abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100973472
Aleid Wolfsen heeft zijn langste tijd als burgemeester van Utrecht gehad, zo meldt RTV Utrecht. Veel naaste collega's van de PvdA'er ergeren zich dood aan zijn gebrekkige communicatie.

De regionale omroep ontdekte na 'vertrouwelijke' gesprekken met anonieme bronnen dat Wolfsen vooral irritatie opwekt bij het overleg met het Openbaar Ministerie en de politie. Ook zou hij niet goed communiceren met de burger.

Over twee jaar loopt de termijn van Wolfsen af. Waarschijnlijk wordt hij niet herkozen.

bron: Powned.tv

Beste nieuws van de dag. Weg met die niet-gekozen, anti-democratische, censuur toepassende, allochtonenenknuffelende, kut-PvdA regent zonder enig mandaat! Ik hang de vlag vast uit, steek de BBQ aan, en schenk een wijntje in om dit te gaan vieren w/ *O*
pi_100973579
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 15:40 schreef 1-0-8 het volgende:
Over twee jaar loopt de termijn van Wolfsen af. Waarschijnlijk wordt hij niet herkozen.
Niet te vroeg juichen.
pi_100974428
Jij ziet het liefst een PVV burgemeester?
wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
pi_100979694
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:30 schreef Gravedigger het volgende:
Jij ziet het liefst een PVV burgemeester?
Bestaat die nog over twee jaar dan?
pi_100980037
Wolfsen, een schande voor Utrecht.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 20:22:05 #6
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_100980300
Geeft wel het niveau van powned weer aan. Een burgemeester wordt niet 'herkozen' die wordt 'herbenoemd'. En als de gemeenteraad de voordracht doet aan de CvK, wordt hij gewoon herbenoemd voor een tweede termijn. En een derde. En een vierde.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_100982276
Wolfsen is het allerslechtste dat Utrecht ooit is overkomen. Blij als hij oprot!
PWBF
pi_100982368
Ik vind het nogal een slappe hap als hij zijn tijd mag uitzitten.
pi_100984149
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 21:32 schreef Nielsch het volgende:
Wolfsen is het allerslechtste dat Utrecht ooit is overkomen. Blij als hij oprot!
We dachten dat die cherry zuipende alcoholist van een Brouwer een ramp was, maar dit... Dit overtreft echt alles. Hoe eerder deze lutser weg is, hoe beter.
  zondag 21 augustus 2011 @ 13:40:32 #10
246373 Idler
Simplicity!
pi_100998854
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 20:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Geeft wel het niveau van powned weer aan. Een burgemeester wordt niet 'herkozen' die wordt 'herbenoemd'. En als de gemeenteraad de voordracht doet aan de CvK, wordt hij gewoon herbenoemd voor een tweede termijn. En een derde. En een vierde.
Hij is in eerste instantie ook gekozen, het lijkt me dus dat er na zijn eerste termijn opnieuw verkiezingen komen waarin hij eventueel herkozen kan worden.
It is impossible to enjoy idling thoroughly unless one has plenty of work to do.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
pi_101000828
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 13:40 schreef Idler het volgende:

[..]

Hij is in eerste instantie ook gekozen, het lijkt me dus dat er na zijn eerste termijn opnieuw verkiezingen komen waarin hij eventueel herkozen kan worden.
Weer kiezen tussen pvda of pvda, joepie!
pi_101001002
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 20:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Tot in alle eeuwigheid, amen O-)
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  zondag 21 augustus 2011 @ 18:19:47 #13
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_101009561
quote:

[..]

Hij is niet gekozen, de verkiezingsdrempel is niet gehaald bij de verkiezingen. Niet zo gek ook, als je kunt kiezen tussen PvdA en PvdA en de een wil het niet eens worden.

Daarna is het "experiment" gekozen burgemeester gestopt, want de burger had er toch geen interesse in. Ja, zo kan ik het ook.
  zondag 21 augustus 2011 @ 20:55:50 #14
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_101014755
quote:

[..]

Inderdaad, de keuzes waren óf PvdA óf PvdA bij die verkiezingen :').

Hoe zou een Noord-Koreaans stembiljet eruit zien?
pi_117598848
Het einde komt dichterbij:

Burgemeester Wolfsen twijfelt over tweede termijn

Burgemeester Aleid Wolfsen van Utrecht twijfelt of hij zich beschikbaar zal stellen voor een tweede termijn als burgemeester. 'Het is zwaarder dan de Tweede Kamer', zei hij vanmiddag in het EO-radioprogramma Dit is de dag.

Hij noemde het burgemeesterschap 'leuk, maar extreem zwaar'. Tegen het eind van het jaar denkt Wolfsen een beslissing te nemen over een eventuele verlenging van zijn ambt in Utrecht.

Wolfsen ligt sinds zijn aantreden in 2008 al zwaar onder vuur in Utrecht door achtereenvolgende affaires. Sinds augustus van dit jaar wordt de burgemeester beveiligd wegens bedreigingen aan zijn adres uit de criminele hoek.'Dat is zeer onaangenaam, maar ik laat me niet beïnvloeden in mijn beleid', zegt Wolfsen.

Declaraties

Wolfsen heeft al verschillende moties van wantrouwen geïncasseerd. Onder andere wegens ingrijpen bij een lokale krant vanwege een voorgenomen publicatie over zijn declaratiegedrag en omdat hij de raad niet volledig en voldoende inlichtte over het gedrag van de Romafamilie Nicolich.

PvdA-kopstukken Diederik Samsom en Bram Peper spuiden openlijk kritiek op hun partijgenoot. Deze zomer kreeg Wolfsen commentaar toen hij in eerste instantie zijn vakantie niet afbrak wegens de asbestaffaire in Kanaleneiland.

Bron: AD.nl
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 4 oktober 2012 @ 23:36:01 #16
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_117611783
Hij voelt waarschijnlijk nattigheid en zal wel de eer aan zichzelf houden
pi_117621626
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 21:32 schreef Nielsch het volgende:
Helemaal mee eens. Ben blij als hij oprot.
pi_117659467
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:36 schreef 1-0-8 het volgende:

[..]

We dachten dat die cherry zuipende alcoholist van een Brouwer een ramp was, maar dit... Dit overtreft echt alles. Hoe eerder deze lutser weg is, hoe beter.
Maar dan mag je mij uitleggen waarom deze man als hij echt zo waardeloos is nog steeds mag aanblijven als burgemeester. Ik bedoel dan was hij toch allang weggestuurd?
pi_117662066
Wat ik me vaak afgevraagd heb:

Kan deze man überhaupt iets? Heeft hij een kernkwaliteit?
pi_117662127
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 16:28 schreef Chooselife het volgende:
Wat ik me vaak afgevraagd heb:

Kan deze man überhaupt iets? Heeft hij een kernkwaliteit?
Falen :')
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_117662282
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 16:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Falen :')
Nou ja, de man is nog nooit positief in het nieuws geweest dacht ik, alleen negatief. Dan denk ik dat je simpelweg te licht bent voor de functies je bekleedt.

De enige die dat ook wisten te presteren waren John Leerdam, Ella Vogelaar en Evelien Herfkens (toevallig allen pvda).
pi_117662350
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 16:35 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Nou ja, de man is nog nooit positief in het nieuws geweest dacht ik, alleen negatief. Dan denk ik dat je simpelweg te licht bent voor de functies je bekleedt.

De enige die dat ook wisten te presteren waren John Leerdam, Ella Vogelaar en Evelien Herfkens (toevallig allen pvda).
Positieve berichten zijn geen nieuws ;)
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_117662469
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 16:37 schreef Resistor het volgende:

[..]

Ik kan ze niet traceren.
pi_117682375
quote:

[..]

Hij is niet gekozen. Wel met met behulp van manipulatie van zijn PvdA vriendjes zijn baantje gekregen.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_117727257
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 16:37 schreef Resistor het volgende:

[..]

Noem eens iets positiefs wat hij in Utrecht gedaan heeft en op zijn conto komt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')