Idd, ik had nooit importbrabantse moeten wordenquote:
Vooral iets met wolken en regenbogenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:21 schreef _Bar_ het volgende:
ik ben de wagen aan het ontwerpen, en dan het liefst geen kopie en proberen gaan voor carnalesk (geen idee precies wat dat inhoud om zo uit te leggen)
Maar valt nog niet mee. Aangezien je hier echt alle kanten mee uit kan gaan.
Heb nu een aantal kleine rand "wagens" De luchtballon, hun raceauto, de maan.
En hartjes.... en heel felle zoetsappige kleurtjesquote:Op zondag 21 augustus 2011 11:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Idd, ik had nooit importbrabantse moeten worden
[..]
Vooral iets met wolken en regenbogen
quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:22 schreef Ssserpente het volgende:
Leo, probeer eens een post je typen waar niet het woord alleszins in voorkomt?
Toch wel een beetjequote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik haat carnaval
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu tijdelijk maar op tuinstoelen zitten
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Je mag binnenkort ook wel weer een avondje op mijn uitermate comfortabele klippan komen zitten hoorquote:Op zondag 21 augustus 2011 17:11 schreef Vicky het volgende:
och, als ik tv wil kijken kan ik ook in mijn bedje liggen
oeh gezellig!! Deal! Maar eigenlijk wil ik wel in een van die 2 heerlijke relaxte stoelen zitten!quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:15 schreef m@x het volgende:
[..]
Je mag binnenkort ook wel weer een avondje op mijn uitermate comfortabele klippan komen zitten hoor
Wat lekker!!quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Vakantietje beproken. Het wordt Zandvoort <3
Dat mag ook. Deze week zit ik al een klein beetje heel erg vol, maar de week erop moet lukkenquote:Op zondag 21 augustus 2011 17:20 schreef Vicky het volgende:
[..]
oeh gezellig!! Deal! Maar eigenlijk wil ik wel in een van die 2 heerlijke relaxte stoelen zitten!
Of was het nou een alleszins comfortabele klippan?quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:15 schreef m@x het volgende:
[..]
Je mag binnenkort ook wel weer een avondje op mijn uitermate comfortabele klippan komen zitten hoor
Nah, dat past niet zo goedquote:Op zondag 21 augustus 2011 17:40 schreef m@x het volgende:
[..]
Of was het nou een alleszins comfortabele klippan?
quote:
normaal heb ik dat niet. maar op dagen als dit wel. tis me hier toch benauwd! hoe is het weer daar? hoge luchtvochtigheid?quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:50 schreef leonieke het volgende:
Hebben jullie dat trouwens ook dat jullie soms gewoon beginnen te zweten zonder iets te doen? Het is al de hele dat dat als ik neerzit ik zonder reden begin te zweten. En toen ik daarnet anderhalf uur aan het strijken was, stond er geen druppeltje zweet op mijn voorhoofd. Stom lijf
Dat wel, maar ik kan me niet herinneren wanneer ik daar nog eens zo'n last van heb gehadquote:Op zondag 21 augustus 2011 17:55 schreef simmu het volgende:
[..]
normaal heb ik dat niet. maar op dagen als dit wel. tis me hier toch benauwd! hoe is het weer daar? hoge luchtvochtigheid?
Ja, ik ben een aantal keer naar Ecodrome geweest! De kinderen met wie ik geweest ben vonden het leuk. Het is niet heel erg groot en ook niet heel erg spectaculair, maar wel grappig om heen te gaan (vooral als je er niet te ver voor hoeft te reizen). Ze hebben een aantal diersoorten (spinnen, roofvogels, uilen, vissen), dus als je net naar de dierentuin bent geweest, kan het een beetje tegenvallen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:09 schreef _Ingrid_ het volgende:
Heeft er iemand hier ervaring met Ecodrome? Zou dat wat voor Kim zijn, of is ze daar te jong voor?
het zat voornamelijk bij luca in de kamer. (daar is hij natuurlijk door al die vakanties niet geweest, terwijl de katten het heerlijk vinden om op zijn gamestoel en vloerkleed te slapen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:45 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Oi Lady, vlooienIk krijg al jeuk bij het idee!
quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:47 schreef lady-wrb het volgende:
de vriezer? wie moet ik daar dan instoppen? de katten?
heb je wel de stofzuigerzakken ontvlooid?quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:33 schreef lady-wrb het volgende:
weet je dat je trouwens heel goed vlooien kunt vangen met ducktape?
ze ziten meteen goed vast en dr passen er heel veel op een rol
waddachtudan? slang dr af even sprayen, slang dr weer opquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:45 schreef simmu het volgende:
[..]
heb je wel de stofzuigerzakken ontvlooid?
beddengoed lakens edquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:47 schreef lady-wrb het volgende:
de vriezer? wie moet ik daar dan instoppen? de katten?
haha was ik toch bijna de vlooienpipetjes vergeten.
alles ontvlooid behalve de katten
gelukkig was de dierenwinkel nog net open.
met een beetje mazzel zijn we nu weer een tijdje van die springers af.
stuivers (oude) neerleggen!quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:24 schreef Saffier het volgende:
Oh bah lady-wrbIk heb mieren in de keuken, ook zo fijn maar niet heus. Maar toch, liever mieren dan vlooien! Ik hoop dat je er zo weer vanaf bent.
Rijstebuiltje de aanhouder wint maar weer
wou je zeggen dat je kleiner bent dan ik?quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:32 schreef simmu het volgende:
ik haal de 1.60 heus wel![]()
tis een kwestie van de juiste schoenen
oh dear. ehm. tsja. ik heb kisten en ik heb deze crocs: http://www.crocs.nl/crocs(...)&cgid=women-footwearquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:36 schreef _Bar_ het volgende:
leuke jurk, wat voor schoenen ga je er bij aan trekken?
ik heb sinds mijn 20ste niet meer op hakken gelopen eigenlijk. met als enige uitzondering sangdrax zn promotie, en toen hoefde ik ter ere van de zwangerschap van de jongesn niet te staanquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:46 schreef _Bar_ het volgende:
heb je geen schoenen met Hakzodat de jurk net wat fijner uitkomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |