom we niet nog mogen overleggen over de details. Het is een rol die ik nog nooit gezien/gespeeld/georganiseerd heb, dus het is even passen en meten.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:01 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ehm. Daar ga ik nog even over in overleg. Ja, er zijn regels aan verbonden, welke weet ik nog niet.
Zie je hoe ordelijk alles nu al verloopt?quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:01 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Okeequote:Op zondag 21 augustus 2011 23:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
We zijn nog niet begonnen dus ik zie niet in waarom we niet nog mogen overleggen over de details. Het is een rol die ik nog nooit gezien/gespeeld/georganiseerd heb, dus het is even passen en meten.
Wat begrijp je niet aan:quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:06 schreef CaLeX het volgende:
Tweeling ging toch niet dood als de ene vermoord werd?
zou ik wel schraal vinden,
quote:
hehe de een kan dus bv maffia zijn en de ander nachtwaker ofzo. en dan blijft die als laatste maffia over, nog maar 2 dorpelingen. door zijn tweeling te killen kan hij t dorp laten winnen. maar sterft dan dus ook.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan:
Tweeling Twee spelers worden aan het begin van het spel aan elkaar gekoppeld. Wanneer de één sterft, zal de ander ook sterven. Dit is een bijrol, en kan dus tegelijkertijd met een andere rol gespeeld worden.
Misschien dat jij 'm als SL in de volgende ronde dan kan toevoegen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:08 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dat meisje is veel oppervlakkiger dan de zwerver. De zwerver heeft nog toegevoegde waarde voor de rest van de spelers..
Ik ben van de Sinterklaas-edities..quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien dat jij 'm als SL in de volgende ronde dan kan toevoegen.
Dat snap ik maar we zijn redelijk onervaren, beiden erg chaotisch en willen het ook nog een beetje overzichtelijk houden voor onszelf. Misschien leuk voor een volgende ronde.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:08 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dat meisje is veel oppervlakkiger dan de zwerver. De zwerver heeft nog toegevoegde waarde voor de rest van de spelers..
Jah, kunnen weer aan aantal mooie moordverhaaltjes tegemoetzien.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tof! Erik's schrijfwijze
Nu maar hopen dat ik er niet direct uit lig
En geen "hint" "vote" en dat soort dingen hequote:Op zondag 21 augustus 2011 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh we wilde eigenlijk instellen dat er juist uit de woorden "hint" "vote" en "dood" gekozen mag worden.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En geen "hint" "vote" en dat soort dingen he
Ik begrijp het wel,quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan:
Tweeling Twee spelers worden aan het begin van het spel aan elkaar gekoppeld. Wanneer de één sterft, zal de ander ook sterven. Dit is een bijrol, en kan dus tegelijkertijd met een andere rol gespeeld worden.
Maar toch he.. Is het dan niet juist leuk met deze rol om een dorpsbewoner de 2 uit te kiezen? Dat leverde vroeger nog wel eens leuke resultaten op..quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan:
Deze ronde dan niet.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:15 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel,
Maar de tweeling zoals hij bekend was, was geen bijrol.
Het zijn dan 2 dorpsbewoners die elkaar 100% kunnen vertrouwen.
Het gebeurt at random dus even veel kans op leuke resultatenquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:16 schreef lynda het volgende:
[..]
Maar toch he.. Is het dan niet juist leuk met deze rol om een dorpsbewoner de 2 uit te kiezen? Dat leverde vroeger nog wel eens leuke resultaten op..
Wanneer hadden wij de tweeling?quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:15 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel,
Maar de tweeling zoals hij bekend was, was geen bijrol.
Het zijn dan 2 dorpsbewoners die elkaar 100% kunnen vertrouwen.
Waar, maar kan je het uiteraard ook direct na de rolverdeling al vragenquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het gebeurt at random dus even veel kans op leuke resultaten. En we hoeven nu niet te wachten tot iemand twee mensen heeft uitgekozen.
echt in het allerbegin heeft hij er een paar keer ingezeten.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:17 schreef lynda het volgende:
[..]
Wanneer hadden wij de tweeling?
Ik ken juist alleen dedat je beide dood gaat
Kan. Alleen komt de BM-verkiezing tegenwoordig zó snel op gang en ik vind eigenlijk dat absoluut niet beinvloed moet worden door wat dan ook, en dus ook geen mogelijk BM-schap.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:18 schreef lynda het volgende:
[..]
Waar, maar kan je het uiteraard ook direct na de rolverdeling al vragen![]()
neequote:Op zondag 21 augustus 2011 23:22 schreef Breezerslet17 het volgende:
Kan een bodyguard ook een maffialid zijn?
Tadaaaaaaaa: Tweeling – Twee mensen die op de hoogte zijn van elkaars rol en daardoor samen kunnen overleggen. Ze zijn allebei dorpsbewoner en hebben verder geen bijzondere krachten, maar kunnen wel samen op onderzoek uit.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:19 schreef CaLeX het volgende:
[..]
echt in het allerbegin heeft hij er een paar keer ingezeten.
Vond het juist wel leuk omdat er dan 2 dorpsbewoners zijn die elkaar helemaal konden vertrouwen (en daarom ook weer als verdacht gezien kunnen worden omdat ze elkaar achterna lopen)
Dat zou toch lichtelijk vreemd zijn voor een tweeling? Je bent dan toch of beide dorp of beide maffia?quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:10 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe de een kan dus bv maffia zijn en de ander nachtwaker ofzo. en dan blijft die als laatste maffia over, nog maar 2 dorpelingen. door zijn tweeling te killen kan hij t dorp laten winnen. maar sterft dan dus ook.
lachen
BG's weten niet van elkaar dat ze BG's zijn. Als het goed is.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:24 schreef Breezerslet17 het volgende:
Dus de 2 bodyguards kunnen elkaar ook vertrouwen, en achternalopen zoals MP en ik wel een beetje deden
Afgelopen ronde welquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
BG's weten niet van elkaar dat ze BG's zijn. Als het goed is.
Niks sorryquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:24 schreef liesje1979 het volgende:
Wat een gezeur over de rollen zeg.
Tuurlijk hadden andere opties leuker, of beter geweest, maar wij hebben gewoon deze gekozen.
Sorry als jullie het niet leuk vinden enzo.
Dat is dan een andere dan onze tweeling.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:22 schreef lynda het volgende:
[..]
Tadaaaaaaaa: Tweeling – Twee mensen die op de hoogte zijn van elkaars rol en daardoor samen kunnen overleggen. Ze zijn allebei dorpsbewoner en hebben verder geen bijzondere krachten, maar kunnen wel samen op onderzoek uit.
Het FOK! Maffia-spel, deel 21! Een waar bloedbad..
In de op staat alleen al 1 dode tweeling.. geen 2![]()
Toen ik de eerste keer SL was had ik die PM ook meteen naar drie mensen gestuurd in een keer (BM BG en BG), en toen werd ik me verteld dat het stiekem niet de bedoeling wasquote:
precies idd. spelleiders kiezen gewoon de rollen. en ik speel gewoon met wat er gekozen is.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:24 schreef liesje1979 het volgende:
Wat een gezeur over de rollen zeg.
Tuurlijk hadden andere opties leuker, of beter geweest, maar wij hebben gewoon deze gekozen.
Sorry als jullie het niet leuk vinden enzo.
Het is ook een beetje genitpick over de naam. Als we het geliefden genoemd hadden, dan was er waarschijnlijk geen haan die er naar kraaiden. In deze ronde hebben de tweelingen gewoon zo'n sterke band dat de ene niet zonder de andere kan leven.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:26 schreef gomi het volgende:
[..]
precies idd. spelleiders kiezen gewoon de rollen. en ik speel gewoon met wat er gekozen is.
spel blijft toch wel leuk. en door die andere keuzes steeds, is t ook ms juist wel leuker.
maar voorlaatste ronde kreeg jij toch ook pm met wie je beide bg's waren? ik kreeg diezelfde pmquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Toen ik de eerste keer SL was had ik die PM ook meteen naar drie mensen gestuurd in een keer (BM BG en BG), en toen werd ik me verteld dat het stiekem niet de bedoeling was.
De BM weet wie zijn beide BG's zijn, en eigenlijk horen de BG's alleen te weten dat ze zelf BG zijn, niet wie de andere is. Maar als een SL besluit dat anders te doen dan is dat zoquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:27 schreef gomi het volgende:
[..]
maar voorlaatste ronde kreeg jij toch ook pm met wie je beide bg's waren? ik kreeg diezelfde pm
Denk het ookquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:27 schreef lynda het volgende:
Ik denk dat het vooral als meedenken bedoeld is hoor..
Dat geloof ik ook wel, maar het voelt een beetje als mosterd na de maaltijd, we zijn twee avonden bezig geweest om rollen te kiezen, eventueel wat aan te passen etc. En daarbij hebben we ook in het topic gekeken en geprobeerd rekening te houden met wat iedereen wilde. En nee we konden niet alle wensen uitvoeren. We hebben wel geprobeerd om de maffia wat meer kracht te geven.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:27 schreef lynda het volgende:
Ik denk dat het vooral als meedenken bedoeld is hoor..
Hahaha dan hoop ik dat Calex dit keer geen spion is en in je PM/DM duiktquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Denk het ook, alleen kan ik er op dit tijdstip slecht mee omgaan en word ik bitchy
. En tien keer zeggen dat een rol in het verleden anders in elkaar zat gaat ook vervelen
. Dat idee kreeg ik een beetje, dat iemand zegt "He, ooit was het anders" en dat ik dan zeg "Oh. Nu is het zo." en dat er dan niet gewoon met "OK" gereageerd wordt, maar met wat er leuker zou zijn en dat het echt anders was en bla bla bla... Daar heb ik niet zo'n zin in
.
/chaggo.
Dan krijgen jullie de PM's met rollen, en dan ongeveer kan ook de BM-verkiezing van start gaan. Geef ons wel even de tijd om de PM's te versturenquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:32 schreef tdrone het volgende:
het spel word toch weer leuk
krijgen we nu morgen om 19:00 de rollen of is dan al burgemeesterverkiezing
Ik denk het eerstequote:Op zondag 21 augustus 2011 23:32 schreef tdrone het volgende:
het spel word toch weer leuk
krijgen we nu morgen om 19:00 de rollen of is dan al burgemeesterverkiezing
Zo waardeert iedereen het ook echt wel buiten het zeuren omquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel, maar het voelt een beetje als mosterd na de maaltijd, we zijn twee avonden bezig geweest om rollen te kiezen, eventueel wat aan te passen etc. En daarbij hebben we ook in het topic gekeken en geprobeerd rekening te houden met wat iedereen wilde. En nee we konden niet alle wensen uitvoeren. We hebben wel geprobeerd om de maffia wat meer kracht te geven.
dat dacht ik ook al maar wou het even zeker wetenquote:
En ik had dat voorbeeld opgevolgd aangezien ik de ronde dat jij SL was, bodyguard was en die PM's nog hadquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Toen ik de eerste keer SL was had ik die PM ook meteen naar drie mensen gestuurd in een keer (BM BG en BG), en toen werd ik me verteld dat het stiekem niet de bedoeling was.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:39 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
En ik had dat voorbeeld opgevolgd aangezien ik de ronde dat jij SL was, bodyguard was en die PM's nog hadAch dan hadden gomi en wie was 't, Crazy-M? geluk
kraaidequote:Op zondag 21 augustus 2011 23:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is ook een beetje genitpick over de naam. Als we het geliefden genoemd hadden, dan was er waarschijnlijk geen haan die er naar kraaiden. In deze ronde hebben de tweelingen gewoon zo'n sterke band dat de ene niet zonder de andere kan leven.
Denk je dat ik dat alleen doe als in spion benquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:33 schreef lynda het volgende:
[..]
Hahaha dan hoop ik dat Calex dit keer geen spion is en in je PM/DM duikt![]()
Sommige dingen gewoon lezen en weer vergeten.. Jij (jullie) bent de SL
quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kreeg de opdracht zich niet in te schrijven. Dus nee.
En zeiden we hetzelfde ja?quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:57 schreef CaLeX het volgende:
Het is dat ik op de laptop zit,
anders had hier nu een plaatje gestaan met 2 DM's van de SL's binnen 3 seconden
Erik verkocht het wat liever dan jou, maar de strekking was gelijkquote:
Ik heb een hele grote inboxquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:58 schreef CaLeX het volgende:
Leeg je box maar liesje
Dan kan je iig anderhalve dag vooruit
Geef me een goede rol dan?quote:
WTF!?quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Toen ik maffia was, was het niet vreemd als er iets van 80 PM's uitgewisseld werden tussen de maffialeden. Dan kwam er iemand thuis van werk en dan moest er door 80 PM's heengeworsteld worden
.
die wil ik ook, want boxen legen zuigtquote:
Omdat je mij meteen doodschreefquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:02 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik heb in totaal nog geen 50 pm's gehad volgens mij als SL. Alleen de eerste dag veel eigenlijk
Gewoon als instelling alles op 1 pagina, dan alles selecteren en dan wissen, eitje toch?quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:03 schreef CaLeX het volgende:
[..]
die wil ik ook, want boxen legen zuigt
Waar is de "kieper alles maar weg"knop
Hihihi, ik had daar mee te maken.quote:
En niet vergeten je verwijderde berichten te verwijderenquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gewoon als instelling alles op 1 pagina, dan alles selecteren en dan wissen, eitje toch?
quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:03 schreef CaLeX het volgende:
[..]
die wil ik ook, want boxen legen zuigt
Waar is de "kieper alles maar weg"knop
quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gewoon als instelling alles op 1 pagina, dan alles selecteren en dan wissen, eitje toch?
Oh ja, ik was de hele dag online dus ik hield het gewoon bij. En stuurde er zelf de helft vanquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:05 schreef Breezerslet17 het volgende:
Waren wel wat meer dan 80 hoor Erik
1 dag ging ik op werk alles lezen, dus 4 uurtjes niet, 60 pms. 4 uur later, 70 nieuwe pms
Zal ik maar beter niet meedoen dan?quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ohja, als we je een vervelende usert vinden, dan stoppen we misschien wel valse hints naar jou toe in de moorden.
Friend, moeten wij de volgende ronde SL al claimen?quote:
Johquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Toen ik maffia was, was het niet vreemd als er iets van 80 PM's uitgewisseld werden tussen de maffialeden. Dan kwam er iemand thuis van werk en dan moest er door 80 PM's heengeworsteld worden
.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ohja, als we je een vervelende usert vinden, dan stoppen we misschien wel valse hints naar jou toe in de moorden.
Beetje afhankelijk wanneer die start (4 tm 8 sep ben ik niet in NL namelijk), maar dat lijkt me een puik plan ouwequote:Op maandag 22 augustus 2011 00:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Friend, moeten wij de volgende ronde SL al claimen?
ben je doen dan?quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:27 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Beetje afhankelijk wanneer die start (4 tm 8 sep ben ik niet in NL namelijk), maar dat lijkt me een puik plan ouwe
Nee, niet bij 80+ pm's in dit geval...quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:22 schreef lynda het volgende:
[..]
Vaak is de laatste 10 doorlezen dan wel voldoende
Naar Nederlands elftal in Finlandquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ben je doen dan?
en ik ben niet oud. ben bijna 10 jaar jonger dan jij(beetje ruim rekenen
)
hetzelfde jaar dat jij 21 werdquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:35 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Naar Nederlands elftal in Finland
En een beetje cultuur snuiven daaro.
10 jaar jonger dan mij?wanneer ben je 14 geworden dan? :S
Die moeten we hebben dan.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:13 schreef CaLeX het volgende:
lyn had een betere dan koffiemanager.
een waar je alle parameters in kon zetten, en niet een waar je alleen de namenlijst in kan vullen
dan ff pmen/dmen/mail/sms/whatsapp/fax naar lynda sturen, doe maar alle manieren, just to be surequote:
Lyn heeft het lijstje gemaakt... maar ik dacht eigenlijk dat ze gewoon de koffiemanager heeft gebruiktquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:07 schreef liesje1979 het volgende:
Wat was die site ook alweer waarbij je random de rollen kon verdelen? Iets met koffie dacht ik.
Welke hebben jullie gebruikt Lynda en TV?
Ik dacht dat ze randompicker had gebruikt...quote:Op maandag 22 augustus 2011 08:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Lyn heeft het lijstje gemaakt... maar ik dacht eigenlijk dat ze gewoon de koffiemanager heeft gebruikt
Er gaat een randmon picker in de rondte die alles in een keer doet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:16 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze randompicker had gebruikt...
Anders kan je ook random.org gebruiken, maar dan moet je alles wel eerst in getallen omzetten. Dus bijvoorbeeld: 1-6 maffia, 7 nachtwaker etc.
En dan heeft iedereen natuurlijk het nummer van de inschrijving. Je voert dan in: "getal tussen 1 en 28" en dan klik je op enter. Je hebt dan het eerste getal (zeg van de persoon). Nu doe je dit nog een keer en dan heb je het getal van de rol. En dan doorgaan totdat iedereen ingedeeld is.
[url=*linkje topicreeks*]tekst[/url] ?quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:30 schreef Crazy-M het volgende:
hoe maak je een link die automatisch de topic reeks volgt?
heb nu een regel voor het maffia spel in mn onderschrift en wil ik even automatisch aan de reeks linken
mja fokwhatpulse heeft die link dacht ikquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
[url=*linkje topicreeks*]tekst[/url] ?
die inderdaad! alle mensen invoeren of VIA Excel uploaden en alle rollen aangeven maar..quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:31 schreef 08gnoT. het volgende:
randompicker.com inderdaad, die hadden wij ook gebruikt
Maffia lid !!!quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:05 schreef TheVulture het volgende:
Kan ik me al kandidaat stellen voor het BM-schap?
Hee tweelingbroertje van mequote:Op maandag 22 augustus 2011 12:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Maffia lid !!!
Ik zeg het je, een maffia lid !!!
je bent al te laat en word waarschijnlijk gediskwalificeerdquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:34 schreef Rave_NL het volgende:
In de PM staat dat ik maffia ben, wanneer kan ik nu beginnen met moorden?
Let op de -d/-dt fouten.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:47 schreef tdrone het volgende:
[..]
je bent al te laat en word waarschijnlijk gediskwalificeerd
Hey zusjequote:
nee, maar wel de eerste kill targetquote:
Jullie krijgen rond 19:00 jullie rollen en daarna 24 uur burgemeesterverkiezing. Morgen de eerste kills.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:13 schreef lynda het volgende:
tussen 7 en ...? (sl's?) rolverdeling en dan echt beginnen
Nee, maar nu is Trevland wel weer verdachtquote:
Ik stem alvast tegenquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jullie krijgen rond 19:00 jullie rollen en daarna 24 uur burgemeesterverkiezing. Morgen de eerste kills.
En gelijk de NW killquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:03 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik stel voor om gelijk een dubbele lynch te doen
quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:47 schreef tdrone het volgende:
[..]
je bent al te laat en word waarschijnlijk gediskwalificeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |