Hallo Sjonnie,quote:
Neuken ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hallo Sjonnie,
Ik ben Keesje zullen we een keertje gezellig wat gaan drinken? Dat lijkt me wel gezellig ha ha ha
Nou groetjes Keesje
Hoi Keesje,quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hallo Sjonnie,
Ik ben Keesje zullen we een keertje gezellig wat gaan drinken? Dat lijkt me wel gezellig ha ha ha
Nou groetjes Keesje
Güzel adam.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:47 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Je mag me best voor idioot uitmaken.
Je hoort hier alleen wel nederlands te posten.
Hey dat hoef ik niet eens te vertalen dat snap ik zo ook wel.quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:50 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Hey dat hoef ik niet eens te vertalen dat snap ik zo ook wel.
Ik kom genoeg in istanbul.
tamaam?!
me achternaamquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:03 schreef detandenfee het volgende:
carlito, me achternaam krijg je erbij kado, brigante.
Superthoquote:
en het is dominaNtie.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:26 schreef Hellena het volgende:
Hoezo zou je een stap dichterbij werelddominatie zijn als je onze namen weet? Vraag ik me dan af hè..
Oh oh. Typo.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:38 schreef Hellena het volgende:
[..]
Oh, sorry. Ik bedoel "dominantie".
(in TS zijn post staat het wél zonder N ja! ;/)
Oh, niet?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:58 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Jij lijkt helemaal niet op een Gertrude.
Maar omdatappel in mijn topic
Mooie naam man. Ook niet lastig te schrijven ofzo.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:02 schreef Bundesrepublik het volgende:
Brfxxccxxmnpcccclllmmnprxvclmnckssqlbb11116
Liepen je hersenen vast?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:02 schreef Bundesrepublik het volgende:
Je was je me voor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:02 schreef Bundesrepublik het volgende:
Faux is toch maar 13.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
inb4 Faux. die je gaat aanvallen
Op zijn neus jonge!quote:
Nee, ik heb Omdatappel verlaten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
inb4 Faux. die je gaat aanvallen
Baas.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:20 schreef Faux. het volgende:
[..]
Nee, ik heb Omdatappel verlaten.
In het echte leven heet ik ook Faux. Echt waar.
Dat is wel echt een hete naam voor een vrouwquote:
OOOOH LIEGEBEEST LIEGEBEESTquote:
Inclusief punt?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:20 schreef Faux. het volgende:
[..]
Nee, ik heb Omdatappel verlaten.
In het echte leven heet ik ook Faux. Echt waar.
Ja. Heel veel mensen schrijven mijn naam fout.quote:
Ik nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:30 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ja. Heel veel mensen schrijven mijn naam fout.
Riiit... ben je bezig aan een NoFap week?quote:
Trollsciencequote:
Jep. En nopronquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:42 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Riiit... ben je bezig aan een NoFap week?
Oké dan gaan we het je maar moeilijk maken xDquote:
xDquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:47 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Oké dan gaan we het je maar moeilijk maken
Hoaxquote:
Ik dacht dat je jonger was.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:55 schreef Biogarde het volgende:
David (uitspraak Deevid van origine).
David (Daavid) sinds een jaar of bijna 30.
Stel je voor dat allemaal op je paspoort staat.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
Adolph Blaine Charles David Earl Frederick Gerald Hubert Irvin John Kenneth Lloyd Martin Nero Oliver Paul Quincy Randolph Sherman Thomas Uncas Victor William Xerxes Yancy Zeus Wolfeschlegelsteinhausenbergerdorffvoralternwarengewissenhaftschaferswessenschafewarenwohlgepflegeundsorgfaltigkeitbeschutzenvonangreifendurchihrraubgierigfeindewelchevoralternzwolftausendjahresvorandieerscheinenwanderersteerdemenschderraumschiffgebrauchlichtalsseinursprungvonkraftgestartseinlangefahrthinzwischensternartigraumaufdersuchenachdiesternwelchegehabtbewohnbarplanetenkreisedrehensichundwohinderneurassevonverstandigmenschlichkeitkonntefortplanzenundsicherfreuenanlebenslanglichfreudeundruhemitnichteinfurchtvorangreifenvonandererintelligentgeschopfsvonhinzwischensternartigraumen, Senior.
Maar vrienden noemen me Earl.
Als ik chicks hossel ben ik dat ook.quote:
En Veen van achter?quote:
*proest* de handdoeken waren weg, de mixer, de tafels en stoelen.quote:
Was het maar zo'n feestquote:
En dat was niet alles, ik kan nog uren doorgaan. Maar niemand die er nog iets aan gaat veranderen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:01 schreef DjinN het volgende:
[..]
*proest* de handdoeken waren weg, de mixer, de tafels en stoelen.
Wat? Mijn naam is echt Heinz.quote:
Welke van de 47 variaties?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:44 schreef Dr.Doofenshmirtz het volgende:
[..]
Wat? Mijn naam is echt Heinz.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:52 schreef juxtaposition het volgende:
Pleased to meet you, hope you'll guess my name.
Although the company had more than 60 products in 1892, the number 57 was chosen because the numbers "5" and "7" held special significance to Heinz. The number "5" was Henry John Heinz's lucky number and the number "7" was his wife's lucky number.[1] Prepared horseradish was their first product.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:59 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik zie altijd maar de gewone ketchup. Waar zijn de rest van de '57' dan?
Dat is inderdaad ook een mogelijkheid.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze film
Deze wallpaper
Geen garantie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |