Daar kan ik inkomenquote:
Moeders is kwijt, maar ze eten zelf.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moeder er ook bij? Of moet je ze zelf voeden?
Zou daar echt niet tegen kunnen en ze allemaal mee naar huis willen nemen.
Extreem gelovig, dus ik vind het nooit zo tof, maar ze bedoeld het allemaal goed. Maar ik ga rennen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:19 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Daar kan ik inkomen![]()
Is het wel een lieve oma ?
Dat dus.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moeder er ook bij? Of moet je ze zelf voeden?
Zou daar echt niet tegen kunnen en ze allemaal mee naar huis willen nemen.
Succes ! En have fun toch nog een beetjequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Extreem gelovig, dus ik vind het nooit zo tof, maar ze bedoeld het allemaal goed. Maar ik ga rennen.
Hoezo dat dan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:19 schreef EggsTC het volgende:
Wees ffs blij dat je nog een oma hebt
Voorouders moet je koesteren, ik heb zowel mijn opa's als mijn oma's nooit echt gekend.quote:
Oh, dat is al snel dan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moeders is kwijt, maar ze eten zelf.
Ik ook niet, maar heb niet echt het gevoel dat ik wat gemist heb.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:21 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Voorouders moet je koesteren, ik heb zowel mijn opa's als mijn oma's nooit echt gekend.
Ben ik het niet mee eensquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:21 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Voorouders moet je koesteren, ik heb zowel mijn opa's als mijn oma's nooit echt gekend.
Ik heb nooit een oma gehad (ruim voor mijn geboorte overleden) en mijn opa's overleden voor ik 10 was.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:21 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Zonder hen was jij er niet eens geweest, geldt ook voor ouders. Er zijn op dit forum ook mensen die hun ouders haten maar hoe slecht je ook behandeld bent, je zou nooit de mooie dingen van het leven kunnen zien zonder dat zij er waren, dus die haat is relatief.quote:
ik ook, stierf toen ik een jaar of 8 was.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:24 schreef Watertornado het volgende:
Ik heb alleen een oma gehad waarvan je zooo duidelijk zag dat ze ging overlijden (aftakeling).
Mwoah, niet mee eens. Sommige ouders kunnen echte monsters zijn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:26 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Zonder hen was jij er niet eens geweest, geldt ook voor ouders. Er zijn op dit forum ook mensen die hun ouders haten maar hoe slecht je ook behandeld bent, je zou nooit de mooie dingen van het leven kunnen zien zonder dat zij er waren, dus die haat is relatief.
Klopt, maar dan nog had men niet bestaan als ze er niet waren geweest. Dus had je dan liever gehad dat je niet bestaan had?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwoah, niet mee eens. Sommige ouders kunnen echte monsters zijn.
Sorry maar daar ben ik het echt niet mee eens.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:26 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Zonder hen was jij er niet eens geweest, geldt ook voor ouders. Er zijn op dit forum ook mensen die hun ouders haten maar hoe slecht je ook behandeld bent, je zou nooit de mooie dingen van het leven kunnen zien zonder dat zij er waren, dus die haat is relatief.
In dit geval denk ik van wel ja.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:27 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Klopt, maar dan nog had men niet bestaan als ze er niet waren geweest. Dus had je dan liever gehad dat je niet bestaan had?
Moet jouw verwekking automatisch dankbaarheid, respect en waardering betekenen als ze je continu zwaar mishandelen o.i.d.?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:27 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Klopt, maar dan nog had men niet bestaan als ze er niet waren geweest. Dus had je dan liever gehad dat je niet bestaan had?
Dat is wat anders, maar zonder jou biologische moeder had je niet bestaan, dus had je dat liever gehad?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:28 schreef Insomnium het volgende:
Sommige mensen zijn geen ouders.
En hadden ook nooit kinderen moeten krijgen.
Dude, srsly, stel dat je ouders jou je hele jeugd zwaar mishandeld en gekleineerd zouden hebben, hoe zou jij dan over hen denken?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:29 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat is wat anders, maar zonder jou biologische moeder had je niet bestaan, dus had je dat liever gehad?
Even wat anders hè: kun je niet die UI van jou opnieuw renderen? Ik erger me kapot, zeker de CH3-groep is amper te lezen. Volgens mij moet je binnen die 60×60 nog wel een beter plaatje neer kunnen zetten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:29 schreef Insomnium het volgende:
[..]
In dit geval denk ik van wel ja.
Als ik eens terug kijk op mijn jeugd en wat er gebeurd is.
En wat ik heb meegemaakt allemaal.
En als ik kijk wat ze allemaal heeft veroorzaakt in mijn directe omgeving.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:29 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat is wat anders, maar zonder jou biologische moeder had je niet bestaan, dus had je dat liever gehad?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:29 schreef Insomnium het volgende:
[..]
In dit geval denk ik van wel ja.
Als ik eens terug kijk op mijn jeugd en wat er gebeurd is.
En wat ik heb meegemaakt allemaal.
En als ik kijk wat ze allemaal heeft veroorzaakt in mijn directe omgeving.
Als jij voor mij een beter plaatje kan vinden dan zal ik die er zeker opzetten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Even wat anders hè: kun je niet die UI van jou opnieuw renderen? Ik erger me kapot, zeker de CH3-groep is amper te lezen. Volgens mij moet je binnen die 60×60 nog wel een beter plaatje neer kunnen zetten.
Dankbaarheid sowieso. Respect is wat anders.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet jouw verwekking automatisch dankbaarheid, respect en waardering betekenen als ze je continu zwaar mishandelen o.i.d.?
Zeker te snel gecomprimeerd? (in grootte, dat is)quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:32 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Als jij voor mij een beter plaatje kan vinden dan zal ik die er zeker opzetten.
Heb er zelf geen andere bij kunnen vinden.
Hehehe tja dankbaar zijn tegenover ouders die je zwaar mishandelen....persoonlijk zou ik dat pretty fucked up vinden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:32 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dankbaarheid sowieso. Respect is wat anders.
Als ze je mishandelen is dat een teken van zwakte of frustratie uit hun kant. Ik praat dat niet goed, alleen moet je je wel donders goed bedenken dat je de mooie dingen (ondanks hun slechte gedrag) ook nooit had gezien zonder dat je verwekt zou zijn.
Dat zou nog wel eens kunnen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zeker te snel gecomprimeerd? (in grootte, dat is)
Als ze dat bewust doen omdat ze het leuk vinden is het pretty fucked up ja. Maar ook dat gedrag komt ergens vandaan he. Ik bekijk het wat primitiever dan jullie.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe tja dankbaar zijn tegenover ouders die je zwaar mishandelen....persoonlijk zou ik dat pretty fucked up vinden.
Dat gebruik van Verdana is sowieso *hwrrrr* maar ik zie al een SVG dus dat kun je in elke grootte renderen. Ik ga voor je kijken!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:32 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Als jij voor mij een beter plaatje kan vinden dan zal ik die er zeker opzetten.
Heb er zelf geen andere bij kunnen vinden.
Ik kan je verzekeren dat er door zulke dingen amper mooie dingen kunnen zijn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:32 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Als ze je mishandelen is dat een teken van zwakte of frustratie uit hun kant. Ik praat dat niet goed, alleen moet je je wel donders goed bedenken dat je de mooie dingen (ondanks hun slechte gedrag) ook nooit had gezien zonder dat je verwekt zou zijn.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat gebruik van Verdana is sowieso *hwrrrr* maar ik zie al een SVG dus dat kun je in elke grootte renderen. Ik ga voor je kijken!
Voor sommige mensen zou dat betekenen:quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:32 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Wel op latere leeftijd, als je zelfstandig bent.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:34 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat er door zulke dingen amper mooie dingen kunnen zijn.
Goedemorgen !quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Voor sommige mensen zou dat betekenen:
Dankbaar omdat je alcoholistische vader in bezopen toestand je moeders kut met zijn vergiftigde zaad gevuld heeft?
Goedemorgen trouwens
Zou jij jezelf vergif noemen dan, als dat het geval was?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Voor sommige mensen zou dat betekenen:
Dankbaar omdat je alcoholistische vader in bezopen toestand je moeders kut met zijn vergiftigde zaad gevuld heeft?
Goedemorgen trouwens
Ik ben nu 25.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:35 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Wel op latere leeftijd, als je zelfstandig bent.
En je hebt dus nooit in je leven een moment gehad van "zo, wat is alles toch mooi"?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:36 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik ben nu 25.
Door alles wat er gebeurd is is er een gigantisch deel van mijn leven naar de klote.
Nog steeds nachtmerries, nog steeds issues ermee.
En dan kan je wel zeggen ja maar je bent nog jong dat komt wel goed.
Ik kan je verzekeren dat als je in zon situatie zit dat het allemaal niet zo makkelijk is.
Mensen zeggen wel de tijd heelt alle wonden en dergelijke maar dat is gewoonweg niet altijd waar.
Ik vind mijn huidige mooier dan diequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon getalletje invoegen. Echt mooi vind ik 'm niet.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon getalletje invoegen. Echt mooi vind ik 'm niet.
Misschien vanuit de 90 of 100px-versie hem zelf schalen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:37 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik vind mijn huidige mooier dan die![]()
Maar ik zal eens even rustig kijken.
Nee, maar dat is het hele fucking punt niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:36 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Zou jij jezelf vergif noemen dan, als dat het geval was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |