Als zwarte mag je helemaal niet door een slotje heen posten!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kon je weer niet met je vingers uit de sambalpot blijven?
quote:
Kut blauwen...quote:
Zeg liever iets tegen die pipo die het topic volbaggerd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als zwarte mag je helemaal niet door een slotje heen posten!![]()
Smurfen discriminatie!quote:
Wilco.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zeg liever iets tegen die pipo die het topic volbaggerd.
FOEI!quote:
quote:
quote:
Beterquote:
Ik zal de hond eens een schop geven.quote:
Al klaar met stappen?quote:
Jup, Was gezelligquote:
Jij zit nu naast Rave?quote:
de beursquote:
Mogguhquote:
Ja, vanaf oktober t/m mei heb ik elke maand een week verlof. In december twee.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:17 schreef EllaN het volgende:
Weinig zomer gehad dit verlof.
Iemand al plannen gemaakt voor winterverlof?
Al concrete plannenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, vanaf oktober t/m mei heb ik elke maand een week verlof. In december twee.
Nee, eigenlijk niet. Dit is meer om mijn verlofberg weg te werken voor ik over het hek geschopt ga worden. Maar misschien ga ik een paar keer naar Schotland.quote:
Dank je.quote:En feli met je bijna-blauw zijn nog.
We gaan je het leven zuur makenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Dit is meer om mijn verlofberg weg te werken voor ik over het hek geschopt ga worden. Maar misschien ga ik een paar keer naar Schotland.
[..]
Dank je.
quote:
Als mijn naam blauw is. Geen idee op welke termijn dat is. Vandaag, morgen, volgende week?quote:
Als ik blauw ben.quote:
Ik dacht dat de Landmacht al genoeg gesnoeid werd?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:58 schreef Erasmo het volgende:
Zo net de coniferen in de voortuin gesnoeid. Welke idioot heeft bedacht dat het tuinafvalbrengstation maar tot 12 uur open is
Nah ze begonnen een beetje uit de kluiten gewassen te wordenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:03 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik dacht dat de Landmacht al genoeg gesnoeid werd?
Dus vooral de grootste onderdelen heb je eruit geknipt? Beetje natte vingerwerk?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:05 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nah ze begonnen een beetje uit de kluiten gewassen te worden
Hij heeft vast Hillen als tuin architect.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:08 schreef Esses het volgende:
[..]
Dus vooral de grootste onderdelen heb je eruit geknipt? Beetje natte vingerwerk?
Als ik tuinadvies van den haag zou krijgen zou ik;quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hij heeft vast Hillen als tuin architect.
Slecht nieuws pers gesprek bedoel je... dat is niet zo confronterend toch?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:24 schreef Cobra4 het volgende:
Oud maar toch de moeite waard om te kijken:
Waarschuwing voor de mensen die daar gevoelig voor zijn: Inclusief een deel van een "slecht nieuws" gesprek.
Kijk eerst alle vijf de delen maar.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:02 schreef Esses het volgende:
[..]
Slecht nieuws pers gesprek bedoel je... dat is niet zo confronterend toch?
Ben in deel 4;)quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kijk eerst alle vijf de delen maar.
Droplul. Nu mag ik zelf mijn eigen post niet editen. Kutmod.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:06 schreef Esses het volgende:
[..]
Ben in deel 4;)
Dan komt het zo.
Al zul jij (ik, en wat anderen) het zeker niet schokkend vinden. Waarschuwing was voor de onbedorven zieltjes.
Nu wel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:08 schreef Esses het volgende:
[..]
Droplul. Nu mag ik zelf mijn eigen post niet editen. Kutmod.
Note.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:08 schreef Esses het volgende:
[..]
Lieve Modquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:08 schreef Esses het volgende:
[..]
Dat je hem zoveel tijd geeft :|quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:19 schreef Erasmo het volgende:
DEF na 2 dagen C4 als mod:
[ afbeelding ]
Kijk! Jij snapt het!!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:19 schreef Erasmo het volgende:
DEF na 2 dagen C4 als mod:
[ afbeelding ]
Hou het rustig.quote:
Nee, want ik heb er echt geen zin in!quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:24 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nee, want ik heb er echt geen zin in!
Dat had je eergisteren in Haarlem moeten roepen.quote:
y?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat had je eergisteren in Haarlem moeten roepen.
quote:
Uitzonderlijke weersomstandigheden. Leverde aparte reacties op.quote:
En een beetje gesjoemel met photoshopquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Uitzonderlijke weersomstandigheden. Leverde aparte reacties op.
In dit geval niet. Zelfs de jongens in DE hadden er een passende verklaring voor. En TRU en BNW bleven rustig.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:49 schreef Esses het volgende:
[..]
En een beetje gesjoemel met photoshop
OMG xDquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
In dit geval niet. Zelfs de jongens in DE hadden er een passende verklaring voor. En TRU en BNW bleven rustig.
Yep. In jouw woorden: "BOEM".quote:
Truste!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:03 schreef Cobra4 het volgende:
En nu ga ik maffen. Tot komende nacht.
Nou hèquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:59 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik ben DEF aan het verdedigen in het Nijmegen topic...
Wat een randdebielen zitten er daar zeg. Van die studentjes die denken dat ze alles mogen zeggen, want het is tenslotte maar een grap!!.
Toen werd ik boosquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
Geen idee. Maar dat was een echte veteraan. Nederland kent geen veteraan meer sinds Indië/Korea of je moet voedselpakketten uitdelen ook tot de krijgskunst gaan rekenen.
De Kardinaal ken ik redelijk, hij houdt ervan om z'n kont in de krib te gooien en lekker overal tegenin te gaan. Laat je niet gek makenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:17 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Toen werd ik boos> Toen begonnen zij mij allemaal te bashen
Okquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
De Kardinaal ken ik redelijk, hij houdt ervan om z'n kont in de krib te gooien en lekker overal tegenin te gaan. Laat je niet gek maken
quote:
Ik zit meestal bij t neutje of de luifel. Alleen moet die verdomde Neudeflat kapot..quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:34 schreef hcwp het volgende:
[..]Luifel is mwah, t neutje is beter
De Olivier is het einde als je van speciaalbier houdt
Dat wordt gezellig dit weekendquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:13 schreef ErwinRommel het volgende:
Echt, gvd, ik wil naar Zandvoort, maar men men men, wat kunnen vrouwen toch gigantisch treuzelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |