quote:
oe... ik zat deze te luisterenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:48 schreef Iemand91 het volgende:
Baby, babe, let's get together.
Honey, hon, me and you.
And do the things, ah, do the things.
That we like to do.
Do a little dance, make a little love,
Get down tonight.
quote:
quote:
Niets mis met Fleetwood Mac:quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oe... ik zat deze te luisteren
maar ik ga wel effe KC luisteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Music is 'The Wolves' by Ben Howard courtesy of Universal Island Records
Mooiequote:
Haha, die zat ik dit weekend nog te kijken. Mooie optredens, ook Take Me Home van Phil.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:52 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Mooie, over uithalen gesproken, bij 4:57 (die gezichten
):
En je portie Phil jongen?quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:50 schreef Tem het volgende:
[..]
Al 26x geluisterd dit weekendNet ook nog even...
Ik ook zoiets jaquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:50 schreef Tem het volgende:
[..]
Al 26x geluisterd dit weekendNet ook nog even...
quote:
Eensquote:
Nou inderdaad. Volgens mij weet zij wel van wantenquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:14 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Eens![]()
Hier is ze ook best leuk
Zo'n heldenactie was dit. Echt geniaalquote:
Geen muziek, maar op dezelfde dagquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:04 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Zo'n heldenactie was dit. Echt geniaal![]()
Mja, is gewoon het standaard nummer, zonder de drum, bas en gitaar....quote:
Jij kent je klassiekersquote:
quote:
Gotta love barokmuziek, altijd zo obvious, die functies -en akkoordprogressies dat het kalmerend isquote:
Ben niet helemaal weg van de versie in het filmpje, maar heb wel standaard dit en Water Music in de auto liggen, heerlijk voor op de snelwegquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:44 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Gotta love barokmuziek, altijd zo obvious, die functies -en akkoordprogressies dat het kalmerend is
Vond onze bassist (van mijn band) toen hij nog niet zo heel lang speelde helemaal geweldig, heeft ie ook uit z'n kop geleerdquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:49 schreef Inkomen het volgende:
In het kader van de Mark King-adoratie werd ik hier weer aan herinnerd.
Ik zou 'm ook graag kunnen spelen, maar ik had al moeite met Dune Tune van hun debuutquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Vond onze bassist (van mijn band) toen hij nog niet zo heel lang speelde helemaal geweldig, heeft ie ook uit z'n kop geleerd![]()
Overigens nog wat Hndel:
Hehe, ach boeienquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:58 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik zou 'm ook graag kunnen spelen, maar ik had al moeite met Dune Tune van hun debuut.
Massive Attack, wat doen zequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |