Dat is voor ronde 4.2 he... Je bent door omdat je tegenstander van 4.1 niet reageerde.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:49 schreef remlof het volgende:
Ma-en heb ik nooit invited. En hij/zij mij ook niet. Het schema was eerst anders volgens mij.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:49 schreef remlof het volgende:
Ma-en heb ik nooit invited. En hij/zij mij ook niet.
quote:
Ik dacht dat je me van Ma-en had laten winnenquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is voor ronde 4.2 he... Je bent door omdat je tegenstander van 4.1 niet reageerde.
Of bedoel je wat anders?
quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jij hoeft niet te oefenenquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:14 schreef D. het volgende:
Ik heb er alweer zo'n 75 oefenpotjes opzitten, dus ik ben er klaar voor
Kloptquote:
Oooooohw... neequote:Op dinsdag 6 september 2011 16:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik dacht dat je me van Ma-en had laten winnen
Die heb ik net een invite gestuurd.
klopt, 240-429. Toch jammer, heb ik daar nou zo lang op zitten wachtenquote:Op woensdag 7 september 2011 16:48 schreef remlof het volgende:
Gewonnen van Ma-en, screenshot volgt later, ik zit nu in de trein.
Sorryquote:Op woensdag 7 september 2011 17:02 schreef maen het volgende:
[..]
klopt, 240-429. Toch jammer, heb ik daar nou zo lang op zitten wachten
Je neemt je foon niet mee?quote:Op woensdag 7 september 2011 17:49 schreef DaFan het volgende:
Ik zit op de uitslag Zinedinho - vancroba te wachten, maar ben vanaf morgen t/m zondag weg.
Dus maandag kan ik pas spelen
Dan vanavond nog ff spelenquote:Op woensdag 7 september 2011 17:49 schreef DaFan het volgende:
Ik zit op de uitslag Zinedinho - vancroba te wachten, maar ben vanaf morgen t/m zondag weg.
Dus maandag kan ik pas spelen
Ik hoop dat dat bij mij andersom isquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:24 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt
Als het voor de lol is win ik vaak, maar als er 'druk' op staat lukt het me nooit
Dus, oefenen heeft idd geen zin
Klopt, proficiatquote:Op woensdag 7 september 2011 21:51 schreef DaMart het volgende:
Ik heb mijn potje tegen Fogel gewonnen met 356 tegen 319.
quote:Op donderdag 8 september 2011 20:48 schreef Joooo-pi het volgende:
Lynda heeft van mij gewonnen in ronde 4.3. In een ontzettend lastig potje heeft ze met 1 punt verschil gewonnen. (307 - 308)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |