quote:
Waarom noem je niet het merk, niet het type, maar alleen het nietszeggende nummertje? Moet ik gaan Googlen hoe het er uit ziet. Zo dus:quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:45 schreef Black_Ninja het volgende:
misschien eens over de 300 met de RS6 gaan
Vast en zeker omdat ie zijn gordel niet om had. Daardoor is hij uit de auto geslingerd en dat heeft hem geredquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:04 schreef Mikkie het volgende:
Die RS6 jaDat is gewoon de bestuurder die ernaast staat hè... hoe je dat toch zonder een schrammetje kan overleven!
Audi is vrij stevig voor de bestuurder, je zit ook dat alleen de achterkant er zowat afligt maar de voorkant is nog redelijk intact.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:04 schreef Mikkie het volgende:
Die RS6 jaDat is gewoon de bestuurder die ernaast staat hè... hoe je dat toch zonder een schrammetje kan overleven!
Die heeft me echt een partij geluk gehadquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:33 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Lol was die man in die zwarte jas echt de bestuurder?
Ligt aan de auto. Weleens bij iemand in een Volvo v70R gezeten die aardig onder handen was genomen. 280 op de gps en voelde niet eens heel onveilig.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:43 schreef LoggedIn het volgende:
Ik zie eigenlijk zelden een kans om harder te rijden dan 220, als het een beetje vervelend waait ofzo heb ik het gevoel dat ik hem harder niet meer goed recht in 1 baan kan houdenIs dat onzin, of herkennen jullie dat ook?
Ik ben dus ook nog niet voorbij de 230 geweest
Absoluut waar!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:46 schreef Rauw. het volgende:
Ja, laten we van alle automerken horrorfoto's gaan plaatsen van ongelukken om dat merk te schofferen!
Met een ongeval met 250+ per uur zit geen enkele wagen meer degelijk in elkaar (Geen discussie over nodig of mogelijk).
Ok andere foto gaf een iets ander beeldquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:22 schreef Mikkie het volgende:
De voorkant redelijk intact?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het enige dat nog heel is, is het stuk linksvoor. Verder is die bak compleet afgeschreven. Je kunt iets zeggen over stevigheid, maar als je auto zo uit elkaar gescheurd is, is dat argument echt wel van tafel en heb je puur geluk.
Ligt redelijk aan de auto. Onderstel, gewicht, downforce, enz. Ik heb een keer 200 geprobeerd in een Z4, toen leek heel de neus te gaan zweven, 240 gereden in een 1serie, geen centje pijn. Zelfde trouwens in een Megane R26R, 230-240 en dat was ook hetzelfde als 120quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:43 schreef LoggedIn het volgende:
Ik zie eigenlijk zelden een kans om harder te rijden dan 220, als het een beetje vervelend waait ofzo heb ik het gevoel dat ik hem harder niet meer goed recht in 1 baan kan houdenIs dat onzin, of herkennen jullie dat ook?
Ik ben dus ook nog niet voorbij de 230 geweest
180 Km/u in een C1, dat voelt pas niet prettigquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:11 schreef cofi het volgende:
Zeker weten? Heb hetzelfde gedaan met een AX, maar kan niet zeggen dat het heel prettig voelde
Niet standaardquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:57 schreef cofi het volgende:
Kan zo'n ding zo hard ja?? Het zou verboden moeten worden!
Moeten??quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:29 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
In mijn geval... Soms moet je wel
Testritten voor mijn werk. Vandaar dat ik ook van veel auto's wel het gedrag kan vertellen bij snelheden boven de 150quote:
Cool! Op een circuit?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:08 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Testritten voor mijn werk. Vandaar dat ik ook van veel auto's wel het gedrag kan vertellen bij snelheden boven de 150
somsquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:10 schreef cofi het volgende:
Haha, boetes voor de baas, mag ik voor je hopen
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:33 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Lol was die man in die zwarte jas echt de bestuurder?
Sorry. Ik heb me vergistquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:35 schreef Anne het volgende:
[..]
Die heeft me echt een partij geluk gehad.
Bronquote:What you see is what you get, i.e. there was no cutting of the vehicle prior to the pictures being taken. It is my brother-in-law that you see holding the mobile phone, he honestly doesn’t know the speed that he was going at but wasn’t near as fast as he has done in the past on that particular part of the road.
Although the road was completely dry he said that it felt he was on ice and the car just careened into the tree. He actually called the emergency services and climbed out of the car by himself, he spent only a couple of hours in hospital, apart from a few minor scratches he got a bandage around his little finger, I told him if he’s not already religious he should take it up ASAP!
The car WAS a pristine RS6 ABT, I was supposed to pick it up that very day to borrow it from him for a week as I’ve always wanted to try out the ABT version. He really should have simply told me that he didn’t want me to drive his car. I’m so happy he is alive and all in one piece.
Wat voor werk is dat dan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:08 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Testritten voor mijn werk. Vandaar dat ik ook van veel auto's wel het gedrag kan vertellen bij snelheden boven de 150
Grapje hoop ik ?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:42 schreef Russelheimer het volgende:
280 in een opel kadett E c20let gt28rs turbo
Daarom doe ik zulke uitspattingen in NL niet meer. Vooral sinds +50 sinds kort standaard twee maanden invordering is, ligt m'n absolute grens in NL op Vmax +45 (want de politie meet ook wel eens fout in je nadeel). Voorheen was het 190 teller (of 200@130), dat kostte je in het slechtste geval tien dagen invordering. Helaas zijn dat er nu 60...dat kan ik niet hebben.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:37 schreef LoggedIn het volgende:
Vanmiddag nog even een stukje 200 gereden, t was te druk om sneller te gaanMaar zal blij zijn als ik weer een keer bij duitsland in de buurt ben, das toch wel een stuk relaxter als je een viaduct onderdoor moet
Verstandigquote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daarom doe ik zulke uitspattingen in NL niet meer. Vooral sinds +50 sinds kort standaard twee maanden invordering is, ligt m'n absolute grens in NL op Vmax +45 (want de politie meet ook wel eens fout in je nadeel). Voorheen was het 190 teller (of 200@130), dat kostte je in het slechtste geval tien dagen invordering. Helaas zijn dat er nu 60...dat kan ik niet hebben.
Winterbanden in augustusquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:08 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Gisternacht 210 op teller in Mercedes e280 kombi. Kon wel sneller maar dat wou me pa wou niet ivm winterbanden. Mijn god, wat rijd 190 terwijl er geen hond op de A31 is lekker door
voelde toch een stuk veiliger dan 208 op teller heuvel af met '97 ford mondeo 1.6
dat gaat wel lekker vlot op die snelheden in de zomerquote:Op donderdag 1 september 2011 13:34 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Mijn pa wil deze banden eerst afrijden voordat hij all seasons koopt.
Ik kreeg van de week een cabrio (z4 oid?) aangeboden als leenauto van de garage, maar ik moest een auto met ruimte hebbenquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:55 schreef Knuffelbeertje het volgende:
220 op de a20 met de kap dicht, en 200 op de a58 met open kap, met de kap naar beneden is toch wel een heel andere gewaarwording.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bijna 180 in mijn 86 205je met 43kw
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
waar dan wel voor?quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
Koen B op weg naar belgie 170 in een oude renault twingo![]()
Wel staande gehouden trouwens![]()
En eh nee niet voor te hard rijden
De Veyron's super sport die verkocht zijn zijn begrensd op 415km/h. Er waren 5 (van de 30) exemplaren waarvan er 1 over 2 ritten gemiddeld 431.072km/h haalde, dat was de allersnelste. Die 5 zijn voor tests gebruikt, de overige 25 zijn verkocht en dus begrensd.quote:
Ja dus? Misschien is ie een Testpilootquote:Op woensdag 2 november 2011 06:34 schreef Aelse het volgende:
[..]
De Veyron's super sport die verkocht zijn zijn begrensd op 415km/h. Er waren 5 (van de 30) exemplaren waarvan er 1 over 2 ritten gemiddeld 431.072km/h haalde, dat was de allersnelste. Die 5 zijn voor tests gebruikt, de overige 25 zijn verkocht en dus begrensd.
Neuh, die betreffende testpiloot is een 42-jarige Algerijn die tegewoordig in Frankrijk woontquote:Op woensdag 2 november 2011 20:13 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja dus? Misschien is ie een Testpiloot
quote:
Hier ook 230, dezelfde motor maar dan in een Audi.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:37 schreef Tommzzz het volgende:
230 in Golf 1.8T, na lang warmrijden eventjes gas intrappen. Had nog wel wat over, maar de ruimte niet meer. Vind het zonde om de auto af te jakkeren dus denk niet dat ik voorlopig nog een poging toe om topsnelheid te halen.
Amateur, ik heb een keer 178 in zo'n oude twingo gehaaldquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
Koen B op weg naar belgie 170 in een oude renault twingo![]()
Wel staande gehouden trouwens![]()
En eh nee niet voor te hard rijden
Daarom hebben we hier dus een maximum snelheid toch?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:41 schreef DrDarwin het volgende:
218 in een Mitsubishi Galant 2.0 V6 GTI, in Nederland.
Een Fiat Panda die dan vlak voor je ineens tussen twee vrachtwagens uitkomt en besluit om toch maar in te gaan halen is dan een prima test voor je remvermogen.
...en ook voor je hartspier
Heeeeeeel herkenbaarquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:52 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Amateur, ik heb een keer 178 in zo'n oude twingo gehaald
4 man erin, enorme heuvel naar beneden (was in Frankrijk) en slipstreamend achter een of andere Mercedes.
Was best eng eigenlijk, je kon het stuur een kwartslag draaien en dan ging je gewoon rechtdoor
En 10 seconden later ging de heuvel weer omhoog, toen ging ik volgas 110 ofzo
Ik haal met mijn VW Polo 1.2 de 200 km/hquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:42 schreef Ferdo het volgende:
155 km/h (gps) met een Renault Clio 1.4, dat was het wel zo ongeveer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |