Gek! Maar goed, ik heb hem ontvangen, dus we kunnen aan de slag, even kijken of we hem vandaag uit kunnen spelen!quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:12 schreef Baghdaddy het volgende:
Ik krijg/kreeg geen invites! Pittie sorry, invite je nu!
Kan ook gewoon aan je verbinding liggen. Ik heb het ook wel eens gehad en even later stonden ze er dan ineens welquote:Op maandag 29 augustus 2011 09:22 schreef Ayca het volgende:
Geen idee waarom maar als ik naar wordfeud ga zijn mijn spellen verdwenen, kan dan ook niet verder spelen.Dus Fogel heeft gewonnen.
Vreemd... ik kreeg net de melding "Ayca resigned".quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:22 schreef Ayca het volgende:
Geen idee waarom maar als ik naar wordfeud ga zijn mijn spellen verdwenen, kan dan ook niet verder spelen.Dus Fogel heeft gewonnen.
En het was niet genoeg...quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:28 schreef Pittie het volgende:
ons potje is ook nog niet af... wel ver richting het einde... (nog 8 stenen te verdelen)
maar ik weet niet of het potje vandaag uitgespeeld wordt... iig morgen!
Momenteel staat baghdaddy voor! Maar alles is nog mogelijk...
Je had mooie woorden ja!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:40 schreef DaFan het volgende:
Gewonnen van Joysa/N-ikie!
420-314
2x 7 letterwoord neergelegd
Op dinsdag 30 augustus 2011 10:28 schreef Pittie het volgende:
Klopt, gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:56 schreef maen het volgende:
MaxC resigned op de stand 243-224, wat betekent dat ik gewonnen heb.
Is mijn tegenstander al bekend Remlof/Luxuria?
De uitslag is dat ayca wegens technische problemen heeft 'opgegeven'.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:43 schreef DaMart het volgende:
Spreadsheet is bijgewerkt. We missen nog 5 uitslagen. Het gaat nog om deze wedstrijden:
remlof - Remlof - Luxuria - Luxuria
vancroba - vancroba - baaart - bart88b
heiden6 - heiden6 - Jeetjejom - Mama van J&E
Asskicker14 - Twisted_Twiddler - OmniRocket - OmniRocket
Fogel - Fogel1 - Ayca - Ayca
Hopelijk zijn die uitslagen vanavond bekend, en anders is het misschien een idee om gewoon maar te loten wie van deze mensen er doorgaan?
Aangepast in het document. Dat betekent dat de spelers van wedstrijd S nu ook bekend zijn.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
De uitslag is dat ayca wegens technische problemen heeft 'opgegeven'.
Bij ayca was het probleem dat wordfeud de nukken had en heeft daarom het spel afgebroken. Ze stond met enkele punten voor, maar we hadden ook nog een aantal stenen te gaan, had beide kanten op kunnen gaan. Misschien dat meer mensen technische problemen hebben gehad en daardoor zijn gestopt?quote:Op donderdag 1 september 2011 14:54 schreef Rockfire het volgende:
Ik zat even te kijken naar het document, maar wat wordt er ontzettend veel gestopt in deze rondeKijk dat je stopt bij een stand van 147 - 427 zoals BasOne kan ik nog begrijpen, dan is het kansloos. Maar ik zie ook stoppers bij vrijwel gelijke stand... Dat is toch niet leuk meer voor de competitie???
Van ronde 4.1 is een derde van de potjes geëindigd doordat iemand is gestopt. Zoveel technische problemen? Er kunnen natuurlijk altijd redenen zijn, maar het viel me gewoon op, het zijn er echt extreem veel meer dan de vorige ronde...quote:Op donderdag 1 september 2011 14:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bij ayca was het probleem dat wordfeud de nukken had en heeft daarom het spel afgebroken. Ze stond met enkele punten voor, maar we hadden ook nog een aantal stenen te gaan, had beide kanten op kunnen gaan. Misschien dat meer mensen technische problemen hebben gehad en daardoor zijn gestopt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |