De uitslag is dat ayca wegens technische problemen heeft 'opgegeven'.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:43 schreef DaMart het volgende:
Spreadsheet is bijgewerkt. We missen nog 5 uitslagen. Het gaat nog om deze wedstrijden:
remlof - Remlof - Luxuria - Luxuria
vancroba - vancroba - baaart - bart88b
heiden6 - heiden6 - Jeetjejom - Mama van J&E
Asskicker14 - Twisted_Twiddler - OmniRocket - OmniRocket
Fogel - Fogel1 - Ayca - Ayca
Hopelijk zijn die uitslagen vanavond bekend, en anders is het misschien een idee om gewoon maar te loten wie van deze mensen er doorgaan?
Aangepast in het document. Dat betekent dat de spelers van wedstrijd S nu ook bekend zijn.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
De uitslag is dat ayca wegens technische problemen heeft 'opgegeven'.
Bij ayca was het probleem dat wordfeud de nukken had en heeft daarom het spel afgebroken. Ze stond met enkele punten voor, maar we hadden ook nog een aantal stenen te gaan, had beide kanten op kunnen gaan. Misschien dat meer mensen technische problemen hebben gehad en daardoor zijn gestopt?quote:Op donderdag 1 september 2011 14:54 schreef Rockfire het volgende:
Ik zat even te kijken naar het document, maar wat wordt er ontzettend veel gestopt in deze rondeKijk dat je stopt bij een stand van 147 - 427 zoals BasOne kan ik nog begrijpen, dan is het kansloos. Maar ik zie ook stoppers bij vrijwel gelijke stand... Dat is toch niet leuk meer voor de competitie???
Van ronde 4.1 is een derde van de potjes geëindigd doordat iemand is gestopt. Zoveel technische problemen? Er kunnen natuurlijk altijd redenen zijn, maar het viel me gewoon op, het zijn er echt extreem veel meer dan de vorige ronde...quote:Op donderdag 1 september 2011 14:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bij ayca was het probleem dat wordfeud de nukken had en heeft daarom het spel afgebroken. Ze stond met enkele punten voor, maar we hadden ook nog een aantal stenen te gaan, had beide kanten op kunnen gaan. Misschien dat meer mensen technische problemen hebben gehad en daardoor zijn gestopt?
Zeker een goed potje! Scores steeds lekker dichtbij elkaarquote:Op donderdag 1 september 2011 17:01 schreef Baghdaddy het volgende:
Verloren van Fogel1, goed potje
Baghdaddy 338 - Fogel1 344.
Ben het wel met je eens! Ik heb het zelf ook wel gehad met Wordfeud maar heb me wel bewust opgegeven en ga het afmaken ookquote:Op donderdag 1 september 2011 15:05 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Van ronde 4.1 is een derde van de potjes geëindigd doordat iemand is gestopt. Zoveel technische problemen? Er kunnen natuurlijk altijd redenen zijn, maar het viel me gewoon op, het zijn er echt extreem veel meer dan de vorige ronde...
Een aantal posts boven je staat een lijst, die kan je aanvullenquote:Op donderdag 1 september 2011 21:07 schreef The_Dean het volgende:
Ik wil ook graag meedoen.
Fok!: The_Dean
Wordfeud: Ebut
Excuus, even overheen gelezenquote:Op donderdag 1 september 2011 21:11 schreef L0we het volgende:
[..]
Een aantal posts boven je staat een lijst, die kan je aanvullen
Wat een bende he?quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:41 schreef lynda het volgende:
Euhh hoe zit het nu met ronde 4?
Volgens excel Ronde 4.2 (tot 31-08 23:59):
Het is nu 2 september
Er loopt echt van alles door elkaar heen.. Competitie 5 zijn alweer inschrijvingen terwijl de helft van competitie 4 niet reageert/speelt of wat dan ook?
Denk het niet. Volgens mij is hét grote probleem het gebrek aan motivatie van de deelnemers. Als ik zie hoeveel spelers er gewoon niet meer reageren...quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:06 schreef DaMart het volgende:
Misschien wordt het weer wat minder rommelig als die deadlines worden aangepast.
Ik denk dat niet iedereen door had dat ronde 4 was begonnen. Dus 4.1 vanavond, 4.2 zondag af of zo, en daarna 3 dagen per ronde?quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:15 schreef lynda het volgende:
Ronde 4.1
4 dagen geleden moest dit af zijn.. Wat wil je gaan aanpassen aan de deadlines? Een week per ronde?![]()
![]()
K: remlof - Remlof Luxuria - Luxuria
M vancroba - vancroba baaart - bart88b
N heiden6 - heiden6 Jeetjejom - Mama van J&E
O Asskicker14 - Twisted_Twiddler OmniRocket - OmniRocket
Ronde 4.2 (tot 31-8)
T Joooo-pi - Joooo-pi O
U raptorix - raptorix N
V Zinedinho - zinedinho M
X maen - ma-en K
Dit.quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:15 schreef L0we het volgende:
[..]
Denk het niet. Volgens mij is hét grote probleem het gebrek aan motivatie van de deelnemers. Als ik zie hoeveel spelers er gewoon niet meer reageren...
En dat (niet iedereen heeft het door) is het probleem denk ik.quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat niet iedereen door had dat ronde 4 was begonnen. Dus 4.1 vanavond, 4.2 zondag af of zo, en daarna 3 dagen per ronde?
Om even een antieke post weer omhoog te halen. Als je al iets moet doen met deadlines, zou ik zoiets voorstellen. Dan dwing je mensen om tenminste een beetje door te spelen, of je ligt eruit. Niet dat dat veel problemen oplost, maar je kan dan iig sneller door op het moment dat er wéér iemand afhaakt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:43 schreef L0we het volgende:
Als de tijd voor een spel 3 dagen is, vind ik ook dat je eisen moet gaan stellen aan de maximale tijd dat je geen zet doet. Bijvoorbeeld als je 12 uur (of 18 als er een nacht bij zit) geen zet doet, lig je eruit...
Ik wacht nu ook weer 18 uur op een zet...
En ik wacht al op de uitslag van dat potjequote:Op vrijdag 2 september 2011 20:25 schreef Joooo-pi het volgende:
als potje O niet (op tijd) gespeeld wordt, dan heb ik een walk-over
Mijn opponent reageert niet op mijn invites.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:25 schreef Joooo-pi het volgende:
als potje O niet (op tijd) gespeeld wordt, dan heb ik een walk-over
Dat wist ik niet, maar dan heb jij straks een walk-overquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:25 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Mijn opponent reageert niet op mijn invites.
Hoezo ben ik dan gediskwalificeerd?
Als het goed is heeft Benny naar iedereen die de eerste ronde nog niet heeft gespeeld een PM gestuurd. Ik weet niet wat hij heeft afgesproken over deadlines, maar als jouw tegenstander niet reageert, dan zou ik zeggen dat jij gewoon doorgaatquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:25 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Mijn opponent reageert niet op mijn invites.
Hoezo ben ik dan gediskwalificeerd?
Mijn tegenstander (bart88b) heeft na acceptatie van invite in 19u geen antwoord gegeven. Eindigt dit dan het spelletje of moet ik nog langer wachten?quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat niet iedereen door had dat ronde 4 was begonnen. Dus 4.1 vanavond, 4.2 zondag af of zo, en daarna 3 dagen per ronde?
Mijn tegenstander (bart88b) heeft na acceptatie van invite in 19u geen antwoord gegeven. Eindigt dit dan het spelletje of moet ik nog langer wachten?quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:15 schreef lynda het volgende:
Ronde 4.1
4 dagen geleden moest dit af zijn.. Wat wil je gaan aanpassen aan de deadlines? Een week per ronde?![]()
![]()
K: remlof - Remlof Luxuria - Luxuria
M vancroba - vancroba baaart - bart88b
N heiden6 - heiden6 Jeetjejom - Mama van J&E
O Asskicker14 - Twisted_Twiddler OmniRocket - OmniRocket
Ronde 4.2 (tot 31-8)
T Joooo-pi - Joooo-pi O
U raptorix - raptorix N
V Zinedinho - zinedinho M
X maen - ma-en K
Op zondag 4 september 2011 01:28 schreef Roolio het volgende:
Ik heb gewonnen van Jeetjejom, precieze score weten we allebei niet meer.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:33 schreef iBenny het volgende:
Ik zit er bovenop. PMs zijn verstuurd naar die genen waarvan nog geen uitslag binnen is. Deadline is iets verschoven. Tot wanneer maak ik zo snel mogelijk bent zodra ik antwoord heb hoe het met de status van de spellen van de spelers zit.
Sorry voor het ongemak.
&&
Deelnemerslijst voor de volgende ronde gezien. Ik zal de loting pas doen als er over ronde 4 wat meer duidelijkheid is. En om dezelfde problemen als nu te voorkomen zal een PM worden verstuurd naar de deelnemers zodra de loting bekend is.
misschien moet jij eerst even doorgeven wie van jullie potje 4.1 gewonnen heeft, dan kan ik ook weer verder....quote:Op zondag 4 september 2011 18:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Wmb wel, nog steeds het zelfde spelschema? Wie tegen wie dus.
Aangepast. Succesquote:Op zondag 4 september 2011 18:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb gewonnen van Jeetjejom, precieze score weten we allebei niet meer.
Heb raptorix uitgenodigd.Bring it on.
Yup. maaaarr....quote:Op zondag 4 september 2011 18:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Wmb wel, nog steeds het zelfde spelschema? Wie tegen wie dus.
quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:33 schreef iBenny het volgende:
Deelnemerslijst voor de volgende ronde gezien. Ik zal de loting pas doen als er over ronde 4 wat meer duidelijkheid is. En om dezelfde problemen als nu te voorkomen zal een PM worden verstuurd naar de deelnemers zodra de loting bekend is.
We wachten vol spanning afquote:Op zondag 4 september 2011 19:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Aangepast. Succes
[..]
Yup. maaaarr....
(ik heb van jou trouwens ook geen uitslag van ronde 4)
[..]
[..]
Het ging deze ronde niet bepaald soepel iddquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:55 schreef D. het volgende:
Volgens de nieuwe regels (max. 3 dagen) zou de finale nu al bezig moeten zijn
Gewoon diskwalificerenquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het ging deze ronde niet bepaald soepel idd.
Van M & K heb ik ook nog steeds niks gehoord...
Dat is nooit gespeeld, heb tijden geleden een invite gestuurd maar nooit een response gehad.quote:Op zondag 4 september 2011 18:45 schreef maen het volgende:
[..]
misschien moet jij eerst even doorgeven wie van jullie potje 4.1 gewonnen heeft, dan kan ik ook weer verder....
Dan ben jij door naar de volgende ronde... opgelostquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is nooit gespeeld, heb tijden geleden een invite gestuurd maar nooit een response gehad.
Zinhedino kan Vancroba een invite sturenquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:15 schreef DaFan het volgende:
Vancroba heeft dit topic al eens aangegeven dat zijn tegenstander niet reageert. Dan zou hij door moetrn gaan mits ie op de pm reageert.
argh, had dat even eerder gezegd...quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is nooit gespeeld, heb tijden geleden een invite gestuurd maar nooit een response gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
Dat zal danquote:
Opgelost... Als die ook gespeeld kan worden, het liefst voor morgenavond, zou het mooi zijnquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:15 schreef DaFan het volgende:
Vancroba heeft dit topic al eens aangegeven dat zijn tegenstander niet reageert. Dan zou hij door moetrn gaan mits ie op de pm reageert.
Dat is voor ronde 4.2 he... Je bent door omdat je tegenstander van 4.1 niet reageerde.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:49 schreef remlof het volgende:
Ma-en heb ik nooit invited. En hij/zij mij ook niet. Het schema was eerst anders volgens mij.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:49 schreef remlof het volgende:
Ma-en heb ik nooit invited. En hij/zij mij ook niet.
quote:
Ik dacht dat je me van Ma-en had laten winnenquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is voor ronde 4.2 he... Je bent door omdat je tegenstander van 4.1 niet reageerde.
Of bedoel je wat anders?
quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jij hoeft niet te oefenenquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:14 schreef D. het volgende:
Ik heb er alweer zo'n 75 oefenpotjes opzitten, dus ik ben er klaar voor
Kloptquote:
Oooooohw... neequote:Op dinsdag 6 september 2011 16:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik dacht dat je me van Ma-en had laten winnen
Die heb ik net een invite gestuurd.
klopt, 240-429. Toch jammer, heb ik daar nou zo lang op zitten wachtenquote:Op woensdag 7 september 2011 16:48 schreef remlof het volgende:
Gewonnen van Ma-en, screenshot volgt later, ik zit nu in de trein.
Sorryquote:Op woensdag 7 september 2011 17:02 schreef maen het volgende:
[..]
klopt, 240-429. Toch jammer, heb ik daar nou zo lang op zitten wachten
Je neemt je foon niet mee?quote:Op woensdag 7 september 2011 17:49 schreef DaFan het volgende:
Ik zit op de uitslag Zinedinho - vancroba te wachten, maar ben vanaf morgen t/m zondag weg.
Dus maandag kan ik pas spelen
Dan vanavond nog ff spelenquote:Op woensdag 7 september 2011 17:49 schreef DaFan het volgende:
Ik zit op de uitslag Zinedinho - vancroba te wachten, maar ben vanaf morgen t/m zondag weg.
Dus maandag kan ik pas spelen
Ik hoop dat dat bij mij andersom isquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:24 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt
Als het voor de lol is win ik vaak, maar als er 'druk' op staat lukt het me nooit
Dus, oefenen heeft idd geen zin
Klopt, proficiatquote:Op woensdag 7 september 2011 21:51 schreef DaMart het volgende:
Ik heb mijn potje tegen Fogel gewonnen met 356 tegen 319.
quote:Op donderdag 8 september 2011 20:48 schreef Joooo-pi het volgende:
Lynda heeft van mij gewonnen in ronde 4.3. In een ontzettend lastig potje heeft ze met 1 punt verschil gewonnen. (307 - 308)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |