abonnement Unibet Coolblue
pi_100938433

Inleiding/Spelregels
We bevinden ons in een dorp waarin een maffiagroep actief is en dorpelingen vermoordt. Deze maffialeden wonen echter ook gewoon in het dorp; het kan dus iedereen van je medespelers zijn. De dorpelingen moeten erachter zien te komen wie er tot de maffia behoren, door hints op te lossen en elke dag iemand (hopelijk een maffialid) te lynchen. Intussen vermoordt de maffia rustig door. Het is de bedoeling om alle maffialeden te vermoorden voordat ze er in grotere getale zijn dan de dorpsmensen.

In principe zijn er dus 2 soorten rollen:
- of je bent maffia
- of je bent dorpsbewoner (eventueel met een speciale rol, zie hieronder)

Eerst zal iedereen een rol toegewezen krijgen via PM. Het is verboden om printscreens van je rol te versturen aan medespelers (indien dit wel gebeurt, aub melden bij de spelleiders). Na de rollenverdeling zal er een burgemeester door het dorp gekozen worden via een democratische verkiezing. Iedereen die wil mag zich hiervoor verkiesbaar stellen. De burgemeester zal een aantal bodyguards (speciale rol) krijgen, die zullen voorkomen dat de burgemeester s nachts sterft aan de hand van de maffia. De burgemeester kan wel gelyncht worden door het dorp. De burgemeester heeft bij de dorpslynch een stem die extra zwaar telt en kan tevens eenmalig een dubbele dorpslynch instellen! Het is dus belangrijk om een betrouwbare burgemeester te kiezen.

De burgemeester mag dus in één dag naar zijn keuze een dubbele lynch instellen. Dit houdt in dat er die dag twee mensen gelyncht worden door het dorp. Iedereen mag dan op twee mensen stemmen, en de twee mensen met de meeste stemmen worden gelyncht. Dit moet binnen 12 uur na de nachtpost worden aangekondigd worden door de burgemeester.

Wanneer de maffia in de nacht dorpsbewoners heeft vermoord, zal er een verhaal komen waarin aanwijzingen verstopt zitten over de maffialeden. De dorpsleden moeten deze hints ontrafelen, om er zo de maffialeden te vinden en te lynchen. De hints worden gehaald uit de ava's, fotoboeken en profielen van de maffialeden. Ook worden er hints uit de posthistory gehaald; hierbij wordt echter alleen gekeken naar het topic en niet naar wat de desbetreffende speler daar precies gepost heeft, en wordt slechts gekeken naar de eerste pagina van de posthistory.

's Nachts kunnen de maffialeden en mensen met speciale rollen de Spelleiders een PM sturen met hun actie voor die nacht. Let er hierbij goed op de tijd: tijdens de nacht dienen alle speciale rollen hun PM voor 22.00 uur doorgestuurd hebben, zodat de overgang kan plaatsvinden. Daarop volgt de overgang weer naar de dag. De eerste dag verkiest men de burgemeester, de uitslag van de verkiezing zal bekend zijn zodra iedereen gestemt heeft(max. 24 uur), waarna meteen de nacht ingaat. (waarin de speciale rollen hun PM's kunnen sturen naar de spelleider.) De uitslag van de nacht dan zo snel mogelijk bekend worden, waarna de dag weer zal ingaan en de dorpsbewoners aan de slag moeten om de hints op te lossen! Und so weiter!

De hints zitten verstopt in het verhaal van de nacht (het verhaal over de dorpslynch bevat dus geen hints), en verwijzen naar de maffialeden die aan het moorden zijn geweest. Aanwijzingen kunnen overal uit genomen worden; postcount, signature, avatar, etc. Deze teksten/plaatjes/whatever mag je dus ook niet veranderen zolang het spel duurt.

Tijdens de dag zal er iemand gelyncht worden door het dorp, n.a.v. de kills van 's nachts. Hierbij mag iedereen stemmen, in het topic! Om er achter te komen hoe je precies moet stemmen, lees dan even verder bij stemregels.

Als de maffia de overhand krijgt (het dorp heeft niet genoeg stemkracht meer om maffia te lynchen waardoor de maffia gewoon de stad kan uitmoorden), verliest de stad. Het dorp wint als alle maffia dood is

Stemregels:

1. Je moet duidelijk aangeven voor wie je stemt. Bijvoorbeeld: ##Ik stem voor Piet.; Zorg ook dat je het lijstje met stemmen even kopieert en je eigen stem toevoegt. Wanneer je alleen zegt te stemmen maar het lijstje niet overneemt en aanvult, telt je stem niet mee.
2. Je mag niet stemmen a lá "Ik stem nu voor Piet, maar als het helpt om Jan te redden stem ik op Henk". Je kunt wel je stem veranderen door gewoon dit te posten:;##unvote Jan, ##vote Piet;
3. Je mag niet op jezelf of iemand stemmen die dood is.
4. In het geval van twee man met evenveel stemmen zal degene die als eerste dit stemaantal heeft bereikt gelyncht worden.
5. Je MOET stemmen voor 19.00 uur. Doe je dit 2 x niet, dan volgt een automatische lynch. Burgemeestersverkiezing telt ook mee.
6. Je mag je stem niet terugtrekken, wijzigen mag zo lang de lynch nog niet geweest is.

Algemene gameregels:
1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beïnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.
2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
3. Zorg dat je betrokken blijft bij het spel; dit hoeft niet door 24/7 je aanwezigheid te melden in het topic, maar zorg wel dat je stemt. Vooral als je een speciale rol hebt, is je aanwezigheid eigenlijk elke dag even nodig.
4. Ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar via PM uit.
5. Tijdens het spel verander je niks aan je fobo/ava/sig/ etc. Gebeurt dit wel, dan volgt automatisch uitschakeling!

Deadlines

De dag eindigt om 19.00. Dan worden de uitslagen van de stemmingen bekend gemaakt. Vanaf dat moment hebben de mensen met een speciale rol de gelegenheid om een PM te sturen naar de Spelleider.


De nacht eindigt om 22.00. Na 22.00 worden de activiteiten van de speciale rollen bekend gemaakt met bijbehorende hints. Vanaf dat moment is het tijd om de hints op te lossen en te stemmen voor de dagelijkse dorpslynch.

Alle nachtvaardigheden moeten voor 22:00 binnen zijn. Voor de maffialeden geldt: een PM met daarin de personen die vermoord worden, alsmede door welke maffialeden zij vermoord worden.

Rollen:
Zoals al eerder benoemd, er zijn dus verschillende rollen in het spel. Aan het begin krijgt iedereen een PM met daarin zijn/haar rol. Lees hieronder wat je rol inhoudt, mocht je daarna nog vragen hebben over je rol stel ze dan in PM naar de spelleiders:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deelnemers:
1. Harajuku. Profiel | History | Fotoboek
2. IJsdraakje Profiel | History | Fotoboek
3. Maarten-Pieter Profiel | History | Fotoboek
4. Lutte Profiel | History | Fotoboek Maffia
5. Knetterkrankjorum Profiel | History | Fotoboek
6. gomi Profiel | History | Fotoboek
7. iBenny Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
8. Wendytje Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
9. DuTank Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
10. liesje1979 Profiel | History | FotoboekRechercheur
11. Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek
12. AlbinoBambi Profiel | History | Fotoboek Maffia
13. PatriQue89 Profiel | History | Fotoboek
14. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek
15. CaLeX Profiel | History | Fotoboek
16. tdrone Profiel | History | Fotoboek
17. Breezerslet17 Profiel | History | Fotoboek
18. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek
19. Crazy-M Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
20. 08gnoT Profiel | History | Fotoboek
21. honkeytonk Profiel | History | Fotoboek Busdriver
22. Tombolafan Profiel | History | Fotoboek
23. Anne Profiel | History | FotoboekDorpsbewoner
24. Borisz Profiel | History | Fotoboek Maffia
25. dakraam Profiel | History | Fotoboek
26. charmed_angel Profiel | History | Fotoboek Maffia

Als je dus kills doorgeeft via PM, aan BEIDE spelleiders PM'en..Gebeurt dit niet, dan geldt jouw rol die dag/nacht niet!

Spelleiders deze ronde: TheVulture en Lynda

Belangrijke posts:
Burgemeesterverkiezing
Nacht 1
Dag 2
Nacht 2
Nacht 2.2
Dag 3
Nacht 3

HUUUUUUUUH, WAT IS DEZE?! Hier heb je een leuke oude ronde om te bekijken:
Het grote Fok! Mafia spel #42. Hallo

Deze OP is hier te vinden

[ Bericht 0% gewijzigd door lynda op 19-08-2011 14:39:52 ]
pi_100938447
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:26 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Topicreeksen uit clues? Dan wordt het bij sommigen wel heel moeilijk om hints te bedenken...
Zonder de grote topicreeksen (ik noem een Homo, radio, ASQ bijv) zijn er bij iedereen hints te maken / vinden hoor :7
pi_100938466
En ook hints die níet naar de halve deelnemerslijst wijzen. Dat zou wel een voordeel kunnen zijn.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_100938469
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:27 schreef lynda het volgende:
Absoluut niet
Oke :)

Maar sommige mensen hebben eigenlijk voor het grootste deel reeksen :)
pi_100938491
Maar is het dan wel nog steeds zo dat jullie alleen van de eerste bladzijde pohi hints maken?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_100938518
CaLeX (8) Hara, Maarten-Pieter, Dorpsoudste, gomi, 08gnot, IJs, PatriQue89, Breezerslet17
Tdrone (5) 08gnot, IJs, gomi, Maarten-Pieter, dorpsoudste
Knetterkrankjorum (1) PatriQue89
IJsdraakje (1) Breezerslet17
pi_100938522
1javascript:$('img[src="http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/chaintopic.png"]').parent().parent().parent().hide()

Als je dit in de AT of pohi in de adresbalk plakt en op enter drukt, verdwijnen de reeksen :7
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_100938527
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:30 schreef tombolafan het volgende:
Maar is het dan wel nog steeds zo dat jullie alleen van de eerste bladzijde pohi hints maken?
:Y :Y
pi_100938555
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:30 schreef tombolafan het volgende:
Maar is het dan wel nog steeds zo dat jullie alleen van de eerste bladzijde pohi hints maken?
:Y

En we hebben ook nog een profiel, fotoboek en icon waar we dingen uit halen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_100938696
Ik mis de laatste nacht in de OP :P
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_100938838
En Crazy-M, DuTank en AlbinoBambi moeten nog aangepast worden :P
pi_100938867
^O^
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:40:50 #13
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_100938894
Ik heb geen tijd :@. Ik ben om 15.00 weg en hopelijk max 18.00 terug maar ik weet het niet zeker, en ik moet alles nog bijlezen en hints zoeken
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_100938903
Ik was bezig ja o|O
pi_100939084
quote:
12s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:41 schreef lynda het volgende:
Ik was bezig ja o|O
Ik was ongeduldig ja 8-)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:50:00 #16
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_100939173
CaLeX (8) Hara, Maarten-Pieter, Dorpsoudste, gomi, 08gnot, IJs, PatriQue89, Breezerslet17
Tdrone (5) 08gnot, IJs, gomi, Maarten-Pieter, dorpsoudste
Knetterkrankjorum (1) PatriQue89
IJsdraakje (1) Breezerslet17
dakraam (1) Hara

Waarom toch dubbel zonder dat men langer dan 10 seconden naar de hints hebben gekeken.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_100939308
Okee:
Aah daar heb je eindelijk de postbode zag Dutank (Dorpsbewoner) door zijn keukenraam. Hij liep over het erf richting de brievenbus en zag een op het eerste gezicht officiële brief. Hij nam de brief mee naar binnen, pakte de briefopener en opende de envelop waar gelijk de 500 euro opviel die tussen de brief zat. Dutank opende de brief en begon te lezen:
“Beste Dutank,
Je zal je afvragen waarom ik deze brief stuur met zoveel geld. Ik weet niet of je het nog weet dat wij vroeger goede vrienden waren? Toen heb je zoveel voor mij betekend dat ik nu iets voor je terug wil doen en wil je daarom graag opnemen in mijn testament. Ik heb een goed en mooi leven gehad maar ben nu op.
Ik weet dat je nooit veel geld had, daarom ook alvast een voorschot van 500 euro zodat je een reis kan betalen naar mijn huis voor een afspraak. Mijn adres is ………”
Hmm wat een vreemde brief dacht hij, maar omdat hij al zolang niet meer op vakantie was geweest en goede herinneringen had aan die periode dacht hij ik ga!
De avond voordat Dutank vertrok ging bakte hij nog een warme appeltaart om deze mee te nemen op visite daar hij niet met lege handen wilde aankomen. Dutank pakte de trein naar maar had een half uur vertraging, dat begint kut dacht hij. Eenmaal aangekomen werd Dutank, zo leek het, met open armen ontvangen maar de sfeer werd al snel grimmiger.
Tijdes het zette van de thee werd er stiekem wat bilzenkruit in het kopje van Dutank gedaan.
Langzaam verloor Dutank steeds meer het bewustzijn en begon steeds moeilijker te ademen. Om er zeker van te zijn dat hij dood was sloeg de dader met een hamer in op Dutank

Postbode
Keukenraam
Officiele brief
500 euro
Vroeger goede vrienden
Testament
Nooit veel geld
Voorschot
Warme appeltaart
Vertraging
Met open armen ontvangen
Bilzenkruid
Moeilijk ademen
Met een hamer

Wie kunnen het nog zijn:
1. Harajuku.
2. IJsdraakje
3. Maarten-Pieter
5. Knetterkrankjorum
6. gomi
11. Roger_Epiales
13. PatriQue89
14. Puntenslijpsel
15. CaLeX
16. tdrone
17. Breezerslet17
18. Tha_Erik
20. 08gnoT
22. Tombolafan
25. dakraam

Hints, here I come *O*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:57:47 #18
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_100939397
Oh ja, ik dacht aan PS omdat haar hoofdfoto wel op een nachtschade lijkt, maar ik heb ook geen zin om alles te noemen zonder dat ik nog heb bijgelezen en alles herhaal :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_100939442
Trouwens, is dit niet een beetje een vage zin:

quote:
Dutank pakte de trein naar maar had een half uur vertraging
pi_100939444
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:57 schreef Harajuku. het volgende:
Oh ja, ik dacht aan PS omdat haar hoofdfoto wel op een nachtschade lijkt, maar ik heb ook geen zin om alles te noemen zonder dat ik nog heb bijgelezen en alles herhaal :')
Ik vond dakraam om het keukenraam wel TE simpel _O-

Maar ik wil JUIST niet teruglezen, ik wil zelf hints vinden... :)
En Calex natuurlijk :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_100939467
Ja, om Calex kunnen we gewoon niet heen :)
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 15:01:25 #22
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_100939518
Dakraam heeft niet alleen raam.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_100939537
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 15:01 schreef Harajuku. het volgende:
Dakraam heeft niet alleen raam.
Nee joh, maar dat zag ik gewoon meteen, ben nog niet verder gaan zoeken :P
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_100939865
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 15:01 schreef Harajuku. het volgende:
Dakraam heeft niet alleen raam.
Wat dan allemaal ook? :P
pi_100939905
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 15:11 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Wat dan allemaal ook? :P
eerste nacht kon je ook al een kill naar dakraam linken
Flaming hot
pi_100939920
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 15:12 schreef Breezerslet17 het volgende:

[..]

eerste nacht kon je ook al een kill naar dakraam linken
Die heb ik dan gemist, welke was het?
pi_100939999
op wendy
Flaming hot
pi_100940015
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 15:15 schreef Breezerslet17 het volgende:
op wendy
Ik lees even terug :P
pi_100940332
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 15:00 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ja, om Calex kunnen we gewoon niet heen :)
Kan wel, ik zou het ook heel stroer van jullie vinden als jullie me voor de NW overlaten :Y
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_100940334
Wait, whut? Word ik verdacht zonder ook maar één concrete hint?

:')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_100940534
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 15:27 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Kan wel, ik zou het ook heel stroer van jullie vinden als jullie me voor de NW overlaten :Y
Dat is alleen maar de zekerheid weghalen. Wij gaan je wel lynchen, maar of de NW je zou killen weet ik niet ;)
pi_100940555
Ik blijf toch ook tdrone denken....
oh doen we dubbel? wel...

#vote tdrone
#vote CaLeX

CaLeX (9) Hara, Maarten-Pieter, Dorpsoudste, gomi, 08gnot, IJs, PatriQue89, Breezerslet17, PS
Tdrone (6) 08gnot, IJs, gomi, Maarten-Pieter, dorpsoudste, PS
Knetterkrankjorum (1) PatriQue89
IJsdraakje (1) Breezerslet17
dakraam (1) Hara
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_100940703
Ik vind de hints van de laatste moord lastig :'(
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_100940758
quote:
17s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 15:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Wait, whut? Word ik verdacht zonder ook maar één concrete hint?

:')
Ik heb er al een paar :Y
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_100940974
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 15:40 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik heb er al een paar :Y
Oeh, tell me. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_100941463
Okee, van de laatste moord heb ik de volgende hints bij degenen die nog over zijn (en dan dus niet uit reeksen):

Hara
niks :')

IJsdraakje
- officiele brief --> studeert taalwetenschappen/Nederlands
- trein --> topic "mongool in de trein"
(en van eerdere moord; heeft rijbewijstopic, en sig = lakjes (in het blauw) en het ging om een blauwe auto --> blauwe lak)

Maarten Pieter
- trein --> topic "mongool in de trein"

Knetter
niks :')

Gomi
- nooit veel geld --> FHF topic in pohi

Roger
niks :')

Patrique
- vroeger goede vrienden --> ruzie in de vriendengroep

PuntenSlijpsel
- vertraging --> let's waste time als ondertitel
- trein --> zit in fobo op het spoor
- bilzenkruid --> foto in fobo (bloem) lijkt daarop

Calex
is spion :+

tdrone
- op weg naar vroegere vriend --> ik vertrek
- trein --> topic "mongool in de trein"
- 500 euro --> topic "500 euro tekort"

Breezerslet
niks :')

Tha_erik
niks :')

08gnoT.
- appeltaart bakken --> film american pie in fobo

Dakraam
- raam
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_100941576
Voor IJsdraakje en Puntenslijpsel is ook wel iets te zeggen, maar ik ga toch voor tDrone en Calex :Y
# Vote Calex
# Vote Tdrone


CaLeX (11) Hara, Maarten-Pieter, Dorpsoudste, gomi, 08gnot, IJs, PatriQue89, Breezerslet17, PS, Tombo
Tdrone (8) 08gnot, IJs, gomi, Maarten-Pieter, dorpsoudste, PS, Tombo
Knetterkrankjorum (1) PatriQue89
IJsdraakje (1) Breezerslet17
dakraam (1) Hara
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_100941664
;(

Ik wil een bazenkill door de NW

Stem op andere mensen :(
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_100941727
Ik vind dat zo lachen als je geen maffia bent en mensen vinden hints naar je :Y
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_100941738
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:07 schreef CaLeX het volgende:
;(

Ik wil een bazenkill door de NW

Stem op andere mensen :(
Misschien is je lynch ook wel homo-erotisch. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_100941768
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vind dat zo lachen als je geen maffia bent en mensen vinden hints naar je :Y
Ja he _O- Ik vind het wel lastig hintzoeken zonder die reeksen :@
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_100941790
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vind dat zo lachen als je geen maffia bent en mensen vinden hints naar je :Y
Zo voel ik me nu ook
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_100941811
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vind dat zo lachen als je geen maffia bent en mensen vinden hints naar je :Y
Herkenbaar. :Y

En ik ben vooral benieuwd naar Breezers motivatie om op mij te stemmen. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_100942079
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:09 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Zo voel ik me nu ook
Je moet nog even wennen aan je maffia-rol? :D
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_100942303
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:17 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Je moet nog even wennen aan je maffia-rol? :D
;(

Ik zeg het je deze hele ronde is een complot tegen mij, nog nooit was spion zijn zo lastig met al die eensgezinde mensen.

Volgens mij haten Lynda en TV mij, al zou ik niet weten waarom. Ik ben een voorbeeldig dorpsbewonert :Y
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_100942390
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:22 schreef CaLeX het volgende:

[..]

;(

Ik zeg het je deze hele ronde is een complot tegen mij, nog nooit was spion zijn zo lastig met al die eensgezinde mensen.

Volgens mij haten Lynda en TV mij, al zou ik niet weten waarom. Ik ben een voorbeeldig dorpsbewonert :Y
Wel cool dat je bekent _O_
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:30:37 #47
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_100942604
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:01 schreef tombolafan het volgende:
Okee, van de laatste moord heb ik de volgende hints bij degenen die nog over zijn (en dan dus niet uit reeksen):

Hara
niks :')

IJsdraakje
- officiele brief --> studeert taalwetenschappen/Nederlands
- trein --> topic "mongool in de trein"
(en van eerdere moord; heeft rijbewijstopic, en sig = lakjes (in het blauw) en het ging om een blauwe auto --> blauwe lak)

Maarten Pieter
- trein --> topic "mongool in de trein"

Knetter
niks :')

Gomi
- nooit veel geld --> FHF topic in pohi

Roger
niks :')

Patrique
- vroeger goede vrienden --> ruzie in de vriendengroep

PuntenSlijpsel
- vertraging --> let's waste time als ondertitel
- trein --> zit in fobo op het spoor
- bilzenkruid --> foto in fobo (bloem) lijkt daarop

Calex
is spion :+

tdrone
- op weg naar vroegere vriend --> ik vertrek
- trein --> topic "mongool in de trein"
- 500 euro --> topic "500 euro tekort"

Breezerslet
niks :')

Tha_erik
niks :')

08gnoT.
- appeltaart bakken --> film american pie in fobo

Dakraam
- raam
En daar lijst je precies de mensen (die met 3 hints) die op mijn potentiële maffialijst staan/stonden vanaf het begin :')

Bij IJs zou Mongool naait zichzelf in de trein ook nog een hint kunnen zijn... ook naar een stukje in de voorgaande nachten. Maar niet overtuigend.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_100942648
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:24 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Wel cool dat je bekent _O_
Iedereen die het nu nog niet zeker wist mag zichzelf eens goed afvragen of hij/zij wel geschrikt is voor dit spel....
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_100942783
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 15:12 schreef Breezerslet17 het volgende:

[..]

eerste nacht kon je ook al een kill naar dakraam linken
Hoe wil je dit naar mij toe linken :?

quote:
Wendytje (dorpsbewoner) had last van enorme smetvrees, zeker nadat ze eerder die dag was onder gescheten door een duif met darmproblemen was het tijd voor een frisse douche. Tijdens het poetsen en schrobben kreeg Wendytje een artistieke ingeving. Zodra ze was afgedroogd knoopte ze rasta's in haar schaamhaar. Tevreden plofte zij daarna op de bank voor haar favoriete soap GTST. Halverwege de uitzending werd er plotseling aangebeld. Wendytje trok een oranje kamerjas aan en liep naar de voordeur. Er stond een agent voor de deur. “Goedenavond mevrouw, is die blauwe auto van u?” Wendytje knikte bevestigend. “Zou u even mee kunnen lopen want volgens mij bent u betrokken geweest bij een aanrijding, er zit bloed op de bumper.” Wendytje schrok en liep snel met de agent mee. Toen Wendytje bij de bumper bukte zag ze inderdaad een rode vlek op de bumper, maar deze rook wat zoetig. Net toen ze erachter kwam dat het geen bloed maar Heinz Tomatenketchup was werd de motor gestart en reed de auto razendsnel achteruit. Wendytje bleef stokstijf staan en enkele seconden later lag ze platgereden op de weg.
Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
Oke, hierbij is 22 februari Dag van het dakraam.
pi_100942796
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:30 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

En daar lijst je precies de mensen (die met 3 hints) die op mijn potentiële maffialijst staan/stonden vanaf het begin :')

Bij IJs zou Mongool naait zichzelf in de trein ook nog een hint kunnen zijn... ook naar een stukje in de voorgaande nachten. Maar niet overtuigend.
Die stond er al. ;)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:35:19 #51
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_100942807
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:31 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Iedereen die het nu nog niet zeker wist mag zichzelf eens goed afvragen of hij/zij wel geschrikt is voor dit spel....
Aan de andere kant, nu word je misschien niet gelyncht maar door de SL op gruwelijke wijze om het leven gebracht
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_100942836
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:01 schreef tombolafan het volgende:
Okee, van de laatste moord heb ik de volgende hints bij degenen die nog over zijn (en dan dus niet uit reeksen):

Hara
niks :')

IJsdraakje
- officiele brief --> studeert taalwetenschappen/Nederlands
- trein --> topic "mongool in de trein"
(en van eerdere moord; heeft rijbewijstopic, en sig = lakjes (in het blauw) en het ging om een blauwe auto --> blauwe lak)

Maarten Pieter
- trein --> topic "mongool in de trein"

Knetter
niks :')

Gomi
- nooit veel geld --> FHF topic in pohi

Roger
niks :')

Patrique
- vroeger goede vrienden --> ruzie in de vriendengroep

PuntenSlijpsel
- vertraging --> let's waste time als ondertitel
- trein --> zit in fobo op het spoor
- bilzenkruid --> foto in fobo (bloem) lijkt daarop

Calex
is spion :+

tdrone
- op weg naar vroegere vriend --> ik vertrek
- trein --> topic "mongool in de trein"
- 500 euro --> topic "500 euro tekort"

Breezerslet
niks :')

Tha_erik
niks :')

08gnoT.
- appeltaart bakken --> film american pie in fobo

Dakraam
- raam
Ik heb ook in het ruzie in vriendengroep topic gepost :+
Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
Oke, hierbij is 22 februari Dag van het dakraam.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:36:40 #53
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_100942864
quote:
17s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:35 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Die stond er al. ;)
:@ Maar niet bij het stukje uit de voorgaande nacht die ik nu zoek, volgens mij :+

Edit: Bij de moord op liesje, vakantie, trein... maar slapjes.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_100942917
#vote CaLeX
#vote tdrone


CaLeX (12) Hara, Maarten-Pieter, Dorpsoudste, gomi, 08gnot, IJs, PatriQue89, Breezerslet17, PS, Tombo, dakraam
Tdrone (9) 08gnot, IJs, gomi, Maarten-Pieter, dorpsoudste, PS, Tombo, dakraam
Knetterkrankjorum (1) PatriQue89
IJsdraakje (1) Breezerslet17
dakraam (1) Hara
Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
Oke, hierbij is 22 februari Dag van het dakraam.
pi_100942968
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:36 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

:@ Maar niet bij het stukje uit de voorgaande nacht die ik nu zoek, volgens mij :+

Edit: Bij de moord op liesje, vakantie, trein... maar slapjes.
Mja, zou je kunnen linken. Maar dan nog, ik ben niet de enige met dat topic in m'n pohi. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_100943077
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:30 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

En daar lijst je precies de mensen (die met 3 hints) die op mijn potentiële maffialijst staan/stonden vanaf het begin :')

Bij IJs zou Mongool naait zichzelf in de trein ook nog een hint kunnen zijn... ook naar een stukje in de voorgaande nachten. Maar niet overtuigend.
Ik ben al potentieel maffia voor jou sinds het begin? gaatje in je hoofd zeker :')
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:45:42 #57
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_100943232
Ik verdenk jullie ook láng niet genoeg om op te stemmen hoor, maar bij sommige andere weet ik bijna wel zeker dat ze dorp zijn. Bij jullie niet, maar dat kan net zo goed ook gewoon een dorpsrol zijn. :) Puur redenatie door jullie stemmingen die wellicht alleen in mijn eigen hoofd ergens op slaan.

Zoals ik al zei, ik heb geen (sterke) hints gevonden naar jullie

Ik verdacht Crazy-M en Dutank ook onterecht en daar waren nog wel hints aan te koppelen.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_100943281
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:30 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

En daar lijst je precies de mensen (die met 3 hints) die op mijn potentiële maffialijst staan/stonden vanaf het begin :')

Trouwen? *;
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_100943312
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:31 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Iedereen die het nu nog niet zeker wist mag zichzelf eens goed afvragen of hij/zij wel geschrikt is voor dit spel....
Ik trap niet in deze zwakke vluchtpoging _O-
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_100943346
OF Calex is spion/maffia, of hij was al maffia en probeert zo de spion te redden :+

Want zn UI is wel een beetje kamerjas-achtig (moord van de eerste nacht) :o
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_100943389
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:45 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik verdenk jullie ook láng niet genoeg om op te stemmen hoor, maar bij sommige andere weet ik bijna wel zeker dat ze dorp zijn. Bij jullie niet, maar dat kan net zo goed ook gewoon een dorpsrol zijn. :) Puur redenatie door jullie stemmingen die wellicht alleen in mijn eigen hoofd ergens op slaan.

Zoals ik al zei, ik heb geen (sterke) hints gevonden naar jullie

Ik verdacht Crazy-M en Dutank ook onterecht en daar waren nog wel hints aan te koppelen.
Ik heb alleen maarop maffia gestemd... behalve voor BM, daar voor een dorpeling die de eerste nacht dood ging :')
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:50:19 #62
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_100943394
Ik zeg het nog 1 keer jullie maken een grote fout door op mij te stemmen...
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:48 schreef tombolafan het volgende:
OF Calex is spion/maffia, of hij was al maffia en probeert zo de spion te redden :+

Want zn UI is wel een beetje kamerjas-achtig (moord van de eerste nacht) :o
jouw UI kann ook een kamerjas aanhebben + blauw (eerste moord)
Wat doe ik hier?
pi_100943398
Volgens mij, maar weet ik niet zeker heb ik pas na de kill in het vriendenruzietopic gepost! :P
pi_100943444
Oh, verrek.. toch niet :')
pi_100943546
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:50 schreef tdrone het volgende:
Ik zeg het nog 1 keer jullie maken een grote fout door op mij te stemmen...

[..]

jouw UI kann ook een kamerjas aanhebben + blauw (eerste moord)
Dat is een doktersjas :P
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:06:38 #66
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_100943920
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:55 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Dat is een doktersjas :P
+ in jou fobo iemand ide een foto maakt met een zwarte vlek (op die foto) (of is dat lensdopje) op de foto

edit: en veel posts in de het forum ESF (een talentenjacht op tv)

[ Bericht 3% gewijzigd door tdrone op 19-08-2011 17:12:47 ]
Wat doe ik hier?
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:10:03 #67
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_100944025
##vote Calex
##vote Tombolafan

CaLeX (13) Hara, Maarten-Pieter, Dorpsoudste, gomi, 08gnot, IJs, PatriQue89, Breezerslet17, PS, Tombo, dakraam, tdrone
Tdrone (9) 08gnot, IJs, gomi, Maarten-Pieter, dorpsoudste, PS, Tombo, dakraam
Knetterkrankjorum (1) PatriQue89
IJsdraakje (1) Breezerslet17
dakraam (1) Hara
Tombolafan (1) tdrone
Wat doe ik hier?
pi_100944042
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:35 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Aan de andere kant, nu word je misschien niet gelyncht maar door de SL op gruwelijke wijze om het leven gebracht
hey dat is ook nog een goede, maar ik heb al geregeld dat ik doodgeschreven word doordat ik 2 keer niet gestemt heb :Y
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_100944096
Wacht...

Dus Calex gaat sowieso dood omdat ie al 2x niet gestemd heeft? Waarom stemmen we dan op hem! :o
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_100944130
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:12 schreef tombolafan het volgende:
Wacht...

Dus Calex gaat sowieso dood omdat ie al 2x niet gestemd heeft? Waarom stemmen we dan op hem! :o
Omdat 'ie dat nu pas zegt. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:13:57 #71
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_100944142
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:10 schreef CaLeX het volgende:

[..]

hey dat is ook nog een goede, maar ik heb al geregeld dat ik doodgeschreven word doordat ik 2 keer niet gestemt heb :Y
##unvote Calex
##vote kentterkrankjorum

CaLeX (12) Hara, Maarten-Pieter, Dorpsoudste, gomi, 08gnot, IJs, PatriQue89, Breezerslet17, PS, Tombo, dakraam,
Tdrone (9) 08gnot, IJs, gomi, Maarten-Pieter, dorpsoudste, PS, Tombo, dakraam
Knetterkrankjorum (2) PatriQue89, tdrone
IJsdraakje (1) Breezerslet17
dakraam (1) Hara
Tombolafan (1) tdrone
Wat doe ik hier?
pi_100944161
quote:
17s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:13 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Omdat 'ie dat nu pas zegt. :')
Oh crap :') En als we nu ineens allemaal op een ander stemmen dan stemt hij snel om 1 voor 7 dus dat doen we maar niet :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_100944171
Ik trap er niet in hoor :@
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_100944200
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:14 schreef tombolafan het volgende:
Ik trap er niet in hoor :@
Mwa.. echt niet?
pi_100944208
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:14 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Oh crap :') En als we nu ineens allemaal op een ander stemmen dan stemt hij snel om 1 voor 7 dus dat doen we maar niet :+
Maar dan gaat KKJ, de nummer 3 toch ook dood? Als Calex 2x niet stemt?
pi_100944246
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:15 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Maar dan gaat KKJ, de nummer 3 toch ook dood? Als Calex 2x niet stemt?
Nee dan killen de SL's ad random iemand
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_100944250
Lijkt mij dat eerst de kills uitgevoerd worden, en dat daarna de niet-stemmers vermoord worden?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:18:47 #78
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_100944298
Dan ruil ik wel wat om

CaLeX (11) Maarten-Pieter, Dorpsoudste, gomi, 08gnot, IJs, PatriQue89, Breezerslet17, PS, Tombo, dakraam,
Tdrone (9) 08gnot, IJs, gomi, Maarten-Pieter, dorpsoudste, PS, Tombo, dakraam
Knetterkrankjorum (2) PatriQue89, tdrone
IJsdraakje (1) Breezerslet17
dakraam (1) Hara
Tombolafan (1) tdrone
PS (1) Hara
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_100944302
quote:
12s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:17 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Nee dan killen de SL's ad random iemand
Waar slaat dat nou weer op? :')

Maar in dat geval kunnen we zorgen dat wij precies zoveel stemmen weghalen dat als hij stemt we hem nog heel snel met één of twee stemmen hem kunnen doden :Y
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:19:27 #80
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_100944327
Ik ben denk ik iets voor 19.00 wel terug als mijn stem nog anders moet aan het eind.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_100944392
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:18 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Waar slaat dat nou weer op? :')

Maar in dat geval kunnen we zorgen dat wij precies zoveel stemmen weghalen dat als hij stemt we hem nog heel snel met één of twee stemmen hem kunnen doden :Y
Heb je mijn PI gezien? :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_100944403
Dat stemmen er nu een paar op KKJ (ook wel verdacht toch?) zodat Calex op de gedeelde tweede/derde plaats staat en dat als Calex stemt, wij hem nog kunnen doden met twee stemmen (hij zal allicht op degene stemmen met wie hij dan gelijk staat).
pi_100944421
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:21 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Heb je mijn PI gezien? :D
PI? Wat is dat nou weer? Buiten 3,14159265... dan :')
pi_100944475
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:22 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Dat stemmen er nu een paar op KKJ (ook wel verdacht toch?) zodat Calex op de gedeelde tweede/derde plaats staat en dat als Calex stemt, wij hem nog kunnen doden met twee stemmen (hij zal allicht op degene stemmen met wie hij dan gelijk staat).
Tactiek ^^

##unvoteCaLeX ##voteKnetterkrankjorum

CaLeX (10) Dorpsoudste, gomi, 08gnot, IJs, PatriQue89, Breezerslet17, PS, Tombo, dakraam,
Tdrone (9) 08gnot, IJs, gomi, Maarten-Pieter, dorpsoudste, PS, Tombo, dakraam
Knetterkrankjorum (3) PatriQue89, tdrone, Maarten-Pieter
IJsdraakje (1) Breezerslet17
dakraam (1) Hara
Tombolafan (1) tdrone
PS (1) Hara
pi_100944531
Ik doe mee dan

##unvoteCaLeX ##voteKnetterkrankjorum

CaLeX (8) Dorpsoudste, gomi, 08gnot, IJs, PatriQue89, Breezerslet17, PS, dakraam,
Tdrone (9) 08gnot, IJs, gomi, Maarten-Pieter, dorpsoudste, PS, Tombo, dakraam
Knetterkrankjorum (5) PatriQue89, tdrone, Maarten-Pieter, tombo
IJsdraakje (1) Breezerslet17
dakraam (1) Hara
Tombolafan (1) tdrone
PS (1) Hara
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_100944550
Ik zet wel al in een scherm mn omdraai-vote klaar straks, voor als ie het doet _O-
En mn wekker zet ik ook alvast :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_100944587
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:22 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

PI? Wat is dat nou weer? Buiten 3,14159265... dan :')
het icoontje bij mijn post
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_100944589
Nog twee mensen Calex -> KKJ. Als ze gelijk staan, staat Calex in feite nog voor omdat hij eerder het aantal stemmen heeft bereikt. Dus moeten er, als Calex post, minimaal twee mensen stemmen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:26 schreef tombolafan het volgende:
Ik zet wel al in een scherm mn omdraai-vote klaar straks, voor als ie het doet _O-
En mn wekker zet ik ook alvast :+
Wel op 18.58 ofzo he :+
pi_100944619
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:27 schreef TheVulture het volgende:

[..]

het icoontje bij mijn post
Oh :@

Maar wat gebeurt er dan echt? :P
pi_100944653
Kom op dorp!!!!!! *O* DOE MEE
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_100944664
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:28 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Oh :@

Maar wat gebeurt er dan echt? :P
de lynch gaat altijd vóór de SL-kills
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_100944682
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:30 schreef TheVulture het volgende:

[..]

de lynch gaat altijd vóór de SL-kills
Dan kost het ons een kill -O-
pi_100944684
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:30 schreef TheVulture het volgende:

[..]

de lynch gaat altijd vóór de SL-kills
Zie je :Y
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_100944693
##unvoteCaLeX ##voteKnetterkrankjorum

CaLeX (7) Dorpsoudste, gomi, 08gnot, IJs, PatriQue89, Breezerslet17, dakraam,
Tdrone (9) 08gnot, IJs, gomi, Maarten-Pieter, dorpsoudste, PS, Tombo, dakraam
Knetterkrankjorum (6) PatriQue89, tdrone, Maarten-Pieter, tombo PS
IJsdraakje (1) Breezerslet17
dakraam (1) Hara
Tombolafan (1) tdrone
PS (1) Hara
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_100944699
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:30 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Dan kost het ons een kill -O-
Nee dus, als Calex niet stemt gaat ie dood, en als ie wel stemt alsnog ook :Y
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_100944702
ik doe dus ook mee :Y
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_100944730
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:31 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Nee dus, als Calex niet stemt gaat ie dood, en als ie wel stemt alsnog ook :Y
Maar dan zouden we een derde maffia-iemand niet kunnen killen (in het eerste geval).
pi_100944741
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik doe dus ook mee :Y
*O*

Nog maar 1 iemand
Hara? Vote voor Knetter please? O+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_100944750
Nog één iemand Calex -> KKJ *O*

En wel om 18.59 terugzetten he ;)
pi_100944757
##Unvote Calex
##Vote tdrone

Tdrone (10) 08gnot, IJs, gomi, Maarten-Pieter, dorpsoudste, PS, Tombo, dakraam, PatriQue89
CaLeX (6) Dorpsoudste, gomi, 08gnot, IJs, Breezerslet17, dakraam,
Knetterkrankjorum (6) PatriQue89, tdrone, Maarten-Pieter, tombo, PS
IJsdraakje (1) Breezerslet17
dakraam (1) Hara
Tombolafan (1) tdrone
PS (1) Hara
pi_100944767
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:32 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Maar dan zouden we een derde maffia-iemand niet kunnen killen (in het eerste geval).
Nee toch? TDrone en Knetter door Lynch, en Calex door SL
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_100944790
Go Patrique! *O*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_100944796
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:33 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Nee toch? TDrone en Knetter door Lynch, en Calex door SL
Maar als we Calex bovenaan hebben staan niet. Maar volgens mij begrijp ik je verkeerd :)
pi_100944810
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:33 schreef tombolafan het volgende:
Go Patrique! *O*
Ik kan alleen niet op knetter stemmen, want dat had ik al gedaan :P
pi_100944817
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:34 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Maar als we Calex bovenaan hebben staan niet. Maar volgens mij begrijp ik je verkeerd :)
Maar Calex staat niet bovenaan :P

En als ie niet stemt komt ie dat ook niet :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_100944832
Kunnen we bevestiging krijgen van SL's dat CaLeX lynch heeft aangevraagd?
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:35:10 #107
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_100944837
Maar Calex had toch als eerste het aantal stemmen, dus gaat hij als eerste door lynch?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_100944841
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:34 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Ik kan alleen niet op knetter stemmen, want dat had ik al gedaan :P
Maar het helpt wel :Y
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_100944858
Alleen omdat Patrick al KKJ had gestemd moet er dus eigenlijk nog één iemand van Calex -> KKJ en Patrick terug op Calex. Dan komen we het beste uit.
pi_100944863
quote:
17s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar Calex had toch als eerste het aantal stemmen, dus gaat hij als eerste door lynch?
Ja, we moeten er nog 1 iemand voor vinden dus :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_100944892
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:36 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Alleen omdat Patrick al KKJ had gestemd moet er dus eigenlijk nog één iemand van Calex -> KKJ en Patrick terug op Calex. Dan komen we het beste uit.
Nee hoor, als bv hara op KKJ gaat komt het al goed :Y

Als Calex op KKJ stemt gaan jij en ik (3 stemmen) van KKJ naar calex --> calex dood
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:37:57 #112
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_100944916
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:36 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ja, we moeten er nog 1 iemand voor vinden dus :+
Ok, dan ben ik weer bij. Wisselen is voor mij niet handig, want ik kan niet garanderen dat ik op tijd terug ben. (En dan toch liever Calex dan KKJ)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_100945013
quote:
17s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:37 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ok, dan ben ik weer bij. Wisselen is voor mij niet handig, want ik kan niet garanderen dat ik op tijd terug ben. (En dan toch liever Calex dan KKJ)
Volgens mij hoef je niet eens op tijd terug te zijn. Het verschil (als Calex op KKJ stemt) is 3 stemmen, en alleen Tombo en één iemand anders kunnen dat al overbruggen. En dan wordt Calex gelyncht omdat hij eerder het aantal stemmen had (al was het dan gisteren).
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:41:53 #114
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_100945062
jullie weten toch dat knetter en ik nu voor dezelfde moord verdacht worden he.. dat zou dus maximaal een maffiakill betekenen..

Ik vind Tombolafan steeds verdachter worden want als maffia is het helemaal neit erg als niemand op calex vote.. (dan kan calex snel 1 minuut voor 7 nog voten)
Wat doe ik hier?
pi_100945100
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:41 schreef tdrone het volgende:
jullie weten toch dat knetter en ik nu voor dezelfde moord verdacht worden he.. dat zou dus maximaal een maffiakill betekenen..

Ik vind Tombolafan steeds verdachter worden want als maffia is het helemaal neit erg als niemand op calex vote.. (dan kan calexsnel 1 voor 7 nog voten)
WTF _O-

Alleen al door je gedrag vind ik je steeds verdachter :P Ik heb alles al klaar staan om snel op calex te stemmen hoor, maak je niet druk :*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:42:57 #116
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_100945101
Hara doe es je stem van mij af halen en op KKJ zetten
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:43:23 #117
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_100945120
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:40 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Volgens mij hoef je niet eens op tijd terug te zijn. Het verschil (als Calex op KKJ stemt) is 3 stemmen, en alleen Tombo en één iemand anders kunnen dat al overbruggen. En dan wordt Calex gelyncht omdat hij eerder het aantal stemmen had (al was het dan gisteren).
Het wordt me allemaal veel te ingewikkeld zo. ;( :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_100945136
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:41 schreef tdrone het volgende:
jullie weten toch dat knetter en ik nu voor dezelfde moord verdacht worden he.. dat zou dus maximaal een maffiakill betekenen..

Ik vind Tombolafan steeds verdachter worden want als maffia is het helemaal neit erg als niemand op calex vote.. (dan kan calexsnel 1 voor 7 nog voten)
Een maffiakill is juist de bedoeling ;)

En ik weet niet of je het snapt, maar de gein is dat wij dan heel snel wisselen ;)
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:44:01 #119
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_100945150
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:42 schreef tombolafan het volgende:

[..]

WTF _O-

Alleen al door je gedrag vind ik je steeds verdachter :P Ik heb alles al klaar staan om snel op calex te stemmen hoor, maak je niet druk :*
je gaat toch niet op mij en knetter stemmen als je daar max één maffiakill mee maakt (knetter)
Wat doe ik hier?
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:44:06 #120
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_100945152
ik snap het ook niet meer. moet ik straks weer op calex stemmen?
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_100945177
Dus nog één iemand: haal je stem van Calex af en zet 'm (tijdelijk) op een ander iemand!
pi_100945181
quote:
17s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:43 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Het wordt me allemaal veel te ingewikkeld zo. ;( :')
Niet naar luisteren :P Als er 1 stem meer op knetter is dan op calex (bv knetter 7 calex 6) dan is het al goed; ALS calex dan al op knetter stemt dan kan ik mn stemmen van knetter afhalen en bij calex doen, dan wordt het knetter 6 en calex 9 en dan is calex dood *O*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:45:06 #123
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_100945198
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:43 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Een maffiakill is juist de bedoeling ;)

En ik weet niet of je het snapt, maar de gein is dat wij dan heel snel wisselen ;)
ik bedoel dat KKJ en ik nu verdacht worden voor dezelfde moord. een van ons twee kan die maar gepleegd hebben en dus zou sowieso het een dorpkill betekenen
Wat doe ik hier?
pi_100945219
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:45 schreef tdrone het volgende:

[..]

ik bedoel dat KKJ en ik nu verdacht worden voor dezelfde moord. een van ons twee kan die maar gepleegd hebben en dus zou sowieso het een dorpkill betekenen
Jij wordt verdacht voor meerdere moorden ;)
pi_100945223
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik snap het ook niet meer. moet ik straks weer op calex stemmen?
Nee, tenzij maffia ook snel gaat wisselen, maar dan wordt het sowieso racen :P

In principe ben ik genoeg, en MP gaat mee :Y
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:47:10 #126
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_100945283
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:45 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Jij wordt verdacht voor meerdere moorden ;)
die ik allemaal niet gepleegd heb..

maar blijf me maar verdacht maken. straks om 19:00 wil ik je wel weer horen als jij verdacht bent omdat je mij de hele tijd verdacht maakte.
Wat doe ik hier?
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:47:31 #127
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_100945297
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:45 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Nee, tenzij maffia ook snel gaat wisselen, maar dan wordt het sowieso racen :P

In principe ben ik genoeg, en MP gaat mee :Y
okee dus heel duidelijk even, ik hoef nu niks meer te doen? :') ik wil het niet per ongeluk fout doen,en dan beschuldigd worden
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_100945374
Oei, er is een risico dat ik niet op tijd ben...

Ik ga rond 18.15 eten...

Dus iedereen, stem als Calex gestemd heeft zo snel mogelijk op Calex! Nu wordt Calex alsnog gelyncht...

En iemand moet nog een stem van Calex afhalen! NU!
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:56:49 #129
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_100945672
stop eens met op mij stemmen mensen want ik ben geen maffia

bij voorbaat dank :)
Wat doe ik hier?
pi_100945679
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

okee dus heel duidelijk even, ik hoef nu niks meer te doen? :') ik wil het niet per ongeluk fout doen,en dan beschuldigd worden
Nee, jij hoeft niks meer te doen :)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_100945696
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:49 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Oei, er is een risico dat ik niet op tijd ben...

Ik ga rond 18.15 eten...

Dus iedereen, stem als Calex gestemd heeft zo snel mogelijk op Calex! Nu wordt Calex alsnog gelyncht...

En iemand moet nog een stem van Calex afhalen! NU!
}:| O wee als je maffia bent en "per ongeluk aan het eten was" o|O

Mn wekker staat om 18.51, kom maar op 8-)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_100945697
Er moet nog wel iemand nu zijn stem van Calex afhalen en die, zo snel als Calex gestemd heeft, terugzetten!
pi_100945705
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:56 schreef tdrone het volgende:
stop eens met op mij stemmen mensen want ik ben geen maffia

bij voorbaat dank :)
_O-
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_100945714
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:57 schreef tombolafan het volgende:

[..]

}:| O wee als je maffia bent en "per ongeluk aan het eten was" o|O

Mn wekker staat om 18.51, kom maar op 8-)
Sorry :@

Ik zal proberen het zo snel mogelijk te laten verlopen :@
pi_100945806
Lol @ deze chaos
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_100945810
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:57 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Er moet nog wel iemand nu zijn stem van Calex afhalen en die, zo snel als Calex gestemd heeft, terugzetten!
of alleen er vanaf halen en op bv mij zetten :)
Dan redden wij het makkelijk samen :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_100945820
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:00 schreef DuTank het volgende:
Lol @ deze chaos
Dit is geen chaos maar tactiek en spreiding der kansen :9
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:01:31 #138
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_100945851
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:57 schreef tombolafan het volgende:

[..]

_O-

(nu is het de bedoeling dat je op iemand anders stemt in plaats van mij :Y )
Wat doe ik hier?
pi_100945918
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:00 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Dit is geen chaos maar tactiek en spreiding der kansen :9
ach, anders duurt het een dag langer :')
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_100945945
Dus een van deze:

quote:
Dorpsoudste, gomi, 08gnot, IJs, Breezerslet17, dakraam
moet zijn stem van CaLeX afhalen en (bij voorkeur) als Calex gestemd heeft op Calex terugzetten! Als je niet kan terugzetten, stem dan geen KKJ!
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:04:10 #141
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_100945946
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:03 schreef DuTank het volgende:

[..]

ach, anders duurt het een dag langer :')
+ nog een dagje want ik ben dorp
Wat doe ik hier?
pi_100945963
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:04 schreef tdrone het volgende:

[..]

+ nog een dagje want ik ben dorp
:')
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:05:19 #143
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_100945987
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:04 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

:')
wat? ik vertel de waarheid hoor..

jij bent me de hele tijd verdacht aan het maken dus jij hebt straks iets uit te leggen!
Wat doe ik hier?
pi_100946009
Pfft, ben ik blij dat ik al dood ben. Dit is te ingewikkeld. :P
pi_100946017
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:01 schreef tdrone het volgende:

[..]


(nu is het de bedoeling dat je op iemand anders stemt in plaats van mij :Y )

Tempting but no thanks :7
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_100946018
##Unvote Calex
##Vote knetter

Tdrone (10) 08gnot, IJs, gomi, Maarten-Pieter, dorpsoudste, PS, Tombo, dakraam, PatriQue89
CaLeX (5) Dorpsoudste,, 08gnot, IJs, Breezerslet17, dakraam,
Knetterkrankjorum (6) PatriQue89, tdrone, Maarten-Pieter, tombo, PS,gomi
IJsdraakje (1) Breezerslet17
dakraam (1) Hara
Tombolafan (1) tdrone
PS (1) Hara
pi_100946035
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:05 schreef tdrone het volgende:

[..]

wat? ik vertel de waarheid hoor..

jij bent me de hele tijd verdacht aan het maken dus jij hebt straks iets uit te leggen!
Jij wel joh :')

Je hebt in ieder geval duidelijke hints tegen je :Y
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:06:49 #148
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_100946053
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:06 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Jij wel joh :')

Je hebt in ieder geval duidelijke hints tegen je :Y
en ik heb ook de meeste moeite van iedereen gedaan om iedereen over te halen dat ik geen maffia ben maar niemand lijkt dat te beseffen
Wat doe ik hier?
pi_100946055
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:04 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Dus een van deze:

[..]

moet zijn stem van CaLeX afhalen en (bij voorkeur) als Calex gestemd heeft op Calex terugzetten! Als je niet kan terugzetten, stem dan geen KKJ!
WEHEL, 1 kan wel :')

en bv hara kan ook 1 stem op kkj zetten :P

Mijn stem telt dubbel, dus als ik hem van kkj naar calex verplaats scheelt dat 4 stemmen (-2 en +2 )
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:07:09 #150
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_100946060
##vote Calex
##Vote dakraam

Tdrone (1008gnot, IJs, gomi, Maarten-Pieter, dorpsoudste, PS, Tombo, dakraam, PatriQue89
CaLeX (7 Dorpsoudste, gomi, 08gnot, IJs, Breezerslet17, dakraam,Knetter
Knetterkrankjorum (6) PatriQue89, tdrone, Maarten-Pieter, tombo, PS
IJsdraakje (1) Breezerslet17
dakraam (2 Hara, Knetter
Tombolafan (1) tdrone
PS (1) Hara
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
pi_100946062
We zien het over een uur wel, anders ben je een domme dorper en een verrader, omdat ik je vanaf minuut 1 al verdacht..

(dit mag ik toch wel zeggen? Heeft geen toevoeging van wat ik eerder al heb gezegd, nog levend)
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_100946070
ik heb stem geswitcht, nu is alles weer op koers toch?
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:07:36 #153
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_100946081
Oeh ga ik dood :o

silly silly people :N
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
pi_100946106
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
##Unvote Calex
##Vote dakraam

Tdrone (1008gnot, IJs, gomi, Maarten-Pieter, dorpsoudste, PS, Tombo, dakraam, PatriQue89
CaLeX (7 Dorpsoudste, gomi, 08gnot, IJs, Breezerslet17, dakraam,Knetter
Knetterkrankjorum (6) PatriQue89, tdrone, Maarten-Pieter, tombo, PS
IJsdraakje (1) Breezerslet17
dakraam (2 Hara, Knetter
Tombolafan (1) tdrone
PS (1) Hara
Deze klopt niet, neem even de laatste aub? :')
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_100946110
quote:
11s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oeh ga ik dood :o

silly silly people :N
je hebt verkeerde lijstje gebrukit om je stem te veranderen
pi_100946115
Tdrone (10) 08gnot, IJs, gomi, Maarten-Pieter, dorpsoudste, PS, Tombo, dakraam, PatriQue89
CaLeX (5) Dorpsoudste, 08gnot, IJs, Breezerslet17, dakraam
Knetterkrankjorum (6) PatriQue89, tdrone, Maarten-Pieter, tombo, PS
IJsdraakje (1) Breezerslet17
dakraam (2 Hara, Knetter
Tombolafan (1) tdrone
PS (1) Hara

Je stuurt de telling in de war KKJ, nu is 'ie pas goed :{w

Maffia, je probeert de stemming te saboteren :{w
pi_100946125
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:07 schreef DuTank het volgende:
We zien het over een uur wel, anders ben je een domme dorper en een verrader, omdat ik je vanaf minuut 1 al verdacht..

(dit mag ik toch wel zeggen? Heeft geen toevoeging van wat ik eerder al heb gezegd, nog levend)
volgens mij mag je gewoon niks zeggen :P
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_100946136
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:07 schreef gomi het volgende:
ik heb stem geswitcht, nu is alles weer op koers toch?
Ja! *O*
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:09:29 #159
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_100946145
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:08 schreef gomi het volgende:

[..]

je hebt verkeerde lijstje gebrukit om je stem te veranderen
ja ik zag het :')
maar lees door al die posts over mij amper nog wat nou het lijstje is _O-
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
pi_100946148
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:06 schreef tombolafan het volgende:

[..]

WEHEL, 1 kan wel :')

en bv hara kan ook 1 stem op kkj zetten :P

Mijn stem telt dubbel, dus als ik hem van kkj naar calex verplaats scheelt dat 4 stemmen (-2 en +2 )
Ik zie het al :')
pi_100946156
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:

[..]

ja ik zag het :')
maar lees door al die posts over mij amper nog wat nou het lijstje is _O-
Geen smoesjes, zo'n lijstje is makkelijk te herkennen :{w
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:10:19 #162
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_100946167
Wtf? :D Ik laat m'n stemmen lekker staan, ik vind KKJ niet verdacht deze ronde en heb weinig zin een dorpeling te lynchen, al gaat KKJ er toch wel aan :')
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_100946175
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:08 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Tdrone (10) 08gnot, IJs, gomi, Maarten-Pieter, dorpsoudste, PS, Tombo, dakraam, PatriQue89
CaLeX (5) Dorpsoudste, 08gnot, IJs, Breezerslet17, dakraam
Knetterkrankjorum (6) PatriQue89, tdrone, Maarten-Pieter, tombo, PS
IJsdraakje (1) Breezerslet17
dakraam (2 Hara, Knetter
Tombolafan (1) tdrone
PS (1) Hara

Je stuurt de telling in de war KKJ, nu is 'ie pas goed :{w

Maffia, je probeert de stemming te saboteren :{w
Kijk naar jezelf, je vergeet gomi bij KKJ _O-
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:10:59 #164
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_100946184
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:08 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Tdrone (10) 08gnot, IJs, gomi, Maarten-Pieter, dorpsoudste, PS, Tombo, dakraam, PatriQue89
CaLeX (5) Dorpsoudste, 08gnot, IJs, Breezerslet17, dakraam
Knetterkrankjorum (6) PatriQue89, tdrone, Maarten-Pieter, tombo, PS
IJsdraakje (1) Breezerslet17
dakraam (2 Hara, Knetter
Tombolafan (1) tdrone
PS (1) Hara

Je stuurt de telling in de war KKJ, nu is 'ie pas goed :{w

Maffia, je probeert de stemming te saboteren :{w
vergeet je mij nou express bij CaLeX?
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
pi_100946186
Tdrone (10) 08gnot, IJs, gomi, Maarten-Pieter, dorpsoudste, PS, Tombo, dakraam, PatriQue89
CaLeX (5) Dorpsoudste, 08gnot, IJs, Breezerslet17, dakraam
Knetterkrankjorum (7) PatriQue89, tdrone, Maarten-Pieter, tombo, PS, gomi
IJsdraakje (1) Breezerslet17
dakraam (2 Hara, Knetter
Tombolafan (1) tdrone
PS (1) Hara

De juiste stemming :)
pi_100946205
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:11 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Tdrone (10) 08gnot, IJs, gomi, Maarten-Pieter, dorpsoudste, PS, Tombo, dakraam, PatriQue89
CaLeX (5) Dorpsoudste, 08gnot, IJs, Breezerslet17, dakraam
Knetterkrankjorum (7) PatriQue89, tdrone, Maarten-Pieter, tombo, PS, gomi
IJsdraakje (1) Breezerslet17
dakraam (2 Hara, Knetter
Tombolafan (1) tdrone
PS (1) Hara

De juiste stemming :)
en KKJ bij calex dus :')
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_100946208
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:

[..]

vergeet je mij nou express bij CaLeX?
Je zegt toch unvote Calex?

En als je op Calex stemt ben je maffia, dat is duidelijk :{w
pi_100946215
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:11 schreef tombolafan het volgende:

[..]

en KKJ bij calex dus :')
Hij zegt toch unvote?
pi_100946228
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:11 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Hij zegt toch unvote?
Het is toch 2x vote ivm dubbele lynch?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:12:10 #170
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_100946229
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:11 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Je zegt toch unvote Calex?

En als je op Calex stemt ben je maffia, dat is duidelijk :{w
ik nam verkeerd over :')
is toch dubbele lynch vandaag?
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:12:26 #171
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_100946234
Tevens HIJ
wtf :N
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
pi_100946258
Sorry KKJ :*

En sorry MP er staat unvote maar het moet vote zijn gok ik dus :P
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_100946265
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:

[..]

ik nam verkeerd over :')
is toch dubbele lynch vandaag?
Ja, maar Calex wordt (als ie niet stemt) toch uit het spel gehaald wegens inactiviteit. Dus stemmen we niet op hem, maar als hij toch stemt veranderen we snel alle stemmen naar Calex :Y
pi_100946271
Oke, dan:

Tdrone (10) 08gnot, IJs, gomi, Maarten-Pieter, dorpsoudste, PS, Tombo, dakraam, PatriQue89
CaLeX (6) Dorpsoudste, 08gnot, IJs, Breezerslet17, dakraam, Knetter
Knetterkrankjorum (7) PatriQue89, tdrone, Maarten-Pieter, tombo, PS, gomi
IJsdraakje (1) Breezerslet17
dakraam (2 Hara, Knetter
Tombolafan (1) tdrone
PS (1) Hara
pi_100946276
Sorry Knetter voor het misplaatste "hij" ;(
pi_100946288
Zo klopt hij :Y
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:14:47 #177
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_100946300
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:13 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Ja, maar Calex wordt (als ie niet stemt) toch uit het spel gehaald wegens inactiviteit. Dus stemmen we niet op hem, maar als hij toch stemt veranderen we snel alle stemmen naar Calex :Y
dat las ik, maar ik ben er maar heel kort, moet zo weer draaien.
daarom stem ik alvast op hem ;(
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:14:48 #178
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_100946301
ik ben wel heul benieuwd nu :')
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_100946333
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:

[..]

dat las ik, maar ik ben er maar heel kort, moet zo weer draaien.
daarom stem ik alvast op hem ;(
:*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_100946340
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik ben wel heul benieuwd nu :')
Ik ook *O*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_100946348
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:

[..]

dat las ik, maar ik ben er maar heel kort, moet zo weer draaien.
daarom stem ik alvast op hem ;(
Ah oke dan ^O^
pi_100946402
Trouwens Tombo; jij alleen bent al genoeg! Er hoeft nog niet eens iemand anders te stemmen! :)
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:18:21 #183
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_100946417
Wat is eigenlijk de reden waarom er juist op KKJ gestemd wordt? Zoveel hints had die toch niet tegen zich?
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_100946443
quote:
11s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:18 schreef 08gnoT. het volgende:
Wat is eigenlijk de reden waarom er juist op KKJ gestemd wordt? Zoveel hints had die toch niet tegen zich?
Meer dan iemand anders met minimaal 2 stemmen :Y

Calex en iemand anders moeten wel ongeveer gelijk staan, anders kan het niet!
pi_100946473
Nu eten! Tombo, alleen stemmen als Calex ook heeft gestemd he ;)
pi_100946474
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:13 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Ja, maar Calex wordt (als ie niet stemt) toch uit het spel gehaald wegens inactiviteit. Dus stemmen we niet op hem, maar als hij toch stemt veranderen we snel alle stemmen naar Calex :Y
1 persoon hoeft in dat geval toch maar te switchen van knetter naar calex?

of 2 als calex zelf op knetter stemt
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:20:46 #187
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_100946497
Ik moet nog stemmen, maar ik snap er echt geen ene kut meer van :') :{.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_100946505
quote:
11s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:18 schreef 08gnoT. het volgende:
Wat is eigenlijk de reden waarom er juist op KKJ gestemd wordt? Zoveel hints had die toch niet tegen zich?
Dat is waar, maar het was meer omdat een ander niet meer gelijk kon komen met Calex :') En als Calex zich dood laat SL-lynchen is het zonde om hem eerst zelf te lynchen :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_100946516
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:20 schreef gomi het volgende:

[..]

1 persoon hoeft in dat geval toch maar te switchen van knetter naar calex?

of 2 als calex zelf op knetter stemt
Ja, als calex op knetter stemt 2 (of ik :+ )
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:22:12 #190
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_100946537
Sowieso is deze hele nacht eigenlijk een beetje langs me heen gegaan omdat ik alleen maar onderweg ben geweest. Kan iemand die geen maffia is me nog even snel bijpraten :')?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_100946554
quote:
3s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet nog stemmen, maar ik snap er echt geen ene kut meer van :') :{.
Kort uitgelegd:

Calex stond 1
Tdrone stond 2
Calex liet doorschemeren niet te gaan stemmen om zo ge SL-lynched te worden
Dat is dan zonde van onze kill, dus nu als Calex niet stemt gaat KKJ dood, als ie wel stemt gaat Calex alsnog dood
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_100946573
quote:
3s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Sowieso is deze hele nacht eigenlijk een beetje langs me heen gegaan omdat ik alleen maar onderweg ben geweest. Kan iemand die geen maffia is me nog even snel bijpraten :')?
Onduidelijk, de meest hints richting o.a. tdrone, Calex wordt ervan verdacht spion te zijn, vandaar dat we hem ook dood willen
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_100946592
Erik, als je KKJ en Tdrone stemt komt ons plan goed :P

Of gewoon veilig op MP en mij stemmen bijvoorbeeld :*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:24:28 #194
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_100946600
Ik vind dat niet stemmen wel echt de grootste faalactie hoor :'). Beetje je eigen lynch zo dwarsbomen :').
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_100946620
quote:
3s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dat niet stemmen wel echt de grootste faalactie hoor :'). Beetje je eigen lynch zo dwarsbomen :').
Ja, daarom doen we dit _O-
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:26:27 #196
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_100946667
Maar Tombo, ik vertrouw jou ook niet zeg maar :').
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:27:05 #197
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_100946685
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:21 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Dat is waar, maar het was meer omdat een ander niet meer gelijk kon komen met Calex :') En als Calex zich dood laat SL-lynchen is het zonde om hem eerst zelf te lynchen :+
Dus dan liever een (wellicht) dorpeling?
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_100946692
maar met een beetje mazzel gaat dus de hele maffia dood vandaag?

er zijn al 4 dood, en nu ms nog 3 erbij.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:27:48 #199
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_100946704
Hoezo is Knetter opeens verdacht dan?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_100946724
quote:
11s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:27 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Dus dan liever een (wellicht) dorpeling?
Er waren hints naar knetter en stemmen op knetter, vandaar!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_100946728
quote:
3s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar Tombo, ik vertrouw jou ook niet zeg maar :').
Ik ben jou niet :{w
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:29:15 #202
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_100946746
weet je, als Tombo en MP maffia zijn is dit wel een hillarisch briljante actie... Ik wou dat ik wist wie ik kon vertrouwen :')
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_100946761
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
weet je, als Tombo en MP maffia zijn is dit wel een hillarisch briljante actie... Ik wou dat ik wist wie ik kon vertrouwen :')
Ik ben geen maffia _O-

Zweer ik :Y
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_100946773
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:29 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik ben geen maffia _O-

Zweer ik :Y
spuug eens even door 2 vingers heen op de grond?
pi_100946784
Ik zou bijna willen dat ik maffia was zodat dit de uber-actie was _O-
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:30:24 #206
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_100946785
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:29 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik ben geen maffia _O-

Zweer ik :Y
Zweren zijn vies :{w
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_100946794
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:30 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

spuug eens even door 2 vingers heen op de grond?
done :r
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:31:03 #208
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_100946809
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:30 schreef tombolafan het volgende:
Ik zou bijna willen dat ik maffia was zodat dit de uber-actie was _O-
twee dorp dood en dan CaleX redden :D
al weet ik het niet van tdrone
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:31:15 #209
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_100946816
##vote Tdrone en Tombo

Tdrone (11) 08gnot, IJs, gomi, Maarten-Pieter, dorpsoudste, PS, Tombo, dakraam, PatriQue89, Tha_Erik
CaLeX (6) Dorpsoudste, 08gnot, IJs, Breezerslet17, dakraam, Knetter
Knetterkrankjorum (7) PatriQue89, tdrone, Maarten-Pieter, tombo, PS, gomi
IJsdraakje (1) Breezerslet17
dakraam (2 Hara, Knetter
Tombolafan (2) tdrone, Tha_Erik
PS (1) Hara
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:31:28 #210
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_100946825
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:30 schreef tombolafan het volgende:

[..]

done :r
Getsie, ik voelde een spetter
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:31:52 #211
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_100946838
Gestemd, maar ik heb er al met al geen goed gevoel over :').
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:33:36 #212
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_100946887
misschien allemaal naar Tombo veranderen??
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  Moderator vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:35:07 #213
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_100946943
Mensen, ik geniet.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_100946961
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
misschien allemaal naar Tombo veranderen??
:')
pi_100946967
ik zeg het alvast.. ik ga niet weer mn stem veranderen hoor :')
pi_100946990
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:35 schreef naatje_1 het volgende:
Mensen, ik geniet.
O+
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:39:07 #217
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_100947080
Ik heb het gevoel dat we zo gerickrolled worden.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:39:12 #218
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_100947086
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
misschien allemaal naar Tombo veranderen??
Ik ga nu niet meer veranderen, maar het komt de geloofwaardigheid van tombo niet ten goede mochten we de 'verkeerde' rollen lynchen.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:39:22 #219
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_100947096
quote:
3s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het gevoel dat we zo gerickrolled worden.
+1
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_100947116
Grr.. eten.. laptop maar mee _O-

Ik moet 't weten!
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:40:27 #221
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_100947123
DENK EENS NA MENSEN

de enige reden waarom Calex niet zou stemmen is omdat we nu op de foute mensen zitten.. hij (en zijn maffiavriendjes zijn erbij gebaat als er niet op hem gestemd word en er 2 dorpelingen vermoord worden

dus bij deze:
##unvote knetterkrankjorum
##vote Calex

Tdrone (11) 08gnot, IJs, gomi, Maarten-Pieter, dorpsoudste, PS, Tombo, dakraam, PatriQue89, Tha_Erik
CaLeX (7 Dorpsoudste, 08gnot, IJs, Breezerslet17, dakraam, Knetter, tdrone
Knetterkrankjorum (6) PatriQue89, Maarten-Pieter, tombo, PS, gomi
IJsdraakje (1) Breezerslet17
dakraam (2 Hara, Knetter
Tombolafan (2) tdrone, Tha_Erik
PS (1) Hara
Wat doe ik hier?
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:40:40 #222
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_100947126
quote:
3s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet nog stemmen, maar ik snap er echt geen ene kut meer van :') :{.
Dit begrijp ik helemaal. :{
Kom net thuis, denk: ff teruglezen, krijg ik dit allemaal te verteren. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:41:23 #223
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_100947162
Stel Calex stemt niet, dan gaat hij kapot, Tdrone ook en dan knetter dus. Dan is Calex niet alleen een rotspeler odmat ie niet stemt (maar wel in de mogelijkheid is), maar naait ie ook zijn medemaffia (als Knetter maffia is). Zou bijna gaan denken dat ie weet dat Knetter dorp is, en dat ie zo een extra dorpeling laat vermoorden.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:42:09 #224
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_100947194
quote:
3s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Stel Calex stemt niet, dan gaat hij kapot, Tdrone ook en dan knetter dus. Dan is Calex niet alleen een rotspeler odmat ie niet stemt (maar wel in de mogelijkheid is), maar naait ie ook zijn medemaffia (als Knetter maffia is). Zou bijna gaan denken dat ie weet dat Knetter dorp is, en dat ie zo een extra dorpeling laat vermoorden.
vervang knetter door mij en je zit goed
Wat doe ik hier?
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:42:12 #225
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_100947199
quote:
3s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Stel Calex stemt niet, dan gaat hij kapot, Tdrone ook en dan knetter dus. Dan is Calex niet alleen een rotspeler odmat ie niet stemt (maar wel in de mogelijkheid is), maar naait ie ook zijn medemaffia (als Knetter maffia is). Zou bijna gaan denken dat ie weet dat Knetter dorp is, en dat ie zo een extra dorpeling laat vermoorden.
En wellicht tombo ook omdat ze gisteren niet echt happig was op een dubbele lynch tot deze mogelijkheid kwam...
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:42:32 #226
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_100947207
IK BEN ER MOET IK WAT DOEN
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:43:00 #227
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_100947219
quote:
11s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:42 schreef Harajuku. het volgende:
IK BEN ER MOET IK WAT DOEN
niet op mij maar op Calex stemmen!
Wat doe ik hier?
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:43:06 #228
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_100947221
quote:
11s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:42 schreef Harajuku. het volgende:
IK BEN ER MOET IK WAT DOEN
OP CALEX STEMMEN
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:43:07 #229
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_100947222
ik begin langzaam aan tdrones schuld te twijfelen :@

OH MIJN GOD WAT DOEN WE NU
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:43:38 #230
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_100947237
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik begin langzaam aan tdrones schuld te twijfelen :@

OH MIJN GOD WAT DOEN WE NU
Ik ook. Er is iets fishy met deze stemming aan de hand :'). En ik kan het NIET uitstaan dat ik niet weet wat.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:43:47 #231
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_100947243
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik begin langzaam aan tdrones schuld te twijfelen :@

OH MIJN GOD WAT DOEN WE NU
Eindelijk iemand die me gelooft *O*

ik zou dat gedeelte over calex toch nooit gezegd hebben als ik maffia was!
Wat doe ik hier?
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:43:58 #232
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_100947250
Morgen tombo lynchen als we nu 2 dorp kwijtraken
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:44:31 #233
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_100947266
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:43 schreef 08gnoT. het volgende:
Morgen tombo lynchen als we nu 2 dorp kwijtraken
En M-P gaat dan ook naar plekje hoofdverdachte.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:44:54 #234
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_100947275
of doe gewoon mij niet lynchen maar iemand anders!
Wat doe ik hier?
pi_100947276
zit iedereen al klaar??? :')
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:45:03 #236
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_100947280
Maar van CaLeX ben ik zeker. Die moet echt dood

#unvote Kntter
#vote CaLeX

Tdrone (11) 08gnot, IJs, gomi, Maarten-Pieter, dorpsoudste, PS, Tombo, dakraam, PatriQue89, Tha_Erik
CaLeX (8) Dorpsoudste, 08gnot, IJs, Breezerslet17, dakraam, Knetter, tdrone, PS
Knetterkrankjorum (5) PatriQue89, Maarten-Pieter, tombo, , gomi
IJsdraakje (1) Breezerslet17
dakraam (2 Hara, Knetter
Tombolafan (2) tdrone, Tha_Erik
PS (1) Hara


* Puntenslijpsel rent rondjes door de office, armen zwaaiend in de lucht en loeiend
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:45:30 #237
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_100947292
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maar van CaLeX ben ik zeker. Die moet echt dood

#unvote Kntter
#vote CaLeX

Tdrone (11) 08gnot, IJs, gomi, Maarten-Pieter, dorpsoudste, PS, Tombo, dakraam, PatriQue89, Tha_Erik
CaLeX (8) Dorpsoudste, 08gnot, IJs, Breezerslet17, dakraam, Knetter, tdrone, PS
Knetterkrankjorum (5) PatriQue89, Maarten-Pieter, tombo, , gomi
IJsdraakje (1) Breezerslet17
dakraam (2 Hara, Knetter
Tombolafan (2) tdrone, Tha_Erik
PS (1) Hara


* Puntenslijpsel rent rondjes door de office, armen zwaaiend in de lucht en loeiend
@#!!@# waarom knetter en niet mij!
Wat doe ik hier?
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:45:51 #238
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_100947302
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:45 schreef tdrone het volgende:

[..]

@#!!@# waarom knetter en niet mij!
jij bent toch niet meer te redden :')
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:46:02 #239
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_100947307
Fakfakfak :'), ik weet echt niet wat ik moet doen :')!
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:46:04 #240
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_100947308
quote:
3s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:43 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ik ook. Er is iets fishy met deze stemming aan de hand :'). En ik kan het NIET uitstaan dat ik niet weet wat.
ja dit dus
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:46:19 #241
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_100947317
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

jij bent toch niet meer te redden :')
wel als mensen jouw voorbeeld volgen en in een kwartier moet ik en in een kwartier hoop ik er nog een paar te overtuigen!
Wat doe ik hier?
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:46:34 #242
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_100947326
Als iedereen van knetter nu op tombo stemt?
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:46:56 #243
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_100947336
Ik heb nog nooit zo'n ingewikkelde stemming meegemaakt. :')
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:47:06 #244
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_100947342
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:46 schreef tdrone het volgende:

[..]

wel als mensen jouw voorbeeld volgen en in een kwartier moet ik en in een kwartier hoop ik er nog een paar te overtuigen!
ja maar jij was eerder ook al verdacht en ik weet het niet meer

* Puntenslijpsel kruipt onder bureau en wiegt heen en weer
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:47:16 #245
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_100947348
##unvote Tdrone vote calex


Tdrone (10) 08gnot, IJs, gomi, Maarten-Pieter, dorpsoudste, PS, Tombo, dakraam, PatriQue89,
CaLeX (9) Dorpsoudste, 08gnot, IJs, Breezerslet17, dakraam, Knetter, tdrone, PS, Tha_Erik
Knetterkrankjorum (5) PatriQue89, Maarten-Pieter, tombo, , gomi
IJsdraakje (1) Breezerslet17
dakraam (2 Hara, Knetter
Tombolafan (2) tdrone, Tha_Erik
PS (1) Hara
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:47:23 #246
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_100947352
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:43 schreef tdrone het volgende:

[..]

niet op mij maar op Calex stemmen!
Ik stem toch niet op jou?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:47:28 #247
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_100947357
Crappy hell :').
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:47:36 #248
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_100947360
quote:
5s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:47 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik stem toch niet op jou?
nee, op mij :')
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:47:53 #249
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_100947366
Ik stem ook niet op Tombo. Ik ga gewoon terug naar Dakraam en Calex.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_100947368
WTF _O-

Ga vooral stemmen wat je wilt :Y De enige reden dat we van Calex op KKJ gingen is omdat Calex aangaf toch wel dood te gaan ( :r )

Ik heb op jullie verzoek een dubbele lynch gedaan terwijl ik zelf niet veel aanwijzingen zag, dan moet je niet gaan piepen als er dan 2 mensen gelynched worden waarvan niet helemaal zeker is dat ze maffia zijn :')
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:47:59 #251
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_100947370
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

nee, op mij :')
Jij blijft toch wel leven
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_100947373
:o De chaos _O-

:') Ik geniet :+
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:48:06 #253
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_100947376
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

nee, op mij :')
JIJ HEBT EEN NACHTSCHADE EN RAILS
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:48:33 #254
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_100947383
Waarom staat knetter op 5 met maar 4 namen?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:48:35 #255
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_100947385
#unvote tdrone
#vote Tombo


Tdrone (9) 08gnot, IJs, gomi, Maarten-Pieter, dorpsoudste, Tombo, dakraam, PatriQue89,
CaLeX (9) Dorpsoudste, 08gnot, IJs, Breezerslet17, dakraam, Knetter, tdrone, PS, Tha_Erik
Knetterkrankjorum (4) PatriQue89, Maarten-Pieter, tombo, , gomi
IJsdraakje (1) Breezerslet17
dakraam (2 Hara, Knetter
Tombolafan (3) tdrone, Tha_Erik, PS
PS (1) Hara
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:48:58 #256
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_100947393
IK HOOP DAT DIT HET GOEDE LIJSTJE IS


Tdrone (9) 08gnot, IJs, gomi, Maarten-Pieter, dorpsoudste, Tombo, dakraam, PatriQue89,
CaLeX (10) Dorpsoudste, 08gnot, IJs, Breezerslet17, dakraam, Knetter, tdrone, PS, Tha_Erik, Hara,
Knetterkrankjorum (4) PatriQue89, Maarten-Pieter, tombo, gomi
IJsdraakje (1) Breezerslet17
dakraam (2 Hara, Knetter
Tombolafan (3) tdrone, Tha_Erik, PS
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_100947395
Ja, handig jongens, op Calex stemmen terwijl ie al dood gaat -O-

Zonde van de dubbele lynch zeg maar
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:49:07 #258
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_100947402
quote:
8s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:48 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

JIJ HEBT EEN NACHTSCHADE EN RAILS
dat is een amsterdamse tuinplant :') ofzo. Ik weet het eigenlijk niet ens
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_100947406
chaos O+
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:49:13 #260
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_100947408
Godverdomme PS ;_;
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_100947410
quote:
3s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom staat knetter op 5 met maar 4 namen?
Ik tel dubbel
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:49:17 #262
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_100947413
quote:
3s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom staat knetter op 5 met maar 4 namen?
burgemeester dubbel?
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:49:21 #263
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_100947418
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:48 schreef Harajuku. het volgende:
IK HOOP DAT DIT HET GOEDE LIJSTJE IS

Tdrone (10) 08gnot, IJs, gomi, Maarten-Pieter, dorpsoudste, PS, Tombo, dakraam, PatriQue89
CaLeX (7) Dorpsoudste, 08gnot, IJs, Breezerslet17, dakraam, Knetter, Hara
Knetterkrankjorum (7) PatriQue89, tdrone, Maarten-Pieter, tombo, PS, gomi
IJsdraakje (1) Breezerslet17
dakraam (2 Hara, Knetter
Tombolafan (1) tdrone
neeee is het niet
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:49:29 #264
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_100947422
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

dat is een amsterdamse tuinplant :') ofzo. Ik weet het eigenlijk niet ens
Whatever, gaat erom dat het op een nachtschade lijkt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:49:32 #265
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_100947425
Kut, als ik niet in het spel zat dan genoot ik ook van de chaos. Nu kruipt het onder mijn huid.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:49:39 #266
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_100947426
quote:
9s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:49 schreef Harajuku. het volgende:
Godverdomme PS ;_;
helemaal de weg kwijt :')
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:49:45 #267
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_100947430
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:49 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik tel dubbel
Oh natuurlijk :Y.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:49:52 #268
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_100947433
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:49 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Whatever, gaat erom dat het op een nachtschade lijkt.
te gespecialiseerde kennis :N
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_100947447
* Crazy-M geniet vanuit zijn kist, maar dames en heren, kan het wat rustiger, we willen rust als doodde mensen :P
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_100947455
Echt, wat is het nut van een dubbele lynch als er iemand gelynched wordt die toch al dood gaat -O-

Stem dan allemaal op iemand anders, maar niet op Calex -O-
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:50:41 #271
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_100947467
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:50 schreef tombolafan het volgende:
Echt, wat is het nut van een dubbele lynch als er iemand gelynched wordt die toch al dood gaat -O-

Stem dan allemaal op iemand anders, maar niet op Calex -O-
Op jou?
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:50:57 #272
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_100947479
Als Calex de boel zo loopt te verneuken doden de SL's hem maar en nemen de andere twee. Kom op zeg, dit is gewoon kutgedrag.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:51:01 #273
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_100947481
Nachtschade ziet er dus echt niet uit zoals op het plaatje van PS _O-.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_100947490
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:50 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Op jou?
Nee want ik ben dorp :')

Maar liever op mij dan op calex want ik vind het zonde van de ongebruikte dubbele lynch, echt
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:51:34 #275
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_100947499
quote:
3s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Nachtschade ziet er dus echt niet uit zoals op het plaatje van PS _O-.
het wordt gezellig in mijn fobo...

CaLeX die lacht zich een ongeluk
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_100947500
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:50 schreef tombolafan het volgende:
Echt, wat is het nut van een dubbele lynch als er iemand gelynched wordt die toch al dood gaat -O-

Stem dan allemaal op iemand anders, maar niet op Calex -O-
yeah, alles was zo mooi op schema, totdat ps dr stem ineens veranderde toch?
pi_100947502
quote:
3s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Nachtschade ziet er dus echt niet uit zoals op het plaatje van PS _O-.
bilzenkruid wel hoor ;)

Redelijk iig
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:52:04 #278
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_100947513


;_;
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:52:11 #279
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_100947520
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:51 schreef gomi het volgende:

[..]

yeah, alles was zo mooi op schema, totdat ps dr stem ineens veranderde toch?
Oh OH! laten we allemaal op PS gaan stemmen!

oh wait...
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:52:39 #280
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_100947533
CHECK YOUR FACTS
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_100947534
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:50 schreef Harajuku. het volgende:
Als Calex de boel zo loopt te verneuken doden de SL's hem maar en nemen de andere twee. Kom op zeg, dit is gewoon kutgedrag.
nah, ik vind het wel een grappige tactische wending van de maffia uit
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:52:39 #282
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_100947535
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:50 schreef tombolafan het volgende:
Echt, wat is het nut van een dubbele lynch als er iemand gelynched wordt die toch al dood gaat -O-

Stem dan allemaal op iemand anders, maar niet op Calex -O-
Liever 1 maffia dan 1 maffia en 1 dorp
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_100947549
wat is nou de juiste lijst? _O-
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:53:15 #284
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_100947564
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:52 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]

;_;
Die bladeren zijn toch compleet anders :D?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_100947568
Ja dat wat Tombo zegt dus, ik zit half te eten enz :')
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:53:30 #286
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_100947576
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:52 schreef gomi het volgende:

[..]

nah, ik vind het wel een grappige tactische wending van de maffia uit
Niet als stemmen verplicht is, dat is gewoon :r Maar goed whatever, zal me verder aan mn achterwerk roesten wie sterft ;_;
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:53:38 #287
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_100947578
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:52 schreef tombolafan het volgende:
wat is nou de juiste lijst? _O-
Ja, jullie veranderen steeds zo snel dat ik niet eens tijd heb om mijn stemmen in te typen. :')
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:53:54 #288
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_100947587
ZEVEN MINUTEN
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_100947589
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:50 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M geniet vanuit zijn kist, maar dames en heren, kan het wat rustiger, we willen rust als doodde mensen :P
Ik vind het geweldig :P Is het nog een beetje spannend, nu ik zo meekijk van boven :P
Lijkt net een RLS :+
pi_100947592
waarom gaat iedereen nu opeens weer op calex? :')
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:54:05 #291
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_100947597
## Unvote CaLeX
## Vote Tombo
IK HOOP DAT DIT HET GOEDE LIJSTJE IS


Tdrone (9) 08gnot, IJs, gomi, Maarten-Pieter, dorpsoudste, Tombo, dakraam, PatriQue89,
CaLeX (9)Dorpsoudste, 08gnot, IJs, Breezerslet17, dakraam, , tdrone, PS, Tha_Erik, Hara,
Knetterkrankjorum (4) PatriQue89, Maarten-Pieter, tombo, gomi
IJsdraakje (1) Breezerslet17
dakraam (2 Hara, Knetter
Tombolafan (4)drone, Tha_Erik, PS, Knetter
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:54:16 #292
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_100947611
quote:
3s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:53 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Die bladeren zijn toch compleet anders :D?
Kom op hey, die bloem lijkt zat, maar je hoeft het er niet mee eens te zijn hoor, daar kan ik wel mee leven.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:54:39 #293
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_100947628
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:54 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Kom op hey, die bloem lijkt zat, maar je hoeft het er niet mee eens te zijn hoor, daar kan ik wel mee leven.
ik ben geen maffia mop :*
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:54:50 #294
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_100947632
OH TEH CHAOS
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_100947636
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
## Unvote CaLeX
## Vote Tombo
IK HOOP DAT DIT HET GOEDE LIJSTJE IS


Tdrone (9) 08gnot, IJs, gomi, Maarten-Pieter, dorpsoudste, Tombo, dakraam, PatriQue89,
CaLeX (9)Dorpsoudste, 08gnot, IJs, Breezerslet17, dakraam, , tdrone, PS, Tha_Erik, Hara,
Knetterkrankjorum (4) PatriQue89, Maarten-Pieter, tombo, gomi
IJsdraakje (1) Breezerslet17
dakraam (2 Hara, Knetter
Tombolafan (4)drone, Tha_Erik, PS, Knetter


Als je het lijstje van Hara nam; nee :')
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:55:07 #296
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_100947643
Zal ik eens een knuppel in het hoenderhok gooien?

Bilzenkruid staat bekend als een van de oude geestverruimende kruiden en Breezerslet heeft hippies in Fobo :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:55:12 #297
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_100947647
Patrique jij bent voor mij ook verdacht.
gister maakte ik een opmerking, jij hapte en vandaag stem je gelijk op mij
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:55:15 #298
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_100947651
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

ik ben geen maffia mop :*
Oh nou, als jij het zegt, dan is je bloem ineens een Margriet.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:55:28 #299
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_100947661
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:54 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Als je het lijstje van Hara nam; nee :')
Die is allang aangepast, hoor.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:55:30 #300
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_100947662
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:54 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Als je het lijstje van Hara nam; nee :')
fuuuuuuuuuu wat is het goede lijstje dan?
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
pi_100947665
Volgens mij klopt het lijstje niet meer :')
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:55:36 #302
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_100947667
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zal ik eens een knuppel in het hoenderhok gooien?

Bilzenkruid staat bekend als een van de oude geestverruimende kruiden en Breezerslet heeft hippies in Fobo :P
Wel erg ver doorgedacht.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:55:55 #303
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_100947678
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zal ik eens een knuppel in het hoenderhok gooien?

Bilzenkruid staat bekend als een van de oude geestverruimende kruiden en Breezerslet heeft hippies in Fobo :P
Ik heb niets tegen Breezer, soit.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')