abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100985199
Link naar alle vorige delen in de reeks: Topicreeks: Gezond Slank

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
Ja doei.
pi_100985204
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:12 schreef renzell het volgende:

[..]

Oh, skjuuze me. Een pukkie dus maar. ;)
Ja, maar dat zegt niets 8-)
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:15:20 #3
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_100985253
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:13 schreef Siral het volgende:

[..]

Ja, maar dat zegt niets 8-)
:D
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:16:12 #4
105888 renzell
pi_100985292
@Tinkepink: en kun je niet op eigen houtje doorgaan met die duursporten? Of heb je daar ook geen tijd voor? Want die werkten dus blijkbaar goed, bij/voor jouw lijf.
pi_100985299
Ik heb zelf al vijf dagen last van een plek in mn oksel waar een spieraanhechting zit.

Moest op fitness een nieuw apparaat (voor mij althans) testen, en meteen idioot veel pijn. Ook op lage gewichten, terwijl ik bij de meeste zaken met mijn armen wel rond de 40-60kg zit..
Dit geval, alleen heet ie anders in de sportschool
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kreeg mijn armen er niet goed op, was gewoon te breed zeg maar. En meteen een idiote steek in mn oksel.
:(

Ik kan mijn linkerarm niet horizontaal houden als ik hem naar links beweeg. En als mijn onderarm dan naar boven moet zeg maar, doet echt zeer :(
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_100985331
Trouwens, mij is echt gezegd dat ik niet naar mijn gewicht of bmi moet kijken.
Kijk maar naar sommige topsporters, die hebben ook een laag bmi en zijn ook niet ongezond.

Zolang ik maar blijf eten is er niets aan de hand momenteel! :) ( en mijn vetpercentage omhoog gaat)
pi_100985350
quote:
19s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:16 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik heb zelf al vijf dagen last van een plek in mn oksel waar een spieraanhechting zit.

Moest op fitness een nieuw apparaat (voor mij althans) testen, en meteen idioot veel pijn. Ook op lage gewichten, terwijl ik bij de meeste zaken met mijn armen wel rond de 40-60kg zit..
Dit geval, alleen heet ie anders in de sportschool
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kreeg mijn armen er niet goed op, was gewoon te breed zeg maar. En meteen een idiote steek in mn oksel.
:(
Heb ik ook last van bij sommige apparaten.. ik ben voor veel apparaten te klein.
Maar los trainen is ook 10x beter!
pi_100985363
Toen ik 17 was had ik een BMI van 17.3 Nu een BMI van 25 ofzo :/ Ik voelde me destijds beter dan nu.
pi_100985370
Ik ben ook wel benieuwd naar de vraag van Tink, welke oefeningen goed zijn om je lichaam mooi vrouwelijk te houden. Ik krijg al snel hele gespierde armen. Vind ik niet altijd even mooi!

Weekendlijstjes... :@

O: havermout met blauwe bessen, bramen en een beetje honing
S: uur sportschool, full body krachttraining en buik- beenspier oefeningen
T: Nked bar appel :9 (met dank aan Perruche)
L: Yoghurt met blauwe bessen, bramen en een nectarine
T: Kommetje rijstzoutjes en 5 dropjes
B: een uur de boot hozen die vol met water stond :{
D: Spinaziesalade en pastasalade met tomaat/mozzarella met heerlijk brood van Marqt
T: flinke hand nootjes en 2 glazen rode wijn

Nu opgeblazen maar voldaan!
Be someone that makes you happy
pi_100985424
quote:
19s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:18 schreef Glijdt_licht het volgende:
Toen ik 17 was had ik een BMI van 17.3 Nu een BMI van 25 ofzo :/ Ik voelde me destijds beter dan nu.
Kan ik me ergens best voorstellen.
Ik heb lichamelijk momenteel echt nergens last van. Ik heb ongeveer het zelfde gewicht als toen ik mezelf uithongerde, alleen is mijn vetpercentage nu wat hoger, godzijdank. Maar het is nogal een verschil, of je eet of niet.

Je kunt dun zijn en gewoon goed eten en je prima voelen,
Of dun zijn en niet eten en je 10x kut voelen. (wat ik nevernooit meer wil)
pi_100985462
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:17 schreef Siral het volgende:
Kijk maar naar sommige topsporters, die hebben ook een laag bmi en zijn ook niet ongezond.
Zolang ik maar blijf eten is er niets aan de hand momenteel! :) ( en mijn vetpercentage omhoog gaat)
Waar baseer je dat op?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:22:27 #12
105888 renzell
pi_100985474
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:19 schreef Nallie het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar de vraag van Tink, welke oefeningen goed zijn om je lichaam mooi vrouwelijk te houden. Ik krijg al snel hele gespierde armen. Vind ik niet altijd even mooi!

Weekendlijstjes... :@

O: havermout met blauwe bessen, bramen en een beetje honing
S: uur sportschool, full body krachttraining en buik- beenspier oefeningen
T: Nked bar appel :9 (met dank aan Perruche)
L: Yoghurt met blauwe bessen, bramen en een nectarine
T: Kommetje rijstzoutjes en 5 dropjes
B: een uur de boot hozen die vol met water stond :{
D: Spinaziesalade en pastasalade met tomaat/mozzarella met heerlijk brood van Marqt
T: flinke hand nootjes en 2 glazen rode wijn

Nu opgeblazen maar voldaan!
Da's toch een prima lijstje! :Y
pi_100985522
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:22 schreef renzell het volgende:

[..]

Da's toch een prima lijstje! :Y
Hmm voor mn idee was t veel, vooral t brood bij t eten. Ah well, heb goed gesport vandaag :)
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:26:00 #14
105888 renzell
pi_100985589
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:23 schreef Nallie het volgende:

[..]

Hmm voor mn idee was t veel, vooral t brood bij t eten. Ah well, heb goed gesport vandaag :)
Ja goed, verbeterpuntjes zijn er altijd.Een kniesoor die daar op let. :P Maar het sporten meetellend, vind ik dit een heel keurig weekendlijstje! Echt!!
pi_100985599
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:20 schreef Siral het volgende:

[..]

Kan ik me ergens best voorstellen.
Ik heb lichamelijk momenteel echt nergens last van. Ik heb ongeveer het zelfde gewicht als toen ik mezelf uithongerde, alleen is mijn vetpercentage nu wat hoger, godzijdank. Maar het is nogal een verschil, of je eet of niet.

Je kunt dun zijn en gewoon goed eten en je prima voelen,
Of dun zijn en niet eten en je 10x kut voelen. (wat ik nevernooit meer wil)
Het grootste verschil is dat ik me druk maak om wat ik eet, wat ik doe etc.
terwijl alles toen automatisch ging.
Ik kon eten wat ik wilde :')
Ik sportte erg veel
Ik kon zuipen wat ik wilde

Maar ik kwam niks aan.
ik bleef rond de 55/56kg

Daarna gestopt met sport ivm benauwdheid/astma. Ik bleef eten en drinken, maar geen sport meer. Ben 75 geweest ooit, down naar 66 en weer up naar 72 :').
Toen veel gaan sporten en tsja

Nu nog steeds 72kg en BMI van 25 :/ maar wel een stukje gespierder, dat wel.
pi_100985602
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:22 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Waar baseer je dat op?
Bmi is gewoon bullshit. Je kunt 100 kg wegen en bodybuilder zijn, of 100 kg wegen en zo vet zijn als de neten..
pi_100985616
quote:
19s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:26 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Het grootste verschil is dat ik me druk maak om wat ik eet, wat ik doe etc.
terwijl alles toen automatisch ging.
Ik kon eten wat ik wilde :')
Ik sportte erg veel
Ik kon zuipen wat ik wilde

Maar ik kwam niks aan.
ik bleef rond de 55/56kg

Daarna gestopt met sport ivm benauwdheid/astma. Ik bleef eten en drinken, maar geen sport meer. Nu 72kg en BMI van 25 :/
Ahw ja dan snap ik de frustratie goed inderdaad.. :(
pi_100985633
Mijn lijstje is uiteindelijk een stuk slechter geworden dan ik hoopte:

O: 300ml Griekse Yoghurt met perzik
L: 2 plakjes roggebrood met pindakaas
S: sit ups en push ups
T: reep kaas
S: 5,3km hardlopen
D: halve kip en een schepje niet zo lekkere knolraappuree
T: 2,5 glas rosé

Morgen vroeg opstaan, goed ontbijten, roggebrood en pindakaas mee en kijken wat ze ergens tussendoor nog aan eten aanbieden, want we gaan een hele dag met de motor naar de Yorkshire Moors O+ O+ En ook een goede avondmaaltijd staat op de planning, wrsch ook onderweg. We zouden voor de traditional Sunday Roast kunnen gaan, maar mijn maag draait al rondjes bij de gedachte eraan ;)
Ja doei.
pi_100985641
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:26 schreef Siral het volgende:

[..]

Bmi is gewoon bullshit. Je kunt 100 kg wegen en bodybuilder zijn, of 100 kg wegen en zo vet zijn als de neten..
EENS :Y
pi_100985662
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:27 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn lijstje is uiteindelijk een stuk slechter geworden dan ik hoopte:

O: 300ml Griekse Yoghurt met perzik
L: 2 plakjes roggebrood met pindakaas
S: sit ups en push ups
T: reep kaas
S: 5,3km hardlopen
D: halve kip en een schepje niet zo lekkere knolraappuree
T: 2,5 glas rosé

Morgen vroeg opstaan, goed ontbijten, roggebrood en pindakaas mee en kijken wat ze ergens tussendoor nog aan eten aanbieden, want we gaan een hele dag met de motor naar de Yorkshire Moors O+ O+ En ook een goede avondmaaltijd staat op de planning, wrsch ook onderweg. We zouden voor de traditional Sunday Roast kunnen gaan, maar mijn maag draait al rondjes bij de gedachte eraan ;)
Ik hoop dat je slecht bedoelt in de zin van te weinig?!
pi_100985666
Ja :)
Ja doei.
pi_100985671
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:28 schreef Nallie het volgende:

[..]

EENS :Y
^O^

Ik zit er ook aan te denken om me gewoon niet te wegen morgen.
Het kan me echt allemaal aan mijn kont roesten momenteel. IK VOEL ME NU PRIMA.
EN ik eet! Ik zie er weer gezond uit, ik kan weer lachen, ik slaap prima etc.
pi_100985675
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:26 schreef Siral het volgende:

[..]

Lees eens wat van de biografieën zou ik zeggen.
Daarin komt naar voren wat ze er zelf van vonden/vinden.
pi_100985710
Heb wel een grote kaaskorst opgegeten van de rest van de knolraappuree :9 maar de puree zelf was echt vies ;(
Ja doei.
pi_100985718
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:29 schreef Siral het volgende:

[..]

^O^

EN ik eet!
Ik ben heel trots :Y
En als je geen zin hebt om te wegen dan doe je het lekker NIET :)
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:30:26 #26
105888 renzell
pi_100985725
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:29 schreef Siral het volgende:

[..]

^O^

EN ik eet! Ik zie er weer gezond uit, ik kan weer lachen, ik slaap prima etc.
NIET wegen dan! Mee eensch!!! :Y
pi_100985741
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:30 schreef motorbloempje het volgende:
Heb wel een grote kaaskorst opgegeten van de rest van de knolraappuree :9 maar de puree zelf was echt vies ;(
Kaaskorsten zijn briljant. Volgende keer knolselderijpuree O+
pi_100985756
Ga ik ook niet doen, denk dat het weer averechts werkt... het wekt bij mij vaak frustratie en eetbuien op... omdat ik soms zo hopeloos word als ik mijn gewicht zie..

Ik voel aan mijn lijf dat ik nu een stuk gezonder ben en ik zit lekker in mijn vel, dat zegt genoeg.
pi_100985767
Ja, knolselderij is hier dus niet te vinden, iig niet bij de supermarkten waar ik kom :') ;(
Ja doei.
pi_100985788
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:31 schreef Siral het volgende:
Ga ik ook niet doen, denk dat het averechts werkt... het wekt bij mij vaak ook frustratie en eetbuien op... omdat ik soms zo hopeloos word als ik mijn gewicht zie..
Je hebt heel veel zelfinzicht. Dat is knap! En het helpt je goed denk ik.
pi_100985798
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:31 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, knolselderij is hier dus niet te vinden, iig niet bij de supermarkten waar ik kom :') ;(
Ja ik kan het dus ook niet meer vinden bij de Albert Heijn... :(
pi_100985853
Volgens deze site is Knolselderij vooral 'in het seizoen' in januari, februari en maart..? Misschien dat dat het probleem is?
Ja doei.
pi_100985903
knolselderij of koolraap, ik ga slapen.

Morgenochtend ga ik eerst een rondje hardlopen, en daarna ontbijten met volkorenwafels en fruit... :9~
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:35:24 #34
105888 renzell
pi_100985916
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:33 schreef motorbloempje het volgende:
Volgens deze site is Knolselderij vooral 'in het seizoen' in januari, februari en maart..? Misschien dat dat het probleem is?
Denk ik wel ja! :Y Is geen groente die year round in tropische gebieden wordt gekweekt, dus waarschijnlijk nog echt ouderwets seizoensafhankelijk.
pi_100985948
Nou, bij mijn AH kon ik het altijd wel vinden eigenlijk? :@
Maar hier hebben zowel de Tesco, de Morrisons, de Lidl als de ASDA het niet.. -O-

knolraappatat is overigens wel lekker (uit de oven!), maar die puree, nee, nooit meer :r
Ja doei.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:37:24 #36
105888 renzell
pi_100985976
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:36 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, bij mijn AH kon ik het altijd wel vinden eigenlijk? :@
Maar hier hebben zowel de Tesco, de Morrisons, de Lidl als de ASDA het niet.. -O-

knolraappatat is overigens wel lekker (uit de oven!), maar die puree, nee, nooit meer :r
Moet ik een pondje naar je opsturen dan..? :P
pi_100985993
Nou ja, al die pondjes die door het mondje gaan, doe maar niet ;) :P
Ja doei.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:39:14 #38
105888 renzell
pi_100986032
Ik zie het hier bij mijn appie eigenlijk nooit liggen. :@ Toch eens kijken morgen dan!
pi_100986070
Oh, en liefdagboek, we hebben een extra lampje in de keuken opgehangen, onder de keukenkastjes, en dat is héél fijn! Sfeervol (geen witte TLbalk :+ ) en eindelijk kan ik zien wat ik aan het snijden ben als 't wat donker is buiten :P
Ja doei.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:41:06 #40
105888 renzell
pi_100986097
De rust. :W Voordat ik me op de voorraadkast stort... :')
pi_100986243
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:31 schreef Nallie het volgende:

[..]

Je hebt heel veel zelfinzicht. Dat is knap! En het helpt je goed denk ik.
Van de week had ik me gewogen en raakte gefrusteerd dat ik niet was aangekomen.
Toen maakte mijn vader de opmerking "waarom eet je niet gewoon elke dag een ijsco extra" en van dat zulk ander ongein... Die avond ging ik dus maar gezond een handje noten extra pakken. Maar daarna raakte ik zo down dat ik mezelf jankend vol heb gegeten met troep tot mijn maag helemaal uitelkaar plofte...... Ik heb al vaker uitbuien gehad sinds ik weer ben gaan eten, en meestal werden ze door zoiets getriggerd. Ik heb voorheen nog nooit in mijn leven zoiets meegemaakt als een emotionele eetbui, en ik wil echt dat het gaat stoppen..
pi_100986269
Nog even een snelle post voor ik ga slapen.

Lijstje is redelijk drama geworden:

O: bacon&eggs op toast
L: drie boterhammen met gelderse worst
T1: twee stroopwafels
T2: stuk taart
T3: twee glazen rosé
D: bbq: drie kipsatéstokjes, twee hamburgers, 10 (?) stokbroodjes met kruidenboter
T4: zak peper&zout chips
T5: twee mojito's

Ah, well. Ik heb wel veel complimentjes gekregen ('goh, jij blijft ook altijd maar slank, he!') en het was heel gezellig en lekker. Morgen beter.

En over het sporten: ik word op sommige plaatsen (armen/buik) ook heel snel gespierd, omdat ik daar van nature weinig vet heb zitten. Ik ben nu van 4x per week poweryoga naar 2x gegaan, omdat ik echt te gespierde armen kreeg - vind ik niet mooi! Nu dus 2x yoga en 2x cardio per week. Heb nu een app op mijn telefoon om snelheid/afstand bij te kunnen houden met hardlopen en fietsen, dus kan nu iets beter gaan opbouwen daarmee. :)
pi_100986378
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:46 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Nog even een snelle post voor ik ga slapen.

Lijstje is redelijk drama geworden:

O: bacon&eggs op toast
L: drie boterhammen met gelderse worst
T1: twee stroopwafels
T2: stuk taart
T3: twee glazen rosé
D: bbq: drie kipsatéstokjes, twee hamburgers, 10 (?) stokbroodjes met kruidenboter
T4: zak peper&zout chips
T5: twee mojito's

Ah, well. Ik heb wel veel complimentjes gekregen ('goh, jij blijft ook altijd maar slank, he!') en het was heel gezellig en lekker. Morgen beter.

En over het sporten: ik word op sommige plaatsen (armen/buik) ook heel snel gespierd, omdat ik daar van nature weinig vet heb zitten. Ik ben nu van 4x per week poweryoga naar 2x gegaan, omdat ik echt te gespierde armen kreeg - vind ik niet mooi! Nu dus 2x yoga en 2x cardio per week. Heb nu een app op mijn telefoon om snelheid/afstand bij te kunnen houden met hardlopen en fietsen, dus kan nu iets beter gaan opbouwen daarmee. :)
agh, een keer een baggerdagje mag best, anders is het ook niet vol te houden...
zolang je er maar van genoten hebt!! :)
pi_100986455
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:49 schreef Siral het volgende:

[..]

agh, een keer een baggerdagje mag best, anders is het ook niet vol te houden...
zolang je er maar van genoten hebt!! :)
Idd. :)
pi_100986560
Ik ga lekker slapies :W gnite!
  Vis een optie? zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:56:06 #46
70532 loveli
N
pi_100986635
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:54 schreef Tinkepink het volgende:
Nog even n.a.v. dat artikeltje van aurum; wat zijn nou eigenlijk goede oefeningen om gewoon slank en strak en niet te bullig te worden? Dat heb ik niet uit de tekst naar voren kunnen halen.
http://www.t-nation.com/f(...)sexy_female_training

Per persoon is dat verschillend. Als je forse dijbenen hebt, vermijd je zware beenspieroefenignen. Heb je van nature brede schouders, dan train je je deltaspier niet oevrmatig. Ipv een riedeltje standaardoefeningen te doen, isoleer je bepaalde spiergroepen en de spieren die niet bijdragen aan jouw figuur train je niet.

Ook ik word zonder BB-dieet bullig, incl. vleugels. Ben nu voor mijn doen aardig normaal geproportioneerd.
crap in = crap out
pi_100986646
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:54 schreef Siral het volgende:
Ik ga lekker slapies :W gnite!
Welterusten. Niet te streng voor jezelf. T gaat met vallen en opstaan. Hopen dat de professionele hulp snel start! :*
pi_100986736
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:56 schreef Nallie het volgende:

[..]

Welterusten. Niet te streng voor jezelf. T gaat met vallen en opstaan. Hopen dat de professionele hulp snel start! :*
Thankss. Ogh ik heb vandaag lekker gezond gedaan en genoeg gegeten. Ben ook niet gaan sporten (had ik geen tijd voor) dus ben eigenlijk wel trots op mezelf :) Ik heb er wel vertrouwen in, elke dag is tot nu toe beter.

Fijne avond nog iedereen! :)
  Vis een optie? zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:59:29 #49
70532 loveli
N
pi_100986741
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:17 schreef Siral het volgende:

Enig idee wat die topsporters aan vitamines en supplementen tot zich nemen? Da's veel meer dan wat er in jouw en mijn eten zit.
crap in = crap out
pi_100986751
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:59 schreef loveli het volgende:

[..]

Enig idee wat die topsporters aan vitamines en supplementen tot zich nemen? Da's veel meer dan wat er in jouw en mijn eten zit.
true that :)
pi_100986802
Hi!

2 films op 1 avond gezien :D *) .

Nallie lekker he, die NAKD bars?

Slapen! :W
  Vis een optie? zondag 21 augustus 2011 @ 00:03:48 #52
70532 loveli
N
pi_100986908
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 21 augustus 2011 @ 00:04:07 #53
70532 loveli
N
pi_100986921
Naked bars.. waar is XM om vuige plaatjes te posten?
crap in = crap out
pi_100987289
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:45 schreef Siral het volgende:

[..]

Van de week had ik me gewogen en raakte gefrusteerd dat ik niet was aangekomen.
Toen maakte mijn vader de opmerking "waarom eet je niet gewoon elke dag een ijsco extra" en van dat zulk ander ongein... Die avond ging ik dus maar gezond een handje noten extra pakken. Maar daarna raakte ik zo down dat ik mezelf jankend vol heb gegeten met troep tot mijn maag helemaal uitelkaar plofte...... Ik heb al vaker uitbuien gehad sinds ik weer ben gaan eten, en meestal werden ze door zoiets getriggerd. Ik heb voorheen nog nooit in mijn leven zoiets meegemaakt als een emotionele eetbui, en ik wil echt dat het gaat stoppen..
Waarom hou je jezelf dan steeds voor de gek dat je je prima voelt en dat het lekker gaat?
Je probleem was en is niet eten, maar je gedrag en gedachten erbij. Dat je nu anders eet, maakt niet perse dat je hoofd anders werkt.
pi_100987366
Vleugels, li?
pi_100987714
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2011 00:14 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Waarom hou je jezelf dan steeds voor de gek dat je je prima voelt en dat het lekker gaat?
Je probleem was en is niet eten, maar je gedrag en gedachten erbij. Dat je nu anders eet, maakt niet perse dat je hoofd anders werkt.
Ik zeg ook niet dat het probleem in mijn hoofd opgelost is :)
En vergeleken met hoe het was..... gaat het nu echt goed ja! Ik ben zoveel vooruit gegaan.
  Vis een optie? zondag 21 augustus 2011 @ 00:25:38 #57
70532 loveli
N
pi_100987759
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2011 00:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vleugels, li?
crap in = crap out
pi_100988135
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 00:25 schreef loveli het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hmm wel een beetje een engerd. En zulke spieren staan je niet Idd!
Trusten allemaal!
  Vis een optie? zondag 21 augustus 2011 @ 00:35:31 #59
70532 loveli
N
pi_100988196
Die van mij zijn ietsje kleiner.
crap in = crap out
pi_100993451
Bah ik kan niet slapen......

*boterham met pindakaas eet*

[ Bericht 45% gewijzigd door Siral op 21-08-2011 05:28:34 ]
pi_100993723
Hmmmmmm.... beetje spierpijn hier.
Iemand suggesties voor een leuk hardlooprondje in Rotterdam? Km of 10?
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  zondag 21 augustus 2011 @ 07:42:08 #62
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100993731
Goeiemorgen :W.

Yoghurt met aardbeien en twee beschuiten met pindakaas voor ik ga lopen :9.

Wij hadden gisteren een faal trouwens :'). We moesten naar een dierenspeciaalzaak in de Herenstraat in Voorburg. Ik had op 9292ov.nl opgezocht waar we moesten zijn. Ineens stond er op het schermpje dat de volgende halte 'Herenstraat' was, terwijl daar volgens mijn informatie helemaal geen halte was :?. Dus wij er toch uit, kwamen we erachter dat we in Rijswijk waren en dat daar ook een Herenstraat was :'). Moesten we een half uur terug lopen }:| :').
Niet meer actief op Fok!
pi_100993775
Ondanks de boterham met pindakaas van 5 uur nu al weer honger.. :')

Ik ga vandaag ff geen melk drinken.. kijken wat het met mijn buik doet!

O: yoghurt met fruit 'n fibre
T: banaan
S: fitness (vooral kracht)
L: tonijn salade met balsamico dressing
T: snee notenbrood
D: aardappels, iets van vlees, iets van groente
T: kwark met aardbeien

[ Bericht 2% gewijzigd door Siral op 21-08-2011 08:02:45 ]
  zondag 21 augustus 2011 @ 08:15:13 #64
105888 renzell
pi_100993824
Gepland lijstje:

O - omelet met kaas en tomaat
T - magere kwark met aardbeien
S - zumba
L - gegrilde groenten (courgette, paprika, aubergine) met sausje van magere kwark en munt
T - wilde nectarine
T - glas prosecco (afscheidsborrel van mijn vader, die gaat emigreren)
D - bij de Griek/ vlees en salade + glas rode wijn

Ben benieuwd of ik me eraan kan houden... :X

[ Bericht 1% gewijzigd door renzell op 21-08-2011 08:22:40 ]
pi_100993861
Vandaag vliegt uniek toch?
Goede reis uniekhoorn!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_100994055
Goedemorgen!
Goede reis uniek :s)
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 07:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hmmmmmm.... beetje spierpijn hier.
Iemand suggesties voor een leuk hardlooprondje in Rotterdam? Km of 10?
Nr 1 is natuurlijk de 10 km van de kralingse plas. Verder is langs de maasboulevard en over de brug ook leuk, zelf liep ( :'( ) ik altijd een rondje park zestienhoven, is 8 km denk.
pi_100994063
*O* vliegtuigstoelen gereserveerd!!

Mogge trouwens :D
pi_100994069
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2011 09:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen!

[..]

Nr 1 is natuurlijk de 10 km van de kralingse plas. Verder is langs de maasboulevard en over de brug ook leuk, zelf liep ( :'( ) ik altijd een rondje park zestienhoven, is 8 km denk.
Is dat een gemarkeerde route? Moet sowieso nog even kijken waar ik mijn auto kwijt kan daar in de buurt. :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_100994208
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2011 09:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Is dat een gemarkeerde route? Moet sowieso nog even kijken waar ik mijn auto kwijt kan daar in de buurt. :D
Alleen de eerste. Maar op mapmyrun staan vaak ook leuke routes, dan kan je toeristisch hardlopen met een kaartje op zak :P
  zondag 21 augustus 2011 @ 09:39:02 #70
105888 renzell
pi_100994282
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2011 09:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen!

[..]

En misschien een mooi rondje Bergse voor- of achterplas..? Kralingseplas is ook fijn ja! :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')