die ik allemaal niet gepleegd heb..quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:45 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Jij wordt verdacht voor meerdere moorden
okee dus heel duidelijk even, ik hoef nu niks meer te doen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, tenzij maffia ook snel gaat wisselen, maar dan wordt het sowieso racen
In principe ben ik genoeg, en MP gaat mee
Nee, jij hoeft niks meer te doenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
okee dus heel duidelijk even, ik hoef nu niks meer te doen?ik wil het niet per ongeluk fout doen,en dan beschuldigd worden
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:49 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Oei, er is een risico dat ik niet op tijd ben...
Ik ga rond 18.15 eten...
Dus iedereen, stem als Calex gestemd heeft zo snel mogelijk op Calex! Nu wordt Calex alsnog gelyncht...
En iemand moet nog een stem van Calex afhalen! NU!
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:56 schreef tdrone het volgende:
stop eens met op mij stemmen mensen want ik ben geen maffia
bij voorbaat dank
Sorryquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]O wee als je maffia bent en "per ongeluk aan het eten was"
Mn wekker staat om 18.51, kom maar op
of alleen er vanaf halen en op bv mij zettenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:57 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Er moet nog wel iemand nu zijn stem van Calex afhalen en die, zo snel als Calex gestemd heeft, terugzetten!
Dit is geen chaos maar tactiek en spreiding der kansenquote:
ach, anders duurt het een dag langerquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dit is geen chaos maar tactiek en spreiding der kansen
moet zijn stem van CaLeX afhalen en (bij voorkeur) als Calex gestemd heeft op Calex terugzetten! Als je niet kan terugzetten, stem dan geen KKJ!quote:Dorpsoudste, gomi, 08gnot, IJs, Breezerslet17, dakraam
+ nog een dagje want ik ben dorpquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
ach, anders duurt het een dag langer
wat? ik vertel de waarheid hoor..quote:
Tempting but no thanksquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:01 schreef tdrone het volgende:
[..]
(nu is het de bedoeling dat je op iemand anders stemt in plaats van mij)
Jij wel johquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:05 schreef tdrone het volgende:
[..]
wat? ik vertel de waarheid hoor..
jij bent me de hele tijd verdacht aan het maken dus jij hebt straks iets uit te leggen!
en ik heb ook de meeste moeite van iedereen gedaan om iedereen over te halen dat ik geen maffia ben maar niemand lijkt dat te beseffenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:06 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Jij wel joh
Je hebt in ieder geval duidelijke hints tegen je
WEHEL, 1 kan welquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:04 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Dus een van deze:
[..]
moet zijn stem van CaLeX afhalen en (bij voorkeur) als Calex gestemd heeft op Calex terugzetten! Als je niet kan terugzetten, stem dan geen KKJ!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |