Idd, ik had nooit importbrabantse moeten wordenquote:
Vooral iets met wolken en regenbogenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:21 schreef _Bar_ het volgende:
ik ben de wagen aan het ontwerpen, en dan het liefst geen kopie en proberen gaan voor carnalesk (geen idee precies wat dat inhoud om zo uit te leggen)
Maar valt nog niet mee. Aangezien je hier echt alle kanten mee uit kan gaan.
Heb nu een aantal kleine rand "wagens" De luchtballon, hun raceauto, de maan.
En hartjes.... en heel felle zoetsappige kleurtjesquote:Op zondag 21 augustus 2011 11:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Idd, ik had nooit importbrabantse moeten worden
[..]
Vooral iets met wolken en regenbogen
quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:22 schreef Ssserpente het volgende:
Leo, probeer eens een post je typen waar niet het woord alleszins in voorkomt?
Toch wel een beetjequote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik haat carnaval
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu tijdelijk maar op tuinstoelen zitten
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Je mag binnenkort ook wel weer een avondje op mijn uitermate comfortabele klippan komen zitten hoorquote:Op zondag 21 augustus 2011 17:11 schreef Vicky het volgende:
och, als ik tv wil kijken kan ik ook in mijn bedje liggen
oeh gezellig!! Deal! Maar eigenlijk wil ik wel in een van die 2 heerlijke relaxte stoelen zitten!quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:15 schreef m@x het volgende:
[..]
Je mag binnenkort ook wel weer een avondje op mijn uitermate comfortabele klippan komen zitten hoor
Wat lekker!!quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Vakantietje beproken. Het wordt Zandvoort <3
Dat mag ook. Deze week zit ik al een klein beetje heel erg vol, maar de week erop moet lukkenquote:Op zondag 21 augustus 2011 17:20 schreef Vicky het volgende:
[..]
oeh gezellig!! Deal! Maar eigenlijk wil ik wel in een van die 2 heerlijke relaxte stoelen zitten!
Of was het nou een alleszins comfortabele klippan?quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:15 schreef m@x het volgende:
[..]
Je mag binnenkort ook wel weer een avondje op mijn uitermate comfortabele klippan komen zitten hoor
Nah, dat past niet zo goedquote:Op zondag 21 augustus 2011 17:40 schreef m@x het volgende:
[..]
Of was het nou een alleszins comfortabele klippan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |