abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100985199
Link naar alle vorige delen in de reeks: Topicreeks: Gezond Slank

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
Ja doei.
pi_100985204
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:12 schreef renzell het volgende:

[..]

Oh, skjuuze me. Een pukkie dus maar. ;)
Ja, maar dat zegt niets 8-)
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:15:20 #3
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_100985253
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:13 schreef Siral het volgende:

[..]

Ja, maar dat zegt niets 8-)
:D
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:16:12 #4
105888 renzell
pi_100985292
@Tinkepink: en kun je niet op eigen houtje doorgaan met die duursporten? Of heb je daar ook geen tijd voor? Want die werkten dus blijkbaar goed, bij/voor jouw lijf.
pi_100985299
Ik heb zelf al vijf dagen last van een plek in mn oksel waar een spieraanhechting zit.

Moest op fitness een nieuw apparaat (voor mij althans) testen, en meteen idioot veel pijn. Ook op lage gewichten, terwijl ik bij de meeste zaken met mijn armen wel rond de 40-60kg zit..
Dit geval, alleen heet ie anders in de sportschool
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kreeg mijn armen er niet goed op, was gewoon te breed zeg maar. En meteen een idiote steek in mn oksel.
:(

Ik kan mijn linkerarm niet horizontaal houden als ik hem naar links beweeg. En als mijn onderarm dan naar boven moet zeg maar, doet echt zeer :(
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_100985331
Trouwens, mij is echt gezegd dat ik niet naar mijn gewicht of bmi moet kijken.
Kijk maar naar sommige topsporters, die hebben ook een laag bmi en zijn ook niet ongezond.

Zolang ik maar blijf eten is er niets aan de hand momenteel! :) ( en mijn vetpercentage omhoog gaat)
pi_100985350
quote:
19s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:16 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik heb zelf al vijf dagen last van een plek in mn oksel waar een spieraanhechting zit.

Moest op fitness een nieuw apparaat (voor mij althans) testen, en meteen idioot veel pijn. Ook op lage gewichten, terwijl ik bij de meeste zaken met mijn armen wel rond de 40-60kg zit..
Dit geval, alleen heet ie anders in de sportschool
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kreeg mijn armen er niet goed op, was gewoon te breed zeg maar. En meteen een idiote steek in mn oksel.
:(
Heb ik ook last van bij sommige apparaten.. ik ben voor veel apparaten te klein.
Maar los trainen is ook 10x beter!
pi_100985363
Toen ik 17 was had ik een BMI van 17.3 Nu een BMI van 25 ofzo :/ Ik voelde me destijds beter dan nu.
pi_100985370
Ik ben ook wel benieuwd naar de vraag van Tink, welke oefeningen goed zijn om je lichaam mooi vrouwelijk te houden. Ik krijg al snel hele gespierde armen. Vind ik niet altijd even mooi!

Weekendlijstjes... :@

O: havermout met blauwe bessen, bramen en een beetje honing
S: uur sportschool, full body krachttraining en buik- beenspier oefeningen
T: Nked bar appel :9 (met dank aan Perruche)
L: Yoghurt met blauwe bessen, bramen en een nectarine
T: Kommetje rijstzoutjes en 5 dropjes
B: een uur de boot hozen die vol met water stond :{
D: Spinaziesalade en pastasalade met tomaat/mozzarella met heerlijk brood van Marqt
T: flinke hand nootjes en 2 glazen rode wijn

Nu opgeblazen maar voldaan!
Be someone that makes you happy
pi_100985424
quote:
19s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:18 schreef Glijdt_licht het volgende:
Toen ik 17 was had ik een BMI van 17.3 Nu een BMI van 25 ofzo :/ Ik voelde me destijds beter dan nu.
Kan ik me ergens best voorstellen.
Ik heb lichamelijk momenteel echt nergens last van. Ik heb ongeveer het zelfde gewicht als toen ik mezelf uithongerde, alleen is mijn vetpercentage nu wat hoger, godzijdank. Maar het is nogal een verschil, of je eet of niet.

Je kunt dun zijn en gewoon goed eten en je prima voelen,
Of dun zijn en niet eten en je 10x kut voelen. (wat ik nevernooit meer wil)
pi_100985462
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:17 schreef Siral het volgende:
Kijk maar naar sommige topsporters, die hebben ook een laag bmi en zijn ook niet ongezond.
Zolang ik maar blijf eten is er niets aan de hand momenteel! :) ( en mijn vetpercentage omhoog gaat)
Waar baseer je dat op?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:22:27 #12
105888 renzell
pi_100985474
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:19 schreef Nallie het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar de vraag van Tink, welke oefeningen goed zijn om je lichaam mooi vrouwelijk te houden. Ik krijg al snel hele gespierde armen. Vind ik niet altijd even mooi!

Weekendlijstjes... :@

O: havermout met blauwe bessen, bramen en een beetje honing
S: uur sportschool, full body krachttraining en buik- beenspier oefeningen
T: Nked bar appel :9 (met dank aan Perruche)
L: Yoghurt met blauwe bessen, bramen en een nectarine
T: Kommetje rijstzoutjes en 5 dropjes
B: een uur de boot hozen die vol met water stond :{
D: Spinaziesalade en pastasalade met tomaat/mozzarella met heerlijk brood van Marqt
T: flinke hand nootjes en 2 glazen rode wijn

Nu opgeblazen maar voldaan!
Da's toch een prima lijstje! :Y
pi_100985522
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:22 schreef renzell het volgende:

[..]

Da's toch een prima lijstje! :Y
Hmm voor mn idee was t veel, vooral t brood bij t eten. Ah well, heb goed gesport vandaag :)
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:26:00 #14
105888 renzell
pi_100985589
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:23 schreef Nallie het volgende:

[..]

Hmm voor mn idee was t veel, vooral t brood bij t eten. Ah well, heb goed gesport vandaag :)
Ja goed, verbeterpuntjes zijn er altijd.Een kniesoor die daar op let. :P Maar het sporten meetellend, vind ik dit een heel keurig weekendlijstje! Echt!!
pi_100985599
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:20 schreef Siral het volgende:

[..]

Kan ik me ergens best voorstellen.
Ik heb lichamelijk momenteel echt nergens last van. Ik heb ongeveer het zelfde gewicht als toen ik mezelf uithongerde, alleen is mijn vetpercentage nu wat hoger, godzijdank. Maar het is nogal een verschil, of je eet of niet.

Je kunt dun zijn en gewoon goed eten en je prima voelen,
Of dun zijn en niet eten en je 10x kut voelen. (wat ik nevernooit meer wil)
Het grootste verschil is dat ik me druk maak om wat ik eet, wat ik doe etc.
terwijl alles toen automatisch ging.
Ik kon eten wat ik wilde :')
Ik sportte erg veel
Ik kon zuipen wat ik wilde

Maar ik kwam niks aan.
ik bleef rond de 55/56kg

Daarna gestopt met sport ivm benauwdheid/astma. Ik bleef eten en drinken, maar geen sport meer. Ben 75 geweest ooit, down naar 66 en weer up naar 72 :').
Toen veel gaan sporten en tsja

Nu nog steeds 72kg en BMI van 25 :/ maar wel een stukje gespierder, dat wel.
pi_100985602
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:22 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Waar baseer je dat op?
Bmi is gewoon bullshit. Je kunt 100 kg wegen en bodybuilder zijn, of 100 kg wegen en zo vet zijn als de neten..
pi_100985616
quote:
19s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:26 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Het grootste verschil is dat ik me druk maak om wat ik eet, wat ik doe etc.
terwijl alles toen automatisch ging.
Ik kon eten wat ik wilde :')
Ik sportte erg veel
Ik kon zuipen wat ik wilde

Maar ik kwam niks aan.
ik bleef rond de 55/56kg

Daarna gestopt met sport ivm benauwdheid/astma. Ik bleef eten en drinken, maar geen sport meer. Nu 72kg en BMI van 25 :/
Ahw ja dan snap ik de frustratie goed inderdaad.. :(
pi_100985633
Mijn lijstje is uiteindelijk een stuk slechter geworden dan ik hoopte:

O: 300ml Griekse Yoghurt met perzik
L: 2 plakjes roggebrood met pindakaas
S: sit ups en push ups
T: reep kaas
S: 5,3km hardlopen
D: halve kip en een schepje niet zo lekkere knolraappuree
T: 2,5 glas rosé

Morgen vroeg opstaan, goed ontbijten, roggebrood en pindakaas mee en kijken wat ze ergens tussendoor nog aan eten aanbieden, want we gaan een hele dag met de motor naar de Yorkshire Moors O+ O+ En ook een goede avondmaaltijd staat op de planning, wrsch ook onderweg. We zouden voor de traditional Sunday Roast kunnen gaan, maar mijn maag draait al rondjes bij de gedachte eraan ;)
Ja doei.
pi_100985641
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:26 schreef Siral het volgende:

[..]

Bmi is gewoon bullshit. Je kunt 100 kg wegen en bodybuilder zijn, of 100 kg wegen en zo vet zijn als de neten..
EENS :Y
pi_100985662
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:27 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn lijstje is uiteindelijk een stuk slechter geworden dan ik hoopte:

O: 300ml Griekse Yoghurt met perzik
L: 2 plakjes roggebrood met pindakaas
S: sit ups en push ups
T: reep kaas
S: 5,3km hardlopen
D: halve kip en een schepje niet zo lekkere knolraappuree
T: 2,5 glas rosé

Morgen vroeg opstaan, goed ontbijten, roggebrood en pindakaas mee en kijken wat ze ergens tussendoor nog aan eten aanbieden, want we gaan een hele dag met de motor naar de Yorkshire Moors O+ O+ En ook een goede avondmaaltijd staat op de planning, wrsch ook onderweg. We zouden voor de traditional Sunday Roast kunnen gaan, maar mijn maag draait al rondjes bij de gedachte eraan ;)
Ik hoop dat je slecht bedoelt in de zin van te weinig?!
pi_100985666
Ja :)
Ja doei.
pi_100985671
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:28 schreef Nallie het volgende:

[..]

EENS :Y
^O^

Ik zit er ook aan te denken om me gewoon niet te wegen morgen.
Het kan me echt allemaal aan mijn kont roesten momenteel. IK VOEL ME NU PRIMA.
EN ik eet! Ik zie er weer gezond uit, ik kan weer lachen, ik slaap prima etc.
pi_100985675
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:26 schreef Siral het volgende:

[..]

Lees eens wat van de biografieën zou ik zeggen.
Daarin komt naar voren wat ze er zelf van vonden/vinden.
pi_100985710
Heb wel een grote kaaskorst opgegeten van de rest van de knolraappuree :9 maar de puree zelf was echt vies ;(
Ja doei.
pi_100985718
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:29 schreef Siral het volgende:

[..]

^O^

EN ik eet!
Ik ben heel trots :Y
En als je geen zin hebt om te wegen dan doe je het lekker NIET :)
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:30:26 #26
105888 renzell
pi_100985725
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:29 schreef Siral het volgende:

[..]

^O^

EN ik eet! Ik zie er weer gezond uit, ik kan weer lachen, ik slaap prima etc.
NIET wegen dan! Mee eensch!!! :Y
pi_100985741
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:30 schreef motorbloempje het volgende:
Heb wel een grote kaaskorst opgegeten van de rest van de knolraappuree :9 maar de puree zelf was echt vies ;(
Kaaskorsten zijn briljant. Volgende keer knolselderijpuree O+
pi_100985756
Ga ik ook niet doen, denk dat het weer averechts werkt... het wekt bij mij vaak frustratie en eetbuien op... omdat ik soms zo hopeloos word als ik mijn gewicht zie..

Ik voel aan mijn lijf dat ik nu een stuk gezonder ben en ik zit lekker in mijn vel, dat zegt genoeg.
pi_100985767
Ja, knolselderij is hier dus niet te vinden, iig niet bij de supermarkten waar ik kom :') ;(
Ja doei.
pi_100985788
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:31 schreef Siral het volgende:
Ga ik ook niet doen, denk dat het averechts werkt... het wekt bij mij vaak ook frustratie en eetbuien op... omdat ik soms zo hopeloos word als ik mijn gewicht zie..
Je hebt heel veel zelfinzicht. Dat is knap! En het helpt je goed denk ik.
pi_100985798
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:31 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, knolselderij is hier dus niet te vinden, iig niet bij de supermarkten waar ik kom :') ;(
Ja ik kan het dus ook niet meer vinden bij de Albert Heijn... :(
pi_100985853
Volgens deze site is Knolselderij vooral 'in het seizoen' in januari, februari en maart..? Misschien dat dat het probleem is?
Ja doei.
pi_100985903
knolselderij of koolraap, ik ga slapen.

Morgenochtend ga ik eerst een rondje hardlopen, en daarna ontbijten met volkorenwafels en fruit... :9~
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:35:24 #34
105888 renzell
pi_100985916
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:33 schreef motorbloempje het volgende:
Volgens deze site is Knolselderij vooral 'in het seizoen' in januari, februari en maart..? Misschien dat dat het probleem is?
Denk ik wel ja! :Y Is geen groente die year round in tropische gebieden wordt gekweekt, dus waarschijnlijk nog echt ouderwets seizoensafhankelijk.
pi_100985948
Nou, bij mijn AH kon ik het altijd wel vinden eigenlijk? :@
Maar hier hebben zowel de Tesco, de Morrisons, de Lidl als de ASDA het niet.. -O-

knolraappatat is overigens wel lekker (uit de oven!), maar die puree, nee, nooit meer :r
Ja doei.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:37:24 #36
105888 renzell
pi_100985976
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:36 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, bij mijn AH kon ik het altijd wel vinden eigenlijk? :@
Maar hier hebben zowel de Tesco, de Morrisons, de Lidl als de ASDA het niet.. -O-

knolraappatat is overigens wel lekker (uit de oven!), maar die puree, nee, nooit meer :r
Moet ik een pondje naar je opsturen dan..? :P
pi_100985993
Nou ja, al die pondjes die door het mondje gaan, doe maar niet ;) :P
Ja doei.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:39:14 #38
105888 renzell
pi_100986032
Ik zie het hier bij mijn appie eigenlijk nooit liggen. :@ Toch eens kijken morgen dan!
pi_100986070
Oh, en liefdagboek, we hebben een extra lampje in de keuken opgehangen, onder de keukenkastjes, en dat is héél fijn! Sfeervol (geen witte TLbalk :+ ) en eindelijk kan ik zien wat ik aan het snijden ben als 't wat donker is buiten :P
Ja doei.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:41:06 #40
105888 renzell
pi_100986097
De rust. :W Voordat ik me op de voorraadkast stort... :')
pi_100986243
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:31 schreef Nallie het volgende:

[..]

Je hebt heel veel zelfinzicht. Dat is knap! En het helpt je goed denk ik.
Van de week had ik me gewogen en raakte gefrusteerd dat ik niet was aangekomen.
Toen maakte mijn vader de opmerking "waarom eet je niet gewoon elke dag een ijsco extra" en van dat zulk ander ongein... Die avond ging ik dus maar gezond een handje noten extra pakken. Maar daarna raakte ik zo down dat ik mezelf jankend vol heb gegeten met troep tot mijn maag helemaal uitelkaar plofte...... Ik heb al vaker uitbuien gehad sinds ik weer ben gaan eten, en meestal werden ze door zoiets getriggerd. Ik heb voorheen nog nooit in mijn leven zoiets meegemaakt als een emotionele eetbui, en ik wil echt dat het gaat stoppen..
pi_100986269
Nog even een snelle post voor ik ga slapen.

Lijstje is redelijk drama geworden:

O: bacon&eggs op toast
L: drie boterhammen met gelderse worst
T1: twee stroopwafels
T2: stuk taart
T3: twee glazen rosé
D: bbq: drie kipsatéstokjes, twee hamburgers, 10 (?) stokbroodjes met kruidenboter
T4: zak peper&zout chips
T5: twee mojito's

Ah, well. Ik heb wel veel complimentjes gekregen ('goh, jij blijft ook altijd maar slank, he!') en het was heel gezellig en lekker. Morgen beter.

En over het sporten: ik word op sommige plaatsen (armen/buik) ook heel snel gespierd, omdat ik daar van nature weinig vet heb zitten. Ik ben nu van 4x per week poweryoga naar 2x gegaan, omdat ik echt te gespierde armen kreeg - vind ik niet mooi! Nu dus 2x yoga en 2x cardio per week. Heb nu een app op mijn telefoon om snelheid/afstand bij te kunnen houden met hardlopen en fietsen, dus kan nu iets beter gaan opbouwen daarmee. :)
pi_100986378
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:46 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Nog even een snelle post voor ik ga slapen.

Lijstje is redelijk drama geworden:

O: bacon&eggs op toast
L: drie boterhammen met gelderse worst
T1: twee stroopwafels
T2: stuk taart
T3: twee glazen rosé
D: bbq: drie kipsatéstokjes, twee hamburgers, 10 (?) stokbroodjes met kruidenboter
T4: zak peper&zout chips
T5: twee mojito's

Ah, well. Ik heb wel veel complimentjes gekregen ('goh, jij blijft ook altijd maar slank, he!') en het was heel gezellig en lekker. Morgen beter.

En over het sporten: ik word op sommige plaatsen (armen/buik) ook heel snel gespierd, omdat ik daar van nature weinig vet heb zitten. Ik ben nu van 4x per week poweryoga naar 2x gegaan, omdat ik echt te gespierde armen kreeg - vind ik niet mooi! Nu dus 2x yoga en 2x cardio per week. Heb nu een app op mijn telefoon om snelheid/afstand bij te kunnen houden met hardlopen en fietsen, dus kan nu iets beter gaan opbouwen daarmee. :)
agh, een keer een baggerdagje mag best, anders is het ook niet vol te houden...
zolang je er maar van genoten hebt!! :)
pi_100986455
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:49 schreef Siral het volgende:

[..]

agh, een keer een baggerdagje mag best, anders is het ook niet vol te houden...
zolang je er maar van genoten hebt!! :)
Idd. :)
pi_100986560
Ik ga lekker slapies :W gnite!
  Vis een optie? zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:56:06 #46
70532 loveli
N
pi_100986635
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:54 schreef Tinkepink het volgende:
Nog even n.a.v. dat artikeltje van aurum; wat zijn nou eigenlijk goede oefeningen om gewoon slank en strak en niet te bullig te worden? Dat heb ik niet uit de tekst naar voren kunnen halen.
http://www.t-nation.com/f(...)sexy_female_training

Per persoon is dat verschillend. Als je forse dijbenen hebt, vermijd je zware beenspieroefenignen. Heb je van nature brede schouders, dan train je je deltaspier niet oevrmatig. Ipv een riedeltje standaardoefeningen te doen, isoleer je bepaalde spiergroepen en de spieren die niet bijdragen aan jouw figuur train je niet.

Ook ik word zonder BB-dieet bullig, incl. vleugels. Ben nu voor mijn doen aardig normaal geproportioneerd.
crap in = crap out
pi_100986646
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:54 schreef Siral het volgende:
Ik ga lekker slapies :W gnite!
Welterusten. Niet te streng voor jezelf. T gaat met vallen en opstaan. Hopen dat de professionele hulp snel start! :*
pi_100986736
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:56 schreef Nallie het volgende:

[..]

Welterusten. Niet te streng voor jezelf. T gaat met vallen en opstaan. Hopen dat de professionele hulp snel start! :*
Thankss. Ogh ik heb vandaag lekker gezond gedaan en genoeg gegeten. Ben ook niet gaan sporten (had ik geen tijd voor) dus ben eigenlijk wel trots op mezelf :) Ik heb er wel vertrouwen in, elke dag is tot nu toe beter.

Fijne avond nog iedereen! :)
  Vis een optie? zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:59:29 #49
70532 loveli
N
pi_100986741
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:17 schreef Siral het volgende:

Enig idee wat die topsporters aan vitamines en supplementen tot zich nemen? Da's veel meer dan wat er in jouw en mijn eten zit.
crap in = crap out
pi_100986751
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:59 schreef loveli het volgende:

[..]

Enig idee wat die topsporters aan vitamines en supplementen tot zich nemen? Da's veel meer dan wat er in jouw en mijn eten zit.
true that :)
pi_100986802
Hi!

2 films op 1 avond gezien :D *) .

Nallie lekker he, die NAKD bars?

Slapen! :W
  Vis een optie? zondag 21 augustus 2011 @ 00:03:48 #52
70532 loveli
N
pi_100986908
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 21 augustus 2011 @ 00:04:07 #53
70532 loveli
N
pi_100986921
Naked bars.. waar is XM om vuige plaatjes te posten?
crap in = crap out
pi_100987289
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:45 schreef Siral het volgende:

[..]

Van de week had ik me gewogen en raakte gefrusteerd dat ik niet was aangekomen.
Toen maakte mijn vader de opmerking "waarom eet je niet gewoon elke dag een ijsco extra" en van dat zulk ander ongein... Die avond ging ik dus maar gezond een handje noten extra pakken. Maar daarna raakte ik zo down dat ik mezelf jankend vol heb gegeten met troep tot mijn maag helemaal uitelkaar plofte...... Ik heb al vaker uitbuien gehad sinds ik weer ben gaan eten, en meestal werden ze door zoiets getriggerd. Ik heb voorheen nog nooit in mijn leven zoiets meegemaakt als een emotionele eetbui, en ik wil echt dat het gaat stoppen..
Waarom hou je jezelf dan steeds voor de gek dat je je prima voelt en dat het lekker gaat?
Je probleem was en is niet eten, maar je gedrag en gedachten erbij. Dat je nu anders eet, maakt niet perse dat je hoofd anders werkt.
pi_100987366
Vleugels, li?
pi_100987714
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2011 00:14 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Waarom hou je jezelf dan steeds voor de gek dat je je prima voelt en dat het lekker gaat?
Je probleem was en is niet eten, maar je gedrag en gedachten erbij. Dat je nu anders eet, maakt niet perse dat je hoofd anders werkt.
Ik zeg ook niet dat het probleem in mijn hoofd opgelost is :)
En vergeleken met hoe het was..... gaat het nu echt goed ja! Ik ben zoveel vooruit gegaan.
  Vis een optie? zondag 21 augustus 2011 @ 00:25:38 #57
70532 loveli
N
pi_100987759
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2011 00:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vleugels, li?
crap in = crap out
pi_100988135
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 00:25 schreef loveli het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hmm wel een beetje een engerd. En zulke spieren staan je niet Idd!
Trusten allemaal!
  Vis een optie? zondag 21 augustus 2011 @ 00:35:31 #59
70532 loveli
N
pi_100988196
Die van mij zijn ietsje kleiner.
crap in = crap out
pi_100993451
Bah ik kan niet slapen......

*boterham met pindakaas eet*

[ Bericht 45% gewijzigd door Siral op 21-08-2011 05:28:34 ]
pi_100993723
Hmmmmmm.... beetje spierpijn hier.
Iemand suggesties voor een leuk hardlooprondje in Rotterdam? Km of 10?
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  zondag 21 augustus 2011 @ 07:42:08 #62
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100993731
Goeiemorgen :W.

Yoghurt met aardbeien en twee beschuiten met pindakaas voor ik ga lopen :9.

Wij hadden gisteren een faal trouwens :'). We moesten naar een dierenspeciaalzaak in de Herenstraat in Voorburg. Ik had op 9292ov.nl opgezocht waar we moesten zijn. Ineens stond er op het schermpje dat de volgende halte 'Herenstraat' was, terwijl daar volgens mijn informatie helemaal geen halte was :?. Dus wij er toch uit, kwamen we erachter dat we in Rijswijk waren en dat daar ook een Herenstraat was :'). Moesten we een half uur terug lopen }:| :').
Niet meer actief op Fok!
pi_100993775
Ondanks de boterham met pindakaas van 5 uur nu al weer honger.. :')

Ik ga vandaag ff geen melk drinken.. kijken wat het met mijn buik doet!

O: yoghurt met fruit 'n fibre
T: banaan
S: fitness (vooral kracht)
L: tonijn salade met balsamico dressing
T: snee notenbrood
D: aardappels, iets van vlees, iets van groente
T: kwark met aardbeien

[ Bericht 2% gewijzigd door Siral op 21-08-2011 08:02:45 ]
  zondag 21 augustus 2011 @ 08:15:13 #64
105888 renzell
pi_100993824
Gepland lijstje:

O - omelet met kaas en tomaat
T - magere kwark met aardbeien
S - zumba
L - gegrilde groenten (courgette, paprika, aubergine) met sausje van magere kwark en munt
T - wilde nectarine
T - glas prosecco (afscheidsborrel van mijn vader, die gaat emigreren)
D - bij de Griek/ vlees en salade + glas rode wijn

Ben benieuwd of ik me eraan kan houden... :X

[ Bericht 1% gewijzigd door renzell op 21-08-2011 08:22:40 ]
pi_100993861
Vandaag vliegt uniek toch?
Goede reis uniekhoorn!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_100994055
Goedemorgen!
Goede reis uniek :s)
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 07:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Nr 1 is natuurlijk de 10 km van de kralingse plas. Verder is langs de maasboulevard en over de brug ook leuk, zelf liep ( :'( ) ik altijd een rondje park zestienhoven, is 8 km denk.
pi_100994063
*O* vliegtuigstoelen gereserveerd!!

Mogge trouwens :D
pi_100994069
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2011 09:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen!

[..]

Nr 1 is natuurlijk de 10 km van de kralingse plas. Verder is langs de maasboulevard en over de brug ook leuk, zelf liep ( :'( ) ik altijd een rondje park zestienhoven, is 8 km denk.
Is dat een gemarkeerde route? Moet sowieso nog even kijken waar ik mijn auto kwijt kan daar in de buurt. :D
Doe wat je niet durft.
pi_100994208
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2011 09:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Is dat een gemarkeerde route? Moet sowieso nog even kijken waar ik mijn auto kwijt kan daar in de buurt. :D
Alleen de eerste. Maar op mapmyrun staan vaak ook leuke routes, dan kan je toeristisch hardlopen met een kaartje op zak :P
  zondag 21 augustus 2011 @ 09:39:02 #70
105888 renzell
pi_100994282
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2011 09:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen!

[..]

En misschien een mooi rondje Bergse voor- of achterplas..? Kralingseplas is ook fijn ja! :Y
  Vis een optie? zondag 21 augustus 2011 @ 09:59:57 #71
70532 loveli
N
pi_100994507
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 07:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Om de Bergsche Plas is het ook erg leuk lopen. Weet niet of dat officieel Rotterdam is. Parkeren is iig geen probleem.
crap in = crap out
pi_100994545
ik ga zo een rondje winkelcentrum doen. Van hier naar het winkelcentrum en weer terug is precies 5 km...Geen zin in!
  zondag 21 augustus 2011 @ 10:19:02 #73
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100994723
Ik had al weg willen zijn, maar m'n iPod was bijna leeg en die heb ik nodig, dus even wachten nog.
Niet meer actief op Fok!
pi_100994747
Goedemorgen!

Gisteren taart gemaakt voor verjaardag van mn vader. En toen ontdekte ik dat ik mn piercing kwijt ben. Die in mn pols.

Dus.

Nu maar hopen dat niemand een cadeautje in zn taart vindt :')

kans is klein, ding zit in mn linkerpols en ik ben rechtshandig, dus tijdens het mixen heb ik zelden mijn linkerhand boven de beslagkom. maar toch.... :')
pi_100994754
Uniek, goede reis :)
pi_100994764
Driekoningentaart :D
  zondag 21 augustus 2011 @ 10:22:52 #77
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100994765
Haha, Coco, nu jij over die piercing begint, bedenk ik me net dat ik vannacht droomde dat ik er ook één had op die plek :').
Niet meer actief op Fok!
pi_100994773
Henk, is het geen Bavaria Shitty Race dit weekeinde? Dan zou ik de hele Maasboulevard, Erasmus- en Willemsbrug maar vermijden (of heel Rotterdam vermijden :P ). Normaalgesproken kan je op het Noordereiland altijd nog gratis parkeren, als de raceautootjes straks weer weg zijn.
  zondag 21 augustus 2011 @ 10:29:04 #79
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_100994848
Dankewol :)

Lijst:
O: boterham komijnkaas, melk, beschuit jam

Mee: 4 boterhammen kaas, 2 fruitrepen (jaja, foei), mueslibol met boter, snoepjes en veel fruit
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 21 augustus 2011 @ 10:29:51 #80
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100994858
Veel plezier uniekje! *O*. Geniet ervan!
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? zondag 21 augustus 2011 @ 10:30:13 #81
70532 loveli
N
pi_100994864
^^
crap in = crap out
pi_100994871
Goede reis uniek! En lekker eten :9 !
  zondag 21 augustus 2011 @ 10:33:01 #83
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100994896
jaaaaaa lekker iten uniek! :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_100995076
Veel plezier en een goede vlucht gewenst Uniek!

In een half uur tijd is 't hier van bewolkt naar hemelsblauw gegaan :9 dus wij stappen zo op de motor 8-) *O*

Tot vanavond! :W
Ja doei.
pi_100995200
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 10:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Dankewol :)

Lijst:
O: boterham komijnkaas, melk, beschuit jam

Mee: 4 boterhammen kaas, 2 fruitrepen (jaja, foei), mueslibol met boter, snoepjes en veel fruit
goeie vlucht!

Zo, 5 km. in de benen. Ging lekker. Ik heb alleen wel nieuwe hardloopschoenen nodig, krijg pijntjes in m'n knieen en liezen. Heb deze dan ook al 5 jaar denk ik.

Nu douchen, en daarna ga ik volkorenwafels bakken, met rode vruchten erop!
pi_100995234
Fijne vakantie Uniek en een goede reis!

suckie van je piercing Coco, zijn ze trouwens duur in de aannschaf?

Na twee wijn, twee bier en 1 cocktail wakker geworden met een bonzend hoofdje. Mijn O is dus een glas water met twee asperines :')
pi_100995281
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2011 09:59 schreef loveli het volgende:

[..]

Om de Bergsche Plas is het ook erg leuk lopen. Weet niet of dat officieel Rotterdam is. Parkeren is iig geen probleem.
hehe, dat kan ik natuurlijk allemaal niet vinden. Ik verdwaal altijd in Rotterdam. :D
Doe wat je niet durft.
pi_100995295
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 10:53 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

goeie vlucht!

Zo, 5 km. in de benen. Ging lekker. Ik heb alleen wel nieuwe hardloopschoenen nodig, krijg pijntjes in m'n knieen en liezen. Heb deze dan ook al 5 jaar denk ik.

Nu douchen, en daarna ga ik volkorenwafels bakken, met rode vruchten erop!
Heel snel regelen dan! Vvor je het weet zit je met een langdurige blessure!
Doe wat je niet durft.
pi_100995298
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2011 10:55 schreef anna82 het volgende:

Na twee wijn, twee bier en 1 cocktail wakker geworden met een bonzend hoofdje. Mijn O is dus een glas water met twee asperines :')
Bier na wijn geeft venijn! :+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_100995324
quote:
4s.gif Op zondag 21 augustus 2011 10:23 schreef Laureline het volgende:
Henk, is het geen Bavaria Shitty Race dit weekeinde? Dan zou ik de hele Maasboulevard, Erasmus- en Willemsbrug maar vermijden (of heel Rotterdam vermijden :P ). Normaalgesproken kan je op het Noordereiland altijd nog gratis parkeren, als de raceautootjes straks weer weg zijn.
Klopt! Zit nu in Rotterdam Alexander en zal het centrum mijden als de pest! :)
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? zondag 21 augustus 2011 @ 11:02:50 #91
70532 loveli
N
pi_100995341
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2011 10:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

hehe, dat kan ik natuurlijk allemaal niet vinden. Ik verdwaal altijd in Rotterdam. :D
http://www.bergscheplas.n(...)dam-Contactgegevens/
crap in = crap out
  zondag 21 augustus 2011 @ 11:03:18 #92
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100995346
Die stomme vleugels heb ik ook. Maar... Niet trainen betekent rugvet. Ik ben er nog niet helemaal uit wat lelijker is en wat de beste oplossing is.

[ Bericht 2% gewijzigd door Tinkepink op 21-08-2011 11:09:36 ]
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_100995356
Fijne vakantie uniek!
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_100995366
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2011 11:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Heel snel regelen dan! Vvor je het weet zit je met een langdurige blessure!
yes, ga ik doen!
pi_100995375
het is Bavaria shitty race, dus ik zou het centrum mijden :P

@Renzell: waar gaat je pa naartoe emigreren?

@Uniek: fijne vakantie!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Vis een optie? zondag 21 augustus 2011 @ 11:08:33 #96
70532 loveli
N
pi_100995396
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 11:03 schreef Tinkepink het volgende:
Die stomme vleugels heb ik ook. Maar... Niet trainen betekent ruiner. Ik ben er nog niet helemaal uit wat lelijker is en wat de beste oplossing is.
Autocorrect?

Ik zou denk ik toch voor trainen gaan. Je hebt een bepaade basisfysiek waar je weinig aan kunt veranderen. Met trainen blijf je strakker en sport is goed voor je immuunsysteem. Voordelen wegen op tegen de nadelen.

De laatste tijd zijn m'n armen weer dunner (normaler geproportioneerd) geworden, maar ergens vond ik die spieren toch wel leuk. Misschien ga ik ze weer maken.
crap in = crap out
pi_100995411
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 00:04 schreef loveli het volgende:
Naked bars.. waar is XM om vuige plaatjes te posten?
nakd bars li, niet naked :P viezerik!

morning, wat een flutnacht weer.
  zondag 21 augustus 2011 @ 11:10:58 #98
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100995423
Autocorrect ja. Irritant. Bijna net zo irritant als talent voor spieropbouw.
  Vis een optie? zondag 21 augustus 2011 @ 11:12:21 #99
70532 loveli
N
pi_100995444
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 11:10 schreef Tinkepink het volgende:
Autocorrect ja. Irritant. Bijna net zo irritant als talent voor spieropbouw.
^^
crap in = crap out
pi_100995533
Mogge. :z
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_100995560
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2011 11:03 schreef Tinkepink het volgende:
Die stomme vleugels heb ik ook. Maar... Niet trainen betekent rugvet. Ik ben er nog niet helemaal uit wat lelijker is en wat de beste oplossing is.
Je moet gewoon dezelfde oefeningen doen, dus bv voor rugvetjes, die deadlift, maar dan met minimale gewichtjes. Ik gebruik in de stepshape/intervalles alleen een bodybar. Terwijl heel veel vrouwen echt zware gewichten aan hun stang hangen. Als ik handgewichtjes gebruik is het nooit meer dan 2 kilo. Ik ontwikkel ook heel snel spieren, daar zie ik dus het voordeel van, want ik hoef dus minder zwaar te trainen voor hetzelfde resultaat.:+

Verder voor slank en lean: yoga en/of Pilates. En hardlopen. Ik denk dat als je 2x per week een half uur rent, 2x per week een lesje Pilates doet (gewoon te downloaden via internet, dus kan je thuis doen) en dan nog wat oefeningen met lichte gewichtjes en veel reps, dat je dan krijgt wat je wilt. Strak, maar toch zacht.
pi_100995569
Veel plezier op Rhodos, Uniekje!!
  zondag 21 augustus 2011 @ 11:23:28 #103
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100995592
Ik denk dat je gelijk hebt co.
pi_100995628
Goedemorgen!

Bluh, het is hier heel warm maar met regen. Wil nog wel proberen stuk te fietsen vandaag. Vrijdag proefrondje gedaan met mn nieuwe app van 7.5 km, vandaag willen we 10 km doen - is nog niet veel maar we krijgen zere asses omdat we langer dan een half uur fietsen nog niet gewend zijn :P. Dus even langzaam opbouwen. Hopelijk wordt het weer beter, dan kunnen we gewoon nog gaan vandaag.

Lijstje:
O: twee sneetjes roggebrood met oude kaas
L: bak stracciatella kwark *mjam*
T: twee boterhammen met ham
D: pannenkoeken (met kaas, met spek en naturel met poedersuiker)
T: twee glazen wijn
T: bakje druiven
S: 10 km fietsen, of anders poweryoga

Niet heul gezond, maar we hebben onwijs zin in pannenkoeken. Ik heb niet het meest gezonde weekend, maar ach, we genieten ervan :P.
pi_100995635
quote:
14s.gif Op zondag 21 augustus 2011 11:21 schreef conleche het volgende:
Veel plezier op Rhodos, Uniekje!!
^^
pi_100995830
denk dat licht gewicht en veel hh zorgen voor een lichtgespierd lichaam, als je zwaar traint en veel eet dan ga je spier opbouwen.

Hardlopen is goed voor je conditie, maar je krijgt er imo geen mooi lijf van. Aldie hardlopers zijn skinny fat. Smal gebouwd en relatief hoog vet%.

En dan heb ik het over de duurlopers, niet de sprinters.

@Siral: is jouw stofwisseling niet gewoon op gang aan het komen?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Vis een optie? zondag 21 augustus 2011 @ 11:44:25 #107
70532 loveli
N
pi_100995883
Van te veel sporten krijg je ook rimpels. Vrije radicalen en zulks, huidveroudering.
crap in = crap out
pi_100995904
Madonna!
pi_100995927
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 11:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
Madonna!
  Vis een optie? zondag 21 augustus 2011 @ 11:47:11 #110
70532 loveli
N
pi_100995933
Leontien van Moorsel.
crap in = crap out
pi_100995956
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 11:47 schreef loveli het volgende:
Leontien van Moorsel.
Die had ook anorexia.
  Vis een optie? zondag 21 augustus 2011 @ 11:48:16 #112
70532 loveli
N
pi_100995966
En veel in de zon enzo.
crap in = crap out
pi_100995985
:W
Maak er een fijne dag van allemaal, ik ga naar zeeland rijden :)
pi_100996079
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2011 11:41 schreef _aurum_ het volgende:
denk dat licht gewicht en veel hh zorgen voor een lichtgespierd lichaam, als je zwaar traint en veel eet dan ga je spier opbouwen.

Hardlopen is goed voor je conditie, maar je krijgt er imo geen mooi lijf van. Aldie hardlopers zijn skinny fat. Smal gebouwd en relatief hoog vet%.

En dan heb ik het over de duurlopers, niet de sprinters.

@Siral: is jouw stofwisseling niet gewoon op gang aan het komen?
Ik denk idd dat marathonlopers geen mooi figuur hebben, hoewel ik dat hoge vetpercentage niet zie? :? , maar ik heb gemerkt dat van 3x hardlopen per week, 2x een half uurtje en 1x ietsje langer, je juist een superlijf krijgt!!

Om maar iets te noemen: je taille wordt er echt slanker van. En toen ik er op lette, begreep ik ook waarom; bij iedere stap voel je het daar bewegen en als je lichte boksbewegingen maakt terwijl je loopt, versterk je die werking. Nog een bonusje: je armen train je ongemerkt ook mee, door ze in die hoek van 45 graden mee te bewegen.
pi_100996148
Goede vlucht uniek :*

Nog vier nachtjes dan is het onze beurt *O*

Hopelijk geen gebroken kies door de verloren piercing ;) blijft het verder wel goed zitten zonder sieraadje erop geschroefd?

Ik ga even balansen, 't is nodig nadat ik gister bedacht dat het ook leuk was om een siroop met aardbeien te maken en dat ik er dan ook nog wel een ijstaartje bij kon maken met sponscake en banaan en vanille-ijs :P Wel goed gelukt tho :D

Lijstje voor vandaag:
late O: yoghurt met muesli
L: 2 crackers kaaskomkommer, kom salade, karnemelk
T: appel
T: wortel+komkommer
D: groentelasagna
T: meloen
  Vis een optie? zondag 21 augustus 2011 @ 12:03:01 #116
70532 loveli
N
pi_100996256
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 11:54 schreef conleche het volgende:
Ik denk idd dat marathonlopers geen mooi figuur hebben, hoewel ik dat hoge vetpercentage niet zie? :? , maar ik heb gemerkt dat van 3x hardlopen per week, 2x een half uurtje en 1x ietsje langer, je juist een superlijf krijgt!!
Kwestie van aanleg, denk ik. Krijg je dat figuur door marathons te lopen of heb je met een bepaald figuur meer aanleg?
crap in = crap out
pi_100996257
Mijn benen zien er trouwens echt verschrikkelijk uit! :D
Blauwe plekken, donkerblauwe plekken, rode plekken en krassen! :D
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? zondag 21 augustus 2011 @ 12:03:11 #118
70532 loveli
N
pi_100996262
Hoe was de race?
crap in = crap out
pi_100996317
Geweldig! Ik heb me rot gelachen en het was echt loodzwaar! :D
Als er foro's beschikbaar zijn, dan gooi ik ze wel op FB.
Doe wat je niet durft.
pi_100996347
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 12:03 schreef loveli het volgende:

[..]

Kwestie van aanleg, denk ik. Krijg je dat figuur door marathons te lopen of heb je met een bepaald figuur meer aanleg?
Ik denk dat als je meer dan een x aantal km. per week loopt (en die grens zal voor iedereen anders zijn ivm die aanleg) je dat tanige wel gaat krijgen. En dan bedoel ik niet mensen die 1x zo'n marathon willen lopen en daar dan naar toe trainen, want dan zal het allemaal wel meevallen.
Maar als je ze op regelmatige basis loopt en dus het hele jaar door daarvoor traint....
pi_100996460
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 10:22 schreef Viking84 het volgende:
Haha, Coco, nu jij over die piercing begint, bedenk ik me net dat ik vannacht droomde dat ik er ook één had op die plek :').
Dus eigenlijk heb je een soort van over mij gedroomd? O+

;)
pi_100996476
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2011 10:55 schreef anna82 het volgende:

Geloof dat ik 60 (of 70) heb betaald voor het laten zetten. Losse steentjes om erop te draaien krijg je (online) al voor een euro of 2, 3 :)
pi_100996497
Taart is af!

foto op facebook :)
pi_100996536
feestige taart :D

Ik ben wat dingen aan het opschrijven die we makkelijk klaar kunnen maken in spanje, maar we zullen de meeste dagen gewoon lekker bij een strandtentje gaan eten O+
  zondag 21 augustus 2011 @ 12:18:58 #125
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100996602
Meh, ik zou 11 km hardlopen, maar dat is maar 6,2 ofzo geworden. Naja, beter dan niks :P.
Zo maar even douchen en dan met een boek in het park zitten, denk ik!
Niet meer actief op Fok!
pi_100996768
Ah, eerste foto gevonden!

B-)
Doe wat je niet durft.
pi_100996781
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 12:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[ afbeelding ]
B-)
ben jij dat, die daar uit die sloot omhoog kruipt?
  Vis een optie? zondag 21 augustus 2011 @ 12:27:10 #128
70532 loveli
N
pi_100996817
_O_
crap in = crap out
pi_100996820
OMG. :D

Modderworstelen bereikt een heel nieuw level op deze manier. Was het voor een goed doel ofzo? :')
pi_100996881
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 12:25 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ben jij dat, die daar uit die sloot omhoog kruipt?
Herken je me niet dan? B-)

En Co, het was niet voor het goede doel. Gewoon voor de lol! :D
Doe wat je niet durft.
  zondag 21 augustus 2011 @ 12:32:48 #131
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100996955
HPKW is een baas :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_100997064
Gisteren:
O: gekookt eitje, 2 beschuitjes met boter en hagelslag
L: 1 x geroosterd brood met plakje ham en kaas, mandarijnsap
S: hardlopen
T: mandarijnsap
T: wodka, chippies
D: rijst, kip en wokgroenten in curry en kokos. de marinade van de spareribs van Sigme's big.
T: citroendropijs
T: mandarijnsap

Vandaag:

O: gekookt eitje, 1 beschuitje met boter en hagelslag
L: 2x geroosterd Allisonbrood met geitenkaas, honing en rauwkost
T: fruitsalade (appel, ananas, mango, druif)
T: wodka, chippies
D: zelfde groenten als gisteren, nu met mie en ei.
pi_100997067
_O_
pi_100997112
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 12:32 schreef Viking84 het volgende:
HPKW is een baas :P.
eensch
pi_100997160
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2011 12:39 schreef progje het volgende:

[..]

eensch
^^

Hoewel......een kinda dirty exemplaar. :P
pi_100997172
HPKW is wel lenig ^O^ :D en baas
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_100997178
Wat verschrikkelijk, dat modderslootklimmen! :o

En wat is het warm zeg, ik zweette me een ongeluk tijdens het halve uurtje hardlopen. Wat ik me nog afvroeg: heeft de mate waarin iemand zweet nog een betekenis, dat je dan bijvoorbeeld harder afvalt? Of heeft het daar niets mee te maken?
Ik herinner me van vroeger nog een vriendinnetje dat iets dikker was dan ik (ik woog toen 55 kilo, dus de hele wereld was ongeveer dikker 8-) ) en altijd klaagde dat ze nooit afviel (zoals alleen beeldschone lekkere wijven kunnen zaniken). Die kòn gewoon bijna niet zweten, daar begreep ik niets van!
Dus mijn conclusie nav dit onderzoek bij twee personen is: als je veel zweet, val je ook sneller af :7
pi_100997194
Als je op youtube filmpjes van die drekrees bekijkt ziet het er nog leuk uit ook :D
pi_100997239
Truffelmayonaise gemaakt voor vanavond bij het eten :9
pi_100997241
quote:
10s.gif Op zondag 21 augustus 2011 12:42 schreef Laureline het volgende:
Wat verschrikkelijk, dat modderslootklimmen! :o

En wat is het warm zeg, ik zweette me een ongeluk tijdens het halve uurtje hardlopen. Wat ik me nog afvroeg: heeft de mate waarin iemand zweet nog een betekenis, dat je dan bijvoorbeeld harder afvalt? Of heeft het daar niets mee te maken?
Ik herinner me van vroeger nog een vriendinnetje dat iets dikker was dan ik (ik woog toen 55 kilo, dus de hele wereld was ongeveer dikker 8-) ) en altijd klaagde dat ze nooit afviel (zoals alleen beeldschone lekkere wijven kunnen zaniken). Die kòn gewoon bijna niet zweten, daar begreep ik niets van!
Dus mijn conclusie nav dit onderzoek bij twee personen is: als je veel zweet, val je ook sneller af :7
ik zweet heeeeeeel veel, maar val heel langzaam af...
pi_100997248
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 12:43 schreef Amsel het volgende:
Als je op youtube filmpjes van die drekrees bekijkt ziet het er nog leuk uit ook :D
volgens mij zou ik zoiets hartstikke gaaf vinden. Als je naderhand snel kunt douchen, en er neit teveel vieze beesten in dei sloten zitten....
  Vis een optie? zondag 21 augustus 2011 @ 12:46:20 #142
70532 loveli
N
pi_100997281
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 12:45 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

volgens mij zou ik zoiets hartstikke gaaf vinden. Als je naderhand snel kunt douchen, en er neit teveel vieze beesten in dei sloten zitten....
:')

Ik zou het ook leuk vinden denk ik. Ik vind het ook leuk.
crap in = crap out
pi_100997363
Even een geheel andere vraag: heeft iemand al een geniale oplossing bedacht voor dat zuignapje van de navigatie in de auto, dat de hele tijd loslaat? Echt handig, dat dat ding constant weer van de ruit afklettert :(
pi_100997377
Pattex? Op de dash plakken i.p.v. ruit?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zondag 21 augustus 2011 @ 12:52:04 #145
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100997419
quote:
5s.gif Op zondag 21 augustus 2011 12:49 schreef Laureline het volgende:
Even een geheel andere vraag: heeft iemand al een geniale oplossing bedacht voor dat zuignapje van de navigatie in de auto, dat de hele tijd loslaat? Echt handig, dat dat ding constant weer van de ruit afklettert :(
aflikken, dan stevig aandrukken en vastdraaien
pi_100997440
quote:
je ruit goed schoonmaken, en het zuignapje goed ontvetten! Met bijvoorbeeld een brillenschoonmaakdoekje (van die voorverpakte gevallen).
  zondag 21 augustus 2011 @ 12:53:25 #147
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100997459
Ben nu aan het grillen in de oven. Te zonnig buiten voor gevoelige huidjes als de mijne.
  Vis een optie? zondag 21 augustus 2011 @ 12:55:14 #148
70532 loveli
N
pi_100997504
quote:
Handjes van de mini vetvrij maken voor 'ie in de auto mag? Altijd als ik met grut op stap ben geweest zitten er vingerafdrukken op de ruiten :')
crap in = crap out
pi_100997552
Dat kan wel schelen ja, dat schoonmaken. Ga ik eens proberen!
pi_100997585
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2011 12:52 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

aflikken, dan stevig aandrukken en vastdraaien
:Y Ik slobber de mijne besmuikt af altijd _O-
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_100997666
quote:
[ afbeelding ]
B-)
dRekrees :D :D

O.M.G. Tot nu toe las ik altijd 'dekrees'. En ik snapte maar niet wat het was (en hoe je het moest uitspreken; op z'n Frans misschien? ;'))

Ziet er awesome uit _O_
  zondag 21 augustus 2011 @ 13:29:06 #152
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100998494
Bleh, zuignapjes aflikken :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_100998503
Die foto :o
pi_100998581
quote:
[ afbeelding ]
B-)
Geweldig! Ik wil ook!

Maar we gaan eerst een rondje fietsen langs de Amstel, ook leuk :)
pi_100998722
Er schijnt zelfs een NK te zijn, maar de inschrijving voor volgend jaar opent op 1 juli! *)
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? zondag 21 augustus 2011 @ 13:37:02 #156
70532 loveli
N
pi_100998732
Welke prijzen kun je winnen?
crap in = crap out
pi_100998791
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 13:37 schreef loveli het volgende:
Welke prijzen kun je winnen?
Een washandje.
  Vis een optie? zondag 21 augustus 2011 @ 13:42:49 #158
70532 loveli
N
pi_100998908
*proest*
crap in = crap out
pi_100999408
Geen idee! B-)
Je krijgt wel een gratis t-shirt. *)
Doe wat je niet durft.
pi_100999486
_O_ henk! Als het niet zo loodzwaar was zou ik ook wel mee willen doen, lekker modderworstelen!
pi_100999541
Lijstje:

O:200 griekse yoghurt met aardbeien,honing lijnzaad en hazelnoten
T: 2 handjes M&M's
S: bodycombat (zwaar!)
L: omelet 1 ei, beetje salade met tomaat, brood
B: 18 km fietsen
T: nader te bepalen
D: nader te bepalen, ik denk een visje
  Vis een optie? zondag 21 augustus 2011 @ 14:10:20 #162
70532 loveli
N
pi_100999865
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 13:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Geen idee! B-)
Je krijgt wel een gratis t-shirt. *)
Voor de start of na de finish?
crap in = crap out
pi_101000284
Lijstje:

O: yoghurt met een beetje jam
T: ritje met paard
L: 3 bruine harde broodjes met kaa, filet en chocopasta en een mok sinaasappelsap met grapefruit.
T: pruimen, gehakballetjes, gelderse worst?
D: taco's door de Mr
T:ijs vermoed ik met aardbeien en misschien een handje chips
  zondag 21 augustus 2011 @ 14:25:45 #164
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101000376
quote:
3s.gif Op zondag 21 augustus 2011 13:38 schreef conleche het volgende:

[..]

Een washandje.
:D ^O^.
Niet meer actief op Fok!
pi_101000430
Lijstje gisteren:

O: yoghurt, muesli, cranberries, honing, lijnzaad
T: zure matten (hele zak)
L: nacho's met zure room/mayonaise dip (nacho's 500 kcal per 100 gram :') )
T: -
D: pizza, optimel
T: tikkels

Vandaag: -1,6 kg tov laagste gewicht in 2 jaar.

Schiet mij maar lek :') Wekenlang heel braaf gegeten en zeer trage gewichtsdaling en nu dit.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_101000496
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 14:27 schreef Isabeau het volgende:
Lijstje gisteren:

O: yoghurt, muesli, cranberries, honing, lijnzaad
T: zure matten (hele zak)
L: nacho's met zure room/mayonaise dip (nacho's 500 kcal per 100 gram :') )
T: -
D: pizza, optimel
T: tikkels

Schiet mij maar lek :') Wekenlang heel braaf gegeten en zeer trage gewichtsdaling en nu dit.
oeh, zure matten. :9~

Als het slecht doet, dan doe je het wel goed slecht he!

What's up?
pi_101000613
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 14:28 schreef Jagärtrut het volgende:

oeh, zure matten. :9~

Als het slecht doet, dan doe je het wel goed slecht he!

What's up?
ok, dit gaat héél vaag klinken :@ En dan bedoel ik: heel vaag :D

SPOILER
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_101000646
Ik realiseer me ineens dat wow slecht voor de lijn is -O-
pi_101000746
En hoe deed je het uiteindelijk?
pi_101000804
Isa :D

Ik wil weer wat beter lijstjes gaan bijhouden. Dus vandaag:

O - 3 eieren gebakken met tomaat
L - 250 gram yoghurtkwark straciatella
T - druiven uit eigen tuin :9
D - zal wel iets pasta-achtigs worden
pi_101000856
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 14:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dit! En ik ben ook vaak zenuwachtig geweest voor spelletjes heur :@

Had ik al gezegd dat ik over lvl60 ben :D
  zondag 21 augustus 2011 @ 14:39:38 #172
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101000873
Isa _O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_101000874
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 14:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wel goed geloof ik, ik heb weer een uitnodiging voor volgende week *)
Wel lowest op de healing meters, maar goed geluisterd, cooldowns allemaal goed gebruikt en mezelf vooral heel erg in leven gehouden (eerste keer in firelands).
pi_101000904
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 14:39 schreef V1z0R het volgende:

Dit! En ik ben ook vaak zenuwachtig geweest voor spelletjes heur :@

Had ik al gezegd dat ik over lvl60 ben :D
Ben ik niet de enige *;
pi_101001143
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 14:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ben ik niet de enige *;
:D

Ach, als het geld en prijzen oplevert mag je er best zenuwachtig voor zijn toch?
pi_101001178
Isa, ongeloofelijk!

Ik ben nu al op zoek naar een winterjas, is dat gek? Kan er alleen geen enkele leuke vinden!
pi_101001236
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 14:49 schreef Jagärtrut het volgende:
Isa, ongeloofelijk!

Ik ben nu al op zoek naar een winterjas, is dat gek? Kan er alleen geen enkele leuke vinden!
Nou, ik zag vanochtend in een etalage best een leuke winterjas op een pop! Is niet gek hoor, nu al kijken *) Ben alleen bang dat je gewoon tegen De Jas aan moet lopen en dan kan je niet vroeg genoeg beginnen met rondkijken.
  Vis een optie? zondag 21 augustus 2011 @ 14:52:34 #178
70532 loveli
N
pi_101001291
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 14:27 schreef Isabeau het volgende:

Grote kans dat je de vruchten plukt van weken braaf eten en niet van zure matten en tikkels.
crap in = crap out
pi_101001292
Hmm, als ik een bericht van mezelf nu snel aanpas staat er al direct bij dat ik het bericht heb geëdit en dat was toch altijd pas na een minuutje of zo? Kon je spelfouten even snel corrigeren, maar nu ziet iedereen meteen dat je iets hebt veranderd.
pi_101001340
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 14:52 schreef loveli het volgende:

Grote kans dat je de vruchten plukt van weken braaf eten en niet van zure matten en tikkels.
Daar ga ik dan ook maar gewoon van uit :Y
Wat je de ene dag eet zegt natuurlijk niets over je gewicht de volgende dag. Wat je op een langere termijn eet zegt iets over je gewichtsverloop.
pi_101001413
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 14:52 schreef Isabeau het volgende:
Hmm, als ik een bericht van mezelf nu snel aanpas staat er al direct bij dat ik het bericht heb geëdit en dat was toch altijd pas na een minuutje of zo? Kon je spelfouten even snel corrigeren, maar nu ziet iedereen meteen dat je iets hebt veranderd.
Jij ziet het misschien, maar wij niet. Of bedoel je een post buiten slank?

edittest

Zie, nog steeds niks te zien na 2 edits.....

Vast iets te maken met modje zijn. (3e edit)
pi_101001515
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 14:55 schreef conleche het volgende:

Jij ziet het misschien, maar wij niet. Of bedoel je een post buiten slank?

edittest

Zie, nog steeds niks te zien na 2 edits.....

Vast iets te maken met modje zijn. (3e edit)
quote:
[ Bericht 2% gewijzigd door conleche op 21-08-2011 14:56:37 ]
ok, iets modderigs dus.
  Vis een optie? zondag 21 augustus 2011 @ 14:58:39 #183
70532 loveli
N
pi_101001532
Ik zie geen edits bij Co.
crap in = crap out
  zondag 21 augustus 2011 @ 15:18:02 #184
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_101002331
Grom. Een dag voor we op vakantie zouden gaan trekt onze konijnenoppas zich terug. Wat nu? Niet gaan? Konijn mee? Pan?
  zondag 21 augustus 2011 @ 15:19:17 #185
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101002389
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 15:18 schreef Tinkepink het volgende:
Grom. Een dag voor we op vakantie zouden gaan trekt onze konijnenoppas zich terug. Wat nu? Niet gaan? Konijn mee? Pan?
Pension? Er zijn ook wel bedrijfjes die dieren voor je verzorgen en dus bij je thuis komen. Dat een optie?
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? zondag 21 augustus 2011 @ 15:19:29 #186
70532 loveli
N
pi_101002399
Emotionele chantage toepassen op onbetrouwbare konijnenoppas, dat ze helpt een oplossing te vinden.
crap in = crap out
  zondag 21 augustus 2011 @ 15:19:57 #187
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101002423
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 15:19 schreef loveli het volgende:
Emotionele chantage toepassen op onbetrouwbare konijnenoppas, dat ze helpt een oplossing te vinden.
Ook dat idd.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? zondag 21 augustus 2011 @ 15:21:04 #188
70532 loveli
N
pi_101002465
En de meiden die weleens babysitten, willen die niet een handje helpen?
crap in = crap out
  zondag 21 augustus 2011 @ 15:22:47 #189
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_101002531
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 15:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Pension? Er zijn ook wel bedrijfjes die dieren voor je verzorgen en dus bij je thuis komen. Dat een optie?
We willen morgen weg en wonen in een klein dorp. Weinig kans. Het kutte is; het is onze al 6 jaar zeer betrouwbare tagesmuter. Chantage is dus geen optie. Maar ik was wel wat verbaasd toen ze plotseling afzegde.
Ze raadde overigens aan onze buurvrouw te vragen, maar die fungeert al als veredelde postbode. Dus liever niet eigenlijk.
pi_101002625
Dat plakding van de TomTom gewoon even nat maken (hoeft niet met spuug :P), blijftie beter zitten. En even met grof geweld aandrukken, helpt ook.
  Vis een optie? zondag 21 augustus 2011 @ 15:26:21 #191
70532 loveli
N
pi_101002658
Als ze toch de brievenbus leegt kan ze toch ook het konijn voeren, of denk ik te simpel? Geen idee hoeveel aandacht/verzorging zo'n beest nodig heeft.
crap in = crap out
  zondag 21 augustus 2011 @ 15:28:34 #192
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_101002726
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 15:26 schreef loveli het volgende:
Als ze toch de brievenbus leegt kan ze toch ook het konijn voeren, of denk ik te simpel? Geen idee hoeveel aandacht/verzorging zo'n beest nodig heeft.
Het is eerderdat ze gedwo.gen pakketjes voor ons aanneemt.
Ik vraag gewoon niet graag om hulp. Heb een hekel aan verplichtingen en afhankelijkheidsrelaties.
pi_101002893
Ouch, dat is wel heel erg vervelend, Tinkepink -O-

Ik heb voor een langere vakantie mijn konijn wel eens naar een konijnenhotel gebracht. Dat kostte iets van 3 euro per dag incl voer, schoon hok en veel aandacht.
  Vis een optie? zondag 21 augustus 2011 @ 15:33:28 #194
70532 loveli
N
pi_101002911
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2011 15:28 schreef Tinkepink het volgende:
Heb een hekel aan verplichtingen en afhankelijkheidsrelaties.
Snap ik wel. Weegt dat op tegen het gedoe van het meenemen van een konijn?

Meenemen lijkt me onhandig, maar als je gaat kamperen kun je met een stuk gaas en wat stokjes op een grasveld een ren improviseren.

Of je rijdt even langs Syrena, die kan toch geen nee zeggen.
crap in = crap out
  zondag 21 augustus 2011 @ 15:33:57 #195
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_101002927
Zo. 2,5 stroopwafel en een bolletje ijs. Hoe bedoel je frustratie eter. Ga maar even douchen.
pi_101003061
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 11:44 schreef loveli het volgende:
Van te veel sporten krijg je ook rimpels. Vrije radicalen en zulks, huidveroudering.
van teveel zon ook :P En alles waar te voor staat is niet goed :') :+
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 11:54 schreef conleche het volgende:

[..]

ze zijn best zacht, qua uiterlijk. Denk vrouwen natuurlijk meer dan mannen.

En jij hebt voor jezelf het gouden recept gevonden voor je superlijk. ^O^ Ieder is anders, ik weet nu al dat als ik jouw schema zou volgen het voor mij niks/weinig doet.

quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 12:03 schreef loveli het volgende:

[..]

ik krijg hier een beetje een kip en het ei verhaal gevoel van :P

en HPKW is een baas 8-)
  zondag 21 augustus 2011 @ 15:37:17 #197
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_101003109
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 15:33 schreef loveli het volgende:

lol
Ach komt tijd komt raad, eerst maar even douchen.
  zondag 21 augustus 2011 @ 15:40:46 #198
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_101003262
Haaaai! Ik ben terug van vakantie met de Ware! en hij is alleen nog maar méér Waar geworden O+

hoewel ik moet toegeven dat ik het ook even heerlijk vind om vanmiddag alleen in mijn eigen huisje te zijn. oO<

What did I miss?
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  zondag 21 augustus 2011 @ 15:41:52 #199
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101003311
quote:
Hahaha :D.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? zondag 21 augustus 2011 @ 15:44:00 #200
70532 loveli
N
pi_101003398
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 15:40 schreef _Calimero_ het volgende:
What did I miss?
Zo te horen helemaal niks.
crap in = crap out
pi_101003472
Konijn kan prima mee, anders stallen bij vriendjes van de kids die ook konijnen hebben? Als ze toch al hun eigen konijnen moeten voeren is het minder bezwaarlijk..
Worry is a misuse of imagination
pi_101003567
hangt er natuurlijk vanaf waar je hen gaat, of dat konijn mee kan. Ik zou toch niet zo snel een konijn in de hotelkamer houden!

Boh, buikpijn hier....

Lijstje:

T: banaan
S: 5 km. hardlopen
O: 4 volkorenwafels met rodevruchtenprut
T: nectarine
L: kom minestrone
T: beker chocomelk?
D: bij vriend eten.
  zondag 21 augustus 2011 @ 15:51:44 #203
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101003801
Wb Cali! Waar was je ook alweer naartoe? :).
Niet meer actief op Fok!
  zondag 21 augustus 2011 @ 16:08:17 #204
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_101004560
dat wist niemand! maar het is oostenrijk geworden, zo werd onderweg duidelijk :)
Gewielrend, gewandeld, canyoning gedaan en 2 boeken uitgelezen. Heerlijk actief met luieren gecombineerd dus!
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  zondag 21 augustus 2011 @ 16:18:07 #205
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101005040
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 16:08 schreef _Calimero_ het volgende:
dat wist niemand! maar het is oostenrijk geworden, zo werd onderweg duidelijk :)
Gewielrend, gewandeld, canyoning gedaan en 2 boeken uitgelezen. Heerlijk actief met luieren gecombineerd dus!
Oh gelukkig maar dat je dat niet gepost had, want mij ontgaat echt van alles tegenwoordig :').

Klinkt leuk iig! *O*.
Niet meer actief op Fok!
pi_101005954
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 16:08 schreef _Calimero_ het volgende:
Klinkt heerlijk Cali!

Producten totaal Aantal Eenheid Kcal Verzadigd vet Totaal vet
• Volle yoghurt 1 schaaltje 86 kcal 3 4
• Jam 1 voor 1 snee 36 kcal 0 0
• Bruine pistolet 2 stuks 236 kcal 0 2
• Bruine pistolet 1 stuks 118 kcal 0 1
• 40+ Kaas 1 voor 1 snee 65 kcal 3 5
• Filet américain 1 voor 1 snee 48 kcal 1 4
• Chocoladepasta 1 voor 1 snee 86 kcal 2 5
• Courgette, gekookt 1 opscheplepel 11 kcal 0 0
• Paprika, rode, gekookt 1 stuks 18 kcal 0 0
• Tacoschelp 3 stuks 78 kcal 0 1
• Rundergehakt zonder ei, bereid 1 bal 222 kcal 5 12
• Maïs, gekookt 1 kolf 130 kcal 1 2
• Champignons, gebakken 1 opscheplepel 27 kcal 1 2
• Sorbet (ijs met slagroom en vruchten) 1 Portie 491 kcal 16 26
• Pruim 1 2 stuks 39 kcal 0 0
• Mango 1 halve 116 kcal 0 0
Totaal aantal kcal. 1806 32 65

Volle yoghurt, gehakt, kas, filet, jam en chocopasta plus de tacoschelp zijn allemaal niet goed volgens voedingscentrum pfff lastig!
Geloof dat ik er ook nog maar wat bij eet 1806 is te weinig?
pi_101005961
quote:
[ afbeelding ]
B-)
_O_ _O-
pi_101006213
Teveel is sowieso niet goed ;)

En je konijn voor drie euro pd stallen is ook niet duur! Hoop dat er een werkbare oplossing komt Tink. Wat voor vakantie is het uiteindelijk geworden?
pi_101006262
Oh, en deze zijn nu van mij. Zitten prachtig. Alleen zijn de mijne grijs. O+

En deze O+

Sorry Li. Ik zal hem niet aandoen op een meet.
pi_101006282
Dat klinkt inderdaad goed, Cali!

Ik kom net een oproep tegen voor vrijwilligers voor het bureau reclassering. Dat zou inhouden dat je Nederlandse gevangen in het buitenland (in mijn geval natuurlijk Zweden) bezoekt en zaken voor ze regelt. Klinkt erg interessant, ik overweeg me op te geven. Lijkt me een erg nuttige besteding van m'n vrije tijd!

Ik vraag me vaak af voor dat soort dingen of ik wel 'volwassen' genoeg ben, aangezien ik mezelf altijd nog als 18 beschouw. Maar, zo langzamerhand moet ik maar eens inzien dat ik wel 'volwassen genoeg' ben voor dit soort zaken!
pi_101006438
Lijstje!

O: kwark, havermout, banaan en bosbessen
T: nectarine
T: meergranen bolletje met kruidnagelkaas
T: meergranen bolletje met spaanse worst :9
T: bolletje yoghurt ijs
B: 15-20 km door Amsterdam crossen, wat is het toch een pracht van een stad O+
T: handje chips
D: curry met courgette, paprika en sperziebonen met een naanbroodje

Tussendoor nog even gewinkeld en een nieuw pak gekocht. Inmiddels pas ik in een colbertje maat 34 bij Vanilia. Hoezo ruimvallend :D
  Vis een optie? zondag 21 augustus 2011 @ 17:05:21 #212
70532 loveli
N
pi_101006929
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 16:50 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik vraag me vaak af voor dat soort dingen of ik wel 'volwassen' genoeg ben, aangezien ik mezelf altijd nog als 18 beschouw. Maar, zo langzamerhand moet ik maar eens inzien dat ik wel 'volwassen genoeg' ben voor dit soort zaken!
In je eentje naar Zweden, een relatie op afstand, goed nadenken over je toekomst, ik heb juist het idee dat jij behoorlijk volwassen bent. In ieder geval volwassener dan ik.
crap in = crap out
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 21 augustus 2011 @ 17:06:13 #213
163650 Greys
pi_101006956

Tink, is er geen kinderboerderij waar je het 'noodgeval' uit kunt leggen en vragen of het knijn daar een tijdje mag, tegen vergoeding? Gewoon in zijn eigen hokje?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101007279
Mooie laarzen Ewelina! En die kleren ook natuurlijk ;)

Gek hè Jagär, dat besef dat je gewoon volwassen bent en je zaakjes op orde hebt? Ik voel me ook nog steeds een 17-jarige die spéélt dat ze volwassen is.
  Vis een optie? zondag 21 augustus 2011 @ 17:17:24 #215
70532 loveli
N
pi_101007393
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 16:49 schreef Ewelina het volgende:
Sorry Li. Ik zal hem niet aandoen op een meet.
No worries, nice catch.
crap in = crap out
pi_101007424
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 17:17 schreef loveli het volgende:

[..]

No worries, nice catch.
Voor een tientje zeker! *)
  zondag 21 augustus 2011 @ 17:19:17 #217
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_101007465
We hebben al een oplossing. Toch de buren maar gevraagd. En Jag, volgens mijben jij hier zeker volwassen genoeg voor hoor! Tof dat je het overweegt.
@henk en de rest: mischien wil ik volgens jaar wel meedoen. Staat al een aantal jaar op mijn to-do lijst, de drekrace. Ik vind het geweldig dat jij het echt gedaan hebt.
pi_101007495
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 17:05 schreef loveli het volgende:

[..]

In je eentje naar Zweden, een relatie op afstand, goed nadenken over je toekomst, ik heb juist het idee dat jij behoorlijk volwassen bent. In ieder geval volwassener dan ik.
tsja, zo voelt het niet. Het is inderdaad, spelen alsof, zoals Amsel zegt...

K ga toch maar eens een mailtje sturen!
  zondag 21 augustus 2011 @ 17:21:05 #219
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101007530
Het erge is dat ik die beha ook nog herken _O-. Nice, Ewelina. Dacht heel even dat het een Pollyanna was en m'n eigen hebberigheid werd weer getriggerd, maar gelukkig niet :P. Heb je hem in de winkel gekocht of op eBay? (want dat laatste is véééééél goedkoper!)
Niet meer actief op Fok!
pi_101007570
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 17:21 schreef Viking84 het volgende:
Het erge is dat ik die beha ook nog herken _O-. Nice, Ewelina. Dacht heel even dat het een Pollyanna was en m'n eigen hebberigheid werd weer getriggerd, maar gelukkig niet :P. Heb je hem in de winkel gekocht of op eBay? (want dat laatste is véééééél goedkoper!)
In de winkel, moest passen want m'n maat is veranderd. Ik moest nog een nieuwe bh met zwarte simpele bandjes en deze zit perfect. O+
  zondag 21 augustus 2011 @ 17:22:22 #221
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_101007583
Op een dag speel je hier niet meer, maar ben je het ook en realiseer je je dat het resultaat hetzelfde is
  zondag 21 augustus 2011 @ 17:23:38 #222
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101007630
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 17:22 schreef Ewelina het volgende:

[..]

In de winkel, moest passen want m'n maat is veranderd. Ik moest nog een nieuwe bh met zwarte simpele bandjes en deze zit perfect. O+
Ik pas dan in de winkel en ik koop op eBay :P. Maar dat durf ik niet in een gespecialiseerde zaak waar ik de enige klant ben, wel in de Bijenkorf ofzo :P.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 21 augustus 2011 @ 17:24:07 #223
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101007641
Grappig, dat gevoel van "spelen dat je volwassen bent". Ik dacht vanmiddag precies hetzelfde.
Niet meer actief op Fok!
pi_101007690
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 17:22 schreef Tinkepink het volgende:
Op een dag speel je hier niet meer, maar ben je het ook en realiseer je je dat het resultaat hetzelfde is
Op die dag wacht ik nog steeds. :') Maar ik kan me voorstellen dat als je kinderen hebt, dat je dan wel moet!!
pi_101007728
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 17:23 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik pas dan in de winkel en ik koop op eBay :P. Maar dat durf ik niet in een gespecialiseerde zaak waar ik de enige klant ben, wel in de Bijenkorf ofzo :P.
Ik vind hem trouwens niet eens op ebay in mijn maat. En met verzendkosten erbij gerekend scheelt het hooguit een tientje, voor dat verschil wil ik hem liever kunnen terugbrengen indien hij toch niet goed blijkt te zijn.
pi_101007935
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 14:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wel goed geloof ik, ik heb weer een uitnodiging voor volgende week *)
Wel lowest op de healing meters, maar goed geluisterd, cooldowns allemaal goed gebruikt en mezelf vooral heel erg in leven gehouden (eerste keer in firelands).
Ah leuk :) Denk op heroic mode of niet?

Healing meters moet je je sowieso niet al te veel van aantrekken.
pi_101008403
Zo, email gestuurd om te vragen over vrijwilligerswerk. ben benieuwd!
pi_101008653
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 17:46 schreef Jagärtrut het volgende:
Zo, email gestuurd om te vragen over vrijwilligerswerk. ben benieuwd!
Wel dankbaar werk, lijkt me! :Y
  Vis een optie? zondag 21 augustus 2011 @ 17:55:18 #229
70532 loveli
N
pi_101008675
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 17:25 schreef conleche het volgende:
Op die dag wacht ik nog steeds. :') Maar ik kan me voorstellen dat als je kinderen hebt, dat je dan wel moet!!
Dat zou je wel denken, maar de praktijk bewijst soms het tegendeel.
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 21 augustus 2011 @ 17:59:02 #230
70532 loveli
N
pi_101008801
quote:
14s.gif Op zondag 21 augustus 2011 17:54 schreef conleche het volgende:
Wel dankbaar werk, lijkt me! :Y
Ik hoop het. Het kan ook heel ondankbaar uitpakken lijkt me.

Iets ander geval, zelf heb ik ooit contact gehad met een voormalig junk (8 jaar clean). Ik heb er een hoop van geleerd, alleen niet wat ik van te voren had gedacht (heb heel goed geleerd grenzen te stellen, verder was 'ie wel aardig).
crap in = crap out
  zondag 21 augustus 2011 @ 18:04:16 #231
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101008995
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 17:55 schreef loveli het volgende:

[..]

QFT, zo weet ik uit ervaring :'). Mijn zus kan bijvoorbeeld nog steeds ontzettend kinderachtig doen bij Mens-erger-je-niet ("Jij speelt vals! :(" *stampvoet*), terwijl ze wel 2 kinderen heeft :P.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 21 augustus 2011 @ 18:14:38 #232
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_101009393
Omg ik heb flink gezondigd vandaag. Tussendoor vlaai gehad, vnvd friet met kaassoufle en bamischijf met als toetje chocoladepudding :x
Maarja af en toe mag dat he! De komende dagen maar balansdagen houden en flink sporten :P

Ps gisteren gemeten en mijn buik (boven) is 5 cm minder tov 2 weken geleden! Buik beneden 3 cm minder :D
All she wants and needs is just a little taste..
pi_101009462
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 18:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

QFT, zo weet ik uit ervaring :'). Mijn zus kan bijvoorbeeld nog steeds ontzettend kinderachtig doen bij Mens-erger-je-niet ("Jij speelt vals! :(" *stampvoet*), terwijl ze wel 2 kinderen heeft :P.
Ja, maar dat wat je zus doet, is oppervlakkig kinderachtig. Ik bedoel meer dat ik over het algemeen maar wat doe. Net als toen ik kind was. Dus dat je de ene week knikkerde en de andere week handentikkertje speelde op het schoolplein. Nu doe ik eigenlijk hetzelfde, ik spring van de hak op de tak zonder vastomlijnd plan. Maar ik denk dat dat wel bij me past. Van een te strak keurslijf word ik kriegel. Ik moet het idee van vrijheid hebben.

Als je kinderen hebt, dan heb je veel meer verantwoordelijkheid: je moet dan iemand grootbrengen en daar hoort toch wel enige mate van orde, regelmaat en structuur bij. Je kan niet zomaar meer alles doen wat in je hoofd opkomt.

Als kind dacht ik dat als je eenmaal volwassen was, dat je dan álles wist en dat je dan ook als vanzelf netjes zou worden en zo. Valt dat even tegen. :+
pi_101009533
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 18:16 schreef conleche het volgende:

[..]

Als kind dacht ik dat als je eenmaal volwassen was, dat je dan álles wist en dat je dan ook als vanzelf netjes zou worden en zo. Valt dat even tegen. :+
Herkenbaar. :@
pi_101009559
Zopas in de AH had ik ineens helemaal geen trek in bier en chips, maar in zeewiersalade! Dus die heb ik maar gekocht :7
Moet wel zeggen dat dit nà een terrasbezoek met 1 wijn, 2 vlammetjes en 2 bitterballen was >:O .
  Vis een optie? zondag 21 augustus 2011 @ 18:20:14 #236
70532 loveli
N
pi_101009571
Lau, hoeveel volwassener ben je geworden na het krijgen van de mini?
crap in = crap out
  zondag 21 augustus 2011 @ 18:21:18 #237
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101009598
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 18:18 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Herkenbaar. :@
x 2.

Ik vind anderen vaak echt tegenvallen qua volwassenheid. Veel 'volwassenen' zijn totaal niet wat ik me erbij had voorgesteld toen ik nog een kind was.
Niet meer actief op Fok!
pi_101009614
Zo, ik heb voor de verandering eens goed gegeten. Kan ik vanavond als het gezakt is nog even rennen :)
pi_101009634
Helemaal niet vrees ik. Nu was ik in sommige opzichten als kind al wel volwassen, maar in andere niet. Dat blijft zo, al leer je wel beter te doen alsof.

De eerste dag op het schoolplein schrok ik met dóód: allemaal echte moeders! :o
pi_101009638
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 18:21 schreef Amsel het volgende:
Zo, ik heb voor de verandering eens goed gegeten. Kan ik vanavond als het gezakt is nog even rennen :)
^O^
Je sig :*
pi_101009642
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 18:21 schreef Amsel het volgende:
Good :Y

Mijn pasta bolognese staat nu te pruttelen.
  Vis een optie? zondag 21 augustus 2011 @ 18:22:56 #242
70532 loveli
N
pi_101009654
quote:
9s.gif Op zondag 21 augustus 2011 18:22 schreef Laureline het volgende:
Helemaal niet vrees ik. Nu was ik in sommige opzichten als kind al wel volwassen, maar in andere niet. Dat blijft zo, al leer je wel beter te doen alsof.

De eerste dag op het schoolplein schrok ik met dóód: allemaal echte moeders! :o
Oki.
crap in = crap out
pi_101009681
Herkenbaar... al voelde ik me een paar jaar geleden een stuk volwassener ten opzichte van mn vrienden. Nu vind ik het fijn dat ik zelf alles regel en doe en mn eigen leven leidt, maar ik voel me nog steeds niet volwassen. Komt wel steeds meer. De relatie met mijn ouders en zusje veranderd bijvoorbeeld heel erg. Niet negatief, maar meer gelijkwaardig ofzo.
pi_101009850
Op t gebied van eten iets anders...

S: 5 km hardlopen
O: havermout met blauwe bessen en bramen
T: Koffie verkeerd, paar blokjes choco
L: in t park, foccacia broodje en paar chipjes

Nu voel ik me echt ineens ellendig, misselijk, buikpijn, hoofdpijn...
Heb genoeg gedronken en nu ook al 3 grote glazen water op...
pi_101009934
Hoe jullie dat doen, bijvoorbeeld 5 km hardlopen op de nuchtere maag... ik zou dat echt niet kunnen, zelfs voor een half uurtje op de crosstrainer moet er wel wat zuivel en fruit in mijn maag zitten. Krijg je daar geen last van?
pi_101010011
quote:
11s.gif Op zondag 21 augustus 2011 18:30 schreef Laureline het volgende:
Hoe jullie dat doen, bijvoorbeeld 5 km hardlopen op de nuchtere maag... ik zou dat echt niet kunnen, zelfs voor een half uurtje op de crosstrainer moet er wel wat zuivel en fruit in mijn maag zitten. Krijg je daar geen last van?
Normaal nooit last van!
pi_101010025
5 km doe ik ook rustig op een nuchtere maag. 10 km niet echt. :D
Doe wat je niet durft.
pi_101010066
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 18:22 schreef loveli het volgende:

[..]

Oki.
[ afbeelding ]
Ik had hier toch ook al eens verteld dat ik door twee meisjes op de opvang uitgelachen werd: "Ben jij een moeder!!!" _O- :D _O-
Nu is dat al wel een paar jaar geleden, op de meet maakte ik blijkbaar een zéér waardige damesachtige indruk oO< .
pi_101010248
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 18:22 schreef Ml-etje het volgende:

Je sig :*
Dat is de ondertitel van een boek dat ik laatst gelezen heb. Alleen gekocht om dat ene zinnetje zelfs. Maar het bleek echt een heel slecht verhaal :')

Ik vind 's ochtends op een nuchtere maag rennen prima te doen! Nu zo na het eten vind ik het juist zo irritant dat ik eerst m'n eten moet laten zakken. Want hoe langer ik nu op de bank blijf hangen, hoe minder puf ik straks nog heb om die hardloopschoenen aan te doen...
  zondag 21 augustus 2011 @ 18:41:44 #250
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101010281
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 18:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
5 km doe ik ook rustig op een nuchtere maag. 10 km niet echt. :D
Niet meer actief op Fok!
  zondag 21 augustus 2011 @ 18:43:42 #251
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_101010340
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 17:55 schreef loveli het volgende:

[..]

In mijn omgeving is iedereen heel-serieus-en-de-perfecte-ouder. En ik geloof er helemaal niets van. Als mensen naar buiten perse het perfecte plaatje willen laten zien schuilt er volgens mij veel drek achter de voordeur.
pi_101010377
Nou, halverwege een nuchtere 5 km krijg ik allemaal hoofdpijn veroorzakende visioenen van een boterham met kaas, en word ik helemaal trillerig van de HONGER. Grappig dat het zo verschillend is voor iedereen!
  zondag 21 augustus 2011 @ 18:45:48 #253
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_101010407
quote:
10s.gif Op zondag 21 augustus 2011 18:44 schreef Laureline het volgende:
Nou, halverwege een nuchtere 5 km krijg ik allemaal hoofdpijn veroorzakende visioenen van een boterham met kaas, en word ik helemaal trillerig van de HONGER. Grappig dat het zo verschillend is voor iedereen!
Ik loop dan ook maximaal 4 km op een nuchtere maag :+
pi_101010461
quote:
10s.gif Op zondag 21 augustus 2011 18:44 schreef Laureline het volgende:
Me too :Y

Ik ga het uit mijn werk op de fugly shoes nog eens proberen max een half uurtje op ma en di en do.
pi_101010483
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 18:43 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

In mijn omgeving is iedereen heel-serieus-en-de-perfecte-ouder. En ik geloof er helemaal niets van. Als mensen naar buiten perse het perfecte plaatje willen laten zien schuilt er volgens mij veel drek achter de voordeur.
Ja, ik woon ook in zo'n buurt. Ik was zó blij toen ik de mini een keer ging ophalen bij ouders waar het huis ook een enorme puinhoop was, en ze ook nog eens snel een fles wijn opentrokken :+
  zondag 21 augustus 2011 @ 18:50:00 #256
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_101010533
quote:
11s.gif Op zondag 21 augustus 2011 18:30 schreef Laureline het volgende:
Dat is toch ook niet echt goed op een nuchtere maag? Ontbijt is ervoor dat de stofwisseling op gang komt, dat gebeurt dus nog niet als je eerst gaat sporten.
All she wants and needs is just a little taste..
  Vis een optie? zondag 21 augustus 2011 @ 18:51:50 #257
70532 loveli
N
pi_101010584
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2011 18:50 schreef Luxuria het volgende:
Dat is toch ook niet echt goed op een nuchtere maag? Ontbijt is ervoor dat de stofwisseling op gang komt, dat gebeurt dus nog niet als je eerst gaat sporten.
's Nachts verbruik je geloof ik wat glycogeenvoorraden, waardoor je als je op de nuchtere maag gaat hardlopen, sneller overgaat tot vetverbranding. Ofzo. Als ik ren, dan liefst voor het ontbijt. Nog liever niet.
crap in = crap out
pi_101010585
De motor van Wolve deed 't niet, dus toen zei hij 'dan ga ik wel bij jou achterop de motor!' Dus dat hebben we gedaan en 260km gereden! *O* en het was gezellig en mooi en leuk! O+

SPOILER: foto's
Wat is het daar práchtig O+
Ja doei.
pi_101010617
Is dat lavendel? O+
  zondag 21 augustus 2011 @ 18:53:32 #260
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_101010637
Zo te zien is het dopheide.
pi_101010715
Damn wat een smile weer Mo O+
En idd heide.
  zondag 21 augustus 2011 @ 19:02:24 #262
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_101010928
Nog even over volwassen zijn. Natuurlijk zijn co en Laureline wel volwassen. Het heeft niets te maken met een geregeld leven en je vastleggen. Dat is iets heel anders.
Volwassen zijn is je eigen keuzes durven maken en daar ook voor staan. Volwassen zijn is je eigen shit kunnen oplossen en daar geen anderen voor lastig hoeven vallen. Volwassen zijn is je eigen weg gaan, zonder overdreven bewijsdrang of je continue te spiegelen aan anderen en zonder dat je door een ander aan het handje wordt gehouden.

Veel mensen worden inderdaad nooit volwassen. Meestal zijn dat types met een zeer geordend leven (stel je voor dat je uit de band springt! dat is eng!). Co en Lau zijn het in mijn ogen dus duidelijk wel.
pi_101011148
pi_101011221
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 19:02 schreef Tinkepink het volgende:
Nog even over volwassen zijn. Natuurlijk zijn co en Laureline wel volwassen. Het heeft niets te maken met een geregeld leven en je vastleggen. Dat is iets heel anders.
Volwassen zijn is je eigen keuzes durven maken en daar ook voor staan. Volwassen zijn is je eigen shit kunnen oplossen en daar geen anderen voor lastig hoeven vallen. Volwassen zijn is je eigen weg gaan, zonder overdreven bewijsdrang of je continue te spiegelen aan anderen en zonder dat je door een ander aan het handje wordt gehouden.

Veel mensen worden inderdaad nooit volwassen. Meestal zijn dat types met een zeer geordend leven (stel je voor dat je uit de band springt! dat is eng!). Co en Lau zijn het in mijn ogen dus duidelijk wel.
In die definitie van volwassen zijn, herken ik me dan weer wel, maar in dat geval was ik al als kind, of in ieder geval als tiener, al volwassen. Ik denk dat ik volwassen-zijn nog altijd associeer met het beeld dat ik daarvan had als kind.
pi_101011285
lijstje voor vandaag:

o: smoothie+nootjes
t: aardappeltjes en kalkoenfilet
l: rijst, kip en bietjessalade
s: muur gladschuren en puin ruimen
t: havermoutshake
s: muur gaten vullen
d: aardappeltjes, vis, bietjessalade
pi_101011340
Vanaf morgen gaat mijn laatste week vakantie in.... :o ;(

Aan de ene kant ook wel blij mee, thuis zitten is ook niet altijd alles!! Lekker afleiding :)

O: snee notenbrood met kipfilet, kwark met aardbeien
T: rijstwafel met pindakaas en honing
S: fitness, vooral kracht
L: havermoutpap met een appel en yoghurt
D: meergranen kaas/tonijn tosti, italiaanse salade
T: beschuit met aardbeien
T: kwark
pi_101011360
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 19:13 schreef _aurum_ het volgende:
lijstje voor vandaag:

o: smoothie+nootjes
t: aardappeltjes en kalkoenfilet
l: rijst, kip en bietjessalade
s: muur gladschuren en puin ruimen
t: havermoutshake
s: muur gaten vullen
d: aardappeltjes, vis, bietjessalade
Ik wil jouw lijstjes. Op het puin ruimen na dan. :D :P

Hoe maak jij je havermoutshake? :)
pi_101011401
ik vind dat je t goed verwoordt Tink :)
pi_101011468
quote:

[..]

Snap ik wel. Weegt dat op tegen het gedoe van het meenemen van een konijn?

Meenemen lijkt me onhandig, maar als je gaat kamperen kun je met een stuk gaas en wat stokjes op een grasveld een ren improviseren.

Hee, ik heb het aangekaart }:| hij gaat naar nog nader te bepalen opvang en voor over drie weken gaat ie 1 dag elders omdat ik geen vrij kan krijgen.

Overigens wilde ik wel aanbieden dat konijn bij mij mag O+ ik heb er alleen totaal geen verstand van. Maar een hok schoonmaken, voederen en TLC gaat wel lukken :Y
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_101011486
Lijstje:
O: 150 yoghurt met honing/aardbeien/ijnzaad/noten
S: bodycombat
L: 1 snee brood, salade met paprika/spekjes/kaas, omelet 2 eieren
T: halve zak M&Ms :')
B: 20 km fietsen
T: geroosterde noten met zout en chili, trosje druiven
D: pasta met garnalen, doperwtjes, tomaat
T: wijntje
pi_101011547
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 19:16 schreef Siral het volgende:

[..]

Ik wil jouw lijstjes. Op het puin ruimen na dan. :D :P

Hoe maak jij je havermoutshake? :)
20 gram havermout, 20 gram whey en een halve lite water. Even laten staan dan wordt de havermout zacht.

En er mag nog een raketje bij mijn lijstje :9
pi_101011602
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2011 19:23 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

20 gram havermout, 20 gram whey en een halve lite water. Even laten staan dan wordt de havermout zacht.

En er mag nog een raketje bij mijn lijstje :9
Zit er aan te denken om ook aan de eiwwitshake te gaan op sportdagen. We hebben het hier allemaal thuis staan namelijk en aankomen/spieren opbouwen gaat echt heel moeizaam. Mijn pa gebruikt het, en die leek het een slim idee.

En raketjes zijn lekker!
pi_101011694
Zo, bijgelezen :+ Konijn heeft onderdak las ik O+
Jezusmina, ik zweet me het lazarus, het is hier echt nog steeds heel warm. En geen onweersbui te zien, ondanks code oranje. Dat ze vannacht ook maar wegblijven.

En qua volwassenheid doe ik ook maar wat. Ik vond het vroeger vreselijk op feestjes dat ik ALTIJD degene was die relatieloos nog steeds op de uni zat en nog thuis woonde. Nu heb ik een huis en een baan en zijn er om me heen al mensen van mijn leeftijd gescheiden met kinders. Ik ben niet meer jaloers in elk geval :7

Ik moet wel echt ophouden met vreten, want dat begint echt uit de hand te lopen. Vanmorgen 65.8 :'( Ik zie er nog wel slank uit, maar dat is dus alleen met kleren aan.
pi_101011695
Oja, mijn broertje doet MMA, en ik ga morgen een keertje met hem mee trainen, ben super benieuwd! :D
pi_101011749
Nou ja eigenlijk moet ik gewoon gaan sporten. Het is niet alsof ik daar geen tijd voor heb.
pi_101011781
O: 2 boterhammen farmersalade
T: minimagnum
T: kwart watermeloen
D: pasta bolognese + champignons
  Vis een optie? zondag 21 augustus 2011 @ 19:33:20 #277
70532 loveli
N
pi_101011833
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 19:28 schreef Syrena het volgende:
Nu heb ik een huis en een baan en zijn er om me heen al mensen van mijn leeftijd gescheiden met kinders. Ik ben niet meer jaloers in elk geval :7
Ik heb de indruk dat dat in Limburg relatief vaker voorkomt. Meer gezinnen met kinderen van 2 of meer verschillende vaders.
crap in = crap out
pi_101011910
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 19:33 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik heb de indruk dat dat in Limburg relatief vaker voorkomt. Meer gezinnen met kinderen van 2 of meer verschillende vaders.
Net als rolluiken en voortuinen zonder planten maar met steentjes >:O
  Vis een optie? zondag 21 augustus 2011 @ 19:36:25 #279
70532 loveli
N
pi_101011932
En bugger marktplaatsbieders. 'Bieden vanaf' ingesteld, krijg je mail met "ik wil 'em wel hebben en kom 'em maandag halen voor *75% vanafprijs*".

Uhm.. nee?
crap in = crap out
pi_101012054
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 19:25 schreef Siral het volgende:

[..]

Zit er aan te denken om ook aan de eiwwitshake te gaan op sportdagen. We hebben het hier allemaal thuis staan namelijk en aankomen/spieren opbouwen gaat echt heel moeizaam. Mijn pa gebruikt het, en die leek het een slim idee.

En raketjes zijn lekker!
je kan er dan ook 25 gram pindakaas bij doen, staafmixer erop en nom :9

maar Siral hou het bij 1 shake, je moet weer normale maaltijden leren eten. En met nromaal bedoel ik dingen waar je op moet kauwen ;)
pi_101012185
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2011 19:40 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

je kan er dan ook 25 gram pindakaas bij doen, staafmixer erop en nom :9

maar Siral hou het bij 1 shake, je moet weer normale maaltijden leren eten. En met nromaal bedoel ik dingen waar je op moet kauwen ;)
Klopt, het is ook voor naast de normale maaltijd dan ;) Ik wil ook gewoon normaal blijven eten en niet vervangen! Dus bijvoorbeeld na het sporten smiddags gewoon lunchen + shake. En als ik savonds sport gewoon voor het slapen een shake ofzo.

Haha straks ben ik in een week tijd compleet buff. Ik kijk sowieso eerst even het advies van de dietiste aan dinsdag! Ben echt benieuwd.
pi_101012242
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 19:36 schreef loveli het volgende:
En bugger marktplaatsbieders. 'Bieden vanaf' ingesteld, krijg je mail met "ik wil 'em wel hebben en kom 'em maandag halen voor *75% vanafprijs*".

Uhm.. nee?
Ik bied ook nooit op MP. Bieden doe je op eBay, op markplaats mail je :7

Ik moet m'n oude tafel nog op MP zetten, gatver. Ik wil geen rare mensen aan de deur of telefoon :') Ga eerst maar eens het prikbord op het werk proberen.
pi_101012321
Lijstje:
O: appel met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
S: half uur rennen in het snikhete bos
L: geroosterde volkorenboterham met roerei van 2 eieren, plakjes komijnekaas
S: 2 uur rondlopen op vlooienmarkt
T: quarterpounder
T: glas witte wijn, 2 vlammetjes, 2 bitterballen
D: bordje wakame, 3 borden groentesoep, stukje oude kaas
T: kwark met vanilleyoghurt

Nog niet een heel erg volwassen lijstje, als ik het zo bezie (8>
pi_101012330
Ewelina heeft volgens mij een enorme voorraad farmersalade in huis die op moet, valt me telkens op op je lijstjes! :P

Ik wil gaan rennen, maar de batterij van m'n telefoon is leeg, dus ik moet 'm eerst opladen. En nu klink ik net als Viking :D Maar nu heb ik eindelijk zo'n hardloop-app, nu wil ik 'm gebruiken ook :P
pi_101012371
Hai. Ik heb vakantie *O* Even een paar weken niet werken in een chaotisch warenhuis met overal mensen. En naar de UK!

Een probleempje alleen, ik moet een nieuwe id-kaart dus ik ga morgen even naar het stadsdeelkantoor. Weet iemand of ik hem dan bijv op vrijdag kan krijgen of pas volgende week maandag? Dat zou best shit zijn namelijk want dan kan ik nog niet weg. Maken ze wel eens uitzonderingen? :{
  Vis een optie? zondag 21 augustus 2011 @ 19:53:47 #286
70532 loveli
N
pi_101012481
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 19:45 schreef Syrena het volgende:
Ik bied ook nooit op MP. Bieden doe je op eBay, op markplaats mail je :7
Wat is je uiterste prijs? :')
crap in = crap out
pi_101012509
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 19:48 schreef Amsel het volgende:
Ewelina heeft volgens mij een enorme voorraad farmersalade in huis die op moet, valt me telkens op op je lijstjes! :P

Gewoon 1 bakje hoor. Maar ik woon alleen, dus ik haal niet zoveel verschillende soorten broodbeleg in huis, anders bederft het allemaal maar.
pi_101012573
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 19:49 schreef shinydiscoball het volgende:
Hai. Ik heb vakantie *O* Even een paar weken niet werken in een chaotisch warenhuis met overal mensen. En naar de UK!

Een probleempje alleen, ik moet een nieuwe id-kaart dus ik ga morgen even naar het stadsdeelkantoor. Weet iemand of ik hem dan bijv op vrijdag kan krijgen of pas volgende week maandag? Dat zou best shit zijn namelijk want dan kan ik nog niet weg. Maken ze wel eens uitzonderingen? :{
Bij een paspoort is er iets als een spoedopdracht, dat is dan duurder dan normaal. Ik weet niet of dat ook voor een id-kaart geldt en ook niet meer hoe lang het dan duurt. Maar dat zal wel op de site van je stadsdeelkantoor staan denk ik.
  zondag 21 augustus 2011 @ 20:18:30 #289
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_101013192
Ah! Onweer! Fijn. Het is hier naar warm.
Edit: kut, nu kan ik zomergasten niet meer zin. De tv is uitgevallen }:|

Ook naar: mijn daglijstje.
o. bakje brinta
t. stukje chocolade + banaan + 4 ham-augurkrolletjes
l. pompoensoep + gegrilde zalm met salsa van grapefruit-tomaat-basilicum en olijfolie + twee opscheplepels ovenknolselderij met mayo

En toen ging het fout:
t. 2,5 stroopwafel + bolletje ijs + waterijsje
d. 5 rozemarijncrackers met 20+ kaas + halve ciabatta met margarine en 7 jaar oude honing (7 jaar over datum en meerzoet, maar lekker O+ )

Het leuke van vandaag: mijn eigen kamertje is klaar. Met balkon, zachte kleurtjes, zeer leeg op 2 jaren '50 stoeltjes na. Niet helemaal dicht helaas: aan een kant heb ik geen muur maar een soort schuifpanelen. Maar toch O+ Ook voor mijn man. Hij heeft er uit zich zelf en vrijwillig 3 dagen non-stop aan gewerkt O+
pi_101013216
MP O+
Pff tuin onkruidvrij gemaakt sort off dan.
Morgen vrije dag dan kan ik mooi de side table schilderen en de rest vh onkruid weghalen.
pi_101013384
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 17:25 schreef conleche het volgende:

[..]

Oh vroeger dacht ik dat papa´s en mama´s altijd precies wisten wat ze moesten doen en dat ik dat dan later ook gewoon zo zou kunnen...
Gelukkig denken mijn kindjes dat ook ongeveer van ons, dan doen we het goed genoeg volgens mij ;) maar ik verbaas me er vaak over hoe clueless we soms zijn en hoe anders mama zijn is dan ik als kind dacht.
  zondag 21 augustus 2011 @ 20:30:42 #292
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_101013615
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 20:24 schreef MarMar het volgende:

[..]

Oh vroeger dacht ik dat papa´s en mama´s altijd precies wisten wat ze moesten doen en dat ik dat dan later ook gewoon zo zou kunnen...
Gelukkig denken mijn kindjes dat ook ongeveer van ons, dan doen we het goed genoeg volgens mij ;) maar ik verbaas me er vaak over hoe clueless we soms zijn en hoe anders mama zijn is dan ik als kind dacht.
Echt? Ik vind het precies zoals ik had verwacht. Vaak een drama, maar even vaak ontzettend leuk O+ Dat ouders niet alwetend zijn wist ik helaas al jong.
pi_101013861
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 20:30 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Echt? Ik vind het precies zoals ik had verwacht. Vaak een drama, maar even vaak ontzettend leuk O+ Dat ouders niet alwetend zijn wist ik helaas al jong.
Echt ja, maar dan wel voor mijn 12e, daarna werd ik wel snel realistischer ;)
pi_101014996
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 19:56 schreef conleche het volgende:

[..]

Bij een paspoort is er iets als een spoedopdracht, dat is dan duurder dan normaal. Ik weet niet of dat ook voor een id-kaart geldt en ook niet meer hoe lang het dan duurt. Maar dat zal wel op de site van je stadsdeelkantoor staan denk ik.
Dankje :)
pi_101015142
Heide was het inderdaad! En het was hééérlijk! Zulke mooie weggetjes gereden! Volgende keer maar weer als Wolve zelf kan rijden :P

Daarnet de 'pub' hier voor eten uitgetetst, maar wat er leuk uit zag van buiten was van binnen een meer dan kindvriendelijke vreetschuur :+

Hebben allebei een broode hamburger, een biertje en Wolve wat meer patatjes dan ik met wat coleslaw op en zijn daarna weer snel op huis aan gegaan en gaan zo lekker op de bank tv kijken :P

Fijne avond allemaal! :*
Ja doei.
  zondag 21 augustus 2011 @ 21:03:02 #296
105888 renzell
pi_101015160
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 11:06 schreef _aurum_ het volgende:

@Renzell: waar gaat je pa naartoe emigreren?
Naar Suriname. Waar ie een jonge schone dame aan de haak heeft geslagen en er nu een huis laat bouwen. Beetje gek, maar vooral fijn voor hem!

Net thuis van het afscheidsetentje trouwens.... :X De heeeeeeeeele dag keurig gedaan en nu toch geschrokt. Geen carbs, maar wel veel vlees, saus en salade. Plus biertjes. En prosecco. hallekidee! *O* :') Morgen zijn alle festiviteiten VOORBIJ. En kan ik eindelijk ECHT normaal gaan doen. :P
pi_101016031
In alcohol zitten ook koolhydraten renzell ;)

Ben net in slaap gedonderd op de bank en nu is het donker dus kan ik niet meer rennen }:|

[ Bericht 0% gewijzigd door Amsel op 21-08-2011 21:34:58 ]
pi_101016895
:W :')

O: wat yoghurt met muesli, peer, glas sinaasappel-kiwi sap
T: 2 rosé, cola light en een sapje
D: bbq (hamburgertje, stukje kip, garnalen, champignons, paprika, ui, stokbrood met beleg en een heerlijke salade)
T: beetje ijs
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_101017458
Ojee Red mijn vakantie _O-
pi_101018176
ik gooi hem maar vol!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')