quote:
Hejjjjjjjjquote:
Ook goed, wat ik zei, ik kan op van alles vallenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vind hem iets te vrouwelijk.Ik wil een mannelijke man, stakke kaaklijn, leuke bovenarmen
dus dit, dat heb ik ook.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook goed, wat ik zei, ik kan op van alles vallen
En dan slussss?quote:
Ik vond het ook al raar dat het nu al live isquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
Ik dacht dat dit ook al opgenomen zou zijn
Lisanne...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:40 schreef Lutte het volgende:
Rolstoelcabaratiere (hoe heet ze?) gaat voor kort en pittig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo zoquote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Lisanne...*gauw naar de kapper gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja Patries ookquote:
op een paar uitzonderingen na danquote:
Geen idee, hoorde het niet, gokje; of hij al vader is?quote:
Hij komt denk ik als lisanne het podium op rolt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Is Pingu al binnen om te roepen over tetten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das een goeie, hij houdt ook van stevig!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij komt denk ik als lisanne het podium op rolt.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:44 schreef iBenny het volgende:
Ik weet nu wel 1 feitje over Dan....je weet niet of dat kind wel van hem isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet nu wel 1 feitje over Dan....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Koel en donker bewaren
Ik weet nu wel 1 feitje over Dan....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die is op een of andere gamebeurs dacht ik...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Is Pingu al binnen om te roepen over tetten?
Nja, als hij als de vader wordt bestempeldquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
je weet niet of dat kind wel van hem is
Je zegt het goed, bestempeldquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, als hij als de vader wordt bestempeld
Ach nerdyquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die is op een of andere gamebeurs dacht ik...
Heeeejjjjjjjjjjquote:
Altijd ff wennen aan het idee dat ie het met vrouwen doetquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:43 schreef MaryMouse het volgende:
Yep, Dan's vrouw Natasha is zwanger
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:46 schreef D. het volgende:
[..]
Altijd ff wennen aan het idee dat ie het met vrouwen doet
Je hoopte dat hij het ook met mannen doet?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:46 schreef D. het volgende:
[..]
Baalde je?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:46 schreef D. het volgende:
[..]
quote:
Verwachtte, da's iets andersquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Je hoopte dat hij het ook met mannen doet?
ik ook....zo...is de rest ook alvast klaarquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:48 schreef iBenny het volgende:
Geniaal![]()
Ik bestempel ze alvast als winnaars
Er zitten toch geen jankballen meer bij?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
Liever dat dit wint uiteindelijk dan 1 van die 20 opera jankballen
Operafamilia toch nogquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
Er zitten toch geen jankballen meer bij?
Die gristelijke familie gaat jodelenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
Er zitten toch geen jankballen meer bij?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
Liever dat dit wint uiteindelijk dan 1 van die 20 opera jankballen
Ze zaten gister bij Knevel en vd Brink aan tafelquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:55 schreef D. het volgende:
[..]
Heb ik die verdrongen?
Ow wacht, da's dat meisje met haar ouders
quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
alleen al dat achterlijke mutsje vraagt om een kruis
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:59 schreef Guanabana het volgende:
![]()
Nu moet ik denken aan die fanfare van vorig jaar![]()
Ja ik had het gemist dat met die kruisjesquote:
quote:
Wilde net zeggen; zie wat een verschil aankleding maaktquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:03 schreef Karina het volgende:
Met die pakjes en het vuur en zo lijkt het al snel wat.
jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:04 schreef BBQSausage het volgende:
Goedenavond!Heb ik nog wat gemist?
Hallotjesquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:04 schreef BBQSausage het volgende:
Get Ready, die jonge dansende kinderen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:04 schreef BBQSausage het volgende:
Ja, de toekomstige finalistenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:04 schreef BBQSausage het volgende:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:04 schreef BBQSausage het volgende:
1 minuut leuk en dan niet meer...quote:
Ballonnenman is exitquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:04 schreef BBQSausage het volgende:
Dansende kinderen, dansende ninja's en een ballonnenflippoquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:04 schreef BBQSausage het volgende:
Neequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:05 schreef Aspergermeisje het volgende:
Zouden de kandidaten/trainers ook afspraken mogen maken over hoe de act gefilmd wordt?
Nee, hij doet het tenenkrommend.quote:
Zeemerminmeisjequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:09 schreef iBenny het volgende:
Ik heb al een paar goeie langs horen komen bij MNI... jammer dat ik de eerste aflevering morgen mis
Toch knap om juryleden te vinden waarbij Albert nog meevaltquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:09 schreef Guanabana het volgende:
Haha, My Name Is, zou iemand daar naar gaan kijken?
Ralf![]()
Do![]()
Albert
Albert Verlinde, Do, Kelly Pfaff en Ralf Mackenbachquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:10 schreef Karina het volgende:
Ik miste de MNI reclame, wie zijn ze dit keer?
My name is ALbert Verlinde?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Albert Verlinde, Do, Kelly Pfaff en Ralf Mackenbach
is zijn programma, heeft hij zelf bedachtquote:
GOh hoe origineel, wat ik zei, het is gewoon de SOundmixshow.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:15 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
is zijn programma, heeft hij zelf bedacht
Een goede programmamaker kan dan afstand doenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:15 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
is zijn programma, heeft hij zelf bedacht
Klopt. Net als vorig jaarquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:15 schreef Karina het volgende:
Oh het is algemeen nu, MNI, ik dacht net zoals MNI Michael Jackson. Het is gewoon de Soundmixshow nu.
Ik hoorde net New York, maar die bedoel je denk ik niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:17 schreef iBenny het volgende:
Hoe heet het nummer op de achtergrond?
Net, niet die van nu...
Ze lijkt op Chocolate-Chickquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
Ze lijkt de jonge Sonja Bakker, die lach
Nope... die daarna. Was maar heel kortquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoorde net New York, maar die bedoel je denk ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |