SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDEN
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2011 17:27:55 ]
Wat een dure shit manquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:55 schreef Sharana_LV het volgende:
kom net thuis zie ik dat de spalk van de kat niet meer goed zit! hij loopt wel rond zonder pijn ik zit echt te twijfelen of ik naar de spoed moet of wachten tot maandag en eigen DA bellen, heel eerlijk gezegd had ik deze maand zoveel spullen voor huis gekocht dat salaris zo hard ging en ik had 500 euro als buffer achter gehouden maar ik zit nu al op de 460 aan DA kosten en spalk vervangen is weer 150 en dat heb ik dus pas dinsdag :S
je tijdelijk in het rood werken geen optie?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:55 schreef Sharana_LV het volgende:
kom net thuis zie ik dat de spalk van de kat niet meer goed zit! hij loopt wel rond zonder pijn ik zit echt te twijfelen of ik naar de spoed moet of wachten tot maandag en eigen DA bellen, heel eerlijk gezegd had ik deze maand zoveel spullen voor huis gekocht dat salaris zo hard ging en ik had 500 euro als buffer achter gehouden maar ik zit nu al op de 460 aan DA kosten en spalk vervangen is weer 150 en dat heb ik dus pas dinsdag :S
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:55 schreef Sharana_LV het volgende:
anders leen je gewoon wat ducktape van sol, het houd hem al tijden bij elkaar.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:55 schreef Sharana_LV het volgende:
Bij een breuk altijd het zekere voor het onzekere nemenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:28 schreef badboynova het volgende:
[..]
anders leen je gewoon wat ducktape van sol, het houd hem al tijden bij elkaar.
Wat een tijdquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:28 schreef Sharana_LV het volgende:
geld is geregeld, spoedarts kan ik om 00.00 terecht
If it is broken, tape it then, dat is wel een mooi tegel tekst.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:30 schreef Solique het volgende:
[..]
Bij een breuk altijd het zekere voor het onzekere nemen
[..]
yea tussne de 150 en 200 nog wel en bij complicaties meerquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:30 schreef Solique het volgende:
[..]
Bij een breuk altijd het zekere voor het onzekere nemen
[..]
Wat een tijd![]()
![]()
En dat je gelijk geld moet neerleggen.
pff, wtf. Dat is wel een flink bedrag dan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
yea tussne de 150 en 200 nog wel en bij complicaties meer
ja moet helemaal naar westquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:14 schreef Solique het volgende:
[..]
pff, wtf. Dat is wel een flink bedrag dan.![]()
Nu dus maar wachten tot je er heen kan, zal je weer half Amsterdam door mogen zeker?
Damn, wel al vervoer geregeld lijkt mij. Met het OV is ook niets.quote:
teamleidster is onderweg hierheenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:18 schreef Solique het volgende:
[..]
Damn, wel al vervoer geregeld lijkt mij. Met het OV is ook niets.
mooiquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
teamleidster is onderweg hierheen
lastig, zoals je het omschrijft zal je als je hem aan je fiets laat prutsen niet snel van hem af wezen. En zolang een fiets het nog doet en je weinig hinder ondervind zou ik er zo weinig mogelijk aan doen. Ik heb 12 jaar met 1 fiets gedaan terwijl ik na 6 jaar dacht dat hij al van ellende uit elkaar zou vallen. Nu was het vorige maand over toen ineens de as af brak.quote:
Ja, lach er maar omquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:34 schreef badboynova het volgende:
OOH no koei heeft een stalker met een fiets fetish
Ja, dat wil ik ook best doen, maar ik ben bang dat het dan niet daarbij blijftquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
Geef die vent ook 5 minuten zijn plezier.
Daar kom je toch vanzelf achter?! En anders zeg je het gewoon? Laat die oude mensen ook gewoon iets doenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:01 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik ook best doen, maar ik ben bang dat het dan niet daarbij blijft![]()
En fruit, mijn fiets doet het an sich nog prima dus hoeft nog geen gracht in! Plus dat de dichtstbijzijnde gracht een kwartier fietsen is, en dus nog langer terug naar huis lopen is...
GODVER M.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:00 schreef Mday het volgende:
ja ik merk nu pas dat ik telaat was. oh well, zag een heeele heldere om 23:00 zoiets. awesome. hou van natuur(geweld)
DUDE!quote:
Lezen het is niet zo moeilijk. Verder is er niet veel in caps dus extra leesgemak.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:31 schreef Mday het volgende:
wacht SF, ik kan je nog minder volgen dan normaal. en wat was dat plaatje (ish stoek)
Maar het plaatje is kapotquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:33 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Lezen het is niet zo moeilijk. Verder is er niet veel in caps dus extra leesgemak.
Nu ga ik slapen dag
Ik ga hem eens proberenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:40 schreef SuperFruitig het volgende:
http://www.skoften.net/index/gallery/picdump_193
nummer 22 dag
ja was net wel even panisch maar t is allemaal okay nuquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:51 schreef koei het volgende:
Knalroze
Maar mooi dat het meeviel! Nu hopen dat hij het wel gewoon goed laat zitten!
Gelukkig is alles mee gevallen voor de putty putty cat, en om te zorgen dat het gips niet weer los gaatquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:43 schreef Sharana_LV het volgende:
Nog bedankt voor alle steun hier
Het was maar goed dat ik gegaan ben want het zat idd niet goed en het drukte tegen de breuk aan waardoor hij er last van had. Hij is nu opnieuw gespalked!
Toen ik zag dat hij nog iets verder verkeerd ging staan had ik al helemaal geen twijfels meer over of ik moest gaan of niet en blij dat ik die afspraak had staan! Kosten vielen trouwens mee, want meneer hield zich zo lief dat ze alles zonder narcose konden doen, dus t was alleen verband + verband omdoen + spoedconsult dus maar 135 euro
Gelukkig is alles meegevallen en ventje weer blij
ohja en hij is nu knalroze
Goed om te horen dat het toch een goed idee was en dat alles goed is gegaan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:43 schreef Sharana_LV het volgende:
Nog bedankt voor alle steun hier
Het was maar goed dat ik gegaan ben want het zat idd niet goed en het drukte tegen de breuk aan waardoor hij er last van had. Hij is nu opnieuw gespalked!
Toen ik zag dat hij nog iets verder verkeerd ging staan had ik al helemaal geen twijfels meer over of ik moest gaan of niet en blij dat ik die afspraak had staan! Kosten vielen trouwens mee, want meneer hield zich zo lief dat ze alles zonder narcose konden doen, dus t was alleen verband + verband omdoen + spoedconsult dus maar 135 euro
Gelukkig is alles meegevallen en ventje weer blij
ohja en hij is nu knalroze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:43 schreef Sharana_LV het volgende:
Nog even de roze look:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pink Panther
Hij kijkt er niet al te blij bij.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
haha pink panther dat zei iemand op facebook ook al ;Dquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:45 schreef Solique het volgende:
[..]
Pink Panther
Hij kijkt er niet al te blij bij.
oh, hadden zelfde gedachte dus.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
haha pink panther dat zei iemand op facebook ook al ;D
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:43 schreef Sharana_LV het volgende:
Nog even de roze look:Aan zijn snoetje te zien vond hij de blauwe leuker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want vind je andere kat er eigenlijk van dat ie nou zoveel aandacht krijgt? (die beesten zijn altijd zo jaloers)
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
nou ik ben dus nu een maand verhuisd en toen was die andere zo mega ziek door die ontsteking dus en ziek zijn en verhuizen was al behoorlijk stress, en dan ook nog eens nu elke avond zonder zijn broer slapen plus dat hij ons de hele tijd voor langere tijd weg ziet gaan enzo, zijn neus is helemaal wit weggetrokken van de stress en hij eet super slechtquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Aan zijn snoetje te zien vond hij de blauwe leuker!
Want vind je andere kat er eigenlijk van dat ie nou zoveel aandacht krijgt? (die beesten zijn altijd zo jaloers)
Weekendje rust is altijd goed.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nou ik ben dus nu een maand verhuisd en toen was die andere zo mega ziek door die ontsteking dus en ziek zijn en verhuizen was al behoorlijk stress, en dan ook nog eens nu elke avond zonder zijn broer slapen plus dat hij ons de hele tijd voor langere tijd weg ziet gaan enzo, zijn neus is helemaal wit weggetrokken van de stress en hij eet super slecht
ik heb mijn afspraak voor vandaag en morgen af gezegd, ik zou eigenlijk allebei de dagen wat doen maar heb nu toch besloten thuis te blijven om er voor de katten te zijn, dan kan ik mankpootje in de gaten houden en heb net de hele tijd die ander gekriebeld en hij speelt nu alweer een beetje en ziet er wat fitter uitik moet straks de hele week werken dus ik denk dat het goed is dat i ze dit weekend ff wat tijd geef
Ja beestjes moeten natuurlijk ook nog een beetje wennen aan de nieuwe situatie en dat nu alleen jij het baasje bent.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nou ik ben dus nu een maand verhuisd en toen was die andere zo mega ziek door die ontsteking dus en ziek zijn en verhuizen was al behoorlijk stress, en dan ook nog eens nu elke avond zonder zijn broer slapen plus dat hij ons de hele tijd voor langere tijd weg ziet gaan enzo, zijn neus is helemaal wit weggetrokken van de stress en hij eet super slecht
ik heb mijn afspraak voor vandaag en morgen af gezegd, ik zou eigenlijk allebei de dagen wat doen maar heb nu toch besloten thuis te blijven om er voor de katten te zijn, dan kan ik mankpootje in de gaten houden en heb net de hele tijd die ander gekriebeld en hij speelt nu alweer een beetje en ziet er wat fitter uitik moet straks de hele week werken dus ik denk dat het goed is dat i ze dit weekend ff wat tijd geef
als je eenmaal bezig bent valt t vast meequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Boh nu mijn stage dichterbij komt wordt ik toch wel een beetje zenuwachtig..
15 weken, waarin ik 2 keer beoordeeld wordt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als je eenmaal bezig bent valt t vast meehoe lang moet je?
Goed voor jezelf en de poezels zorgen dit weekendquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:13 schreef Sharana_LV het volgende:
voor mij is t trouwens ook wel ff goed om weekend nix te doen na die weinig uren slaap
ze zitten nu samen lekker op t balkon van het windje te genieten
Nickquote:
Veel succces met de stages, en wat Shar zegt meestal valt het allemaal wel mee als je eenmaal bezig bent.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
15 weken, waarin ik 2 keer beoordeeld wordt.
En dan nog eens 15 weken met 2 beoordelingen op een andere plek.
u r gonna kick assquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
15 weken, waarin ik 2 keer beoordeeld wordt.
En dan nog eens 15 weken met 2 beoordelingen op een andere plek.
Nee, maar heb ook nergens meer last van dus ga zelf ook niets ondernemen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
Solique. Nog iets van de dokters vernomen?
quote:
Moet je niet zoveel zuipenquote:
Niet zoveel zuipen.quote:
Erg gaaf nummerquote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Moet je niet zoveel zuipen
Ja, d(r)ank voor de tips! Zal het proberen te onthouden de volgende keer...quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:39 schreef Solique het volgende:
Tijd om het centrum eens te bezoeken
[..]
Niet zoveel zuipen.
Wel lekker nummer
[..]
Erg gaaf nummer
lol, maar een nieuwe ava genomen.quote:
hahaha die is gaafquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:10 schreef Solique het volgende:
[..]
lol, maar een nieuwe ava genomen.
hij is nog niet af er moet eigenlijk nog omnomnom bijquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:10 schreef Solique het volgende:
[..]
lol, maar een nieuwe ava genomen.
Vaste tekst of ook geanimeerd?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hij is nog niet af er moet eigenlijk nog omnomnom bij
ava aangepastquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:46 schreef Solique het volgende:
[..]
Vaste tekst of ook geanimeerd?
Edit:
Zoiets?
[ afbeelding ]
Dat geloof ik niet, tenzij er nog geen sync is uitgevoerd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:10 schreef Sharana_LV het volgende:
Kun je trophys die je nu krijgt nog later naar je facebook kicken?
errrr okay!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:15 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, tenzij er nog geen sync is uitgevoerd.
De sync stuurt eigenlijk de trophys naar je facebook.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:46 schreef DJ_ het volgende:
..... er is echt iets goed mis met dat mens
http://www.dumpert.nl/med(...)n_american_idol.html
oh gelukkig zeg!!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Jeej mijn vriendinnetje (die in het ziekenhuis lag) is weer veilig thuis![]()
En alles is in orde!
quote:
Maak 'zelf' shoarma, is zo klaar en smaakt lekker.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:09 schreef Solique het volgende:
pff, dacht dat er nog eten lag is alles op.
Maar eens bedenken wat te eten, anders maar naar de supermarkt ofzo.
voglens mij werkt de pijnstiller uit want hij ligt soms weer beetje moeilijk, maar hij tukt nu op de bank nogquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Net meteen even langs geweest.
Hoe is het met meneer (mevrouw?) roze spalk?
Woensdag al gegeten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Maak 'zelf' shoarma, is zo klaar en smaakt lekker.
Goed om te horenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Jeej mijn vriendinnetje (die in het ziekenhuis lag) is weer veilig thuis![]()
En alles is in orde!
Onhandig! Maar lijkt me toch beter dan teveel krijgen. Genoeg mensen die de raad van de dierenarts niet opvolgen!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
voglens mij werkt de pijnstiller uit want hij ligt soms weer beetje moeilijk, maar hij tukt nu op de bank nogmorgenochend maar gelijk weer nieuwe pijnstiller geven, mag maar 1tje op een dag
ook lekkerquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:30 schreef Solique het volgende:
[..]
Woensdag al gegeten.
Heb nog wel wat satésaus gevonden, kipfilet en stokjes.
[..]
Goed om te horen
ja das vaak zo dat de verkeerde dagen mooi weer isquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:30 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Onhandig! Maar lijkt me toch beter dan teveel krijgen. Genoeg mensen die de raad van de dierenarts niet opvolgen!
Wat is het trouwens heerlijk weer vandaag (en wat is het verschrikkelijk irritant dat ik net een maand vrij ben geweest en nauwelijks zon heb gezien en nu mag ik maandag beginnen en komt het lekkere weer om de hoe zeilen![]()
)
lolquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik reed trouwens net met een vriendin over de snelweg, fiets er een vent in de berm![]()
Wtf denkt zo iemand? En de richting waar hij heen fietste eindigt in een grote rotonde, dus ik weet niet wat hij van plan was..
gebbq'de aardappeltjes met citroenzalm en entrecote met roomkaas.quote:
breng eens wat hier?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:29 schreef Mday het volgende:
[..]
gebbq'de aardappeltjes met citroenzalm en entrecote met roomkaas.
op de bbq.
zalm was MEESTER.
![]()
*kruist spatels
vind je me al sexy?
Oehhh zalm van de bbq is heerlijk!!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:29 schreef Mday het volgende:
[..]
gebbq'de aardappeltjes met citroenzalm en entrecote met roomkaas.
op de bbq.
zalm was MEESTER.
![]()
*kruist spatels
vind je me al sexy?
Arm beestje!!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:04 schreef Sharana_LV het volgende:
kat loopt weer te piepen, hartverscheurend ditben zo blij als alles voorbij is!
wat is er mis dan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Iemand hier verstand van abbonementen en providers en dat soort ongein?
Je blijft op je oude nummer telefoontjes en smsjes ontvangen totdat je abbo afloopt, daarna zie je dat de provider op de simkaart wegvalt en als mensen bellen krijgen ze te horen dat het nummer niet meer in gebruik is. Je kunt je telefoon nog wel gewoon opstarten met simkaart dus je kunt nog wel al je nummers etc zien maar mesnen kunnen jou niet meer bereiken op dat nummer.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
niets mis maar ik vraag me af wat er met je nummer als het abo opzegt.
Ik heb op dit moment een sim only van Hi en stap over naar sim only van telfort (met een nieuwe nummer)
De eerste weken hou ik dan mijn oude telefoon met oude hi simkaart erin naast mijn eigen mobiel voor mensen die ik vergeten ben mijn nieuwe nummer door te geven en dergelijke. Kan dat alleen als ik mijn hi simonly om laat zetten tot een prepaid of kan ik gewoon telefoontjes en smsjes blijven ontvangen als ik hem gewoon laat stopzetten.
zeg gewoon dat ze dr nagels moet gaan lakken ofzeuquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
Grrrrrr staat er hier 1tje met Kinect te spelen ! Nu kan ik niet gamen!
Heeft ze al gedaan, met der Chanel nagellak :/quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zeg gewoon dat ze dr nagels moet gaan lakken ofzeu
heb je al geprobeerd om naar je nieuwe provider te gaan, het verhaal uit te leggen met de vraag over te stappen? Want als je overstapt moet je nieuwe provider dat voor je regelen (inc nummerbehoud)quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
niets mis maar ik vraag me af wat er met je nummer als het abo opzegt.
Ik heb op dit moment een sim only van Hi en stap over naar sim only van telfort (met een nieuwe nummer)
De eerste weken hou ik dan mijn oude telefoon met oude hi simkaart erin naast mijn eigen mobiel voor mensen die ik vergeten ben mijn nieuwe nummer door te geven en dergelijke. Kan dat alleen als ik mijn hi simonly om laat zetten tot een prepaid of kan ik gewoon telefoontjes en smsjes blijven ontvangen als ik hem gewoon laat stopzetten.
Ah oke dan ga ik toch even kijken voor omzetten op prepaid, heb dit nummer zo'n 6 jaar gehad dus vergeet wast hier en daar wat mensen van mijn nieuwe nummer te voorzien. Maar heb wel zin in een nieuw nummerquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je blijft op je oude nummer telefoontjes en smsjes ontvangen totdat je abbo afloopt, daarna zie je dat de provider op de simkaart wegvalt en als mensen bellen krijgen ze te horen dat het nummer niet meer in gebruik is. Je kunt je telefoon nog wel gewoon opstarten met simkaart dus je kunt nog wel al je nummers etc zien maar mesnen kunnen jou niet meer bereiken op dat nummer.
Nou ja dat is het dus, ik wil juist een nieuw nummer. Maar wil de eerste paar weken/maanden nog wel kunnen zien wat er op mijn ouder nummer binnenkomt. Bij telfort adviseerde ze me daarom om het over te laten zeggen naar prepaid, maar moet nog even kijken of dat kan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:22 schreef Mday het volgende:
[..]
heb je al geprobeerd om naar je nieuwe provider te gaan, het verhaal uit te leggen met de vraag over te stappen? Want als je overstapt moet je nieuwe provider dat voor je regelen (inc nummerbehoud)
Je kan dan toch ook je nieuwe nummer een maand eerder in laten gaan? Je oude blijft dan nog een maand doorlopen waardoor je die overlap hebt. Of je zegt je abbonnement op voor een maand later, dat kan ook.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:24 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nou ja dat is het dus, ik wil juist een nieuw nummer. Maar wil de eerste paar weken/maanden nog wel kunnen zien wat er op mijn ouder nummer binnenkomt. Bij telfort adviseerde ze me daarom om het over te laten zeggen naar prepaid, maar moet nog even kijken of dat kan.
Duurder?quote:
Dan zou ik hem om laten zetten naar prepaid ja, dan ben je iig nog bereikbaarquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:24 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nou ja dat is het dus, ik wil juist een nieuw nummer. Maar wil de eerste paar weken/maanden nog wel kunnen zien wat er op mijn ouder nummer binnenkomt. Bij telfort adviseerde ze me daarom om het over te laten zeggen naar prepaid, maar moet nog even kijken of dat kan.
Omdat ik nu 300 smsjes of belminuten heb, en voor het zelfde bedrag krijg ik bij telfort 300 smsjes en 300 belminuten.quote:
Ik heb em ook al opquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heeft ze al gedaan, met der Chanel nagellak :/
is voor een goed doel!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik moet morgen mijn mooie lange nagels gedag zeggen
check telquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb em ook al opmaar dan wordt t lastig ja
I know maar ik haar korte nagels. Ik kan daar niet mee omgaan, krijg ik verpakkingen niet meer open enzo. En je krijgt van die worstvingers van korte nagels, ik hoop dat ik ze nog wel mag lakken!quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:32 schreef Solique het volgende:
Maar even een cappuccino inschenken
Trophy spam
niet TE kort knippen dna maar gewoon netjesquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
I know maar ik haar korte nagels. Ik kan daar niet mee omgaan, krijg ik verpakkingen niet meer open enzo. En je krijgt van die worstvingers van korte nagels, ik hoop dat ik ze nog wel mag lakken!
ook perse een man als trainerquote:
roflquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ook perse een man als trainer
Nee ze moeten helaas uberkort, anders gaan al die mensen miepen dat ik ze pijn doequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
niet TE kort knippen dna maar gewoon netjes
bwhehehe :pquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee ze moeten helaas uberkort, anders gaan al die mensen miepen dat ik ze pijn doe
Dat filmpje!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:26 schreef Solique het volgende:
Ben blij dat ik uiteindelijk toch niet naar Gamescom ben geweest vandaag als ik dit zo zie
Chaos bij te drukke gamescom
Nog vallende sterren gezien?quote:
Ben daarom blij dat ik niet gegaan benquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dat filmpje!
Ik zou echt meteen omdraaien en naar huis gaan als ik zulke chaos zou zien!
Ik dus ook! wou vorig jaar al gaan, toen was ik er in de buurt, maar is het er niet van gekomen. dit jaar helemaal vergetenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dat filmpje!
Ik zou echt meteen omdraaien en naar huis gaan als ik zulke chaos zou zien!
Wees blij van niet als je zulke filmpjes ziet.quote:
Nog niet maar de avond is nog jong! En we gaan zo nog even naar buitenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:37 schreef Mday het volgende:
nog niet, vanavond even kijken want heldere lucht
jij nog schuimbekkende zwerverts gezien
nee ik niet de katquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:42 schreef Mday het volgende:
[..]
oei! heeft ie medicijnen gehad of het verkeerd gespalkt ofzo?
quote:
voel me niet lekker, veel buikpijn en misselijk enzo, en trillerig.quote:
Goede nachtrust zal je dan zeker goed doenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
voel me niet lekker, veel buikpijn en misselijk enzo, en trillerig.
Ook moe maar dat komt wel door die 3 uurtjes slaap maar van afgelopen nacht, dus dat zal morgen wel minder zijn als vannacht goed kan slapen
Ja hoop dat katje mij vannacht lekker door laat slapenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:47 schreef Solique het volgende:
[..]
Goede nachtrust zal je dan zeker goed doen
lekker slapen danquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:36 schreef Solique het volgende:
Ik ga mijn bed in, geen idee waarom maar sinds een uur ben ik doodop.![]()
Morning!quote:
Voel je je al wat beter?quote:
wtfquote:Op zondag 21 augustus 2011 10:11 schreef AQuila360 het volgende:
Hey Sollllllllllllll
http://www.dumpert.nl/med(...)pje_heeft_alles.html
Dit filmpje blijft geniaal
Gelukkig, lekker rustig aan doen vandaag!quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wel iets maar nog niet echt topfit ofzo , slaap heeft wel wat geholpen
oooomfg lekkerquote:Op zondag 21 augustus 2011 11:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Gelukkig, lekker rustig aan doen vandaag!
Als ik in de buurt had gewoond, kwam ik je vandaag even vertroetelen met kopjes thee en verse fruitshakes!!
Saai weekend dan...quote:
Het is zondagquote:
Dat bedoel ik, dus nu tijd voor leuke dingen!quote:
Dadelijk een afscheidsborrel van een collega maar heb niet zo'n zin.quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oooomfg lekkerbalen dat je zo ver weg woont dan
ga jij vandaag nogwat leuks doen?
Ja iig wel lief dat je voor die ene collega wel heen gaat, gewoon schijt aan de rest hebbenquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dadelijk een afscheidsborrel van een collega maar heb niet zo'n zin.
Het meisje is heel aardig, maar heb een paar rare collega's en die komen ookdus ik ga gewoon 1 drankje doen en dan snel weer naar huis.
Ja precies, ik ga haar eventjes gedag zeggen en doe een drankje mee in de stad en dan ga ik lekker thuis eten.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja iig wel lief dat je voor die ene collega wel heen gaat, gewoon schijt aan de rest hebben
Misschien vindt zij die collega's ook wel heel raar en ben jij haar redding?quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dadelijk een afscheidsborrel van een collega maar heb niet zo'n zin.
Het meisje is heel aardig, maar heb een paar rare collega's en die komen ookdus ik ga gewoon 1 drankje doen en dan snel weer naar huis.
Haha nee er komen ook een paar normale (we zijn met zn 8 geloof ik) maar ik heb ook niet zo'n zin om mijn baas te zienquote:Op zondag 21 augustus 2011 14:08 schreef Fallen het volgende:
[..]
Misschien vindt zij die collega's ook wel heel raar en ben jij haar redding?
Ah, daar kan ik me eerdere verhalen over herinneren ja.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha nee er komen ook een paar normale (we zijn met zn 8 geloof ik) maar ik heb ook niet zo'n zin om mijn baas te zien![]()
We liggen elkaar niet zo.
Dit!quote:
Klinkt goed! Heb ik eindelijk wat te spelen!quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
Voor de 3DS mensen hier :
NES VC
- Super Mario Bros
- Donkey Kong Jr
- Balloon Fight
- Ice Climber
- The Legend of Zelda
- +5 more unknowns
GBA VC
- Super Mario Advance 4: Super Mario Bro's 3
- Super Mario Advance 3: Yoshi's Island
- Mario Kart Super Circuit
- Metroid Fusion
- Wario Ware Inc Mega Microgame$
- Mario vs Donkey Kong
- Kirby & The Amazing Mirror -(may be removed)
- +3 more unknowns
NES VC op 1 september, de GBA VC rond december
Nja speel er nu ook niet veel op. Maarde Mario Kart 3DS gaat dat wel veranderenquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:30 schreef koei het volgende:
[..]
Klinkt goed! Heb ik eindelijk wat te spelen!
Gaat een day 1 worden hierquote:
Dan laat je hem liggen?! Zitten echt wel nieuwe dingen in hoorquote:Op zondag 21 augustus 2011 17:34 schreef koei het volgende:
Ik vond 'm tegenvallen. Gewoon weer precies hetzelfde als de eerdere mariokarts. Zelfs het onderwater-racen voegt niets toe qua gameplay. De enige reden om deze game te halen is puur omdat je uit bent gekeken op de tracks van Mario Kart DS.
Weekend weer overleefd zo te zien.quote:
Je nieuwe userpicquote:
Amper.. Ben ik tijden niet zo ziek geweest van de alcoholquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:02 schreef Solique het volgende:
[..]
Weekend weer overleefd zo te zien.
Mietjequote:Op zondag 21 augustus 2011 21:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Je nieuwe userpic
[..]
Amper.. Ben ik tijden niet zo ziek geweest van de alcohol
Jupz... En het komt allemaal door een stom kut drankspelletje wat te geniaal voor woorden is..quote:
thanksquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Je nieuwe userpic
[..]
Amper.. Ben ik tijden niet zo ziek geweest van de alcohol
Haha ja..quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Dus je bent flink over je nek gegaan?
ik 1 keer zuipen de dag erna 6 keer overgevenquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Bah, is mij gelukkig maar 1 keer gebeurd. Nooit meer.
Stef stuntpilootquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Jupz... En het komt allemaal door een stom kut drankspelletje wat te geniaal voor woorden is..
En ik ben ook nog eens in de volle zon in slaap gevallen waardoor ik behoorlijk verbrand ben
[ afbeelding ]
Trots op je!quote:
Jaman... Fucking killingquote:
Ja precies, ik ga me echt zo beroerd voelen door mijn eigen stomme toedoen! Maar goed ik ben dan ook geen zuipschuit.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik 1 keer zuipen de dag erna 6 keer overgevenen ik heb een keer gehad dat ik 1x over moest geven, verder niet volgnes mij, zo ranzig
ik kan redelijk wat zuipen voordat ik moet overgeven, eigenlijk kan ik heel veel zuipen en dan gaat het goed, maar bij verschillende dingen door elkaar drinken wordt ik misselijkquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja precies, ik ga me echt zo beroerd voelen door mijn eigen stomme toedoen! Maar goed ik ben dan ook geen zuipschuit.
appelsapquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:44 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik lig bij 2 drankjes al onder de tafel..
Daarom drink ik ook appelsap
Te makkelijk om een grap te makenquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:44 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik lig bij 2 drankjes al onder de tafel..
Daarom drink ik ook appelsap
quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:45 schreef badboynova het volgende:
[..]
Te makkelijk om een grap te maken
Gedraag ik mezelf, krijg ik als nog slaagquote:
ga me nou niet vertellen dat je geen slaag wilt ...quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:47 schreef badboynova het volgende:
[..]
Gedraag ik mezelf, krijg ik als nog slaag
Af en toe moet mijn tempel lichaam herstellen van al dat slaag.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ga me nou niet vertellen dat je geen slaag wilt ...
quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:57 schreef badboynova het volgende:
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU KUT hoer HEEFT ALLEEN ALCOHOL VRIJ BIER IN HUIS GEHAALD, ze moet dood
quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:46 schreef badboynova het volgende:
Wat vervelend nou ik moest vandaag koken, op het menu staat nasi.
NASI VERRY VERRY VERRY HOT![]()
Status update: mijn vriendin der bek staat nu in vuur en vlam, zal je leren alcohol vrij bier te halen bitch.
(vriendin is het niet gewend om iets pittigs te eten)
Revenge is a BITCH![]()
![]()
![]()
quote:
Jij noemt je vriendin hoerquote:
Ik noem haar ook een heksquote:
Stef Stuntpiloot, tijdje terug ook gedaan alleen dan met bier.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Jupz... En het komt allemaal door een stom kut drankspelletje wat te geniaal voor woorden is..
En ik ben ook nog eens in de volle zon in slaap gevallen waardoor ik behoorlijk verbrand ben
[ afbeelding ]
Omdat je vrijgezel bent?quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:01 schreef Fallen het volgende:
mwah, dan maar geen echte vent. Ik zou m'n vriendin nooit zo aanspreken...
Pff, ik weet niet hoe hoog het tempo bij jullie lag maar zo snel kan ik geen biertjes drinken hoor..quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:04 schreef Solique het volgende:
[..]
Stef Stuntpiloot, tijdje terug ook gedaan alleen dan met bier.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:01 schreef Fallen het volgende:
helpt....quote:
Netjes, ik vanavond maar even niet.quote:
ow, was dat het?quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:04 schreef badboynova het volgende:
Eindelijk leven hier in het topic, missie geslaagd (noem haar gelukkig niet zo).
Maar ik ga nu naar bedje, fijne discussie verder.
Trusten bbnquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:04 schreef badboynova het volgende:
Eindelijk leven hier in het topic, missie geslaagd (noem haar gelukkig niet zo).
Maar ik ga nu naar bedje, fijne discussie verder.
Wat is Stef Stuntpiloot? Nog nooit echt drankspelletjes gedaan, meestal gewoon gelijk aan het infuus...quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:04 schreef Solique het volgende:
[..]
Stef Stuntpiloot! Wat een bazenspel is dat zegquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:04 schreef Solique het volgende:
[..]
Echt een briljant spel vooral als je dronken bent of het gebruikt als drankspel.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:07 schreef Fallen het volgende:
[..]
Wat is Stef Stuntpiloot? Nog nooit echt drankspelletjes gedaan, meestal gewoon gelijk aan het infuus...
Geniaal spel, je doet het met z'n 4en. Je hebt 3 'kippen op het stok' (fiches die rechtop in een geul staan) Stef Stuntpiloot draait ronjes en raast over alle kippen heen tenzij je hem omhoog kan tikken met je wipwap. Als Stef tegen je kippejtes aankomt valt er 1 van de stok en als je ze alle 3 kwijt bent moet je een shotje opdrinken..quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:07 schreef Fallen het volgende:
[..]
Wat is Stef Stuntpiloot? Nog nooit echt drankspelletjes gedaan, meestal gewoon gelijk aan het infuus...
Trusten!quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:07 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ga ook zo slapen, morgen lange dag!
quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:01 schreef Fallen het volgende:
Trusten Sharquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:07 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ga ook zo slapen, morgen lange dag!
Trusten Poitquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Geniaal spel, je doet het met z'n 4en. Je hebt 3 'kippen op het stok' (fiches die rechtop in een geul staan) Stef Stuntpiloot draait ronjes en raast over alle kippen heen tenzij je hem omhoog kan tikken met je wipwap. Als Stef tegen je kippejtes aankomt valt er 1 van de stok en als je ze alle 3 kwijt bent moet je een shotje opdrinken..
Veel te leuk om te doen waardoor je niet opgeeft en door blijft gaan![]()
Met alle gevolgen van dien
Maar ik kruip ook m'n bedje in.. Ben kapot!
quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Echt een briljant spel vooral als je dronken bent of het gebruikt als drankspel.
Zonder is het ook super vermakelijk.
Tof!quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Geniaal spel, je doet het met z'n 4en. Je hebt 3 'kippen op het stok' (fiches die rechtop in een geul staan) Stef Stuntpiloot draait ronjes en raast over alle kippen heen tenzij je hem omhoog kan tikken met je wipwap. Als Stef tegen je kippejtes aankomt valt er 1 van de stok en als je ze alle 3 kwijt bent moet je een shotje opdrinken..
Veel te leuk om te doen waardoor je niet opgeeft en door blijft gaan![]()
Met alle gevolgen van dien
Maar ik kruip ook m'n bedje in.. Ben kapot!
Trusten Lotquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik ga ook maar een richting douche en dan bed, morgen eerste dag.
eigenlijk helemaal geen zin, ik haat het om de newbie te zijn
Ik blijf ook niet al te lang meer hoor, morgen weer vroeg werken en van 3 collega's het werk overnemen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:14 schreef Fallen het volgende:
Zo hey, anders gaat iedereen even vroeg naar bed!
Trusten Lotje!
Nou, dan ook welterusten Sol!quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:15 schreef Solique het volgende:
[..]
Trusten Lot![]()
[..]
Ik blijf ook niet al te lang meer hoor, morgen weer vroeg werken en van 3 collega's het werk overnemen.
n00b!quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nog niet, straksquote:
op 1 sept kunnen we samen newb zijn!quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
da's zuur...quote:Op maandag 22 augustus 2011 06:51 schreef Sharana_LV het volgende:
tuuuuurlijk kat heeft spalk er af gehaalddat wordt weer dierenarts bellen en rekeining plunderen
(
quote:Op maandag 22 augustus 2011 06:51 schreef Sharana_LV het volgende:
tuuuuurlijk kat heeft spalk er af gehaalddat wordt weer dierenarts bellen en rekeining plunderen
(
Is een optiequote:Op maandag 22 augustus 2011 08:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar een handtas van hem laat maken
ja, ok. Maar toch lijkt het mij handig om te kijken voor een andere aanpak of dat jij m vastzet ofzoquote:Op maandag 22 augustus 2011 09:04 schreef Sharana_LV het volgende:
Mja het is normaal dat katten zich eruit wringen, ze kunnen hem niet te strak doen anders knelt het...
Yay GH3 voor de PS3 binnen, dan kan ik mijn zootje voor de wii wegdoen
andere aanpak is operatie waarbij er plaat in been wordt gezet maar dat lijkt me wat heftig aangezien hij nu al gewoon rondloopt op zijn pootjequote:Op maandag 22 augustus 2011 09:08 schreef Solique het volgende:
[..]
ja, ok. Maar toch lijkt het mij handig om te kijken voor een andere aanpak of dat jij m vastzet ofzo
lol, je wilt ze allemaal ownen op de ps3.
lol, nu zonder spalk loopt hij nog gewoon rond gestoord beest.quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
andere aanpak is operatie waarbij er plaat in been wordt gezet maar dat lijkt me wat heftig aangezien hij nu al gewoon rondloopt op zijn pootje
en ik haat die gitaar voor de wii, moet steeds die controller in enzoik heb em nu voor ps3 gekocht en dan kan die andere meuk wg
hij hinkt ook niet dus ik denk dat het al stuk midner pijn doetquote:Op maandag 22 augustus 2011 09:13 schreef Solique het volgende:
[..]
lol, nu zonder spalk loopt hij nog gewoon rond gestoord beest.
Heb geen wii dus geen idee, heb gh3 op de x360 daar werkt het wel goed
quote:Op maandag 22 augustus 2011 06:51 schreef Sharana_LV het volgende:
(
Als hij er last van heeft dan hoor je hem vanzelf.quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hij hinkt ook niet dus ik denk dat het al stuk midner pijn doet
Wii werkt GH ook prima maar je moet steeds controller 1 in de gitaar doen dus als je dan ff awt anders wilt doen moet hij er weer uit etc, als je controller 2 erin doet werkt t niet
Fallenquote:Op maandag 22 augustus 2011 09:28 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nou ja, het had ook nog onder het 'exclusief-speciaal-voor-dit-weekend-extra-duur'-tarief kunnen vallen. Gelukkig is het maandag.
ow, en 'morning y'all!
Wat heb je gedaan, ergens liggen bakken ofzo. Thuis heb ik genoeg after sun.quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:30 schreef Poit het volgende:
M'n schouders rug en benen branden als de hell. Iemand wat after sun over?
Met m'n brakke kop in slaap gevallen. In de schaduw weliswaar maar de aarde stond niet stilquote:Op maandag 22 augustus 2011 09:33 schreef Solique het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan, ergens liggen bakken ofzo. Thuis heb ik genoeg after sun.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Met m'n brakke kop in slaap gevallen. In de schaduw weliswaar maar de aarde stond niet stil
Fitter! Nog niet optimaal superfit. Maar wel iets fitter.quote:
Kuuksk!quote:
*wappertquote:
quote:
quote:
Diablo ]|[ invites?!quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:35 schreef Mday het volgende:
[..]
*wappert
als jij eens diablo 3 ging spelen met je berg invites![]()
psst ze zeggen dat hij november uit gaat komen
Falliehiee!quote:
doe geen moeite. ik heb vanalles geprobeerd inclusief op ongemerkte momenten uit de bosjes te springen als ie van huis gaat, maar volgens mij bewaart ie ze voor zijn vrouw ofzoquote:
quote:
Kuukskquote:
Nickquote:
bbnquote:
"Ze" is niet Blizzard. Dus per definitie onwaar.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:35 schreef Mday het volgende:
[..]
*wappert
als jij eens diablo 3 ging spelen met je berg invites![]()
psst ze zeggen dat hij november uit gaat komen
Oh wat balen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:40 schreef Fallen het volgende:
Wel okay, beetje stuurloos op het moment. Heb te weinig werk en wat ik echt wil, kan niet... of is in elk geval heel moeilijk geworden.
En hoe is het met jou dan nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:43 schreef Mday het volgende:
maar, maar, maar tweakers zegt 't! en bol.com!Bol.com als bronSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
60 euro btwquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |