quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:44 schreef maen het volgende:
Lijst met aanmeldingen voor de volgende competitie (#5)
FOK! Username / Wordfeud username
1. D. - D.8.
2. Rockfire - Rockfire
3. L0we - L0we
4. Lonaa - Lonaa
5. Baghdaddy - Baghdaddy
6. MPG - MPGFOK
7. maen - ma-en
8. raptorix - raptorix
Deze lijst graag overnemen en aanvullen wanneer je ook interesse hebt.
Ja, je speelt tegen mij!quote:
Had niet verwacht dat ik nog zou winnen. Goed gespeeld.quote:
Er is afgelopen zondag een competitie begonnen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:55 schreef Daywalk3r het volgende:
Kan ik nog meedoen ofzo? Snap niet precies hoe het in z'n werk gaat.
Je hoeft nu niets te doen, alleen de quote-tags uit jouw post verwijderen zodat iemand anders jouw post weer kan quoten (een quote quoten gaat niet nl.)quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:39 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Username gemaakt.
Kan ik al wat instellen nu?
Ok gefixt. Ik ga afwachten wanneer ik mee kan doen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:40 schreef D. het volgende:
[..]
Je hoeft nu niets te doen, alleen de quote-tags uit jouw post verwijderen zodat iemand anders jouw post weer kan quoten (een quote quoten gaat niet nl.)
Oefenen kan nooit kwaad.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:42 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ok gefixt. Ik ga afwachten wanneer ik mee kan doen.
Kan ik al oefenen ofzo ergens in dat spel?
hoe zit het nou dan? Dit gaan we nooit redden voor vanavond, als de invite niet eens geaccepteert is..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:24 schreef maen het volgende:
als de ronde zondag begonnen is, hebben we dan ook maar tot vanavond om het eerste spel af te ronden?
Mijn invite is nog steeds niet geaccepteerd...
Géén idee! Ik zou zeggen, doe maar wat, dan pas je dr prima bij!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:00 schreef maen het volgende:
[..]
hoe zit het nou dan? Dit gaan we nooit redden voor vanavond, als de invite niet eens geaccepteertd is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |