Niet te vroeg juichen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:40 schreef 1-0-8 het volgende:
Over twee jaar loopt de termijn van Wolfsen af. Waarschijnlijk wordt hij niet herkozen.
Bestaat die nog over twee jaar dan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:30 schreef Gravedigger het volgende:
Jij ziet het liefst een PVV burgemeester?
We dachten dat die cherry zuipende alcoholist van een Brouwer een ramp was, maar dit... Dit overtreft echt alles. Hoe eerder deze lutser weg is, hoe beter.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:32 schreef Nielsch het volgende:
Wolfsen is het allerslechtste dat Utrecht ooit is overkomen. Blij als hij oprot!
Hij is in eerste instantie ook gekozen, het lijkt me dus dat er na zijn eerste termijn opnieuw verkiezingen komen waarin hij eventueel herkozen kan worden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Geeft wel het niveau van powned weer aan. Een burgemeester wordt niet 'herkozen' die wordt 'herbenoemd'. En als de gemeenteraad de voordracht doet aan de CvK, wordt hij gewoon herbenoemd voor een tweede termijn. En een derde. En een vierde.
Weer kiezen tussen pvda of pvda, joepie!quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:40 schreef Idler het volgende:
[..]
Hij is in eerste instantie ook gekozen, het lijkt me dus dat er na zijn eerste termijn opnieuw verkiezingen komen waarin hij eventueel herkozen kan worden.
Tot in alle eeuwigheid, amenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Geeft wel het niveau van powned weer aan. Een burgemeester wordt niet 'herkozen' die wordt 'herbenoemd'. En als de gemeenteraad de voordracht doet aan de CvK, wordt hij gewoon herbenoemd voor een tweede termijn. En een derde. En een vierde.
Hij is niet gekozen, de verkiezingsdrempel is niet gehaald bij de verkiezingen. Niet zo gek ook, als je kunt kiezen tussen PvdA en PvdA en de een wil het niet eens worden.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:40 schreef Idler het volgende:
[..]
Hij is in eerste instantie ook gekozen, het lijkt me dus dat er na zijn eerste termijn opnieuw verkiezingen komen waarin hij eventueel herkozen kan worden.
Inderdaad, de keuzes waren óf PvdA óf PvdA bij die verkiezingenquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:40 schreef Idler het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ben blij als hij oprot.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:32 schreef Nielsch het volgende:
Wolfsen is het allerslechtste dat Utrecht ooit is overkomen. Blij als hij oprot!
Maar dan mag je mij uitleggen waarom deze man als hij echt zo waardeloos is nog steeds mag aanblijven als burgemeester. Ik bedoel dan was hij toch allang weggestuurd?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:36 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
We dachten dat die cherry zuipende alcoholist van een Brouwer een ramp was, maar dit... Dit overtreft echt alles. Hoe eerder deze lutser weg is, hoe beter.
Falenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:28 schreef Chooselife het volgende:
Wat ik me vaak afgevraagd heb:
Kan deze man überhaupt iets? Heeft hij een kernkwaliteit?
Nou ja, de man is nog nooit positief in het nieuws geweest dacht ik, alleen negatief. Dan denk ik dat je simpelweg te licht bent voor de functies je bekleedt.quote:
Positieve berichten zijn geen nieuwsquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:35 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Nou ja, de man is nog nooit positief in het nieuws geweest dacht ik, alleen negatief. Dan denk ik dat je simpelweg te licht bent voor de functies je bekleedt.
De enige die dat ook wisten te presteren waren John Leerdam, Ella Vogelaar en Evelien Herfkens (toevallig allen pvda).
Ik kan ze niet traceren.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:37 schreef Resistor het volgende:
[..]
Positieve berichten zijn geen nieuws
Hij is niet gekozen. Wel met met behulp van manipulatie van zijn PvdA vriendjes zijn baantje gekregen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:40 schreef Idler het volgende:
[..]
Noem eens iets positiefs wat hij in Utrecht gedaan heeft en op zijn conto komt?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:37 schreef Resistor het volgende:
[..]
Positieve berichten zijn geen nieuws
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |