Mijn tegenstander (bart88b) heeft na acceptatie van invite in 19u geen antwoord gegeven. Eindigt dit dan het spelletje of moet ik nog langer wachten?quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:15 schreef lynda het volgende:
Ronde 4.1
4 dagen geleden moest dit af zijn.. Wat wil je gaan aanpassen aan de deadlines? Een week per ronde?![]()
![]()
K: remlof - Remlof Luxuria - Luxuria
M vancroba - vancroba baaart - bart88b
N heiden6 - heiden6 Jeetjejom - Mama van J&E
O Asskicker14 - Twisted_Twiddler OmniRocket - OmniRocket
Ronde 4.2 (tot 31-8)
T Joooo-pi - Joooo-pi O
U raptorix - raptorix N
V Zinedinho - zinedinho M
X maen - ma-en K
Op zondag 4 september 2011 01:28 schreef Roolio het volgende:
Ik heb gewonnen van Jeetjejom, precieze score weten we allebei niet meer.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:33 schreef iBenny het volgende:
Ik zit er bovenop. PMs zijn verstuurd naar die genen waarvan nog geen uitslag binnen is. Deadline is iets verschoven. Tot wanneer maak ik zo snel mogelijk bent zodra ik antwoord heb hoe het met de status van de spellen van de spelers zit.
Sorry voor het ongemak.
&&
Deelnemerslijst voor de volgende ronde gezien. Ik zal de loting pas doen als er over ronde 4 wat meer duidelijkheid is. En om dezelfde problemen als nu te voorkomen zal een PM worden verstuurd naar de deelnemers zodra de loting bekend is.
misschien moet jij eerst even doorgeven wie van jullie potje 4.1 gewonnen heeft, dan kan ik ook weer verder....quote:Op zondag 4 september 2011 18:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Wmb wel, nog steeds het zelfde spelschema? Wie tegen wie dus.
Aangepast. Succesquote:Op zondag 4 september 2011 18:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb gewonnen van Jeetjejom, precieze score weten we allebei niet meer.
Heb raptorix uitgenodigd.Bring it on.
Yup. maaaarr....quote:Op zondag 4 september 2011 18:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Wmb wel, nog steeds het zelfde spelschema? Wie tegen wie dus.
quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:33 schreef iBenny het volgende:
Deelnemerslijst voor de volgende ronde gezien. Ik zal de loting pas doen als er over ronde 4 wat meer duidelijkheid is. En om dezelfde problemen als nu te voorkomen zal een PM worden verstuurd naar de deelnemers zodra de loting bekend is.
We wachten vol spanning afquote:Op zondag 4 september 2011 19:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Aangepast. Succes
[..]
Yup. maaaarr....
(ik heb van jou trouwens ook geen uitslag van ronde 4)
[..]
[..]
Het ging deze ronde niet bepaald soepel iddquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:55 schreef D. het volgende:
Volgens de nieuwe regels (max. 3 dagen) zou de finale nu al bezig moeten zijn
Gewoon diskwalificerenquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het ging deze ronde niet bepaald soepel idd.
Van M & K heb ik ook nog steeds niks gehoord...
Dat is nooit gespeeld, heb tijden geleden een invite gestuurd maar nooit een response gehad.quote:Op zondag 4 september 2011 18:45 schreef maen het volgende:
[..]
misschien moet jij eerst even doorgeven wie van jullie potje 4.1 gewonnen heeft, dan kan ik ook weer verder....
Dan ben jij door naar de volgende ronde... opgelostquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is nooit gespeeld, heb tijden geleden een invite gestuurd maar nooit een response gehad.
Zinhedino kan Vancroba een invite sturenquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:15 schreef DaFan het volgende:
Vancroba heeft dit topic al eens aangegeven dat zijn tegenstander niet reageert. Dan zou hij door moetrn gaan mits ie op de pm reageert.
argh, had dat even eerder gezegd...quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is nooit gespeeld, heb tijden geleden een invite gestuurd maar nooit een response gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |