ja, dan moet je even je naam en WF-naam toevoegen aan de lijst in dit topicquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:18 schreef gewoonfaye het volgende:
Kan ik de volgende ronde ook meedoen?
Nou, bij deze vast een uitslagquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:54 schreef DaMart het volgende:
Gefeliciteerd Rockfire.
Dit betekent dan dus ook dat de eerste ronde van de vierde competitie eindigt op 28 augustus om 23:59.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou, bij deze vast een uitslag![]()
MPG - Anne / 339 - 340
Met 1 puntje verschil gewonnenPfjew!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Dat is balenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Maar beter voor mij
!
Dan mag jij in de volgende ronde tegen Lyndaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou, bij deze vast een uitslag![]()
MPG - Anne / 339 - 340
Met 1 puntje verschil gewonnenPfjew!
Invite gestuurdquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan mag jij in de volgende ronde tegen Lynda.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:17 schreef DaMart het volgende:
Ik heb ineens 166 punten voor het woord 'afroming'. Zo veel punten voor 1 woord heb ik nog niet gezien in een potje met normaal speelveld.
>_<quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:26 schreef Joooo-pi het volgende:
Mijn potje met BasOne05 schiet niet echt op...
Hierbij een oproep aan BasOne05 om iets sneller te reageren
(Dit potje voor ronde 4, 1e spel loopt al vanaf zondag)
Tegen de winnaar van wedstrijd O, dus even afwachten nogquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:01 schreef Joooo-pi het volgende:
Dat was iid. dan wel beter geweestHet was voor mij het eerste potje voor de FOK!-competitie. Ik ga dat voortaan doen
Ik was wel op dreef, btw
Tegen wie moet ik dan nu?
Dat zijn mooie cijfers, tochquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:20 schreef DaMart het volgende:
541 punten in 1 potje... mijn hoogste score tot nu toe... en dat op een normaal speelveld.
Sorry ST.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |