SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:13 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Ik ben met die pijnstiller voor de niersteen gestopt, dus kan ik ook weer zuipen!
Nu maar hopen dat de pijn niet terugkomt.
die praat niet terug, en ligt maar een beetje te liggenquote:
gaat t zo goed danquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:13 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Ik ben met die pijnstiller voor de niersteen gestopt, dus kan ik ook weer zuipen!
Nu maar hopen dat de pijn niet terugkomt.
Dat moet jij doen met je buik en het konijn een beetje schudden e.d.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die praat niet terug, en ligt maar een beetje te liggen
kom maar konijntje doe maar wiebelen wiebelenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat moet jij doen met je buik en het konijn een beetje schudden e.d.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
Mja pijn van nierstenen is OF aanwezig OF afwezig en niets er tussenin. De afgelopen dagen heb ik geen pijn gehad. Is-ie er al uit, of is het een tijdelijke pauze van de pijn? Ik weet het niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die praat niet terug, en ligt maar een beetje te liggen
[..]
gaat t zo goed dan
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:15 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
STELLETJE ZUIPLAPPEN !!Fles is nog dicht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kom maar konijntje doe maar wiebelen wiebelen
Ik heb de hele dag al 2 vliegen die continu met elkaar zitten te knokken, waarbij ze vaak tegen mijn kop aan knallen!quote:
Hij zit op m'n lampquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zolang het er maar niet in je kamer zit
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:18 schreef ToT het volgende:
[..]
En nu niet meer!
Maar ik doe het wel rustig aan hoor!
Is ook binnen een half uurtje gemaakt, nadat die gozer thuis kwam van een avondje stappen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Schijtnummer. Wie dit bedacht heeft...
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag al 2 vliegen die continu met elkaar zitten te knokken, waarbij ze vaak tegen mijn kop aan knallen!
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n lijpe elektrische 'vliegenmepper' ?
Kan 'm niet vinden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n lijpe elektrische 'vliegenmepper' ?
C_A geloof ikquote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat zijn bazenapparatenOok geschikt voor lastige mensen
Geen idee, heb ik ooit op gegoogled.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:24 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
link van dat schema
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Gewoon uit hongkong halen..
ebay.. die mogen hier niet verkocht worden.
kost geen drol, je frituurt er een bij mee
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, heb ik ooit op gegoogled.
Neuj!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:25 schreef Symphonic het volgende:
Moet ik om 12 uur nog een urrtje draaien?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:24 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
link van dat schema
quote:
MM doen of niet doen ?quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
van mij mag symp wel om 12 uur
jij gemenequote:
quote:
LOLquote:
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:32 schreef Myraela het volgende:
Paddo's met deze shizzle. Lijkt me geen succes.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
iemand zin in tc?
kan het topic er niet mee killen want die is toch al beetje dood
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat ik zonder paddo's al para genoeg word van dit soort muziek.
wowowow, mag dat van jou?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:37 schreef Myraela het volgende:
tc mag wel open, maar ik ga over een half uurtje toch weg.
hij is nog open geloof ikquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:37 schreef Myraela het volgende:
tc mag wel open, maar ik ga over een half uurtje toch weg.
KOENquote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik ben dood. Oma's zijn vermoeind.
Linkjequote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Linkje? Ben wel druk nog met andere dingen maar dan kan er naar me gekeken worden
.
okequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
opeens zo stil, ik had ff pleinvrees
Hehehe daar heb ik nog wel meer van hoor!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
Corvus Corax. Mille Anni Passi Sunt
Dit soort muziek.
Ik zie nu pas dat jij hier bentquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
Corvus Corax. Mille Anni Passi Sunt
Dit soort muziek.
Ja, deze nachtwaker is nog niet uitgemoord.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat jij hier bent
dacht ff dat ik in het maffia topic zat
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:50 schreef Symphonic het volgende:
Sorry het wordt 2 uur, thema Rockiung & Rolling en een paar hele gave classics
gezelligquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, deze nachtwaker is nog niet uitgemoord.
Vast van een Mick Jagger fan!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:53 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
![]()
![]()
van wie zou dat verzoekje zijn
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die komt straks ook nog voorbij
Dank u zeer, maar komt vooral doordat er nu goede muziek wordt gedraaid.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Meneer, u lijkt mij een connaisseur van goede muziek!
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dank u zeer, maar komt vooral doordat er nu goede muziek wordt gedraaid.
Ik hou nl ook van hele foute muziek, dus als dat gedraaid was had ik zo bekend gestaan.![]()
Dit is de stem van ToTquote:
quote:
quote:
dat dusquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:03 schreef ToT het volgende:
[..]
In ieder geval iets fouts met Shalalala.
Hey trusten, zijde!quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:05 schreef SiIk het volgende:
Ik ga slapen, voordat ik op m'n toetsenbord in slaap val straks. Heb genoten van de muziekjes vanavond
Broertjequote:
Koenquote:
Sympquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoi
Dat nummer deed me trouwens erg aan Meatloaf denken
Ehmquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Arm maar gezond en gezegend met een goddelijk uiterlijk he!
En daar?
quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
EhmJa op t gezonde eigenlijk precies t zelfde.
Ik vind Slade toch echt wel een heeeeeeeele goede bandquote:
maar het is ook uit onze tijdquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vind Slade toch echt wel een heeeeeeeele goede band
En dat voor een ouwe lul
quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
peter staat garant voor kwaliteit
Jawel, maar deze muziek is van alle tijd, en toen hield ik echt niet van deze muziek, dat ben ik pas veel later gaan waarderenquote:
Lief dat je dat zegtquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
peter staat garant voor kwaliteit
Ben je serieus?quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:16 schreef Ikbenserieus het volgende:
Ey jongens. Nog behoefte aan een groots dj?
Altijd.quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:16 schreef Ikbenserieus het volgende:
er is behoefte aan DJ's die er plezier in hebben om te draaienquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:16 schreef Ikbenserieus het volgende:
vraag het eerst maar aan de meisjesquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:16 schreef Ikbenserieus het volgende:
slaap lekkerquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:17 schreef ToT het volgende:
Maar mensen, met pijn in het hart neem ik afscheid van jullie voor vannacht!
Trusten!
goeienachtquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:17 schreef ToT het volgende:
Trusten!
Trustequote:Op zondag 21 augustus 2011 00:17 schreef ToT het volgende:
Trusten!
Dank jequote:
pics van je grootsheidquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:16 schreef Ikbenserieus het volgende:
Heb je aan mij de juiste.quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er is behoefte aan DJ's die er plezier in hebben om te draaien
Ja hoor Knetter weer.quote:
Slaap lekker man!quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:17 schreef ToT het volgende:
Trusten!
ik heb letterlijk alles wat de gebroeders Gibb ooit maar hebben uitgebracht, dus die taak neem ik graag op mequote:Op zondag 21 augustus 2011 00:19 schreef Outpost76 het volgende:
Er moet eens een show gedaan worden met all1 maar BeeGee's
Nee, 1.83.quote:
Meisjes?quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
vraag het eerst maar aan de meisjes
Slaap lekker!quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:17 schreef ToT het volgende:
Trusten!
De roostermiepen.quote:
Ik wil t ook doen maar als jij t op je wil nemen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb letterlijk alles wat de gebroeders Gibb ooit maar hebben uitgebracht, dus die taak neem ik graag op me
heb je al eens eerder gedraait via internet?quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:20 schreef Ikbenserieus het volgende:
Ey Knetterkrankjorum, zijn er nog plekken vrij voor vanavond?
quote:
HAHAHAquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb je al eens eerder gedraait via internet?
heb je een programma?
weet je hoe het werkt?
quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
damn de muziek
symp wil je fok! trouwen met mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
om 3 uur is er plekquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:25 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
HAHAHA
Ik draai geheime zender. ik weet alles over dat gebeuren. Internet ook wel
Nummer het. Dit nummer.quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan krijgen we fok! kindjes met donders goeie muzieksmaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:
Dan vraagt ie daar wel naar!quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
voor t zelfde geld weet ie niet wat een OP is
BOWIEquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:29 schreef Symphonic het volgende:
Na deze draai ik mijn grote vriend, en oplettende luisteraars weten dan wie dat is
vannachtquote:
en VDJquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vannacht
mensen draaien via sam of outpost
quote:
Als je dat hebt weet je wat je nodig hebt om te draaien toch?quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:25 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
HAHAHA
Ik draai geheime zender. ik weet alles over dat gebeuren. Internet ook wel
Outpost?quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vannacht
whehe ik bedoel vdj
stomme dm maakt me in de war
quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vannacht
whehe ik bedoel vdj
stomme dm maakt me in de war
mijn sig en ondertitelquote:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:34 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
mijn sig en ondertitel
quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De sig van broertje icm het nummer dat ik draaide
quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:34 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
mijn sig en ondertitel
Ah dat kwartje was nog niet gevallen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De sig van broertje icm het nummer dat ik draaide
quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Ah dat kwartje was nog niet gevallen.
Meer tempo!quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:36 schreef Symphonic het volgende:
Dit is ook een mooie klassieker trouwens
Dat komt er straks nog veel meerquote:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
laat symp z'n gang maar gaan, sit back and relax
quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
laat symp z'n gang maar gaan, sit back and relax
Oale wijfen.quote:
Zijn ze weer verander dan?quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wie geeft serieus ff de gegevens?
iedereen zijn eigen muzieksmaak zeg ik altijd maarquote:
Dat zeker.quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:43 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
iedereen zijn eigen muzieksmaak zeg ik altijd maar
Queen is wel een van de betere bands imho.quote:
quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |