Als zwarte mag je helemaal niet door een slotje heen posten!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kon je weer niet met je vingers uit de sambalpot blijven?
quote:
Kut blauwen...quote:
Zeg liever iets tegen die pipo die het topic volbaggerd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als zwarte mag je helemaal niet door een slotje heen posten!![]()
Smurfen discriminatie!quote:
Wilco.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zeg liever iets tegen die pipo die het topic volbaggerd.
FOEI!quote:
quote:
quote:
Beterquote:
Ik zal de hond eens een schop geven.quote:
Al klaar met stappen?quote:
Jup, Was gezelligquote:
Jij zit nu naast Rave?quote:
de beursquote:
Mogguhquote:
Ja, vanaf oktober t/m mei heb ik elke maand een week verlof. In december twee.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:17 schreef EllaN het volgende:
Weinig zomer gehad dit verlof.
Iemand al plannen gemaakt voor winterverlof?
Al concrete plannenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, vanaf oktober t/m mei heb ik elke maand een week verlof. In december twee.
Nee, eigenlijk niet. Dit is meer om mijn verlofberg weg te werken voor ik over het hek geschopt ga worden. Maar misschien ga ik een paar keer naar Schotland.quote:
Dank je.quote:En feli met je bijna-blauw zijn nog.
We gaan je het leven zuur makenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Dit is meer om mijn verlofberg weg te werken voor ik over het hek geschopt ga worden. Maar misschien ga ik een paar keer naar Schotland.
[..]
Dank je.
quote:
Als mijn naam blauw is. Geen idee op welke termijn dat is. Vandaag, morgen, volgende week?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |