Ja, maar dat zegt nietsquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:12 schreef renzell het volgende:
[..]
Oh, skjuuze me. Een pukkie dus maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kreeg mijn armen er niet goed op, was gewoon te breed zeg maar. En meteen een idiote steek in mn oksel.
Ik kan mijn linkerarm niet horizontaal houden als ik hem naar links beweeg. En als mijn onderarm dan naar boven moet zeg maar, doet echt zeer
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:16 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik heb zelf al vijf dagen last van een plek in mn oksel waar een spieraanhechting zit.
Moest op fitness een nieuw apparaat (voor mij althans) testen, en meteen idioot veel pijn. Ook op lage gewichten, terwijl ik bij de meeste zaken met mijn armen wel rond de 40-60kg zit..
Dit geval, alleen heet ie anders in de sportschoolHeb ik ook last van bij sommige apparaten.. ik ben voor veel apparaten te klein.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kreeg mijn armen er niet goed op, was gewoon te breed zeg maar. En meteen een idiote steek in mn oksel.
Maar los trainen is ook 10x beter!
Kan ik me ergens best voorstellen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:18 schreef Glijdt_licht het volgende:
Toen ik 17 was had ik een BMI van 17.3 Nu een BMI van 25 ofzo :/ Ik voelde me destijds beter dan nu.
Waar baseer je dat op?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:17 schreef Siral het volgende:
Trouwens, mij is echt gezegd dat ik niet naar mijn gewicht of bmi moet kijken.
Kijk maar naar sommige topsporters, die hebben ook een laag bmi en zijn ook niet ongezond.
Zolang ik maar blijf eten is er niets aan de hand momenteel!( en mijn vetpercentage omhoog gaat)
Da's toch een prima lijstje!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:19 schreef Nallie het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar de vraag van Tink, welke oefeningen goed zijn om je lichaam mooi vrouwelijk te houden. Ik krijg al snel hele gespierde armen. Vind ik niet altijd even mooi!
Weekendlijstjes...![]()
O: havermout met blauwe bessen, bramen en een beetje honing
S: uur sportschool, full body krachttraining en buik- beenspier oefeningen
T: Nked bar appel(met dank aan Perruche)
L: Yoghurt met blauwe bessen, bramen en een nectarine
T: Kommetje rijstzoutjes en 5 dropjes
B: een uur de boot hozen die vol met water stond![]()
D: Spinaziesalade en pastasalade met tomaat/mozzarella met heerlijk brood van Marqt
T: flinke hand nootjes en 2 glazen rode wijn
Nu opgeblazen maar voldaan!
Hmm voor mn idee was t veel, vooral t brood bij t eten. Ah well, heb goed gesport vandaagquote:
Ja goed, verbeterpuntjes zijn er altijd.Een kniesoor die daar op let.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:23 schreef Nallie het volgende:
[..]
Hmm voor mn idee was t veel, vooral t brood bij t eten. Ah well, heb goed gesport vandaag
Het grootste verschil is dat ik me druk maak om wat ik eet, wat ik doe etc.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:20 schreef Siral het volgende:
[..]
Kan ik me ergens best voorstellen.
Ik heb lichamelijk momenteel echt nergens last van. Ik heb ongeveer het zelfde gewicht als toen ik mezelf uithongerde, alleen is mijn vetpercentage nu wat hoger, godzijdank. Maar het is nogal een verschil, of je eet of niet.
Je kunt dun zijn en gewoon goed eten en je prima voelen,
Of dun zijn en niet eten en je 10x kut voelen. (wat ik nevernooit meer wil)
Bmi is gewoon bullshit. Je kunt 100 kg wegen en bodybuilder zijn, of 100 kg wegen en zo vet zijn als de neten..quote:
Ahw ja dan snap ik de frustratie goed inderdaad..quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:26 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Het grootste verschil is dat ik me druk maak om wat ik eet, wat ik doe etc.
terwijl alles toen automatisch ging.
Ik kon eten wat ik wilde
Ik sportte erg veel
Ik kon zuipen wat ik wilde
Maar ik kwam niks aan.
ik bleef rond de 55/56kg
Daarna gestopt met sport ivm benauwdheid/astma. Ik bleef eten en drinken, maar geen sport meer. Nu 72kg en BMI van 25 :/
EENSquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:26 schreef Siral het volgende:
[..]
Bmi is gewoon bullshit. Je kunt 100 kg wegen en bodybuilder zijn, of 100 kg wegen en zo vet zijn als de neten..
Ik hoop dat je slecht bedoelt in de zin van te weinig?!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:27 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn lijstje is uiteindelijk een stuk slechter geworden dan ik hoopte:
O: 300ml Griekse Yoghurt met perzik
L: 2 plakjes roggebrood met pindakaas
S: sit ups en push ups
T: reep kaas
S: 5,3km hardlopen
D: halve kip en een schepje niet zo lekkere knolraappuree
T: 2,5 glas rosé
Morgen vroeg opstaan, goed ontbijten, roggebrood en pindakaas mee en kijken wat ze ergens tussendoor nog aan eten aanbieden, want we gaan een hele dag met de motor naar de Yorkshire Moors![]()
En ook een goede avondmaaltijd staat op de planning, wrsch ook onderweg. We zouden voor de traditional Sunday Roast kunnen gaan, maar mijn maag draait al rondjes bij de gedachte eraan
quote:
Lees eens wat van de biografieën zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:26 schreef Siral het volgende:
[..]
Bmi is gewoon bullshit. Je kunt 100 kg wegen en bodybuilder zijn, of 100 kg wegen en zo vet zijn als de neten..
Ik ben heel trotsquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:29 schreef Siral het volgende:
[..]
![]()
Ik zit er ook aan te denken om me gewoon niet te wegen morgen.
Het kan me echt allemaal aan mijn kont roesten momenteel. IK VOEL ME NU PRIMA.
EN ik eet!
NIET wegen dan! Mee eensch!!!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:29 schreef Siral het volgende:
[..]
![]()
Ik zit er ook aan te denken om me gewoon niet te wegen morgen.
Het kan me echt allemaal aan mijn kont roesten momenteel. IK VOEL ME NU PRIMA.
EN ik eet! Ik zie er weer gezond uit, ik kan weer lachen, ik slaap prima etc.
Kaaskorsten zijn briljant. Volgende keer knolselderijpureequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:30 schreef motorbloempje het volgende:
Heb wel een grote kaaskorst opgegeten van de rest van de knolraappureemaar de puree zelf was echt vies
Je hebt heel veel zelfinzicht. Dat is knap! En het helpt je goed denk ik.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:31 schreef Siral het volgende:
Ga ik ook niet doen, denk dat het averechts werkt... het wekt bij mij vaak ook frustratie en eetbuien op... omdat ik soms zo hopeloos word als ik mijn gewicht zie..
Ja ik kan het dus ook niet meer vinden bij de Albert Heijn...quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:31 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, knolselderij is hier dus niet te vinden, iig niet bij de supermarkten waar ik kom![]()
Denk ik wel ja!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:33 schreef motorbloempje het volgende:
Volgens deze site is Knolselderij vooral 'in het seizoen' in januari, februari en maart..? Misschien dat dat het probleem is?
Moet ik een pondje naar je opsturen dan..?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:36 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, bij mijn AH kon ik het altijd wel vinden eigenlijk?![]()
Maar hier hebben zowel de Tesco, de Morrisons, de Lidl als de ASDA het niet..
knolraappatat is overigens wel lekker (uit de oven!), maar die puree, nee, nooit meer
Van de week had ik me gewogen en raakte gefrusteerd dat ik niet was aangekomen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:31 schreef Nallie het volgende:
[..]
Je hebt heel veel zelfinzicht. Dat is knap! En het helpt je goed denk ik.
agh, een keer een baggerdagje mag best, anders is het ook niet vol te houden...quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:46 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Nog even een snelle post voor ik ga slapen.
Lijstje is redelijk drama geworden:
O: bacon&eggs op toast
L: drie boterhammen met gelderse worst
T1: twee stroopwafels
T2: stuk taart
T3: twee glazen rosé
D: bbq: drie kipsatéstokjes, twee hamburgers, 10 (?) stokbroodjes met kruidenboter
T4: zak peper&zout chips
T5: twee mojito's
Ah, well. Ik heb wel veel complimentjes gekregen ('goh, jij blijft ook altijd maar slank, he!') en het was heel gezellig en lekker. Morgen beter.
En over het sporten: ik word op sommige plaatsen (armen/buik) ook heel snel gespierd, omdat ik daar van nature weinig vet heb zitten. Ik ben nu van 4x per week poweryoga naar 2x gegaan, omdat ik echt te gespierde armen kreeg - vind ik niet mooi! Nu dus 2x yoga en 2x cardio per week. Heb nu een app op mijn telefoon om snelheid/afstand bij te kunnen houden met hardlopen en fietsen, dus kan nu iets beter gaan opbouwen daarmee.
Idd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:49 schreef Siral het volgende:
[..]
agh, een keer een baggerdagje mag best, anders is het ook niet vol te houden...
zolang je er maar van genoten hebt!!
http://www.t-nation.com/f(...)sexy_female_trainingquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:54 schreef Tinkepink het volgende:
Nog even n.a.v. dat artikeltje van aurum; wat zijn nou eigenlijk goede oefeningen om gewoon slank en strak en niet te bullig te worden? Dat heb ik niet uit de tekst naar voren kunnen halen.
Welterusten. Niet te streng voor jezelf. T gaat met vallen en opstaan. Hopen dat de professionele hulp snel start!quote:
Thankss. Ogh ik heb vandaag lekker gezond gedaan en genoeg gegeten. Ben ook niet gaan sporten (had ik geen tijd voor) dus ben eigenlijk wel trots op mezelfquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:56 schreef Nallie het volgende:
[..]
Welterusten. Niet te streng voor jezelf. T gaat met vallen en opstaan. Hopen dat de professionele hulp snel start!
Enig idee wat die topsporters aan vitamines en supplementen tot zich nemen? Da's veel meer dan wat er in jouw en mijn eten zit.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:17 schreef Siral het volgende:
Trouwens, mij is echt gezegd dat ik niet naar mijn gewicht of bmi moet kijken.
Kijk maar naar sommige topsporters, die hebben ook een laag bmi en zijn ook niet ongezond.
Zolang ik maar blijf eten is er niets aan de hand momenteel!( en mijn vetpercentage omhoog gaat)
true thatquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Enig idee wat die topsporters aan vitamines en supplementen tot zich nemen? Da's veel meer dan wat er in jouw en mijn eten zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |