abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100944562

pOIT.JPG
Naam: Poit
Functie: Pater familias van de GAM SC
Omschrijving: Viefje / Bier / Dubstep / Womanizer / Schrik van Goudase bontkraagjes.

movingavatar.gif
Naam:: Rossdale
Functie: Propper
Omschrijving: Spanky bestelen / Niet snurken in zijn slaap / Vrouwen naar de GAM SC lokken / Lievelingetje van FOK!crew

Naam: Koei
Functie: Koningin van de GAM SC
Omschrijving: Jonge woudloper / Verliezen met softball / Inlikken bij FOK!games-crew

PJharvey.jpg
Naam: Pettigrew81
Functie: BBQ-king / Pillendokter
Omschrijving: Koken / Bakken / Braden / Nee niet die De_Kok / aanstekelijk lachje

temp.gif
Naam: Fallen
Functie: Rechterhand van Poit
Omschrijving: Nickname doet het goed bij dames / HIMYM-fail in supermarkten / Zoekt en vindt paden

angel.gif
Naam: Tain
Functie: Linkerhand van Poit
Omschrijving: Avatars met wiebeltietjes / Krakkemikkige knieën / "hardwerkende" ambtenaar

demo2.JPG
Naam: SpankmasterC
Functie: Zanger
Omschrijving: Freddy Mercury / Spiegoloog / Rare voorliefde voor PC hardware / Berijdt skippyballen

ffsnel.jpg
Naam: Misan
Functie: Fashiongoeroe
Omschrijving: Draagt kraagjes en polo's / Voorliefde voor lelijke Nederlandse modellen / Woont in Nebo-city

Mickey.png
Naam: Nebo
Functie: Womanizer in wording
Omschrijving: IKEA-bouwpakket verkoper / Tequila-koning / Vraagt tel.nr. van meisje uit dierenwinkel en belt daarna niet / Doet het met een pakje boter

Meisje_ava2.jpg
Naam: GameBabe
Functie: Sexbeest
Omschrijving: Slaaf van Poit & De_Kok / Maakt games / Eet alleen konijnenvoer

Fok%20usericon.jpg
Naam: Reintji
Functie: Cliniclown
Omschrijving: X-rays / Volle bos haar / Kan appels en peren vergelijken / Terug!

1250262752987.gif
Naam: RitseB
Functie: Carrière-beest
Omschrijving: Jonkie / Heeft zich binnen korte tijd omhooggeneukt tot Manager Games / Heeft (beg/h)eerlijk zusje / Woont bij een AZC

film0.GIF
Naam: Gamer_V
Functie: Iets randoms wat begint met een V
Omschrijving: Kipgezicht / Hoedendrager / Kotsen zonder dat andere mensen het doorhebben / Koopt breezers

rabbit12.jpeg
Naam: badboynova
Functie: Kinderverwek-koning
Omschrijving: Wordt tijdens het gamen afgeleid door half strippende vriendin / Stiekem best een lieverd i.p.v. een badboy

quick.gif
Naam: Nick-GizMo
Functie: Schimmig karakter
Omschrijving: Altijd op de hoogte van de laatste illegale handelingen / Komt niet opdagen op meets

pinguin.jpg
Naam: Pheno
Functie: Reisleider
Omschrijving: Vaker in Japan dan in Nederland / Dumpt zijn vrouw bij zijn ouders om naar een meet te gaan / Pinguïn-fan

Untitled-2.gif
Naam: Frankii
Functie: Muzikant
Omschrijving: Laat meiden soppen met zijn gitaar / Staat ook wel bekend als Drankii / Krullenbol / Plast tegen openbare toiletten ipv er in

ikilluachmed.png
Naam: Solique
Functie: Platennerd
Omschrijving: Houdt van muziek / Verdedigt graag forten / Huppelt van SC naar SC

KDS2.gif
Naam: Kuukske
Functie: Breda promobabe
Omschrijving: Is van Fallen / Adoreert Rossdale / Is gewoon lief

zomfg_schmink.png
Naam: Kn0x
Functie: Topicopener 2e klasse
Omschrijving: houdt van make up, tier en bieten, stiekem spelletjes spelen

1up.png
Naam: SuperFruitig
Functie: Mooie vrouwen naar de slowchat lokken
Omschrijving: FUCKING EINDBAAS VAN HET UNIVERSUM HOPPA!

mieoors.jpg
Naam: Lotje-Plusone
Functie: Personal Trainer v/d SC
Omschrijving: Laat mensen gezond doen / Heeft meest sexy vriendje OOIT / Laat datzelfde vriendje geen TV kopen.

untitled.JPG
Naam: Sharana_LV
Functie: Diva van de SC
Omschrijving: Jessica Rabbit, Redhead, LA, M&M's, GirlyNerd

Diehard3%20copy.gif
Naam: Mday
Functie: Boothbabe magnet
Omschrijving: Voorzitter anticursiviteit, pc-gaming ' :') '-fanatic en weet ook zijn eigen cupmaat in te schatten

SPOILER: in memoriam
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"

Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.

Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!

DE OP IS HIER TE VINDEN

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2011 17:27:55 ]
pi_100944601
BESTE TT OOIT GENIET ER VAN ZOLANG DE MODS HEM NIET WEGHALEN
pi_100944846
Goede TT 8-)
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:13:02 #4
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_100947374
Net eerste lesje Evy weer gedaan sinds ik weer door mijn knie heen ging, ging best goed moet ik zeggen. *O*

Lasagne is ook klaar dus kan gelijk eten :Y) :9
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 19:08:13 #6
170547 Mday
The cake is a vlaai!
pi_100948220
KUT TT

en ik zie de OP sabotage wel hoor SF
beter dat lot dat voor je opschrijft, ben benieuwd wat ze ervan maakt
pi_100949452
Apen! de nieuwe boardgame james is weer tof :9
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_100949933
kom net thuis zie ik dat de spalk van de kat niet meer goed zit! hij loopt wel rond zonder pijn ik zit echt te twijfelen of ik naar de spoed moet of wachten tot maandag en eigen DA bellen, heel eerlijk gezegd had ik deze maand zoveel spullen voor huis gekocht dat salaris zo hard ging en ik had 500 euro als buffer achter gehouden maar ik zit nu al op de 460 aan DA kosten en spalk vervangen is weer 150 en dat heb ik dus pas dinsdag :S
:'(
pi_100950007
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:55 schreef Sharana_LV het volgende:
kom net thuis zie ik dat de spalk van de kat niet meer goed zit! hij loopt wel rond zonder pijn ik zit echt te twijfelen of ik naar de spoed moet of wachten tot maandag en eigen DA bellen, heel eerlijk gezegd had ik deze maand zoveel spullen voor huis gekocht dat salaris zo hard ging en ik had 500 euro als buffer achter gehouden maar ik zit nu al op de 460 aan DA kosten en spalk vervangen is weer 150 en dat heb ik dus pas dinsdag :S
Wat een dure shit man :{
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 21:01:24 #10
170547 Mday
The cake is a vlaai!
pi_100952429
quote:
je tijdelijk in het rood werken geen optie?
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 21:19:50 #11
258885 Solique
I Kill You !
pi_100953172
quote:
;(
Proberen zelf te voelen of hij er geen last van hebt, zou zeker wel even langs een DA of iets gaan.
Kan je niet spoed bellen of DA?
pi_100953463
quote:
anders leen je gewoon wat ducktape van sol, het houd hem al tijden bij elkaar.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_100953471
geld is geregeld, spoedarts kan ik om 00.00 terecht :r
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 21:30:48 #14
258885 Solique
I Kill You !
pi_100953523
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 21:28 schreef badboynova het volgende:

[..]

anders leen je gewoon wat ducktape van sol, het houd hem al tijden bij elkaar.
Bij een breuk altijd het zekere voor het onzekere nemen }:|

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 21:28 schreef Sharana_LV het volgende:
geld is geregeld, spoedarts kan ik om 00.00 terecht :r
Wat een tijd :o ;(
En dat je gelijk geld moet neerleggen. :?
pi_100953874
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 21:30 schreef Solique het volgende:

[..]

[..]

If it is broken, tape it then, dat is wel een mooi tegel tekst.
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_100955176
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 21:30 schreef Solique het volgende:

[..]

[..]

Wat een tijd :o ;(
En dat je gelijk geld moet neerleggen. :?
yea tussne de 150 en 200 nog wel en bij complicaties meer :r
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:14:35 #17
258885 Solique
I Kill You !
pi_100955222
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:13 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

yea tussne de 150 en 200 nog wel en bij complicaties meer :r
pff, wtf. Dat is wel een flink bedrag dan. :{
Nu dus maar wachten tot je er heen kan, zal je weer half Amsterdam door mogen zeker?
pi_100955344
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:14 schreef Solique het volgende:

[..]

pff, wtf. Dat is wel een flink bedrag dan. :{
Nu dus maar wachten tot je er heen kan, zal je weer half Amsterdam door mogen zeker?
ja moet helemaal naar west
pi_100955403
succes Shar, en hopelijk valt alles mee.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:18:33 #20
258885 Solique
I Kill You !
pi_100955405
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:17 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

ja moet helemaal naar west
Damn, wel al vervoer geregeld lijkt mij. Met het OV is ook niets.
pi_100955451
thanks boys
pi_100955462
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:18 schreef Solique het volgende:

[..]

Damn, wel al vervoer geregeld lijkt mij. Met het OV is ook niets.
teamleidster is onderweg hierheen
pi_100955480
Ik vond die foto's uit het vorige topic wel heel zielig Shar! Maar hij lijkt er zelf gelukkig weinig last van te hebben. Maar is wel erg vervelend, ook dat je nu weer moet. Kun je niet een klacht neerleggen bij de dierenarts dat hij de eerste spalk niet goed had gezet ofzo? Wellicht matst hij je dan bij een vervolgbehandeling...

En ik heb ook even jullie advies nodig. Ik woon in een woonblok dat jaren geleden een soort van begeleid wonen blok was ofzo. Ondertussen zit het vol met jonge mensen, maar er zitten nog een paar van die oude rare mensen in. Mijn buurman een paar deuren verder is zo'n vreemd geval, maar die kom ik tegenwoordig gelukkig amper meer tegen, maar mijn schuine onderbuurman tegenwoordig wel zeer regelmatig helaas. Meestal ben ik dan op de fiets en mijn fiets is niet in erg goede staat verkerend (laatst al een heel gesprek over gehad met een oude man die hem stond te bewonderen omdat het zo'n oud model was die je amper meer ziet :D Mijn fiets is dan ook een flink aantal jaren ouder dan ik zelf ben, maar wel van erg goede kwaliteit al is hij wat slecht onderhouden, aldus de bewonderaar) en hij wil heel graag de ketting smeren. Dat heeft hij nu al tig keer aangeboden en ik houd dat elke keer af, omdat ik dat soort mensen ken, en je daar nooit meer vanaf komt als je er één keer op in gaat. Maar goed, hij blijft maar doorzeuren en wil mijn hele fiets graag poetsen, zorgen dat hij niet meer aanloopt en weer helemaal goed maken, en beweert een oude fietsenmaker te zijn (waar ik mijn twijfels bij heb). Maar wat is nou de beste strategie om van hem af te komen? Hem mijn fiets laten opknappen tegen een vergoeding a 5 euro of gratis of tegen een gebakje (zijn allemaal zijn eigen opties :D), er niet op in gaan omdat ik er dan nooit meer vanaf kom of de fiets bij de gewone fietsenmaker langs brengen wat een erg dure optie gaat worden, maar dan wordt hij wel gelijk goed gemaakt... Ik was overigens van plan om de fiets gewoon 'op' te maken en dan een nieuwe oude te kopen. Ik ga er vanuit dat hij nog een half jaartje ofzo mee gaat, maar dat dacht ik een jaar geleden ook al. De man ontlopen is erg lastig heb ik al gemerkt, hij heeft een hondje die hij volgens mij de halve dag uitlaat.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:20:08 #24
170547 Mday
The cake is a vlaai!
pi_100955488
laat maar weten wat kitty doet

OH NEES KOEI MET EEN WALL O TEXT
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:20:31 #25
258885 Solique
I Kill You !
pi_100955499
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:19 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

teamleidster is onderweg hierheen
mooi ^O^

Hoop dat het allemaal wel mee valt, beter toch een extra controle dan achteraf op te merken dat het mis was. :*

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:20 schreef koei het volgende:
Lap tekst waar je U tegen zegt.
lastig, zoals je het omschrijft zal je als je hem aan je fiets laat prutsen niet snel van hem af wezen. En zolang een fiets het nog doet en je weinig hinder ondervind zou ik er zo weinig mogelijk aan doen. Ik heb 12 jaar met 1 fiets gedaan terwijl ik na 6 jaar dacht dat hij al van ellende uit elkaar zou vallen. Nu was het vorige maand over toen ineens de as af brak. :')
pi_100956055
OOH no koei heeft een stalker met een fiets fetish :')
pi_100956989
Badboy jij was toch ook goed met fietsen?
pi_100957923
KOEI DOE HET NIET.

Serieus, pleur die fiets in de gracht en haal voor vijf tientjes een nieuwe ergens.
pi_100958199
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:34 schreef badboynova het volgende:
OOH no koei heeft een stalker met een fiets fetish :')
Ja, lach er maar om :(
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:38:55 #30
258885 Solique
I Kill You !
pi_100959015
Ik ga mijn bed in, stort zowat in. Trusten allen :W :*

veel succes Shar :*
pi_100959568
Geef die vent ook 5 minuten zijn plezier :').
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:53:58 #32
170547 Mday
The cake is a vlaai!
pi_100959658
Ja, zeg maar dat hij 'm af moet komen leveren.

Mensen, sterrenkijken pl0x. spotte zo vijf vallende sterren in een uur!
*O*
pi_100959847
Die meteorietenregen was toch vorige week?

Hier was het een flink lawaai net met allemaal knallen. Was even vergeten dat het vuurwerkfestival in Scheveningen dit jaar twee weekenden is, en dus ook vanavond was :D Alleen was het blijkbaar vooral laag vuurwerk, want ik kon er deze keer niets van zien vanaf huis -O-
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 00:00:41 #34
170547 Mday
The cake is a vlaai!
pi_100959985
ja ik merk nu pas dat ik telaat was. oh well, zag een heeele heldere om 23:00 zoiets. awesome. hou van natuur(geweld)
pi_100960041
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
Geef die vent ook 5 minuten zijn plezier :').
Ja, dat wil ik ook best doen, maar ik ben bang dat het dan niet daarbij blijft -O-

En fruit, mijn fiets doet het an sich nog prima dus hoeft nog geen gracht in! Plus dat de dichtstbijzijnde gracht een kwartier fietsen is, en dus nog langer terug naar huis lopen is...
pi_100960471
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 00:01 schreef koei het volgende:

[..]

Ja, dat wil ik ook best doen, maar ik ben bang dat het dan niet daarbij blijft -O-

En fruit, mijn fiets doet het an sich nog prima dus hoeft nog geen gracht in! Plus dat de dichtstbijzijnde gracht een kwartier fietsen is, en dus nog langer terug naar huis lopen is...
Daar kom je toch vanzelf achter?! En anders zeg je het gewoon? Laat die oude mensen ook gewoon iets doen :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_100960799
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 00:00 schreef Mday het volgende:
ja ik merk nu pas dat ik telaat was. oh well, zag een heeele heldere om 23:00 zoiets. awesome. hou van natuur(geweld)
GODVER M.

Ik ging samen met mijn lekkere vriendin eens even door woensel banjeren om naar je vallende sterren te kijken (want romantisch). Komt er een schuimbekkende gek naar ons toegereden, snijd ons de pas af en vraagt waar de heukneutelbergstraat is (im not kidding). Bij een rotonde zou het zijn.

Dude ik dacht dat ik dood ging ;( (ik moest natuurlijk tussen die fool en mn chickie in gaan staan).

Verder geen kut gezien natuurlijk. Ja Jupiter was er. Maar die is er altijd al ;(
pi_100960910

_O- Lot trapte erin :D
pi_100960979
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 00:27 schreef SuperFruitig het volgende:
[ afbeelding ]

_O- Lot trapte erin :D
DUDE!
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 00:31:35 #40
170547 Mday
The cake is a vlaai!
pi_100961039
wacht SF, ik kan je nog minder volgen dan normaal. en wat was dat plaatje (ish stoek)
pi_100961127
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 00:31 schreef Mday het volgende:
wacht SF, ik kan je nog minder volgen dan normaal. en wat was dat plaatje (ish stoek)
Lezen het is niet zo moeilijk. Verder is er niet veel in caps dus extra leesgemak.

Nu ga ik slapen dag
pi_100961152
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 00:33 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Lezen het is niet zo moeilijk. Verder is er niet veel in caps dus extra leesgemak.

Nu ga ik slapen dag
Maar het plaatje is kapot -O- En waarom zou je lezen, als er een plaatje bij staat!
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 00:37:44 #43
170547 Mday
The cake is a vlaai!
pi_100961273
ja want ik ben veel beter in plaajtes kijk maar deze is vor shar:

maar zereneus: waar trapte lot in?
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 00:46:24 #45
170547 Mday
The cake is a vlaai!
pi_100961623
ghighighighi
pi_100961715
quote:
Ik ga hem eens proberen :D
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_100961751
:(
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_100963057
Nog bedankt voor alle steun hier O+

Het was maar goed dat ik gegaan ben want het zat idd niet goed en het drukte tegen de breuk aan waardoor hij er last van had. Hij is nu opnieuw gespalked!
Toen ik zag dat hij nog iets verder verkeerd ging staan had ik al helemaal geen twijfels meer over of ik moest gaan of niet en blij dat ik die afspraak had staan! Kosten vielen trouwens mee, want meneer hield zich zo lief dat ze alles zonder narcose konden doen, dus t was alleen verband + verband omdoen + spoedconsult dus maar 135 euro :D

Gelukkig is alles meegevallen en ventje weer blij O+

ohja en hij is nu knalroze :')
pi_100963220
Knalroze :D

Maar mooi dat het meeviel! Nu hopen dat hij het wel gewoon goed laat zitten!
pi_100963526
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 01:51 schreef koei het volgende:
Knalroze :D

Maar mooi dat het meeviel! Nu hopen dat hij het wel gewoon goed laat zitten!
ja was net wel even panisch maar t is allemaal okay nu :D en poezel ligt op schoot al te tukken
pi_100963748
pi_100965353
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 01:43 schreef Sharana_LV het volgende:

Het was maar goed dat ik gegaan ben want het zat idd niet goed en het drukte tegen de breuk aan waardoor hij er last van had. Hij is nu opnieuw gespalked!
Toen ik zag dat hij nog iets verder verkeerd ging staan had ik al helemaal geen twijfels meer over of ik moest gaan of niet en blij dat ik die afspraak had staan! Kosten vielen trouwens mee, want meneer hield zich zo lief dat ze alles zonder narcose konden doen, dus t was alleen verband + verband omdoen + spoedconsult dus maar 135 euro :D

Gelukkig is alles mee gevallen voor de putty putty cat, en om te zorgen dat het gips niet weer los gaat:')

HELL YEA roze, hebben ze toch naar mij geluisterd *O*
pi_100965446
zal zo ff foto maken van t roze :9

maar 3 uur slaap gehad ben kapot :') net ff broodje en thee genomen dus knap wat op, straks koffie en vanmiddag maar ff tukken :9
pi_100966042
Wakker worden door de zon in mijn bakkes 8-)
Zo maar eens buiten relaxt de krant lezen met een bakkie c_/

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 01:43 schreef Sharana_LV het volgende:

Goed om te horen dat het toch een goed idee was en dat alles goed is gegaan. :*
pi_100966469
Nog even de roze look: :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_100966485
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 10:43 schreef Sharana_LV het volgende:

SPOILER
O+
Pink Panther

Hij kijkt er niet al te blij bij. :P
pi_100966743
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 10:45 schreef Solique het volgende:

[..]

O+
Pink Panther

Hij kijkt er niet al te blij bij. :P
haha pink panther dat zei iemand op facebook ook al ;D
pi_100966769
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 10:59 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

haha pink panther dat zei iemand op facebook ook al ;D
oh, hadden zelfde gedachte dus. :P
pi_100966831
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 10:43 schreef Sharana_LV het volgende:

SPOILER
Aan zijn snoetje te zien vond hij de blauwe leuker!
Want vind je andere kat er eigenlijk van dat ie nou zoveel aandacht krijgt? (die beesten zijn altijd zo jaloers _O- )
pi_100966922
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 11:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Aan zijn snoetje te zien vond hij de blauwe leuker!
Want vind je andere kat er eigenlijk van dat ie nou zoveel aandacht krijgt? (die beesten zijn altijd zo jaloers _O- )
nou ik ben dus nu een maand verhuisd en toen was die andere zo mega ziek door die ontsteking dus en ziek zijn en verhuizen was al behoorlijk stress, en dan ook nog eens nu elke avond zonder zijn broer slapen plus dat hij ons de hele tijd voor langere tijd weg ziet gaan enzo, zijn neus is helemaal wit weggetrokken van de stress en hij eet super slecht ;(

ik heb mijn afspraak voor vandaag en morgen af gezegd, ik zou eigenlijk allebei de dagen wat doen maar heb nu toch besloten thuis te blijven om er voor de katten te zijn, dan kan ik mankpootje in de gaten houden en heb net de hele tijd die ander gekriebeld en hij speelt nu alweer een beetje en ziet er wat fitter uit :Y ik moet straks de hele week werken dus ik denk dat het goed is dat i ze dit weekend ff wat tijd geef :Y
pi_100966967
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 11:08 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

nou ik ben dus nu een maand verhuisd en toen was die andere zo mega ziek door die ontsteking dus en ziek zijn en verhuizen was al behoorlijk stress, en dan ook nog eens nu elke avond zonder zijn broer slapen plus dat hij ons de hele tijd voor langere tijd weg ziet gaan enzo, zijn neus is helemaal wit weggetrokken van de stress en hij eet super slecht ;(

ik heb mijn afspraak voor vandaag en morgen af gezegd, ik zou eigenlijk allebei de dagen wat doen maar heb nu toch besloten thuis te blijven om er voor de katten te zijn, dan kan ik mankpootje in de gaten houden en heb net de hele tijd die ander gekriebeld en hij speelt nu alweer een beetje en ziet er wat fitter uit :Y ik moet straks de hele week werken dus ik denk dat het goed is dat i ze dit weekend ff wat tijd geef :Y
Weekendje rust is altijd goed.
Ook de beestjes zullen het fijn vinden inderdaad :Y
pi_100966973
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 11:08 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Ja beestjes moeten natuurlijk ook nog een beetje wennen aan de nieuwe situatie en dat nu alleen jij het baasje bent.
Maar dat komt wel goed! Je geeft ze zeker weten een warm en leuk thuis O+
pi_100967026
voor mij is t trouwens ook wel ff goed om weekend nix te doen na die weinig uren slaap :')

ze zitten nu samen lekker op t balkon van het windje te genieten O+
pi_100967467
:O morguh
pi_100967503
Boh nu mijn stage dichterbij komt wordt ik toch wel een beetje zenuwachtig..
pi_100967538
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 11:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Boh nu mijn stage dichterbij komt wordt ik toch wel een beetje zenuwachtig..
als je eenmaal bezig bent valt t vast mee :D hoe lang moet je?
pi_100967557
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 11:37 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

als je eenmaal bezig bent valt t vast mee :D hoe lang moet je?
15 weken, waarin ik 2 keer beoordeeld wordt.
En dan nog eens 15 weken met 2 beoordelingen op een andere plek.
pi_100967734
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 11:13 schreef Sharana_LV het volgende:
voor mij is t trouwens ook wel ff goed om weekend nix te doen na die weinig uren slaap :')

ze zitten nu samen lekker op t balkon van het windje te genieten O+
Goed voor jezelf en de poezels zorgen dit weekend :*

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 11:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
:O morguh
Nick :W

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 11:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Veel succces met de stages, en wat Shar zegt meestal valt het allemaal wel mee als je eenmaal bezig bent.
pi_100967800
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 11:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

u r gonna kick ass *O*
pi_100967812
Solique :W. Nog iets van de dokters vernomen?
pi_100967839
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 11:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
Solique :W. Nog iets van de dokters vernomen?
Nee, maar heb ook nergens meer last van dus ga zelf ook niets ondernemen.
pi_100967932
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 11:47 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

u r gonna kick ass *O*
*;
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 12:07:02 #73
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_100968293
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_100968772
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_100969010
quote:
Moet je niet zoveel zuipen ;)
pi_100969080
Tijd om het centrum eens te bezoeken :)

quote:
Niet zoveel zuipen. :P

Wel lekker nummer

quote:
Erg gaaf nummer 8-)
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 12:47:39 #77
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_100969256
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 12:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Moet je niet zoveel zuipen ;)
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 12:39 schreef Solique het volgende:
Tijd om het centrum eens te bezoeken :)

[..]

Niet zoveel zuipen. :P

Wel lekker nummer

[..]

Erg gaaf nummer 8-)
Ja, d(r)ank voor de tips! Zal het proberen te onthouden de volgende keer... :P
pi_100971013
:Z
pi_100971017
straks maar even gamen *O*
pi_100971360
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 13:57 schreef Sharana_LV het volgende:
straks maar even gamen *O*
lol, maar een nieuwe ava genomen. :P
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 14:33:57 #81
170547 Mday
The cake is a vlaai!
pi_100971946
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 14:10 schreef Solique het volgende:

[..]

hahaha die is gaaf
pi_100972025
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 14:10 schreef Solique het volgende:

[..]

hij is nog niet af er moet eigenlijk nog omnomnom bij :@
pi_100972222
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 14:36 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

hij is nog niet af er moet eigenlijk nog omnomnom bij :@
Vaste tekst of ook geanimeerd?

Edit:
Zoiets?

[ Bericht 5% gewijzigd door Solique op 20-08-2011 14:58:35 ]
pi_100972620
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 14:46 schreef Solique het volgende:

[..]

Vaste tekst of ook geanimeerd?

Edit:
Zoiets?
[ afbeelding ]
ava aangepast *O*
pi_100972739
Kun je trophys die je nu krijgt nog later naar je facebook kicken?
pi_100972849
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 15:10 schreef Sharana_LV het volgende:
Kun je trophys die je nu krijgt nog later naar je facebook kicken?
Dat geloof ik niet, tenzij er nog geen sync is uitgevoerd.
De sync stuurt eigenlijk de trophys naar je facebook.
pi_100972902
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 15:15 schreef Solique het volgende:

[..]

Dat geloof ik niet, tenzij er nog geen sync is uitgevoerd.
De sync stuurt eigenlijk de trophys naar je facebook.
errrr okay!
pi_100972922
zo ben al over de helft bij gh van halen op expert
pi_100973589
..... er is echt iets goed mis met dat mens :')

http://www.dumpert.nl/med(...)n_american_idol.html
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_100974611

^O^
pi_100976215
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 15:46 schreef DJ_ het volgende:
..... er is echt iets goed mis met dat mens :')

http://www.dumpert.nl/med(...)n_american_idol.html
:')!!!
pi_100976385
Jeej mijn vriendinnetje (die in het ziekenhuis lag) is weer veilig thuis *O*
En alles is in orde!
pi_100976649
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 17:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
En alles is in orde!
oh gelukkig zeg!!
pi_100976739
pff, dacht dat er nog eten lag is alles op.
Maar eens bedenken wat te eten, anders maar naar de supermarkt ofzo.
pi_100976841
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:05 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

oh gelukkig zeg!!
:Y Net meteen even langs geweest.
Hoe is het met meneer (mevrouw?) roze spalk :D?
pi_100976861
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:09 schreef Solique het volgende:
pff, dacht dat er nog eten lag is alles op.
Maar eens bedenken wat te eten, anders maar naar de supermarkt ofzo.
Maak 'zelf' shoarma, is zo klaar en smaakt lekker.
pi_100977164
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

:Y Net meteen even langs geweest.
Hoe is het met meneer (mevrouw?) roze spalk :D?
voglens mij werkt de pijnstiller uit want hij ligt soms weer beetje moeilijk, maar hij tukt nu op de bank nog :Y morgenochend maar gelijk weer nieuwe pijnstiller geven, mag maar 1tje op een dag
pi_100977306
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Maak 'zelf' shoarma, is zo klaar en smaakt lekker.
Woensdag al gegeten. :9
Heb nog wel wat satésaus gevonden, kipfilet en stokjes. 8-)

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 17:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
En alles is in orde!
Goed om te horen :)
pi_100977310
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:25 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

voglens mij werkt de pijnstiller uit want hij ligt soms weer beetje moeilijk, maar hij tukt nu op de bank nog :Y morgenochend maar gelijk weer nieuwe pijnstiller geven, mag maar 1tje op een dag
Onhandig! Maar lijkt me toch beter dan teveel krijgen. Genoeg mensen die de raad van de dierenarts niet opvolgen!

Wat is het trouwens heerlijk weer vandaag (en wat is het verschrikkelijk irritant dat ik net een maand vrij ben geweest en nauwelijks zon heb gezien en nu mag ik maandag beginnen en komt het lekkere weer om de hoe zeilen 8)7 8)7 )
pi_100977338
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:30 schreef Solique het volgende:

[..]

Woensdag al gegeten. :9
Heb nog wel wat satésaus gevonden, kipfilet en stokjes. 8-)

[..]

Goed om te horen :)
ook lekker :9

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:30 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Onhandig! Maar lijkt me toch beter dan teveel krijgen. Genoeg mensen die de raad van de dierenarts niet opvolgen!

Wat is het trouwens heerlijk weer vandaag (en wat is het verschrikkelijk irritant dat ik net een maand vrij ben geweest en nauwelijks zon heb gezien en nu mag ik maandag beginnen en komt het lekkere weer om de hoe zeilen 8)7 8)7 )
ja das vaak zo dat de verkeerde dagen mooi weer is ;(
pi_100977380
Ik reed trouwens net met een vriendin over de snelweg, fiets er een vent in de berm _O-
Wtf denkt zo iemand? En de richting waar hij heen fietste eindigt in een grote rotonde, dus ik weet niet wat hij van plan was..
pi_100977420
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik reed trouwens net met een vriendin over de snelweg, fiets er een vent in de berm _O-
Wtf denkt zo iemand? En de richting waar hij heen fietste eindigt in een grote rotonde, dus ik weet niet wat hij van plan was..
lol :')
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 18:45:28 #103
170547 Mday
The cake is a vlaai!
pi_100977696
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:34 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

lol :')
pas maar op, dat zijn van die fiets-op-de-snelweg-leggers :(
pi_100977838
Was zo'n oude knar, zou me niets verbazen als ie totaal niet meer weet wat hij aan het doen is.
pi_100977890
Zo de maiskolven staan op :9~
pi_100978228
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
:9
pi_100978236
zo maar ff zonnebanken denk ik :9
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 19:29:26 #108
170547 Mday
The cake is a vlaai!
pi_100978921
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
gebbq'de aardappeltjes met citroenzalm en entrecote met roomkaas.

op de bbq.

zalm was MEESTER.
:9~

*kruist spatels
vind je me al sexy?
pi_100979102
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 19:29 schreef Mday het volgende:

[..]

op de bbq.

zalm was MEESTER.

*kruist spatels
vind je me al sexy?
breng eens wat hier? ;(
pi_100979432
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 19:29 schreef Mday het volgende:

[..]

op de bbq.

zalm was MEESTER.

*kruist spatels
vind je me al sexy?
Oehhh zalm van de bbq is heerlijk!!
En jaa hoor, heeeeeeel sexy (mannen die lekker kunnen koken hebben altijd al een pluspunt)
pi_100981556
kat loopt weer te piepen, hartverscheurend dit :r ben zo blij als alles voorbij is!
pi_100981654
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 21:04 schreef Sharana_LV het volgende:
kat loopt weer te piepen, hartverscheurend dit :r ben zo blij als alles voorbij is!
Arm beestje!!
En arme shar :*
pi_100981672
Iemand hier verstand van abbonementen en providers en dat soort ongein?
pi_100981797
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 21:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Iemand hier verstand van abbonementen en providers en dat soort ongein?
wat is er mis dan?
pi_100981890
niets mis maar ik vraag me af wat er met je nummer als het abo opzegt.
Ik heb op dit moment een sim only van Hi en stap over naar sim only van telfort (met een nieuwe nummer)
De eerste weken hou ik dan mijn oude telefoon met oude hi simkaart erin naast mijn eigen mobiel voor mensen die ik vergeten ben mijn nieuwe nummer door te geven en dergelijke. Kan dat alleen als ik mijn hi simonly om laat zetten tot een prepaid of kan ik gewoon telefoontjes en smsjes blijven ontvangen als ik hem gewoon laat stopzetten.
pi_100981949
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 21:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik heb op dit moment een sim only van Hi en stap over naar sim only van telfort (met een nieuwe nummer)
De eerste weken hou ik dan mijn oude telefoon met oude hi simkaart erin naast mijn eigen mobiel voor mensen die ik vergeten ben mijn nieuwe nummer door te geven en dergelijke. Kan dat alleen als ik mijn hi simonly om laat zetten tot een prepaid of kan ik gewoon telefoontjes en smsjes blijven ontvangen als ik hem gewoon laat stopzetten.
Je blijft op je oude nummer telefoontjes en smsjes ontvangen totdat je abbo afloopt, daarna zie je dat de provider op de simkaart wegvalt en als mensen bellen krijgen ze te horen dat het nummer niet meer in gebruik is. Je kunt je telefoon nog wel gewoon opstarten met simkaart dus je kunt nog wel al je nummers etc zien maar mesnen kunnen jou niet meer bereiken op dat nummer.
pi_100981990
Grrrrrr staat er hier 1tje met Kinect te spelen ! Nu kan ik niet gamen :(!
pi_100982003
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 21:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
Grrrrrr staat er hier 1tje met Kinect te spelen ! Nu kan ik niet gamen :(!
zeg gewoon dat ze dr nagels moet gaan lakken ofzeu
pi_100982022
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 21:20 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

zeg gewoon dat ze dr nagels moet gaan lakken ofzeu
Heeft ze al gedaan, met der Chanel nagellak :/
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 21:22:14 #120
170547 Mday
The cake is a vlaai!
pi_100982040
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 21:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
heb je al geprobeerd om naar je nieuwe provider te gaan, het verhaal uit te leggen met de vraag over te stappen? Want als je overstapt moet je nieuwe provider dat voor je regelen (inc nummerbehoud)
pi_100982053
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 21:18 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Je blijft op je oude nummer telefoontjes en smsjes ontvangen totdat je abbo afloopt, daarna zie je dat de provider op de simkaart wegvalt en als mensen bellen krijgen ze te horen dat het nummer niet meer in gebruik is. Je kunt je telefoon nog wel gewoon opstarten met simkaart dus je kunt nog wel al je nummers etc zien maar mesnen kunnen jou niet meer bereiken op dat nummer.
Ah oke dan ga ik toch even kijken voor omzetten op prepaid, heb dit nummer zo'n 6 jaar gehad dus vergeet wast hier en daar wat mensen van mijn nieuwe nummer te voorzien. Maar heb wel zin in een nieuw nummer :D dan weet ik zeker dat ik bepaalde vervelende mensen nooit meer aan de lijn krijg :P
pi_100982077
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 21:22 schreef Mday het volgende:

[..]

heb je al geprobeerd om naar je nieuwe provider te gaan, het verhaal uit te leggen met de vraag over te stappen? Want als je overstapt moet je nieuwe provider dat voor je regelen (inc nummerbehoud)
Nou ja dat is het dus, ik wil juist een nieuw nummer. Maar wil de eerste paar weken/maanden nog wel kunnen zien wat er op mijn ouder nummer binnenkomt. Bij telfort adviseerde ze me daarom om het over te laten zeggen naar prepaid, maar moet nog even kijken of dat kan.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 21:25:04 #123
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_100982099
Waarom blij je niet bij Hi?
pi_100982121
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 21:24 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Nou ja dat is het dus, ik wil juist een nieuw nummer. Maar wil de eerste paar weken/maanden nog wel kunnen zien wat er op mijn ouder nummer binnenkomt. Bij telfort adviseerde ze me daarom om het over te laten zeggen naar prepaid, maar moet nog even kijken of dat kan.
Je kan dan toch ook je nieuwe nummer een maand eerder in laten gaan? Je oude blijft dan nog een maand doorlopen waardoor je die overlap hebt. Of je zegt je abbonnement op voor een maand later, dat kan ook.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 21:26:17 #125
258885 Solique
I Kill You !
pi_100982128
Ben blij dat ik uiteindelijk toch niet naar Gamescom ben geweest vandaag als ik dit zo zie
Chaos bij te drukke gamescom
pi_100982173
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 21:25 schreef AQuila360 het volgende:
Duurder?

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 21:24 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Dan zou ik hem om laten zetten naar prepaid ja, dan ben je iig nog bereikbaar :Y
pi_100982186
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 21:25 schreef AQuila360 het volgende:
Omdat ik nu 300 smsjes of belminuten heb, en voor het zelfde bedrag krijg ik bij telfort 300 smsjes en 300 belminuten.
Plus ik vind hi maar een sausbedrijf zonder service (mijn ervaringen zijn tot nu toe in ieder geval erg slecht maar ben altijd te lui geweest om moeite te steken in overstappen)
pi_100982194
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 21:21 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Heeft ze al gedaan, met der Chanel nagellak :/
Ik heb em ook al op :9 maar dan wordt t lastig ja :P
pi_100982214
Ik moet morgen mijn mooie lange nagels gedag zeggen ;(
pi_100982224
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 21:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik moet morgen mijn mooie lange nagels gedag zeggen ;(
is voor een goed doel!
pi_100982234
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 21:28 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Ik heb em ook al op :9 maar dan wordt t lastig ja :P
check tel ;)
pi_100982266
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 21:30 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

check tel ;)
eh? heb nix?
pi_100982288
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 21:30 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

is voor een goed doel!
I know maar ik haar korte nagels. Ik kan daar niet mee omgaan, krijg ik verpakkingen niet meer open enzo. En je krijgt van die worstvingers van korte nagels, ik hoop dat ik ze nog wel mag lakken!
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 21:32:59 #134
258885 Solique
I Kill You !
pi_100982289
Maar even een cappuccino inschenken c_/

Trophy spam 8-)
pi_100982298
ah nu wel nick *O*
pi_100982304
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 21:32 schreef Solique het volgende:
Maar even een cappuccino inschenken c_/

Trophy spam 8-)
:D
pi_100982349
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 21:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

I know maar ik haar korte nagels. Ik kan daar niet mee omgaan, krijg ik verpakkingen niet meer open enzo. En je krijgt van die worstvingers van korte nagels, ik hoop dat ik ze nog wel mag lakken!
niet TE kort knippen dna maar gewoon netjes :Y
pi_100982350
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 21:33 schreef Sharana_LV het volgende:
ah nu wel nick *O*
ook perse een man als trainer :r
pi_100982357
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 21:34 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

ook perse een man als trainer :r
rofl :D
pi_100982375
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 21:34 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

niet TE kort knippen dna maar gewoon netjes :Y
Nee ze moeten helaas uberkort, anders gaan al die mensen miepen dat ik ze pijn doe _O-
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 21:35:53 #141
170547 Mday
The cake is a vlaai!
pi_100982390
lalalaala eten was lekkertt
pi_100982396
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 21:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Nee ze moeten helaas uberkort, anders gaan al die mensen miepen dat ik ze pijn doe _O-
bwhehehe :p
pi_100982401
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 21:26 schreef Solique het volgende:
Ben blij dat ik uiteindelijk toch niet naar Gamescom ben geweest vandaag als ik dit zo zie
Chaos bij te drukke gamescom
Dat filmpje!
Ik zou echt meteen omdraaien en naar huis gaan als ik zulke chaos zou zien!
pi_100982419
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 21:35 schreef Mday het volgende:
lalalaala eten was lekkertt
Nog vallende sterren gezien?
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 21:37:01 #145
170547 Mday
The cake is a vlaai!
pi_100982431
nog niet, vanavond even kijken want heldere lucht ^O^

jij nog schuimbekkende zwerverts gezien :D
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 21:37:22 #146
258885 Solique
I Kill You !
pi_100982444
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 21:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Dat filmpje!
Ben daarom blij dat ik niet gegaan ben :Y
pi_100982447
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 21:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Dat filmpje!
Ik dus ook! wou vorig jaar al gaan, toen was ik er in de buurt, maar is het er niet van gekomen. dit jaar helemaal vergeten
pi_100982453
ik wou dit jaar wel graag ;(
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 21:38:33 #149
258885 Solique
I Kill You !
pi_100982468
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 21:37 schreef Sharana_LV het volgende:
ik wou dit jaar wel graag ;(
Wees blij van niet als je zulke filmpjes ziet. :*
pi_100982496
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 21:37 schreef Mday het volgende:
nog niet, vanavond even kijken want heldere lucht ^O^

jij nog schuimbekkende zwerverts gezien :D
Nog niet maar de avond is nog jong! En we gaan zo nog even naar buiten :D
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 21:40:06 #151
170547 Mday
The cake is a vlaai!
pi_100982512
'kom schat, gaan we wat gekken kijken'
pi_100982523
ik den kdat ik ziek word :r
pi_100982532
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 21:40 schreef Sharana_LV het volgende:
:( :N
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 21:42:27 #154
170547 Mday
The cake is a vlaai!
pi_100982579
quote:
oei! heeft ie medicijnen gehad of het verkeerd gespalkt ofzo?
pi_100982598
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 21:42 schreef Mday het volgende:

[..]

oei! heeft ie medicijnen gehad of het verkeerd gespalkt ofzo?
nee ik niet de kat ;)
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 21:44:15 #156
170547 Mday
The cake is a vlaai!
pi_100982632
whaha woops. kun je in ieder geval naast de kat gaan mawen
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 21:44:53 #157
258885 Solique
I Kill You !
pi_100982653
quote:
:{ Hoe dat zo?
pi_100982697
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 21:44 schreef Solique het volgende:

[..]

:{ Hoe dat zo?
voel me niet lekker, veel buikpijn en misselijk enzo, en trillerig.
Ook moe maar dat komt wel door die 3 uurtjes slaap maar van afgelopen nacht, dus dat zal morgen wel minder zijn als vannacht goed kan slapen
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 21:47:26 #159
258885 Solique
I Kill You !
pi_100982740
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 21:46 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

voel me niet lekker, veel buikpijn en misselijk enzo, en trillerig.
Ook moe maar dat komt wel door die 3 uurtjes slaap maar van afgelopen nacht, dus dat zal morgen wel minder zijn als vannacht goed kan slapen
Goede nachtrust zal je dan zeker goed doen :*
pi_100982775
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 21:47 schreef Solique het volgende:

[..]

Goede nachtrust zal je dan zeker goed doen :*
Ja hoop dat katje mij vannacht lekker door laat slapen
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 22:14:18 #161
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_100983520
pi_100983650
Lekker een kopje thee drinken en dan naar bed shar!
Je hebt je slaap hard nodig!
pi_100983799
oh thee is wel goed idee idd goed voor buikpijn :Y gelijk ff zetten
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 22:36:32 #164
258885 Solique
I Kill You !
pi_100984152
Ik ga mijn bed in, geen idee waarom maar sinds een uur ben ik doodop. :W :*
pi_100984253
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:36 schreef Solique het volgende:
Ik ga mijn bed in, geen idee waarom maar sinds een uur ben ik doodop. :W :*
lekker slapen dan :* :W
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:27:59 #166
170547 Mday
The cake is a vlaai!
pi_100985640

dat heb ik ook wel eens :o
pi_100993910
mogguh :W
  zondag 21 augustus 2011 @ 09:03:11 #168
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_100994031
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 08:36 schreef Sharana_LV het volgende:
Morning! :)
  zondag 21 augustus 2011 @ 09:28:49 #169
258885 Solique
I Kill You !
pi_100994175
Mogguh :W
  zondag 21 augustus 2011 @ 10:11:37 #170
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_100994640
Hey Sollllllllllllll

http://www.dumpert.nl/med(...)pje_heeft_alles.html

Dit filmpje blijft geniaal _O-
pi_100994806
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 08:36 schreef Sharana_LV het volgende:
Voel je je al wat beter?
  zondag 21 augustus 2011 @ 10:30:54 #172
258885 Solique
I Kill You !
pi_100994872
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 10:11 schreef AQuila360 het volgende:
Hey Sollllllllllllll

http://www.dumpert.nl/med(...)pje_heeft_alles.html

Dit filmpje blijft geniaal _O-
wtf :r
pi_100995399
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 10:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Voel je je al wat beter?
wel iets maar nog niet echt topfit ofzo , slaap heeft wel wat geholpen :Y
pi_100995764
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 11:08 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

wel iets maar nog niet echt topfit ofzo , slaap heeft wel wat geholpen :Y
Gelukkig, lekker rustig aan doen vandaag!
Als ik in de buurt had gewoond, kwam ik je vandaag even vertroetelen met kopjes thee en verse fruitshakes!!
pi_100996041
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 11:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Gelukkig, lekker rustig aan doen vandaag!
Als ik in de buurt had gewoond, kwam ik je vandaag even vertroetelen met kopjes thee en verse fruitshakes!!
oooomfg lekker :9 balen dat je zo ver weg woont dan ;(

ga jij vandaag nogwat leuks doen?
pi_100996099
Nee niks :P
  zondag 21 augustus 2011 @ 12:12:08 #177
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_100996437
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2011 11:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nee niks :P
Saai weekend dan... ;)
  zondag 21 augustus 2011 @ 12:34:43 #178
170547 Mday
The cake is a vlaai!
pi_100996989
poit ik wist niet dat je op vakantie was man

http://www.dumpert.nl/med(...)isjes_versieren.html
pi_100998081
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 12:12 schreef Fallen het volgende:

[..]

Saai weekend dan... ;)
Het is zondag
pi_100998703
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2011 13:13 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Het is zondag
bijna maandag :'(
  zondag 21 augustus 2011 @ 13:43:00 #181
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_100998914
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 13:35 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Dat bedoel ik, dus nu tijd voor leuke dingen! :Y
pi_100999052
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 11:51 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

oooomfg lekker :9 balen dat je zo ver weg woont dan ;(

ga jij vandaag nogwat leuks doen?
Dadelijk een afscheidsborrel van een collega maar heb niet zo'n zin.
Het meisje is heel aardig, maar heb een paar rare collega's en die komen ook :{ dus ik ga gewoon 1 drankje doen en dan snel weer naar huis.
pi_100999494
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 13:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Het meisje is heel aardig, maar heb een paar rare collega's en die komen ook :{ dus ik ga gewoon 1 drankje doen en dan snel weer naar huis.
Ja iig wel lief dat je voor die ene collega wel heen gaat, gewoon schijt aan de rest hebben :Y
pi_100999607
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 14:00 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Ja iig wel lief dat je voor die ene collega wel heen gaat, gewoon schijt aan de rest hebben :Y
Ja precies, ik ga haar eventjes gedag zeggen en doe een drankje mee in de stad en dan ga ik lekker thuis eten.
  zondag 21 augustus 2011 @ 14:08:48 #185
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_100999805
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 13:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Misschien vindt zij die collega's ook wel heel raar en ben jij haar redding? :D
pi_100999848
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 14:08 schreef Fallen het volgende:

[..]

Misschien vindt zij die collega's ook wel heel raar en ben jij haar redding? :D
Haha nee er komen ook een paar normale (we zijn met zn 8 geloof ik) maar ik heb ook niet zo'n zin om mijn baas te zien _O-
We liggen elkaar niet zo.
  zondag 21 augustus 2011 @ 14:23:07 #187
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_101000302
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 14:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Haha nee er komen ook een paar normale (we zijn met zn 8 geloof ik) maar ik heb ook niet zo'n zin om mijn baas te zien _O-
We liggen elkaar niet zo.
Ah, daar kan ik me eerdere verhalen over herinneren ja.
Nou ja, sterkte er mee dan straks... :)
pi_101000664
Voor de 3DS mensen hier :

NES VC
- Super Mario Bros
- Donkey Kong Jr
- Balloon Fight
- Ice Climber
- The Legend of Zelda
- +5 more unknowns

GBA VC
- Super Mario Advance 4: Super Mario Bro's 3
- Super Mario Advance 3: Yoshi's Island
- Mario Kart Super Circuit
- Metroid Fusion
- Wario Ware Inc Mega Microgame$
- Mario vs Donkey Kong
- Kirby & The Amazing Mirror -(may be removed)
- +3 more unknowns

NES VC op 1 september, de GBA VC rond december :)
pi_101001180
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 13:35 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Dit!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_101002817
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2011 14:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
Voor de 3DS mensen hier :

NES VC
- Super Mario Bros *O*
- Donkey Kong Jr
- Balloon Fight
- Ice Climber
- The Legend of Zelda *O*
- +5 more unknowns

GBA VC
- Super Mario Advance 4: Super Mario Bro's 3 *O*
- Super Mario Advance 3: Yoshi's Island
- Mario Kart Super Circuit *O*
- Metroid Fusion
- Wario Ware Inc Mega Microgame$ *O*
- Mario vs Donkey Kong
- Kirby & The Amazing Mirror -(may be removed)
- +3 more unknowns

NES VC op 1 september, de GBA VC rond december :)
Klinkt goed! Heb ik eindelijk wat te spelen! :')
pi_101005915
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 15:30 schreef koei het volgende:

[..]

Klinkt goed! Heb ik eindelijk wat te spelen! :')
Nja speel er nu ook niet veel op. Maarde Mario Kart 3DS gaat dat wel veranderen :)
pi_101006237
mario kart 3ds *O*
pi_101007108
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 16:48 schreef Sharana_LV het volgende:
mario kart 3ds *O*
Gaat een day 1 worden hier
pi_101008002
Ik vond 'm tegenvallen. Gewoon weer precies hetzelfde als de eerdere mariokarts. Zelfs het onderwater-racen voegt niets toe qua gameplay. De enige reden om deze game te halen is puur omdat je uit bent gekeken op de tracks van Mario Kart DS.
pi_101008098
vernieuwend of niet ik ga racen :9
  zondag 21 augustus 2011 @ 17:38:36 #196
258885 Solique
I Kill You !
pi_101008140
Heb geen handheld. :)
pi_101009616
Godsgruwelijk wat is het buiten benauwd.
En het terras personeel in Eindhoven is ook niet meer wat het geweest is.
pi_101010241
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 17:34 schreef koei het volgende:
Ik vond 'm tegenvallen. Gewoon weer precies hetzelfde als de eerdere mariokarts. Zelfs het onderwater-racen voegt niets toe qua gameplay. De enige reden om deze game te halen is puur omdat je uit bent gekeken op de tracks van Mario Kart DS.
Dan laat je hem liggen?! Zitten echt wel nieuwe dingen in hoor
pi_101011698
Hoi :O
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_101012968
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 19:29 schreef Poit het volgende:
:W
  zondag 21 augustus 2011 @ 21:02:57 #201
258885 Solique
I Kill You !
pi_101015155
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 19:29 schreef Poit het volgende:
Weekend weer overleefd zo te zien. :P
pi_101015663
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 20:11 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

:W
Je nieuwe userpic _O-
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 21:02 schreef Solique het volgende:

[..]

Weekend weer overleefd zo te zien. :P
Amper.. Ben ik tijden niet zo ziek geweest van de alcohol :')
pi_101015835
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 21:12 schreef Poit het volgende:

[..]

Je nieuwe userpic _O-

[..]

Mietje ;)
pi_101015985
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 21:15 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Mietje ;)
Jupz... En het komt allemaal door een stom kut drankspelletje wat te geniaal voor woorden is..
En ik ben ook nog eens in de volle zon in slaap gevallen waardoor ik behoorlijk verbrand ben :')
pi_101016281
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 21:12 schreef Poit het volgende:

[..]

Je nieuwe userpic _O-

[..]

en looool zuiplapje!
pi_101016314
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 21:22 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

en looool zuiplapje!
Haha ja.. :@

NoLand was een succes. :D
pi_101016508
Dus je bent flink over je nek gegaan?
pi_101016697
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 21:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Dus je bent flink over je nek gegaan?
:Y
pi_101017051
Bah, is mij gelukkig maar 1 keer gebeurd. Nooit meer.
pi_101017151
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 21:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Bah, is mij gelukkig maar 1 keer gebeurd. Nooit meer.
ik 1 keer zuipen de dag erna 6 keer overgeven :') en ik heb een keer gehad dat ik 1x over moest geven, verder niet volgnes mij, zo ranzig
pi_101017164
net half uur workout gedaan *O*
  Redactie Games zondag 21 augustus 2011 @ 21:36:29 #212
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_101017196
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 21:17 schreef Poit het volgende:

[..]

Jupz... En het komt allemaal door een stom kut drankspelletje wat te geniaal voor woorden is..
En ik ben ook nog eens in de volle zon in slaap gevallen waardoor ik behoorlijk verbrand ben :')
[ afbeelding ]
Stef stuntpiloot _O_
.....Kennedy
pi_101017210
Haha, ik zou niet weten hoe vaak ik wel niet overgegeven heb van drank..
Al heb ik daar nu ook weer niet enorm veel voor nodig..
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 21:35 schreef Sharana_LV het volgende:
Trots op je! :)
pi_101017226
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 21:36 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Stef stuntpiloot _O_
Jaman... Fucking killing :r
pi_101017531
quote:

[..]

ik 1 keer zuipen de dag erna 6 keer overgeven :') en ik heb een keer gehad dat ik 1x over moest geven, verder niet volgnes mij, zo ranzig
Ja precies, ik ga me echt zo beroerd voelen door mijn eigen stomme toedoen! Maar goed ik ben dan ook geen zuipschuit.
pi_101017619
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 21:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ja precies, ik ga me echt zo beroerd voelen door mijn eigen stomme toedoen! Maar goed ik ben dan ook geen zuipschuit.
ik kan redelijk wat zuipen voordat ik moet overgeven, eigenlijk kan ik heel veel zuipen en dan gaat het goed, maar bij verschillende dingen door elkaar drinken wordt ik misselijk :Y
pi_101017692
Ik lig bij 2 drankjes al onder de tafel..
Daarom drink ik ook appelsap ;)
pi_101017717
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 21:44 schreef Lotje-Plusone het volgende:
appelsap :9
pi_101017741
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 21:44 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Te makkelijk om een grap te maken :')
pi_101017776
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 21:45 schreef badboynova het volgende:

[..]

Te makkelijk om een grap te maken :')
o|O
pi_101017829
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 21:46 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

o|O
Gedraag ik mezelf, krijg ik als nog slaag :+
pi_101017852
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 21:47 schreef badboynova het volgende:

[..]

Gedraag ik mezelf, krijg ik als nog slaag :+
ga me nou niet vertellen dat je geen slaag wilt ...
pi_101017931
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 21:47 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

ga me nou niet vertellen dat je geen slaag wilt ...
Af en toe moet mijn tempel lichaam herstellen van al dat slaag.
pi_101018070
FF uit een ander topic.

quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 16:57 schreef badboynova het volgende:
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU KUT hoer HEEFT ALLEEN ALCOHOL VRIJ BIER IN HUIS GEHAALD, ze moet dood :')
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 17:46 schreef badboynova het volgende:
Wat vervelend nou ik moest vandaag koken, op het menu staat nasi.

NASI VERRY VERRY VERRY HOT })

Status update: mijn vriendin der bek staat nu in vuur en vlam, zal je leren alcohol vrij bier te halen bitch.
(vriendin is het niet gewend om iets pittigs te eten)

Revenge is a BITCH }) }) }) })
})
pi_101018113
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 21:46 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

o|O
O+

Bbn moet altijd grapjes maken
pi_101018193
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 21:51 schreef badboynova het volgende:
FF uit een ander topic.

[..]

[..]

})
Jij noemt je vriendin hoer -O-
pi_101018334
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 21:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ik noem haar ook een heks :')
pi_101018414
Mja heks is minder hard dan hoer..
pi_101018463
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 21:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

dit
-O-
pi_101018581
BBN is een echte vent!
  zondag 21 augustus 2011 @ 22:01:41 #231
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_101018684
mwah, dan maar geen echte vent. Ik zou m'n vriendin nooit zo aanspreken... :{
  zondag 21 augustus 2011 @ 22:04:32 #232
258885 Solique
I Kill You !
pi_101018847
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 21:17 schreef Poit het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Stef Stuntpiloot, tijdje terug ook gedaan alleen dan met bier. _O_
pi_101018854
Eindelijk leven hier in het topic, missie geslaagd (noem haar gelukkig niet zo).

Maar ik ga nu naar bedje, fijne discussie verder :W.
pi_101018855
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 22:01 schreef Fallen het volgende:
Omdat je vrijgezel bent? :o
pi_101018921
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 22:04 schreef Solique het volgende:

[..]

Pff, ik weet niet hoe hoog het tempo bij jullie lag maar zo snel kan ik geen biertjes drinken hoor..
pi_101018949
quote:
O+
  zondag 21 augustus 2011 @ 22:06:17 #237
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_101018950
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 22:04 schreef Poit het volgende:

[..]

Omdat je vrijgezel bent? :o
helpt.... :o :D
  zondag 21 augustus 2011 @ 22:06:23 #238
258885 Solique
I Kill You !
pi_101018954
quote:
Netjes, ik vanavond maar even niet.
Iets te veel spierpijn van vrijdag en gisteren :@
  zondag 21 augustus 2011 @ 22:06:42 #239
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_101018977
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 22:04 schreef badboynova het volgende:
Eindelijk leven hier in het topic, missie geslaagd (noem haar gelukkig niet zo).

ow, was dat het? :D

Slaap ze! :W
  zondag 21 augustus 2011 @ 22:06:59 #240
258885 Solique
I Kill You !
pi_101019002
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 22:04 schreef badboynova het volgende:

Trusten bbn :W
  zondag 21 augustus 2011 @ 22:07:23 #241
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_101019020
quote:

[..]

Wat is Stef Stuntpiloot? Nog nooit echt drankspelletjes gedaan, meestal gewoon gelijk aan het infuus... ;)
pi_101019038
Ik ga ook zo slapen, morgen lange dag! ;(
pi_101019053
quote:

[..]

Stef Stuntpiloot! Wat een bazenspel is dat zeg _O_
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
  zondag 21 augustus 2011 @ 22:10:17 #244
258885 Solique
I Kill You !
pi_101019209
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 22:07 schreef Fallen het volgende:

[..]

Wat is Stef Stuntpiloot? Nog nooit echt drankspelletjes gedaan, meestal gewoon gelijk aan het infuus... ;)
Echt een briljant spel vooral als je dronken bent of het gebruikt als drankspel.
Zonder is het ook super vermakelijk.

pi_101019215
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 22:07 schreef Fallen het volgende:

[..]

Geniaal spel, je doet het met z'n 4en. Je hebt 3 'kippen op het stok' (fiches die rechtop in een geul staan) Stef Stuntpiloot draait ronjes en raast over alle kippen heen tenzij je hem omhoog kan tikken met je wipwap. Als Stef tegen je kippejtes aankomt valt er 1 van de stok en als je ze alle 3 kwijt bent moet je een shotje opdrinken..
Veel te leuk om te doen waardoor je niet opgeeft en door blijft gaan :')
Met alle gevolgen van dien :')

Maar ik kruip ook m'n bedje in.. Ben kapot!
  zondag 21 augustus 2011 @ 22:11:31 #246
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_101019266
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 22:07 schreef Sharana_LV het volgende:
Trusten! :W
En sterkte morgen...
pi_101019283
quote:
*;
  zondag 21 augustus 2011 @ 22:12:23 #248
258885 Solique
I Kill You !
pi_101019315
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 22:07 schreef Sharana_LV het volgende:
Trusten Shar :W :*

quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 22:10 schreef Poit het volgende:

[..]

Geniaal spel, je doet het met z'n 4en. Je hebt 3 'kippen op het stok' (fiches die rechtop in een geul staan) Stef Stuntpiloot draait ronjes en raast over alle kippen heen tenzij je hem omhoog kan tikken met je wipwap. Als Stef tegen je kippejtes aankomt valt er 1 van de stok en als je ze alle 3 kwijt bent moet je een shotje opdrinken..

Trusten Poit :W
  zondag 21 augustus 2011 @ 22:12:41 #249
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_101019335
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 22:10 schreef Solique het volgende:

[..]

Echt een briljant spel vooral als je dronken bent of het gebruikt als drankspel.
Zonder is het ook super vermakelijk.

quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 22:10 schreef Poit het volgende:

[..]

Tof! :Y

ow... en trusten Poit! :W
pi_101019367
slaap lekker all :W
pi_101019372
Ik ga ook maar een richting douche en dan bed, morgen eerste dag.

eigenlijk helemaal geen zin, ik haat het om de newbie te zijn
  zondag 21 augustus 2011 @ 22:14:53 #252
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_101019470
Zo hey, anders gaat iedereen even vroeg naar bed! :D

Trusten Lotje! :W
  zondag 21 augustus 2011 @ 22:15:38 #253
258885 Solique
I Kill You !
pi_101019510
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 22:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:

Trusten Lot :W :*

quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 22:14 schreef Fallen het volgende:
Zo hey, anders gaat iedereen even vroeg naar bed! :D

Trusten Lotje! :W
Ik blijf ook niet al te lang meer hoor, morgen weer vroeg werken en van 3 collega's het werk overnemen. :{
pi_101019576
Thnx!! Jullie ook slaap lekker :*
  zondag 21 augustus 2011 @ 22:18:35 #255
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_101019660
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 22:15 schreef Solique het volgende:

[..]

Trusten Lot :W :*

[..]

Ik blijf ook niet al te lang meer hoor, morgen weer vroeg werken en van 3 collega's het werk overnemen. :{
Nou, dan ook welterusten Sol! :W
pi_101020075
quote:

n00b! ;)! Maar succes morgen!
  zondag 21 augustus 2011 @ 22:26:20 #257
258885 Solique
I Kill You !
pi_101020118
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 22:18 schreef Fallen het volgende:

[..]

Nou, dan ook welterusten Sol! :W
Nog niet, straks :P
  zondag 21 augustus 2011 @ 23:01:23 #258
170547 Mday
The cake is a vlaai!
pi_101021716
quote:

op 1 sept kunnen we samen newb zijn! :D
  zondag 21 augustus 2011 @ 23:01:44 #259
170547 Mday
The cake is a vlaai!
pi_101021734
  maandag 22 augustus 2011 @ 00:26:07 #260
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_101025737
Mandjestijd!
:W :z
pi_101030390
tuuuuurlijk kat heeft spalk er af gehaald :r dat wordt weer dierenarts bellen en rekeining plunderen :( (
pi_101030693
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 06:51 schreef Sharana_LV het volgende:
tuuuuurlijk kat heeft spalk er af gehaald :r dat wordt weer dierenarts bellen en rekeining plunderen :( (
da's zuur...
Mogguh
  maandag 22 augustus 2011 @ 08:18:38 #263
258885 Solique
I Kill You !
pi_101030749

quote:
-O- Lekker begin van de dag. ;(
pi_101031123
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 08:18 schreef Solique het volgende:

[..]

-O- Lekker begin van de dag. ;(
Ik denk dat ik maar een handtas van hem laat maken :W
  maandag 22 augustus 2011 @ 09:01:36 #265
258885 Solique
I Kill You !
pi_101031183
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 08:56 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Ik denk dat ik maar een handtas van hem laat maken :W
Is een optie :Y
Het vergt sowieso een andere aanpak van de arts anders kan je om de dag langs. :X
pi_101031213
Mja het is normaal dat katten zich eruit wringen, ze kunnen hem niet te strak doen anders knelt het...

Yay GH3 voor de PS3 binnen, dan kan ik mijn zootje voor de wii wegdoen :Y
  maandag 22 augustus 2011 @ 09:08:19 #267
258885 Solique
I Kill You !
pi_101031257
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 09:04 schreef Sharana_LV het volgende:
Mja het is normaal dat katten zich eruit wringen, ze kunnen hem niet te strak doen anders knelt het...

Yay GH3 voor de PS3 binnen, dan kan ik mijn zootje voor de wii wegdoen :Y
ja, ok. Maar toch lijkt het mij handig om te kijken voor een andere aanpak of dat jij m vastzet ofzo :P

lol, je wilt ze allemaal ownen op de ps3.
pi_101031297
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 09:08 schreef Solique het volgende:

[..]

ja, ok. Maar toch lijkt het mij handig om te kijken voor een andere aanpak of dat jij m vastzet ofzo :P

lol, je wilt ze allemaal ownen op de ps3.
andere aanpak is operatie waarbij er plaat in been wordt gezet maar dat lijkt me wat heftig aangezien hij nu al gewoon rondloopt op zijn pootje :D

en ik haat die gitaar voor de wii, moet steeds die controller in enzo :r ik heb em nu voor ps3 gekocht en dan kan die andere meuk wg :Y
  maandag 22 augustus 2011 @ 09:13:40 #269
258885 Solique
I Kill You !
pi_101031325
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 09:11 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

andere aanpak is operatie waarbij er plaat in been wordt gezet maar dat lijkt me wat heftig aangezien hij nu al gewoon rondloopt op zijn pootje :D

en ik haat die gitaar voor de wii, moet steeds die controller in enzo :r ik heb em nu voor ps3 gekocht en dan kan die andere meuk wg :Y
lol, nu zonder spalk loopt hij nog gewoon rond gestoord beest. :P

Heb geen wii dus geen idee, heb gh3 op de x360 daar werkt het wel goed :Y
pi_101031359
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 09:13 schreef Solique het volgende:

[..]

lol, nu zonder spalk loopt hij nog gewoon rond gestoord beest. :P

Heb geen wii dus geen idee, heb gh3 op de x360 daar werkt het wel goed :Y
hij hinkt ook niet dus ik denk dat het al stuk midner pijn doet :Y

Wii werkt GH ook prima maar je moet steeds controller 1 in de gitaar doen dus als je dan ff awt anders wilt doen moet hij er weer uit etc, als je controller 2 erin doet werkt t niet :r
  maandag 22 augustus 2011 @ 09:28:49 #271
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_101031536
quote:
-O-

Nou ja, het had ook nog onder het 'exclusief-speciaal-voor-dit-weekend-extra-duur'-tarief kunnen vallen. Gelukkig is het maandag.
;)

ow, en 'morning y'all! :W
pi_101031575
M'n schouders rug en benen branden als de hell. Iemand wat after sun over?
  maandag 22 augustus 2011 @ 09:33:13 #273
258885 Solique
I Kill You !
pi_101031614
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 09:16 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

hij hinkt ook niet dus ik denk dat het al stuk midner pijn doet :Y

Wii werkt GH ook prima maar je moet steeds controller 1 in de gitaar doen dus als je dan ff awt anders wilt doen moet hij er weer uit etc, als je controller 2 erin doet werkt t niet :r
Als hij er last van heeft dan hoor je hem vanzelf. :Y

Vage manier van connecten dus :X

quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 09:28 schreef Fallen het volgende:

[..]

-O-

Nou ja, het had ook nog onder het 'exclusief-speciaal-voor-dit-weekend-extra-duur'-tarief kunnen vallen. Gelukkig is het maandag.
;)

ow, en 'morning y'all! :W
Fallen :W

quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 09:30 schreef Poit het volgende:
M'n schouders rug en benen branden als de hell. Iemand wat after sun over?
Wat heb je gedaan, ergens liggen bakken ofzo. Thuis heb ik genoeg after sun.
pi_101031719
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 09:33 schreef Solique het volgende:

[..]

Wat heb je gedaan, ergens liggen bakken ofzo. Thuis heb ik genoeg after sun.
Met m'n brakke kop in slaap gevallen. In de schaduw weliswaar maar de aarde stond niet stil :N
  maandag 22 augustus 2011 @ 09:40:05 #275
258885 Solique
I Kill You !
pi_101031763
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2011 09:38 schreef Poit het volgende:

[..]

Met m'n brakke kop in slaap gevallen. In de schaduw weliswaar maar de aarde stond niet stil :N
:') Ook meerdere malen mee gemaakt.
pi_101032612
Meuhning!
pi_101032646
morguh
pi_101032656
* Kuukske stuitert een rondje.
  maandag 22 augustus 2011 @ 10:29:31 #279
170547 Mday
The cake is a vlaai!
pi_101032811
quote:
14s.gif Op maandag 22 augustus 2011 10:21 schreef Kuukske het volgende:
* Kuukske stuitert een rondje.
koekie is weer fit?
pi_101032840
:W morning.
pi_101032850
quote:
14s.gif Op maandag 22 augustus 2011 10:29 schreef Mday het volgende:
koekie is weer fit?
Fitter! Nog niet optimaal superfit. Maar wel iets fitter.
  maandag 22 augustus 2011 @ 10:32:49 #282
170547 Mday
The cake is a vlaai!
pi_101032882
^O^

kent er iemand nog een goeie mop
pi_101032904
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  maandag 22 augustus 2011 @ 10:34:50 #284
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_101032919
quote:
14s.gif Op maandag 22 augustus 2011 10:19 schreef Kuukske het volgende:
Meuhning!
Kuuksk! O+
  maandag 22 augustus 2011 @ 10:35:41 #285
170547 Mday
The cake is a vlaai!
pi_101032935
quote:
14s.gif Op maandag 22 augustus 2011 10:33 schreef Pheno het volgende:
[ afbeelding ]
*wappert

als jij eens diablo 3 ging spelen met je berg invites :{w

psst ze zeggen dat hij november uit gaat komen
pi_101032937
quote:
17s.gif Op maandag 22 augustus 2011 10:32 schreef Mday het volgende:
^O^

kent er iemand nog een goeie mop
quote:
14s.gif Op maandag 22 augustus 2011 10:33 schreef Pheno het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
  maandag 22 augustus 2011 @ 10:36:35 #287
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_101032948
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 10:35 schreef Mday het volgende:

[..]

*wappert

Diablo ]|[ invites?! :?

GIEV!!!
pi_101032968
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 10:34 schreef Fallen het volgende:

[..]

Kuuksk! O+
Falliehiee! :*. Hoe'st ?
  maandag 22 augustus 2011 @ 10:39:55 #289
170547 Mday
The cake is a vlaai!
pi_101033011
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 10:36 schreef Fallen het volgende:

[..]

Diablo ]|[ invites?! :?

GIEV!!!
doe geen moeite. ik heb vanalles geprobeerd inclusief op ongemerkte momenten uit de bosjes te springen als ie van huis gaat, maar volgens mij bewaart ie ze voor zijn vrouw ofzo ;(
  maandag 22 augustus 2011 @ 10:40:16 #290
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_101033016
quote:
10s.gif Op maandag 22 augustus 2011 10:37 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Falliehiee! :*. Hoe'st ?

Wel okay, beetje stuurloos op het moment. Heb te weinig werk en wat ik echt wil, kan niet... of is in elk geval heel moeilijk geworden.
En hoe is het met jou dan nu?
  maandag 22 augustus 2011 @ 10:40:42 #291
258885 Solique
I Kill You !
pi_101033027
quote:
14s.gif Op maandag 22 augustus 2011 10:19 schreef Kuukske het volgende:
Meuhning!
Kuuksk :W :*
Stuiterbal :P

quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 10:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
morguh
Nick :W

quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 10:30 schreef badboynova het volgende:
:W morning.
bbn :W
pi_101033058
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 10:35 schreef Mday het volgende:

[..]

*wappert

"Ze" is niet Blizzard. Dus per definitie onwaar.
pi_101033073
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 10:40 schreef Fallen het volgende:

Wel okay, beetje stuurloos op het moment. Heb te weinig werk en wat ik echt wil, kan niet... of is in elk geval heel moeilijk geworden.
En hoe is het met jou dan nu?
Oh wat balen. -O-.
'T gaat wel hoor! :). Heb ook weer een beetje internetzin gevonden, die ontbrak ook een beetje.
  maandag 22 augustus 2011 @ 10:43:37 #294
170547 Mday
The cake is a vlaai!
pi_101033095
maar, maar, maar tweakers zegt 't! en bol.com!

SPOILER
pi_101033140
quote:
8s.gif Op maandag 22 augustus 2011 10:43 schreef Mday het volgende:
maar, maar, maar tweakers zegt 't! en bol.com!

SPOILER
Bol.com als bron :')
pi_101033159
En er is al een team om de console-versie te gaan checken. Die zat tegenover me bij het interview. Maar ze gaan alleen kijken of het te doen is. Ergo, het komt er :P
  maandag 22 augustus 2011 @ 10:46:05 #297
170547 Mday
The cake is a vlaai!
pi_101033161
quote:
7s.gif Op maandag 22 augustus 2011 10:45 schreef Pheno het volgende:

[..]

Bol.com als bron :')
60 euro btw :')

ach dat verdien ik wel terug op het Auction House :D

die tweakers link bevestigd de console-versie, dusch
pi_101033187
4
  maandag 22 augustus 2011 @ 10:47:24 #299
170547 Mday
The cake is a vlaai!
pi_101033194
3
pi_101033206
2
  maandag 22 augustus 2011 @ 10:48:09 #301
170547 Mday
The cake is a vlaai!
pi_101033212
einz!!11
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')