quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:44 schreef maen het volgende:
Lijst met aanmeldingen voor de volgende competitie (#5)
FOK! Username / Wordfeud username
1. D. - D.8.
2. Rockfire - Rockfire
3. L0we - L0we
4. Lonaa - Lonaa
5. Baghdaddy - Baghdaddy
6. MPG - MPGFOK
7. maen - ma-en
8. raptorix - raptorix
Deze lijst graag overnemen en aanvullen wanneer je ook interesse hebt.
Ja, je speelt tegen mij!quote:
Had niet verwacht dat ik nog zou winnen. Goed gespeeld.quote:
Er is afgelopen zondag een competitie begonnen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:55 schreef Daywalk3r het volgende:
Kan ik nog meedoen ofzo? Snap niet precies hoe het in z'n werk gaat.
Je hoeft nu niets te doen, alleen de quote-tags uit jouw post verwijderen zodat iemand anders jouw post weer kan quoten (een quote quoten gaat niet nl.)quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:39 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Username gemaakt.
Kan ik al wat instellen nu?
Ok gefixt. Ik ga afwachten wanneer ik mee kan doen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:40 schreef D. het volgende:
[..]
Je hoeft nu niets te doen, alleen de quote-tags uit jouw post verwijderen zodat iemand anders jouw post weer kan quoten (een quote quoten gaat niet nl.)
Oefenen kan nooit kwaad.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:42 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ok gefixt. Ik ga afwachten wanneer ik mee kan doen.
Kan ik al oefenen ofzo ergens in dat spel?
hoe zit het nou dan? Dit gaan we nooit redden voor vanavond, als de invite niet eens geaccepteert is..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:24 schreef maen het volgende:
als de ronde zondag begonnen is, hebben we dan ook maar tot vanavond om het eerste spel af te ronden?
Mijn invite is nog steeds niet geaccepteerd...
Géén idee! Ik zou zeggen, doe maar wat, dan pas je dr prima bij!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:00 schreef maen het volgende:
[..]
hoe zit het nou dan? Dit gaan we nooit redden voor vanavond, als de invite niet eens geaccepteertd is..
Tja, ik kwam mijn f niet kwijt die ik als laatste letter over had. Jij ook goed gespeeld.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:07 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat ik nog zou winnen. Goed gespeeld.![]()
Score zinedinho - RealBizkit666 398 - 373
In het document staat geen einddatum voor deze ronde, misschien wel handig als Benny die even vermeldt danquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:00 schreef maen het volgende:
[..]
hoe zit het nou dan? Dit gaan we nooit redden voor vanavond, als de invite niet eens geaccepteert is..
En dan mag je tegen mij spelenquote:
Oke! We kunnen vast beginnen, ik zie tdrone het spel toch niet meer afmaken...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan mag je tegen mij spelen.
Harajuku heeft geresigned omdat ze niet aan spelen toekwam, en aangegeven dat ik won (ik stond toen, met een beurt meer ook ruim voor).
Is al zeker dan dat vandaag de deadline is? In het document staat nog niks namelijkquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:01 schreef L0we het volgende:
[..]
Oke! We kunnen vast beginnen, ik zie tdrone het spel toch niet meer afmaken...
Nee, maar hij heeft nu al 60 uur geen zet gedaan...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is al zeker dan dat vandaag de deadline is? In het document staat nog niks namelijk.
Het spel is nog niet klaar?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:22 schreef Pittie het volgende:
Het ziet ernaar uit dat ik de finale ga verliezen
Zit helaas ook niet mee met de letters die ik krijg....
Nog 9 stenen over en ik sta bijna 100 punten achter
Over de volgende ronde.. volgens het overzicht moet ik tegen Baghdaddy, maar ook hij heeft nog niet gereageerd op mijn invite...
Ronde 4 gaat pas officieel van start als ronde 3 is afgelopen. Dus zodra die is afgelopen is de deadline die datum+3dagen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
In het document staat geen einddatum voor deze ronde, misschien wel handig als Benny die even vermeldt dan.
Overigens heb ik wel een vliegende start in mijn competitiepotje tegen Harajuku.
Tegen mij speel je altijd foutloos, maar in de finale moet je het weer verknallen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:22 schreef Pittie het volgende:
Het ziet ernaar uit dat ik de finale ga verliezen
Zit helaas ook niet mee met de letters die ik krijg....
Nog 9 stenen over en ik sta bijna 100 punten achter
Over de volgende ronde.. volgens het overzicht moet ik tegen Baghdaddy, maar ook hij heeft nog niet gereageerd op mijn invite...
Neej het schiet inderdaad niet op... Komt omdat rockfire op vakantie is en ik afgelopen dagen ook wat minder tijd had.quote:
Ik had het ook graag anders gezienquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:27 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Tegen mij speel je altijd foutloos, maar in de finale moet je het weer verknallen.
Dan wachten we het gewoon af. Wat mij betreft hebben we geen haastquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:34 schreef Pittie het volgende:
[..]
Neej het schiet inderdaad niet op... Komt omdat rockfire op vakantie is en ik afgelopen dagen ook wat minder tijd had.
Ik merk ook dat die potjes die langer duren, met 1 a 2 dagen nooit zo goed gaan bij mij..
Dit gaat officieel ook over ronde 4 geloof ik..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:03 schreef lynda het volgende:
Benny heb jij een DM ontvangen van Zargon?
Wij hebben potje gespeeld, Zargon heeft officieel gewonnen maar geen zin/tijd om verder te spelen.. Ik mocht de plek innemen eventueel
Ohw ja sorry, ik had deze gelezen maar nog niet op gereageerd.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:51 schreef lynda het volgende:
[..]
Dit gaat officieel ook over ronde 4 geloof ik..
Is het handig als iemand anders dan ook toegang heeft tot de spreadsheet om de uitslagen bij te houden?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan wachten we het gewoon af. Wat mij betreft hebben we geen haast.
Ik ben alleen vanaf morgen t/m zondag weg. Dus als de winnaar in die tijd bekend wordt weten jullie ook wat de deadline van Ronde 4.1 is.
Zou jij dat willen doen? En zo ja, stuur dan ff je (g)mailadres zodat ik je toegang kan geven.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is het handig als iemand anders dan ook toegang heeft tot de spreadsheet om de uitslagen bij te houden?
Toegang is gelukt, ik kan nu ook aanpassenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zou jij dat willen doen? En zo ja, stuur dan ff je (g)mailadres zodat ik je toegang kan geven.
Gewonnen van Pittiequote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan wachten we het gewoon af. Wat mij betreft hebben we geen haast.
Ik ben alleen vanaf morgen t/m zondag weg. Dus als de winnaar in die tijd bekend wordt weten jullie ook wat de deadline van Ronde 4.1 is.
Tis definitiefquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:37 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Gewonnen van Pittieen dat tijdens mijn vakantie
430 - 285
ja, dan moet je even je naam en WF-naam toevoegen aan de lijst in dit topicquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:18 schreef gewoonfaye het volgende:
Kan ik de volgende ronde ook meedoen?
Nou, bij deze vast een uitslagquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:54 schreef DaMart het volgende:
Gefeliciteerd Rockfire.
Dit betekent dan dus ook dat de eerste ronde van de vierde competitie eindigt op 28 augustus om 23:59.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou, bij deze vast een uitslag![]()
MPG - Anne / 339 - 340
Met 1 puntje verschil gewonnenPfjew!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Dat is balenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Maar beter voor mij
!
Dan mag jij in de volgende ronde tegen Lyndaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou, bij deze vast een uitslag![]()
MPG - Anne / 339 - 340
Met 1 puntje verschil gewonnenPfjew!
Invite gestuurdquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan mag jij in de volgende ronde tegen Lynda.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:17 schreef DaMart het volgende:
Ik heb ineens 166 punten voor het woord 'afroming'. Zo veel punten voor 1 woord heb ik nog niet gezien in een potje met normaal speelveld.
>_<quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:26 schreef Joooo-pi het volgende:
Mijn potje met BasOne05 schiet niet echt op...
Hierbij een oproep aan BasOne05 om iets sneller te reageren
(Dit potje voor ronde 4, 1e spel loopt al vanaf zondag)
Tegen de winnaar van wedstrijd O, dus even afwachten nogquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:01 schreef Joooo-pi het volgende:
Dat was iid. dan wel beter geweestHet was voor mij het eerste potje voor de FOK!-competitie. Ik ga dat voortaan doen
Ik was wel op dreef, btw
Tegen wie moet ik dan nu?
Dat zijn mooie cijfers, tochquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:20 schreef DaMart het volgende:
541 punten in 1 potje... mijn hoogste score tot nu toe... en dat op een normaal speelveld.
Sorry ST.
Klopt, heb geresignd met een stel hopeloze stenen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:58 schreef DaMart het volgende:
Ronde 2:
L0we stopte bij een stand van: L0we - DaMart 222-334
Ze heeft gewonnen!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan mag jij in de volgende ronde tegen Lynda.
dat was echt nog spannend tot de laatste zet! leuk potjequote:Op zondag 28 augustus 2011 14:57 schreef Anne het volgende:
[..]
Ze heeft gewonnen!
lynda - Anne / 306 - 304
*snif*!
Gek! Maar goed, ik heb hem ontvangen, dus we kunnen aan de slag, even kijken of we hem vandaag uit kunnen spelen!quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:12 schreef Baghdaddy het volgende:
Ik krijg/kreeg geen invites! Pittie sorry, invite je nu!
Kan ook gewoon aan je verbinding liggen. Ik heb het ook wel eens gehad en even later stonden ze er dan ineens welquote:Op maandag 29 augustus 2011 09:22 schreef Ayca het volgende:
Geen idee waarom maar als ik naar wordfeud ga zijn mijn spellen verdwenen, kan dan ook niet verder spelen.Dus Fogel heeft gewonnen.
Vreemd... ik kreeg net de melding "Ayca resigned".quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:22 schreef Ayca het volgende:
Geen idee waarom maar als ik naar wordfeud ga zijn mijn spellen verdwenen, kan dan ook niet verder spelen.Dus Fogel heeft gewonnen.
En het was niet genoeg...quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:28 schreef Pittie het volgende:
ons potje is ook nog niet af... wel ver richting het einde... (nog 8 stenen te verdelen)
maar ik weet niet of het potje vandaag uitgespeeld wordt... iig morgen!
Momenteel staat baghdaddy voor! Maar alles is nog mogelijk...
Je had mooie woorden ja!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:40 schreef DaFan het volgende:
Gewonnen van Joysa/N-ikie!
420-314
2x 7 letterwoord neergelegd
Op dinsdag 30 augustus 2011 10:28 schreef Pittie het volgende:
Klopt, gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:56 schreef maen het volgende:
MaxC resigned op de stand 243-224, wat betekent dat ik gewonnen heb.
Is mijn tegenstander al bekend Remlof/Luxuria?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |